Απορίες για αλυσοπρίονο βενζίνης

Χαχαχαχα!!!!
Το όπλα το χρησιμοποιώ σαν έκφραση για τα πράγματα που μας λύνουν τα χέρια και κάνουν τη ζωή μας πιο εύκολη!
Ευχαριστώ για τον κωδικό θα το τσεκάρω στην Αθηνάς καθώς αυτός που έχουμε στον Πειραιά δε φέρνει ούτε ΜΟΤΟΜΙΧ.....
 
Απάντηση: Re: Απορίες για αλυσοπρίονο βενζίνης

Ειρωνεία για ποιον λόγο να είναι?
Ίσα ίσα που ισχυροποιεις την άποψη μου για την χρήση ποιοτικών περιφεριακων από τις εταιρείες που θεωρώ κορυφαίες στον χώρο.
Ο γραπτός λόγος είναι παρεξηγησιμος αλλά όχι και έτσι.

Βασίλη χρησιμοποιώ και εγώ ένα βελτιωτικό καυσίμου ειδικό για αλυσσοπριονα που διατηρεί και το καύσιμο για αρκετό χρονικό διαστημα.
Βέβαια είναι πολύ καλό και το MOTOMIX.

Κυριακο το βελτιωτικο και που μπορω να το βρω ελλαδα γιατι με διαδικτιακες αγορες εχω μαυρα μεσανυχτα ;καλο το motomix αλλα πανακριβο.
 
Re: Απάντηση: Re: Απορίες για αλυσοπρίονο βενζίνης

Κυριακο πιο ειναι το βελτιωτικο και που μπορω να το βρω ;καλο το motomix αλλα πανακριβο.

Βασιλη ειναι το Briggs & Strattonon Fresh Start Fuel Preservative Plus
100002.jpg

Για περσισσοτερες πληροφοριες το σαιτ τους ειναι εδω!
http://www.briggsandstratton.com/us/...plus-100002web

Εγω το εφερα απο Αγγλια μεσω ebay.
 
δεν σε προλαβα καθως διορθωνα το προηγουμενω ποστ μου .ελλαδα που μπορω να το βρω γιατι απο διαδικτικες αγορες εχω μεσανυχτα.
 
Δυστυχώς Βασίλη από Ελλάδα ο συγκεκριμένο δε γνωρίζω. Υπάρχουν άλλα όμως βελτιωτικά βενζίνης
Penzoil κλπ όμως δε ξέρω αν έχουν και την δυνατότητα διατήρησης της στον χρόνο όπως αυτό.
 
Re: Απάντηση: Re: Απορίες για αλυσοπρίονο βενζίνης

Στο ίδιο προϊόν της B&S αναφερόμουν , δεν είναι απαραίτητο για φρέσκο καύσιμο όμως .

Γάντια έχει η STIHL 8αρι στα 30 ευρώ με προστασία από κοψίματα , πήγαινε σε ένα κατάστημα και ζήτα τον κωδικό 0000 883 1508 .

Όσο για τα όπλα δεν βρισκόμαστε σε πόλεμο βρε συ , άλλωστε ποτέ δεν είπα πως αυτό που πρότεινες δεν είναι καλό , ούτε κατηγόρησα κάποια εταιρία , δεν είναι στο στυλ μου . Αυτό που επιδιώκω είναι να πουλώ γνωρίζοντας στον πελάτη για πιο λόγο ζητώ το τάδε ποσό για το τάδε εργαλείο και που υπερτερεί . Το να του πω πάρε STIHL διότι τα Husqvarna χαλάνε και το αντίθετο κάποιο ανταγωνιστικό κατάστημα , θα καταλήξουμε οι χρήστες να μην ξέρουν τι κρατάνε στα χέρια τους και να λένε αγόρασα αυτό γιατί δεν χαλάει .
Εάν ήταν μόνο αυτό το κίνητρο , τότε θα πουλούσαμε μόνο το 08s που πίστεψέ με δεν χαλάει και με παίρνει μπροστά και με 5 χρονών καύσιμο :ernaehrung004:.


