απεργία εκπαιδευτικών: γράμμα προς τους γονείς

:music-smiley-006: :music-smiley-006: :offtopic: :offtopic:


by the way guys οσοι εχουν ακουστικα ή ηχεια τωρα live στον Α100 fm η εκπομπη του avclub
 
Δημήτριος Ντοκατζής said:
Ας ανακεφαλαιώσουμε λοιπόν . Γιατί εμένα τουλάχιστον μου δημιουργήθηκαν ορισμένες απορίες και πραγματικά επιθυμώ απαντήσεις χωρίς συγκρούσεις και αποστροφές . . Και τι καλύτερος τρόπος από τις προκηρύξεις / ανακοινώσεις που δημοσιεύει από την αρχή του αγώνα των δασκάλων ο Βαγγέλης Νικολουδάκος .
Γιατί λοιπόν απεργούν οι δάσκαλοι :

« . . .Απέναντι σ’ αυτή τη ζοφερή πραγματικότητα αγωνιζόμαστε για:

Ενιαία δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση, σ´ όλες τις βαθμίδες χωρίς αποκλεισμούς και κατηγοριοποιήσεις. Λέμε όχι στην αναθεώρηση του άρθρου 16 του συντάγματος.
Απορίες : Α) Γιατί πρέπει να απολαμβάνουν δωρεάν παιδεία τα παιδιά των οποίων οι γονείς έχουν ένα ικανοποιητικό οικογενειακό εισόδημα ( π.χ από 35.000 ευρώ και πάνω ) . Νομίζω πως οι έχοντες ανάλογα εισοδήματα μπορούν κάλλιστα να πληρώνουν για την αγορά των βιβλίων π.χ.
Β) γιατί δεν υπάρχει ως αίτημα να καθιερωθεί η πλήρης αυτοτέλεια των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων , όπου τα ίδια θα αποφασίζουν κυρίαρχα για τον αριθμό των εισακτέων κάθε χρονιά ;
Γ) τι ακριβώς σημαίνει «χωρίς αποκλεισμούς και κατηγοριοποιήσεις» ; Μήπως πανεπιστημιακή γνώση για όλους ; Μήπως θεσμοθέτηση του δημοκρατικού πεντε ( 5) ως βαθμολογία κάθε φοιτητού ; Μήπως να μην υπάρχουν στάσιμοι μαθητές ( αν και δεν ξέρω αν μένει πλέον κανείς στην ίδια τάξη ) Μήπως αυτό που λέγεται λίγο πιο κάτω σε άλλη ανακοίνωση « . . .Χαρακτηριστικό παράδειγμα αξιολόγησης – απόρριψης των μαθητών αποτελεί ο φετινός αποκλεισμός του 50% (περίπου) των παιδιών από τα ΑΕΙ – ΤΕΙ . . .» δηλαδή ελεύθερη εισαγωγή στα ΤΕΙ και ΑΕΙ με βαθμό 3ή 4 ή 6 ( και άριστα το 20 )

Μείωση των μαθητών ανά τμήμα στο 1:20 και 1:15 στο νηπιαγωγείο.
Δεκτό . Οσο λιγότεροι μαθητές τόσο το καλύτερο και γι αυτούς και για τον δάσκαλο . Μήπως μπορούν να παρατεθούν στοιχεία από τον μέσο όρο της Ε.Ε για σύγκριση ;

Αναλυτικά προγράμματα και βιβλία που να εξυπηρετούν τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών, την κριτική σκέψη και την ολόπλευρη γνώση.
Τι ακριβώς είναι η ολόπλευρη γνώση και η κριτική σκέψη , ειδικά όταν αναφερόμεθα σε παιδιά Δημοτικού ;

Παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στα σχολεία.
Νεφελώδεις έννοιες . Τι σημαίνει δημοκρατία στα σχολεία ; Γιατί δεν υπάρχει αυτή την στιγμή δημοκρατία στα ελληνικά σχολεία ; ( υποθέτω πως δεν υπάρχει διότι αν υπήρχε τότε δεν θα χρειαζόταν ως αίτημα )
Τι είναι η παιδαγωγική ελευθερία ; Για ποιόν ; τον μαθητή ή τον δάσκαλο

Λίγο πιο κάτω τα αιτήματα συμπληρώνονται ως εξής :

« . ..να αγωνιστούμε για:

• τη μείωση των συντάξιμων χρόνων με αύξηση των συντάξιμων αποδοχών,

• τη μείωση του εργάσιμου χρόνου,

• τη σταθερή και μόνιμη εργασία.
. .»

Μήπως μπορεί να εξηγηθεί πως θα επιτευχθεί η μείωση των συντάξιμων χρόνων με αύξηση των συντάξιμων αποδοχών αν μάλιστα λάβουμε υπ’ όψιν μας τον συνεχώς αυξανόμενο προσδόκιμο μέσο όρο ζωής . Καλύτερες συντάξεις σημαίνει αύξηση των κρατήσεων , το σύστημα είναι ανταποδοτικό .

Η μείωση του εργάσιμου χρόνου πως συμβαδίζει με το μόλις ανωτέρω διατυπωθέν αίτημα της επιμόρφωσης του εκπαιδευτικού ; Και τι σημαίνει μείωση εργάσιμου χρόνου ; Κάτω από το οκτάωρο ; Σύμφωνοι , αλλά όχι μόνον για τους εκπαιδευτικούς αλλά για όλους τους εργαζόμενους .

Παρακάτω σε άλλη ανακοίνωση στηλιτεύεται το συμπέρασμα του ΕΣΥΠ « . . .πρέπει να πάψει αυτή η αδικαιολόγητη προτίμηση των γονιών προς τα πανεπιστήμια . . .»!! Δηλαδή οι απεργοί δάσκαλοι οραματίζονται μια κοινωνία που αποτελείται μόνον από πτυχιούχους ; Ουδείς θα κατασκευάζει ψωμί , ουδείς θα φτιάχνει τα υδραυλικά των σπιτιών όλων μας , ουδείς θα επιδιορθώνει τις ζημιές του αυτοκινήτου του μετά από μια σύγκρουση , ουδείς θα οδηγεί τα μέσα μαζικής μεταφοράς , ουδείς θα καλλιεργεί , ουδείς θα σπέρνει .

Το νηπιαγωγείο, που συνεχίζει να είναι το αποπαίδι της γενικής εκπαίδευσηςΕντάξει κι εμείς που δεν πήγαμε καν στο νηπιαγωγείο , τι πάθαμε ;

Την άτυπη κατάργηση των τάξεων υποδοχής για τους αλλοδαπούς μαθητές, η οποία εντείνει την ανισότητα, τις διαχωριστικές γραμμές, τα φαινόμενα αποκλεισμού,
Αρκεί οι μετανάστες να έχουν διάθεση να προσπαθήσουν διπλά . Μήπως τους παραχαϊδεύουμε ;

Την ένταση των φαινομένων σχολικής αποτυχίας και απόρριψης και την αύξηση του αριθμού των παιδιών που εγκαταλείπουν το σχολείοΜήπως φταίνε οι υπερβολικές προσδοκίες των γονέων ; Μήπως δεν κάνουν όλοι για τα γράμματα που έλεγαν και παλιά ;

Παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στο σχολείο –όχι στην αξιολόγηση-χειραγώγηση και την κατηγοριοποίηση των σχολείων.
Γιατί όχι ; Τι σημαίνει όχι στην αξιολόγηση – χειραγώγηση – κατηγοριοποίηση των σχολείων;

Υπ 'όψιν συμφωνώ πλήρως με την άυξηση των αποδοχών των εκπαιδευτικών . Οι αποδοχές τους είναι πενιχρές . Δεν θέλω να εμπιστευτώ το παιδί μου σε έναν δάσκαλο που δυσκολεύεται να επιζήσει , όπως δεν θέλω να εμπιστεύομαι την δικαιοδοτική κρίση δικαστών που δεν αμοίβονται πλουσιοπάροχα . ;)


Δημήτρη όντως έχεις εύλογες απορίες.Αν ως ´δημοκρατικό σχολείο´θεωρείται η έλλειψις ορίων μεταξύ καθηγητών -μαθητών,άν οι μαθητές δηλώνουν ,τελούντες εν πλήρει αγνοία ,ότι το τάδε μάθημα δεν μας αρέσει,αυτό όντως δεν ειναι δημοκρατικό σχολείο ,αλλά χαοτικό πού δημιουργεί δυσλειτουργικά παιδιά.Τα παιδιά χρειάζονται τον ενήλικο ρόλο(καθηγητής) για να μπορούν να νοιώθουν ασφαλή ,να δοκιμάζουν την αμφισβήτηση,αλλά να ξέρουν ότι ο ενήλικος ,εάν χρειαστεί θα τραβήξει το λουρί.Αλλοιώς αναλαμβάνουν ρόλους ,που δεν είναι ακόμα έτοιμα να αναλάβουν.
Εδώ έρχονται οι γονείς πού παθαίνουν ξαφνικές ´ευαισθησίες´άν ο δάσκαλος χρειαστεί να γίνει αυστηρός όταν θέτει όρια.Νομίζω οτι μάλλον θυμώνουν γιατί,έτσι φαινεται η δική τους ανεπάρκεια.
Για τα σχολικά βιβλία έχω και εγώ πολλές επιφυλάξεις,άσε που διαφημίζουν τρείς εκδοτικούς οίκους (ενας εξ αυτών τα Ελληνικά Γράμματα!!!!!).
Eπίσης ο ρόλος τών 15μελών κ.λ.π.συμβουλίων δεν ειναι δυνατόν να έχει σχεδόν αποφασιστικό ρόλο,και μερικές φορές εκβιαστικά.Μιλάμε για εφήβους όχι για ενήλικες.
 
