kosmous
Supreme Member
- 17 June 2006
- 4,470
Εάν βάζεις περισσότερο (συχνό φαινόμενο) από το απαιτούμενο γράσο , το οποίο με την αύξηση της θερμοκρασίας κατά την λειτουργία υγροποιείται , βγαίνει από την γωνιακή κεφαλή εσωτερικά προς τον άξονα .
Αποθηκεύοντάς το λοιπόν με την κεφαλή επάνω , θα κατευθυνθεί το γράσο προς τον κινητήρα λιπαίνοντας (κάτι που δεν το θέλουμε) την καμπάνα και το φερμουίτ του συμπλέκτη . Αφού περάσει από εκεί θα καταλήξει στην φτερωτή του βολάν , η οποία φυσώντας για να ψύξει τον κινητήρα , θα είναι σαν να τον ψεκάζει με γράσο , στο οποίο έπειτα θα κολλήσουν χόρτα σκόνες κλπ .
Κοινώς θα γίνει ένα μπάχαλο , ούτε να το διανοηθείς
.
Αποθηκεύοντάς το λοιπόν με την κεφαλή επάνω , θα κατευθυνθεί το γράσο προς τον κινητήρα λιπαίνοντας (κάτι που δεν το θέλουμε) την καμπάνα και το φερμουίτ του συμπλέκτη . Αφού περάσει από εκεί θα καταλήξει στην φτερωτή του βολάν , η οποία φυσώντας για να ψύξει τον κινητήρα , θα είναι σαν να τον ψεκάζει με γράσο , στο οποίο έπειτα θα κολλήσουν χόρτα σκόνες κλπ .
Κοινώς θα γίνει ένα μπάχαλο , ούτε να το διανοηθείς