Επειδή τώρα μπήκα και είδα τα σχόλια να διευκρινήσω τα εξής:

1)Δεν είμαι μέσα απο Καβάλα αλλά τον κύριο Τάσο τον ξέρω (αυτός δεν με ξέρει αλλά δεν πειράζει).
Η Stihl δυστυχώς δεν έχει καλό service μέσα στον Νομό Καβάλας και όταν χαλάει κάποιο μηχανάκι πάει στο Πολύστυλο Δράμας για επισκευή (για χοντρές ζημιές).
Π.χ Διαθέτω ένα σκυλί 011 το οποίο στην Καβάλα ο κ Τάσος δεν μπόρεσε να το επισκευάσει (ήθελε μεμβράνες και φίλτρο καυσίμου) και πήγε Δράμα (πριν από 5-6 χρόνια αυτό).

2) Δεν υπάρχει θέμα σύγκρισης μεταξύ Stihl και Husqvarna. Και οι 2 είναι κορυφαίες εταιρείες με μακρόχρονη εμπειρία και με κορυφαία προιόντα. Αν δεν είδες, με την ίδια ευκολία που κατηγορώ το 170 κατηγορώ και το 236 καθώς και τα 2 είναι φτηνοδουλειές.
Επίσης στο 170 αλλά και στο 135 η συναρμολόγηση είναι στην Αμερική με εισαγόμενα και εγχώρια κομμάτια που πάει να πει πολλά (μία σκάλα πριν το made in china)....

3) Δεν έχω κάποιο συμφέρον και μάλιστα το άτομο με το οποίο μιλάω που για ευνόητους λόγους δεν θέλω να αποκαλύψω τα στοιχεία του, ασχολείται καμιά 15ετία με μηχανάκια και ότι λέει το λέει σκεπτόμενος.

Εγώ πάντως διαθέτω jonsered και Stihl αλυσοπρίονο και είμαι ευχαριστημένος και από τα 2 και μάλιστα σκοπεύω να πάρω και stihl πολυμηχάνημα, οπότε δεν έχω λόγο να βάλλομαι εναντίον τους.

4) Επίσης τοπικός αντιπρόσωπος (στην ουσία μεσάζων γιατί την αντιπροσωπεία την έχει ο κ. Τάσος), μου ανέφερε ότι η Husqvarna ανήκει στην Electrolux και είναι για να φτιάχνει ψυγεία και κουζίνες όχι αλυσοπρίονα...
Αυτό που το βάζεις?

Νομίζω ότι είμαι από τους λίγους που έχουν προιόντα και των 2 εταιριών και μιλάνε με καλά λόγια και για τις 2.
Απλά είμαι συνειδητοποιημένος καταναλωτής και ψάχνομαι...

Φιλικά πάντα.
Νίκος.

2)
 
Νίκο έμαθα σήμερα το απόγευμα για το επίσημο service στην ευρύτερη περιοχή της Καβάλας . Όπως έμαθα και ότι το εξωτερικό service (το οποίο δεν έχει δυνατότητα να πουλήσει STIHL προϊόντα) εμπορεύεται ταυτόχρονα Κινέζικα αλυσοπρίονα , με ότι αυτό συνεπάγεται ως προς την αντικειμενικότητά του .
Ας μην επεκταθούμε λοιπόν μιας και δεν είναι εδώ να υπερασπιστεί τα λεγόμενά του.

Γνωρίζεις φαντάζομαι πως Jonsered και Husqvarna είναι ένα και το αυτό.

Από τον όμιλο Electrolux έχει αποχωρήσει πλέον η Husqvarna .
 
προσωπικά έχω μια προτίμηση στη stihl , αν και η Husky είναι σαφώς μεγαλύτερη εταιρεία (έχει και την Gardena , Zenoah , Mc culloch κλπ ) . Ακούγεται στα διάφορα φόρα ότι και η ποιότητά της έχει πέσει . Για την stihl τώρα , θα διαφωνήσω με τον Diabolic σχετικά με τα made in USA προιόντα της , νομίζω ότι είναι σε πολύ ψηλό επίπεδο και βέβαια όχι μια σκάλα πριν την Κίνα . Εξάλλου η stihl , παράγει πια μόνο σε ΗΠΑ , Γερμανία και τα φτηνά κομμάτια στο μεγάλο εργοστάσιο στην Κίνα .Στην Βραζιλία το έκλεισε . Το ότι παράγει και στην Κίνα δεν λέει κάτι , εδώ η Hilti και Η TTI (Milwakey , AEG κλπ) έχουν μεταφέρει όλη την παραγωγή τους στην Κίνα . Προχθές διάβασα στο γερμανικό φόρουμ για εργαλεία ακόμη και η Fein το νέο της δεκαράκι δραπανακατσάβιδο θα το φτιάχνει Κίνα για λόγους κόστους .Ε, αφού αλαξοπίστησε και η Fein , δεν υπάρχει σωτηρία , σε λίγο καιρό θα ψάχνουμε με το κυάλι να βρούμε προιόντα εκτός Κίνας .
 
