απεργία εκπαιδευτικών: γράμμα προς τους γονείς

konnos said:
A sorry. 22 ωρες υποχρεωτικες... οχι οτι θα διδασκω τοσο...

Φίλε έχεις λάθος. 21 ώρες διδασκαλία. Όχι 21 ώρες εργασία. Δε μετράς τη γραμματειακή υποστήριξη του σχολείου, τις εξωδιδακτικές δραστηριότητες, το διόρθωμα των γραπτών και την καθημερινή προετοιμασία το απόγευμα για την επόμενη μέρα.

Το μάθημα θέλει σχεδιασμό και προετοιμασία. Δεν μπαίνεις στην τάξη να λές ότι σου ρθει
 
Το διορθωμα των γραπτων ειναι οντως χρονοβορο (αν γινεται σωστα) και παραδεχομαι πως ειναι ψυχοφθορο το να διδασκεις πολλες ωρες. αλλα

Δεν κανουν ολοι οι δασκαλοι γραμματειακη υποστηριξη. Τι εννοεις εξωδιδακτικες δραστηριοτητες; Το να ψαχνεις πραγματα για την υλη; Δε σε υποχρεωνει κανεις. Εξαρταται απο την ευσυνειδησια του καθενος. Διακοπες αρκετους μηνες το καλοκαιρι. Δε σε υποχρεωνει κανεις να πατησεις στο σχολειο το καλοκαιρι απ οτι ξερω. Και που βρισκουν τοτε χρονο δασκαλοι να κανουν τα απειρα ιδιαιτερα τα απογευματα; Δε θελω να συνεχισω διοτι θα στεναχωρησω μερικους.

Το θεμα ειναι πως μπορει τα λεφτα να μην ξεχειλιζουν απ τα μπαζακια, μη υπολογιζοντας τα εξωσχολικα εσοδα, αλλα απο μονη της η αυξηση του μισθου δεν πειθει κανεναν για το "δικιο" της απεργιας. Και οσον αφορα τα υπολοιπα αιτηματα δε νομιζω πως ειναι αιτημα δασκαλων αυτο. Αιτημα του λαου μπορει και υποχρεωση της κυβερνησης ναι. Αλλα οχι αιτια απεργιας. Τα μηλα μηλα και η σκαφη σκαφη. Εγω δεν εχω πεισθει. Απο πολλες απεργιες, οχι μονο απο αυτην... Οπως ειπα και σε αλλα ποστ μου, ο συνδικαλισμος ειναι πανισχυρος στην Ελλαδα και η πηγη πολλων επικρατουντων κακων.
 
Προσωπικά θεωρώ κτύπημα ´κάτω απο την ζώνη´να μιλάμε διαρκώς για τίς ωρες που εργάζονται οι δάσκαλοι.Το ζητούμενο είναι η ποιοτική δουλεία πού κάνουν και εάν την κάνουν.
Με ενδιαφέρει επίσης να πεί η ηγεσία της Δ.Ο.Ε.μετά απο 20 χρόνια πασοκικής διακυβέρνησης,τι ακριβώς έγινε σε επίπεδο παιδείας στην χώρα.Η αναφορά στα 2.5 χρόνια της Ν.Δ.,που γινεται στην προκήρυξη που μάς ´έδωσε´ο Κυριος Νικολουδάκος,ακολουθεί την γνωστή απαράδεκτη λογική´Το Πασόκ τιμωρήθηκε στις εκλογές´λές και τα εγκλήματα παραγράφονται με την λαϊκή ετυμηγορία και μόνον.Προσωπικά θεωρώ ότι τα 16 τελευταία χρόνια δεν υπάρχει πολιτικη για την παιδεία.
Ψάχνω να βρώ πώς οι εκπαιδευτικοί αντέδρασαν σε ζητήματα ουσίας,δηλαδή στην παρεχόμενη γνώση,στήν γλώσσα,στην ελληνική ιστορία,πού έθεσαν θέματα ουσιαστικής ανάδειξης παιδιών-αυριανών πολιτών.
Η απεργία είναι σεβαστή απο την μεριά μου,αλλά θά την ήθελα πιό εμπλουτισμένη και με άλλα ζητήματα κατευθύνσεως και στόχων της παιδείας μας.
Φυσικά και σέβομαι τούς παρόντες εκπαιδευτικούς,και ως εκ τούτου η παρουσία του Κυρίου Νικολουδάκου στην συζήτηση ακόμα και εάν ενοχλήθηκε απο κάποια γραπτά,ειναι αναγκαία πέρα απο τις ανακοινώσεις και τίς μπροσούρες.:smile:
 
