Αναζήτηση καλύτερης πηγής cd player

δεν νομίζω να βρίσκεις το θηρίο στο 1000-1500ρικο ... βέβαια, έχω χρόνια να κοιτάξω, αλλά όσο με ενδιέφερε, ουδέποτε υποχώρησε η τιμή του, μην σου πω ότι ανέβαινε ...

επίσης, είναι θρυλικό κυρίως λόγω απαράμιλλης κατασκευής ... εννοώ ότι ηχητικά δεν έστεκε ούτε με τα μεταγενέστερα πλέυερς της Σόνυ, αλλά υπήρχαν δεκάδες βελτιωτές που το απογείωναν και τα ξαναπέρναγε ...
 
Επειδή έχω ακούσει ορισμένα σύγχρονα player των πολλών χιλιάδων, πολύ πρόσφατα μάλιστα (ψάχνεται φίλος), θα έλεγα πως ένα πειραγμένο pioneer με κάτι παλιολάμπες, ήταν προτιμητέο (υποκειμενικά μιλώντας).
Το συμπέρασμα παραμένει ισχυρό όσα χρόνια και αν περάσουν. Πολλά λεφτά στα ψηφιακά δεν...
 
Για κάποιον που έχει επενδύσει σε αναλογική πηγή ναι. Αλλα κάποιος του ψηφιακού κόσμου με συστημα "αξιώσεων" θα το αφήσει να χαντακωθει απο την πηγή με φόβο να μη χασει την αξία της; Δε βγάζει νόημα κι αυτό.
 
Εγώ πάντως ρε παιδιά δε καταλαβαίνω ένα πράγμα....το στήσιμο των ηχείων πέραν του οτι θέλουνε πιο πολύ αέρα πίσω τους που δεν έχουν, είναι στημένα σχετικά καλά θέλω να πιστεύω. Σε ισοσκελές τρίγωνο περίπου 2 με 2,5 μέτρων. Μόνο λίγο μπουμάρισμα έχω και αυτό όχι πάντα. Είπαμε στις ακροάσεις πάντα κάνω το απαραίτητο toe in.

Πως είναι δυνατόν να μην είχα διαφορά στις πηγές;;; Εντάξει ο χαρμαν δεν είναι και οτι καλύτερο, σαφώς, αλλά γενικότερα ήμουν σίγουρος οτι θα έβλεπα διαφορά με μια πηγή των 1000+ ευρώ.
Δηλαδή είναι σαν να λέμε οτι ένα player των 300 ευρώ είναι το ταβάνι του; Δεν είναι λίγο κουφό;
Δε μπορεί να ισχύει αυτό, 1400 περίπου κόστιζε, δεν είναι και τσάμπα... δηλαδή τώρα που τα σκέφτομαι λίγο πιο κατασταλαγμένα θλίβομαι γιατί θα πρέπε να είχα ακουστή διαφορά, θεωρητικά πάντα.

Για το stereophile ποιά η αποψή σας; Τον είχε εκθειάσει όταν τον είχε κάνει review και τον έπαιζε με cd το sony 5400es και το oppo 95 και έλεγε διθυράμβους και πως αξίζει σίγουρα μία καλή πηγή γιατί έχει πολλά να δώσει...

Επίσης σε εκείνο το μεγάλο συγκριτικό στο avmentor είχε βγεί πρώτος σε όλες τις μετρήσεις του Σταματάκου και όπου έχανε ήταν δεύτερος και πολύ πολύ κοντά στα νούμερα με τον πρώτο. Επίσης ο Σταματάκος είχε επιλέξει τότε τον Cambridge Audio και τον Nad σαν πιο audiophile αλλά χωρίς να μείωνε τον χαρμαν.
Από την άλλη ο καθένας κρίνει με τα αυτιά του και όχι διαβάζοντας απλά κριτικές, αλλά απορώ με αυτά που διαπιστώνω...Εκτός αν είμαι κουφός, τι να πω...

Ισως σαν ένα επόμενο βήμα να τον πάω κόντρα σε ακρόαση στο κατάστημα με τον densen b-110 ενισχυτή ή να φέρω τον ενισχυτή εδώ σπίτι για κόντρα.
 
