Ακρόαση συσκευών προς αγορά, στον χώρο μας..

Ρε παιδιά όχι να βάζουμε στη ίδια κατηγορία τα ψυγεία και τα πλυντήρια, με το hi-fi (δεν λέω end καν)... όπως και να το κάνεις ενα ψυγείο παγώνει τέλος .. ε δεν μπορείς να πεις το ίδιο και για τις συσκευες ήχου οτι απλά "ακουγονται" ή "παίζουν" ...
 
Απάντηση: Re: Ακρόαση συσκευών προς αγορά, στον χώρο μας..

Παιδια μην τσουβαλιαζετε!!!
Ηθελα να ηξερα εαν ολοι εσεις ειχατε τετοιου ειδους μαγαζια θα εισασταν τοσο large???
Αμα ξεκινησω να λεω ιστοριες εξαπατησης απο δηθεν ενδιαφερομενους που ηθελαν μηχανηματα στο σπιτι τους ταχα για ακροαση και για ζημιες που εχουν γινει στα demo μηχανηματα μας που εχουμε ιδρωσει για να αποκτησουμε τοτε θα γεμισω 20 σελιδες.
Ενα μονο περιστατικο θα γραψω. Καποιος μου δανειστηκε εναν δυνατο ενισχυτη υποτιθεται για να δει πως συμπεριφερονται τα ηχεια του με αυτον, για ενα Σ/Κ. Εμαθα αργοτερα οτι εκανε παρτυ γι'αυτο ηθελε γκαζια. Φυσικα ποτε δεν πηρε το μηχανημα.
Εξω απο τον χωρο ολοι χορευουν...

HI end party
 
Απάντηση: Re: Ακρόαση συσκευών προς αγορά, στον χώρο μας..

Ταπεινή μου άποψη είναι, ότι αν πας οργανωμένος σε ένα κατάστημα αξιοπρεπές, με ένα απλό σχεδιάγραμμα γιατί όχι και με ένα ακριβές σχεδιάγραμμα, με τις διαστάσεις του χώρου που θα τοποθετήσεις τα μηχανήματα, είναι σίγουρο ότι η επιλογή του / των μηχανημάτων θα είναι η πρέπουσα και τις όποιες λεπτομέρειες θα τις ψάξεις ο ίδιος, ή αν πράγματι σου λείπει κάτι, ή δεν σε ικανοποιεί, δεν θα έχει κανένα πρόβλημα το κατάστημα να έρθει στο χώρο σου για να βοηθήσει στο οτιδήποτε δεν πάει καλά.
Με λίγα λόγια, αποκλείεται να πέσεις από τα σύννεφα με την αγορά που έκανες.
Προσωπικά πάντα.:D

Από τα σύννεφα όχι.
Από τον 6ο όροφο όμως θα το κανεις σίγουρα φίλε μου.
 
Πιο λογικο μου φαινεται να περασω πρωτα απο το καταστημα να ακουσω αυτο που με ενδιαφερει και μετα να ζητησω κατ´οικον ακροαση.
Εαν εμενα εκτος Αθηνων και ενδιαφερομουνα για μια ακριβη αγορα, θα πληρωνα 100 ευρω να ερθω Αθηνα για να ακουσω.
Προσωπικα απορω με τους αντιπροσωπους που αφηνουν πανακριβα κοματια σε υποψηφιους αγοραστες χωρις να ειναι σιγουροι για τις προθεσεις τους.

Συμφωνώ απόλυτα!! Αν είναι να δώσεις κάτι χιλιάρικα δώσε 200 παραπάνω και ελα στην Αθηνα για ακρόαση(εις)...

Τώρα όσο για το τελευταίο... ναι μεν.. αλλά εγώ προσωπικά έχω πλέον αποφασίσει οτι δεν πρόκειται να αγοράσω τίποτα αν δεν το πάρω σπίτι για ακρόαση... με δεδομένο οτι μένω Αθηνα, με δεδομένο οτι υπάρχει αντιπρόσωπος με τον οποίο σαφως πρώτα θα κουβεντιάσω και θα τον κάνω να καταλάβει οτι με ενδειαφέρει πραγματικά η εν λόγω συσκευή και με δεδομένο οτι πρόκειτια για συσκευή σοβαρής αναβάθμισης (τον ενισχυτή ακουστικών που περιμένω πχ ο οποίος κάνει 100 , το ρίσκαρα και τον πήρα χωρις να τον ακούσω)!
 
Re: Απάντηση: Ακρόαση συσκευών προς αγορά, στον χώρο μας..

