after sales you.gr - sony και ελλειψη σεβασμου στον πελατη

Ντροπη και στην Sony και στο You...

Ας εχουν υποψην ολα τα μελη να βαλουν στην μαυρη λιστα και τις δυο εταιρειες για κοροιδια των καταναλωτών...


Oφειλω να ενημερωσω το φορουμ και για ενα αλλο γεγονος, το οποιο αν και δεν εχει αμεση σχεση με τις you/sony σχετιζεται με οσα λεγαμε περι αναξιοπιστων/αξιοπιστων εταιριων.

Το Σαββ/κυριακο λοιπον εστειλα επιστολη διαμαρτυριας στις you/sony/INKA.

Την Κυριακη εστειλα στο Πλαισιο ενα email σχετικα με κατι προιοντα που με ενδιαφερουν και καποιες πληροφοριες σχετικα με αυτα. Το μηνυμα εσταλη στα κεντρικα του Πλαισιου.

Ανοιγω λοιπον την αλληλογραφια σημερα, και απο ποιον νομιζετε πως ειχα απαντηση? Απο τον διευθυντη του Πλαισιου στην περιοχη μου, ο οποιος με κατατοπιζε πληρως σε οτι αφορα τις ερωτησεις μου.

Δε θελω, ουτε θεωρω οτι κανω διαφημιση, απλα πιστευω πως ειναι χρησιμο το να καταγραφει το συγκεκριμενο γεγονος και απο κει και περα ας βγαλει ο καθενας τα συμπερασματα του.

Υ.Γ. Ναι, απο τους αλλους (και κυριως απο τη Γιου και τη Σονυ) δεν εχω λαβει καμια απαντηση. Και να φανταστεις οτι δικος τους πελατης ειμαι, σ αυτους ακουμπησα τα λεφτα μου, και οχι καπου αλλου.
 
Last edited:
Φιλε μου κατανοοω απολυτα την αγανακτηση σου,θα ηθελα ομως να σου πω την περιπτωση μου (σχετικη) με την Σονυ
Χριστουγεννα του 2008 παρελαβα την σονυ και την πληρωσα cash
Στρωθηκαν τα γυναικοπεδα στους καναπεδες να δουν την 46αρα που τους ειχα τρελλανει
Παταω λοιπον το ΟΝ και....τιποτα μαυριλα αναβε το λογοτυπο σονυ αλλα η οθονη μαυρη ....20 λεπτα την ειχα
Τηλ στο μαγαζι που την αγορασα (και μετρητα) και αναφερω το γεγονος
Απαντηση, παρτε κυριε το Σερβις της Σονυ εμεις δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα
Παιρνω την Σονυ και μου εξηγει ο Ανθρωπος πως ειναι στην διακριτικη ευχερεια του μαγαζιου να στην αλλαξει βεβαια θα του στειλουμε εμεις εντολη,λεω λοιπον στον υπευθυνο οτι δεν θελω καμμια απολυτως σχεση με το μαγαζι και οτι αφου με εστειλαν στην Σονυ μονο με την Σονυ θα εχω να κανω .
Ο ανθρωπος αυτος μου ειπε οτι η Σονυ θα μου αντικαταστησει την τηλεοραση εφοσον δεν αναβει αλλα θα πρεπει να το βεβαιωσει αυτο το σερβις .
Ηρθαν απο το σερβις και την πηραν αφηνοντας μου ενα χαρτια που εγραφε οτι δεν αναβει
Μιλαω παλι με τον ανθρωπο αυτο στην σονυ και μου λεει μην αγχωνεστε κυριε θα σας την αντικαταστησουμε αλλα το μοντελλο που εχετε σταματησε και θα παρετε αντι 4000 την 4500 που εχει και 100ΗΖ ,ΛΕΩ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ? οχι θα παρετε το αντιστοιχο μοντελλο που εχουμε


Τελικα τρομαγμενος απο τα review της 4500 περι κλαουντινγκ ,και εχοντας την διαβεβαιωση του σερβις οτι απλα δεν ειχε "κουμπωσει" σωστα το σημειο που μπαινει το καλωδιο του ρευματος και της σονυ οτι εαν οτιδηποτε συμβει στην εν λογω τηλεοραση στο μελλον θα αντικατασταθει ,την κρατησα την 4000 και δοξα τον Θεο δεν το εχω μετανιωσει.

Συμπερασμα
Το μαγαζι μπορουσε να μου την αλλαξει αλλα αδιαφορησε και με εστειλε μπαλλακι στην Σονυ
Εκει ομως οι ανθρωποι ηταν μια χαρα και δεν ειχα κανενα προβλημα μαζι τους ακομα και τις στιγμες που "ανεβαζα" στροφες
Αλλο μαγαζι Αλλο Σονυ

Δεν εκανα αναφορα στο καταστημα απο το οποιο αγορασα την τηλεοραση πιστευοντας πως απαγορευεται απο τους κανονισμους του φορουμ ,απο οτι καταλαβαινω δεν απαγορευεται γιαυτο και μετα απο οτι διαβαζω παραπανω οφειλω να σας πω οτι το καταστημα απο το οποιο αγορασα την τηλεοραση και το οποιο οταν τηλεφωνησα 10 ΛΕΠΤΑ μετα την παραλαβη/εξοφληση με μετρητα και μου ειπε ΔΕΝ... και... ΜΙΛΗΣΤΕ με την Σονυ ηταν το Πλαισιο
 
Λοιπόν,τα πράγματα είναι απλά εμείς τα κάνουμε δύσκολα.
Τα περισσότερα μαγαζιά λειτουργούν ευθαρσώς ως οι αδίστακτοι τιμωροί πολύ απλά γιατί ο μέσος Ελληνας είναι πρόβατο και στο θέμα του καταναλωτή.
Η φράση φίλε μου του (υπο)καταστάματος you.gr Εδώ δεν είναι Αμερική και ΟFF!!!!!! το τηλέφωνο εγώ τη μεταφράζω=έτσι δουλεύουμε κι αν σ'αρέσει/ότι και να κάνεις θα μας τα κλ@σεις/ο νόμος δικαιώνει τον ισχυρό/κλπ κλπ,εκτός κι αν είμαι τόσο ηλίθιος και δεν καταλαβαίνω τα αυτονόητα οπότε παρακαλώ η διαχείρηση του φόρουμ να με επαναφέρει στην τάξη!
Ασχετα αν πρακτικά δε φταίει το κατάστημα για τη βλάβη η εν λόγω συμπεριφορά είναι πολύ μεγάλη αφορμή για να κινηθεί κάποιος ακόμα και σε ΕΞΟΝΤΩΤΙΚΟ σημείο νομικά, αρχής γενομένης από το ΙΝΚΑ και σταδιακά ανεβάζοντας τον πήχη των απαιτήσεών του ακόμα και δικαστικά.
Και λέω πρακτικά δε φταίει το κατάστημα γιατί (κατά την άποψή μου) 'ασχετα τι ισχυρίζεται ο νόμος όσο αναφορά το θέμα της εγγύησης του προιόντος που πουλάει (όσο αναφορά την υγειή παράδοση κλπ είναι αυτονόητα αλλά και ανομικά κατοχυρωμένα) η ηθική πλευρά του θέματος και η καομπόικη συμπεριφορά προς τον πελάτη απαιτεί για μένα λεμητόμο.
Δε θα αναφερθώ σε περιπτώσεις που παίρνεις τηλ και ρωτάς για ετοιμοπαράδοτο και δεν υπάρχει,συσκευάζουν τα εκθεσιακά και γ@μημένα από δοκιμές και ακροάσεις κλπ γιατί δε μας φτάνει όλη πλατφόρμα του φόρουμ.
ΑΛΛΑ
1)Προσέχετε ειδικά τις TV που αγοράζετε σε δ´ηθεν προσφορές αν εκείνη τη χρονική στιγμή που είστε σε θέση προβείτε σε αγορά είναι ΕΠΙΣΗΜΑ και στο site της SONY πχ.
Αν πχ το μοντέλλο προς αγορά που σας ενδιαφέρει είναι το (τυχαία) KVX32SE50TE και δείτε στο site της επίσημης εταιρίας ότι είναι το KVX32SE50T οι δύο τηλεοράσεις απέχουν μεταξύ τους όσο η μέρα με τη νύχτα.
Κυρίως είναι παραεισαγωγές και προορίζονται για τριτοκοσμικές χώρες (συμπεριλαμβανομένου και της δικής μας) με μόνο κριτήριο το κόστος,που ξέρει ο Μητσος ο πολύξερος τώρα από χαρ/κά.....Sony σου λέει πήρα,γι αυτό και τα πολυκαταστήματα θησαυρίζουν,θησαυρίζουν εν αγνοία του ανενημέρωτου καταναλωτή.
Προσέξτε ότι σε ένα επίσημο μοντέλλο το πολυκατάστημα δεν μπορεί να έχει καλύτερη τιμή,πολλές φορές εκτός του ότι δεν είναι διαθέσιμο είναι κι ακριβότερο από ανταγωνιστικά μικρότερα μαγαζιά.

Η καλύτερη περιπτωση να πάρετε πραγματικά φθησνή συσκευή στο κόστος είναι να πάρετε πχ τηλεόραση πάλι παραεισαγωγής αλλά περασμένο μοντέλλο που αποσύρθηκε απ τα Γερμανικά πολυκαταστήματα ως στοκ (εκεί πέφτει ραβδι απ τον ΨΑΓΜΕΝΟ καταναλωτή) τα οποία ξεπουλήσανε στους ιθαγενείς όπως εμείς.

2)Από όποια έταιρία επίσημη είστε δυσαρεστημένοι σε επίπεδο service και εγγυήσεων μη χαλάτε τη ζαχαρένια σας με άσκοπα mail.
ΜAIL ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.
Να είστε σίγουροι ότι καμία εταιρία που επενδύει εκατομύρια για να είναι στις επάλξεις δε θέλει δυσαρεστημένους πελάτες.
Και για αυτό το λόγο εδώ και χρόνια έχουν δημιουργήσει τμήματα (όπως η ΣΔΟΕ ας πούμε) που στο ξεκάρφωτο ανά διάφορες χώρες κάνουν ότι κάνουν οι δημοσκοπικές εταιρίες.
Αν δε στοχεύστε στη ρίζα δε θα επιτύχετε τπτ.
 
bose πολυ χρησιμα αυτα που γραφεις..εστειλα e-mail και στη σονυ, καταγγελια στη γ.γ. Καταναλωτη φυσικα και εκανα, απο κει και περα δε μπορω να σκασω για μια χαζοτηλεοραση. Πραγματικα, μακαρι να ειχα τον απειρο χρονο και την απειρη υπομονη να τους παω στα δικαστηρια.

Υ.Γ. Ακομα δεν μου απαντησε ουτε το Γιου, ουτε η σονυ. Οι ανθρωποι ειναι κλεφτοκοταδες, τελος.

Αθλιο Σερβις, you και σονυ...
 
Απάντηση: Re: after sales you.gr - sony και ελλειψη σεβασμου στον πελατη

bose πολυ χρησιμα αυτα που γραφεις..εστειλα e-mail και στη σονυ, καταγγελια στη γ.γ. Καταναλωτη φυσικα και εκανα, απο κει και περα δε μπορω να σκασω για μια χαζοτηλεοραση. Πραγματικα, μακαρι να ειχα τον απειρο χρονο και την απειρη υπομονη να τους παω στα δικαστηρια.

Υ.Γ. Ακομα δεν μου απαντησε ουτε το Γιου, ουτε η σονυ. Οι ανθρωποι ειναι κλεφτοκοταδες, τελος.

Αθλιο Σερβις, you και σονυ...

Μail κατ' ευθείαν στο εργοστάσιο,ονοματεπωνυμο,τυπος συσκευης,serial number συσκευής,απόδειξη/τιμολόγιο αγοράς κι όλο το ιστορικό.
Κι αν είναι δυνατόν να πάρετε τηλ απ ευθείας στο εργοστάσιο Ιαπωνία,σίγουρα θα μιλάνε Αγγλικά δεν υπάρχει περίπτωση.

Εγώ είχα πάρει τηλ ΗΠΑ για ενα cd προγραμμα που ειχε κλειδώσει επειδη έκανα φορματ τον υπολογιστη και επί της ευκαιρίας είχα και κατι ερωτηματα με ειχαν οι αμερικανοι μιάμιση ωρα στο τηλ,κι οχι θα σε στείλω μαιλ τον κωδικο και τρεχα γύρευε.

Το θέμα δεν είναι να το κάνει μόνο ένας αλλά όλοι και μετά να σας πω εγώ πόσα απίδια βάζει ο σάκος.
Τηλέφωνο απευθείας.
 
H παρανοια συνεχιζεται.

Πηρε τηλεφωνο ο υπευθυνος της σονυ, σε κατηχητικο υφος εντελως, οτι δε γινεται να παρουμε τα λεφτα μας πισω, γιατι ειναι πολιτικη της εταιριας.

Ουτε καν ξερω ποσες μερες ειναι πλεον στο σερβις η τηλεοραση. Το 15,4'' λαπτοπ την εχει αντικαταστησει επαξια.

Υ.Γ. Πηραν το mail μου και προφανως ειναι σε γνωση τους το παρον νημα. Το οτι δεν εχω δει καποια απαντηση τους εδω, για μενα κατι σημαινει.

Υ.Γ.2 Κορυφαια ατακα: ''Δεν κανατε κατι για να τα βρουμε"! (δηλ θα μπορουσα να κανω πολλα παραπανω απ το να περιμενω 12 μερες για επισκευη ολοκαινουργιας τηλεορασης-αν μου την ειχα επιστρεψει τοτε, θα την ειχα αναγκαστικα δεχτει- και δινοντας τοπο στην οργη σε οτι αφορα τον τροπο ομιλιας τους).

Υ.Γ.3 Μεταφραση της κορυφαιας φρασης: Κατσε ρε μ@λ@κα να παρεις πισω μετα απο 25 μερες την ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ τηλεοραση σου, που εχει παιξει για 19 μερες και ελαχιστες ωρες..Και τι σαν ειναι επισκευασμενη? Καθε που θα μας τη φερνεις οταν προκυπτει κατι, θα στην επισκευαζουμε..

Υ.Γ.4 Το Γιου δεν υπαρχει στο χαρτη. Χαθηκε, εξαφανιστηκε, εξαερωθηκε.
 
Ναι ξερω..αλλα δε θα χρεωθω και υπερατλαντικες κλησεις για την σονυ, ουτε θα κατσω να ασχοληθω τοσο, να βρω serial, τηλεφωνα, διευθυνσεις, να μιλησω με Ιαπωνες, να βγαλω φωτοτυπιες των συμβασεων και να σκασω στο τελος που θ ακουσω παλι τον κατηχητη της σονυ να μου λεει οτι θα την παρω σε κανα μηνα επισκευασμενη. Μπορει να μην το καταλαβαινεις, αλλα απο ενα σημειο και μετα ειναι ψυχοφθορο. Σ ευχαριστω παντως για το ενδιαφερον και τις συμβουλες.
 
Last edited:
Η σημερινη ενημερωση ειναι πως το ανταλλακτικο αναμενεται στα μεσα της αλλης εβδομαδας και πως προφανως δε θα εχω την τηλεοραση ουτε αυτη τη βδομαδα, ουτε την επομενη εβδομαδα.

Φυσικα εμμενω στην αποφαση μου για υπαναχωρηση.

Τα συμπερασματα δικα σας.
 
Λοιπον θα τρελαθουμε.

Παιρνει ο πατερας μου στο 1520 και του λενε δεν δικαιουσαι αντικατασταση, υπαναχωρηση ή οτι αλλο, βασει ενος νομου 200κατι, πρεπει να περιμενεις την εταιρια.

Επειδη η ευγενεια δε μας εβγαλε πουθενα, πηρα το τηλ.

ΤΟΥ ΕΙΠΑ: ΕΙΣΑΙ ΝΟΜΙΚΟΣ ΡΕ ΦΙΛΕ(δεν ηταν)??? ΤΟΝ ΤΑΔΕ ΝΟΜΟ(αρθρο 540)ΤΟΝ ΞΕΡΕΙΣ???? (δεν τον ηξερε).Του εστειλα το λινκ στο efpolis και μου λεει ''α ναι''?? Αυτος ομως ειναι μεσω αστικων δικαστηριων δεν αφορα εμποριο κτλ κτλ κτλ...

(....)

Η παρενθεση ειναι το τι επακολουθησε απο πλευρας μου. Τωρα κανουμε την καταγγελια δια τηλεφωνου.
 
Last edited:
Φίλε μου ειλικρινά χαρά στο κουράγιο σου.
Αυτό που κάνεις πάντως είναι ποιό ψυχοφθόρο απ το να πάρεις ενα τηλ στο εξωτερικό.
Εδώ δε νομίζω να βγάλεις άκρη,θα τελειώσεις όταν,όποτε κι αν έρθει το αντ/κο.
 
Εχω μια απορια στους βουλευτες.Γιατι ψηφιζαμε σε αυτους που καθονται με γεματες τσεπες και αυτοι δειπνουν με αφεντικα των μεγαλων αλυσιδων καταστηματων?Γιατι αυτοι δεν ακουσαν στους ταλαιπωρημενους καταναλωτες που εχουν παραπονα στα καταστηματα και στα σερβις που αδιαφορουν παρανομα τον νομο?Φτανει πια η κοροιδια!
 
Σήμερα μου είπαν οτί η τηλεόραση μου δουλεύει μία χαρα..Μετα από μία απαράδεκτη όμως μεταφορά και την άρνηση μου να την παραλάβω απο το service που είχε πάει(αμφιβάλλω αν όντως κάθησαν να δούν το πρόβλημα της τηλεόρασης) ζήτησα τα λεφτά μου πίσω.Ο δικηγόρος μου είπε οτί γίνεται και έτσι το έκανα.Αν δεν γίνει δεκτό(απο την μερία τους) απλά το πάω δικαστικά αν όμως γίνει τότε θα μου αποδείξουν τον επαγγελματισμό τους.
 
heller σε ποια εταιρια αναφερεσαι?

Εγω πλεον μετα την ευτυχη καταληξη που ειχε το νημα με τις ελαττωματικες Lg, (οπου βεβαια το ελαττωμα ηταν απειρως πιο ''ντελικατο'' και ''ψαγμενο'' απ οτι τα ελαττωματα της δικης μου ΤV που παρεδωσε πνευμα), σκεφτομαι να αγορασω απο τη συγκεκριμενη εταιρια, καθαρα για λογους service
 
heller σε ποια εταιρια αναφερεσαι?

Εγω πλεον μετα την ευτυχη καταληξη που ειχε το νημα με τις ελαττωματικες Lg, (οπου βεβαια το ελαττωμα ηταν απειρως πιο ''ντελικατο'' και ''ψαγμενο'' απ οτι τα ελαττωματα της δικης μου ΤV που παρεδωσε πνευμα), σκεφτομαι να αγορασω απο τη συγκεκριμενη εταιρια, καθαρα για λογους service

Η υποστηριξη ειναι ενα απο τα κριτηρια για την αγορα
Η Lucky Goldstar (LG) εχει πολυ καλο after sales support (τους ειδα πολλες φορες να ανταποκρινονται αψογα στο Net του συμφορουμιτη The^L0st2)
H Samsung επισης εχει πολυ καλο after sales support (μπορειτε να σας πει ο συμφορουμιτης Cantona -του εκαναν αντικατασταση της τηλεορασης του 1 χρονο μετα και μεσα σε 2-3 μερες απο την στιγμη που τους ενημερωσε το σερβις )
Η Sony ανταποκριθηκε πολυ καλα στην δικη μου περιπτωση ,ευγενεστατα μου προσεφεραν αντικατασταση την οποια αρνηθηκα (δεν υπηρχε στην ουσια προβλημα) και παρεμειναν ευγενικοι και υπομονετικοι ακομα και οταν εβγαλα πανω τους το φορτωμα που ειχα (απο την αντιμετωπιση των ανθρωπων στο Πλαισιο)
Αυτα
 
Γνωστα ολα αυτα....

Και η λυση μια: Ουτε σεντ σε οσους δεν σεβονται τους πελατες τους.

Εξ ου και η Σονυ δεν εχει παρει Ευρω απο εμενα εδω και πολλα χρονια.
 
Γνωστα ολα αυτα....

Και η λυση μια: Ουτε σεντ σε οσους δεν σεβονται τους πελατες τους.

Εξ ου και η Σονυ δεν εχει παρει Ευρω απο εμενα εδω και πολλα χρονια.

+1000

Και καλα εκανες εφ οσον δεν σε αντιμετωπισαν οπως θα οφειλαν .
Η Σονυ ειναι μια τεραστια εταιρεια ,η πολιτικη του εν Ελλαδι αντιπροσωπου πρεπει να κρινεται και εφ οσον δεν ειναι η πρεπουσα( μορφωση ο ανθρωπος) να καταγγελεται ,ομως δεν μπορω εγω για παραδειγμα να καταδικασω την Denon επειδη ο Ελληνας αντιπροσωπος δεν με εξυπηρετησε οπως επρεπε ,μπορω να το καταγγειλω στην DENON και να ενημερωσω τους αρμοδιους φορεις και οσους περισσοτερους μπορω( αν και δεν ειδα να ιδρωσε το αυτι κανενος),ισως ετσι αρχισουν οι Ελλ.Αντιπροσωποι να σεβονται τους πελατες τους
 
Απλως να πουμε οτι διαφορες εταιριες (οπως η Sony) δεν εχουν αντιπροσωπους αλλα αυτονομη παρουσια (βλ. Sony Ελλας) οποτε και δεν υπαρχει καμια ''δικαιολογια'' ή λογος ενασχολησης πχ με ενημερωση της ''μητρικης''...
 
Απλως να πουμε οτι διαφορες εταιριες (οπως η Sony) δεν εχουν αντιπροσωπους αλλα αυτονομη παρουσια (βλ. Sony Ελλας) οποτε και δεν υπαρχει καμια ''δικαιολογια'' ή λογος ενασχολησης πχ με ενημερωση της ''μητρικης''...

Δεν το γνωριζα αυτο