Αντιμετώπιση Samsung

Λάκη, η προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι πρέπει να προχωρήσεις σε καταγγελία. Στην γενική γραμματεία προστασίας καταναλωτή. Δεν θα βγάλεις άκρη διαφορετικά.
 
η Samsung διαθέτει για το service και τον τεχνικό έλεγχο εξουσιοδοτημένους, έμπειρους συνεργάτες με άπειρη γνώση πάνω στο αντικείμενό τους


Aχ βρε samsung...μονο το συμπαν και η βλακεια ειναι απειρα οπως λεει και το ρητο, μαντεψτε τι απο τα δυο ειναι ο τεχνικουλης σας. ?

Α βρε Λακη, και νομιζα οτι μονο εγω ειχα τυχη αντι-γκαστονε. :frown:
 
Ορθή επανάληψη:

η Samsung διαθέτει για το service και τον τεχνικό έλεγχο εξουσιοδοτημένους, έμπειρους συνεργάτες με άπειρη γνώση πάνω στο αντικείμενό τους και δε μπορεί να ληφθεί υπόψιν η γνώμη τρίτου τεχνικού







- Να τα πούμε? Καλήν εσπέραν άρχοντ...

- Άιντε στο καλό πουλάκι μου...μας τα είπαν άλλοι.


:D

φανταζομαι οτι οι τεχνικοι της σαμσουνγκ,εχουν καλυτερο ματι κι απο φωτοσπεκτρομετρο :earmuffs:
 
Ειναι πολυ ιδιαιτερη η βλαβη που έχεις και δεν νομιζω να βρεις το δικιο σου.
Μονο καποιος calibrator θα μπορουσε να το καταλαβει και οπως ολοι ξέρουμε, οι calibrator στην ελλαδα ειναι μετρημενοι στα δαχτυλα του ενος χεριου.
Οι περισσοτεροι εξουσιοδοτημενοι τεχνικοι, είναι οι γνωστοί οι τεχνικοί που μας εφτιαχναν παλια τις ασπρομαυρες tv, τα ραδιοφωνα κλπ.
Μονο αν πετυχεις κανεναν "ψαγμενο" θα βγαλεις ακρη.
 
δε ξερω αν διαβασες ολο το νημα,αλλα εχει συνταξει τεχνικη αναφορα ο μοναδικος εν ελλαδι καλιμπρειτορ με πιστοποιητικο ISF II.
Τι αλλο θελουν,γνωματευση απ'τον Δημοκριτο;
 
λογω της προσφατης εμπειριας που ειχα με το service της samsung η γνωμη μου ειναι οτι μονο αν υπαρχει εξοφθαλμο προβλημα το αναγνωριζουν.αλλιως νομιζω οτι υπαρχει ατυπη "γραμμη" οτι το service τα βγαζει ολα ειναι εντος προδιαγραφων.οταν βρω χρονο θα παραθεσω στο τοπικ που εχω ανοιξει την καταληξη της δικης μου ιστοριας με το service τους.
 
δε ξερω αν διαβασες ολο το νημα,αλλα εχει συνταξει τεχνικη αναφορα ο μοναδικος εν ελλαδι καλιμπρειτορ με πιστοποιητικο ISF II.
Τι αλλο θελουν,γνωματευση απ'τον Δημοκριτο;

Δεν με καταλαβες.
Εννοω calibrator (ή να εχει γνωσεις ρυθμίσεων τουλάχιστον) ο οποιος να εργαζεται για λογαριασμο της samsung ως εξουσιοδοτημενος τεχνικος.
 
για να καταλαβετε τι εξουσιοδοτημενους τεχνικους εχουν εμενα οταν μου αλλαξαν δευτερη φορα το πανελ ειχαν ξεχασει να βγαλουν την αυτοκολλητη ταινια που το καλυπτει.οταν μου την εφεραν πηγα να την βγαλω και ειδα οτι ηταν μεσα απο το πλαισιο.τον καλω να γυρισει πισω και οταν του το εδειξα τι μου ειπε ο αθεοφοβος.οτι και καλα επιτηδες δεν την εβγαλε για να δω οτι οντως μου αλλαξε το πανελ!περιττο να πω οτι με την συζυγο μας επιασε νευρικο γελιο οση ωρα ελυνε την τβ για να βγαλει την ταινια.τα συμπερασματα δικα σας
 
Εξαρταται για ποιους τεχνικους μιλαμε.
Ειχαν "τριτους" τεχνικους (εξωτερικους συνεργατες) οπου οπως ειναι προφανες εβγαζαν μεροκαματο εαν εφτιαχναν βλαβη.
Οποτε καταλαβαινετε οτι για ψυλλου πηδημα δηλωναν ευκολα βλαβες για να εχουν κερδος.