Οσον αφορά τήν χρέωση/αποζημίωση τήν οποία προτέινεις, η προσωπική μου άποψη είναι ότι πιθανόν θά διασφάλιζε τόν πωλητή από ενδεχόμενη άσκοπη ταλαιπωρία , μόνο στήν περίπτωση πού αυτή θά ήταν τής τάξης τού 10 % τής αξίας τής συσκευής καί η οποία ΑΣΦΑΛΩΣ θά ΕΞΕΠΙΠΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ από τήν τελική τιμή πώλησης. Αλλοιώς μέ 40-50e ο πωλητής θά προσέφερε μιά ευχάριστη βραδυά σέ μιά παρέα 3-4 ατόμων ( συνήθως οι επιδείξεις κατ οίκον γίνονται παρουσία φίλων καί γνωστών ) , μέ κόστος γι αυτούς όσο ένας καφές από τά Everest....

1ον: δλδ σύμφωνα με το 10% ο ενοικιαστής αυτοκινήτων για να νοικιάσει ένα αυτοκίνητο αξίας 12.000 θα έπρεπε να ζητάει 1.200 τη μέρα. (που να τα νοικιαζατε κιολας, ποσα θα ζητουσατε)

2ον: που ειναι το κακο να καλεσεις και φιλους σου να γνωμοδοτησετε ολοι μαζι? τα πολλα αυτια επιβαρυνουν το μηχανημα? μήπως ενοχλεί η σκέψη ότι οι φίλοι διασκεδάζουν τζαμπα? αν αυτό ηθελαν οι φιλοι γιατι δεν παιρνουν σβαρνα τα μαγαζια να διασκεδαζουν συνεχεια?

3ον: 3-4 άτομα * 4 ευρώ ο καφές=12-16 ευρώ (υπολείπονται πολλά ακόμα μέχρι τα 40-50)

δυσκολα σχολιαζω ποστ αλλων αλλα.... τελικα η συμμετοχη των εμπορων εδω μεσα ειναι πολυ χρησιμη
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Ακρόαση συσκευών προς αγορά, στον χώρο μας..

1ον: δλδ σύμφωνα με το 10% ο ενοικιαστής αυτοκινήτων για να νοικιάσει ένα αυτοκίνητο αξίας 12.000 θα έπρεπε να ζητάει 1.200 τη μέρα. (που να τα νοικιαζατε κιολας, ποσα θα ζητουσατε)

2ον: που ειναι το κακο να καλεσεις και φιλους σου να γνωμοδοτησετε ολοι μαζι? τα πολλα αυτια επιβαρυνουν το μηχανημα? μήπως ενοχλεί η σκέψη ότι οι φίλοι διασκεδάζουν τζαμπα? αν αυτό ηθελαν οι φιλοι γιατι δεν παιρνουν σβαρνα τα μαγαζια να διασκεδαζουν συνεχεια?

3ον: 3-4 άτομα * 4 ευρώ ο καφές=12-16 ευρώ (υπολείπονται πολλά ακόμα μέχρι τα 40-50)

δυσκολα σχολιαζω ποστ αλλων αλλα.... τελικα η συμμετοχη των εμπορων εδω μεσα ειναι πολυ χρησιμη

Στό 1ο : Τίς συσκευές δέν τίς νοικιάζουμε αγαπητέ , τίς πουλάμε.Τό ποσό πρέπει νά είναι σοβαρό γιά νά αποτρέπει "χαβαλέδες" από τό νά ταλαιπωρούν άσκοπα τούς πωλητές από ταλαιπωρίες καί ενδεχόμενες ζημιές τών συσκευών. Ενδεικτικά αναφέρω ότι έχω παραλάβει δύο φορές τελικούς ενισχυτές καμένους από σπίτια πού τούς "δάνεισα" γιά ακρόαση. Φυσικά δέν αποζημηώθηκα στό ελάχιστο καί ΦΥΣΙΚΑ οι "υποψήφιοι" αγοραστές από τότε εξαφανίσθηκαν από τό μαγαζί...
Ας σημειωθεί ότι μέχρι τώρα σέ πάμπολλες περιπτώσεις πού έχω δώσει η κουβαλήσει προσωπικά συσκευές/ηχεία κλπ σέ σπίτια , δέν έχω ποτέ χρεώσει πεντάρα !!!

Στό 2ο : Πουθενά δέν ανέφερα ότι είναι κακό νά παρευρίσκονται καί άλλοι στήν ακρόαση.

