Αντιμετώπιση Samsung

Ότι και να σου πει η σάμσουνγκ, να προχωρήσεις άμεσα σε καταγγελία, για να σταματήσεις την παραγραφή λόγο του 3043/2002.
Μην αφήσεις να περάσει το 6μηνο.
 
Για τα μεταφορικά, ισχύει αυτό που λέει η Samsung. Η εγγύηση ποτέ δεν καλύπτει τη μεταφορά της συσκευής προς το σέρβις. Συνήθως όμως καλύπτει την επιστροφή της.
 
Καλησπέρα!

Πριν κάποια χρόνια, είχα αντιμετωπίσει σοβαρό πρόβλημα με το service μίας άλλης εταιρίας. Στην περίπτωσή μου, το πρόβλημα είχε αναγνωριστεί από την εταιρία, αλλά ήταν ανίκανοι να την επισκευάσουν, με αποτέλεσμα η τηλεόραση να πηγαινοέρχεται στο service. Όταν το θέμα είχε παρατραβήξει και ζήτησα αντικατάσταση, όχι απλά μου την αρνήθηκαν, αλλά ακόμα θυμάμαι την υπεύθυνη να μου λέει αυτολεξεί "ότι κι αν κάνετε, αντικατάσταση δεν σας κάνουμε". Τελικά κατέληξα, μετά από συνεχόμενες επισκέψεις στο κατάστημα από το οποίο την αγόρασα, να μου κοπεί πιστωτικό για αγορά άλλης τηλεόρασης.

Κατά τη γνώμη μου, έχεις αναλώσει υπερβολικά πολύ προσπαθώντας να πείσεις τη Samsung ότι η τηλεόρασή σου έχει πρόβλημα. Με βάση την εμπειρία μου, θα πρέπει αρχικά να μιλήσεις με ΓΓΚ και να αναφέρεις εκτενώς το θέμα σου προκειμένου να σε συμβουλέψει επ'ακριβώς για τα δικαιώματά σου. Στη συνέχεια, πας στο κατάστημα που την αγόρασες, μιλάς με τον υπεύθυνο (και μόνο με αυτόν) και του λες ότι εσύ την τηλεόραση την αγόρασες από αυτούς, και άρα έχουν και αυτή ευθύνη απέναντί σου. Απλά φρόντισε να είσαι πλήρως ενημερωμένος για την αντίστοιχη νομοθεσία, καθώς και να είσαι πάντα ευγενέστατος απέναντί του και να μην ξεφύγεις, γιατί αυτός θα έχει ως σκοπό να μετακυλήσει τις ευθύνες του στη Samsung. Αν δεν βγάλεις άκρη, το μόνο που μένει είναι καταγγελία στη ΓΓΚ ή στο Συνήγορο του Καταναλωτή, στην οποία θα συμπεριλάβεις και το κατάστημα αγοράς, αλλά και τη Samsung. Βέβαια, αν αποφάσεις να φτάσεις σε αυτό το σημείο, να είσαι έτοιμος γιατί λογικά το όλο θέμα θα πάρει καιρό.

Όπως και να'χει, εύχομαι γρήγορα ξεμπερδέματα.
 
Αγαπητέ κύριε ..........,

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με τη Samsung Electronics Hellas.

Σχετικά με το αίτημά σας, όπως σας απαντήσαμε στην αίτηση επισκευής που κάνατε, θα δρομολογηθεί επίσκεψη από το επισκευαστικό μας κέντρο από το οποίο αν κριθεί απαραίτητο θα παραληφθεί η τηλεόραση και όλα αυτά γίνονται στα πλαίσια της εγγύησης χωρίς να επιβαρυνθείτε εσείς. Στη συνέχεια αφού ολοκληρωθεί ο τεχνικό έλεγχος θα ενημερωθείτε από το επισκευαστικό μας κέντρο πως θα προχωρήσουμε.

Αν χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια παρακαλούμε επικοινωνήστε πάλι με τη Samsung και θα είναι ευχαρίστησή μας να σας εξυπηρετήσουμε.

Με εκτίμηση,

Ηλιάδης Αλέξανδρος
 
Re: Απάντηση: Αντιμετώπιση Samsung

Αγαπητέ κύριε ..........,

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με τη Samsung Electronics Hellas.