Σπύρος Σούρλας said:
Προσωπικά θεωρώ κτύπημα ´κάτω απο την ζώνη´να μιλάμε διαρκώς για τίς ωρες που εργάζονται οι δάσκαλοι.Το ζητούμενο είναι η ποιοτική δουλεία πού κάνουν και εάν την κάνουν.
Με ενδιαφέρει επίσης να πεί η ηγεσία της Δ.Ο.Ε.μετά απο 20 χρόνια πασοκικής διακυβέρνησης,τι ακριβώς έγινε σε επίπεδο παιδείας στην χώρα.Η αναφορά στα 2.5 χρόνια της Ν.Δ.,που γινεται στην προκήρυξη που μάς ´έδωσε´ο Κυριος Νικολουδάκος,ακολουθεί την γνωστή απαράδεκτη λογική´Το Πασόκ τιμωρήθηκε στις εκλογές´λές και τα εγκλήματα παραγράφονται με την λαϊκή ετυμηγορία και μόνον.Προσωπικά θεωρώ ότι τα 16 τελευταία χρόνια δεν υπάρχει πολιτικη για την παιδεία.
Ψάχνω να βρώ πώς οι εκπαιδευτικοί αντέδρασαν σε ζητήματα ουσίας,δηλαδή στην παρεχόμενη γνώση,στήν γλώσσα,στην ελληνική ιστορία,πού έθεσαν θέματα ουσιαστικής ανάδειξης παιδιών-αυριανών πολιτών.
Η απεργία είναι σεβαστή απο την μεριά μου,αλλά θά την ήθελα πιό εμπλουτισμένη και με άλλα ζητήματα κατευθύνσεως και στόχων της παιδείας μας.
Φυσικά και σέβομαι τούς παρόντες εκπαιδευτικούς,και ως εκ τούτου η παρουσία του Κυρίου Νικολουδάκου στην συζήτηση ακόμα και εάν ενοχλήθηκε απο κάποια γραπτά,ειναι αναγκαία πέρα απο τις ανακοινώσεις και τίς μπροσούρες.:smile:

Αναφέρομαι σε ποιοτική δουλειά και όχι δουλεία φυσικά.Φαινεται όμως ότι το ´ασυνείδητο´έγραψε δουλεία.:smile: Εκεί οδηγούνται οι εργαζόμενοι όταν στρέφεται ο ένας κλαδος εναντίον τού άλλου.
 
konnos said:
Το διορθωμα των γραπτων ειναι οντως χρονοβορο (αν γινεται σωστα) και παραδεχομαι πως ειναι ψυχοφθορο το να διδασκεις πολλες ωρες. αλλα

Δεν κανουν ολοι οι δασκαλοι γραμματειακη υποστηριξη. Τι εννοεις εξωδιδακτικες δραστηριοτητες; Το να ψαχνεις πραγματα για την υλη; Δε σε υποχρεωνει κανεις. Εξαρταται απο την ευσυνειδησια του καθενος. Διακοπες αρκετους μηνες το καλοκαιρι. Δε σε υποχρεωνει κανεις να πατησεις στο σχολειο το καλοκαιρι απ οτι ξερω. Και που βρισκουν τοτε χρονο δασκαλοι να κανουν τα απειρα ιδιαιτερα τα απογευματα; Δε θελω να συνεχισω διοτι θα στεναχωρησω μερικους.

Το θεμα ειναι πως μπορει τα λεφτα να μην ξεχειλιζουν απ τα μπαζακια, μη υπολογιζοντας τα εξωσχολικα εσοδα, αλλα απο μονη της η αυξηση του μισθου δεν πειθει κανεναν για το "δικιο" της απεργιας. Και οσον αφορα τα υπολοιπα αιτηματα δε νομιζω πως ειναι αιτημα δασκαλων αυτο. Αιτημα του λαου μπορει και υποχρεωση της κυβερνησης ναι. Αλλα οχι αιτια απεργιας. Τα μηλα μηλα και η σκαφη σκαφη. Εγω δεν εχω πεισθει. Απο πολλες απεργιες, οχι μονο απο αυτην... Οπως ειπα και σε αλλα ποστ μου, ο συνδικαλισμος ειναι πανισχυρος στην Ελλαδα και η πηγη πολλων επικρατουντων κακων.

