αναπαυεται στο ρακ.

Ωχ. Έπεσα πάνω σε κάτι που είχα ξαναδιαβάσει και με είχε προβληματίσει:

Tonally, the sound is slightly bright and sterile, with a touch of hardness in the old school solid state fashion, the bass goes fairly low with middling articulation, minus any real authority. Detail is sufficient. Dynamics are respectable but lack drive, no goosebump factor here. The sound never seems to float from away the speakers like the best sources but stays firmly anchored to the speakers.

All up you have a competent but unsatisfying sound, lacking the warmth, tonal colours or sense of scale of well reproduced music.

Όλη η κριτική εδώ:
http://www.audioenz.co.nz/2008/yamaha_2000.shtml
Φυσικά πρόκειται για μια γνώμη. Το ζήτημα είναι να βρίσκει κανείς αυτό που θέλει. Και πάλι καλορίζικος.
 
Ο τύπος γράφει με ένα σνομπαρίστικο τρόπο και αυτό φαίνεται σε όλο του το κείμενο. Λέει για παράδειγμα "detail is sufficient". Σε σχέση με τί ρε φίλε? "Dynamics are respectable". Μπράβο. Η Yamaha σε ευχαριστεί για την πολύτιμη συμβολή σου και το έργο που προσφέρεις.

Το θέμα δεν είναι πως ακούγεται ο συγκεκριμένος ενισχυτής, γιατί όλοι οι ενιχυτές έχουν ατέλειες. Κανένας δεν λέει ότι αν δώσεις 1400 Ευρώ για ενισχτή θα πάρεις το τέλειο. Το θέμα μας είναι ΠΟΣΑ λεφτά πρέπει να δώσει κάποιος για να πάρει κάτι αντίστοιχο μιας άλλης εταιρείας. Αυτό δεν μας το λέει. Και η απάντηση είναι πάααρα πολλά. Ούτε έχει πουθενά βαθμολογίες από τα κομμάτια που έχει ακούσει για να κάνουμε μια σύγκριση και ούτε βαθμολογεί. Έτσι ξέρω κι εγώ να το παίξω αυστηρός κριτής.

Όσο γι' αυτό που λέει ότι ο ήχος δεν φεύγει από τα ηχεία, μπορώ να σου επιβεβαιώσω ότι στον RX-797 που έχω και στοιχίζει 400 Ευρώ, ο ήχος φεύγει από τα ηχεία! Και όποιος δεν με πιστεύει είναι καλεσμένος σπίτι μου για demo. Θα σας βάλω να ακούσετε ήχους να βγαίνουν από του πλαϊνούς τοίχους στο ύψος των αυτιών του ακροατή και την τραγουδίστρια να φεύγει από τα ηχεία και να έρχετε προς το μέρος του ακροατή.. Τώρα πως γίνεται στον συγκεκριμένο ενισχυτή που στοιχίζει 1000 Ευρώ παραπάνω ο ήχος να μην φεύγει από τα ηχεία δεν ξέρω.

Δεν πάνε να πουλήσσουν κανένα αρνί λέω 'γω?

Χωρίς παρεξήγηση έτσι? Απλά σχολιάζω αυτά που έχει γράψει.

Και ξέρεις γιατί δεν έχουν βαθμολογίες? Αν καταλαβαίνω σωστά, ο λόγος είναι γιατί αλλάζουν reviewers σαν τα πουκάμισα και άντε βγάλε άκρη. Ελάτε κόσμε.... "Κουτσοί στραβοί στον Αγ. Παντελεήμονα"

http://www.audioenz.co.nz/write.shtml
 
Last edited:
Φίλε George.
Καμιά αντίρρηση. Η γνώμη σου και η γνώμη του ιδιοκτήτη μετράει πολύ περισσότερο από τα reviews των οποίων τη σκοπιμότητα αγνοούμε.

Προσωπικά τα διαβάζω συνδυαστικά.
Η Yamaha ας πούμε, δεν είναι εταιρεία χωρίς στήριξη από τον τύπο, ηλεκτρονικό και έντυπο. Και το βραβειάκι της τσίμπησε και όλος ο κόσμος χειροκρότησε. Στα καθ'ημάς ο Ήχος του βάζει 4,4 αστέρια. Στα 1400 ευρώ, νομίζω ότι κανένα άλλο τρανζίστορ δεν παίρνει αυτή τη βαθμολογία.

Δες όμως τι γράφει η κριτική του Ήχου και συνδύασέ το με αυτό του audioenz:

(ευτυχώς ξέρω τυφλό)
"Ξεκινάμε λοιπόν: ανάλυση, καθαρότητα, ανοιχτοσύνη, ταχύτητα, αμεσότητα, πελώρια δυναμική περιοχή και ρυθμός...πολυβόλου. Δηλαδή πρόκειται για τον τέλειο ενισχυτή; Σίγουρα όχι. Όμως προσφέρει, και μάλιστα στον υπερθετικό βαθμό, στοιχεία, τα οποία, όχι μόνο δεν μπορείς να αγνοήσεις, αλλά μάλλον τα σέβεσαι απεριόριστα. Έχοντας ξεκαθαρίσει ότι ο a-s 2000 διαθέτει όλα όσα απαιτούνται από ένα σύγχρονο ενισχυτή, το δεύτερο ημίχρονο παίζεται στο γήπεδο που λέγεται "τονικότητα". Εδώ τα πράγματα ακολουθούν το γνωμικό που λέει "περί ορέξεως..."
Ο τονικός του χαρακτήρας μου θύμισε έντονα διακοπτικού τύπου υλοποιήσεις, στις οποίες ο κλινικός χαρακτήρας, η περιρρέουσα λαμπρότητα και ένα γρέζι εκεί ψηλά αποτελούν σήματα κατατεθέντα. Ξεχάστε "ζεστασιές", "γλυκύτητες", "ατμοσφαιρικότητες" και όλα τα συναφή. Ο ενισχυτής είναι ένας σκληρός επαγγελματίας του ήχου που δεν θα διστάσει να ξεφτιλίσει οποιοδήποτε μέτριο συνοδό."

Οπότε εδώ είμαστε. Τι ψάχνει κανείς στη ζωή.
Πρόκειται περί φιλοσοφικού, κατά βάθος, ερωτήματος. :grandpa:

(Προσωπικά, ενδιαφέρομαι γι' αυτά που με καλεί ο αρθρογάφος να ξεχάσω)
 
εχουν γνωση οι φυλακες ,η αγορα εγινε εν πληρη γνωσει των οποιων προτερηματων και των οποιων ιδιαιτεροτητων εχει το μηχανημα και πιστεψτε με στην κατηγορια που κινηθηκα ψαχνωντας επι τοσους μηνες δεν μπορεσα να βρω κατι αλλο το οποιο να συνδιαζει σε τετοιο βαθμο τα στοιχεια που ηθελα. στο κατω κατω 1390 ευρω κοστιζει και προσφερει πολυ περισσοτερα απο τα λεφτα του.
 
Αγαπητε haralas φυσικοτητα και μουσικοτητα εχει ο ενισχυτης?
Και αν ναι σε τι βαθμο?
 
.
........ανάλυση, καθαρότητα, ανοιχτοσύνη, ταχύτητα, αμεσότητα, πελώρια δυναμική περιοχή και ρυθμός...πολυβόλου.
Ο τονικός του χαρακτήρας μου θύμισε έντονα διακοπτικού τύπου υλοποιήσεις, στις οποίες ο κλινικός χαρακτήρας, η περιρρέουσα λαμπρότητα και ένα γρέζι εκεί ψηλά αποτελούν σήματα κατατεθέντα. Ξεχάστε "ζεστασιές", "γλυκύτητες", "ατμοσφαιρικότητες" και όλα τα συναφή. Ο ενισχυτής είναι ένας σκληρός επαγγελματίας του ήχου που δεν θα διστάσει να ξεφτιλίσει οποιοδήποτε μέτριο συνοδό."
Χμμμ........Σα να διαβαζω περιγραφή του πρωτου μου ενισχυτη Yamaha Α500 back in the 80's.
Ειναι δεδομενο οτι αυτη η εταιρια εχει τη δικη της αξιολογη σχολη με τιμια μηχανηματα προορισμενα να χαριζουν πολλα χρονια απολαυσης.
Οπως και να εχει καλοριζικος και καλοακουστος.Εκανες μια πολυ καλη επιλογη για τα χρηματα.
 
Φίλε George.
Καμιά αντίρρηση. Η γνώμη σου και η γνώμη του ιδιοκτήτη μετράει πολύ περισσότερο από τα reviews των οποίων τη σκοπιμότητα αγνοούμε.

Προσωπικά τα διαβάζω συνδυαστικά.
Η Yamaha ας πούμε, δεν είναι εταιρεία χωρίς στήριξη από τον τύπο, ηλεκτρονικό και έντυπο. Και το βραβειάκι της τσίμπησε και όλος ο κόσμος χειροκρότησε. Στα καθ'ημάς ο Ήχος του βάζει 4,4 αστέρια. Στα 1400 ευρώ, νομίζω ότι κανένα άλλο τρανζίστορ δεν παίρνει αυτή τη βαθμολογία.

Δες όμως τι γράφει η κριτική του Ήχου και συνδύασέ το με αυτό του audioenz:

(ευτυχώς ξέρω τυφλό)
"Ξεκινάμε λοιπόν: ανάλυση, καθαρότητα, ανοιχτοσύνη, ταχύτητα, αμεσότητα, πελώρια δυναμική περιοχή και ρυθμός...πολυβόλου. Δηλαδή πρόκειται για τον τέλειο ενισχυτή; Σίγουρα όχι. Όμως προσφέρει, και μάλιστα στον υπερθετικό βαθμό, στοιχεία, τα οποία, όχι μόνο δεν μπορείς να αγνοήσεις, αλλά μάλλον τα σέβεσαι απεριόριστα. Έχοντας ξεκαθαρίσει ότι ο a-s 2000 διαθέτει όλα όσα απαιτούνται από ένα σύγχρονο ενισχυτή, το δεύτερο ημίχρονο παίζεται στο γήπεδο που λέγεται "τονικότητα". Εδώ τα πράγματα ακολουθούν το γνωμικό που λέει "περί ορέξεως..."
Ο τονικός του χαρακτήρας μου θύμισε έντονα διακοπτικού τύπου υλοποιήσεις, στις οποίες ο κλινικός χαρακτήρας, η περιρρέουσα λαμπρότητα και ένα γρέζι εκεί ψηλά αποτελούν σήματα κατατεθέντα. Ξεχάστε "ζεστασιές", "γλυκύτητες", "ατμοσφαιρικότητες" και όλα τα συναφή. Ο ενισχυτής είναι ένας σκληρός επαγγελματίας του ήχου που δεν θα διστάσει να ξεφτιλίσει οποιοδήποτε μέτριο συνοδό."

Οπότε εδώ είμαστε. Τι ψάχνει κανείς στη ζωή.
Πρόκειται περί φιλοσοφικού, κατά βάθος, ερωτήματος. :grandpa:

(Προσωπικά, ενδιαφέρομαι γι' αυτά που με καλεί ο αρθρογάφος να ξεχάσω)

Έχεις απόλυτο δίκιο. Η δική μου ένσταση ήταν στο ότι ο τρόπος που έγραφε ο νεοζηλανδός αρθρογράφος, ήταν σαν να έλεγε ότι ο ενισχυτής δεν αξίζει μια, κάτι που είναι μεγάλο ψέμα. Από 'κεί και πέρα ουδής δεν ειναι τέλειος για όλους, περι ορέξεως δηλαδή όπως ακριβώς τα είπες. Και μπορείς να κάνεις και έναν καλό συνδυασμό με ηχείο, για να πάρεις τον χαρακτήρα που θέλεις.
-bye-
 
Re: Απάντηση: αναπαυεται στο ρακ.

