Αγορές εξωτερικού/ Προσφορές και χαμηλότερες τιμές εξοπλισμού - Διαβάστε το 1ο Post!

Re: Φωτογραφικός εξοπλισμός - Προσφορές και χαμηλότερες τιμές!

1200 ευρω επιπλεον??
Ο ΦΠΑ στη Γαλλια ειναι 20%, πως γινεται τετοια τεραστια διαφορα??

Δεν μου κανει εντυπωση γενικοτερα, αφου η αισχροκερδεια ειναι παντου παρουσα, αλλα νομιζα οτι τουλαχιστον στα ακριβα φωτογραφικα εχουμε αρκετα ανταγωνιστικες τιμες στην Ελλαδα.
 
Re: Φωτογραφικός εξοπλισμός - Προσφορές και χαμηλότερες τιμές!

Εκτός από το Γαλλικό Amazon, η τιμή σε Γαλλικά καταστήματα με φυσική υπόσταση ξέρουμε ποια είναι ;
 
Re: Φωτογραφικός εξοπλισμός - Προσφορές και χαμηλότερες τιμές!

Είναι μεμονομένη προσφορά.
Σε όλα τα φυσικά μαγαζιά ή τιμή είναι κοντά στην τιμή της Ελλάδας.
 
Re: Φωτογραφικός εξοπλισμός - Προσφορές και χαμηλότερες τιμές!

Όποιος ενδιαφέρεται και έχει να τα στάξει η Sony RX1 στην χαμηλότερη τιμή της και μάλιστα από το amazon της Γαλλίας με εγγύηση κτλ στα 1630 ευρώ με τα μεταφορικά!
http://www.amazon.fr/gp/product/B00...=B00A6P3IGW&linkCode=as2&tag=dealsrunner02-21
Στην Ελλάδα με επιπλέον 1200 ευρώ
http://www.skroutz.gr/s/2590314/Sony-Cyber-shot-RX1.html
Και ο γνωστός Γάλλος στα 1683
http://www.purnimadigital.com/sony-cyber-shot-dsc-rx1r.html

1549 μου τη βγάζει αυτή τη στιγμή.
Μήπως δεν πουλήσανε τα κομμάτια που περίμεναν και χαμήλωσαν κι άλλο την τιμή;
7 εναπομείναντα κομμάτια λέει τώρα.

Το dealsrunner πρόβαλε την προσφορά στα 1679 χτες (6 Σεπτ. Ώρα 16:19).

Μιλάμε για την RX1, όχι την RX1R. Η purnima την R δίνει 1683 .

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Εκτός από το Γαλλικό Amazon, η τιμή σε Γαλλικά καταστήματα με φυσική υπόσταση ξέρουμε ποια είναι ;

Η πιο φτηνή τιμή Γαλλίας είναι 1869 .
http://www.priceminister.com/offer/buy/232396392/sony-cyber-shot-dsc-rx1.html

Σε φυσικό κατάστημα στα 2000 , όπως και στη Γερμανία.
http://www.besieroehling.fr/sony-dsc-rx1.html
http://www.photoandmore.de/sony-dsc-rx-1-schwarz.html
 
Re: Αγορές από το εξωτερικό

Καλησπέρα. Παρήγγειλα τον EOS 70D από το mydigitaland.com στις 4 Αυγούστου. 11 και 18 Αυγούστου έστειλα ερώτηση για status update από το web form. Στην πρώτη δεν απάντησαν, στη δεύτερη απάντησαν στις 19 Αυγούστου και πήρα την εξής απάντηση:
«Dear customer,

Our server and email system has been completely down for more than a week, and we have tried our best to resume it back as early as we can.
We have now upgrade our server and email system has just been back to normal.
According to the current schedule, your order will arrive to you no later than 3-Sep.
A tracking number will be provided after we dispatch from UK warehouse.
Please accept our sincere apologies and thank you for your patience at all time.

Thanks.
Best Regards,
Veronica»

Από τότε έστειλα ερώτηση μέσω του web form 2 και 3 Σεπτεμβρίου. Απάντησα επίσης στο mail της προηγούμενης απάντησης από το [email protected] στις 5 Σεπτεμβρίου αλλά απάντηση δεν πήρα.

Από τις 19 Αυγούστου δεν έχω πάρει καμία απάντηση σε οποιαδήποτε απόπειρα επικοινωνίας μέσω web, mail ή τηλεφώνου. Τα τηλέφωνα που αναφέρονται στο site δεν τα σήκωνε ποτέ κανείς βέβαια. Η παραγγελία είναι σε status Processing.

Η μόνη λογική πράξη από την πλευρά μου νομίζω ότι είναι να ακυρώσω την πληρωμή μέσω paypal. Ξέρετε αν γίνεται αυτό και πως μπορώ να το κάνω; Η πληρωμή έχει ήδη μεταφερθεί στην πιστωτική μου κάρτα, ο λογαριασμός Αυγούστου της πιστωτικής έχει εκδοθεί και είναι να πληρωθεί στις 19 Σεπτεμβρίου.

Υ.Γ: Τώρα που το σκέφτομαι νομίζω ότι ήταν λάθος μου να παραγγείλω από ένα site που ποτέ δεν απαντούσε κανείς στο τηλέφωνο.
 
Re: Φωτογραφικός εξοπλισμός - Προσφορές και χαμηλότερες τιμές!

Αν και στην ελλαδα περασε και δεν ακουμπησε, δεν παυει να ειναι ενδιαφερουσα προταση για τους (οικονομικα αδυναμους) λατρεις της... λαικα... :idea:

Αν πεσει η τιμη της κανα 2 κατοσταρικα ακομη, εν οψει X-Pro 2, θα τη σκεφτω κι εγω...!


Capture.JPG
 
Re: Αγορές από το εξωτερικό

Όποιος παρήγγειλε Ιούλιο-Αύγουστο από mydigitaland και δεν έχει παραλάβει μετά από 25 ημέρες καλά θα κάνει να ανοίξει dispute στο Paypal για να πάρει τα λεφτά του πίσω.

http://m.wikihow.com/Dispute-a-PayPal-Transaction


Dear Customers,

Please accept our apologies for the delay in shipments between 23-July-2014 to 31-Aug-2014. Due to a severe system error and fault, we have limited access to our system, hence giving a delay in shipment process. After recovery procedures are being completed at the end of last month, we recovered most part of the system database.

We understand your concern regarding the shipment status of your order, please be ensured that the service is being resume in progress. However, there would be a delay in transit time of order being made on interrupted period.

Should you have any enquiry regarding your order, please don’t be hesitated to contact us on the website. Once again, we are sorry for the inconvenience caused to our customers.

Regards,
DIGITALAND


Jackie Kiyemba But you don't even take calls to explain to customers! That is not good business at all.
September 2 at 1:20pm


MyDigitaland.com Thank you Jackie, We will take your comment seriously.
September 2 at 8:28pm



https://www.facebook.com/pages/MyDigitalandcom/141096292627778?sk=wall
 
Re: Αγορές από το εξωτερικό

Dear all, I want to share my experiences with this company. My order started on the 23rd of July. On August 5th, after I contacted them a day earlier, that the items would be in the UK warehouse in 1 – 2 weeks, due to a random UK customs check, which happens once every 3 months I’ve been told. Since Thursday Aug 7th I have not received any reply, and with the website being down on Saturday till Monday, I decided to ask for a refund through Paypal on Monday. I received an email that day from MDL that I would be refunded 11.17 less than I paid for, but their wording mentioned: Subtotal 1,237.44 Adjustment Fee 1,226.27 Grand Total 11.17 I was really surprised to get an email from them and I immediately asked what happened to the website. No response, and no cash received on Wednesday, so I upgraded my paypal dispute to a paypal claim, which meant paypal would investigate the case. The next day I received the full refund of 1,237.44 back. I also received an email from MDL at the same time stating Subtotal 0 Adjustment Fee 1,225.87 Grand Total 1,225.87 For my Paypal argument I used that MDL doesn’t contact anyone since Thursday and I used their own FB account to prove it. To be honest I would have still waited for my products if MDL would have spoken to their customers through their FB account, like they have done in the past. For the skeptical people I would say “don’t believe a word I say”, but I’m just sharing my experiences with you. Do with it what you like, and don’t wait more than 45 days to start a case with them, because Paypal can’t back you up after that period.


As with all the other bad reviews of the company, THEY ARE ALL TRUE.

Ok, so maybe they do fulfill the odd order but my story is the same as others on here.


Placed the order, paid with PayPal, got the confirmation email saying order would be 7 - 17 working days. Again the order just said processing on their website with no other updates.
I waited and on the 18th working day (not including weekends) i contacted them and was offered a full refund as this should not have taken this long. Was promised that i should receive a notification from Paypal within 24 hours to say refund had been done.
I waited for 72 hours and still had nothing from them. I tried contacting them again, They no longer would answer my emails or answer the phone.
Filed a case with PayPal and escalated it immediately. After a further 3 days of waiting and only after Paypal got involved did i receive my full refund.
They had my money for nearly 5 weeks, so if they are conducting their business like this by doing the same to many others they must make a lot of interest on other peoples money before having to pay it back.
Lets put a stop to these fraudsters and AVOID them completely.

https://www.trustpilot.com/review/www.mydigitaland.com

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι όταν χάνεται ένα δέμα και δεν μπορεί να υπάρξει συνεννόηση με τον πωλητή.

On June 15, 2014, I ordered from mydigitaland.com a Fujifilm X-Pro 1 camera (body only) for 645.31 euros, which were debited immediately from my VISA card. The camera shipped a few days later via DHL UK, then DHL France. After having been scanned in upon its entrance on the premises of the DHL agency in the city of Lyons, where I live, the package was "lost" (registered as such on June 30, 2014) and never delivered to me.

I notified mydigitaland.com (in fact JF Global Trading established in Hong Kong, with a subsidiary in the UK) and they demanded that DHL confirm the loss of the package, which was normal. DHL did whatever they do in such a case, and DHL France even issued me an affidavit of loss (in English) which I duly forwarded to mydigitaland.com, claiming a refund of my money.

mydigitaland.com never reimbursed me and even deleted my account so I can't even log in to see if the status of my order. Obviously, DHL which are a serious company and are insured for such events, have now (2 months later) done everything they do in similar cases. My logical conclusion is that mydigitaland.com have deliberately decided to ignore my multiple email messages and to keep my money, which I consider they have stolen by me, as it has now been amply demonstrated that the package was lost and never delivered to me.

https://www.trustpilot.com/review/www.mydigitaland.com
 
Re: Αγορές από το εξωτερικό

Με το ebay shop τους να έχει κλείσει, shop με χιλιάδες πωλήσεις, ανησυχώ για τους φίλους με ανοιχτές παραγγελίες.

http://stores.ebay.co.uk/mydigitaland
Sorry, this shop does not exist.

Αν έχουν κλείσει και τον Paypal λογαριασμό τους, τα πράγματα δυσκολεύουν για επιστροφή των χρημάτων.
 
Απάντηση: Re: Αγορές από το εξωτερικό

Ειναι 2-3 χρονια τωρα που οι μυνησεις και οι πιέσεις κλιμακώνονται απο τις αντιπροςωπιες και τα σούπερ μάρκετ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ φωτογραφικών ειδών τύπου ΑΜΑΖΟΝ, προς πάσα κατεύθυνση για τον περιορισμό του grey market στην Ευρωπη , δείχνει σιγά σιγα πως το ολο εγχείρημα αρχίζει να αποδίδει ( για αυτούς) , οχι φυςικα για τον καταναλωτή, δεν νομίζω κανεις να χαίρεται με αυτο παρα μονο αν εχει επιχειρηματικό όφελος ,

Τα ρίσκα ηταν γνωστά και χιλιοειπωμένα...
 
Re: Αγορές από το εξωτερικό

Παρείγγειλα κι εγώ στις 14 Αυγουστου φωτογραφική μηχανή. Αν και είχα διαβάσει σε διάφορα sites όχι καλά reviews για το μαγαζί, παρασύρθηκα μάλλον τα θετικά σχόλια στο παρόν thread (και από τις χαμηλές τιμές βέβαια) και ήμουν ήσυχος ότι θα περιμένω γύρω στις 25 μέρες. Διαβάζονατς τα τελευταία σχόλια με έζωσαν τα φίδια...
 
Re: Αγορές από το εξωτερικό

@tiniakos

Χαρηκα που εσκασε η φουσκα.
ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ αν τυχον καποιος φιλος εχασε λεφτα απο αυτο !!!!!
Στα ΙΣΙΑ μιλωντας !
"Αν ειναι πολυ καλο για να ειναι αληθινο, τοτε πιθανοτατα ΔΕΝ ειναι αληθινο"
Αλλα, ας μην το κανουμε flame, ας κοιταξουμε (οσοι ξερουν και μπορουν) να βοηθησουμε τυχον φιλους απο εδω μεσα που κινδυνευουν να χασουν λεφτα (που πιστευω ΔΕΝ περισσευουν ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ μας ΟΣΑ κι αν εχει...)

ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΙΚΑ !!! (και το ξερεις :ernaehrung004:)
 
Re: Αγορές από το εξωτερικό

Καλησπέρα σε όλους. Ενδιαφέρομαι για τη Nikon d5200 και στο eglobalcentral, έχει διαφορά τιμής γύρω στα 180 ευρώ το σώμα. Είναι αξιόπιστο σαν μαγαζί; Είδα ότι δε στέλνει Ελλάδα, αλλά έχω φίλο στο Βέλγιο που κατεβαίνει τέλος του μήνα και μπορεί να μου φέρει κάτι αν παραγγείλω. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια! :)
 
Re: Αγορές από το εξωτερικό

@etsap
Εννοείται ότι όλα που λέμε είναι φιλικά και ειδικά με εσένα που σε έχω γνωρίσει από κοντά και είσαι αξιολογότατος όπως και πολλά ακόμη παιδιά εδώ μέσα.
Εγώ στεναχωριέμαι που κλείνουν αυτά τα μαγαζιά όσο εξίσου στεναχωριέμαι που αγοράζοντας από αυτά στερώ χρήματα από το ελληνικό δημόσιο και το ελληνικό νοικοκυριό.
Ξέρω ότι αν πάω να πάρω από το Γερμανό,τον Παπαδάκη ή τον Χ Έλληνα μαγαζάτορα δίνω ψωμί σε πολλούς και μακροπρόθεσμα αυτά τα χρήματα "γυρνάνε" και σε εμένα.
Όμως πολύ σωστά είπες δεν περισσεύουν πια τα άτιμα σε κανέναν και οι αγορές από το εξωτερικό συχνά μας δίνουν τη χαρά κτίσης αγαθών που θα ζοριζόμασταν πολύ να τα αποκτήσουμε με τις τιμές τους στην εγχώρια αγορά.
Επίσης αποτελούσαν και ένα μοχλό πίεσης τουλάχιστον προς τα καταστήματα των πολυεθνικών για καλύτερες προσφορές.
Μακάρι να μην χάσεις κανείς τα χρήματα του και πολύ από εμάς ωθήσαμε και άλλους προς αυτές τις αγορές, παρόλα αυτά τίποτα δεν είναι εγγυημένο
και στην άκρη του μυαλού μας πάντα υπήρχε και ένα ΑΝ το οποίο δυστυχώς επιβεβαιώθηκε μάλλον δυσάρεστα.
Κλείνοντας να πω ότι και εγώ παλαιότερα είμαι παθών με τελωνεία και άλλα μικροπροβλήματα, κάποιες φορές βρήκα άκρη κάποιες βγήκα ζημιωμένος.
Στο σύνολο είμαι κερδισμένος από τις αγορές μου από το εξωτερικό αλλά και χαμένος πολλαπλά έχοντας εισέλθει στον ανούσιο καταναλωτισμό.