Αναφέρω μερικές από τις δικές μου εξωδιδακτικές δραστηριότητες:

Υπεύθυνος Εργαστηρίου Πληροφορικής (service, διαχείρηση δικτύου)
Υπέυθυνος Γραφείου Τύπου
Υπεύθυνος Σχολικής εφημερίδας
Υπεύθυνος Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων
webmaster σχολικού δικτυακού τόπου
μέλος συνεργείου ασκήσεων πυρασφάλειας - σεισμού


άλλες δραστηριότητες συναδέλφων:

συγγραφή πρακτικών
πρωτόκολο
βιβλιοθήκη
συμβούλια τάξεων
απουσίες
υπεύθυνος τμήματος
μηχανογράφηση
μισθοδοσία
διαυθέτηση τάξεων
στατιστικά
σχολική επιτροπή (οικονομικά σχολείου)
καταρτισμός προγράμματος


και πολλά άλλα που βαριέμαι να τα γράφω

αυτά ποιο νομίζετε ότι τα κάνουν; έξτρα υπάλληλοι;

----------------------------------------------------------
Το να ψαχνεις πραγματα για την υλη; Δε σε υποχρεωνει κανεις. Εξαρταται απο την ευσυνειδησια του καθενος.
-------------------------------------------------------------

Και εσύ τι νομίζεις ότι είναι κανεις τόσο χοντρόπετσος να πηγαίνει απροετοίμαστος στο μάθημα και να ξεφτιλίζεται; Μάλλον δεν τα ξέρεις καλά.
Κάνω το μάθημα "Προγραμματιστικά Εργαλεία για το Διαδίκτυο" στη Γ' ΤΕΕ.
Τι νομίζεις ότι ακολουθώ; Το σχολικό βιβλίο που είναι ακόμα στην HTML 3?

Ή μήπως έσκασα 100 για να πάρω βιβλία για "Design without Tables Using XHTML & Cascading Style Sheets" και "Built a web standards compliant website using Dreamweaver 8"

Και το Dreamweaver 8 μου το έδωσε το Υπουργείο; Ή μήπως μου έδωσε το Photoshop.

Τελευταίο μου μήνυμα στο Thread. Δε ξαναασχολούμε με προκατηλημένους ανθρώπους και χωρίς καμιά επαφή για το τι συμβαίνει στα σχολεία.
 
ειναι αστειο να συγκρινουμε ποσες ωρες εργαζεται ο καθενας, οπως ειναι γελοιο να υποβαθμιζουμε "παρακατιανα" επαγγελματα και να απορρουμε γιατι αμοιβονται τοσο.

οι εκπαιδευτικοι δεν αμοιβονται βαση των ωρων εργασιας (που συγκρινονται μονο με το ωραριο των ημιαπασχολουμενων εργαζομενων) αλλα και βαση προσφορας και χρησιμοτητας.

κατα τι γνωμη μου θα πρεπε σαν εκπαιδευτικοι να αμοιβονται περισσοτερο , αλλα δεδομενης της οικονομικης καταστασης της χωρας και των ωραριων τους ειναι εξαιρετικα προκλητικο να παιρνει ο πρωτοδιοριζομενος 1400 ευρω για 4 ωρες δουλεια ημερισιως τι στιγμη που υπαρχουν αλλοι που σκιζονται 10 και 12 ωρες για 800...
 
Κύριε Αντώνογλου με όλο τον σεβασμό.Διαφωνώ με την απόφαση περί αποχής σας.Σε παλιότερο thread στο avforum,περί ξενώνων αποασυλοποίησης,είχαν γραφτεί ´παπάδες´,με πολύ μεγάλη προκατάληψη.Προσωπικά θεώρησα οτι θάταν λάθος μου, μιά και συμμετείχα στην συζήτηση,να τήν παρατήσω χωρίς να γράψω αυτά που γνωρίζω βάσει της επαγγελματικής μου κατάρτισης.
Οσοι βρίσκονται σε χώρους δουλειάς,γνωρίζουν απο ´μέσα´κάποια πραγματα που ο πολίτης μονον γενική εικόνα μπορεί νάχει.Επομένως η παρουσία σας στο παρόν θέμα ειναι αναγκαία,ακόμα και εάν ακούγονται υπερβολές.
Με εκτίμηση.
 
Καταρχήν συμφωνώ και επαυξάνω με το post #22 του Σπύρου. Δεν το κάνω quote διότι έγινε ήδη πάνω απο μία φορά και δεν θέλω να καταντήσει κουραστικό.

Είμαι καθηγητης μέσης εκπαίδευσης εδώ και έναν χρόνο. Χωρίς προηγούμενη προϋπηρεσία στη δουλειά αυτή (διορίστηκα μέσω ΑΣΕΠ). Πράγμα που με κάνει αφενός να θυμάμαι (ακόμη) τις συνθήκες και τις ώρες δουλειάς σαν ελεύθερου επαγγελματία και να τις συγκρίνω με τις αντίστοιχες τωρινές.

Απ' όποια μεριά και να το δώ λοιπόν το νέο μου επάγγελμα είναι πιό ξεκούραστο. Οπωσδήποτε όμως δεν μπορώ να ισχυριστώ οτι δουλεύω τόσες ώρες την εβδομάδα όσες ώρες δούλευα παλιότερα τις 2 ημέρες (περίπου 22, υπο κανονικές συνθήκες). Δεν είναι τυχαίο γεγονός εξάλλου ο τεράστιος αριθμός των υποψηφίων στους διαγωνισμούς αυτούς.

Ο μισθός όχι τίποτε σπουδαίο. Ένα χιλιάρικο (για εργασία σε παραμεθόρια περιοχή, με μάστερ). Εμένα προσωπικά μου φτάνει για τα καθημερινά. Πάντως τα Γουϊλσον τα βλέπω με τα κυάλια...:damnyou:

Το θέμα είναι οτι ο Διευθυντής του σχολείου τελείωσε την καριέρα του με μισθό ενάμισυ χιλιάρικο. Δηλαδή μισθολογική εξέλιξη σχεδόν ανύπαρκτη.

Αυτά με τα χρήματα. Τα υπόλοιπα περι ικανότητας ή όχι των δασκάλων και καθηγητών σηκώνουν πολύ νερό. Οπωσδήποτε (όπως και σε κάθε άλλο επάγγελμα) μην περιμένετε κάποιον να παραδεχτεί οτι δεν κάνει καλά τη δουλειά του. Αυτός είναι πάντα ο σωστός, ο συνεπής και ο φιλότιμος και για την άσχημη εντύπωση που φαίνεται σαν σύνολο ίσως φταίνε οι πουλημένοι δημοσιογράφοι, ίσως όλοι οι υπόλοιποι συνάδελφοι αλλά ποτέ αυτός ο ίδιος.

Πάντως τον πρώτο χρόνο που εργάστηκα έχω να πώ οτι εντάχθηκα σε έναν εργασιακό χώρο όπου με το καλημέρα προσπαθούν οι γύρω να σου εμφυσήσουν ή να σου μεταδώσουν "αρετές" όπως η τυπολατρεία, η ευθυνοφοβία, ο τριβιαλισμός, η καχυποψία, και μερικές ακόμη που δεν μου έρχονται τώρα στο νου.

Και παρότι τα αιτήματα γεμίζουν σχεδόν μία σελίδα (βλέπετε στα προηγούμενα αιτήματα που δεν ικανοποιήθηκαν προστίθενται τα νέα, συν μερικά που για λόγους στρατηγικής θέτουν οι διάφορες παρατάξεις) οπότε χάνουν την δύναμή τους, παρότι αποτελούμε την οπισθοφυλακή (μετά τους δασκάλους) στον απεργιακό αυτόν αγώνα και παρότι είναι γνωστή η τάση των συναδέλφων να μη χάσουν το μεροκάματο (Πάνω απο 50 Εβρά βγαίνει η απεργία την ημέρα) στο σχολείο μου (Γυμνάσιο Λιβαδοχωρίου Λήμνου) είχαμε συμμετοχή 100% (Πρωτοφανές με απόλυτους όρους). Για την Τρίτη δεν ξέρω. Έχω όμως να πώ και τά εξής:

Η απεργίες δεν αποφασίζονται απο κάποιο διευθυντήριο. Η ΟΛΜΕ εισηγείται και η βάση ψηφίζει. Οπότε κατα τη γνώμη μου πρέπει να απεργούμε ακόμη και αν διαφωνούμε εφόσον μειοψηφίσαμε. Αυτό το τηρώ απο την αρχή. Δυστυχώς αυτή η προφανής κατ εμέ συνδικαλιστική πρακτική απο πολύ λίγους τηρείται.

Ακόμη χειρότερη είναι η σαλαμοποίηση που επιχειρείται για να δημιουργούνται εντυπώσεις αντιθέσεων μέσα στους εργαζόμενους και οι απεργοί να βγαίνουν εν αδίκω.