Σχετικά με το αίτημά σας, όπως σας απαντήσαμε στην αίτηση επισκευής που κάνατε, θα δρομολογηθεί επίσκεψη από το επισκευαστικό μας κέντρο από το οποίο αν κριθεί απαραίτητο θα παραληφθεί η τηλεόραση και όλα αυτά γίνονται στα πλαίσια της εγγύησης χωρίς να επιβαρυνθείτε εσείς. Στη συνέχεια αφού ολοκληρωθεί ο τεχνικό έλεγχος θα ενημερωθείτε από το επισκευαστικό μας κέντρο πως θα προχωρήσουμε.

Αν χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια παρακαλούμε επικοινωνήστε πάλι με τη Samsung και θα είναι ευχαρίστησή μας να σας εξυπηρετήσουμε.

Με εκτίμηση,

Ηλιάδης Αλέξανδρος

Δεν θα πάει μόνη της η τηλεόραση. Θα έρθω εγώ και ο πετάσης μαζί σαν τεχνικοί σύμβουλοι.

ο πετάσης θα λέει τρίποδο - μετρητικό - usb καλώδιο - φορητό και εγώ θα τα βγάζω από την τσάντα.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αντιμετώπιση Samsung

Δεν θα πάει μόνη της η τηλεόραση. Θα έρθω εγώ και ο πετάσης μαζί σαν τεχνικοί σύμβουλοι.

ο πετάσης θα λέει τρίποδο - μετρητικό - usb καλώδιο - φορητό και εγώ θα τα βγάζω από την τσάντα.

θα φατε πορτα,δεν δεχονται τριτους! :earmuffs:
 
μιλαμε οι ανθρωποι ειναι εξοργιστικοι!!!

Αφου περασαν σχεδον 2 εβδομαδες απο την ηλκτρονικη αιτηση επισκευης που οι ιδιοι μου προτειναν,τους εστειλα χθες μειλ,να μου πουν,τι γινεται.
Αυτη ειναι η απαντηση που εστειλαν σημερα!!!


Αγαπητέ κύριε ..........,

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με τη Samsung Electronics Hellas.

Σχετικά με το αίτημά σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι δε λάβαμε κάποια εντολή επισκευής από εσάς. Σας είχαμε παραθέσει ένα σύνδεσμο στον οποίο μπορείτε να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας και να επικοινωνήσει στη συνέχεια το service μας μαζί σας για να ελέγξει το προϊόν κατόπιν επίσκεψης και αν κριθεί απαραίτητο, να το παραλάβει στο επισκευαστικό μας κέντρο. Σύμφωνα με το ιστορικό σας, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο χώρο σας (με αριθμό αίτησης 4158648900), κατά την οποία ελήφθησαν φωτογραφίες και προωθήθηκαν στα κεντρικά και η απάντησή μας, είναι ότι το προϊόν λειτουργεί εντός προδιαγραφών του.

Σε περίπτωση που θεωρείτε ότι η τηλεόρασή σας παρουσιάζει κάποιο λειτουργικό θέμα, παρακαλούμε ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο μέσω του οποίου μπορείτε να κάνετε αίτημα επισκευής ώστε να δρομολογηθεί επίσκεψη στο χώρο σας από το εξουσιοδοτημένο service μας:

http://cybersvc1.samsungcsportal.co...n01.jsp?locale_id=gr_gr&ssoUseYn=N&ssoLang=en

Αν χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια παρακαλούμε επικοινωνήστε πάλι με τη Samsung και θα είναι ευχαρίστησή μας να σας εξυπηρετήσουμε.

Με εκτίμηση,

Ηλιάδης Αλέξανδρος

Samsung Electronics Hellas
Online Εξυπηρέτηση Πελατών
Λεωφόρος Κηφισίας 24Α,
Μαρούσι 15125 Αθήνα - Ελλάδα

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

και αυτη ειναι η απαντηση που εστειλα εγω στη συνεχεια:




