Ακρόαση AKG?

Μάλιστα...

Επιβεβαιώνονταιι λοιπόν όσα λέμε...

1. Τα K701 (όπως και τα δικά μου Q701) είναι σκληρά (και κουραστικά υπό συνθήκες) με αέρινη μεν αλλά εσφαλμένη τονικότητα, με ανεπαρκή μπάσα σε ποσότητα.
2. Τα HD 650 έχουν σωστότερη τονικότητα και επωφελούνται από καλή ενίσχυση.

Να παραμείνω λίγο στο θέμα της ενίσχυσης...(και πάλι αναμασώ παλαιότερα ποστ αλλά είναι σημαντικό να μην τα ξεχνάμε).

Η ενίσχυση αυξάνει/βελτιώνει ΜΟΝΟ το headroom...

Και εδώ υπάρχει η μεγάλη σύγχυση που παρατηρώ να περιγράφεται και εδώ και σε όλα τα φόρουμ, αλλά και σε κατ ιδίαν συζητήσεις.

Ένας ενισχυτής δεν θα πρέπει να χρωματίζει το σήμα... αν το χρωματίζει τότε δεν είναι καλός ενισχυτής, ή μπαίνουμε στα υποκειμενικά πάλι... στα ματσαρίσματα κλπ... και δεν θέλω εδώ να πάω εκεί...διότι προσωπικά προτιμώ ουδέτερο ενισχυτή και μετά να ταιριάξω τα ακουστικά μου, και όχι το αντίθετο.

Ένας όχι ισχυρός λοιπόν ενισχυτής με έναν πολύ ισχυρό, αν υποθέσουμε ότι και οι δύο είναι ουδέτεροι... δεν θα έχουν ΚΑΜΙΑ διαφορά στον ήχο τους αν ακούμε σε κανονικές ή χαμηλές στάθμες... με ένα ευαίσθητο ακουστικό, εκείνο που διαφαίνεται όμως όταν ανεβάσουμε την στάθμη είναι ότι ο ισχυρότερος ακούγεται πολύ καλύτερα διότι δεν συμπιέζει και δεν έχει παραμόρφωση του σήματος στις υψηλές στάθμες.

Έχω αναφέρει για τον Matrix ότι ενώ έχει πολύ δύναμη (headroom) είναι μάλλον σκληρός (με μαμά τελεστικούς ή πολωμένους σε τάξη Α), και επιμένω επ αυτού..., εκτός και εάν παίξετε με τελεστικούς (όχι πολωμένους), και βρείτε εκείνους που ακούγονται ουδέτερα (και όχι πιο εντυπωσιακά).

Εδώ θεωρώ είμαι πολύτιμη η βοήθεια του CENTRAL που έχει μπει στην διαδικασία αξιολόγησης τελεστικών.

Να προσθέσω κάτι μετά από την πολύχρονη εμπειρία με τα HD 650 ότι ΠΡΑΓΜΑΤΙ έχουν ένα roll off στις ψηλές, το οποίο δεν βελτιώνεται με ΙΣΧΥ, αλλά με ματσάρισμα.

Ελπίζω να διαφώτισα λίγο την κατάσταση.

Η σκληράδα που, όλοι, αναφέρουμε για τα AKG, υπάρχει είτε αυτά ειναι τα Κ701 είτε τα K550. Θεωρώ πως ειναι η άποψη της εταιρίας για το πως πρέπει να ακούγεται ένα σωστό ακουστικό. Με τα Κ550 τόνισε λιγο παραπάνω το χαμηλό άκρο για να καλύψει τις ανάγκες των πιτσιρικάδων και των νέων ηχογραφήσεων που αρέσκονται σε αυτού του είδους τη μουσική εικόνα. Το Κ701 ειναι σωστότερο τονικά από το Κ550

Οσον αφορά τον matrix, δεν εχω εμπειρία να κρίνω για το αν θεωρείτε σκληρός ή οχι. Μια, δύο φορές που τον έχω συγκρίνει με λαμπάτες υλοποιήσεις το άκουσμα του ήταν πιο ζεστο, ίσως λόγω της δύναμης του.

Νομίζω ότι κι εδώ (ακουστικά), όπως και στα ηχεία όλα είναι θέμα γούστου. Σε άλλους αρέσει ο monitor ηχος σε άλλους η ευφωνικότητα και εν τέλει υπάρχουν κατασκευαστές για όλα τα γούστα.
 