Όσον αφορά το γενικότερο πρόβλημα που ονομάζεται "κρίση στην παιδεία" θα ήθελα να τοποθετηθώ εκτενώς, αλλά θα το κάνω αύριο. Στο κάτω κάτω δεν θα πάω στη δουλειά. Θα ήθελα όμως για αρχή να προσπαθήσω να δώσω έναν ορισμό του προβήματος και όποιος θέλει άς τον τροποποιήσει η συμπληρώσει. (Άν δεν κάνω λάθος υπήρχε και παλιότερο topic με τέτοιο θέμα)

Κρίση στην παιδεία έχουμε όταν όλο και περισσότεροι διακρίνουν σημαντικές ασυμφωνίες ανάμεσα στο γνωστικό επίπεδο των ανθρώπων που βγαίνουν απο τα εκπαιδευτικά ιδρύματα και στα τυπικά προσόντα που εφοδιάζονται οι ίδιοι άνθρωποι απο τα ιδρύματα αυτά.

Καλό βράδυ.
 
Re: Απάντηση: απεργία εκπαιδευτικών: γράμμα προς τους γονείς

πανκροκ said:
ειναι αστειο να συγκρινουμε ποσες ωρες εργαζεται ο καθενας, οπως ειναι γελοιο να υποβαθμιζουμε "παρακατιανα" επαγγελματα και να απορρουμε γιατι αμοιβονται τοσο.

οι εκπαιδευτικοι δεν αμοιβονται βαση των ωρων εργασιας (που συγκρινονται μονο με το ωραριο των ημιαπασχολουμενων εργαζομενων) αλλα και βαση προσφορας και χρησιμοτητας.

κατα τι γνωμη μου θα πρεπε σαν εκπαιδευτικοι να αμοιβονται περισσοτερο , αλλα δεδομενης της οικονομικης καταστασης της χωρας και των ωραριων τους ειναι εξαιρετικα προκλητικο να παιρνει ο πρωτοδιοριζομενος 1400 ευρω για 4 ωρες δουλεια ημερισιως τι στιγμη που υπαρχουν αλλοι που σκιζονται 10 και 12 ωρες για 800...

Παναγιώτη έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να λέω ότι δεν είναι 4 οι ώρες της δουλειάς αλλά της διδασκαλίας. Διαβάζεις τα παραπάνω ;

Επίσης συμφωνώ ότι όποιος δουλεύει 10 και 12 για 8 είναι πιό αδικημένος και θα τον στηρίξω σε οποιαδήποτε κινητοποίηση
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: απεργία εκπαιδευτικών: γράμμα προς τους γονείς

Δημήτρης Αντωνόγλου said:
Επίσης συμφωνώ ότι όποιος δουλεύει 10 και 12 για 8 είναι πιό αδικημένος και θα τον στηρίξω σε οποιαδήποτε κινητοποίηση


Δημήτρη, εδώ είναι το θέμα, όπως ακριβώς το αναφέρεις: ΟΛΟΙ θα έπρεπε να στηρίξουμε όσους εργάζονται και πληρώνονται ψίχουλα για τον κόπο τους, την ώρα που αυτοί που τους εκμεταλλεύονται απλώς θησαυρίζουν. αντ' αυτού, η συνήθης αντιμετώπιση των περισσότερων απέναντι σ'αυτούς που παλεύουν για το δίκιο τους είναι η εγωιστική και μικροπρεπής επίθεση για όσα με αγώνες έχουν κερδίσει. γι αυτό λοιπόν για μένα δεν ωφελεί η περαιτέρω συζήτηση στο θέμα. συν το ότι θεωρώ το μήνυμα του Βαγγέλη Κυρίτση βαθύτατα προσβλητικό απέναντι σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα και αδυνατώ λόγω χαρακτήρα ν' ασχοληθώ με τέτοιου είδους αφορισμούς. καλή συνέχεια σε όλους. θα συνεχίσω, όπως έχω προείπει, με άρθρα και εκδηλώσεις για τη συνεχιζόμενη απεργία των εκπαιδευτικών.
 
Καλημέρα και απο τη Λήμνο.

Σήμερα στο σχολείο το ποσοστό συμμετοχής έπεσε δραματικά!!! Απο τους 22 του συλλόγου εργάζονται οι δύο:music-smiley-005:


Και κάτι άλλο: Όταν τα σχολεία δουλευουν ή οι απεργίες έχουν μικρή επιτυχία, τότε ακούμε σχόλια για ανύπαρκτα μαθήματα, καθηγητές που διδάσκουν διεκπεραιωτικά και περιμένουν τα φροντιστήρια να κάνουν τη δουλειά που κανονικά κάνουν αυτοί, για μαθητές αδιάφορους διότι έτσι κι αλλιώς στα σχολεία δεν μαθαίνουν τίποτα κλπ κλπ.

Γιατί τότε όταν τα νούμερα συμμετοχής ανεβαίνουν και οι απεργίες μετράνε εβδομάδες βγαίνουν και διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους οτι "τα παιδιά θα μείνουν αγράμματα";

Το παραπάνω δεν υπονοεί οτι στα σχολεία γίνεται σωστή δουλειά (όπως άλλωστε έγραψα και στο προηγούμενο post). Αναφέρεται στις σκοπιμότητες κάποιων απο αυτούς που κριτικάρουν με την αφορμή αυτή το δικαίωμα της απεργίας. Και να είστε σίγουροι πως αν οι θέσεις τους βρούν απήχηση, πρόβλημα θα έχουν (που ήδη έχουν) όλοι οι εργαζόμενοι.
 
Με αυτα που εγραψα δεν ηθελα να θιξω τους δασκαλους του φορουμ που μπορει πραγματι να ειναι ενταξει στα καθηκοντα τους και να κανουν κι ακομη παραπανω για να προσφερουν στα παιδια. Εγω δε μιλαω γι αυτους. Μιλαω για τους αλλους, που ειναι δυστυχως κι αυτοι που "ακουγονται" περισσοτερο. Απλως ειπα οτι τα κατοχυρωμενα καθηκοντα του δασκαλου ειναι πολυ λιγα σε σχεση με τα λεφτα που παιρνει. Οποιος κανει το κατι παραπανω τοτε συγχαρητηρια και συγγνωμη που πρεπει να τα ακουτε αυτα για το λειτουργημα τους. Επειδη δεν ειμαι δασκαλος δε σημαινει οτι δε ξερω τι συμβαινει, εχω γνωστους παλιους και καινουριους. Μου λενε τι ειναι αναγκασμενοι να κανουν και τι οχι. Τα περισσοτερα επαφυονται στην καλη τους θεληση.

Και βεβαια παρακαλω να μην αποχωρησει κανεις και να δεχτει οτι δεν ειναι προσωπικες επιθεσεις αλλα συζητηση πανω στο θεμα. Δε νομιζω πως εχουμε ξεφυγει τοσο
 
Last edited:
Έκτωρ Κατσίκης said:
Καλημέρα και απο τη Λήμνο.

Σήμερα στο σχολείο το ποσοστό συμμετοχής έπεσε δραματικά!!! Απο τους 22 του συλλόγου εργάζονται οι δύο:music-smiley-005:


Και κάτι άλλο: Όταν τα σχολεία δουλευουν ή οι απεργίες έχουν μικρή επιτυχία, τότε ακούμε σχόλια για ανύπαρκτα μαθήματα, καθηγητές που διδάσκουν διεκπεραιωτικά και περιμένουν τα φροντιστήρια να κάνουν τη δουλειά που κανονικά κάνουν αυτοί, για μαθητές αδιάφορους διότι έτσι κι αλλιώς στα σχολεία δεν μαθαίνουν τίποτα κλπ κλπ.

Γιατί τότε όταν τα νούμερα συμμετοχής ανεβαίνουν και οι απεργίες μετράνε εβδομάδες βγαίνουν και διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους οτι "τα παιδιά θα μείνουν αγράμματα"; Επαιξε σε ολα τα δελτια ειδησεων εξ άλλου. Τωρα αν αυτος ειναι ο γενικοτερος προβληματισμος τι να συζηταμε παραπερα?????????

Το παραπάνω δεν υπονοεί οτι στα σχολεία γίνεται σωστή δουλειά (όπως άλλωστε έγραψα και στο προηγούμενο post). Αναφέρεται στις σκοπιμότητες κάποιων απο αυτούς που κριτικάρουν με την αφορμή αυτή το δικαίωμα της απεργίας. Και να είστε σίγουροι πως αν οι θέσεις τους βρούν απήχηση, πρόβλημα θα έχουν (που ήδη έχουν) όλοι οι εργαζόμενοι.
Μα αν καταλαβες καλα Εκτορα το μειζον προβλημα των περισσοτερων οικογενιων ειναι το που θα αφησουν τα παιδια τους και οχι αν αυτα μαθαινουν γραμματα στο σχολειο!!!!!Επαιξε σε ολα τα δελτια.
Τωρα αν ειναι αυτος ο γενικοτερος προβληματισμος δεν υπαρχει λογος συζητησης!
 