το οτι κατι φτιαχνετε στην κινα δεν σημαινει οτι ειναι κινεζικο .
αλλο το κινεζικο απο κινεζο κατασκευαστη και αλλο ευρωπαιος κατασκευαστης με εργοστασιο στην κινα αλλα με ευρωπαικα project & τεχνολογια.
 
Να συμπληρώσω πως δεν έχει σημασία το που παράγεται κάτι , αλλά οι προδιαγραφές . Αυτό επειδή ανέφερες μια σκάλα πριν το made in China .
Εδώ μιλάμε για γραμμή παραγωγής . Είχα στο κατάστημά μου κάποια στιγμή Θαμνοκοπτικό FS 55 σε δύο εκδόσεις , Γερμανικό και Αμερικάνικο , καμμία απολύτως διαφορά . Ήταν τότε που μετέφεραν την γραμμή παραγωγής στην Αμερική .
Ο λόγος που μεταφέρθηκε εκεί ήταν πως το 70% την παραγωγής καταναλώνονταν εκεί.
Το ίδιο θα συμβεί και αν κάποτε την μεταφέρουν στην Κίνα . Εκτός από το made in και τον σειριακό αριθμό , ούτε εμείς θα μπορούμε να καταλάβουμε που συναρμολογήθηκε .
 
Last edited:
Να συμπληρώσω πως δεν έχει σημασία το που παράγεται κάτι , αλλά οι προδιαγραφές . Αυτό επειδή ανέφερες μια σκάλα πριν το made in China .
Εδώ μιλάμε για γραμμή παραγωγής . Είχα στο κατάστημά μου κάποια στιγμή Θαμνοκοπτικό FS 55 σε δύο εκδόσεις , Γερμανικό και Αμερικάνικο , καμμία απολύτως διαφορά . Ήταν τότε που μετέφεραν την γραμμή παραγωγής στην Αμερική .
Ο λόγος που μεταφέρθηκε εκεί ήταν πως το 70% την παραγωγής καταναλώνονταν εκεί.
Το ίδιο θα συμβεί και αν κάποτε την μεταφέρουν στην Κίνα . Εκτός από το made in και τον σειριακό αριθμό , ούτε εμείς θα μπορούμε να καταλάβουμε που συναρμολογήθηκε .

χα χα Κωστα το ιδιο σκεφτομασταν ! σωστος 100%
 
@wagelis , το εργοστάσιο στην Βραζιλία λειτουργεί κανονικά , τι άλλο θα διαβάσουμε ;
 
Re: Απάντηση: Απορίες για αλυσοπρίονο βενζίνης

Να συμπληρώσω πως δεν έχει σημασία το που παράγεται κάτι , αλλά οι προδιαγραφές . Αυτό επειδή ανέφερες μια σκάλα πριν το made in China .
Εδώ μιλάμε για γραμμή παραγωγής . Είχα στο κατάστημά μου κάποια στιγμή Θαμνοκοπτικό FS 55 σε δύο εκδόσεις , Γερμανικό και Αμερικάνικο , καμμία απολύτως διαφορά . Ήταν τότε που μετέφεραν την γραμμή παραγωγής στην Αμερική .
Ο λόγος που μεταφέρθηκε εκεί ήταν πως το 70% την παραγωγής καταναλώνονταν εκεί.
Το ίδιο θα συμβεί και αν κάποτε την μεταφέρουν στην Κίνα . Εκτός από το made in και τον σειριακό αριθμό , ούτε εμείς θα μπορούμε να καταλάβουμε που συναρμολογήθηκε .

Για το service, δεν σου τα είπανε καλά, εδώ ο ίδιος ο κ Τάσος τα στέλνει εκεί γιατί έχουν τρομερή εμπειρία ασχέτως ασχολούνται με κινέζους, δεν πάει να πει κάτι αυτό.

Φυσικά και Husqvarna ίσον Jonsered.

