Αλλαγή λυχνιών στο cd της advance acoustic MCD-203

Παρακολουθώ τη συζήτηση και την πορεία των αλλαγών στις λάμπες με μεγάλο ενδιαφέρον.
Ενδιαφέρομαι κι εγώ για την αγορά ενός player και προσανατολίζομαι στο 203.
Κατ’ αρχάς θέλω να ρωτήσω τους κατόχους τους αν έχουν την παλιά έκδοση ή την πρόσφατη, την 203 ΜΚΙΙ. (η νέα ξεχωρίζει από τα κωνικά ποδαράκια )
To περιοδικό ΗΧΟΣ, σε ένα συγκριτικό τεστ του περασμένου Μαρτίου με τίτλο «προκάτοχος vs διαδόχου» αφήνει να εννοηθεί ότι οι αλλαγές υπέρ της ανάλυσης και του αέρα στην υψηλή περιοχή είναι αποτέλεσμα μιας «σκοτεινής συναλλαγής», ότι δηλ. «δεσμεύτηκε μέρος της εσωτερικότητας του προηγούμενου μοντέλου για να αναπνεύσει το καινούριο».
Το player που έχω τώρα είναι το Marantz 63SE, ένα player που υμνήθηκε στην εποχή του αλλά από την πρώτη φορά που το άκουσα μου φάνηκε σκληρό και επιθετικό.
Με αυτά τα δεδομένα σκεφτόμουν την περίπτωση ενός πιο audiophile εργαλείου, σε λογική τιμή.
Με τις δύο εκδόσεις αυτές της advance έχω μπερδευτεί και θέλω τη βοήθεια κάποιων που ξέρουν τα δύο μοντέλα. (υπάρχει ακόμα το παλιό). Με τα αστεράκια των αξιολογήσεων δεν βγάζω άκρη. Το νέο Marantz 6002, μόλις στα 400 ευρώ, αξιολογείται (και στον ξένο τύπο) ως καλύτερο. (με 3,9 στον ΗΧΟ)
Τα Hi-fi choice, what hi-fi, stereophile κλπ, προτείνουν ως αδιαφιλονίκητο νικητή το Rega Apollo, το οποίο εκτινάσσεται στα 800 ευρώ (αλλά στον ΗΧΟ δεν τους ενθουσιάζει και αξιολογείται με 3,6)
Αντίθετα το advance δεν παίρνει καλές κριτικές.
Τρέχα γύρευε.
Συνοψίζω: Παλιό advance 203, νέο 203 ΜΚΙΙ ή Marantz 6002;

To υπόλοιπο σύστημα αποτελείται από τον προεν. ROTEL RB03 που οδηγεί δύο γεφυρωμένους τελικούς RC-03. (2x180) Ηχεία τα Spendor s5e.

(ξέρω πως η απάντηση είναι συνήθως: άκουσέ τα. Ευχαρίστως να τα ακούσω, αλλά στο σύστημά μου, δίπλα δίπλα, χωρίς πίεση χρόνου. Αλλιώς να ακούσω τι; Τα ηχεία και τον ενισχυτή του καταστηματάρχη; Συν το ατελείωτο μπλα μπλα περί των ανυπέρβλητων προτερημάτων του δικού του;)
 
... 1. Με τα αστεράκια κράτα μικρό καλάθι

... 2. Τον κινέζο τον έχουν πολλοί στο κλαμπ. Εντόπισε ένα μέλος σε κοντινή απόσταση και βρείτε τα για συνακροάσεις ....
 
Κάτοχος του "παλιού" η λάμπα είναι αλλιώς! Η μόνη σύγκριση έχει γίνει με το Denon 3910 το οποίο είναι αξιόλογο αλλά το advance είναι πολύ πιο δυνατό. Ήμουν πρώην κάτοχος rotel ενισχυτή τη θέση του πήρε ο Sugden a21a και η διαφορά ήταν τεράστια βλέπε >>> Τάξη Α. Το ίδιο έγινε και με το 203 ο ήχος απέκτησε επιπλέον όγκο ανάλυση δυναμικες, το καλύτερο ήταν η αναβάθμιση με ένα ζευγάρι Tung sol οι οποίες ανέβασαν την ανάλυση και την έκταση στα πρίμα-μπάσα σε άλλο επίπεδο.
Νομίζω ότι αξίζει η λάμπα.....
 