Last edited:
Όσους δασκάλους γνωρίζω προσωπικά, επιστρέφουν σπίτι τους τέτοια ώρα που τους επιτρέπει να κοιμηθούν ένα εξάωρο μέχρι να επιστρέψω εγώ σπίτι που δουλεύω στον ιδιωτικό τομέα.

Και καλύτερα να μην μιλήσω για Χριστούγεννα, Πάσχα, Καλοκαίρι...

Να κρατάς όμηρους τα παιδιά και τους γονείς και να απαιτείς εισβάρος συμπολιτών με εκβιαστικές τακτικές δεν το έχω δεχτεί ούτε θα το δεχτώ ποτέ.
 
Dimosthenis said:
Μα αν καταλαβες καλα Εκτορα το μειζον προβλημα των περισσοτερων οικογενιων ειναι το που θα αφησουν τα παιδια τους και οχι αν αυτα μαθαινουν γραμματα στο σχολειο!!!!!Επαιξε σε ολα τα δελτια.
Τωρα αν ειναι αυτος ο γενικοτερος προβληματισμος δεν υπαρχει λογος συζητησης!

Το κατάλαβα πολύ καλά όπως γράφω και στην τελευταία παραγραφο. Και φυσικά απο τα δελτία επιστρατεύεται όλη η επιχειρηματολογία.

Επίσης θα παρακαλούσα τα σχόλια μέσα στα quotes να γίνονται με διαφορετικό χρώμα ή στύλ γραμμάτων διότι αλλιώς μπορεί να προκύψουν παρανοήσεις.
 
Re: Απάντηση: απεργία εκπαιδευτικών: γράμμα προς τους γονείς

Strax said:
Όσους δασκάλους γνωρίζω προσωπικά, επιστρέφουν σπίτι τους τέτοια ώρα που τους επιτρέπει να κοιμηθούν ένα εξάωρο μέχρι να επιστρέψω εγώ σπίτι που δουλεύω στον ιδιωτικό τομέα.

Και καλύτερα να μην μιλήσω για Χριστούγεννα, Πάσχα, Καλοκαίρι...

Να κρατάς όμηρους τα παιδιά και τους γονείς και να απαιτείς εισβάρος συμπολιτών με εκβιαστικές τακτικές δεν το έχω δεχτεί ούτε θα το δεχτώ ποτέ.


προφανώς αγαπητέ μου δεν έχετε καμία σχέση ή επαφή με εκπαιδευτικό...
υπάρχει και άλλη πλευρά....
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: απεργία εκπαιδευτικών: γράμμα προς τους γονείς

Δ. Παναγιωτίδης said:
προφανώς αγαπητέ μου δεν έχετε καμία σχέση ή επαφή με εκπαιδευτικό...
υπάρχει και άλλη πλευρά....

σύστημα εννοείς ;
 
με εργαζόμενο εκπαιδευτικό εννοούσα, αλλά ταιριάζει και αυτό.
και να το αναλύσω....
για να μη λετε ότι πετάω κάτι.... και φεύγω...

αφού γυρίσω στο σπίτι, η γυναίκα μου μπορεί να διορθώνει τετράδια μέχρι και μετά δυό ώρες, ενώ μέχρι τότε έχει ασχοληθεί περίπου 2 ώρες γιά προετοιμασία.
Τα 3ωρα και 4ωρα που επικαλούνται ορισμένοι έξω από το χορό δεν ισχύουν.
Κάθε μέρα είναι 6ωρο και η παρουσία είναι επιβεβλημένοι από το διευθυντή ακόμα και στα κενά.
Όταν δε έχει υπηρεσία, κοινώς να είναι έξω στα διαλείμματα, το άγχος χτυπάει κόκκινο.
Οι δε τρείς μήνες το καλοκαίρι ουσιαστικά είναι 2.
Τώρα αν νομίζουν κάποιοι που δουλεύουν 8ωρο με τα τσιγάρα τους και τους φραπέδες τους ότι 25 ώρες διδασκαλία την εβδομάδα συν δυό υπηρεσίες είναι εύκολη δουλειά να έρθουν να την κάνουν...
 
Οχι, Κε Νικολουδάκο, η αλήθεια δεν είναι ποτέ προσβλητική, καθημερινές διαπιστώσεις είναι. Δυστυχώς έχουμε επαφή και με το δημοτικό και με το Γυμνάσιο. Αυτά που γράψατε εσείς δεν προσβάλουν την νοημοσύνη μας; Δηλαδή οι δάσκαλοι κάνουν απεργία 12 μέρες τώρα διότι καίγονται:
1. Δεν γίνεται ενισχυτική διδασκαλία στα γυμνάσια, λύκεια και δεν επεκτείνεται και στα δημοτικά;
2. Δεν υπάρχουν νηπιαγωγεία; το ότι αυξήθηκε ο αριθμός των ιδιωτικών νηπιαγωγείων μήπως λέει κάτι;
3. Έχουμε πρόβλημα με τις υποτροφίες;
4. Σας ενόχλησε η Ν.Δ; δεν νομίζω ότι βγήκε με 100%, ούτε και όλοι οι δάσκαλοι ψήφισαν Ν.Δ., αυτά για να μην νομίσετε ότι απαυθύνεστε σε κουτούς.
5. Αγαπητέ Κε Αντώνογλου, ευτυχώς ακόμη δεν είναι αδιάφορο το 100% των εκπαιδευτικών, και φυσικά το ότι υπάρχει ένα ποσοστό ευσυνείδητων δεν σώζει την κατάσταση;
6. Εσείς, δηλαδή εννοώ ο κλάδος σας δεν ξέρει για τα προβλήματα που δημιουργούν συνάδελφοί σας;
7. Για το θέμα λειτούργημα απλά βγάλτε το απο το λεξιλόγιό σας και να αναφέρετε σαν επαγγελματική τάξη.
8. Σήμερα ανέφερε το ραδιόφωνο ότι χθές απο τους δασκάλους απήργησε το 33% στο νομό και οι καθηγητές 25%, που δεν είναι και μικρός νομός η Λάρισα.
9. Βγείτε ευθέως και πείτε το αιτήματά μας είναι οικονομικά και πολιτικά, όχι ότι δεν καλύφθηκαν οι υποτροφίες, λες και είναι πρόβλημα των δασκάλων.
10. Ξαναρωτώ μήπως ζείτε σε καμμιά άλλη Ελλάδα, 15 Ιουνίου τα δημοτικά είναι λουκέτο, 9 Σεπτεμβρίου ξεκινάνε, τις αργίες τις ξεχάσατε; τις συνελεύσεις, τις έξτρα άδειες; οι ημέρες άδειας των εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα είναι 26 εργάσιμες το περισσότερο μετά απο 4 χρόνια εργασίας.
11. Αγαπητέ πολύ κοντινό μου πρόσωπο καθηγήτρια έχει 18 ώρες διδασκαλία τη βδομάδα και μία ώρα διοικητική εργασία. Για ποιά προετοιμασία μιλάτε στο σπίτι, καθηγητής 10ετίας προετοιμάζεται στο σπίτι; Τα φροντιστήρια ποιός τα κάνει; Τα γραπτά άλλοι τα διορθώνουν την ώρα του μαθήματος, άλλοι βάζουν τους μαθητές και ο ένας διορθώνει του άλλου και άλλοι στα διαλλείματα. Μήπως και αυτό δεν το ξέρετε;
Κύριε Αντώνογλου δυστυχώς όσα αναφέρετε σαν εξωδιδακτικές δραστηριότητες δεν είναι και τόσο χρονοβόρες ή ανα θέλετε για τον ιδιωτικό τομέα το πρακτικό δεν είναι πρόβλημα και δεν αμοίβεται ξεχωριστά, ο administrator δεν είναι ξεχωριστή θέση, το πρωτοκολλο, μηχανογράφηση;
Αγαπητέ όταν έχεις παιδιά στο σχολείο δυστυχώς έχεις και άποψη και επαφή και φυσικά και μέτρο σύγκρισης με τα άλλα επαγγέλματα, ενώ εσείς δεν έχετε εκ του σύνεγγυς επαφή με άλλα επαγγέλματα, γιαυτό και θεωρείται ότι το δικός σας είναι το δυσκολότερο ενώ όλοι σας λένε το αντίθετο. Και μην μας κατηγορείτε για προκατάληψη, απαντήστε με γεγονότα.
Και για να αποσαφηνίσω την θέση μου, δεν μου είναι αντιπαθής η τάξη των εκπαιδευτικών και ούτε είναι ξεκούραστο επάγγελμα για τους ευσυνείδητους, όχι όμως και το πιό αδικήμενο επάγγελμα στην Ελλάδα, αυτό που με ενόχλησε είναι ότι καταχρώνται της απεργίας λες και φτάσανε στο αμήν, και μάλιστα όταν ο κόσμος δεν έχει και δικαίωμα επιλογής ή αντίδρασης.
 
Last edited: