Apocalypto

Βαθμολογήστε την Ταινία:


  • Total voters
    56
18 June 2006
8,275
Θεσσαλονίκη
1fLs5WDjqn3xb8X0czt9ZZx1XU9.jpg

Poster-EN


Σκηνοθεσία: Μελ Γκίμπσον

Πρωταγωνιστούν: Ρούντι Γιανγκμπλάντ, Ντάλια Χερνάντεζ, Τζόναθαν Μπρούερ

Έτος: 2006

Διάρκεια: 130’

Imdb






Η τρίτη ταινία του αυστραλού Μ. Γκίμπσον που σάρωσε διεθνώς έφτασε σε DVD . Με δυνατό της όπλο την γρήγορη σκηνοθεσία και το σφιχτοδεμένο
μοντάζ καταφέρνει να εντυπωσιάσει το κοινό . Γνώριμο πλέον χαρακτηριστικό του σκηνοθέτη που εστιάζει την κάμερα σε αυτό που λέμε κινηματογραφική
βίας με τρόπο που αυτή να μην γίνεται αποκρουστική. Το αποτέλεσμα άκρος εντυπωσιακό και πετυχημένο. Η εικόνα και ο ήχος βρίσκονται σε πολύ υψηλά
επίπεδα για τα στάνταρτ του DVDκαι συστήνεται ανεπιφύλακτα για τους μερακλήδες ης ποιότητας.


apocalypto_2019_200.jpg
apocalypto2.gif

Αντιγράφω απ' το οπισθόφυλλο.

Όταν ο ειδυλλιακός τρόπος ζωής του διαταράσσεται βάναυσα από τη βίαιη εισβολή μιας ανώτερης δύναμης που δεν μπορεί να ελέγξει, ένας άντρας
θα ξεκινήσει ένα επικίνδυνο ταξίδι στα ταραγμένα χρόνια του πολιτισμού των Μάγια. Σε έναν κόσμο που κυριαρχεί η καταπίεση και ο φόβος, θα
κάνει μεγάλες προσπάθειες να ανατρέψει τη μοίρα του, να αποδράσει και να επιστρέψει στο σπίτι του έχοντας ως κινητήρια δύναμη την αγάπη
του για τη γυναίκα του και την οικογένειά του.






To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Last edited by a moderator:
Τι ηθελε να πει ο ποιητης; Εγκο ντεν καταλαβαινει...:BDGBGDB55:

Την περιμενα πολυ καλυτερη αλλα αν εξαιρεσει κανεις καποιες σκηνες... δεν εβγαλα ακρη (εχω και καιρο που την εχω δει και με οχι καλη εικονα...)
 
Οπως δε καταλάβαμε τι ήθελε να πει με τα πάθει του Χριστού. Ο Μέλ αυτό που κατάλαβα εγώ είναι ότι έχει καταφέρει να εντυπωσιάζει με τις ταινίες του χωρίς αυτές να είναι κάτι ιδιαίτερο στο σύνολο τους. Στο οπτικό κομμάτι όμως παίρνει κεφάλια και μάλλον αυτό είναι κα που τον ενδιαφέρει και φυσικά αυτό είναι και που μας αρέσει . Δεν σας κρύβω ότι ήμουν ένας από τους ελάχιστούς που δεν μου άρεσε το bravehard . Πομπώδες ερμηνείες, τυπικό σενάριο , ανύπαρκτη πρωτοτυπία. Από εικόνες όμως?
 
.Ο κυριος Gibson δεν ειναι πολυ συμπαθης στους κυκλους του Hollywood. Ο κυριος Gibson δε φτιαχνει ευκολα εργακια οπως αυτοι οι μεγαλοσκηνοθετες που δεν κανουν τιποτε αλλο από αυτα που τους λενε τα αφεντικα τους: οι παραγωγοι-εμποροι. Ο κυριος Gibson μπαινει στα δυσκολα. Παιρνει ερασιτεχνες ηθοποιους και τους διδασκει να φερονται σαν πραγματικοι ιθαγενεις. Παιρνει ενα απλοϊκο σεναριο 3 σελιδων και μας καθηλωνει στην καρεκλα επι δυο ωρες. Με μια εκπληκτικη φωτογραφια χωρις φιλτρα και ιδιαιτερα χρωματακια επιτυγχανει τον απολυτο ρεαλισμο που λειπει απο τον σημερινο κινηματογραφο,οι σκηνες δρασης εχουν την προσωπικη του σφραγιδα,τα κουστουμια το μακιγιαζ,η μουσικη. ολα τελεια στην παραμικρη λεπτομερεια και δεν ακουμε αγγλικά από ιθαγενείς των Μάγια.
Και δύο πράγματα που συγκρατησα απο την ταινια:
-ο τρόπος που μας δειχνει πως ο ανθρωπος εξαρτιοταν απο τη φυση και ποσο αρμονικα μπορουσε να ζησει μαζι της, αλλα και ποσες δυναμεις μπορουσε να παρει απο αυτη.
-και την τελευταια σκηνη ριχνει το γαντι. Ποια βια δεν εχετε δει τιποτε τωρα αρχιζει.!ερχεται ο πολιτισμενος ανθρωπος.
__________________
 
