Απορία αρχαρίου: Μα πόσο μεγάλες είναι τέλος πάντων αυτές οι διαφορές;

Re: Denon DA 300 USB DAC

Δεν μπορείς να αγνοησεις όμως την καθαρότητα που έχει αυτο το dac και αυτό ισχύει απο το τροφοδοτικό του !!!Σε μένα μου έκατσε μια χαρά αλλά γενικά όλα τα dac θέλουν μήνες για να στρώσουν !!![τραχύτητα
]

Αν σου αρέσει είναι άλλο πράγμα, και άλλο πράγμα είναι να το αναφέρεις ως dac αναφοράς, πράγμα που έχεις κάνει σε προηγούμενο ποστ... σου είπα ότι το είχα για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα και έχει το χαρακτηριστικό ασαφές ήχο με τραχύτητα... αυτά με τα στρωσίματα μηνών δεν ξέρω παιδιά ποιος τα λέει και από που δημιουργούνται αυτοί οι αστικοί μύθοι...

Δεν θα τοποθετηθώ πια, εκτός σε ότι έχει να κάνει με το Denon που όπως λέει πολύ σωστά ο Πάνος ούτε που το έχουμε ακούσει ακόμα, πόσο μάλλον να λέμε για τυχόν συγκρίσιμα άλλα dac...
 
Re: Denon DA 300 USB DAC

Ομολογουμένως αυτός είναι ένας εξαιρετικός DAC!!!
Οσο άκουσα στην έκθεση με ακουστικά και τον συνοδό εν/τη της εταιρίας το αποτέλεσμα ήταν πάρα πολύ καλό!!!
Υπάρχει βέβαια το ψυχολογικό "3000 για Κινέζικο" ... ε σιγά σιγά θα το ξεπεράσουε!!
Αν κάποιος έχει σκοπό να κινηθεί στην κατηγορία πρέπει να τον ακούσει!!!!

Οι διαφορές ανάμεσα στους DACs σαφώς και δεν είναι αμελητέες (οι διαφορές ξαναλέω)!!

Το Denon δείχνει καλή περίπτωση... ελπίζω να μπορέσουμε να το ακούσουμε σύντομα!!

Μιάμ μιάμ!! Εγώ Μιχάλη το έχω ξεπεράσει αλλα μου λείπουν περίπου δυό χιλιάρικα....









Απο την άλλη δεν κλαίω κιόλας με το Mytek.. Θα ήταν βλάσφημη αχαριστία να το κάνω αυτό.. Άν τα είχα όμως.. ΑΑχχ αυτή η "αρρώστια"..
 
Re: Denon DA 300 USB DAC

Yamaha CD S1000+Pro-Ject 2 Xperience --->
Xindak XA3200 MKII --->
Xindak XA8800MNU --->
Gamut Phi 5

Φίλε Bower όντως το σύστημα σου είναι αξιοσέβαστο.. Το οτι δεν ακούς τις διαφορές μην το παίρνεις και βαριά αφου στο χόμπυ μας είναι και ένα είδος ευλογίας το να μην χάνεις τον ύπνο σου με το παραμικρό.

Παρόλα αυτά και χωρίς παρεξήγηση είναι εκτροπή και κάπως ανούσιο στο νήμα αυτό που αφορά ένα συγκεκριμένο προιόν το να ερευνήσουμε την αιτία που εσύ δεν ακούς τις διαφορές σε κάποιες κατηγορίες προιόντων..

Ένα καινούριο νήμα με την απορία αυτή ως αφορμή νομίζω οτι θα είχε περισσότερο ενδιαφέρον και για εσένα αλλα και σαν κουβέντα χωρίς το βαρίδι του off topic και προσωπικά αν το θέμα με απασχολούσε αυτό θα έκανα.

Πάντα φιλικά.

Πέτρος.
 
Last edited:
Το θέμα διαφορές είναι λίγο παρεξηγημένο νομίζω..
Το να κάνουμε μια αλλαγή για να ακούσουμε απλώς διαφορές δεν λέει τίποτα.
Όπως επίσης δεν λέει τίποτα αν αυτές οι διαφορές δεν πάνε στην κατεύθυνση του σωστού ή του γούστου αλλά στην σφαίρα του τυχαίου.

