Εγώ πάντως ειλικρινά δε περίμενα καμία διαφορετική στάση από την ΕΕΤΤ.
Εδώ κάνεις επώνυμη καταγγελία μέσα από το web site της, στους παρόχους τηλεπικοινωνιών και απλά στέλνει ο πάροχος την επιστολή του, στέλνεις και εσύ και απλά η ΕΕΤΤ κοινοποιεί τις επιστολές.
Με άλλα λόγια κάνει τον ταχυδρόμο !
Τώρα αν ο πάροχος είναι παράνομος και πρέπει να αποζημιώσει τον πελάτη ούτε φωνή ούτε ακρόαση.
Το μόνο που γίνεται είναι κατά καιρούς ρίχνει ένα πρόστιμο σε κάθε πάροχο ανάλογα με το πόσες περιπτώσεις έχει υπαιτιότητα.
Ο πελάτης δεν αποζημιώνεται ποτέ.
Άρα τι να περιμένουμε και για την περίπτωση της NOVA;
Όντως σα να φοβούνται να πάρουν θέση εκεί στην ΕΕΤΤ.
Εδώ κάνεις επώνυμη καταγγελία μέσα από το web site της, στους παρόχους τηλεπικοινωνιών και απλά στέλνει ο πάροχος την επιστολή του, στέλνεις και εσύ και απλά η ΕΕΤΤ κοινοποιεί τις επιστολές.
Με άλλα λόγια κάνει τον ταχυδρόμο !
Τώρα αν ο πάροχος είναι παράνομος και πρέπει να αποζημιώσει τον πελάτη ούτε φωνή ούτε ακρόαση.
Το μόνο που γίνεται είναι κατά καιρούς ρίχνει ένα πρόστιμο σε κάθε πάροχο ανάλογα με το πόσες περιπτώσεις έχει υπαιτιότητα.
Ο πελάτης δεν αποζημιώνεται ποτέ.
Άρα τι να περιμένουμε και για την περίπτωση της NOVA;
Όντως σα να φοβούνται να πάρουν θέση εκεί στην ΕΕΤΤ.