Τό ότι μερικοί τό κάνουν γιά διασκέδαση καί μόνον , αυτό είναι αλήθεια. Υπάρχουν πολλοί τέτοιοι πού "παιρνουν σβαρνα τα μαγαζια" όπως χαρακτηριστικά αναφέρεις καί πίστεψε με αρκετοί απ αυτούς είναι γνωστοί καί "σεσημασμένοι" στήν κοινότητα τών εμπόρων....Οσοι τούς ξέρουμε τούς αποφεύγουμε γιατί ουσιαστικά περνάνε τήν ώρα τους παριστάνοντας τούς ενδιαφερόμενους γιά πράγματα πού εκ τών προτέρων γνωρίζουν ότι δέν είναι σέ θέση νά αποκτήσουν αλλά τρέφουν τήν απατηλή εντύπωση ότι "πείθουν" τούς πωλητές γιά τή σοβαρότητα τού ενδιαφέροντος τους.

Στό 3ο : Εδώ δέν έχω νά απαντήσω κάτι. Πιθανόν δέν κατάλαβες τό σχήμα λόγου τής έκφρασης μου. Εκτός κι αν τό πήρες τοίς " απολύτως μετρητοίς" οπότε μάλλον αντικατάστισε τό Everest μέ κάτι πιό πολυτελές.....:hmmmm:



Η συμμετοχή ΚΑΙ τών εμπόρων εδω μέσα είναι πράγματι πολύ χρήσιμη , έχουν νά διηγηθούν αρκετές ιστορίες "απείρου κάλλους" σχετικά μέ ορισμένους "πονηρίδηδες" οι οποίοι αφού έχουν ήδη εντοπίσει τό αντικείμενο πού τούς ενδιαφέρει σάν μεταχειρισμένο στό internet η κάπου μακρυά ακί απρόσιτα για αυτούς , παρουσιάζονται μέ ύφος εκατό καρδιναλίων στόν πωλητή , ακούνε μέ τίς ώρες , δανείζονται γιά κατ οίκον ακρόαση καί στο τέλος εάν τό αντκείμενο τούς κάνει τό αγοράζουν από εκεί πού τό είχαν εντοπίσει ( ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥΣ !!!) λέγοντας κατά τήν επιστροφή του στόν πωλητή είτε ότι δέν είναι τελικά αυτό πού ψάχνουν είτε το κλασσικό " θά τό σκεφτώ καί θά επανέλθω "....Εσύ θεωρείς αυτή τήν συμπεριφορά ηθική ?
Εμένα μού έχει συμβεί στό παρελθόν μέ καλώδια ( ακριβά ) , τά οποία αφού τά κουβάλαγα καί τά άφηνα γιά περεταίρω αξιολόγηση , μού επιστρέφονταν χωρίς αγορά από εμένα αλλά από τό εξωτερικό σάν μεταχειρισμένα ( κάτι πού σε ανύποπτο χρόνο μετά τούς ξέφευγε πάνω σέ συζήτηση...) !!!

Πρέπει κάποια στιγμή νά αντιληφθούμε όλοι ότι οι έμποροι είναι επαγγελματίες πού εμπορεύονται μέσα σέ νόμιμα καί ΗΘΙΚΑ πλαίσια τά εμπορεύματα τους , δέν είναι καί ούτε θά πρέπει νά θεωρούνται "χαζοί" καί ασφαλώς ΔΕΝ ΕΚΠΟΡΝΕΥΟΝΤΑΙ ούτε μέ 40 ούτε μέ 200 ούτε μέ όσα εκατομύρια ευρώ κάνοντας "βίζιτες" σέ σπίτια χαβαλέδων. Μέ ΜΕΓΑΛΗ μου ευχαρίστηση θά πάω σέ σπίτι ό,τι μού ζητηθεί ΜΕ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ καί ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ του , αρκεί νά πεισθώ ότι τό άτομο είναι πανω από όλα ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΣ καί δέν μέ θεωρεί Μ____Α. !!!
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ακρόαση συσκευών προς αγορά, στον χώρο μας..

Πρέπει κάποια στιγμή νά αντιληφθούμε όλοι ότι οι έμποροι είναι επαγγελματίες πού εμπορεύονται μέσα σέ νόμιμα καί ΗΘΙΚΑ πλαίσια τά εμπορεύματα τους , δέν είναι καί ούτε θά πρέπει νά θεωρούνται "χαζοί" καί ασφαλώς ΔΕΝ ΕΚΠΟΡΝΕΥΟΝΤΑΙ ούτε μέ 40 ούτε μέ 200 ούτε μέ όσα εκατομύρια ευρώ κάνοντας "βίζιτες" σέ σπίτια χαβαλέδων. Μέ ΜΕΓΑΛΗ μου ευχαρίστηση θά πάω σέ σπίτι ό,τι μού ζητηθεί ΜΕ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ καί ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ του , αρκεί νά πεισθώ ότι τό άτομο είναι πανω από όλα ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΣ καί δέν μέ θεωρεί Μ____Α. !!!