Γνώμη μου είναι πως η κάθε αλλαγή θέλει διάβασμα για να είναι πετυχημένη.
Θέλει στόχευση,κι αυτό γίνεται μόνο αν καταπιαστεί κανείς με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κάθε συστήματος και συσκευής.
Αλλιώς ναι μεν με μια τυχαία αλλαγή θα ακούσουμε διαφορές,αλλά το τι θα ακούσουμε είναι απλώς τυχαίο κι αν δεν είναι στοχευμένο από πριν είτε θα το αναζητήσουμε,είτε ενδέχεται να μην το πάρουμε καν χαμπάρι παρά μόνο όταν οι συνθήκες ή κάποιο τυχαίο κομμάτι το επιτρέψει.

Προϋπόθεση όμως για όλα αυτά είναι η μακρά συμβίωση με το σύστημα χωρίς πολλές αλλαγές συνεχώς και το σωστό στήσιμο.
Τι αλλαγές να καταλάβει κάποιος π.χ. αν δεν έχει σωστή σκηνή;
Η αν έχει ανισορροπία μεταξύ καναλιών,ή,ή,ή...

Η περίπτωση πολύ τρανταχτών αλλαγών,έρχεται μόνο με γενναία αναβάθμιση,ή πολύ σωστότερο στήσιμο από αυτό που ήδη έχει κάποιος ή με μια πολύ καλή φροντίδα στον χώρο και παθητική ισοστάθμιση.Ή φυσικά με την διόρθωση κάποιου τρανταχτού λάθους,κακή συνέργεια μεταξύ μηχανημάτων πχ. ή πολύ κακά καλώδια,κλπ..

Μετά από όλα αυτά,κοιτάζουμε και τις διαφορές μεταξύ των ντακ που λέμε παραπάνω.
Και τότε δεν έχει σημασία η τιμή,σημασία έχει να καθίσει καλά στο δικό μας σύστημα και στο δικό μας αυτί.
Τώρα αν θα είναι NOS ή oversampling ή οτιδήποτε άλλο,είναι απλώς θέμα γεύσης.
Και περί ορέξεως...
 
Κατ αρχην για να βαλουμε στο ζητουμενο μια αρχη για να μπορεσουμε να βαλουμε κι ενα τελος καλο θα ηταν να πει
Ο καθενας μας τιπροσεχει πρωτο σαν αλλαγη οταν βαζει νεο ντακ στην αλυσιδα του
 
Απάντηση: Re: Απορία αρχαρίου: Μα πόσο μεγάλες είναι τέλος πάντων αυτές οι διαφορές;

Κατ αρχην για να βαλουμε στο ζητουμενο μια αρχη για να μπορεσουμε να βαλουμε κι ενα τελος καλο θα ηταν να πει
Ο καθενας μας τιπροσεχει πρωτο σαν αλλαγη οταν βαζει νεο ντακ στην αλυσιδα του

+1
Προσωπικά θα ζητούσα ότι ζητάω από το κάθε μηχανάκι μου.
Ξεκούραστο και ζεστό άκουσμα,πλούσιο με καλή σκηνή και σωστή εικόνα.
Με κάποια ικανοποιητική ανάλυση.
Όχι πολύ ζεστό όμως,μια που σε συνδυασμό με τα τα υπόλοιπα θα λάσπωνε.Κάτι στην ζεστή πλευρά του ουδέτερου μάλλον.
Οπότε αν παρατούσα το σαυράκι μου στην μορφή που είναι μάλλον θα πήγαινα σε κάποιο ουδέτερο NOS.
Για κάτι ενδιάμεσο δεν θα πλήρωνα.
 
Και κάτι ακόμα για τις διαφορές γενικότερα.
Όσο πιο πολλά διαβάζω για μηχανάκια cost no object και για την κατασκευή τους τόσο πιο πολύ εκπλήσσομαι.
Κι αυτό γιατί σε τέτοια μηχανάκια-τα καλώδια ας πούμε- ΔΕΝ πρέπει να ακούγονται.Ούτε οι αλλαγές τους.
Όχι,δεν έχουν τίποτα οι κατασκευαστές τους απέναντι στους κατασκευαστές καλωδίων.
Απλώς προβλέπουν κυκλωματικά την προσαρμογή του μηχανήματος,ώστε ακόμα κι ένα κακό ή μακρύ καλώδιο ή μια λάθος επιλογή να μην αλλοιώσει τον χαρακτήρα και να μην δημιουργήσει πρόβλημα στο μηχάνημα.