Απάντηση: Re: απεργία εκπαιδευτικών: γράμμα προς τους γονείς

Photis said:
Εγώ πάλι έχοντας δουλέψει και στον ιδιωτικό και στον (ημι)δημόσιο τομέα έχω να πω ότι το πόσο θα δουλέψεις τελικά είναι σχετικό. Θυμάμαι τον εαυτό μου να κωλοβαράει επί ένα χρόνο επειδή έκανα το λάθος (!!!) να τελειώσω πολύ νωρίτερα το project μου, και σκέφτομαι το ερχόμενο ΣΚ που θα είμαι μέσα στο εργαστηριο μέχρι τις .2 το βράδυ του Σαββάτου και από τις 07.30 μέχρι τις 15.00 το πρωί της Κυριακής.

Η μεγάλη πλάκα είναι ότι δεν γίνεται η παραμικρή κουβέντα από κανέναν για τα οφέλη της τεχνολογικής εξέλιξης και το ποιος τελικά τα καρπώνεται στο θέμα της παραγωγικότητας και της εργασίας. Η τεχνολογία έκανε την παραγωγή πολύ πιο εύκολη. Εντούτοις η εργασιακές συνθήκες και τα ωράρια έγιναν πιο απάνθρωπα. Όταν κάποιος μου δώσει πειστική εξήγηση στο γιατί θα πρέπει εγώ να δουλέυω τον διπλάσιο χρόνο από όσο δούλευε ο πατέρας μου πριν 20 χρόνια, τη στιγμή που μπορώ να παράγω τα διπλάσια από όσα παρήγαγε ο πατέρας μου στον μισό χρόνο εργασίας, τότε ίσως η κουβέντα αποκτήσει νόημα...


καπιταλισμος φιλε μου .......


αλλα που θα παει ... θα βγαλει τα ματια του και αυτος .. :damnyou:

οταν οι μαζες που θα δουλευουν για 1 ευρω την ωρα (4,5 δινουν αυτη τη στιγμη στο Αμβουργο ......) στο μελον δεν θα μπορουν να αγορασουν ουτε ψωμι ....

τοτε να δω ποιος θα αγοραζει ολα αυτα τα αγαθα που παραγουν τα εργοστασια τους .........

οχι δεν λεω ψεματα 4,5 ευρω την ωρα μισθος σε φουρνους Σουπερ Μαρκετ και μαγαζια με ρουχα σαν βοηθος πλεον αφου ΚΑΝΕΝΑΣ δεν περνει μονιμα προσωπικο πλεον ........

περνουν κοσμο για να κανουν τη δουλεια τους για 5 η 10 μηνες και μετα ο επομενος .....

μη ξεχνατε απο τας Ευρωπας ερχονται οι μοδες προς τα κει !! :damnyou:
 
Δημήτριος Ντοκατζής said:
Κάτω από το οκτάωρο

μα για ποιο οκταωρο λες? ποιος εκπαιδευτκος δουλευει οκταωρο? 16-20 45αλεπτα την εβδομαδα δουλευουν στη δευτεροβαθμια.

το εγραψα και πριν. φιλος μου εχει ρεπο ΚΑΘΕ παρασκευη. το καταλαβαινεις αυτο? Σχολαει πεμπτη μεσημερι και ξαναδουλευει δευτερα πρωι, ΚΑΘΕ εβδομαδα. 3,5 καθαρες ημερες διακοπων ΚΑΘΕ εβδομαδα!!!! ηθελα να ηξερα, δε σεβεστε τον κοπο που κανετε ως εργαζομενοι? Δηλαδη, δεν μπορει το υπουργειο να τον βαλει να μαζευει τα καλοπαιδα μας στο σχολειο 2-3 ωρες καθε σαββατο για να τα γυμναζει/απασχολει? τι θα παθει?

σορρυ, αλλα αγανακτω. ας ζηταγαν οι δασκαλοι να δουλευουν και τα σαββατα και να επαιρναν 100 για καθε σαββατο, δηλαδη 400 /μηνα, εστω και αν επρεπε ο καθε γονιος να δινει 5 καθε σαββατο για να πληρωνει το δασκαλο. Ποιος θα διαφωνουσε? Αν ζητουσαν κατι τετοιο θα ειχαν απολυτο δικιο. ομως, μαλλον βαζουν το καθισιο τους ΠΑΝΩ και απο το μισθολογικο θεμα.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: απεργία εκπαιδευτικών: γράμμα προς τους γονείς

ΚΥΡΙΤΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ said:
Καταρχήν δεν σας τα χρωστάει, απλώς εσείς τα διεκδικείτε επειδή τα πήραν και άλλοι δημόσιοι υπαλληλοι. Και με τον ίδιο τρόπο θα διεκδικήσουν και οι υπόλοιποι δημόσιοι υπαλληλοι αύξηση 47,3% αν την πάρετε εσείς.
Τα 6δις είναι στην φαντασία σας.
Θα τα βρεί εκεί που θα βρεί να πληρώσει τις επιστροφές για το κτηματολόγιο και την ποιότητα των δημοσίων έργων.
Θα τα βρεί εκεί που θα πληρώσει 9,6δις € για τόκους του δημοσίου απο δάνεια του παρελθόντος, που τα περισσότερα ήταν για μισθούς δημοσίων υπαλλήλων.
Ακόμα δεν κατάλαβα γιατί ο δάσκαλος κάνει απεργάι 15 μέρες για το άρθρο 16;
Δημοκρατία στα σχολεία για να κλείνουν οι δάσκαλοι τα παιδιά στις αποθήκες, να τα βαράνε, να καπνίζουν μέσα στην αίθουσα; και απο πέρυσι ακόμη το πειθαρχικό να μην έχει βγάλει απόφαση;
Βέβαια αναρωτιέμαι ότι κατά πόσο μπορεί μια συντεχνία να έχει δωρεάν βήμα για τις προκηρύξεις της και μάλιστα σε ειδικό forum;

η ενημέρωση και η άποψη διακινείται ελεύθερα κύριε Κυρίτση, εδώ και πολλά χρόνια. σε περίπτωση που σας διέφυγε ...
 
Απάντηση: Re: απεργία εκπαιδευτικών: γράμμα προς τους γονείς

ΚΥΡΙΤΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ said:
Καταρχήν δεν σας τα χρωστάει, απλώς εσείς τα διεκδικείτε επειδή τα πήραν και άλλοι δημόσιοι υπαλληλοι. Και με τον ίδιο τρόπο θα διεκδικήσουν και οι υπόλοιποι δημόσιοι υπαλληλοι αύξηση 47,3% αν την πάρετε εσείς.
Τα 6δις είναι στην φαντασία σας.
Θα τα βρεί εκεί που θα βρεί να πληρώσει τις επιστροφές για το κτηματολόγιο και την ποιότητα των δημοσίων έργων.
Θα τα βρεί εκεί που θα πληρώσει 9,6δις για τόκους του δημοσίου απο δάνεια του παρελθόντος, που τα περισσότερα ήταν για μισθούς δημοσίων υπαλλήλων.
Ακόμα δεν κατάλαβα γιατί ο δάσκαλος κάνει απεργάι 15 μέρες για το άρθρο 16;
Δημοκρατία στα σχολεία για να κλείνουν οι δάσκαλοι τα παιδιά στις αποθήκες, να τα βαράνε, να καπνίζουν μέσα στην αίθουσα; και απο πέρυσι ακόμη το πειθαρχικό να μην έχει βγάλει απόφαση;
Βέβαια αναρωτιέμαι ότι κατά πόσο μπορεί μια συντεχνία να έχει δωρεάν βήμα για τις προκηρύξεις της και μάλιστα σε ειδικό forum;


Μας το χρωστάει! Από 1/1/2003 οι εκπαδευτικοί υπόκεινται σε κρατήσεις για αυτό το επίδομα ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ:

Το έγραψα και στην σελίδα 24:

Από την της Ε´ΕΛΜΕ Ανατολικής Αττικής (http://www.kep.gov.gr/forum/topic.as...7&whichpage=25) παραθέτω απόσπασμα:

"Παρακράτηση χωρίς να παίρνουν το επίδομα

Το ΔΣ της Ε´ ΕΛΜΕ Ανατολικής Αττικής σχετικά με το επίδομα που δεν παίρνουν αλλά τους γίνονται παρακρατήσεις αναφέρουν τα εξής:
1. Στην προσπάθεια της κυβέρνησης να εξασφαλίσει την ανοχή του κλάδου και να ακυρώσει κάθε αγωνιστική κινητοποίηση, ο υπουργός Παιδείας - εδώ και δύο χρόνια - έχει αφήσει να πλανάται η εντύπωση ότι επίκειται η χορήγηση - και στους εκπαιδευτικούς - του επιδόματος των 176 ευρώ (60.000 δρχ.).
2. Με το ν. 3029/11-07-2002, στο ποσό αυτό των 176 ευρώ γίνεται από 1-01-2003 παρακράτηση ασφαλιστικής εισφοράς 6,67% υπέρ της κύριας σύνταξης και 4% υπέρ του Μ.Τ.Π.Υ. Η παρακράτηση αφορά στο σύνολο των δημοσίων υπαλλήλων - που παίρνουν το επίδομα - και στους εκπαιδευτικούς που δεν το παίρνουν!
3. Αν η παρακράτηση γινόταν από 1-01-2003 και στους εκπαιδευτικούς, θα υπήρχε μείωση της ονομαστικής αξίας του μισθού μας. Κάτι τέτοιο, βέβαια, θα ήταν πολιτικά επιζήμιο για την κυβέρνηση και γι' αυτό δεν το αποτόλμησε.
4. Η παρακράτηση στο ποσό των 176 ευρώ, θα αρχίσει να ισχύει και για τους εκπαιδευτικούς από τον Ιούλιο του 2003 και θα έχει αναδρομική ισχύ, από την 1η Ιανουαρίου. Επειδή δεν έχει χορηγηθεί σ' εμάς το επίδομα των 176 ευρώ, οι κρατήσεις αυτές θα γίνονται στο κίνητρο απόδοσης. Επειδή, όμως, η παρακράτηση θα γίνει ταυτόχρονα με την εφαρμογή της εισοδηματικής πολιτικής του 2,5% για το 2003, δε θα φανεί η ονομαστική μείωση του μισθού ( η πραγματική μείωση δεν κρύβεται βέβαια)"


Αναλυτικότερα για όποιον δυσπιστεί:
http://alfavita.gr/anakoinoseis/anak1823.htm
 
Last edited:
Πέτρος Μακρής said:
μα για ποιο οκταωρο λες? ποιος εκπαιδευτκος δουλευει οκταωρο? 16-20 45αλεπτα την εβδομαδα δουλευουν στη δευτεροβαθμια.