Εαν μπορείτε να κρίνετε ότι ένας πελάτης είναι "χαβαλές" τότε είναι δικαίωμά σας να αρνηθείτε να δώσετε το μηχάνημα για δοκιμή. Η απαίτηση όμως του 10% της αξίας του μηχανήματος για μια δοκιμή είναι υπερβολική και πιθανότατα θα αποθαρύνει ένα σοβαρό πελάτη.
 
θα δωσω μια κατα το δυνατον συντομη και απλη απαντηση "αγαπητε" και δεν εχω καμια ορεξη να ασχοληθω περαιτερω.
αν υπαρχει καποιος τοσο ελαφρομυαλος που θα σκαει 40αρικα για να χαβαλεδιαζει με τους φιλους του 1 απογευμα, μεγεια του με χαρα του. υπαρχει ομως και η πλειοψηφια που διαθετει ενα ποσο για ενα μηχανημα, θελει οπως ειναι απολυτα λογικο να παρει το καλυτερο που μπορει και, οπως ειναι επισης λογικο, ενα θα επιλεξει και πολλα θα απορριψει. αν απορριψει το δικο σου μηχανημα, αυτο δεν τον κανει "χαβαλετζη". το 10% για να διαπιστωσω ΑΝ κατι μου κανει μου φανηκε εξωφρενικο, προτιμω να αγορασω στα τυφλα. μια πολυ καλη λυση για ολους (που εφαρμοζεται), ειναι ο ενδιαφερομενος να πληρωσει ολοκληρη την αξια της καινουργιας συσκευης, αν δεν του αρεσει τη γυριζει πισω και παιρνει ολο το ποσο, αν την καψει του αφαιρειται η ζημια, αν την αγορασει γυριζει το ντεμο και παιρνει το καινουργιο.
απαντωντας στα δικα σου:
πολυ κακως δεν διεκδικησες αποζημιωση για τους τελικους.
προφανως δεν καταλαβες την ειρωνεια μου στο 3ο:hmmmm2::hmmmm2::hmmmm2:, για το σεβαστο ποσο των 40 ευρω που θα χασει ο χαβαλετζης για να ακουσει για ενα απογευμα-καλλιστα θα μπορουσε να διασκεδασει δωρεαν στο μαγαζι.
οντως το θεμα με το ιντερνετ δεν το θεωρω ουτε ηθικο, ουτε σωστο, αλλα δυστυχως συμβαινει. αν οι εμποροι κρινουν οτι εχουν απεναντι τους καποιον τετοιον, δικαιωμα τους να μην δανεισουν τπτ.
αντιμετωπιζοντας τους πελατες σαν "χαβαλετζηδες" διωχνουν και δυνητικους αγοραστες. προσφατα βγηκα στην αγορα και οσοι με αντιμετωπισαν περιεργα(τωρα καταλαβα γιατι) εφαγαν Χ, ακομα και αν πουλουσαν την συσκευη των ονειρων μου.

edit: τλκ ηθελα να ηξερα γιατι εκατσα και ασχοληθηκα...
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Ακρόαση συσκευών προς αγορά, στον χώρο μας..

1ον: δλδ σύμφωνα με το 10% ο ενοικιαστής αυτοκινήτων για να νοικιάσει ένα αυτοκίνητο αξίας 12.000 θα έπρεπε να ζητάει 1.200 τη μέρα. (που να τα νοικιαζατε κιολας, ποσα θα ζητουσατε)

2ον: που ειναι το κακο να καλεσεις και φιλους σου να γνωμοδοτησετε ολοι μαζι? τα πολλα αυτια επιβαρυνουν το μηχανημα? μήπως ενοχλεί η σκέψη ότι οι φίλοι διασκεδάζουν τζαμπα? αν αυτό ηθελαν οι φιλοι γιατι δεν παιρνουν σβαρνα τα μαγαζια να διασκεδαζουν συνεχεια?