Στις υπόλοιπες κατηγορίες βέβαια,πρέπει να ρίξουμε είτε πολύ διάβασμα είτε πολύ δοκιμή...
 
Δεν ξερω αν ειμαι εκτος θεματος αλλα καπου ειδα καποια σχολια περι φυσικου ηχου και θαθελα να καταθεσω μια εμπειρια μου,παρακολουθησα πριν 10 μερες στην Λυρικη σκηνη το αφιερωμα στην Καραινδρου απο τανιες του Αγγελοπουλου+χορος,επαιζε ορχηστρα περιπου 30 ατομων ημουν σε οχι και τοσο καλη θεση...ο φυσικος ηχος ειναι αξεπεραστος ισως λογω θεσης καποια οργανα να τα ακουγα στο + αλλα στο - ,καμια σημασια αυτο που εφτανε στα αυτια καμια σχεση με οτι εχω ακουσει απο πανακριβα συστηματα σε σωστο χωρο! καταλαβαινεις την διαφορα και με κλειστα ματια ο φυσικος ηχος ειναι κατι το τελειως διαφορετικο.

Ο φυσικός ήχος είναι αυτό που προσπαθούμε να πετύχουμε όλοι μας στο σύστημα μας.

Είναι ο τρόπος με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε την μουσική και μας φαίνεται άνετος και ευχάριστος.

Είναι όπως το παράδειγμα σου, αλλά είναι επίσης και υποκειμενικό, και θα σου πω και παραδείγματα...

Όποιος ακούει κλασσικά συμφωνικά έργα έχει μεγαλύτερα ποσοστά επιτυχίας στις επιλογές του, (λόγω του ότι είναι εξοικειωμένος με αυτή την φυσικά ακουστική γεμάτη από τεράστια δυναμικά) έχει δυσκολία στην επίτευξη όμως διότι το σύστημα θα ξεφύγει οικονομικά ακόμα και σε μπάτζετ καταστάσεις για να φτάσει εκεί που θα πλησιάσει κάπως την αυθεντική εμπειρία...

Ένας που ακούει ηλεκτρονική μουσική αποκλειστικά, έχει πολύ εύκολο δρόμο μπροστά του, αλλά και λιγότερο ευαίσθητο ακουστικό κριτήριο...

Κάπου ενδιάμεσα είναι όποιος ακούει τα μικρά σχήματα με φωνές τζαζ/έντεχνο ... σαφέστατα πιο εύκολο να επιτευχθεί καλό αποτέλεσμα από εκείνο που θέλει όλη την συμφωνική μπροστά σου με ακρίβεια διαβήτη.

Για μένα είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε τι ακούμε, και τα συμπεράσματα πρέπει να βγαίνουν χωρίς γενικεύσεις.

Σωκράτη δεν είναι μόνο η ικανότητα του ηχείου να μετακινεί αέρα λόγω επιφάνειας, αλλά και ικανότητά του να αποδίδει την κάθε συχνότητα χωρίς παραμόρφωση και σε αναλογία με τις άλλες συχνότητες σωστά, βάση της ηχογράφησης αλλά και βάση της ακουστικής του δωματίου...

Η ικανότητα λοιπόν ενός συστήματος πρέπει να βρίσκεται μάλλον στην ισορροπία μεταξύ ανάλυσης/σαφής στερεοφωνικής εικόνας κατά βάθος και πλάτος, και ικανότητα απόδοσης δυναμικών/ μαζί με έλεγχο...

Το αν είναι ζεστό ή σκληρό νομίζω έχει να κάνει αποκλειστικά με το είδος της ηχογράφησης και ένα σύστημα δεν θα πρέπει να παρεμβαίνει σε αυτά τα θέματα... σε καλή ηχογράφηση πρέπει να λάμπει και σε άσχημη να ακούγονται όλα τα προβλήματα της... μόνο αυτό το σύστημα έχει την ικανότητα επαρκούς αληθοφάνειας...

Και εδώ που πάμε να βγάλουμε μια άκρη... θα βγει κάποιος και θα πει: ρε αδερφέ, δεν με ενδιαφέρουν εμένα οι αληθοφάνειες ούτε να παίζει το σύστημα και να νομίζω ότι είμαι στο μέγαρο... θέλω απλά να βάζω ένα ουίσκι και να κάθομαι στον καναπέ και να γουστάρω...

Δεκτό και αυτό, αλλά πρέπει όλοι μας να είμαστε συνειδητοποιημένοι, πριν αρχίζουμε να κρίνουμε μηχανήματα, να λέμε ότι δεν υπάρχουν ή υπάρχουν διαφορές και το τάδε ή το δείνα είναι reference...
 
Απάντηση: Re: Απορία αρχαρίου: Μα πόσο μεγάλες είναι τέλος πάντων αυτές οι διαφορές;

Ο φυσικός ήχος είναι αυτό που προσπαθούμε να πετύχουμε όλοι μας στο σύστημα μας...............

Χρήστο συμφωνώ σε όλα.
Απλώς ανέφερα την πιο φωναχτή αδυναμία.Φυσική είναι,τίποτα άλλο.
Συμφωνώ επίσης 100% στα της επιλογής.
Ακόμα και λάθος να είναι μια επιλογή,όταν γίνεται συνειδητά και με γνώση,είναι σωστό λάθος αν κάποιον τον ευχαριστεί και τον καλύπτει.
 
Να πω και εγω την απιψη μου η οποια ειναι η εξης: αν βαλουμε σε μια γραφικη παρασταση δυο αξονων την ποιοτητα και την τιμη θα δουμε οτι οσο αυξανεται η τιμη αυξανεται και η ποιοτητα με καμπυλη, και μετα απο καποιο σημειο η μεγαλη αυξηση τιμη εχει πολυ μικρη αυξηση ποιοτητας. Τωρα σε εναν αριστα διαμορφωμενο χωρο σε ταυτοχρονη συγκριση ηχητικων συστηματων θα καταλαβουνε τη διαφορα οι περισσοτεροι. Στα σπιτια μας ομως το 99% απο μας δεν θα καταλαβουν τιποτα. Οποτε για μενα ενα συστημα ενισχυτη και δυο ηχειων της ταξης 1500 ειναι υπεραρκετο και για πανω απο τον μεσο χρηστη.
 
Ο φυσικός ήχος είναι αυτό που προσπαθούμε να πετύχουμε όλοι μας στο σύστημα μας.

Είναι ο τρόπος με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε την μουσική και μας φαίνεται άνετος και ευχάριστος.

Είναι όπως το παράδειγμα σου, αλλά είναι επίσης και υποκειμενικό, και θα σου πω και παραδείγματα...

Όποιος ακούει κλασσικά συμφωνικά έργα έχει μεγαλύτερα ποσοστά επιτυχίας στις επιλογές του, (λόγω του ότι είναι εξοικειωμένος με αυτή την φυσικά ακουστική γεμάτη από τεράστια δυναμικά) έχει δυσκολία στην επίτευξη όμως διότι το σύστημα θα ξεφύγει οικονομικά ακόμα και σε μπάτζετ καταστάσεις για να φτάσει εκεί που θα πλησιάσει κάπως την αυθεντική εμπειρία...

Ένας που ακούει ηλεκτρονική μουσική αποκλειστικά, έχει πολύ εύκολο δρόμο μπροστά του, αλλά και λιγότερο ευαίσθητο ακουστικό κριτήριο...

Κάπου ενδιάμεσα είναι όποιος ακούει τα μικρά σχήματα με φωνές τζαζ/έντεχνο ... σαφέστατα πιο εύκολο να επιτευχθεί καλό αποτέλεσμα από εκείνο που θέλει όλη την συμφωνική μπροστά σου με ακρίβεια διαβήτη.

Για μένα είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε τι ακούμε, και τα συμπεράσματα πρέπει να βγαίνουν χωρίς γενικεύσεις.

Σωκράτη δεν είναι μόνο η ικανότητα του ηχείου να μετακινεί αέρα λόγω επιφάνειας, αλλά και ικανότητά του να αποδίδει την κάθε συχνότητα χωρίς παραμόρφωση και σε αναλογία με τις άλλες συχνότητες σωστά, βάση της ηχογράφησης αλλά και βάση της ακουστικής του δωματίου...

Η ικανότητα λοιπόν ενός συστήματος πρέπει να βρίσκεται μάλλον στην ισορροπία μεταξύ ανάλυσης/σαφής στερεοφωνικής εικόνας κατά βάθος και πλάτος, και ικανότητα απόδοσης δυναμικών/ μαζί με έλεγχο...