Αυτές είναι οι ώρες διδασκαλίας μέσα στην τάξη. Από κει και μετά είναι πολλά...
Με την λογική σου ένας διευθυντής σχολικής μονάδας που έχει μόνο 4 ώρες μάθημα την εβδομάδα είναι ο μέγιστος τεμπέλης. Το γεγονός ότι σπάνια φτάνει το ωράριο λειτουργίας του σχολείου για να ολοκληρώσει όλες τις υποχρεώσεις του είναι αδιάφορο....

το εγραψα και πριν. φιλος μου εχει ρεπο ΚΑΘΕ παρασκευη. το καταλαβαινεις αυτο? Σχολαει πεμπτη μεσημερι και ξαναδουλευει δευτερα πρωι, ΚΑΘΕ εβδομαδα. 3,5 καθαρες ημερες διακοπων ΚΑΘΕ εβδομαδα!!!!

Αυτό είναι απλά παράνομο!
Δεν υπάρχουν τέτοια ρεπό και ο φίλος σου απλά την κοπανάει από την υπηρεσία αν λέει αλήθεια. Και αν 5 ή 10 λουφαδόροι έχουν βρεί τρόπο να λουφάρουν πανελλαδικά αυτό δεν χαρακτηρίζει δεκάδες χιλιάδες δασκάλους.

Αν λέει αλήθεια, γιατί κάποιοι νέοι συνάδελφοι συνηθίζουν να υπερβάλουν καταστάσεις για να πικάρουν φίλους κλπ...

ηθελα να ηξερα, δε σεβεστε τον κοπο που κανετε ως εργαζομενοι? Δηλαδη, δεν μπορει το υπουργειο να τον βαλει να μαζευει τα καλοπαιδα μας στο σχολειο 2-3 ωρες καθε σαββατο για να τα γυμναζει/απασχολει? τι θα παθει?

σορρυ, αλλα αγανακτω. ας ζηταγαν οι δασκαλοι να δουλευουν και τα σαββατα και να επαιρναν 100 για καθε σαββατο, δηλαδη 400 /μηνα, εστω και αν επρεπε ο καθε γονιος να δινει 5 καθε σαββατο για να πληρωνει το δασκαλο. Ποιος θα διαφωνουσε? Αν ζητουσαν κατι τετοιο θα ειχαν απολυτο δικιο. ομως, μαλλον βαζουν το καθισιο τους ΠΑΝΩ και απο το μισθολογικο θεμα.

Και αν δούλευαν και τις Κυριακές πόσα θα έπαιρναν;
Αυτό που δεν φαντάζεσαι είναι ότι αν δούλευαν οι δάσκαλοι και τις Κυριακές εσύ πόσο νομίζεις ότι θα δούλευες;
 
Πέτρος Μακρής said:
Δηλαδη, δεν μπορει το υπουργειο να τον βαλει να μαζευει τα καλοπαιδα μας στο σχολειο 2-3 ωρες καθε σαββατο για να τα γυμναζει/απασχολει? τι θα παθει?

σορρυ, αλλα αγανακτω. ας ζηταγαν οι δασκαλοι να δουλευουν και τα σαββατα και να επαιρναν 100 για καθε σαββατο, δηλαδη 400 /μηνα, εστω και αν επρεπε ο καθε γονιος να δινει 5 καθε σαββατο για να πληρωνει το δασκαλο. Ποιος θα διαφωνουσε? Αν ζητουσαν κατι τετοιο θα ειχαν απολυτο δικιο. ομως, μαλλον βαζουν το καθισιο τους ΠΑΝΩ και απο το μισθολογικο θεμα.


το πενθήμερο εργασίας - με ανάλογη αύξηση των ωρών της καθημερινής εργασίας - έχει κατακτηθεί και καθιερωθεί από τότε που εγώ πήγαινα στο δημοτικό, εδώ και ΜΟΝΟ τριάντα χρόνια δηλαδή.
 
Mία ερώτηση.

Ο εκπαιδευτικός Μαθηματικός και ο εκπαιδευτικός Γυμναστής, με τα ίδια
ακριβώς χρόνια υπηρεσίας έχουν τις ίδιες απολαβές ?
Υπάρχει κάποιος διαχωρισμός στο μισθό του ενός από του άλλου, δεδομένου
ότι ο Μαθηματικός διδάσκει περισσότερες ώρες την εβδομάδα ?
 
Δεν ξέρω αν ο μαθηματικός διδάσκει περισσότερες ώρες την εβδομάδα. Αυτό ίσως να ισχύει σε πολυ μικρα μονοθέσια σχολεία. Σε πιο "νορμάλ" συνθήκες έχουμε 1 γυμναστή για κάθε 5 Μαθηματικούς. Ίσως η αναλογία να είναι και μεγαλύτερη. Στην πράξη πάντως ο Γυμναστής γυμνάζει περίπου τις ίδιες ώρες όσες διδάσκει ο Μαθηματικός.
 
Fuse said:
Αυτό είναι απλά παράνομο!
Δεν υπάρχουν τέτοια ρεπό και ο φίλος σου απλά την κοπανάει από την υπηρεσία αν λέει αλήθεια.

Σιγουρα λεει αληθεια.

Βαγγέλης Νικολουδάκος said:
το πενθήμερο εργασίας - με ανάλογη αύξηση των ωρών της καθημερινής εργασίας - έχει κατακτηθεί και καθιερωθεί από τότε που εγώ πήγαινα στο δημοτικό, εδώ και ΜΟΝΟ τριάντα χρόνια δηλαδή.

Αν ο δασκαλος του παιδιου μου αρχισει να του λεει τετοια, δηλαδη "ζητα και μη δινεις" ή "τα δικα μου, δικα μου και τα δικα σας, παλι δικα μου", θα τον αλλαξω σχολειο. Εσεις θελετε να μας πειτε πως αυτό το "τα αγαθά κόποις κτώνται" αφορα μονο τους υπολοιπους εργαζομενους, που είναι κοροιδα και βλακες. Λοιπον πειτε ότι θελετε αλλα μην περιμενετε να σας χειροκροτήσουμε κιολας.
 
Last edited:
Από που κι ως που το Πενθήμερο οκτάωρο ταυτίζεται με το "ζήτα και μη δίνεις" ή με το "τα δικά μου δικά μου και τα δικά σας πάλι δικά μου";
 
Πέτρο μάλλον άλλα διαβάζεις και άλλα καταλαβαίνεις.Τό πενθήμερο είναι κατάκτηση τών εργαζομένων εδώ και τριάντα χρόνια.Και εγώ πήγαινα,στο δημοτικό σχολείο και το Σάββατο,και εν συνεχεία απο το 1976 νομίζω εφαρμόσθηκε το πενθήμερο για τους εργαζομένους,γεγονός σημαντικό γιά όλους.Αυτο γράφει ο κυριος Νικολουδάκος και τού επιτίθεσαι εντελώς άδικα.
Επίσης επειδή έχεις εντελώς τυφλωθεί απο το μένος σου εναντίον τών ´τεμπέληδων´κατάλαβες μήπως τί εννοεί ο Fuse για την εργασία και την Κυριακή??
Πάντως ροκ και Pearl Jam δεν ταιριάζουν με τόσο ακραίες απόψεις.Μάλλον πρός Heavy metal πάει το πράμα.
Και εν πάσει περιπτώσει ο διάλογος γινεται για να διαβάζουμε και τι γράφουν και οι άλλοι.
Και απο τον προβληματισμό σου απουσιάζουν εντελώς οι συνθήκες που´φτιάχνουν εργαζομένους ρομπότ ή αυτό πού γράφει παραπάνω ο φώτης.
Πάντως όσο θα με ενοχλούσε ένα δήθεν ψευτοπροοδευτικός δάσκαλος τόσο και περισσότερο θα με ενοχλούσε ο δάσκαλος που θα δίδασκε μόνον την υποταγή στο παιδί μου.
 
Σπύρος Σούρλας said:
Πέτρο μάλλον άλλα διαβάζεις και άλλα καταλαβαίνεις.Τό πενθήμερο είναι κατάκτηση τών εργαζομένων εδώ και τριάντα χρόνια.Και εγώ πήγαινα,στο δημοτικό σχολείο και το Σάββατο,και εν συνεχεία απο το 1976 νομίζω εφαρμόσθηκε το πενθήμερο για τους εργαζομένους,γεγονός σημαντικό γιά όλους.Αυτο γράφει ο κυριος Νικολουδάκος και τού επιτίθεσαι εντελώς άδικα.
Επίσης επειδή έχεις εντελώς τυφλωθεί απο το μένος σου εναντίον τών ´τεμπέληδων´κατάλαβες μήπως τί εννοεί ο Fuse για την εργασία και την Κυριακή??
Πάντως ροκ και Pearl Jam δεν ταιριάζουν με τόσο ακραίες απόψεις.Μάλλον πρός Heavy metal πάει το πράμα.
Και εν πάσει περιπτώσει ο διάλογος γινεται για να διαβάζουμε και τι γράφουν και οι άλλοι.
Και απο τον προβληματισμό σου απουσιάζουν εντελώς οι συνθήκες που´φτιάχνουν εργαζομένους ρομπότ ή αυτό πού γράφει παραπάνω ο φώτης.
Πάντως όσο θα με ενοχλούσε ένα δήθεν ψευτοπροοδευτικός δάσκαλος τόσο και περισσότερο θα με ενοχλούσε ο δάσκαλος που θα δίδασκε μόνον την υποταγή στο παιδί μου.

Σπυρο, με ενοχλει που ΜΟΝΟ ζητανε και δεν διανοουνται να δωσουν τιποτα. Καποιος που δουλευει κανονικα 7-8 ωρες και πενθημερο, ας ζηταει οτι θελει. Αλλα οι καθηγητες που δουλευουν περιπου 37 εβδομαδες το χρονο, για ποιο πενθημερο μιλανε? Ειναι στην ιδια θεση με τον εργαζομενο των 48 εβδομαδων?

Φυσικα και καταλαβαινω αυτο που λεει ο Fuse οπως και ολα τα υπολοιπα. Επισης ειμαι φανατικος της παιδειας και θα ηθελα οι δασκαλοι του παιδιου μου να ΑΞΙΖΟΥΝ να παιρνουν πολυ περισσοτερα απο εμενα. Να ειναι δασκαλοι ομως, οχι διεκπεραιωτες.
 
Last edited:
Πέτρος Μακρής said:
Σπυρο, με ενοχλει που ΜΟΝΟ ζητανε και δεν διανοουνται να δωσουν τιποτα. Καποιος που δουλευει κανονικα 7-8 ωρες και πενθημερο, ας ζηταει οτι θελει. Αλλα οι καθηγητες που δουλευουν περιπου 37 εβδομαδες το χρονο, για ποιο πενθημερο μιλανε? Ειναι στην ιδια θεση με τον εργαζομενο των 48 εβδομαδων?

Φυσικα και καταλαβαινω αυτο που λεει ο Fuse οπως και ολα τα υπολοιπα. Επισης ειμαι φανατικος της παιδειας και θα ηθελα οι δασκαλοι του παιδιου μου να ΑΞΙΖΟΥΝ να παιρνουν πολυ περισσοτερα απο εμενα. Να ειναι δασκαλοι ομως, οχι διεκπεραιωτες.


Πέτρο το πενθήμερο και το οκτάωρο δεν σημαίνει ακριβής χρονομέτρηση τών ωρών.Κανείς δεν δουλευει όσες ωρες υποτίθεται ότι πρέπει να δουλευει.
Και εγώ κάνω διάλειμμα στο ιατρείο.Πάντως οι καθηγητές πρεπει ναναι παρόντες ακόμα και εάν δεν έχουν διδακτική ώρα κάθε μέρα.
Τα λοιπά θέματα της παιδείας σηκώνουν μεγάλη συζήτηση,αλλά είναι ανεξάρτητα του οικονομικού.Ειναι οι βουλές τών Βρυξελλών και τής ισοπέδωσης που επιχειρείται παγκοσμίως.Εκεί δεν έχουν ευθύνη οι δάσκαλοι μόνον ,αλλά όλοι μας.
 
Να κάνω μια "χαζή" ερώτηση?

Επι πασοκ δεν υπήρχαν αυτά τα προβλήματα στους εκπαιδευτικούς?
Δεν είχαν τα παράπονα τους και τις διεκδικίσεις τους?
Όλα ήταν μέλι γάλα?

Ή μήπως έχοντας τον κύριο Πολυζωγόπουλο κάπου βολεμένο μέσα στο κόμμα η φωνή των εκπαιδευτικών δεν έβγαινε?

Γιατί τέτοια μαζική κινητοποιήση έχω χρόνια να δω...

Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλά εμένα μου φαίνονται λίγο περίεργα όλα αυτα!!

Παρεπιπτόντως να σημειώσω εδω οτι η Ελλάδα το 2000(αν δεν κάνω λάθος) πούλησε απο το αποθεματικό της σε χρυσό!! με οτι συνεπάγεται αυτό...

Υ.γ ΔΕΝ ανήκω σε κανέναν απο τους δύο μεγάλους μιας και τα σκατά απο τα απόσκατα για μένα δεν έχουν διαφορα...
 
Σπύρος Σούρλας said:
Πέτρο το πενθήμερο και το οκτάωρο δεν σημαίνει ακριβής χρονομέτρηση τών ωρών.

16-20 ωρες επι 37 εβδομαδες μας κανουν 592-740 ωρες ετησιως για τους μεν.

35 (7ωρο) επι 46 (βαζω και τις αργειες) μας κανουν 1610 ωρες ετησιως για τους δε.

Τι εννοεις "ακριβής χρονομέτρηση τών ωρών"? Δε βλεπεις πως καποιος με κανονικο 7ωρο δουλευει 1000 ωρες το χρονο περισσοτερο απο τους καθηγητες? Λεπτομερεια ειναι οι 1000 ωρες? Αυτο που λεω ειναι να δωσουν κατι λιγο και ας ζητησουν κατι πολυ. Αισθανομαι πολυ μ...κας που το εχω γραψει ηδη αυτο 100 φορες.
 
ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

Καθηγητής Χημείας σε Γυμνάσιο ακριτικού νησιού εργάζεται σε σχολείο με το εξής πρόγραμμα

1η ώρα 8.00-8.45
2η ώρα 8.50-9.35
3η ώρα 9.45-10.30
4η ώρα 10.40-11.25
5η ώρα 11.35-12.20
6η ώρα 12.30-13.15
7η ώρα 13.20-14.00

ως εξής:

Δευτέρα: 1η, 3η, 4η, 6η
Τρίτη: 2η, 3η, 4η, 6η, 7η
Τετάρτη: 1η, 3η, 5η, 7η
Πέμπτη: 2η, 4η, 5η, 7η
Παρασκευή: 1η, 2η, 4η, 6η

Λόγω απόστασης απο την πόλη που μένει δεν δύναται στα κενά του να ψωνίζει φασολάκια, χώρια που τα κενά του καλύπτονται απο εξωδιδακτικά καθήκοντα που ανέφερε ο κ. Αντώνογλου.

Ερώτηση πρώτη: Πόσες ώρες δουλεύει στο σχολείο.
Ερώτηση δεύτερη: Επειδή τα παίρνει εύκολα τα γράμματα -χώρια που είναι και τεμπέλης- ασχολείται κατα μέσο όρο μόνο μία ώρα στο σπίτι για την προετοιμασία του μαθήματος και μερικές ακόμη όταν έχει να διορθώσει γραπτά. Πόσες ώρες δουλεύει την εβδομάδα συνολικά;
 
Έκτωρ Κατσίκης said:
ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

Καθηγητής Χημείας σε Γυμνάσιο ακριτικού νησιού εργάζεται σε σχολείο με το εξής πρόγραμμα

1η ώρα 8.00-8.45
2η ώρα 8.50-9.35
3η ώρα 9.45-10.30
4η ώρα 10.40-11.25
5η ώρα 11.35-12.20
6η ώρα 12.30-13.15
7η ώρα 13.20-14.00

ως εξής:

Δευτέρα: 1η, 3η, 4η, 6η
Τρίτη: 2η, 3η, 4η, 6η, 7η
Τετάρτη: 1η, 3η, 5η, 7η
Πέμπτη: 2η, 4η, 5η, 7η
Παρασκευή: 1η, 2η, 4η, 6η

Λόγω απόστασης απο την πόλη που μένει δεν δύναται στα κενά του να ψωνίζει φασολάκια, χώρια που τα κενά του καλύπτονται απο εξωδιδακτικά καθήκοντα που ανέφερε ο κ. Αντώνογλου.

Ερώτηση πρώτη: Πόσες ώρες δουλεύει στο σχολείο.
Ερώτηση δεύτερη: Επειδή τα παίρνει εύκολα τα γράμματα -χώρια που είναι και τεμπέλης- ασχολείται κατα μέσο όρο μόνο μία ώρα στο σπίτι για την προετοιμασία του μαθήματος και μερικές ακόμη όταν έχει να διορθώσει γραπτά. Πόσες ώρες δουλεύει την εβδομάδα συνολικά;
ΑΠΕΡΓΕΙ ?
 
ΜΑΘΗΜΑ ΔΕΥΤΕΡΟ

ΜΙΚΡΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

Την εποχή που εργαζόμουν σαν ελεύθερος επαγγελματίας είχα πελάτη, την γνωριμία του οποίου είχα κάνει στα φοιτητικά μου χρόνια. Τότε ο φίλος ανήκε στον αντιεξουσιαστικό χώρο με σημαντική δράση. Σήμερα διευθύνει μεγάλο γραφιστικό ατελιέ και απασχολεί περίπου 10 γραφίστες. Ο άνθρωπος αυτός έχει το εξής ωράριο. Πάει στη δουλειά του γύρω στις 10.30 και γυρνάει σπίτι μετά τις 3.00 τα ξημερώματα. Άν υπάρχουν deadlines κοιμάται σε κρεβάττι στο γραφείο του. Αφεντικό είναι τόσο του αρέσει να δουλεύει. Το συγκεκριμένο ωράριο με βόλευε και εμένα κάποτε και το εκμεταλλεύτηκα όταν του έστηνα έναν server. Κατα τις 11 λοιπόν τον βράδυ ενώ ήμουν σκυμμένος πάνω απο το μηχάνημα τον ακούω να λέει:

"Είδες οι υπάλληλοι; καθόλου αγωνία για την εταιρεία δεν έχουν"
"Γιατί το λές αυτό;" τον ρωτάω
"Μισή ώρα πριν φύγουν όλο το ρολόϊ κοίταζαν" μου λέει
"Ποιό είναι το ωράριό τους;" ρωτάω ξανά
"9 το πρωϊ με 10.30 το βράδυ με 1 ώρα διακοπή το μεσημέρι" μου λέει.
"Μα αυτό είναι δωδεκάμισυ ώρες" ξαναλέω.
"Σιγά μην είναι δωδεκάμισυ" καγχάζει. "Ξέρεις πόσες φορές τους πιάνω να μην έχουν τα μάτια τους πάνω στην οθόνη;"

ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ (κατ εμέ τουλάχιστον)

Όσο πολλές ώρες και να δουλεύεις, το αφεντικό θα θέλει απο εσένα περισσότερες.
Όσο λίγες ώρες και να δουλεύεις, σαν υπάλληλος θα θέλεις λιγότερες.

Διαλιέχτε... :Banane0:
 
Last edited: