Αγορά digital.

Και συμβαδίζουν με τα αναφερομενα στις προδιαγραφες η τελικα "παραπλανουν" οπως λες? Μπορουμε να βγαλουμε συμπερασμα?

Οι φωτογραφίες νομίζω είναι σε 4:3, εκεί δεν είπες ότι θα υπάρχει και το μεγαλύτερο πρόβλημα (αν υπάρχει)?
 
Σε 4:3 είπα ότι ο φακός δεν δίνει κάλυψη 28mm, τα οποία δίνει μόνο σε 16:9. Αλλά αυτό ισχύει μόνο στα μοντέλα της πανασόνικ με αισθητήρα 16:9 -τα οποία είναι 2 μόνο εάν δεν κάνω λάθος?
 
Ναι, το είπες όντως.... και έτσι νομίζω ότι ειναι, κυκλοφόρησε καποιο/α μοντελα με τετοιο αισθητηρα 16:9, καπου το ειχε παρει κι εμενα το ματι μου.
 
Εντελώς διαφορετικές μηχανές. θα σου πρότεινα να πάρεις την CANON ως πιο allround λύση. Και αν θελήσεις να πας σε άλλα κόλπα θα σε καλύψει.
 
Ακόμα είμαι στο ψάξιμο.
Δυστυχώς ακόμα περιμένω να φέρουν την f31, για να τη δω και από κοντά.
Προσανατολίζομαι προς αυτή σιγά σιγά.
 
Eγώ ψώνισα τη f20 χθες.
Με εντυπωσίασε όταν έβγαλα φωτο σε σκοτάδι.
Εντός δωματίου με λάμπα στη πλάτη μου και σε απόσταση οκτώ περίπου μέτρα (χωρίς φλας) τράβηξε τέλεια.
 
Μια και λέμε για απόδοση σε ψηλά iso, προχθές στο Θέατρο Άνετον (είχε η κομπανία δικηγόρων συναυλία-αφιέρωμα στο Μίμη Πλέσσα, παρόντος μάλιστα και του ιδίου) τραβούσα κυρίως σε iso1600. Και οριακές ταχύτητες (με την 350D εννοείται). Μάλλον θα ανεβάσω δείγματα σε χωριστό θρεντ.
 
οκ, λοιπόν μερικά δείγματα. Όλα έχουν τραβηχθεί με την Canon 350D σε iso1600, πλην του πρώτου, το οποίο έχει τραβηχθεί σε iso800.
Τα ευρυγώνια πλάνα είναι με τον Sigma EX 15-30, τα κοντινά με τον ηλικίας 40ετών Asahi Pentax Super-Takumar 4.0/200.
Όλες δεν έχουν υποστεί παρά την ελαχιστότατη επεξεργασία στο φωτομάγαζο (λιγάκι αποθορυβοποίηση και curves). Οι ευρυγώνιες έχουν ληφθεί με ταχύτητα μόλις 1/40.
Η πρώτη κοντινή με ταχύτητα 1/100, η δεύτερη κοντινή με ταχύτητα μόλις 1/30 (θαύμα πώς βγήκε σχετικώς καθαρή σε τέτοια ταχύτητα σε φακό 200mm).
 

Attachments

  • Panos_Concert06res.jpg
    Panos_Concert06res.jpg
    83.1 KB · Views: 74
  • Panos_Concert05res.jpg
    Panos_Concert05res.jpg
    113.5 KB · Views: 80
  • Panos_Concert02res.jpg
    Panos_Concert02res.jpg
    87.2 KB · Views: 13
  • Panos_Concert04res.jpg
    Panos_Concert04res.jpg
    101.3 KB · Views: 9
  • Panos_Concert03res.jpg
    Panos_Concert03res.jpg
    111.1 KB · Views: 77
"Βρέχει φωτιά στη στράτα μου"

Ο Μίμης Πλέσσας αυθορμήτως διευθύνει

575486
 
Το πρωί πήρα τηλέφωνο στο μαγαζί από το οποίο περίμενα να φέρει την f31.
Μου απάντησαν ότι τελικά δεν πρόκειται να την ξαναφέρει (αμφιβάλω αν την είχε φέρει ποτέ) αλλά μου είπαν ότι μπορούν να μου φέρουν την f30.
Να ξεστοκάρουν θέλουν?
 