εννοεί ως προς τους πλάγιους τοίχους και γενικότερα τη θέση του συστήματος στο χώρο. Επειδή είναι ψείρας μάλλον εννοεί και από πλευράς υλικών στο χώρο. Πχ τοίχος από τη μια και τοίχος από την άλλη. Όχι βιβλιοθήκη από τη μια και καθρέφτης από την άλλη.
 
τοίχοι δεν υπάρχουν δεξιά και αριστέρα, αλλά δίπλα τους υπάρχουν κάποια επιπλάκια. τέλος πάντων δε μπορεί να εννοείτε οτι πρέπει να ναι μόνα τους στον χώρο και να παίζουν! δε γίνεται!
τέλος πάντων εγώ δε μπορώ να κατανοήσω το γεγονός οτι δεν άκουσα σχεδόν καμία διαφορά, είναι σαν να μην σήκωνε το cd ο ενισχυτής, το οποίο μου φαίνεται πολύ απογοητευτικό. Τώρα όσον αφορά το στήσιμο κάνει την μεγαλύτερη διαφορά όλων, το χω καταλάβει αυτό, αλλά πως είναι δυνατόν να μην υπαρχουν διαφορές στην ακρόαση; Θα πρεπε να χα παραπάνω διαφάνει και ανάλυση που δεν είχα. Σε τελική ανάλυση έστω οτι ο χώρος είναι δράμα, οκ; Δε θα πρέπε και πάλι να ξεχωρίζει η μία πηγή από την άλλη;
Ισως να λέω μαλακίες....
 
Συμμετρία είναι συμμετρία.
Οσο πιο κοντά είσαι τόσο καλύτερα.
 
ωραία η συμμετρία, συμφωνώ. αυτό που δε καταλαβαίνω είναι γιατί δεν έπαιξε καλύτερα το micromega. αν δεν έχω συμμετρία και ο χώρος είναι μέτριος η πηγή θα χαντακωνότανε και δε θα έπαιζε όπως της αρμόζει, απόλυτα κατανοητό.
Θεωρώ όμως οτι και πάλι θα πρέπε να παιζε καλύτερα, αισθητά καλύτερα.
 
Το παραπάνω μόνο συμμετρία δεν έχει. Αριστερά υπάρχει τοίχος και δεξιά όχι.

Σίγουρα θα έχει και προβλήματα απο αντηχήσεις.
 
ναι κατάλαβα τι εννοεί αλλά εξακολουθώ να μην κατανοώ το γεγονός οτι αν δεν υπάρχει αυτό, μια πηγή δε μπορεί να ξεχωρίσει από την άλλη.
Γιατί μπορεί να μην είναι τόσο φροντισμένος ο χώρος μου, αλλά απ'οτι βλέπω και εδώ μέσα από τις παρουσιάσεις πολλών μελών δεν απέχω παρασάγγας, μόνο ο πίσω τοίχος είναι ένα θεματάκι.

αυτό που δείχνεις είναι τέλειο μεν, εκτός πραγματικότητας όμως άμα συζείς ή άμα έχεις παιδιά, εκτός αν είναι κανα δωμάτιο dedicated, πάντως αν ακούς έτσι σε ζηλεύω :)

με τόσο μηδαμινές διαφορές που άκουσα πιστεύω οτι όπου και να τον πήγαινα τον χαρμαν πάλι το ίδιο effect θα είχε, γι αυτό και όπως είπα ίσως τον πάω στο μαγαζί ή φέρω έναν ενισχυτή για κόντρα σπίτι.
 
Απάντηση: Re: Αναζήτηση καλύτερης πηγής cd player

ναι κατάλαβα τι εννοεί αλλά εξακολουθώ να μην κατανοώ το γεγονός οτι αν δεν υπάρχει αυτό, μια πηγή δε μπορεί να ξεχωρίσει από την άλλη.
Γιατί μπορεί να μην είναι τόσο φροντισμένος ο χώρος μου, αλλά απ'οτι βλέπω και εδώ μέσα από τις παρουσιάσεις πολλών μελών δεν απέχω παρασάγγας, μόνο ο πίσω τοίχος είναι ένα θεματάκι.

αυτό που δείχνεις είναι τέλειο μεν, εκτός πραγματικότητας όμως άμα συζείς ή άμα έχεις παιδιά, εκτός αν είναι κανα δωμάτιο dedicated, πάντως αν ακούς έτσι σε ζηλεύω :)

με τόσο μηδαμινές διαφορές που άκουσα πιστεύω οτι όπου και να τον πήγαινα τον χαρμαν πάλι το ίδιο effect θα είχε, γι αυτό και όπως είπα ίσως τον πάω στο μαγαζί ή φέρω έναν ενισχυτή για κόντρα σπίτι.

Αγαπητέ vsklav,καλώς ή κακώς ο χώρος είναι από τα πολύ βασικά συστατικά και το στήσιμο μέσα του επίσης.
Απλή εικασία το παρακάτω αλλά τροφή για σκέψη.
Όλοι η μη-φροντισμένοι χώροι που έχουμε σπίτια μας έχουν κουσούρια.
Κακούς χρόνους αντήχησης,ευνόηση κάποιων περιοχών,ακύρωση άλλων,κλπ,κλπ.

Δεύτερο συστατικό,ο καθένας ακούει διαφορές εκεί που τον ενδιαφέρουν,εκεί που είναι το γούστο το κι εκεί που τα μηχανάκια-χώρος-κομμάτι-προσοχή το επιτρέπει.
Καταλαβαίνεις πόσοι παράγοντες μετρούν λοιπόν;

Το έχω πει τόσες φορές που με βαριέμαι κι ο ίδιος αλλά θα το ξαναπώ.
Εδώ έχει ένα σωρό εργαλεία να διαγνώσεις τι δεν πάει καλά.
Πρώτα αυτό και μετά όλα τα υπόλοιπα.
Γι' αυτό και επέμενα σε ακρόαση και πριν ανοίξεις το νήμα αλλά και κατά την διάρκεια.
 
το λάθος των περισσοτέρων είναι ότι βλέπουμε το συστημα-χώρο ως ξεχωριστά κομμάτια ενω δε θα έπρεπε. συστημα, στησιμο, χωρος, στηριξη ολα παίζουν ρόλο.

Βγαλε μερικές φωτό να δουμε καλυτερα πληζ.
 
Φίλε panoramix μάλλον δεν κατάλαβες τι έγραψα. Μπορείς να πάρεις πολύ καλό ήχο από ψηφιακή πηγή χωρίς να δώσεις ένα σκασμό λεφτά. Στις μέρες μας που τα player τα τρώει η μαρμάγκα, είναι μεγάλη ευκαιρία να βρεις εξαιρετικό μηχανάκι με πολύ λογικά χρήματα. Δεν θέλω με τίποτα να γράψω για σούπερ-ντούπερ player που δεν deliver με τίποτα.
Ακούω από πειραγμένο pioneer που το πήρα από φίλο και μου το έδωσε επειδή παίζει με ''διάσημο'' (εδώ μέσα) dac. Το player παίζει μουσική το dac συχνότητες. Αλλά εδώ μιλάμε για κολοκυθόπιτα.
Οκ και εγώ έχω πολλές χιλιάδες cd, αυτό δε λέει και πολλά. Η αξιοποίηση μιας συλλογής μπορεί να γίνει αναίμακτα και με τρελή αξιοπρέπεια.

Δεν γίνεται με τίποτα να προτείνουμε στο φίλο μας με βάση τα 1500 cd του. Πρέπει να τον βοηθήσουμε ανάλογα και σε σχέση με το υπόλοιπο set up του.
 
Φιλε μου γιατι αγχωνεσαι;; Αν σου αρεσει συνολικα ο ηχος που εχει εισαι super. Αν δεν ακους διαφορες στις πηγες κρατα τα λεφτακια σου και οταν μπορεσεις αναβαθμισου στο κομματι ηχεια - ενισχυτη οπου οι διαφορες ειναι ευδιακριτες.
Εσυ πιστευεις σε blind test ολοι μας θα διακρινουμε την καλυτερη πηγη; Και σε ποιο συστημα; Πρεπει να ειναι σε θεση να αναδειξει τις οποιες διαφορες. Αν δεν ακους τις διαφορες...δες το αλλιως...ευτυχισμενος εισαι!
Με 1000-1500 ευρω που θα εδινες..οργανωσε ενα ταξιδι σε χωρα αρεσκειας σου οπου θα παιζει το πιο αγαπημενο σου συγκροτημα, ακουσε τους live ..και κρατα τα ρεστα για το καλοκαιρι.