Αγαπητε haralas φυσικοτητα και μουσικοτητα εχει ο ενισχυτης?
Και αν ναι σε τι βαθμο?
αγαπητε φιλε εαν με τον ορο μουσικοτητα και φυσικοτητα εννοεις κατι απο λαμπα δηλ. καποια ιδιαιτερη χροια καποια γλυκυτητα θα ελεγα πως οχι με την καλη εννοια βεβαια ,νομιζω οτι η καλυτερη περιγραφη θα ηταν ,(αν και βεβαια και για μενα ειναι ακομα πολυ νωρις για να τον μελετησω πληρως ) οτι ο ενισχυτης παει προς το ουδετερο ειναι αποκαλυπτικος ,οντως ξεγυμνωνει τα συνοδα ,οπως πολυ σωστα υπεδειξε ο φιλος μας πιο πανω δειχνει οτι δεν συγχωρει σφαλματα συνοδων ,ειναι ομως τρομερα <ησυχος> σε σημειο που στα ενδιαμεσα των μουσικων κομματιων νομιζεις οτι ειναι σβηστος ,ειναι γρηγορος με πολυ καλη ατακα ,ατοφιο μπασο δυνατο δειχνει οτι μπορει να οδηγησει τα περισσοτερα ηχεια της κατηγοριας του ,ειναι αρκετα αναλυτικος ,(στα υπ'οψιν οτι τωρα παιζει με παμπαλαια συνοδα) και δειχνει οτι εχει μεγαλα περιθωρια βελτιωσης στον ηχο του με νεα συνοδα βεβαια ,σε γενικες γραμμες το μηχανημα ειναι αυστηρος κριτης δεν προσθετει ουτε αφαιρει τιποτα απο το μουσικο σημα ,βεβαι οταν τον γνωρισω καλυτερα ευχαριστως να σου παραθεσω τις εντυπωσεις μου.
 
Εγώ φίλε παρακολουθούσα το αγωνιώδες ψάξιμό σου και σε ένοιωθα απόλυτα. (είμαι και εγώ σε παρόμοια φάση).
Γι'αυτό, και επειδή νομίζω πως βρήκες αυτό που έψαχνες, σου εύχομαι να το απολαύσεις όσο το δυνατόν καλύτερα!
Πήρες ένα μηχάνημα που δεν είναι καθόλου φτηνό και μάλλον αξίζει τα λεφτά του με το παραπάνω!
Καλή συνέχεια και να είσαι πάντα το ίδιο απαιτητικός στις αγορές σου!-bye-
 
Απάντηση: Re: αναπαυεται στο ρακ.

Ο τύπος γράφει με ένα σνομπαρίστικο τρόπο και αυτό φαίνεται σε όλο του το κείμενο. Λέει για παράδειγμα "detail is sufficient". Σε σχέση με τί ρε φίλε? "Dynamics are respectable". Μπράβο. Η Yamaha σε ευχαριστεί για την πολύτιμη συμβολή σου και το έργο που προσφέρεις.

Το θέμα δεν είναι πως ακούγεται ο συγκεκριμένος ενισχυτής, γιατί όλοι οι ενιχυτές έχουν ατέλειες. Κανένας δεν λέει ότι αν δώσεις 1400 Ευρώ για ενισχτή θα πάρεις το τέλειο. Το θέμα μας είναι ΠΟΣΑ λεφτά πρέπει να δώσει κάποιος για να πάρει κάτι αντίστοιχο μιας άλλης εταιρείας. Αυτό δεν μας το λέει. Και η απάντηση είναι πάααρα πολλά.

Τα τελευταία χρόνια έχει πέσει πολύ παραμύθι στο λεγόμενο high-end. Και εξηγούμαι:
Από την μία μεριά υπάρχουν μεγάλες και καταξιωμένες εταιρίες, όπως είναι η Yamaha στην προκειμένη περίπτωση, η οποία με την ΤΕΡΑΣΤΙΑ εμπειρία της και την τεχνολογία που διαθέτει μπορεί νά φτιάξει ότι μηχάνημα θέλει σε όποια τιμή θέλει. Εφτιαξε έναν από τους κορυφαίους ενισχυτές και αποφάσισε να τον κοστολογήσει 1400 διότι τόσο κρίνει ότι πρέπει να πουληθεί επειδή δεν θέλει να κοροϊδεύει το κοινό της και να πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλες.
Από την άλλη υπάρχουν ένα σωρό "hi-endάδικες" εταιρίες (βιοτεχνιούλες στην ουσία) οι οποίες αποτελούνται από 5 άτομα το πολύ. Αυτές οι εταιρίες δεν έχουν δυνατότητα για έρευνα ή εξέλιξη, συνεπώς AS-2000 δεν θα μπορούσαν να σχεδιάσουν ούτε στα πιο τρελλά τους όνειρα. Αυτές οι βιοτεχνιούλες του hi-end αρκούνται στην πεπατημένη οδό. Εφαρμόζουν δηλαδή γνωστές λύσεις και κλασικά σχέδια κυκλωμάτων. Κάνουν μία καλή υλοποίηση με καλά έως άριστα υλικά, τα βάζουν όλα αυτά μέσα σε ένα σασί σούπερ ντιζαϊνάτο και το κοστολογούνε όσο θέλουν: Στον Θεό. Και βλέπουμε πολλές φορές άδεια κουτάκια που κοστίζουν μιά περιουσία! Μα όσο καλά και να παίζει το άδειο κουτάκι δεν μπορεί να κοστίζει όσο ένα αυτοκίνητο, γιατί δεν έχει πίσω του ούτε έρευνα και εξέλιξη, ούτε τα ελάχιστα υλικά που έχει μέσα του όσο και άριστα να είναι να κοστίζουν τόσο όσο το τιμολογούν.

Ερχονται λοιπόν μετά τα διάφορα παπαγαλάκια reviewers και αρχίζουν και γράφουν διάφορες φιλολογίες και βάζουν τα αστεράκια λίγο πολύ ανάλογα της τιμής. Ετσι λοιπόν εμφανίζεται ο σούπερ ντιζαϊνάτος "hi-end" των 10.000 με περισσότερα αστεράκια από τον δήθεν "ταπεινό" Yamaha των 1.400 !!!
Γιατί πώς να πούνε ότι ο Yamaha των 1.400 μπορεί να παίζει καλύτερα από τον σούπερ ντούπερ "hi-endά" των 10.000 ??? Εστω και αν ο Yamaha έχει μέσα του την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στην σχεδίαση των κυκλωμάτων, ενώ ο "hi-endάς" μπορεί να είναι ένα σχέδιο του '70 καλά υλοποιημένο.
Γιατί νομίζετε ότι κατήργησαν τις μετρήσεις; Για να μπορούν να βαθμολογούν όπως γουστάρουν! Για να τους βάλουμε στον παλμογράφο να δούμε ποιός αποδίδει πιο σωστά τον τετραγωνικό παλμό, ποιός έχει τις λιγότερες παραμορφώσεις κλπ.

