Αγορά νέου μοντέλου αυτοκινήτου ή του παλαιού σε καλή τιμή;

Τα HONDA, είναι ακριβά είτε παλιά είτε καινούργια και από ανταλλακτικά, δεν ξέρω τι να πω με τον Σαρακάκη.

Εδω ταιριαζει αυτό που λένε
κεφτες και δεν φταις

Δεν χαλάνε πάντως ευκολα τα περισσότερα προϊόντα του ομίλου
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αγορά νέου μοντέλου αυτοκινήτου ή του παλαιού σε καλή τιμή;

Μιχάλη
κόψε κάτι....

Κόβω, αλλά από που ;
Αφού έτσι είναι...μην νομίζεις κ εγώ το ίδιο σκεφτόμουν πριν το αγοράσω το 3θυρο 1.8 το 2008, αλλά από τότε που το αγόρασα κ το οδήγησα, δεν είχα ποτέ πρόβλημα, εκτός της πίσω αναπήδησης όπως κάνει χαρακτηριστικά ένας ημιάκαμπτος πιο έντονα από μία ανάρτηση με πολλαπλές συνδέσεις. Αλλού δεν υπάρχει πρόβλημα. Άλλωστε το ίδιο σύστημα έχει κ το type R που αγόρασα μετά κ ακόμα κ στην πίστα που το έχω βάλει, είναι σταθερό κ με τρομερά αποθέματα κρατήματος...άλλωστε δεν το λέω εγώ, αλλά όλες οι δοκιμές που του έχουν γίνει του σιβίκ, είτε στην μικρή του μορφή 1.4 είτε στην κορυφαία του το 2.0.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αγορά νέου μοντέλου αυτοκινήτου ή του παλαιού σε καλή τιμ

Κόβω, αλλά από που ;

Από το κόστος

Και εγω στο δικό μου αξονα εχω πίσω αλλά σχεδιαστικέ το '62

Υ.Γ. Στον ιπποδρομο από Πειραια για Γλυφαδα με οχι υπερβολές σε κρατάει στο τελευταίο σαμαράκι ή κρατας μία λωρίδα μέσα για να βγείς?
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αγορά νέου μοντέλου αυτοκινήτου ή του παλαιού σ

Από το κόστος

Και εγω στο δικό μου αξονα εχω πίσω αλλά σχεδιαστικέ το '62

Υ.Γ. Στον ιπποδρομο από Πειραια για Γλυφαδα με οχι υπερβολές σε κρατάει στο τελευταίο σαμαράκι ή κρατας μία λωρίδα μέσα για να βγείς?

Φίλε μου, ειλικρινά κ αντικειμενικά, το αμάξι κρατά στο σημείο που λες χωρίς αλλαγή λωρίδας.
Κ δεν αναφέρομαι στο type r που έχει πιο χοντρή δοκό, πιο φαρδιά κ άλλη ανάρτηση, αλλά κ στο 3θυρο που έχει ότι κ το 5θυρο, αλλά ελαφρώς πιο φαρδιά δοκό.

υγ: κ το τούρμπο σχεδιάστηκε το '50 αλλά ακόμα το χρησιμοποιούν όλοι...
 
Mε 5 αστέρια στον τομέα της ασφάλειας αξιολογήθηκε το νέο Honda Civic από τον έγκυρο οργανισμό EuroNCAP, κατακτώντας επίσης και ένα βραβείο καινοτομίας Advanced NCAP.
Πολύ σημαντική η διάκριση για το νέο Civic που αξιολογήθηκε με άριστα στην ασφάλεια, δηλαδή με 5 αστέρια από τον έγκυρο ευρωπαϊκό οργανισμό EuroNCAP. Το καινούριο μικρομεσαίο Honda συγκέντρωσε στην προστασία των ενηλίκων ποσοστό 94%, στην προστασία των παιδιών 83%, στην προστασία των πεζών 69% και στις τεχνολογίες ασφαλείας 86%.

Επιπλέον, το Euro NCAP ανακοίνωσε ότι επεκτείνει το βραβείο Advanced NCAP που απένειμε στη Honda για την τεχνολογία Collision Mitigation Braking System (CMBS) ώστε να συμπεριλάβει το νέο Civic.

Ο Michiel van Ratingen, Γενικός Γραμματέας του Euro NCAP, σχολίασε «Το Honda Civic, ήδη στην 9η γενιά του, εντυπωσίασε πετυχαίνοντας υψηλά σκορ σε όλους τους τομείς και αναδείχτηκε εφάμιλλο των αντιπάλων του σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό τμήμα της αγοράς. Το αυτοκίνητο συγκέντρωσε υψηλό σκορ στην κατηγορία Safety Assist (Υποστήριξη Ασφάλειας), ενώ προαιρετικά προσφέρεται με το Collision Mitigation Brake System (CMBS) της Honda».
 