Συμφωνω απολυτα με οσα γραφει πιο πανω
ο stellios Pappa.
O Μ.GIBSON δειχνει να ειναι ο σκηνοθετης του αυριο κατα την γνωμη μου.
Οσο δεν με ενδιεφερε ως ηθοποιος τοσο με ενδιαφερει σαν σκηνοθετης.
Με λιγα μεσα & χωρις τρελα εφε φτιαχνει εργα που καθηλωνουν απο
τον ρεαλισμο τους.
Oι εικονες στην ταινια του ειναι αξεπεραστες, τα συναισθηματα πολλα..
Τα ιδια ενιωσα & με την προηγουμενη του ταινια. (Τα παθη του Χριστου)
Εαν τον αφησει τελικα η βιομηχανια του θεαματος να συνεχισει να φτιαχνει
εργα νομιζω οτι θα δουμε απιθανες ταινιες στο κοντινο μελλον,αρκει να
μπορει & ο ιδιος γιαυτο διοτι με τον ασχημο τροπο ζωης που εχει (τα ξυδια
& τα λοιπα )φοβαμαι οτι δεν θα εχει & πολυ μελλον..
Οσον αφορα τωρα το συγκεκριμενο εργο ψηφιζω πολυ καλο & αναμενω το επομενο του.
 
Μια χαρα ταινια ηταν(χθες την ειδα)...Κυμαινομενη στο ιδιο σκεπτικο με τα παθη του Χριστου....αντε σειρα εχουν οι υπερτιμημενοι "πολιτισμοι" των Ρωμαιων και των Ελληνων! ;)
 
Η αλήθεια είναι πως οι ταινίες του Gibson πέραν από την "οπτική" τους πλευρά, προσπαθούν να περάσουν και κάποια μηνύματα, λιγάκι καμουφλαρισμένα που ίσως δεν φτάνουν ποτέ στο σύνηθες κινηματογραφικό κοινό. Τα πάθη του Χριστού, το θεωρώ κακούργημα αφού ακόμη και σήμερα δεν έχω καταλάβει τι σκοπό είχε η ενός τετάρτου σκηνή με το μαστίγωμα... το Apocalypto βέβαια δεν μας αφορά συναισθηματικά οπότε κάποιες λιγάκι τραβηγμένες και ωμές σκηνές θα τις δούμε πιο χαλαρά. Ενδιαφέρον πάντως ως έργο, του αξίζει μια θέαση αλλά τίποτε περισσότερο. Ψήφισα καλή.
 
Re: Απάντηση: Apocalypto

.Ο κυριος Gibson δεν ειναι πολυ συμπαθης στους κυκλους του Hollywood. Ο κυριος Gibson δε φτιαχνει ευκολα εργακια οπως αυτοι οι μεγαλοσκηνοθετες που δεν κανουν τιποτε αλλο από αυτα που τους λενε τα αφεντικα τους: οι παραγωγοι-εμποροι. Ο κυριος Gibson μπαινει στα δυσκολα. Παιρνει ερασιτεχνες ηθοποιους και τους διδασκει να φερονται σαν πραγματικοι ιθαγενεις. Παιρνει ενα απλοϊκο σεναριο 3 σελιδων και μας καθηλωνει στην καρεκλα επι δυο ωρες. Με μια εκπληκτικη φωτογραφια χωρις φιλτρα και ιδιαιτερα χρωματακια επιτυγχανει τον απολυτο ρεαλισμο που λειπει απο τον σημερινο κινηματογραφο,οι σκηνες δρασης εχουν την προσωπικη του σφραγιδα,τα κουστουμια το μακιγιαζ,η μουσικη. ολα τελεια στην παραμικρη λεπτομερεια και δεν ακουμε αγγλικά από ιθαγενείς των Μάγια.
Και δύο πράγματα που συγκρατησα απο την ταινια:
-ο τρόπος που μας δειχνει πως ο ανθρωπος εξαρτιοταν απο τη φυση και ποσο αρμονικα μπορουσε να ζησει μαζι της, αλλα και ποσες δυναμεις μπορουσε να παρει απο αυτη.
-και την τελευταια σκηνη ριχνει το γαντι. Ποια βια δεν εχετε δει τιποτε τωρα αρχιζει.!ερχεται ο πολιτισμενος ανθρωπος.
__________________
+1 :grinning-smiley-043
 
Να μην ανησυχείτε καθόλου και ο κος Gibson δεν κινδυνεύει από την βιομηχανία θεάματος. Κανένας και ποτέ δεν ζημιώθηκε όταν το έπαιξε φανατικός χριστιανός. Αν μάλιστα ακολουθήσει και καμία ταινία που θα δείχνει με τις ώρες λιοντάρια να κατασπαράζουν χριστιανούς, τότε οι μετοχές του θα πάνε στα ύψη. Να αρχίσετε να ανησυχείτε γι αυτόν μόνον άμα του την δώσει και κάνει καμιά ταινία με εγκλήματα χριστιανών που έκαναν αφού έγιναν εξουσία.
 
Να μην ανησυχείτε καθόλου και ο κος Gibson δεν κινδυνεύει από την βιομηχανία θεάματος. Κανένας και ποτέ δεν ζημιώθηκε όταν το έπαιξε φανατικός χριστιανός. Αν μάλιστα ακολουθήσει και καμία ταινία που θα δείχνει με τις ώρες λιοντάρια να κατασπαράζουν χριστιανούς, τότε οι μετοχές του θα πάνε στα ύψη. Να αρχίσετε να ανησυχείτε γι αυτόν μόνον άμα του την δώσει και κάνει καμιά ταινία με εγκλήματα χριστιανών που έκαναν αφού έγιναν εξουσία.

Γιατί, είπε κανείς ότι ανησυχεί για το αν θα πάει καλά ο κύριος Gibson; Εγώ προσωπικά τουλάχιστον δέν ανησυχώ και ούτε πρόκειται δηλαδή, για όποιο είδος ταινίας κι´αν γυρίσει. Δεν έχω αγοράσει μετοχές της εταιρίας του.!!
 
Κάθε άλλο παρά ανησυχία δεν έχουμε . Εγώ είμαι σίγουρος ότι κάποια στιγμή θα γίνει ένας από τους μεγαλύτερους σκηνοθέτες ever . Πχ μπορεί να γίνει ένας Σπίλμπεργκ . Κιούμπρικ όμως δεν πρόκειται να γίνει ποτέ.
Άσχετο αλλά αυτός ο ιθαγενής πρωταγωνιστής εκεί που τρέχει στην ζούγκλα αν του βάζαμέ και μια μπάλα στα πόδια δεν θα ήταν ίδιος ο Ροναλντίνιο? :flipout:
 
Ο τρελλοΜελ είναι περίπτωση Eastwood.

μετριότατος ηθοποιός αλλά καλός σκηνοθέτης, με ματιά που θα του επιτρέψει να ανέβει την κλίμακα μέχρι και το άριστος.
 
Πολύ καλή ταινία.
Συμφωνώ με πολλά απ´όσα έγραψε ο Στέλιος στο σχόλιό του.
Ο Gibson χρησιμοποιεί σάν τίτλο τής ταινίας του μιά Ελληνική λέξη,που έχει κατανοήσει τήν έννοιά της πλήρως.
Ταινία συμβολική,με παραλληλισμούς στο σήμερα και ένα πολύ δυνατό σχόλιο πάνω στην κατάρρευση τών πολιτισμών.
Με αφορμή τούς Μάγιας(άν και αμφισβητήθηκε απο πολλούς η ιστορική ακρίβεια τής ταινιας και ίσως όχι άδικα),πού ανέπτυξαν έναν σπουδαίο αλλά και αντιφατικό πολιτισμό,μάς κλείνει το μάτι για τον σημερινό Νεορωμαϊκό πολιτισμό.
Οι Μάγιας κατέρρευσαν απο τίς οικολογικές καταστροφές που προκάλεσαν ,αλλά και απο την αλαζονική τους συμπεριφορά στούς άλλους λαούς.
Οι σκηνές στό σκλαβοπάζαρο,οι ανθρωποθυσίες που γίνονται ενσυνείδητα και για πολιτικούς λόγους από τίς ανώτερες κάστες,οι εκατόμβες θυμάτων(η σκηνή που ο νεαρός πρωταγωνιστής παραπατάει ανάμεσα σε εκατοντάδες νεκρούς θυμίζει Ιράκ)η ασύστολη εκμετάλλευση τών ανθρώπων,η βία,η επιστροφή στήν ´αθωότητα´,ο λογικότατος φόβος τού διασωθέντος πρωταγωνιστή,που λέει στην γυναίκα του να επιστρέψουν στο δάσος,μόλις βλέπει τούς Κονκισταδόρες,αλλά και η συνολική ατμόσφαιρα έντασης που δημιουργεί ο Μέλ,φτιάχνουν μιά πολύ καλή ταινία.
Η κατάρρευση τών Μάγιας ,κατά τον Γκίμπσον έχει παρεμφερείς λόγους,με την προβλεπόμενη κατάρρευση τού σημερινού πολιτισμού ,κυρίως τού Αμερικανικού,και όχι μόνον.
Ολα τα λεφτά η σκηνή,στην μέση τής ταινίας,που οι εισβολείς μαζί με τούς αιχμαλώτους,συναντάνε την άρρωστη απο πανούκλα μικρή,δίπλα στην νεκρή μητέρα της...´Φυλαχτείτε απο τον άνθρωπο που φέρνει τον Πάνθηρα..........Θα τελειώσει τον κόσμο σας´,τούς λέει.
Η Ιστορία πάντα εκδικείται.Ακόμα και με την βία.Ατιμώρητοι πάντως δεν θά μείνουν.
Ο Γκίμπσον βρίσκεται σε πολύ καλό δρόμο...
 
Κάνοντας μιά βόλτα στο διαδίκτυο διάβασα εντελώς διαστρεβλωμενες κριτικές για τον Γκίμπσον.
Ενας τής Καθημερινής ´φτύνει´την ταινία γιατί την θεωρεί απλή ταινία βίας.Προφανώς έτσι έδωσε γραμμή ο Παπαχελάς ,που απο τότε πού ανέλαβε η ´Κ´έχει γίνει τουριστικός οδηγός τού Αμερικανικού ´Παραδείσου´.
Αλλος έγραψε ότι ο Γκίμπσον χειροκροτεί τήν είσοδο τών κονκισταδόρες,που με τον πολιτισμό τους ´διασώζουν ´τούς ´άγριους´.
Η Τυφλοί και άσχετοι είναι ή κακοήθεις.Δεν εξηγείται αλλοιώς.
 
Ωπα βρε Σπυράκο..

Εγώ εξοργίστηκα με την ταινία .Την θεωρώ περιτύλιγμα μπροστά στην "Ιβο Τζίμα" που σε λυγίζει.

Είμαι τυφλός ή άσχετος ?:slapface: :BDGBGDB55:

Υ.Γ. Είχα να γράψω πολλά αρνητικά γι αυτό το "έργο" αλλά δεν πρόλαβα ακόμα..-bye-
 
To σχόλιο στο δεύτερο post μου Δημήτρη δεν αναφέρεται σε κάποιον θεατή αλλά σε κριτικούς που είδαν πράγματα στην ταινία που δεν υπήρχαν κάν.Τα ανέφερα κιόλας.
Γράψε ότι νομίζεις.Αλλοίμονο.
Και προφανώς δεν συγκρίνω έναν ολοκληρωμένο πιά σκηνοθέτη σάν τον Ιστγουντ με τον Γκίμπσον..Απλά αυτη η ταινία του για μένα είναι ελπιδοφόρα.
Και προσωπικά τόχω ξαναγράψει.
Δεν έχω κανενα πρόβλημα να δηλώσω ότι για μένα ο Ιστγουντ έχει μπεί στο πάνθεον τών μεγάλων σκηνοθετών.
 
To σχόλιο στο δεύτερο post μου Δημήτρη δεν αναφέρεται σε κάποιον θεατή αλλά σε κριτικούς που είδαν πράγματα στην ταινία που δεν υπήρχαν κάν.Τα ανέφερα κιόλας.
Γράψε ότι νομίζεις.Αλλοίμονο.
Και προφανώς δεν συγκρίνω έναν ολοκληρωμένο πιά σκηνοθέτη σάν τον Ιστγουντ με τον Γκίμπσον..Απλά αυτη η ταινία του για μένα είναι ελπιδοφόρα.
Και προσωπικά τόχω ξαναγράψει.
Δεν έχω κανενα πρόβλημα να δηλώσω ότι για μένα ο Ιστγουντ έχει μπεί στο πάνθεον τών μεγάλων σκηνοθετών.

:SFGSFGSF: :ernaehrung004: :2thumb22sup:
Αλλοίμονο στους αμφισβητίες του ! (Στέλιο μην τσιμπήσεις..)