RE: Ελαττωματική τηλεόραση
Ενέργειες

Προς: Samsung Customer Support

Κύριε Ηλιάδη,νομίζω κρύβεσθε(η εταιρείας σας) πίσω απ´το δάχτυλό σας.
Τι εννοώ,η τελευταία μας επικοινωνία μεσω μέιλ,προέκυψε λόγω της ηλεκτρονικής αίτησής μου κατόπιν υποδείξεών σας!!!!
Τώρα μου λέτε ότι δεν έχω κάνει αίτηση;
Πώς είναι δυνατόν,αφού μετά την υποβολή της σχετικής ηλεκτρονικής αίτησης μου,βάσει του συνδέσμου που μου στείλατε,μου απαντήσατε και με μέιλ και με μήνυμα στο κινητό,ότι το σέρβις θα επικοινωνήσει μαζί μου για τα περαιτέρω.
Κι ενώ περιμένω 2 εβδομάδες τώρα,να με πάρετε στο τηλέφωνο,όπως εσείς οι ίδιοι μου είπατε,τώρα μου λέτε ότι δεν έχω υποβάλει αίτηση!!!
Θα έπρεπε να ντρέπεστε ολόκληρη εταιρεία,να παίζετε με τους πελάτες σας την κολοκυθιά.
Εχετε υπόψη σας,ότι έχω κρατήσει όλη την ηλεκτρονική μας συνομιλία,καθώς και το μήνυμα στο κινητό μου και πλέον επιφυλάσομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμά μου και για τις επόμενες κινήσεις μου.
 
Re: Απάντηση: Αντιμετώπιση Samsung

Πραγματικα αθλια αντιμετωπιση,χαρα στην υπομονη σου φιλε!Καμια σχεση με lg σε λιγο θα ανοιξω θεμα για παρομοια περιπτωση.
 
θα μας αναγκασουν να μην ασχολούμαστε πλεον με την εταιρια ,κριμα με αυτά που διαβαζω αν και κατοχος σαμσουγκ
θα το σκεφτω πολύ στην επομενη αγορα. μου..για μενα η τεχνηκη υποστηρηξη σε κάθε αγορα μου παιζει συμαντικο ρολο ....αυτη τη στγμη θελω μονιορ τν μιας και ο σαμσουγκ 17" παρεδωσε πνευμα
διλαδη μετα την απομακρηνση από το ταμειο ουδεν .....όπως λεει ο λαος μας
με αυτά που διαβαζω.....
 
Ας μην ειχε η Sony οταν την αγορασα clouding, και σιγα να μην την αλλαζα με Samsung πανω στη βδομαδα..
Το πολυ-πολυ θα επαιρνα και ενα media-player. Τοσα και τοσα πηραμε.

Και ξερετε γιατι αλλαξα τη Sony με Samsung?

Γιατι αφ' ενος φοβηθηκα την παρτιδα της Sony που ηταν σε προσφορα στο μαγαζι
και αφ' ετερου αντε να αποδειξεις στο καταστημα η στο service οτι οταν χαμηλωνες τα φωτα
οι τεσερεις γωνιες της οθονης γινοταν ασπρες σαν το γαλα, μετα απο μιση ωρα λειτουργιας.

Και αντε να αποδειξεις οτι αυτο ειναι βλαβη ή δυσλειτουργια.
 
για να μη ποσταρω παλι ολοκληρα σεντονια,να πω οτι μου εστειλαν μειλ,λεγοντας μου οτι δεν εχω κανει τελικα ηλ/κη αιτηση.
Τους κοπιαρω λοιπον τα δικα τους μειλ,που μου ειχαν στειλει ως επιβεβαιωση της ηλ/κης μου αιτησης και σημερα με πηραν τηλεφωνο και μου ζητησαν συγγνωμη,λεγοντας μου οτι το σερβις θα επικοινωνησει μαζι μου τηλεφωνικα.
Εν αναμονη.
 
Kαλησπερα Πηρα μια απο δαυτες σε κατι γεροντακια που ειναι η μοναδικη τους "διασκεδαση" και μεσα σε κανα δυο μηνες εβγαλε οριζοντια σκια στο πανω μερος
...αυτο και στα τηλεοπτικα και σε ταινια απο τον usb player
(Αυτα τα γραφω τωρα σε πρωτη φαση χωρις περισσοτερες λεπτομερειες για να δειξω το προβλημα Θα ποσταρω και φωτο αργοτερα)

Τι κανει Samsung με την εγγυηση;
για πχ θα πανε να την παραλαβουν απο το σπιτι των και αν μετα απο ποσο χρονο στο περιπου θα την φερουν πισω;
Στο μεσοδιαστημα ...οσο διαρκεσει η επισκευη δηλαδη, τους αφηνουν καμια δικια τους (οπως κανει και η lg )... για να μην μεινουν χωρις tv?

...Οπως και να εχει δεν θελω να μου μεινουν Χριστουγεννιατικα χωρις tv Κριμα θα ειναι...
 