οκ, λοιπόν μερικά δείγματα. Όλα έχουν τραβηχθεί με την Canon 350D σε iso1600, πλην του πρώτου, το οποίο έχει τραβηχθεί σε iso800.
Τα ευρυγώνια πλάνα είναι με τον Sigma EX 15-30, τα κοντινά με τον ηλικίας 40ετών Asahi Pentax Super-Takumar 4.0/200.
Όλες δεν έχουν υποστεί παρά την ελαχιστότατη επεξεργασία στο φωτομάγαζο (λιγάκι αποθορυβοποίηση και curves). Οι ευρυγώνιες έχουν ληφθεί με ταχύτητα μόλις 1/40.
Η πρώτη κοντινή με ταχύτητα 1/100, η δεύτερη κοντινή με ταχύτητα μόλις 1/30 (θαύμα πώς βγήκε σχετικώς καθαρή σε τέτοια ταχύτητα σε φακό 200mm).

Εντυπωσιακά τα δείγματα!
Kαι απροσδόκητα καλή δουλειά απ' τον Takumar! Θα περίμενα να μην βλέπεις και πολλά στο ημίφως για εστίαση, αλλά απ' ότι φαίνεται η νέα οθόνη εστίασης βοηθάει εκεί που πρέπει!

Υποθέτω χωρίς τρίποδο ε; Χέρι βράχος! ;-)

Δεν ξέρω πόσο ακριβώς θόρυβο αφαίρεσε η αποθορυβοποίηση που έκανες, αλλά κρίνοντας απ' την λεπτομέρεια το αποτέλεσμα απ' την 350 είναι ασύγκριτο με μικρότερα κοινά CCD. Εξαιρούνται τα fuji, όπως είπαμε!

Πώς παίξανε οι δικηγόροι; :guitarist:
Ασυμβίβαστο φαινομενικά το επάγγελμα με το χόμπι, αλλά ευτυχώς που όλο και περισσότερα άτομα διευρύνουν τους ορίζοντές τους πέρα απ' τα αναμενόμενα όρια, δίνοντας εντυπωσιακά δείγματα ποιότητας σε πλήθος μη επαγγελματικών δραστηριοτήτων. :grinning-smiley-043
 
Σωστά, το split screen με έβγαλε ασπροπρόσωπο. Στο χέρι, και σημειωτέον, τέρμα ανοικτός ο Tak. Τώρα για βράχος δεν ξέρω, εντάξει στο 1/100 βγήκαν όλες καλές, στο 1/30 ήταν θολές οι 4 στις 5. Είναι πολύ αργή ταχύτητα για 200άρη φακό.
Η αποθορυβοποίηση (noise ninja στο ps)νομίζω πως επηρέασε κυρίως την ομοιογένεια των μαύρων.
Το 1600 της 350D δεν μπορώ να πω ότι έχει σημαντικώς παραπάνω θόρυβο (δηλαδή "κόκκο") σε σχέση με το 800 της, αλλά καταλαβαίνεις τη διαφορά με το 800 στην απώλεια λεπτομερειών. Την καταλαβαίνεις δηλαδή την ενεργοποίηση των αλγορίθμων αποθορυβοποίησης. Βέβαια για σμικρύνσεις και θεάσεις στην οθόνη μέχρι 1600x1200 ή εκτυπώσεις 13x18 δεν νομίζω να φαίνεται η διαφορά.

Από τα δείγματα που έχω δει, πιστεύω ότι στο 1600 της 350/30D αντιστοιχεί το 800 των μικρών fuji, το οποίο είναι κάτι πραγματικά αξιοθαύμαστο.