Να είστε σίγουροι ότι αν τον AS-2000 δεν τον είχε φτιάξει η Yamaha αλλά τον είχε φτιάξει η τάδε "hi-endάδικη" εταιρία το ίδιο ακριβώς μηχάνημα και τον είχε κοστολογήσει με 5ψήφιο νούμερο τότε όλοι οι reviewers θα έπεφταν στα 4 και θα προσκυνούσαν πώς παίζει θεϊκά αυτό το μηχάνημα!!!! Εχουμε φάει πολύ τέτοιο παραμύθι στο παρελθόν.
 
Last edited:
Πες τα χρυσόστομε. Που μου έχουν βγεί όλοι και πουλάνε φύκια για μεταξωτές κορδέλες.
 
Προσφατα με ενα φιλο που ηθελε να αγορασει ηχεια , ακουσαμε τυχαια τα soavo 01 ,της yamaha,σε αμεση συγκριση με αλλα και ηταν καταπληκτικα ..πολυ καλυτερα απο ηχεια διπλασιας ,τριπλασιας τιμης γνωστων εταιριων, με ονομα στον χωρο του ηχειου.:guitarist:
 
Προσφατα με ενα φιλο που ηθελε να αγορασει ηχεια , ακουσαμε τυχαια τα soavo 01 ,της yamaha,σε αμεση συγκριση με αλλα και ηταν καταπληκτικα ..πολυ καλυτερα απο ηχεια διπλασιας ,τριπλασιας τιμης γνωστων εταιριων, με ονομα στον χωρο του ηχειου.:guitarist:

Καλά τα Soavo δεν παίζονται....
 
Απάντηση: Re: αναπαυεται στο ρακ.

Στο avantar τι έχεις? Kenwood είναι?

LUXMAN πρεπει να ειναι...



παντως τα λεει πολυ σωστα ο Kommst !

μερικες φορες ειναι για γελια το τι πληρωνεις !

η το αλλο !
το να δινεις ενα σκασμο λεφτα και να μην εχει ρυθμιστικα διοτι λεει χαλαει το σημα.....:violent-smiley-030::violent-smiley-030:
 
Re: Απάντηση: Re: αναπαυεται στο ρακ.

................
η το αλλο !
το να δινεις ενα σκασμο λεφτα και να μην εχει ρυθμιστικα διοτι λεει χαλαει το σημα.....:violent-smiley-030::violent-smiley-030:

Είναι σαν να πας να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο και να σου λένε ότι δεν μπορείς να μετακινήσεις (μπρος-πίσω ή πάνω-κάτω) το κάθησμα του οδηγού. Αν δηλαδή το αγοράσω και βάλω μερικά κιλά, τότε θα πρέπει να πάρω και σοφέρ για να χωράει στο κάθησμα για να μην πάει χαμένο το αμάξι. :flipout:

Αν δηλαδή βάλεις ένα CD που δεν έχει καλή εγγραφή, ή αν αλλάξεις σπίτι και τα ηχεία δεν ταιριάζουν καλά με τον καινούριο χώρο, άντε γειά και ψάξε τι πρέπει να αγοράσεις για να βελτιώσεις την κατάσταση.:BDGBDGB53:

Και ξαφνικά βγαίνει η Yamaha από την γωνία με τους AS1000 και AS2000 σε τιμή χώμα και λέει: Αν βάλεις τα ρυθμιστικά ήχου στο κέντρο (στο μηδέν), είναι σαν να μην υπάρχουν. Και είναι καλύτερα απ' ότι να έχεις ένα κουμπί tone defeat όπως όλοι οι ενισχυτές που έχουν ρυθμιστικά ήχου, γιατί το σήμα δεν αλλάζει δρόμο για να φτάσει στο τελικό στάδιο ενίσχυσης και έχεις πολύ μικρότερο θόρυβο.:grinning-smiley-043

Και βγαίνουν διάφοροι reviewers και λένε τα δικά τους. Λες κι εμείς δεν έχουμε ούτε αφτιά, ούτε κρίση.