Έχουμε έρθει σε επαφή από μέρες, thanx... :worshippy:

Πάντως και το επόμενο μοντέλο της advance έχει τις λάμπες. Απαντάς φαντάζομαι συγκριτικά με το marantz 6002... για το οποίο θα συμφωνήσω... άλλη η χάρη της λάμπας.
 
εχω το mcd ΙΙ με αλλαγμενες λυχνιες και ειμαι πολυ ευχαριστημενος ,το marantz το συγκεκριμενο δεν το εχω ακουσει ,και ειναι νομιζω στην σφαιρα του απιθανου να βρεις 2-3 να τα ακουσεις μαζι
Παιζει ρολο και ο προ στο τελικο αποτελεσμα αλλα κυριως τα ηχεια
Χωρις δοκιμες Α-Β συμπερασματα δεν μπορεις να βγαλεις οποτε αστα...
 
Κάπου τα μπλέξαμε λιγάκι.

Το Marantz κάνει 400 € ενώ το Advance 650 €. Αν αλλάξεις και λάμπες πάς στα 750-800€ δηλαδή διπλά λεφτά. Τι συγκρίνουμε.

Έχω συγκρίνει σε άμεση αντιπαράθεση (A-B) το Advance (το παλιό) με το Marantz 75SE MKII.
Στο μόνο σημείο που υπερτερούσε το Advance ήταν μία γλυκύτητα στα υψηλομεσαία και ελάχιστα καλύτερη ανάλυση.

Το Marantz υπερτερούσε σαφώς σε έκταση και έλεγχο χαμηλού, μουσικότητα, δυναμικά, βάθος και όγκο στερεοφωνικής εικόνας.

Σημείωση: Το Marantz είναι μοντέλο του 1989 !

Πάντως φίλε μου αν είσαι ικανοποιημένος από τον ήχο του Marantz συνέχισε με Marantz.

Bart
 
Απο ότι ξέρω ο αντιπρόσωπος της Advance στη οδό Αριστοτέλους εμπορεύεται και Marantz.

Άρα αν πάρεις το δικό σου και πας, ίσως μπορέσεις να τα συγκρίνεις άμεσα και τα τρία.

Bart
 
Στο μόνο σημείο που υπερτερούσε το Advance ήταν μία γλυκύτητα στα υψηλομεσαία και ελάχιστα καλύτερη ανάλυση.

Το Marantz υπερτερούσε σαφώς σε έκταση και έλεγχο χαμηλού, μουσικότητα, δυναμικά, βάθος και όγκο στερεοφωνικής εικόνας.

Μα για αυτή την περίφημη μουσικότητα ο λόγος. Τα δυναμικά, το βάθος, ο όγκος, όταν δεν καταφέρουν να σε "εμπλέξουν" προσωπικά στο μουσικό ταξίδι, παραμένουν στοιχεία εξωτερικά. Μόνο όταν συνοδεύονται από έναν πλούτο αρμονικών (ο γνωστός ευφωνικός παράδεισος της λάμπας, ο οποίος κατακρίνεται βεβαίως για αποκλίσεις στην τονικότητα- άλλο θέμα), μόνο τότε λοιπόν μπορούν να μετατραπούν από στοιχεία εντυπωσιασμού σε στοιχεία ενός βαθύτερου και πληρέστερου μουσικού κάδρου που σε ρουφάει μέσα του.
Από την πρώτη στιγμή που πήρα το marantz στα χέρια μου πριν δώδεκα, δεκατρία χρόνια, έπαθα κάτι. Πιέστηκα να αποδεχτώ έναν ήχο που ποτέ δεν χώνεψα. Υπήρχε κάτι τραχύ σ' αυτήν την υπερανάλυση, κάτι ξένο ως προς το βίωμά μου. Άκουγα χρόνια μουσική με πικάπ, όχι τίποτα εξωτικά πράγματα, αλλά όλα ήταν στη θέση τους. Κυρίως το συναίσθημα.

Και υποψιάζομαι πως δεν είμαι ο μόνος παθών. Αν εξαιρέσεις τις πανάκριβες συσκευές player (για τις οποίες δεν έχω γνώμη) ο μέσος καταναλωτής αναγκάστηκε να αφήσει το πικάπ (μαζί με τον κόσμο της τέχνης των εξωφύλλων) για χάρη ενός μαζικού ήχου με πολλές ευκολίες και ελάχιστες συγκινήσεις. Και από εκεί, φτάσαμε στα γραμμένα, στα αντιγραμμένα, στα mp3 και mp4 που σαβουριάζονται στον σκληρό και δεν ξέρει κανένας τι έχει και τι δεν έχει. Η δισκοθήκη από στοιχείο ταυτότητας εξέπεσε σε στοιχείο αποθήκης.