Οι προδιαγραφές σίγουρα μετράνε αλλά το made in China το έβαλα για άλλο λόγο. Όλο αυτό ξεκίνησε γιατί συνέδεσα προσωπικά ο ίδιος το made in China με την χαμηλή ποιότητα κατασκευής (κάτι που δεν είναι ισχύει απαραίτητα) ωστόσο στην περίπτωση του 236 μέχρι με τα έως τώρα δεδομένα ισχύει και παρά ισχύει.

Ωστόσο όταν κάτι το χρυσοπληρώνεις απαιτείς να κατασκευάζεται και σε μία αναπτυγμένη χώρα. Π.χ τα ακριβά Stihl και Husqvarna είναι ακόμα Γερμανικά/Σουηδικά, αυτό πάει σίγουρα κάτι να πει. Αν ήταν οι προδιαγραφές ακριβώς ίδιες θα φτιάχνονταν στην Κίνα όπως και τα υπόλοιπα, έτσι δεν είναι? Απλά στην Κίνα τα φτιάχνουν για να ρίχνουν το κόστος της όλης κατασκευής για να μπορούν να ανταγωνιστούν τους φθηνότερους. Απλώς επειδή τα ανοίγματα γίνανε απότομα, τους πέτυχαν διάφορες αστοχίες, βλέπε 236 και 170...
 
Στο arbotistsite.com αναφέρει πως το εργοστάσιο λειτουργεί πάντως.
Τώρα αυτά είναι ψιλά γράμματα.
Αν ένα εργαλείο έχει σωστές προδιαγραφές και πρώτες ύλες θα βγει σωστό. Βέβαια και εγώ θα προτιμούσα ένα γερμανικό η σουηδικό η γιαπωνέζικο.
 
Re: Απάντηση: Απορίες για αλυσοπρίονο βενζίνης

Αυτό επιτυγχάνεται στα μικρά ιδίως , με την αντικατάσταση του γνωστού από παλιά "ζιγκλέρ" , από βαλβίδες αντεπίστροφες και εσωτερικά έμβολα επιτάχυνσης , όπως είναι γνωστό όσο πιο πολύπλοκο κάτι τόσο μεγαλύτερη προσοχή χρειάζεται κατά την χρήση του .

Εχεις καποιο σχεδιαγραμμα απο τετοιο καρμπυρατερ να βαλεις ; Με ενδιαφερει εγκυκλοπαιδικα μονο να δω τα εξαρτηματα του.

Ασχετο ειδικα με τα αλυσοπριονα, αλλα μερικως σχετικο με την συζητηση, κατα την ταπεινη μου αποψη, αυτο ξεραμε παλια ως ποιοτητα κατασκευης, εχει πεθανει εδω και καιρο. Και δεν εννοω συγκριση π.χ. γνωστης εταιριας αλυσοπριονων με κινεζο απο γυφτο, εννοω συγκριση μεταξυ προιοντων των γνωστων εταιριων μεταξυ τους.
Πρεπει να υπαρχει καταναλωση, και δεν συμφερει εκεινο το παλιο απο τον παππου στον πατερα και απο τον πατερα στο παιδι. Αυτο εγινε καποτε για να εδραιωθουν τα brands.
Π.χ. και επειδη αρκετοι εισαστε "διτροχοι", το kill switch απο ενα Africa του 2000 (κατασκευης Hamamatsu), μετα απο 5 χρονια παρεμεινε σχεδον οπως αγοραστηκε. Το ιδιο kill switch απο ενα CBF600 (Honda Italia) μεσα σε δυο χρονια ειχε ασπρισει, με την ιδια ακριβως χρηση.
Ο ιδιος κωδικος μπουζι Bosch κατασκευης Γερμανιας - Βραζιλιας - Ινδιας ακομα και πριν μια 15ετια ειχε τεραστιες διαφορες στην ποιοτητα, διαφορες που γινονταν αντιλιπτες ακομα και με το ματι απο εναν ασχετο.
Ακομα ενα συγκεκριμενο ανταλλακτικο μιας συγκεκριμενης Γερμανικης εταιριας το 1987 δεν εχει ΚΑΜΜΙΑ σχεση με το αντιστοιχο της ιδιας εταιριας σημερα.
Η Κινα ειναι παντου αναμεσα μας ειτε το θελουμε (θελουν αυτοι που τους εδωσαν την τεχνογνωσια) ειτε οχι. Απλα τους λειπει ακομα το branding, και μολις το αποκτησουν (ηδη καποιοι το εχουν, καποιοι αλλοι το εχουν αγορασει απο την ευρωπαικη και αμερικανικη αγορα), τοτε εχει να πεσει πολυ κλαμα (μη πω ηδη πεφτει). Γιατι κανουν πολυ καλα αυτο που παντα εκαναν, να συλλεγουν οτι σχεδιο και στοιχειο επεφτε στα χερια τους και να αντιγραφουν (οπως π.χ. σχεδια και καλουπια απο τα παλια εργοστασια μοτοσυκλετων bmw και jundapp).
Η αγορα (παγκοσμια και εγχωρια) εχει γινει γενικως μπ@@@λο και πλεον ειναι πολυ δυσκολο να βγαλεις ακρη, και γι'αυτο φιλε Kosmous ειναι δυσκολο να αντιληφθει ο καθενας την αληθεια σου που πηγαζει απο χρονια "τριβης" με το αντικειμενο. Εγω πλεον δεν ασχολουμε να ενημερωσω κανεναν για το τι παιζει πραγματικα, γιατι απλα θα χαλασω την διαθεση μου, θα γινω κακος και θα κανω και κακο στη δουλεια μου. Απλα γελαω μεσα μου οταν διαβαζω στο ιντερνετ για τον ΟΥΑΟΥ Γερμανο κατασκευαστη ανταλακτικων, ο οποιος ξερω πολυ καλα οτι ειναι γερμανος συσκευαστης Κινας, και σκεφτομαι ποσες φορες θα την εχω πατησει εγω σε πραγματα που δεν ειναι του αντικειμενου μου.
Τελος να πω οτι πολυ "οικολογικο" παραμυθι εχει πεσει σχετικα με τα μηχανηματα, και αν ηθελαν να προστατεψουν τον πλανητη και τους ανθρωπους που ζουν σε αυτον δεν θα ειχαν ξεφτιλισει τον αερα την τροφη και το νερο. Να τα χ...ω εγω μετα τα euro 5 και euro 6, και τα συναφη.
Συγνωμη για το μακρυσκελες της αναρτησης.
 
  • Like
Reactions: lazarefa
Απάντηση: Re: Απορίες για αλυσοπρίονο βενζίνης

1 Για το service, δεν σου τα είπανε καλά,

2 ωστόσο στην περίπτωση του 236 μέχρι με τα έως τώρα δεδομένα ισχύει και παρά ισχύει.

3 Απλώς επειδή τα ανοίγματα γίνανε απότομα, τους πέτυχαν διάφορες αστοχίες, βλέπε 236 και 170...

1 Δεν θέλω να εκθέσω κόσμο , έμαθα πολύ καλά τι συμβαίνει όπως ανέφερα . Είναι συνήθης πρακτική αυτοί που πουλάνε Κινέζικα , να απορρίπτουν μικρά επώνυμα βγάζοντάς τα προβληματικά διότι γνωρίζουν πως μόνο από αυτά χάνουν πωλήσεις . Για τα μεγάλα δεν κάνουν λόγο καθώς ένα 3.5hp επώνυμο παίζει στο 500αρι έναντι του Κινέζικου των 100-150 ευρώ . Άλλωστε αυτής της σειράς τα μηχανήματα απευθύνονται σε απαιτητικούς χρήστες που δύσκολα θα αγοράσουν κάτι κατώτερο ποιοτικά .
Έτσι λοιπόν για να αποτρέψουν την σκέψη <<δεν δίνω κάτι παραπάνω να αγοράσω ένα επώνυμο και ας είναι και μικρότερο ; >> του καταναλωτή , το γυρνάνε στο : καλύτερα πάρε αυτό , κατώτερο σε ποιότητα αλλά έχει ισχύ , δεν ζορίζεται και θα αντέξει πολύ .

2 Έχω ακούσει από συνάδελφους αρνητικά αλλά δυο μόνο πέρασαν από τα χέρια μου καθώς είναι σχετικά νέα μοντέλα οπότε δεν έχω σαφή εικόνα .

3 Για πιο απότομο άνοιγμα μιλάς όταν το 017 πρωτοκυκλοφόρησε κάπου στο 1996 εάν θυμάμαι καλά , το 2002 του έκαναν ένα face lift αλλάζοντας στρόφαλο και έμβολο ονομάζοντάς το MS170 και πέρυσι το ξαναφρεσκάρισαν βάζοντας τον κινητήρα 2-ΜΙΧ ; Οι άλλοι μπορεί να κυνηγάνε τον ανταγωνισμό , η STIHL έχει δική της πορεία και δεν αποκλίνει από αυτήν.


Βέβαια η είδηση είναι παλιά , αν άλλαξε εντωμεταξύ πολιτική , who knows.

Η STIHL έχει εργοστάσια ανά τον κόσμο και μεταφέρει την παραγωγή μεταξύ τους ανάλογα με τις ανάγκες , αυτή την στιγμή παράγει εκεί κάποιες σειρές κυλινδροπίστονα , κάποια μοντέλα SR και τους ψεκαστήρες SG .

Αν ένα εργαλείο έχει σωστές προδιαγραφές και πρώτες ύλες θα βγει σωστό. Βέβαια και εγώ θα προτιμούσα ένα γερμανικό η σουηδικό η γιαπωνέζικο.

Έτσι ακριβώς , τώρα το Γερμανοσουηδογιαπωνέζικο είναι καθαρά ψυχολογικό . Ας είχα χρήμα να αγοράσω μία Mercedes sl και ας έγραφε επάνω στο τιμόνι με μεγάλα γράμματα MADE IN CHINA και λέω στο τιμόνι που θα είμαι αναγκασμένος να το βλέπω συνέχεια , δεν πειράζει :flipout:.
 
Re: Απάντηση: Απορίες για αλυσοπρίονο βενζίνης

Εχεις καποιο σχεδιαγραμμα απο τετοιο καρμπυρατερ να βαλεις ; Με ενδιαφερει εγκυκλοπαιδικα μονο να δω τα εξαρτηματα του.

Ασχετο ειδικα με τα αλυσοπριονα, αλλα μερικως σχετικο με την συζητηση, κατα την ταπεινη μου αποψη, αυτο ξεραμε παλια ως ποιοτητα κατασκευης, εχει πεθανει εδω και καιρο. Και δεν εννοω συγκριση π.χ. γνωστης εταιριας αλυσοπριονων με κινεζο απο γυφτο, εννοω συγκριση μεταξυ προιοντων των γνωστων εταιριων μεταξυ τους.
Πρεπει να υπαρχει καταναλωση, και δεν συμφερει εκεινο το παλιο απο τον παππου στον πατερα και απο τον πατερα στο παιδι. Αυτο εγινε καποτε για να εδραιωθουν τα brands.
Π.χ. και επειδη αρκετοι εισαστε "διτροχοι", το kill switch απο ενα Africa του 2000 (κατασκευης Hamamatsu), μετα απο 5 χρονια παρεμεινε σχεδον οπως αγοραστηκε. Το ιδιο kill switch απο ενα CBF600 (Honda Italia) μεσα σε δυο χρονια ειχε ασπρισει, με την ιδια ακριβως χρηση.
Ο ιδιος κωδικος μπουζι Bosch κατασκευης Γερμανιας - Βραζιλιας - Ινδιας ακομα και πριν μια 15ετια ειχε τεραστιες διαφορες στην ποιοτητα, διαφορες που γινονταν αντιλιπτες ακομα και με το ματι απο εναν ασχετο.
Ακομα ενα συγκεκριμενο ανταλλακτικο μιας συγκεκριμενης Γερμανικης εταιριας το 1987 δεν εχει ΚΑΜΜΙΑ σχεση με το αντιστοιχο της ιδιας εταιριας σημερα.
Η Κινα ειναι παντου αναμεσα μας ειτε το θελουμε (θελουν αυτοι που τους εδωσαν την τεχνογνωσια) ειτε οχι. Απλα τους λειπει ακομα το branding, και μολις το αποκτησουν (ηδη καποιοι το εχουν, καποιοι αλλοι το εχουν αγορασει απο την ευρωπαικη και αμερικανικη αγορα), τοτε εχει να πεσει πολυ κλαμα (μη πω ηδη πεφτει). Γιατι κανουν πολυ καλα αυτο που παντα εκαναν, να συλλεγουν οτι σχεδιο και στοιχειο επεφτε στα χερια τους και να αντιγραφουν (οπως π.χ. σχεδια και καλουπια απο τα παλια εργοστασια μοτοσυκλετων bmw και jundapp).
Η αγορα (παγκοσμια και εγχωρια) εχει γινει γενικως μπ@@@λο και πλεον ειναι πολυ δυσκολο να βγαλεις ακρη, και γι'αυτο φιλε Kosmous ειναι δυσκολο να αντιληφθει ο καθενας την αληθεια σου που πηγαζει απο χρονια "τριβης" με το αντικειμενο. Εγω πλεον δεν ασχολουμε να ενημερωσω κανεναν για το τι παιζει πραγματικα, γιατι απλα θα χαλασω την διαθεση μου, θα γινω κακος και θα κανω και κακο στη δουλεια μου. Απλα γελαω μεσα μου οταν διαβαζω στο ιντερνετ για τον ΟΥΑΟΥ Γερμανο κατασκευαστη ανταλακτικων, ο οποιος ξερω πολυ καλα οτι ειναι γερμανος συσκευαστης Κινας, και σκεφτομαι ποσες φορες θα την εχω πατησει εγω σε πραγματα που δεν ειναι του αντικειμενου μου.
Τελος να πω οτι πολυ "οικολογικο" παραμυθι εχει πεσει σχετικα με τα μηχανηματα, και αν ηθελαν να προστατεψουν τον πλανητη και τους ανθρωπους που ζουν σε αυτον δεν θα ειχαν ξεφτιλισει τον αερα την τροφη και το νερο. Να τα χ...ω εγω μετα τα euro 5 και euro 6, και τα συναφη.
Συγνωμη για το μακρυσκελες της αναρτησης.

Και το θέμα είναι ότι οι τιμές των κινέζικων πλέον διαμορφώνονται με βάση αυτές των ακριβότερων επώνυμων.

Δηλαδή ένα προιόν κίνας με τιμή πώλησης 120-150 ευρώ στην Γερμανία (δεν θα μιλήσω για το κόστος κατασκευής) εδώ μπορεί να πωλείται και στα διπλάσια χρήματα γιατί η Ελληνική αγορά δεν είναι τόσο ανταγωνιστική και η τιμή του βασίζεται όπως προείπα στα ακριβότερα επώνυμα, χωρίς το πρώτο να φτάνει σε τίποτα το δεύτερο...

Παραδείγματα άπειρα...
Γνωστός εισαγωγέας στα φυλλάδια προσφορών αναφέρει την καραμέλα "εισάγεται από Γερμανία" ενώ στην ουσία είναι αυτό που λες συσκευάζεται στην γερμανία (που ούτε αυτό γίνεται) ή το αλλο, ο Γνωστός κατασκευαστής εργαλείων τάδε, Η Γερμανική εταιρεία Einhell κλπ...

Είναι για γέλια αλλά πολλοί τσιμπάνε δυστυχώς...
 
cbfdim , τώρα είδα το μήνυμά σου , το νέο καρμπυρατέρ καθώς και την λειτουργία του σε προσομοίωση λειτουργίας το έχω μόνο σε cd δυστυχώς .

Όσο για τα παλιά και τα νέα υπάρχουν πολλοί παράγοντες , γνωρίζεις πως πολλοί τρόποι σκλήρυνσης του μετάλλου έχουν απαγορευτεί ;
Οι προσμίξεις στα καύσιμα (βλέπε βιοαιθανόλη) , οι αλλαγές του κανονισμού για τα καυσαέρια κλπ αναγκάζουν τους κατασκευαστές να τροποποιήσουν / ανακαλύψουν νέες καινοτομίες .
Όλη την ώρα έρχονται έγγραφα από την STIHL με αλλαγές στα εξαρτήματα αναφέροντας και τις αντίστοιχες νομοθεσίες που το υπαγορεύουν , δεν είναι απλά τα πράγματα .

Στο εργοστάσιο της Βραζιλίας που έγραψα πιο πάνω , κατασκευάζεται ακόμη το 60χρονών 070 το οποίο όμως προορίζεται μόνο για τις χώρες του τρίτου κόσμου όπου δεν υπάρχει δίκτυο και υποδομή για συντήρηση τέτοιων εργαλείων . Ναι δεν χαλάει , αλλά και δεν επιτρέπεται να πουληθεί στις ανεπτυγμένες χώρες .
 
να ρωτησω ,τοα χορτοκοπτικα εαν τα αποθηκευουμε ορθια (μοτερ κατω -μισινεζα πανω )υπαρχει προβλημα ;