3ον: 3-4 άτομα * 4 ευρώ ο καφές=12-16 ευρώ (υπολείπονται πολλά ακόμα μέχρι τα 40-50)

δυσκολα σχολιαζω ποστ αλλων αλλα.... τελικα η συμμετοχη των εμπορων εδω μεσα ειναι πολυ χρησιμη

Εαν μπορείτε να κρίνετε ότι ένας πελάτης είναι "χαβαλές" τότε είναι δικαίωμά σας να αρνηθείτε να δώσετε το μηχάνημα για δοκιμή. Η απαίτηση όμως του 10% της αξίας του μηχανήματος για μια δοκιμή είναι υπερβολική και πιθανότατα θα αποθαρύνει ένα σοβαρό πελάτη.
Θά τό επαναλάβω γιά άλλη μιά φορά , γιατί πιθανόν δέν έγινε αντιληπτό πιθανόν από δικό μου λάθος τοποθέτησης.

Εγώ προσωπικά δέν χρέωσα ούτε έχω σκοπό νά χρεώσω ποτέ γιά ακρόαση κατ οίκον , τουλάχιστον στήν περιοχή τής Αττικής.
Δέν ενστερνίζομαι τήν άποψη αυτή σάν πρακτική στό δικό μας κατάστημα.

Παρ όλα αυτά , θεωρώ πώς όσοι θά ήθελαν νά εφαρμόσουν μιά τέτοια πρακτική χρεώσεων , καλό θά ήταν νά τό κάνουν σ αυτό τό επίπεδο προκειμένου η διασφάλιση τού κόπου τους καί τής αξιοπρέπειας τους νά έχει σοβαρό εχέγγυο.
 
Και οι 2 πλευρές έχουν τα δίκια τους. Οι έμποροι δεν θέλουν να τους κοροϊδεύουν και να πηγαίνει στράφι ο κόπος τους, συν του ότι μπορεί να πάρεις πίσω συσκευή χαλασμένη.

Ο πελάτης θέλει να ακούσει τη συσκευή σπίτι του, και καλά κάνει γιατί ο ήχος είναι καθαρά υποκειμενικό ζήτημα και αλλιώς θα τον ακούσεις στο μαγαζί και αλλιώς στο σπίτι.

Το θέμα είναι ότι εγώ για παράδειγμα σαν πελάτης σε κάποια μαγαζιά που πήγα με αντιμετώπισαν εχθρικά-με αγένεια. Επειδή εμπλέκομαι στην πώληση προϊόντων, θεωρώ αυτονόητο για ένα πωλητή / καταστηματάρχη να είναι ευγενικός. Δε λέω να το παρακάνει, δε χρειάζεται να γίνουμε και κολλητοί, απλά πρέπει να είναι ευγενικός. Αντίθετα σε κάποια μαγαζιά που δεν θα κατονομάσω το κλίμα είναι αρνητικό, μουντό, έχει μια μαυρίλα, υποθέτω λόγω των χαμηλών πωλήσεων. Αν περιμένουν κάποιοι με αυτή την αντιμετώπιση να πουλήσουν έχουν μεγάλη πλάκα.

Επίσης καταλαβαίνω το άγχος των εμπόρων για το αν θα πουλήσουν τελικά μια συσκευή ή αν ο υποψήφιος πελάτης θα την πάρει απ' έξω αλλά δεν είναι όλοι οι πελάτες ίδιοι...με τον τρόπο που αντιμετωπίζουν κάποιοι τους πελάτες χάνουν και αυτόν που θα τα έδινε. Συγνώμη που δεν μπορώ να σκάσω έξω από το μαγαζί με τη bmw, ντυμένος με ακριβά ρούχα για να σας πείσω ότι θέλω να δώσω μερικά χιλιάρικα για αυτό που αγαπάω, (με τις συμπεριφορές κάποιων τα πήραν οι Άγγλοι τα λεφτά).
 
Καλημέρα σας,

Επιτρέψτε μου να ρωτήσω:

Επιθυμώ την αγορά ενός ενισχυτή για τα ηχεία μου, το κόστος που έχω υπολογίσει γι’ αυτό είναι 2.000,00 .
Βρίσκω τον κατάλληλο, για τα γούστα μου, για τις ευκολίες που ζητούσα, την οδήγηση των ηχείων μου.

Έχουν «παρελάσει» από το χώρο μου 6 ενισχυτές (υποτίθεται ότι γνωρίζω τι θέλω, οπότε από την υπέρ-προσφορά ενισχυτών σε αυτή τη κατηγορία έχω κάνει τις επιλογές μου), έχω πληρώσει για την ακρόαση του καθενός από 30,00 , σύνολο 150,00 (στον 6ο που επέλεξα, αφαιρέθηκε η τιμή επίδειξης στο σπίτι λόγω αγοράς του).