Τώρα για τους δικηγόρους, έπαιξαν πραγματικά καλά! Ο αδερφός μου έπαιζε μπάσο, και οι διασκευές στα τραγούδια του Πλέσσα δεν έδειχναν καθόλου ερασιτεχνικές. Και από ακουστικής άποψης ο ήχος τους ήταν πολύ ευχάριστος (ίσως λόγω της έλλειψης κρουστών). Στο τέλος ανέβηκε απρογραμμάτιστα και ο ίδιος ο Πλέσσας στο πιάνο
 
Σωστά, το split screen με έβγαλε ασπροπρόσωπο. Στο χέρι, και σημειωτέον, τέρμα ανοικτός ο Tak. Τώρα για βράχος δεν ξέρω, εντάξει στο 1/100 βγήκαν όλες καλές, στο 1/30 ήταν θολές οι 4 στις 5. Είναι πολύ αργή ταχύτητα για 200άρη φακό.

Θα βόλευε να έκλεινε λίγο ο Τak, αλλά ήσουν ήδη οριακά από ταχύτητα... Στο επόμενο σώμα μάλλον θα χρειαστείς image stabilization στο CCD ή κοντά στα 6400 iso ευαισθησία, ή και τα δύο ακόμα καλύτερα!
Ή αφήνεις τις ντροπές και τις τεμπελιές (σας μιλάω εκ πείρας!) και αρχίζεις να κουβαλάς μαζί το τρίποδο! ;)

Η αποθορυβοποίηση (noise ninja στο ps)νομίζω πως επηρέασε κυρίως την ομοιογένεια των μαύρων.

Η αποθορυβοποίηση γενικότερα δεν με ενοχλεί τόσο στην ομοιογένεια αλλά στο κλέψιμο λεπτομέρειας. Κι όταν γίνεται στον υπολογιστή ρυθμίζεις κατά βούληση, αλλά όταν γίνεται απ' την μηχανή ότι χάθηκε, πάει χάθηκε οριστικά. Και στα monitors, ειδικά στα TFT, δεν μπορώ να πω ότι με καλύπτουν οι χρωματικές λεπτομέρειες που βλέπω στην αποθορυβοποίηση. Όταν τυπώσω βλέπω συνήθως τι πραγματικά έγινε.
Λεπτές οι ισορροπίες βέβαια...

Το 1600 της 350D δεν μπορώ να πω ότι έχει σημαντικώς παραπάνω θόρυβο (δηλαδή "κόκκο") σε σχέση με το 800 της, αλλά καταλαβαίνεις τη διαφορά με το 800 στην απώλεια λεπτομερειών. Την καταλαβαίνεις δηλαδή την ενεργοποίηση των αλγορίθμων αποθορυβοποίησης. Βέβαια για σμικρύνσεις και θεάσεις στην οθόνη μέχρι 1600x1200 ή εκτυπώσεις 13x18 δεν νομίζω να φαίνεται η διαφορά.

Ναι, ευτυχώς για γενική χρήση μια χαρά είναι τα πράγματα.
Δεν μπορεί να σου κλείσει εντελώς η αποθορυβοποίηση της μηχανής;
Πάντως προτιμώ τον θόρυβο μαζί με λεπτομέρεια, αν έχω επιλογή! Ίσως νοσταλγώντας τον κόκκο του φίλμ που τον είχαμε απλά αποδεχτεί χωρίς πολλές κουβέντες.

Από τα δείγματα που έχω δει, πιστεύω ότι στο 1600 της 350/30D αντιστοιχεί το 800 των μικρών fuji, το οποίο είναι κάτι πραγματικά αξιοθαύμαστο.

Μακάρι και οι υπόλοιποι κατασκευαστές ccd (sony κυρίως?) να βρούνε σύντομα παρόμοια κόλπα με την fuji, να χαρούν λιγάκι και τα μικρά ccd!

Τώρα για τους δικηγόρους, έπαιξαν πραγματικά καλά! Ο αδερφός μου έπαιζε μπάσο, και οι διασκευές στα τραγούδια του Πλέσσα δεν έδειχναν καθόλου ερασιτεχνικές. Και από ακουστικής άποψης ο ήχος τους ήταν πολύ ευχάριστος (ίσως λόγω της έλλειψης κρουστών). Στο τέλος ανέβηκε απρογραμμάτιστα και ο ίδιος ο Πλέσσας στο πιάνο

Αν το σχήμα δένει όμορφα σε επίπεδο παρέας, και τα άτομα απολαμβάνουν αυτό που κάνουν, συνήθως αυτή η ποιότητα περνάει και στο αποτέλεσμα!
Ναι τα κρουστά συνήθως ξεχωρίζουν εύκολα και μετά αρχίζει ο ανταγωνισμός των εντάσεων για το ποιός θα βγει πάνω απ' τους άλλους...
Ο Πλέσσας τίμησε αυτούς που τον τιμούν, οπότε μάλλον του άρεσε το αποτέλεσμα! :SFGSFGSF:
 
Δεν συμφωνώ ότι το iso 1600 της 350d είναι παρόμοιο με το 800 της Fuji. Επειδή έχω περίπου 250-300 λήψεις στα 1600 με την 350d με αποθορυβοποίηση και χωρίς, μπορώ να πω ότι η ποιότητα του αρχικού αρχείου της canon δεν μπορεί να συγκριθεί με το 800 της Fuji. Έχει τόσο πολύ λεπτομέρεια, που όταν της βλέπω, σκέφτομαι μήπως έκανα λάθος που άλλαξα από canon σε nikon.

Και η βασική διαφορά στο θόρυβο σε σχέση με όλες τις άλλες μηχανές, είναι ότι απλά αυξάνει τον κόκκο, ενώ στις άλλες έχουμε χρωματικό θόρυβο (δηλ. περίεργες κηλίδες σε μονοχρωμίες), και θάμβωση.

Αλλά κι ένα μονόποδο θα έκανε καλή δουλειά.
 
Αλλά κι ένα μονόποδο θα έκανε καλή δουλειά.

Δυστυχώς όταν το θέμα μας έχει κάποια ελάχιστη κίνηση, δεν έχει νόημα να κατεβούμε κάτω από το 1/40 και 1/30, νομίζω. Με τον ευρυγώνιο έβγαλα και σε 1/15 και 1/10 ακόμη, το φόντο ήταν σταθερό αλλά τα άτομα κουνημένα. Εξάλλου, πού να έχω μονόποδο στις θέσεις των θεατών; -bye-
 
Δυστυχώς όταν το θέμα μας έχει κάποια ελάχιστη κίνηση, δεν έχει νόημα να κατεβούμε κάτω από το 1/40 και 1/30, νομίζω. Με τον ευρυγώνιο έβγαλα και σε 1/15 και 1/10 ακόμη, το φόντο ήταν σταθερό αλλά τα άτομα κουνημένα. Εξάλλου, πού να έχω μονόποδο στις θέσεις των θεατών;

Για τις συγκεκριμένες συνθήκες είναι γεγονός ότι μια χαρά τα κατάφερες!

Το μονόποδο είναι ιδιαίτερα βολικό, μπορείς να το στηρίξεις και πάνω στην θέση ανάμεσα στα πόδια σου.
Κι αν εξασκηθείς και στην πατέντα να πατάς δύο τεντωμένα σκοινιά δεμένα κάτω απ' την κεφαλή του και να κρατάς το σύστημα σκοινιών-μονόποδου σταθερό έχεις πια τρίποδο! Ακούγεται περίπλοκο αλλά στην πράξη είναι αρκετά πιο απλό.
Απλά τραβάς ελαφρά την μηχανή προς το μέρος σου...