Στην πρώτη πρόταση διαφωνώ τελείως, το Κ550 έχουν λιγότερο υπερτονισμένο τα peak των υψηλών τους και έχουν μονάχα παραπάνω ΠΟΣΟΤΗΤΑ χαμηλών, και όχι έκταση, αυτές είναι διαφορές που μπερδεύουν ανάμεσα σε ανοικτού και κλειστού τύπου ακουστικά... δεν ξέρω για πιτσιρικάδες εμένα στο πολύ σύντομο που τα άκουσα μου άρεσαν καλύτερα από τα Q701 μου. Για την τονικότητα αν αναφέρεσαι συγκριτικά ή γενικά πάλι δεν θα συμφωνήσω,...τα Κ701 είναι virtual reality... και όταν βάζω τα HD800 καταλαβαίνω ακριβώς τι γίνεται, και πόσο παραπλανητικά είναι (τα Κ701)... και σε σχέση με το δικάναλο μου σύστημα...

Εδώ θα ήθελα να μας πει και ο φίλος panoso αν συμφωνεί με τα δικά μου συμπεράσματα.

Στην δεύτερη πρόταση θέλω να σε διαβεβαιώσω ότι λαμπάτη ενίσχυση δεν σημαίνει κατ ανάγκη και ζεστασιά σε πολλές μοντέρνες υλοποιήσεις μπορεί και να έχει και υπερτονισμένα τα υψηλά.

Τέλος σίγουρα το θέμα γούστου είναι το ζητούμενο, αλλά όπως ο καφές, άλλος τον πίνει γλυκό άλλος μέτριο και άλλος σκέτο, έτσι και τα ακούσματα και οι συχνότητες είναι ακριβώς έτσι...,και ενώ μπορεί να αρέσει του καθένα ότι του αρέσει και αυτό είναι το ζητούμενο νομίζω..., το κάθε μηχάνημα έχει ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ χαρακτηριστικά και αυτό δε έχει να κάνει με τα γούστα ή με τα ακουογράμματα ή άλλα που γράφονται... είναι εγγενή χαρακτηριστικά.

Αν αυτό που ακούς από τους τρεις ενισχυτές που έχεις είναι τελείως διαφορετικά (matrix/macbook/m-dac) τότε κάτι παίζει... τα δύο από τα 3 που μοιάζουν θα είναι μάλλον τα πιο σωστά...

Λόγoς δεν έγινε για το headroom... και πουθενά δεν βλέπω να γίνετε λόγος... εμένα όταν παίζω χαμηλά (τις περισσότερες φορές έτσι ακούω) ακούω πολύ λίγες διαφορές στα ενισχυτικά που έχω (MF M1HPA/ Objective O2/ Fiio e17/ Superlux HA3D/Aune μαμά τελεστικοί) ... οι διαφορές είναι όταν αρχίζεις να ανοίγεις την ένταση.

Δεν είναι υποχρεωτικό να συμφωνείτε, συζήτηση κάνουμε... αλλά εγώ έτσι τα αντιλαμβάνομαι τα πράγματα και δεν είμαι ο μόνος.
 
Last edited:
δεν θα διαφωνήσω καθόλου, άλλωστε έχεις μεγαλύτερη εμπειρία σε ακούσματα ακουστικών. Γιατί όμως σε προβληματίζει η διαφορετικότητα του ήχου μεταξύ των λύσεων που ανέφερα? Ειναι λύσεις βασισμένες σε διαφορετικές αρχιτεκτονικές, με διαφορετικά dacs ενώ παίζουν και με διαφορετική πηγή. Ειναι δηλαδη μια εξίσωση με πολλους βαθμούς ελευθερίας και το αποτέλεσμα δεν αναμένετο να μοιάζει, έτσι δεν είναι?
 
Θα ήθελα να πω σε σχέση με τις εντάσεις οτι για μένα το σωστό ειναι τα όποια συμπεράσματα να βγαίνουν με βάση μια "ρεαλιστική" ένταση ανάλογα με την ηχογράφηση - ειδος μουσικής... είναι αναμενόμενο σε χαμηλές εντάσεις όλα να μοιάζουν ή σε πολύ υψηλές να υπάρχουν παραμορφώσεις απο όπου και αν προέρχονται.
Τώρα θα μου πεις τι θα πει ρεαλιστική στάθμη... χμμ μάλλον για μένα πάντα σημαινει στάθμη που προσομοιάζει στο live γεγονός... δλδ πως θα άκουγα ένα πιάνο σε μια αιθουσα συναυλιών ... κάπως έτσι! Τώρα θα μου πεις εγω που ακουω ροκ και στα lives γινεται ο κακος χαμος απο τα db τι κάνω; Η αλήθεια ειναι πως δεν ξέρω... μαλλον επιλέγεις τα ακουστικά σου -κ όχι μονο- αναλόγως!

Εγώ πάντως αν θέλω να κρίνω κάτι το κάνω πάντα σε στάθμη που θεωρώ "ιδανική" σε σχέση με το υλικό που ακουω... αυτό βεβαια μπορεί να μην ικανοποιεί σε χαμηλές στάθμες πχ... οπότε αν θα έψαχνα κάτι για ακρόαση σε χαμηλές στάθμες να έπρεπε να κάνω διαφορετική επιλογή!
 
δεν θα διαφωνήσω καθόλου, άλλωστε έχεις μεγαλύτερη εμπειρία σε ακούσματα ακουστικών. Γιατί όμως σε προβληματίζει η διαφορετικότητα του ήχου μεταξύ των λύσεων που ανέφερα? Ειναι λύσεις βασισμένες σε διαφορετικές αρχιτεκτονικές, με διαφορετικά dacs ενώ παίζουν και με διαφορετική πηγή. Ειναι δηλαδη μια εξίσωση με πολλους βαθμούς ελευθερίας και το αποτέλεσμα δεν αναμένετο να μοιάζει, έτσι δεν είναι?

Μια εξίσωση έχει αγνώστους... εμείς για να βρούμε τον χ, πρέπει να κρατήσουμε τους άλλους σταθερούς ώστε να τους βγάλουμε από την εξίσωση... σωστά?

Με αυτή την λογική και για να βγάλεις εσύ συμπεράσματα για σένα... θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις μια πηγή και να δοκιμάσεις επάνω της τα ενισχυτικά... πχ πηγή macbook και από το spdif βάζεις DAC το m-dac και ακούς τον matrix από το line του m-dac.

Έτσι έχεις ένα ψηφιακό παίκτη (macbook) για τα τρία, ένα DAC (συν του macbook για επιπλέον σύγκριση με την κάρτα του έναντι των άλλων δύο) και δύο ενισχυτές που τροφοδοτούνται από πανομοιότυπο σήμα (αν εξαιρέσεις το interconnect).

Εδώ λοιπόν δεν πρέπει να έχεις σημαντικές διαφορές ανάμεσα στο ενισχυτή του m-dac και του matrix, σε χαμηλές εντάσεις.

Η μεθοδολογία αυτή είναι απαραίτητη για τον όποιον θέλει να εξαγάγει συμπεράσματα τα οποία δεν άπτονται της στιγμής.

Αυτό είναι χρήσιμο που στην περίπτωση που κάτι δεν μας αρέσει να γνωρίζουμε τι ακριβώς είναι αυτό και να μην πετάμε ενδεχομένως τα λεφτά μας σε ίσως άχρηστες αναβαθμίσεις ή αλλαγές μηχανημάτων.

Επίσης με την σωστή μεθοδολογία φτάνουμε πιο γρήγορα στο να περιγράψουμε τι ακριβώς μας αρέσει και να βασιστούμε επάνω σε αυτό για μελλοντικές αγορές ή αναβαθμίσεις.

Φυσικά μιλάω γενικά τώρα και όχι για σένα... στην δική σου περίπτωση θεωρώ πολύ θετικό ότι σου έχει αρέσει ένας συνδυασμός... τώρα μένει να βρεις και να περιγράψεις τα χαρακτηριστικά αυτού του συνδυασμού, ώστε να τα χρησιμοποιείς για το reference σου, για επόμενες αγορές/αναβαθμίσεις/συζητήσεις κλπ.
 
Θα ήθελα να πω σε σχέση με τις εντάσεις οτι για μένα το σωστό ειναι τα όποια συμπεράσματα να βγαίνουν με βάση μια "ρεαλιστική" ένταση ανάλογα με την ηχογράφηση - ειδος μουσικής... είναι αναμενόμενο σε χαμηλές εντάσεις όλα να μοιάζουν ή σε πολύ υψηλές να υπάρχουν παραμορφώσεις απο όπου και αν προέρχονται.
Τώρα θα μου πεις τι θα πει ρεαλιστική στάθμη... χμμ μάλλον για μένα πάντα σημαινει στάθμη που προσομοιάζει στο live γεγονός... δλδ πως θα άκουγα ένα πιάνο σε μια αιθουσα συναυλιών ... κάπως έτσι! Τώρα θα μου πεις εγω που ακουω ροκ και στα lives γινεται ο κακος χαμος απο τα db τι κάνω; Η αλήθεια ειναι πως δεν ξέρω... μαλλον επιλέγεις τα ακουστικά σου -κ όχι μονο- αναλόγως!

Εγώ πάντως αν θέλω να κρίνω κάτι το κάνω πάντα σε στάθμη που θεωρώ "ιδανική" σε σχέση με το υλικό που ακουω... αυτό βεβαια μπορεί να μην ικανοποιεί σε χαμηλές στάθμες πχ... οπότε αν θα έψαχνα κάτι για ακρόαση σε χαμηλές στάθμες να έπρεπε να κάνω διαφορετική επιλογή!

Η αλήθεια είναι ότι πρέπει να βρεις μια στάθμη που να μην σε κουράζει, να ακούγονται όλα καθαρά, και να είσαι στο σημείο να θες να τους δώσεις ένα κλικ ακόμα.

Αυτό κάνω εγώ και νομίζω ότι με αυτό τον τρόπο δεν κάνω ζημιά στα αφτιά μου, ακούω ξεκούραστα, και δεν ξεζουμίζω τους ενισχυτές.

Είναι βέβαια υποκειμενική η στάθμη, πάντως για όλες τις συγκρίσεις θέλει να είναι σταθερή
 
Στην πρώτη πρόταση διαφωνώ τελείως, το Κ550 έχουν λιγότερο υπερτονισμένο τα peak των υψηλών τους και έχουν μονάχα παραπάνω ΠΟΣΟΤΗΤΑ χαμηλών, και όχι έκταση, αυτές είναι διαφορές που μπερδεύουν ανάμεσα σε ανοικτού και κλειστού τύπου ακουστικά... δεν ξέρω για πιτσιρικάδες εμένα στο πολύ σύντομο που τα άκουσα μου άρεσαν καλύτερα από τα Q701 μου.

Χρηστο,χωρις να εχω ακουσει τα 550,σκεφτομαι μηπως οι διαφορες στην ποσοτητα των χαμηλων και στα υψηλα που ανεφερες,αναμεσα στο Κ701 και στα Κ550,εχει να κανει και με τα διαφορετικα μαξιλαρακια τους.Βεβαια τα ακουστικα που σχεδιαζονται απο τις εταιριες,φανταζομαι ρυθμιζονται τις περισσοτερες φορες για τη βελτιστη αποδοση τους,απο τους κατασκευαστες,σε καθε υλικο που χρησιμοποιειται,αλλα σκεφτομαι μηπως τα μαξιλαρακια των 550 αν μπουνε στα 701,μηπως δωσουν λιγο σωμα,μαζεψουν λιγο τα πριμα,και γλυκανουν τη μεσαια περιοχη.
 
...Είναι βέβαια υποκειμενική η στάθμη, πάντως για όλες τις συγκρίσεις θέλει να είναι σταθερή
E ναι οπωσδήποτε ειναι υποκειμενική...
Εννοείς σταθερή για το συγκεκριμένο κομμάτι πάντα έτσι;
 
Θα ήθελα να πω σε σχέση με τις εντάσεις οτι για μένα το σωστό ειναι τα όποια συμπεράσματα να βγαίνουν με βάση μια "ρεαλιστική" ένταση ανάλογα με την ηχογράφηση - ειδος μουσικής... είναι αναμενόμενο σε χαμηλές εντάσεις όλα να μοιάζουν ή σε πολύ υψηλές να υπάρχουν παραμορφώσεις απο όπου και αν προέρχονται.
Τώρα θα μου πεις τι θα πει ρεαλιστική στάθμη... χμμ μάλλον για μένα πάντα σημαινει στάθμη που προσομοιάζει στο live γεγονός... δλδ πως θα άκουγα ένα πιάνο σε μια αιθουσα συναυλιών ... κάπως έτσι! Τώρα θα μου πεις εγω που ακουω ροκ και στα lives γινεται ο κακος χαμος απο τα db τι κάνω; Η αλήθεια ειναι πως δεν ξέρω... μαλλον επιλέγεις τα ακουστικά σου -κ όχι μονο- αναλόγως!

Εγώ πάντως αν θέλω να κρίνω κάτι το κάνω πάντα σε στάθμη που θεωρώ "ιδανική" σε σχέση με το υλικό που ακουω... αυτό βεβαια μπορεί να μην ικανοποιεί σε χαμηλές στάθμες πχ... οπότε αν θα έψαχνα κάτι για ακρόαση σε χαμηλές στάθμες να έπρεπε να κάνω διαφορετική επιλογή!


Μιχαλη μαλλον τα ακουστικα θελουν λιγο προσοχη σε οτι αφορα τις ρεαλιστικες σταθμες,γιατι ειναι κοντα στα αυτια και δεν ειναι καλο.Να προσεχεις λιγο με τις εντασεις,ισως να συνηθισεις να ακους πιο χαμηλα.
 
Μιχαλη μαλλον τα ακουστικα θελουν λιγο προσοχη σε οτι αφορα τις ρεαλιστικες σταθμες,γιατι ειναι κοντα στα αυτια και δεν ειναι καλο.Να προσεχεις λιγο με τις εντασεις,ισως να συνηθισεις να ακους πιο χαμηλα.
Χμμ μάλλον δεν με κατάλαβες οταν λέω ρεαλιστικές εννοώ αυτο κ τπτ παραπάνω... τόσο ωστε να σου ειναι ανετο και ταυτόχρονα να ακους το μουσικό γεγονός πλήρως... δεν προτείνω σε κανέναν να χαλάσει τα αυτιά του... πράγμα πολύ ευκολο ομολογουμένως με ακουστικά. Ευκολα μπορεί να παρασυρθεί κανεις και να ανεβάζει συνεχώς!! -bye-
 
Χρηστο,χωρις να εχω ακουσει τα 550,σκεφτομαι μηπως οι διαφορες στην ποσοτητα των χαμηλων και στα υψηλα που ανεφερες,αναμεσα στο Κ701 και στα Κ550,εχει να κανει και με τα διαφορετικα μαξιλαρακια τους.Βεβαια τα ακουστικα που σχεδιαζονται απο τις εταιριες,φανταζομαι ρυθμιζονται τις περισσοτερες φορες για τη βελτιστη αποδοση τους,απο τους κατασκευαστες,σε καθε υλικο που χρησιμοποιειται,αλλα σκεφτομαι μηπως τα μαξιλαρακια των 550 αν μπουνε στα 701,μηπως δωσουν λιγο σωμα,μαζεψουν λιγο τα πριμα,και γλυκανουν τη μεσαια περιοχη.

Σίγουρα τα υλικά παίζουν μεγάλο ρόλο... το ξέρω από πρώτο χέρι επειδή δεν φοβάμαι να χεριάσω τα ακουστικά μου πρώτα πρώτα τα Fostex τα οποία όπως έχω δηλώσει ότι όπως τα έχω, είναι αμέσως μετά τα Hd800 στην λίστα των ακουστικών μου.

Η μόντα για τα κ701 είναι να αλλάξει το σφουγγαράκι που είναι επάνω στα driver και να αντικατασταθεί με τεχνητό δέρμα τύπου σαμουά που πλένουμε και σκουπίζουμε τα αυτοκίνητα.

http://www.head-fi.org/t/411268/the-akg-k701-friend-or-foe-mods-that-may-help-others

Αυτή η μετατροπή είναι εύκολη την κάνει οποιοσδήποτε και είναι άμεσα αναστρέψιμη, προσδίδει καλύτερο staging και μειώνει πολύ ελάχιστα τα πρίμα... τα μαξιλαράκια δεν ξέρω αν αλλάζουνε με τα αντίστοιχα από τα Κ550... νομίζω πως όχι αλλά ας μας πει και ο panoso...

Την έχω ένα μήνα περίπου, αλλά και πάλι δεν φτιάχνει τα 701 όπως εγώ τα θέλω... πολύ πιθανόν να αρέσει όμως σε πολλούς.

Το καλώδιο είναι κάτι άλλο επίσης... έχω φτιάξει ένα που είναι καλό αλλά δυστυχώς δύσκαμπτο... θα δοκιμάσω άλλο...πιο εύκαμπτο μάλλον... πάντοτε παραμένω σε χαλκό και όχι σε ασήμια ή επάργυρα...

Η διαφορά σε ποσότητα μπάσου είναι ότι τα μεν είναι ανοικτά και τα δε κλειστά...
 
Last edited:
Προτιμώ κι εγώ τον ήχο των Κ550 από τα Κ701 στις περισσότερες ηχογραφήσεις. Παίζουν καλύτερα με όλες τις πηγές.Τροποποιήσεις δεν σκέφτομαι προς το παρόν.
 
Να πώ ένα μεγάλο ευχαριστώ στον αγαπητό panoso που με προέτρεψε για τα 550!!Τα έχω παραλάβει από Τρίτη και έχουν παίξει καμιά 10αριά ώρες από τον ενισχυτή του TEAC. Το αποτέλεσμα με έχει αφήσει ενθουσιασμένο! Και όπως μου είπες μόλις έβαλα το Happy Trails σε θυμήθηκα :D
Προσεχώς θα ποστάρω αναλυτικές εντυπώσεις για τα ακουστικά ,απλά θέλω να γράψουν ακόμα μερικές ώρες για να εντοπίσω κιάλλες λεπτομέρειες σε κομμάτια που ξέρω πολύ καλά!!
 
Τα δικά μου έγιναν έτσι, και έχουν ελάχιστη χρήση.

Η "λαστιχένια ματ" επένδυση που είχαν έχει γίνει κολλώδης και φαίνεται οτι έχει χαλάσει. Φυλάσσονται σε θήκη και σε ντουλάπι. Δεν τα έχει δει καν ο ήλιος, δεν έχουν βγει απο το σπίτι...

Έστειλα mail στην ΒΟΝ, να δούμε τι θα μου πούν.

10942299_1045492178797511_1014248558_n.jpg


10942767_1045492195464176_890292295_n.jpg
 
Με πήραν σημερα απο BON, και τα πήγα απο εκεί... Δυστυχώς δεν μίλησα με κάποιον τεχνικό. Οπότε αναμένουμε να με ενημερώσουν.

10923628_1046744688672260_2502447446432344445_n.jpg


10377255_1046744695338926_4507649523857949682_n.jpg
 
Last edited:
Τα ειχα για λιγες μερες καποτε,ωραια ακουστικα.Μου ειχαν φανει καλης κατασκευης.
Αν ειναι μονο αυτη η εξωτερικη φθορα,δε πειραζει.Αν και καταλαβαινω οτι οταν αγοραζεις κατι ακριβο,δε θες να συμβαινει αυτο.

Τωρα πολλα προιοντα (ισως τα περισσοτερα) φτιαχνονται σε χωρες οπως Κινα κτλ...και στα ρουχα ας πουμε και σε πολλα αλλα.Βασικα αυτο που μετραει περισσοτερο ειναι μην βλαπτουν την υγεια οι ουσιες που εχουν (πως να ξερεις τωρα εκει τι παιζει).
Ειχα ανοιξει ενα νημα εδω,που ελεγα φθορα των ακουστικων με το χρονο,αν κοιταξεις θα το βρεις καποιες σελιδες πισω.Βαλε εκει το περιστατικο και τις φωτο.
Εχω και εγω ενα αναλογης κατηγοριας τιμης μοντελο τα shure srh840,και μετα απο 5 χρονια σκιστηκε λιγο η απομιμιση δερματος στο μεσο της στεκας,στα πλαγια.Χωρις να δημιουργει καποιο θεμα μεχρι τωρα.Η χρηση που τους εκανα δε δικαιολογουσε κατι τετοιο,απλα σχιστηκε με το χρονο και τη χρηση.Θα βαλω φωτο στο νημα που ανεφερα παραπανω.
 
Απλά... Αν έχουν παίξει 30 ώρες (πολλές λέω) είναι ζήτημα.... Και το κακό είναι οτι αυτό το πράγμα κολλάει σαν να είχες μονωτική ταινιά και την αφαίρεσες...
Καθημερινά ακούω με τις Klipch ψείρες μου και αυτά βγαίνουν απο το ντουλάπι και την θήκη αν έχω χρόνο να ακούσω (χωρίς να δουλέυω) μουσική.
 
Απλά... Αν έχουν παίξει 30 ώρες (πολλές λέω) είναι ζήτημα.... Και το κακό είναι οτι αυτό το πράγμα κολλάει σαν να είχες μονωτική ταινιά και την αφαίρεσες...
Καθημερινά ακούω με τις Klipch ψείρες μου και αυτά βγαίνουν απο το ντουλάπι και την θήκη αν έχω χρόνο να ακούσω (χωρίς να δουλέυω) μουσική.

εαν δεν καταφερεις κατι (αντικατασταση), μπορεις να αφαιρεσεις την αντιαισθητικη αυτη επιστρωση με μωρομαντηλο ή ενα πανακι ποτισμενο με 'ψιλο' λαδακι (πχ ραπτομηχανης) και λιγο τριψιμο.
θα διωξεις αυτη την επενδυση και απο κατω θα φανει το σκληρο πλαστικο που την στηριζει.

sorry για το off topic!