Συγνώμη για τον οίστρο, ο οποίος ήταν ενδεχομένως και εκτός θέματος.
 
Ευχαριστώ πολύ Δημοκήδη, prooptiki, dixie και bart για τις συμβουλές και τα σχόλια. Άκουσα τα μηχανήματα δίπλα δίπλα αλλά με λίίγο διαφορετικούς ενισχυτές και λίίίγο διαφορετικά ιντερκονέκτ σε ένα μαγαζί στο κέντρο.
Κατάλαβα κάποιους γενικούς προσανατολισμούς, όχι λεπτομέρειες. Ασφαλή συμπεράσματα βγάζεις αν τα ζήσεις τα μηχανήματα κάποιο καιρό. Ούτε εβδομάδες φτάνουν... μήνες χρειάζονται. Τουλάχιστον εγώ, που είμαι και αργός, να μη μιλάω εξ ονόματος τρίτων :cool4:

Οι τιμές αυτή τη στιγμή έχουν ως εξής: παλιό 203 στα 550.
To 203 ii στα 700 (και ένα μαγαζί στα 650)
Λάμπες tungsol 803, 40-50 το ζευγάρι.

Κατά τη γνώμη μου τα 600 ευρώ του αναβαθμισμένου παλιού 203 και τα 400-450 του marantz 6002 τα τοποθετούν στην ίδια κατηγορία τιμής, δεδομένου ότι το 6002 φωνάζει (ελληνικός και παγκόσμιος τύπος) ότι ανήκει σε υψηλότερα στρώματα...
Μήπως να πάρω μια καλή κεφαλή πικάπ να τελειώνουμε; Αν προσαρμόσω λιγάκι την τρύπα στο κέντρο τους ώστε να κάτσουν στο πλατώ, θα παίζω και τα cd μου φαντάζομαι ε;
:idea:
 
Last edited:
Tip no 1 : Οι λαμπες ΔΕΝ ειναι στην εξοδο των ADVANCE. Μετα τις λαμπες το σημα περναει απο τελεστικους. Καποιοι τους εχουν καταργησει με θετικοτατα αποτελεσματα.

Tip no 2 : Οι 12ΑΧ7 / ECC83 δεν ειναι η καλυτερη επιλογη για αυτο το player. Δοκιμαστε χωρις κανενα φοβο ασυμβατοτητας στο συγκεκριμενο κυκλωμα, την σειρα 12ΑΤ7 / ECC81 και μαλιστα Αμερικανικες JAN NOS.
 
Μπορούμε να μάθουμε και άλλα tips αλλά και τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να τα πραγματοποιήσουμε? πχ πως να καταργήσουμε τον τελεστικό?
Ευχαριστώ
 
Μπορούμε να μάθουμε και άλλα tips αλλά και τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να τα πραγματοποιήσουμε? πχ πως να καταργήσουμε τον τελεστικό?
Ευχαριστώ

Για το τελευταιο κανε μια νυξη στον Αντιπροσωπο και ισως σου δωσει μια ακρη για το πως θα κινηθεις. Προφανως για αυτον τον βαθμο κυκλωματικης μετατροπης απαιτειται και η σχετικη εμπειρια.
 
αρχικα ρωτησα τον Πετροπουλο τι λαμπες να βαλω.
μου ειπε οτι κανανε τεστ ο ιδιος, ενας μουσικος και ενας ασχετος,
βαλανε electroharmonix, telefunken (μαλλον τις οικονομικες) και της μαμας.
ο Πετροπουλος με τον μουσικο ψηφισαν telefu, ο ασχετος της μαμας...

ισως το ιδιο τεστ κανανε οι Γαλλοι και ειδαν οτι δεν ειναι ΤΟ κριτηριο της επιτυχιας οι επωνυμες λαμπες...βαλανε Κινεζικες
σκεφτειτε στην Κινα οι Κινεζικες εχουν 0,1$....και δεν μιλαμε για διαφορα 5 και 10 ευρω με τις επωνυμες
η δουλεια μου ειναι product manager σε μηχανοκινητα επαγγελματικα προιοντα
σκεφτειτε το κοστος της μεταφορας και το κοστος εισαγωγης προιοντων στην Κινα, ισως να τους κοστιζε μια επωνυμη στη Γαλλια 20ε και στην Κινα παραδοτεα 30, η μια.
σκεφτειτε και τις ελαττωματικες λαμπες και τα claim που θα κανανε....
αν η κινα τους εδινε το μηχανακι χωρις λαμπες για να κανουνε τοποθετηση στη Γαλλια, τα εξοδα ειναι ακομα περισσοτερα για εισαγωγη στη χωρα τους και συναρμολογηση και συσκευασια και διανομη....


ο Τσακιριδης μου εδωσε τις 5751 να τις δοκιμασω μαζι με electroharmonix.
σαφως καλυτερες οι 5751 με πραγματικο ογκο χαμηλα, βελουδινα μεσαια και συγκτατημενα πριμα.
για μενα οι κινεζικες δεν εχουν χαμηλο και καπου στα 1-3Khz τα μπερδευουν
 
αρχικα ρωτησα τον Πετροπουλο τι λαμπες να βαλω.

Επρεπε να πας να ρωτησεις ΑΚΡΙΒΩΣ διπλα απο το εργοστασιο του Κου Πετροπουλου.

μου ειπε οτι κανανε τεστ ο ιδιος, ενας μουσικος και ενας ασχετος,
βαλανε electroharmonix, telefunken (μαλλον τις οικονομικες) και της μαμας.
ο Πετροπουλος με τον μουσικο ψηφισαν telefu, ο ασχετος της μαμας...

ισως το ιδιο τεστ κανανε οι Γαλλοι και ειδαν οτι δεν ειναι ΤΟ κριτηριο της επιτυχιας οι επωνυμες λαμπες...βαλανε Κινεζικες

Οι Κινεζοι (PRC) φασονατζηδες δεσμευονται απο την νομοθεσια σχετικα με την προελευση των εξαρτηματων που χρησιμοποιουν. Λογου χαριν, δεν μπορουν να χρησιμοποιουν παρα ενα μικρο μονο ποσοστο εισαγωμενων εξαρτηματων, και μαλιστα καθολου Ιαπωνικα εξαρτηματα (πχ ALPS). Μαλλον εκει οφειλεται η (αναγκαστικη) επιλογη των Γαλλων για ντοπιες λαμπες.
Για λογους γραφειοκρατιας της
PRC καποιοι Κινεζοι κανουν το operation των επιχειρησεων τους απο την Taiwan, την Σιγκαπουρη ή αλλου εκτος Λαικης Δημοκρατιας της Κινας, ενω κρατανε την παραγωγη μεσα στην Κινα.

σκεφτειτε στην Κινα οι Κινεζικες εχουν 0,1$....και δεν μιλαμε για διαφορα 5 και 10 ευρω με τις επωνυμες
σκεφτειτε το κοστος της μεταφορας και το κοστος εισαγωγης προιοντων στην Κινα, ισως να τους κοστιζε μια επωνυμη στη Γαλλια 20ε και στην Κινα παραδοτεα 30, η μια.
σκεφτειτε και τις ελαττωματικες λαμπες και τα claim που θα κανανε....
αν η κινα τους εδινε το μηχανακι χωρις λαμπες για να κανουνε τοποθετηση στη Γαλλια, τα εξοδα ειναι ακομα περισσοτερα για εισαγωγη στη χωρα τους και συναρμολογηση και συσκευασια και διανομη....


ο Τσακιριδης μου εδωσε τις 5751 (τινος κατασκευαστη ??) να τις δοκιμασω μαζι με electroharmonix (τινος τυπου ??).
σαφως καλυτερες οι 5751 με πραγματικο ογκο χαμηλα, βελουδινα μεσαια και συγκτατημενα πριμα.
Με τις 5751 εκανες ενα βημα προς την κατευθυνση που προτεινω παραπανω (περι ECC81 / 12AT7). Τωρα μενει να κανεις και το υπολοιπο.

για μενα οι κινεζικες δεν εχουν χαμηλο και καπου στα 1-3Khz τα μπερδευουν. Συμφωνω και επαυξανω


Οπα ....
 
.. μοιαζει με DVD πλαυερ (χωρις αυτο να σημαινει τιποτα το κακο ή μεμπτο) με αλλο (καλο) τροφοδοτικο και σταδιο εξοδου μηπως?

O τελεστικος που υπαρχει μετα το dac (κατω δεξια στη φωτο) σ ολες τις συσκευες , ειναι απ τους πιο φτηνους. Εκει δε θελει ισως αναβαθμιση?
 

Attachments

  • 001.jpg
    001.jpg
    108.3 KB · Views: 63