Αν είχα κάνει λάθος επιλογή, είτε γιατί στον ενθουσιασμό της επικείμενης αγοράς δεν είχα την «προσοχή» που απαιτείται, είτε γιατί ήταν καλός ο πωλητής, είτε γι’ άλλους λόγους, πόσα θα έχανα στη μεταπώλησή του?
Αποκλείεται να έχανα 7.5%, ποσοστό που αντιστοιχούν τα 150,00 κόστους ακρόασης 6 ενισχυτών.
Θα ξεκινούσα με ένα 20% μείον στην τιμή και θα έφτανα, ποιος ξέρει που…

Μη συγκρίνουμε την ενοικίαση αυτοκινήτου, αυτά είναι ασφαλισμένα, πληρώνονται μεγάλα ποσά το χρόνο για μικτή ασφάλεια (όλοι γνωρίζουμε τι σημαίνει αυτό) συν ότι η απόσβεση του αυτοκινήτου έρχεται με τις επαναλαμβανόμενες ενοικιάσεις, κάτι που δεν ισχύει για το hi fi…

Επίσης, πιστεύω ότι, αν το κατάστημα «γνωρίζεται» με τον υποψήφιο πελάτη, δε νομίζω να χρεώνει την οποιαδήποτε επίδειξη…
Συνήθως απαιτείται κάποιο ποσό για την επίδειξη στο σπίτι, όταν ο πελάτης του είναι άγνωστος.
Αυτό ισχύει γιατί κάποιος άνθρωπος από το κατάστημα θα πάει στο σπίτι του πελάτη, μία ή δύο φορές, για να αφήσει ή και να παραλάβει τον ενισχυτή.
Είναι η μόνη ασφάλεια που μπορεί να έχει, όταν δε γνωρίζει τον υποψήφιο και καλείται να δώσει την περιουσία του σε κάποιον άγνωστο, με μόνη «εγγύηση» την ταυτότητα του :-|

Μην τα θέλουμε όλα δικά μας, καλό είναι να σκεφτόμαστε και τους άλλους, τις ανασφάλειές τους, τα κόστη τους, τις προηγούμενες εμπειρίες (ο καθένας στην εργασία του γνωρίζει απόλυτα τις δυσκολίες που υπάρχουν σε σχέση με τους υπολογισμούς και υποθέσεις που κάνει για την εργασία του άλλου).

Καλή εβδομάδα :-)
 
Ξέχασα…

Όχι, ένα απόγευμα, τρεις ώρες, με παρέα, χαβαλέ, άγχος (του υποψήφιου αγοραστή), τον πωλητή δίπλα του να αναφέρει για τις ευφωνικές υψηλές, τα σφιχτά χαμηλά κλπ κλπ, δε φτάνει!
Αντίθετα, οδηγεί σε εσφαλμένες εντυπώσεις ακρόασης.

Το καλύτερο είναι να μείνει ένα Σαββατοκύριακο σπίτι, να επιστρέψει τη Δευτέρα και αφού έχει γίνει η οποιαδήποτε ακρόαση με ησυχία, ηρεμία και μακριά από «σειρήνες» όπως ο πωλητής, ο χαβαλές, η παρέα.

Όταν έχουμε ακούσει οι ίδιοι, έχουμε κατασταλάξει, έχουμε σχηματίσει ιδία άποψη, ας έλθει και ο πωλητής, ας έλθουν οι φίλοι, ας γίνει πάρτυ! ;-)
 
Εμένα πάντως μου αρέσει η πολιτική του thomann:

http://www.thomann.de/gr/helpdesk_moneyback.html

Στέλνει από τη Γερμανία στην Ελλάδα, αφού βέβαια πληρώσεις το προϊόν, και σε 30 μέρες αν δε σου αρέσει το επιστρέφεις. Και για να προλάβω τις Κασσάνδρες, ιδού η απάντηση για το πώς γίνεται η επιστροφή:

Kalimera sas,



Se auti ti periptwsi entos 30 imerwn apo ti paralabi mporeite na epistrepsete to proion se emas

kai na sas baloume to poso sto logariasmo sas sti thomann kai efoson epithumeite na paraggeilete kati allo.
Ta eksoda kai tis diadikasies apostolis ta analambanete eseis. Apo pleuras mas mporoume sunithws na
kanonisoume tin epistrofi me UPS me kostos 30€ ta opoia afairoume apo to kostos tou proiontos
pou epistrefete.






Gia otidipote xreiasteite briskomai panta sti diathesi sas!!!

Me filikous xairetismous,

Petros Nalmpantis


Tel,-0049-9546-9223-641
Fax,-0049-9546-9223-24
[email protected]



Και σε διευκρίνιση που ζήτησα για την επιστροφή των χρημάτων μου επιβεβαίωσε ότι ισχύει αυτό που γράφει στο site, δηλαδή:

"Each Thomann parcel contains a return form in which you can specify if you want a refund credited to your thomann customer account or transfered to your bank account or if you'd prefer a different Thomann product."

Δηλαδή, η επιστροφή χρημάτων μπορεί να γίνει και στον τραπεζικό μας λογαριασμό.

Αυτό, κατά την άποψή μου είναι η καλύτερη μέθοδος για όσους είναι εκτός Αθηνών. Έτσι διασφαλίζεται και ο έμπορος ότι έχει να κάνει με σοβαρό πελάτη, αλλά και ο πελάτης δεν είναι δέσμιος μιας άστοχης επιλογής.

Και αφού μπορεί να το κάνει ο thomann από τη Γερμανία, νομίζω ότι μπορούν και πρέπει να το κάνουν και οι έμποροι στην Ελλάδα. Και μάλιστα όχι βλέποντας και κάνοντας, αλλά με σύστημα, γράφοντας τους όρους αγοράς, ώστε να είναι γνωστοί σε όλους και να έχουν και νομική ισχύ. Θα πρέπει κάποια στιγμή το θέμα του εμπορίου στη χώρα μας να αρχίσει να διέπεται από κανόνες. Να καταλάβουμε και οι αγοραστές και οι πωλητές, ότι στην ουσία κάθε αγορά αποτελεί μια σύμβαση από την οποία προκύπτουν δικαιώματα και υποχρεώσεις.
 
Καλημέρα σας,

Επιτρέψτε μου να ρωτήσω:

Επιθυμώ την αγορά ενός ενισχυτή για τα ηχεία μου, το κόστος που έχω υπολογίσει γι’ αυτό είναι 2.000,00 .
Βρίσκω τον κατάλληλο, για τα γούστα μου, για τις ευκολίες που ζητούσα, την οδήγηση των ηχείων μου.

Έχουν «παρελάσει» από το χώρο μου 6 ενισχυτές (υποτίθεται ότι γνωρίζω τι θέλω, οπότε από την υπέρ-προσφορά ενισχυτών σε αυτή τη κατηγορία έχω κάνει τις επιλογές μου), έχω πληρώσει για την ακρόαση του καθενός από 30,00 , σύνολο 150,00 (στον 6ο που επέλεξα, αφαιρέθηκε η τιμή επίδειξης στο σπίτι λόγω αγοράς του).

Αν είχα κάνει λάθος επιλογή, είτε γιατί στον ενθουσιασμό της επικείμενης αγοράς δεν είχα την «προσοχή» που απαιτείται, είτε γιατί ήταν καλός ο πωλητής, είτε γι’ άλλους λόγους, πόσα θα έχανα στη μεταπώλησή του?
Αποκλείεται να έχανα 7.5%, ποσοστό που αντιστοιχούν τα 150,00 κόστους ακρόασης 6 ενισχυτών
.

Θα ξεκινούσα με ένα 20% μείον στην τιμή και θα έφτανα, ποιος ξέρει που…

Μη συγκρίνουμε την ενοικίαση αυτοκινήτου, αυτά είναι ασφαλισμένα, πληρώνονται μεγάλα ποσά το χρόνο για μικτή ασφάλεια (όλοι γνωρίζουμε τι σημαίνει αυτό) συν ότι η απόσβεση του αυτοκινήτου έρχεται με τις επαναλαμβανόμενες ενοικιάσεις, κάτι που δεν ισχύει για το hi fi…

Επίσης, πιστεύω ότι, αν το κατάστημα «γνωρίζεται» με τον υποψήφιο πελάτη, δε νομίζω να χρεώνει την οποιαδήποτε επίδειξη…
Συνήθως απαιτείται κάποιο ποσό για την επίδειξη στο σπίτι, όταν ο πελάτης του είναι άγνωστος.
Αυτό ισχύει γιατί κάποιος άνθρωπος από το κατάστημα θα πάει στο σπίτι του πελάτη, μία ή δύο φορές, για να αφήσει ή και να παραλάβει τον ενισχυτή.
Είναι η μόνη ασφάλεια που μπορεί να έχει, όταν δε γνωρίζει τον υποψήφιο και καλείται να δώσει την περιουσία του σε κάποιον άγνωστο, με μόνη «εγγύηση» την ταυτότητα του :-|

Μην τα θέλουμε όλα δικά μας, καλό είναι να σκεφτόμαστε και τους άλλους, τις ανασφάλειές τους, τα κόστη τους, τις προηγούμενες εμπειρίες (ο καθένας στην εργασία του γνωρίζει απόλυτα τις δυσκολίες που υπάρχουν σε σχέση με τους υπολογισμούς και υποθέσεις που κάνει για την εργασία του άλλου).