Το αν είναι ζεστό ή σκληρό νομίζω έχει να κάνει αποκλειστικά με το είδος της ηχογράφησης και ένα σύστημα δεν θα πρέπει να παρεμβαίνει σε αυτά τα θέματα... σε καλή ηχογράφηση πρέπει να λάμπει και σε άσχημη να ακούγονται όλα τα προβλήματα της... μόνο αυτό το σύστημα έχει την ικανότητα επαρκούς αληθοφάνειας...

Και εδώ που πάμε να βγάλουμε μια άκρη... θα βγει κάποιος και θα πει: ρε αδερφέ, δεν με ενδιαφέρουν εμένα οι αληθοφάνειες ούτε να παίζει το σύστημα και να νομίζω ότι είμαι στο μέγαρο... θέλω απλά να βάζω ένα ουίσκι και να κάθομαι στον καναπέ και να γουστάρω...

Δεκτό και αυτό, αλλά πρέπει όλοι μας να είμαστε συνειδητοποιημένοι, πριν αρχίζουμε να κρίνουμε μηχανήματα, να λέμε ότι δεν υπάρχουν ή υπάρχουν διαφορές και το τάδε ή το δείνα είναι reference...

γεια σου ρε Χρηστο ωραια η αναλυση σου χαρας το κουραγιο σου να γραψεις σεντονι.
και εχεις απολυτο δικιο περι υποκειμενικοτητας,
και οχι μονο σε διαφορετικα ειδη μουσικης,αλλα ακομη και στο ιδιο ειδος ο καθενας ακουει διαφορετικα πραματα,
η φυσικη αναπαραγωγη για τον καθενα ειναι αναλογη στα βιωματα του και τα ακουσματα του.
Εγω π.χ οταν βαζω νεο ντακ μιας και αυτο κυνηγαω τα τελευταια χρονια το πρωτο που προσπαθω να ακουσω ειναι βαθος πλατος σκηνης γενικα διαστασεις,
μετα το σωμα οργανων και τελος να μπορω οπως ειπες να καθομαι ξεκουραστα να ακουω για πολυ ωρα χωρις να με κουραζει,
τωρα αναλυσεις αερας μποφορ και αλλα τα ακουω βερεσε.
Αναλυση εχουν ολα τα ντακ ειδικα με τα hd format.
Ολο το ψωμι ειναι στα 44/16.
 
Να πω και εγω την απιψη μου η οποια ειναι η εξης: αν βαλουμε σε μια γραφικη παρασταση δυο αξονων την ποιοτητα και την τιμη θα δουμε οτι οσο αυξανεται η τιμη αυξανεται και η ποιοτητα με καμπυλη, και μετα απο καποιο σημειο η μεγαλη αυξηση τιμη εχει πολυ μικρη αυξηση ποιοτητας. Τωρα σε εναν αριστα διαμορφωμενο χωρο σε ταυτοχρονη συγκριση ηχητικων συστηματων θα καταλαβουνε τη διαφορα οι περισσοτεροι. Στα σπιτια μας ομως το 99% απο μας δεν θα καταλαβουν τιποτα. Οποτε για μενα ενα συστημα ενισχυτη και δυο ηχειων της ταξης 1500 ειναι υπεραρκετο και για πανω απο τον μεσο χρηστη.

Δεκτά όλα αυτά, αλλά δεν αποτελούν παγκόσμιες αλήθειες... είναι πόσο θέλει να ασχοληθεί κανείς, πόσο αντέχει η τσέπη του, και τι κουλτούρα (μουσική εννοώ πάντα) έχει...

Οι φίλοι μου που δεν ασχολούνται με το hifi, με θεωρούν τρελό που ξοδεύω τόσα και έχω αυτό το σύστημα που έχω (συμφωνούν ως προς την ποιότητα ήχου, αλλά δεν μπορούν να δικαιώσουν την δαπάνη)... προσωπικά θεωρώ ότι έχω κάτι που με ευχαριστεί, αλλά αν μπορούσε η τσέπη μου θα είχα κάτι σε πολύ ανώτερο επίπεδο...

Σίγουρα όταν μιλάμε για χρήματα και απόδοση όσο πιο μεγάλη κατηγορία τιμής τόσο πιο μικρές οι διαφορές... αλλά αυτές πανάθεμα τες, είναι που μας κάνουν να χαιρόμαστε σαν μικρά παιδιά με το χόμπι μας...

Όπως πολύ σωστά είπε και ο Σωκράτης πιο πάνω, θέλει πολύ μελέτη η αναβάθμιση... και βλέπω πολλά λάθη να γίνονται από πολλά παιδιά... ξεκινάνε ανάποδα και προσπαθούν να αποδείξουν την αξία της επιλογής που έχουν ήδη κάνει ενώ θα έπρεπε να ξεκινήσουν από μηδενική βάση και να δουν τι χρειάζονται πόσο θέλουν να πληρώσουν και ποια μηχανήματα στη κατηγορία αυτή τους καλύπτουν καλύτερα...

@ farflung γεια σου ρε Θοδωρή!! -bye-
 
Σίγουρα όταν μιλάμε για χρήματα και απόδοση όσο πιο μεγάλη κατηγορία τιμής τόσο πιο μικρές οι διαφορές... αλλά αυτές πανάθεμα τες, είναι που μας κάνουν να χαιρόμαστε σαν μικρά παιδιά με το χόμπι μας...

-bye-

+1000
 
να πω και εγω την κοτσανα μου σαν νεος στον χορο του ηχου
ποτε δεν καταλαβα τι μπορει να κανει παραπανω (εκτος απο το ντιζαιν) στον μεσο χρηστη ενα ηχειο των 2000-3000- 5000+ ευρο απο ενα των 400 ευρο με παρομοια τεχνικα χαρακτιριστικα.....
δηλαδη σε ενα χωρο 40 τμ κουζινο-σαλονι που ειναι τα περισσοτερα σπιτια σε εναν ενισχυτη των 800-1000 ευρο ο μεσος χρηστης θα καταλαβεται διαφορα οταν παιζει ενα cd των Scorpions ας πουμε ????

Είναι σίγουρο ότι ένα υγιές "αυτί" θα αντιληφτεί τη διαφορά επειδή είναι θέμα αντίληψης και μόνο.
Οι συνθήκες και η ψυχική μας κατάσταση παίζει σημαντικότερο ρόλο απ´οτιδήποτε άλλο προκειμένου να απολαύσουμε πραγματικά την μουσική που μας αρέσει και ακούμε. Νομίζω ότι είναι διαφορετικό πράγμα η αντιληψη των διαφορών από την ακρόαση μουσικής.
 
να πω και εγω την κοτσανα μου σαν νεος στον χορο του ηχου
ποτε δεν καταλαβα τι μπορει να κανει παραπανω (εκτος απο το ντιζαιν) στον μεσο χρηστη ενα ηχειο των 2000-3000- 5000+ ευρο απο ενα των 400 ευρο με παρομοια τεχνικα χαρακτιριστικα.....
δηλαδη σε ενα χωρο 40 τμ κουζινο-σαλονι που ειναι τα περισσοτερα σπιτια σε εναν ενισχυτη των 800-1000 ευρο ο μεσος χρηστης θα καταλαβεται διαφορα οταν παιζει ενα cd των Scorpions ας πουμε ????

Τα ηχεία είναι το "στόμα" του συστήματος κύριε Γιώργος69. Όσο καλύτερα συμπεριφερθούμε στο σύστημα μας τόσο καλύτερα θα ακουστούν. Είναι το μοναδικό στοιχείο του συστήματος που μας φέρνει σ επαφή με αυτό και με το πόσο το έχουμε προσέξει.
Αν μας ενδιαφέρει το "θέμα" και δώσουμε την ελάχιστη προσοχή που χρειάζεται, οι διαφορές είναι εύκολα αντιληπτές ΑΡΚΕΙ και τα συνοδά τους να ακολουθούν, διαφορετικά υπάρχει η περίπτωση είναι να μην αντιληφθούμε τις διαφορές γιατί όπως λένε και ο Άγγλοι "σκουπίδια στην είσοδο, σκουπίδια και στην έξοδο".
Τι να μας "πει" το ηχείο αν πίσω από αυτό υπάρχουν "σκουπίδια"; Ίσα ίσα που το φθηνότερο θα ακουστεί και καλύτερα γιατί δε θα έχει τις δυνατότητες να αποκαλύψει το "σκουπιδαριό" πίσω του.
Αντίθετα το "μεταξωτό" ηχείο που θα απαιτεί και "επιδέξια" συνοδά, θα μας γκρινιάζει σαν άσμα του Μητσάκη, "μου'φαγες όλο το ρευστό, με οδηγείς μ' ενα σωρό σκουπιδαριό, θελεις σωστά και να στα πω;" ;ο)