after sales you.gr - sony και ελλειψη σεβασμου στον πελατη

1ας μηνας κ 5 μερες απο τη στιγμη που εστειλα την τηλεοραση για σονυ...10+ μερες περιμενω την καινουρια τηλεοραση που μου εχει υποσχεθει η σονυ...προβλημα με τη μεταφορικη εταιρια η προφαση.. Και ολα αυτα εν μεσω καλοκαιριου..

Εχω και την αλληλογραφια απο την γ.γ.Καταναλωτη, οπου αναφερονται συγκεκριμενοι νομοι, και το δικαιωμα μου για υπαναχωρηση. Αν βρεθει τροπος, θα το σκαναρω.

Βεβαια το μπακαλικο, το you.gr, δεν ασχοληθηκε με τπτ, απ τη στιγμη που πηρε τα λεφτα. Και εξακολουθει να μην ασχολειται.

Ωραιες καταστασεις.
 
1ας μηνας κ 5 μερες απο τη στιγμη που εστειλα την τηλεοραση για σονυ...10+ μερες περιμενω την καινουρια τηλεοραση που μου εχει υποσχεθει η σονυ...προβλημα με τη μεταφορικη εταιρια η προφαση.. Και ολα αυτα εν μεσω καλοκαιριου..

Εχω και την αλληλογραφια απο την γ.γ.Καταναλωτη, οπου αναφερονται συγκεκριμενοι νομοι, και το δικαιωμα μου για υπαναχωρηση. Αν βρεθει τροπος, θα το σκαναρω.

Βεβαια το μπακαλικο, το you.gr, δεν ασχοληθηκε με τπτ, απ τη στιγμη που πηρε τα λεφτα. Και εξακολουθει να μην ασχολειται.

Ωραιες καταστασεις.

Αγαπητε φιλε κατα αρχη να σου εκφρασω τη συμπαθεια μου για οτι τραβας απο κακους επαγγελματιες με την ευχη να πανε ολα καλα και να εχει αισιο τελος η ιστορια σου. Θα ηθελα να επισημανω εδω σε ολα τα παιδια οτι στη χωρα που ζουμε περα απο την καλη εικονα και τα μπλα μπλα η τις σουπερ ντουπερ επιδοσεις μιας συσκευης που εχουμε βαλει στο ματι θα πρεπει να αγοραζουμε (δυστυχως) και με γνωμονα το after sales suport.
Στο εξωτερικο οπου οι νομοι λειτουργουν σκιζονται ο πελατης να ειναι ευχαριστημενος για να επιστρεψει παλι. Εδω δεν τους καιγεται καρφακι λες και ειμαστες οι περισσιοι καταναλωτες η τελος παντων αυτοι που τους τρεχουν τα λεφτα απο τα μπατζακια οποτε δεν μας νοιαζει.
Κανουν ομως μεγα λαθος και θα το πληρωσουν ακριβα.
Δυναμη μας η αποφαση να μαυριζουμε τον οποιο αχρηστο επαγγελματια και να τον κανουμε βουκινο και μετα να υποστηριζουμε εταιριες με ονομα και πλατες στο θεμα του after sales support.
Νικος
 
Last edited:
Νίκο, εγώ μετά από 2 καταγγελίες και 1 δικαστήριο από το 2005 και μετά, έχω καταλήξει ότι το θέμα είναι καθαρά πολιτικό. Η κυβέρνηση υποστηρίξει ανοιχτά τις εταιρίες σε βάρος του καταναλωτή, και οι εταιρίες το ξέρουν.
 
Νίκο, εγώ μετά από 2 καταγγελίες και 1 δικαστήριο από το 2005 και μετά, έχω καταλήξει ότι το θέμα είναι καθαρά πολιτικό. Η κυβέρνηση υποστηρίξει ανοιχτά τις εταιρίες σε βάρος του καταναλωτή, και οι εταιρίες το ξέρουν.

Αγαπητε φιλε συμφωνω και επαυξανω. Παντα (και ξερουμε ολοι γιατι) οι εδω κυβερνησεις υποστηριζουν ανοικτα το κεφαλαιο γιατι απλα αυτοι τους πριμοδοτουν προεκλογικα. Μην το ψαχνουμε παραπανω.
Μενει λοιπον μονο η δυναμη η δικη μας που δυστυχως την εχουμε σε ανενεργο μορφη. Καταγγελιες στο κεφαλι και δημοσιοποιηση. Ειναι το μονο που φοβουνται και αν οχι το πρωτο τρεμουν το δευτερο ειδικα σε μια αγορα μικρη σαν τη δικη μας.
Νικος
 
Δυστυχώς, ΔΕΝ φοβούνται τίποτα. Ούτε την δημοσιοποίηση. Εγώ ελπίζω να γυρίσει το κράτος στην πριν την 2004 λειτουργία του (που μόλις λάμβαναν την καταγγελία οι εταιρίες σε έπαιρναν άμεσα τηλέφωνο και το θέμα λυνόταν άμεσα), αλλά μάλλον ονειρεύομαι... :flipout:

[Έχω κάνει 3 καταγγελίες: μια το 2003 που λύθηκε άμεσα με επιστροφή μετρητών (1400 ευρώ για οθόνη LCD 18.1 ιντσών), μια το 2006 που λύθηκε στα δικαστήρια με καταδικαστική απόφαση για τις εταιρίες και το PC magazine Ιουνίου έχει πάλι το ίδιο θέμα με την ίδια εταιρία που σημαίνει ότι δεν μάθανε τίποτα από την καταδίκη τους, και μια φέτος που βαδίζει όπως και η προηγούμενη. Η γραμματεία δεν κάνει τίποτα απολύτως...]
 
Δυστυχώς, ΔΕΝ φοβούνται τίποτα. Ούτε την δημοσιοποίηση. Εγώ ελπίζω να γυρίσει το κράτος στην πριν την 2004 λειτουργία του (που μόλις λάμβαναν την καταγγελία οι εταιρίες σε έπαιρναν άμεσα τηλέφωνο και το θέμα λυνόταν άμεσα), αλλά μάλλον ονειρεύομαι... :flipout:

Γιατί, τι άλλαξε μετά το 2004 στην πολιτική των εταιρειών?
Το έτος είναι τυχαίο ή .....να το εκλάβουμε διαφορετικά?
 
Το έτος δεν είναι τυχαίο, αναφέρομαι στην αλλαγή της πολιτικής ηγεσίας. Μετά την αλλαγή αυτή έχω παρατηρήσει δραματική αλλαγή στην συμπεριφορά της γενικής γραμματείας καταναλωτή και στην συμπεριφορά των εταιριών. Είναι τόσο μεγάλη η διαφορά που υποθέτω ότι έχει βγει εγκύκλιος (που φυσικά εγώ δεν μπορώ να βρω) να συμπεριφέρονται οι υπηρεσίες με τρόπο αδρανή που αποτρέπει τον αγοραστή να διεκδικήσει τα δικαιώματά του.
Αυτή η υπόθεση προκύπτει από τις δικές μου 3 εμπειρίες, αλλά και από αυτά που διαβάζω στα διάφορα fora. Αν κάποιος θέλει να το δει κομματικά, φυσικά και μπορεί να το κάνει, όμως υπάρχουν και τα γεγονότα. Εκτός από έγγραφο που μου έδωσαν από την γενική γραμματεία προστασίας καταναλωτή ότι είναι αναρμόδιοι (!) το 2006, μπορεί να πάρει οποιοσδήποτε τηλέφωνο στο 1520 και να μιλήσει για 2 έτη από τον νόμο 3043/2002. Θα του πουν ψέματα ότι η οδηγία δεν έχει ενσωματωθεί στην ελληνική νομοθεσία και ότι υπάρχει μόνο η εγγύηση (μια δοκιμή θα πείσει όποιον έχει απορία).
Επίσης, έχω την εντύπωση ότι η γραμματεία δεν έχει βοηθήσει κανέναν να λύσει το πρόβλημά του μέσα από καταγγελία. Εσείς θυμάστε κάποια περίπτωση;

Και μην νομίζετε ότι αυτά τα λέω μόνο εδώ. Από την απογοήτευση που η γραμματεία δεν κάνει τίποτα για το χαλασμένο που PS3 (περίπτωση που ο συνήγορος του καταναλωτή έβαλε στο αρχείο (!) ) έστειλα e-mail στον Χατζηδάκη (υπουργός ανάπτυξης) που του περιέγραφα το πρόβλημα. Καλά, απάντηση δεν πήρα, αλλά δεν βλέπω να αλλάζει και τίποτα. Τι συμπέρασμα πρέπει να βγάλω δηλαδή από αυτά, πέρα του ότι υπάρχει πολιτική βούληση κάλυψης των εταιριών εναντίων του καταναλωτή;

Κανονικά θα έπρεπε να εξετάσει την λειτουργιά των ανεξάρτητων αρχών και της γραμματείας εισαγγελέας, αλλά εδώ που ζούμε...
 
Γιώργη, που θα κατέβεις υποψήφιος στις επόμενες βουλευτικές???...:flipout:

Αν είσαι Υπόλοιπο Αττικής, μία από μένα θα την έχεις πάντως...:grinning-smiley-043....-bye-
 
Λες;;; :flipout:

Μπα, έχω κακή άποψη για όλους όσους ασχολούνται με την πολιτική για να μπλέξω με δαύτους... -bye-
 
Το έτος δεν είναι τυχαίο, αναφέρομαι στην αλλαγή της πολιτικής ηγεσίας. Μετά την αλλαγή αυτή έχω παρατηρήσει δραματική αλλαγή στην συμπεριφορά της γενικής γραμματείας καταναλωτή και στην συμπεριφορά των εταιριών. Είναι τόσο μεγάλη η διαφορά που υποθέτω ότι έχει βγει εγκύκλιος (που φυσικά εγώ δεν μπορώ να βρω) να συμπεριφέρονται οι υπηρεσίες με τρόπο αδρανή που αποτρέπει τον αγοραστή να διεκδικήσει τα δικαιώματά του.
Αυτή η υπόθεση προκύπτει από τις δικές μου 3 εμπειρίες, αλλά και από αυτά που διαβάζω στα διάφορα fora. Αν κάποιος θέλει να το δει κομματικά, φυσικά και μπορεί να το κάνει, όμως υπάρχουν και τα γεγονότα. Εκτός από έγγραφο που μου έδωσαν από την γενική γραμματεία προστασίας καταναλωτή ότι είναι αναρμόδιοι (!) το 2006, μπορεί να πάρει οποιοσδήποτε τηλέφωνο στο 1520 και να μιλήσει για 2 έτη από τον νόμο 3043/2002. Θα του πουν ψέματα ότι η οδηγία δεν έχει ενσωματωθεί στην ελληνική νομοθεσία και ότι υπάρχει μόνο η εγγύηση (μια δοκιμή θα πείσει όποιον έχει απορία).
Επίσης, έχω την εντύπωση ότι η γραμματεία δεν έχει βοηθήσει κανέναν να λύσει το πρόβλημά του μέσα από καταγγελία. Εσείς θυμάστε κάποια περίπτωση;

Και μην νομίζετε ότι αυτά τα λέω μόνο εδώ. Από την απογοήτευση που η γραμματεία δεν κάνει τίποτα για το χαλασμένο που PS3 (περίπτωση που ο συνήγορος του καταναλωτή έβαλε στο αρχείο (!) ) έστειλα e-mail στον Χατζηδάκη (υπουργός ανάπτυξης) που του περιέγραφα το πρόβλημα. Καλά, απάντηση δεν πήρα, αλλά δεν βλέπω να αλλάζει και τίποτα. Τι συμπέρασμα πρέπει να βγάλω δηλαδή από αυτά, πέρα του ότι υπάρχει πολιτική βούληση κάλυψης των εταιριών εναντίων του καταναλωτή;

Κανονικά θα έπρεπε να εξετάσει την λειτουργιά των ανεξάρτητων αρχών και της γραμματείας εισαγγελέας, αλλά εδώ που ζούμε...

Εστειλες e-mail στον υπουργο αναπτυξης επειδη δεν σου φτιαχνουν το PS3???Αυτο ειναι all time classic...
 
Όχι ακριβώς. Διαμαρτυρήθηκα για το γεγονός ότι η γραμματεία δεν βοηθάει τους πολίτες να διεκδικήσουν αυτά που τους δίνει ο νόμος. Και ότι ουσιαστικά η γραμματεία προσπαθεί να παραπλανήσει τους πολίτες λέγοντας ψέματα. Δεν εξειδίκευσα σε συγκεκριμένη περίπτωση. Εγώ προσπάθησα να τον ενημερώσω ότι απλά η γραμματεία του δεν δουλεύει σωστά, σε περίπτωση που το αγνοεί (καθώς δεν είμαι σίγουρος ότι οι υπουργοί γνωρίζουν τι ακριβώς γίνεται από κάτω). Θεωρείς ότι έπραξα λάθος;
[Αν σου πω ότι πριν στείλω το e-mail στον Χατζηδάκη το είχα καταθέσει *εγγράφως* στην ίδια την γραμματεία και τους τα έλεγα, μου απάντησαν ότι οι κατηγορίες ελέχθησαν και δεν ισχύουν, και μετά ζήταγα να μιλήσω στο τηλέφωνο με τον γενικό γραμματέα (νομίζω Σκορδάς λέγονταν τότε) τον οποίο δεν μου έδωσαν φυσικά ποτέ; Λογικό δεν είναι να στείλω e-mail; Αφού είναι άνθρωπος της τεχνολογίας και έχει blog... :flipout:]

Πάντως εκεί στην γραμματεία είναι απίστευτοι. Μόλις μίλαγα με έναν, και μόλις του είπα ότι η απάντηση της σόνυ ουσιαστικά δεν απαντά στην ερώτησή μου, άρχισα να ακούω τους όρους "εγγύηση", "προϊόντα αιχμής", "συνήγορο καταναλωτή"... Συμφωνήσαμε να στείλω άλλο ένα αίτημα... (!)

[Φαίνεται ότι τα αιτήματα έχουν συγκεκριμένο κύκλο: κάνεις ένα, ρωτάνε την εταιρία, απαντά κάτι άσχετο (μέχρι και κυρία Μερκενίδου με είπανε πριν με πούνε Περταση :flipout:) στο κοινοποιούν και το θέμα κλείνει... Για να πας παρακάτω, θες νέο αίτημα... Μάλιστα, είπατε τίποτα; :flipout:]

Τέλος και χωρίς να παρεξηγηθώ, all time classic θεωρώ το να δώσεις 450 ευρώ να αγοράσεις κάτι που θα χαλάσει σίγουρα, και όταν χαλάσει να δώσεις άλλα 300 για να σου δώσουν ένα ανακατασκευασμένο.
 
Όχι ακριβώς. Διαμαρτυρήθηκα για το γεγονός ότι η γραμματεία δεν βοηθάει τους πολίτες να διεκδικήσουν αυτά που τους δίνει ο νόμος. Και ότι ουσιαστικά η γραμματεία προσπαθεί να παραπλανήσει τους πολίτες λέγοντας ψέματα. Δεν εξειδίκευσα σε συγκεκριμένη περίπτωση. Εγώ προσπάθησα να τον ενημερώσω ότι απλά η γραμματεία του δεν δουλεύει σωστά, σε περίπτωση που το αγνοεί (καθώς δεν είμαι σίγουρος ότι οι υπουργοί γνωρίζουν τι ακριβώς γίνεται από κάτω). Θεωρείς ότι έπραξα λάθος;
[Αν σου πω ότι πριν στείλω το e-mail στον Χατζηδάκη το είχα καταθέσει *εγγράφως* στην ίδια την γραμματεία και τους τα έλεγα, μου απάντησαν ότι οι κατηγορίες ελέχθησαν και δεν ισχύουν, και μετά ζήταγα να μιλήσω στο τηλέφωνο με τον γενικό γραμματέα (νομίζω Σκορδάς λέγονταν τότε) τον οποίο δεν μου έδωσαν φυσικά ποτέ; Λογικό δεν είναι να στείλω e-mail; Αφού είναι άνθρωπος της τεχνολογίας και έχει blog... :flipout:]

Πάντως εκεί στην γραμματεία είναι απίστευτοι. Μόλις μίλαγα με έναν, και μόλις του είπα ότι η απάντηση της σόνυ ουσιαστικά δεν απαντά στην ερώτησή μου, άρχισα να ακούω τους όρους "εγγύηση", "προϊόντα αιχμής", "συνήγορο καταναλωτή"... Συμφωνήσαμε να στείλω άλλο ένα αίτημα... (!)

[Φαίνεται ότι τα αιτήματα έχουν συγκεκριμένο κύκλο: κάνεις ένα, ρωτάνε την εταιρία, απαντά κάτι άσχετο (μέχρι και κυρία Μερκενίδου με είπανε πριν με πούνε Περταση :flipout:) στο κοινοποιούν και το θέμα κλείνει... Για να πας παρακάτω, θες νέο αίτημα... Μάλιστα, είπατε τίποτα; :flipout:]

Τέλος και χωρίς να παρεξηγηθώ, all time classic θεωρώ το να δώσεις 450 ευρώ να αγοράσεις κάτι που θα χαλάσει σίγουρα, και όταν χαλάσει να δώσεις άλλα 300 για να σου δώσουν ένα ανακατασκευασμένο.


Εγω δεν εχω ps3 ουτε xbox αλλα ξερω για αυτην την πολιτικη της sony που ειναι απαραδεκτη...η ms σε αυτο το θεμα ειναι χρονια μπροστα.Αφου ομως το ξερες γιατι πηρες ps3?Πηρες ενα ρισκο που δεν σου βγηκε...
 
Δεν το αγόρασα για μένα. Και λόγω του μονοπωλίου αναγκάστηκα να αγοράσω και 2ο... Για εμένα που δεν παίζω παιχνίδια, δεν αξίζει ούτε μισό ευρώ. Σαν bluray player είναι απαράδεκτο. Τι να το κάνεις με τόσο θόρυβο που κάνει;
 
Όχι ακριβώς. Διαμαρτυρήθηκα για το γεγονός ότι η γραμματεία δεν βοηθάει τους πολίτες να διεκδικήσουν αυτά που τους δίνει ο νόμος. Και ότι ουσιαστικά η γραμματεία προσπαθεί να παραπλανήσει τους πολίτες λέγοντας ψέματα. Δεν εξειδίκευσα σε συγκεκριμένη περίπτωση. Εγώ προσπάθησα να τον ενημερώσω ότι απλά η γραμματεία του δεν δουλεύει σωστά, σε περίπτωση που το αγνοεί (καθώς δεν είμαι σίγουρος ότι οι υπουργοί γνωρίζουν τι ακριβώς γίνεται από κάτω). Θεωρείς ότι έπραξα λάθος;
[Αν σου πω ότι πριν στείλω το e-mail στον Χατζηδάκη το είχα καταθέσει *εγγράφως* στην ίδια την γραμματεία και τους τα έλεγα, μου απάντησαν ότι οι κατηγορίες ελέχθησαν και δεν ισχύουν, και μετά ζήταγα να μιλήσω στο τηλέφωνο με τον γενικό γραμματέα (νομίζω Σκορδάς λέγονταν τότε) τον οποίο δεν μου έδωσαν φυσικά ποτέ; Λογικό δεν είναι να στείλω e-mail; Αφού είναι άνθρωπος της τεχνολογίας και έχει blog... :flipout:]

Πάντως εκεί στην γραμματεία είναι απίστευτοι. Μόλις μίλαγα με έναν, και μόλις του είπα ότι η απάντηση της σόνυ ουσιαστικά δεν απαντά στην ερώτησή μου, άρχισα να ακούω τους όρους "εγγύηση", "προϊόντα αιχμής", "συνήγορο καταναλωτή"... Συμφωνήσαμε να στείλω άλλο ένα αίτημα... (!)

[Φαίνεται ότι τα αιτήματα έχουν συγκεκριμένο κύκλο: κάνεις ένα, ρωτάνε την εταιρία, απαντά κάτι άσχετο (μέχρι και κυρία Μερκενίδου με είπανε πριν με πούνε Περταση :flipout:) στο κοινοποιούν και το θέμα κλείνει... Για να πας παρακάτω, θες νέο αίτημα... Μάλιστα, είπατε τίποτα; :flipout:]

Τέλος και χωρίς να παρεξηγηθώ, all time classic θεωρώ το να δώσεις 450 ευρώ να αγοράσεις κάτι που θα χαλάσει σίγουρα, και όταν χαλάσει να δώσεις άλλα 300 για να σου δώσουν ένα ανακατασκευασμένο.

Aυτα που λες περι γ.γ.Καταναλωτη, μπορω να τα επιβεβαιωσω. Θελουν να τους βαλεις απιστευτα γκαζια για να παρουν μπρος.
 
Αν υπάρχουν παρόμοιες καταγγελίες για παρόμοιο προιόν είναι πιο δραστήριες οι ενώσεις,γιατί υπάρχει προηγούμενο.Τα υπόλοιπα είναι νομικά κωλύματα (και υπαλλήλων που δεν κάνουν καλά την δουλειά τους όπως παντού άλλωστε στις συναλλαγές μας...)
 
Παιδια καποιος υπαρχει να μου πει πως μπαινω στο σερβις μενου της σονυ? Για να δω ποσες ωρες λειτουργιας εχει το μοντελο?
 
Έχω την εντύπωση ότι οι σόνυ δεν μετράνε ώρες λειτουργίας, τουλάχιστον σε μορφή κατανοητή από εμάς. Αναφέρουν κάποιο νούμερο, αλλά κανείς δεν ξέρει πως μεταφράζεται σε ώρες.
 
1ας μηνας κ 5 μερες απο τη στιγμη που εστειλα την τηλεοραση για σονυ...10+ μερες περιμενω την καινουρια τηλεοραση που μου εχει υποσχεθει η σονυ...προβλημα με τη μεταφορικη εταιρια η προφαση.. Και ολα αυτα εν μεσω καλοκαιριου..

Εχω και την αλληλογραφια απο την γ.γ.Καταναλωτη, οπου αναφερονται συγκεκριμενοι νομοι, και το δικαιωμα μου για υπαναχωρηση. Αν βρεθει τροπος, θα το σκαναρω.

Βεβαια το μπακαλικο, το you.gr, δεν ασχοληθηκε με τπτ, απ τη στιγμη που πηρε τα λεφτα. Και εξακολουθει να μην ασχολειται.

Ωραιες καταστασεις.

Ευθύνη απέναντι σου εχει το you.gr και όχι η sony , και νομικα,και λογιστικα, δηλαδη η sony πρεπει να στην στειλη σε σενα, εσυ να την στειλης στο you.gr,το you.gr στην sony,και η sony να κοψει πιστοτικο στο you.gr, και η you.gr να σε δωσει το πιστοτικο,πιεσε λιγακι την sony !!!!

Στην αλαξανε τελικα ???
 
Last edited:
Nαι η αλλαγη εγινε, με μια 32w5740k.. την εχω ακομα στο κουτι, αυριο θα την βαλω αν προλαβω..Παντως σαν εταιρια η σονυ μπορει να εσφαλε σε 1002 περιπτωσεις, απο τη συμπεριφορα των υπαλληλων και του σερβις, αλλα πρεπει να αναγνωρισω οτι μου αλλαξε την 32v4500 με μια ακριβοτερη τηλεοραση. Παρ'ολη την ταλαιπωρια δηλαδη, (που βεβαια ειναι απαραδεκτο να υφισταται ο καταναλωτης), σταθηκε στο υψος της σαν ονομα και σαν εταιρια.

Ο μεγαλος απαραδεκτος ηταν το you.gr
Ουτε ενα τηλεφωνο. Μηδεν.