Ισως για αντισταθμιση τωρα η samsung με τους δικους της τεχνικους εχει δωσει εντολη να ειναι παραπανω αυστηροι με οτι αυτο συνεπαγεται.

Τωρα ισως, μαζι με τα ξερα καιγονται και τα χλωρα.
 
Re: Απάντηση: Αντιμετώπιση Samsung

οταν θες να λεγεσαι σοβαρη εταιρεια,εχεις και σοβαρο τεχνικο κομματι.
Δε μπορει να λειτουργεις με τετοιο τροπο.

αυτο.οσο για το οτι μου αλλαξαν δυο φορες πανελ τραβηξα ζορι για να τα καταφερω και το προβλημα ηταν εξοφθαλμο και τις δυο φορες.
 
φανταζομαι οτι οι τεχνικοι της σαμσουνγκ,εχουν καλυτερο ματι κι απο φωτοσπεκτρομετρο :earmuffs:

Η πλάκα, Λάκη, είναι ότι δεν χρειάζεται καν αυτό για να διαγνώσει τη βλάβη, οι δε γνώσεις και πιστοποίηση του Γιώργου σ'´αυτή την περίπτωση είναι super overkill. Είναι σαν να βάζεις έναν μηχανικό F1 να διαγνώσει αν κάτι δεν πάει καλά σ' ένα αμάξι του δρόμου με 3 ρόδες. Ναι!! Του λείπει μια ρόδα!!:flipout:
 
Σου είπα και πριν καιρό. Πάρε την τηλεόραση, πήγαινε εκεί που την αγόρασες και βάλε την να παίξει. Και ζήτα να την δει ο προϊστάμενος του καταστήματος.
 
μου ηρθε νεο μειλ:

Παρακαλούμε να μας αναφέρετε τον προσωπικό σας κωδικό πελάτη όταν επικοινωνείτε με τη Samsung.

Αγαπητέ κύριε ...........,

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με τη Samsung Electronics Hellas.

Σχετικά με το αίτημά σας, σας ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Κατανοούμε απολύτως το θέμα σας και την απορία σχετικά με την εικόνα της τηλεόρασης αλλά όπως ενημερωθήκατε και από τους εκπροσώπους μας μετά την τηλεφωνική σας επικοινωνία, η λειτουργία της είναι φυσιολογική και υπάρχουν ορισμένες ρυθμίσεις που μπορείτε να ακολουθήσετε.

Στη συνέχεια εάν θεωρείτε ότι το προϊόν σας παρουσιάζει κάποιο θέμα, μπορείτε να συμπληρώσετε ένα αίτημα επισκευής από τον παρακάτω σύνδεσμο ώστε να δρολογηθεί επίσκεψη στο χώρο σας από έναν εξουσιοδοτημένο τεχνικό μας που θα ελέγξει από κοντά την τηλεόραση:

http://cybersvc1.samsungcsportal.co...n01.jsp?locale_id=gr_gr&ssoUseYn=N&ssoLang=en

Αν χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια παρακαλούμε επικοινωνήστε πάλι με τη Samsung και θα είναι ευχαρίστησή μας να σας εξυπηρετήσουμε.

Με εκτίμηση,

Ηλιάδης Αλέξανδρος

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

αφου συμπληρωσα την παραπανω ηλεκτρονικη φορμα,ζητωντας εκ νεου τεχνικη υποστηριξη,μου ηρθε η αυτοματοποιημενη επιβεβαιωση της παραλαβης του αιτηματος:


Αγαπητή/Αγαπητέ, .........

Η υποστήριξη μέσω διαδικτύου είναι διαθέσιμη 24 ώρες το εικοσιτετράωρο από τη διεύθυνση samsung.com
Με αυτήν την ευκαιρία θα θέλαμε να σας καλωσορίσουμε στον κόσμο του Ηλεκτρονικού Κέντρου Τεχνικής Υποστήριξης και να σας ευχαριστήσουμε που κάνατε την καταχώρηση.