Last edited:
Kαλησπερα Πηρα μια απο δαυτες σε κατι γεροντακια που ειναι η μοναδικη τους "διασκεδαση" και μεσα σε κανα δυο μηνες εβγαλε οριζοντια σκια στο πανω μερος
...αυτο και στα τηλεοπτικα και σε ταινια απο τον usb player
(Αυτα τα γραφω τωρα σε πρωτη φαση χωρις περισσοτερες λεπτομερειες για να δειξω το προβλημα Θα ποσταρω και φωτο αργοτερα)

Τι κανει Samsung με την εγγυηση;
για πχ θα πανε να την παραλαβουν απο το σπιτι των και αν μετα απο ποσο χρονο στο περιπου θα την φερουν πισω;
Στο μεσοδιαστημα ...οσο διαρκεσει η επισκευη δηλαδη, τους αφηνουν καμια δικια τους (οπως κανει και η lg )... για να μην μεινουν χωρις tv?

...Οπως και να εχει δεν θελω να μου μεινουν Χριστουγεννιατικα χωρις tv Κριμα θα ειναι...
Πάνε τη βλέπουνε και άμα έχει πρόβλημα τη παίρνουνε , αλλά δε νομίζω να αφήνουν άλλη για το χρονικό διάστημα της επισκευής, δηλαδή όχι δεν νομίζω, δεν αφήνουν.
 
α μαλιστα σε ευχαριστω για την απαντηση ...Παιζει δηλαδη να τους αφηναν τις γιορτες χωρις tv αμα καταλαβα και απο τα παραπονα στα παραπισω ποστ...

Η tv Samsung UE42F5000 εχει τα χαλια της -παναθλιο πανελ και προβληματα (oxι μονο σε εμενα) http://avclub.gr/forum/showthread.php/117823-Αγορα-40-42-για-χρηση-απο-ηλικιωμενους/page3

Λετε να μας την αλλαξουν με αλλο μοντελο η μπα;
 
χμμμ!.. :)
Οκ αλλα μηπως και αλλαξουνε το πανελ (να εχει να κανει και αυτο με το μοντελο; -δεν ξερω...)

-Θα ενημερωσω αργοτερα με τα καθεκαστα
 
''...Οπως και να εχει δεν θελω να μου μεινουν Χριστουγεννιατικα χωρις tv Κριμα θα ειναι...''

''Πάνε τη βλέπουνε και άμα έχει πρόβλημα τη παίρνουνε , αλλά δε νομίζω να αφήνουν άλλη για το χρονικό διάστημα της επισκευής, δηλαδή όχι δεν νομίζω, δεν αφήνουν.''

Όταν επικοινωνήσεις με το service να τους αναφέρεις ότι θα μείνεις χωρίς tv, αν είσαι τυχερός μπορεί να έχουν κάποια 32αρα που την έχουν για τεστ στο κατάστημα.Με εμένα έτσι έγινε.
 
οι ανθρωποι μιλαμε το τερματισαν!!
Αφου εκαναν τους κινεζους μερες τωρα,μου στελνουν το εξης:



Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με τη Samsung Electronics Hellas.

Σχετικά με το αίτημά σας, κατανοούμε απολύτως την ενδεχόμενη δυσφορία σας για την αναμονή να γίνει ξανά επανέλεγχος της τηλεόρασής σας από έναν τεχνικό μας και γνωρίζουμε το ιστορικό σας από τις προηγούμενες επικοινωνίες μας και ότι κάνατε αίτημα επισκευής. Ερευνήσαμε την υπόθεσή σας και την προωθήσαμε στα κεντρικά της εταιρίας μας ώστε να επανέλθουμε με μία απάντηση.

Τέλος, η επίσημη απάντηση της Samsung, είναι ότι το προϊόν δεν παρουσιάζει βλάβη και για αυτόν το λόγο δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί επίσκεψη από το εξουσιοδοτημένο κέντρο επισκευών μας για το ίδιο θέμα το οποίο εμπίπτει στις προδιαγραφές του κατασκευαστή.

Αν χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια παρακαλούμε επικοινωνήστε πάλι με τη Samsung και θα είναι ευχαρίστησή μας να σας εξυπηρετήσουμε.

Με εκτίμηση,

Ηλιάδης Αλέξανδρος


η επομενη κινηση βεβαια ειναι η καταγγελια,πολυ κουρασε η ιστορια,ποτε ξανα αγορα προιοντων σαμσουνγκ απ'την εταιριουλα της πλακας.