Καλή εβδομάδα :-)



Aκριβώς! win-win ... :ernaehrung004:


Καλή εβδομάδα σε όλους τους φίλους!
 
ναι και εγω θα την ηθελα αυτην την υπηρεσια ... και οταν θα την χρησιμοποιουσα θα το εκανα γιατι θα ηθελα να αγορασω οχι για να περασω την ωρα μου....
αν ομως αυτα που επιλεξω απο τον 1ο εμπορο τελικα δεν ταιριαζουν στο αυτι μου και στο σπιτι μου τοτε ο εμπορος θα νιωσει οτι εχασε την ωρα του η θα εχει την κατανοησει οτι τα προιοντα του δεν με καλυψανε??

μην με παρεξηγησουν οι αξιωτιμοι εμποροι μας εδω... δεν εχω επ ουδενει κανεναν προβλημα μαζι τους(τουλαχιστον οχι ακομα..:flipout::flipout:)
 
Πράγματι, σωστή και έξυπνη τακτική… από ένα διαδικτυακό κατάστημα πώλησης επαγγελματικών μηχανημάτων ήχου, στην προσπάθεια του να κερδίσει καταναλωτές από όλη την Ευρώπη.

Δε βλέπω, όμως, τη ρεαλιστική σύγκριση!

Δεν αναφερόμαστε σε αποστάσεις, οι οποίες δε μπορούν να καλυφθούν.
Δε συζητάμε για συσκευές μεγάλης αξίας, όγκου, βάρους.

Αλλά, έστω ότι μιλούσαμε για κάτι παρόμοιο… ποια η διαφορά?
Αν κληθούμε να στείλουμε πίσω τη συσκευή, με ελάχιστο κόστος τα 30,00 (όπως αναφέρει ο κύριος στη «συνομιλία» του με το κατάστημα του εξωτερικού), έχουμε ήδη καταβάλλει το ποσό και έχουμε πληρώσει τα αντίστοιχα μεταφορικά για να έρθει… ποια η διαφορά στο κόστος?!

Μήπως, χρειαζόμαστε 30 ημέρες για να καταλάβουμε αν κάτι μας «κάνει» ή όχι?
Ένα Σαββατοκύριακο στο σπίτι μας το μηχάνημα, δε βοηθάει? :-|

Και μία ερώτηση, γιατί δεν καταλαβαίνω:
Η απόδειξη που θα κοπεί, γιατί θα περιλαμβάνει 23% ΦΠΑ, όταν το ΦΠΑ θα αποδοθεί στη Γερμανία με 19%?
Γιατί πρέπει να πληρώσω τη διαφορά του 3,36% και ποιος «καρπώνεται» αυτή τη διαφορά? :chinscratch::hmmmm2:
 
Η διαφορα ειναι η εξης:
Θεωρωντας οτι μιλαμε για ακριβα προιοντα για να ειναι αξια λογου, ο τομαν απαιτει ο πελατης να προπληρωσει το προιον για να του το στειλει (τα μεταφορικα πηγαινε-ελα πες οτι ειναι τα ιδια με τον ελληνα εμπορο).
Με αυτο τον τροπο αποφευγει κατα 99% τουλαχιστον, τις μαστιγες, τους χασομερηδες που αναφερθηκαν πριν.
Και φυσικα αναφερει οτι κατα την επιστροφη, το προιον θα πρεπει να ειναι στην αρχικη του συσκευασια και χωρις σημαδια χρησης, ωστε να ισχυσει η επιστροφη χρηματων κλπ.
Κατα τη γνωμη μου ειναι μια εξυπνη πολιτικη.

Οσο για το Φπα, στον τομαν, 19% θα πληρωσει, οχι 23%.
 
Εξυπνη πολιτική σίγουρα!

Αλλά φαντάζομαι κάποιον να θέλει να ακούσει δυο-τρεις μεγάλους
ενισχυτές στο χώρο του για να επιλέξει, να πρέπει να τους πληρώσει!!

Και δεν μιλάμε για μικροποσά..
 
Μηπως ξεχναμε και κατι βασικο? Ανταλλαγες, δοσεις ατοκες με πιστωτικη, χωρις πιστωτικη λογο γνωριμιας με τον πελατη, καλυτερες τιμες στα μετρητα? Αυτα που γινονται στο εξωτερικο ρε παιδια?