Θα ενημερώνουμε το περιεχόμενο στην ενότητα υποστήριξης ανά τακτά χρονικά διαστήματα, οπότε ελέγξτε το και πάλι σύντομα.

Παρακαλούμε διατηρήστε την απόδειξη αγοράς σε ασφαλές μέρος, καθώς μερικές φορές είναι απαραίτητη για να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες της Samsung.

Ανυπομονούμε να σας παρέχουμε υποστήριξη μέσω διαδικτύου και θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε που είστε ένας πολύτιμος πελάτης της Samsung.

Με εκτίμηση

Διαδικτυακή ομάδα
Samsung Electronics

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

μου ηρθε κι αυτο στη συνεχεια και δεν ειμαι σιγουρος τι θελουν:

Οδηγίες αποστολής
* Ασφαλίστε το προϊόν και χρησιμοποιήστε κάποια εταιρεία μεταφορών που παρέχει κωδικό εντοπισμού. Η Samsung δεν φέρει καμία ευθύνη για όποια βλάβη προκληθεί κατά τη μεταφορά.
* Για την επίσπευση της παροχής τεχνικής υποστήριξής, παρακαλούμε αναγράψτε τον αριθμό κουπονιού που έχετε στη διάθεσή σας στο εξωτερικό της συσκευασίας. Σας συνιστούμε να προστατέψετε το προϊόν τοποθετώντας γύρω από όλες τις πλευρές του, επάνω και κάτω, υλικό συσκευασίας πάχους τουλάχιστον 5,08 cm, ώστε να μην μετακινείται ή μετατοπίζεται μέσα στο κουτί. Αν χρησιμοποιήσετε γαριδάκια συσκευασίας, σας συνιστούμε να τυλίξετε πρωτίστως το προϊόν με πλαστικό, ώστε τα γαριδάκια να μην εισέλθουν στη μονάδα και προκαλέσουν περαιτέρω βλάβη.
Προϋποθέσεις και συμφωνητικό
* Για υπηρεσίες αλλαγής και επισκευής, το αίτημα τεχνικής υποστήριξης που υποβάλλεται μέσω διαδικτύου ισχύει για 10 ημέρες από την ημερομηνία δημιουργίας του. Αν το προϊόν δεν φτάσει στο κέντρο τεχνικής υποστήριξης εντός 10 ημερών, το αίτημα θα ακυρωθεί.
* Σε περίπτωση που δεν επιβεβαιώσετε το χρονοδιάγραμμα της τεχνικής υποστήριξης εντός 5 ημερών από την ημερομηνία δημιουργίας του αιτήματος, το αίτημα θα ακυρωθεί.
* Η εγγύηση δεν καλύπτει τυχόν φυσικές βλάβες που οφείλονται σε κακή χρήση, κακομεταχείριση ή αμέλεια. Η Samsung θα επικοινωνήσει μαζί σας για να ζητήσει τη συναίνεσή σας και τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας, πριν προβεί στην όποια επισκευή έξω από τα πλαίσια της εγγύησης.



Μου ζητουν να στειλω την τηλεοραση στο σερβις με κουριερ και δικα μου εξοδα;
ειναι δυνατον;
 
Μήπως είναι και αυτό αυτοματοποιημένο; Είναι αστείο. Βέβαια παλαιότερα από την SONY μου ζητούσαν 25 ευρώ να έρθουν να την παραλάβουν.
 
Δυστυχως σημερα μιλαμε "ζωντανα" με αυτοματους τηλεφωνητες και παιρνουμε απαντησεις απο αυτοματοποιημενα συστηματα.
(για αυτο και μερικες φορες γινεται αυτο το μπαχαλο με τα mail και τη συμπεριφορα που διαβαζουμε σε αυτο το νημα)

Εχουμε στην Ελλαδα εναν "Λακη με τα ψηλα ρεβερ", αποκτησαμε και εναν Λακη με τα ψηλα λευκα. :flipout:
 
Re: Απάντηση: Αντιμετώπιση Samsung

μου ηρθε νεο μειλ:


Αγαπητέ κύριε ...........,

η λειτουργία της είναι φυσιολογική και υπάρχουν ορισμένες ρυθμίσεις που μπορείτε να ακολουθήσετε.

Ααααυτό ήταν. Τζάμπα τα δίνουν εκεί στην ISF τα πιστοποιητικά.