Εδω ταιριαζει αυτό που λένε
κεφτες και δεν φταις

Δεν χαλάνε πάντως ευκολα τα περισσότερα προϊόντα του ομίλου
Ο Όμιλος από πωλήσεις πάει από το κακό στο χειρότερο, όπως σχεδόν όλοι άλλωστε.
 
Υπάρχει το CITROEN C4 diesel στα 14.000-14.500 ευρώ. Αν κάποιος κάνει πολλά χλμ. το μήνα τότε η διαφορά στα καύσιμα θα είναι πολύ σημαντική κι άμεσα ορατή στην τσέπη του ιδιοκτήτη. Περίπου 30-45% σε σχέση με τη βενζίνη. Να το έχετε στο πίσω μέρος του μυαλού σας.
 
Υπάρχει το CITROEN C4 diesel στα 14.000-14.500 ευρώ. Αν κάποιος κάνει πολλά χλμ. το μήνα τότε η διαφορά στα καύσιμα θα είναι πολύ σημαντική κι άμεσα ορατή στην τσέπη του ιδιοκτήτη. Περίπου 30-45% σε σχέση με τη βενζίνη. Να το έχετε στο πίσω μέρος του μυαλού σας.

Βλάση, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, αν και δεν είναι λάτρης της γαλλικής σχολής , ένεκα κρίσης ας στραφούμε προς τα εκεί.
 
Βλάση, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, αν και δεν είναι λάτρης της γαλλικής σχολής , ένεκα κρίσης ας στραφούμε προς τα εκεί.


εγώ βλέπω ότι ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα στοιχίσει 5.000 ευρώ λιγότερο, θα έχει τους ίδιους ή μεγαλύτερους χώρους, στο 0-100 θα μένει πίσω μίλια ολόκληρα και στην Κατεχάκη όταν θα ανεβαίνουμε για Καρέα θα πατήσει το civic χαλαρά ειδικά αν είναι φορτωμένα και τα δυο.
 
για τα αμάξια υπάρχει ένας κανόνας.
Ρώτα έναν ταξιτζή.

Ή δες τι οδηγάνε αυτοί.....
Στους καιρούς που ζούμε....φρου φρου και αρώματα δεν περνάνε
 
Υπάρχει το CITROEN C4 diesel στα 14.000-14.500 ευρώ. Αν κάποιος κάνει πολλά χλμ. το μήνα τότε η διαφορά στα καύσιμα θα είναι πολύ σημαντική κι άμεσα ορατή στην τσέπη του ιδιοκτήτη. Περίπου 30-45% σε σχέση με τη βενζίνη. Να το έχετε στο πίσω μέρος του μυαλού σας.

Καλή η πρόταση σου αλλά...
Πολλά χιλιόμετρα δεν κάνω και τα Γαλλικά αμάξια δεν τα πάω.
 
Καλή η πρόταση σου αλλά...
Πολλά χιλιόμετρα δεν κάνω και τα Γαλλικά αμάξια δεν τα πάω.

στους σημερινούς καιρούς
ή παιρνεις αμάξι και κάνεις χιλιόμετρα ή δεν παίρνεις....
 
Υπάρχει το CITROEN C4 diesel στα 14.000-14.500 ευρώ. Αν κάποιος κάνει πολλά χλμ. το μήνα τότε η διαφορά στα καύσιμα θα είναι πολύ σημαντική κι άμεσα ορατή στην τσέπη του ιδιοκτήτη. Περίπου 30-45% σε σχέση με τη βενζίνη. Να το έχετε στο πίσω μέρος του μυαλού σας.

Ωραίο αμάξι πάντως, με χώρους και μπόλικη τεχνολογία σε προσιτή τιμή.

Υπάρχει και το Ds4 που εξωτερικά είναι ομορφότερο από το C4 για εμένα.

Επίσης τα diesel έχουν 1000 με 1500 ευρώ πάνω από την τιμή των βενζινοκίνητων!
 
Η τιμή του νέου civic ανακοινώθηκε και είναι 16.600 με απόσυρση και έκπτωση,
καλή είναι αλλά φίλοι με έχουν πείσει να πάρω ντιζελ, διότι λένε να πάρω ή καινούργιο ντίζελ ή μεταχειρισμένο βενζίνη.

Θα δω και θα κάνω τεστ οδήγησης το skoda yeti 1.6 tdi με 105 ίππους αν και από ότι διάβασα ο χώρος αποσκευών των 405 λίτρων είναι παραπλανητικός και με την ρεζέρβα που πωλείται στην χώρα μας πέφτει στα 320 λίτρα που είναι λίγα γι' αυτά που θέλω.

Άλλο που κοιτάω είναι το golf plus 1.6 tdi με 105 ίππους και χώρο αποσκευών των 395 λίτρων!
Θα κανονίσω να το οδηγήσω και να το δω από κοντά και αυτό.