Απορίες για αλυσοπρίονο βενζίνης

Εάν βάζεις περισσότερο (συχνό φαινόμενο) από το απαιτούμενο γράσο , το οποίο με την αύξηση της θερμοκρασίας κατά την λειτουργία υγροποιείται , βγαίνει από την γωνιακή κεφαλή εσωτερικά προς τον άξονα .
Αποθηκεύοντάς το λοιπόν με την κεφαλή επάνω , θα κατευθυνθεί το γράσο προς τον κινητήρα λιπαίνοντας (κάτι που δεν το θέλουμε) την καμπάνα και το φερμουίτ του συμπλέκτη . Αφού περάσει από εκεί θα καταλήξει στην φτερωτή του βολάν , η οποία φυσώντας για να ψύξει τον κινητήρα , θα είναι σαν να τον ψεκάζει με γράσο , στο οποίο έπειτα θα κολλήσουν χόρτα σκόνες κλπ .
Κοινώς θα γίνει ένα μπάχαλο , ούτε να το διανοηθείς -bye-.
 
Και Επίσης κορυφαίο το σύστημα πλήρωσης με το ρύγχος που σταματάει μόνο του την παροχή μόλις γεμίσει το ρεζερβουάρ.
Κώστα θέλω τη βοήθεια σου. Ψάχνω γάντια προστασίας νούμερο 8 και δεν μπορώ να βρω.
Έχω ένα ζευγάρι Husqvarna που μετά κόπων και βασανων βρήκα πριν χρόνια.

Επισης το σταθεροποιητικο που χρησιμοποιω ειναι της Briggs & Strattonon!!!
To Fresh Start Fuel Preservative Plus
100002.jpg

Για του φιλους που τους ενδιαφερει περισσοτερα θα βρειτε εδω!
http://www.briggsandstratton.com/us...es/fresh-start-fuel-stabilizer-plus-100002web

Για να δεις πως εχουμε και κοινα οπλα!
Τι ακριβός είναι αυτό?κάτι σαν καθαριστικό?
 
Νεκτάριε όπως έγραψα και παραπάνω , όλα τα πρόσθετα έχουν και παρενέργειες , το συγκεκριμένο "βελτιωτικό / ενισχυτικό" θα το έλεγα , προλαμβάνει κάποιες από αυτές δίνοντας και ένα κλικ αέρα στην λειτουργία του κινητήρα , κυρίως όμως βοηθά στην μακροχρόνια αποθήκευση και χρήση του ίδιου καυσίμου . Εγώ συνιστώ να αγοράζετε όσο καύσιμο σας χρειάζεται για τους επόμενους δύο μήνες ώστε να είναι πάντα φρέσκο και τίποτε περισσότερο .

Στα πρατήρια βενζίνης υπάρχουν αντίστοιχα προϊόντα και για το αυτοκίνητο , τα χρησιμοποιείτε ; Εδώ λοιπόν γιατί να το κάνετε ;
 
Νεκτάριε όπως έγραψα και παραπάνω , όλα τα πρόσθετα έχουν και παρενέργειες , το συγκεκριμένο "βελτιωτικό / ενισχυτικό" θα το έλεγα , προλαμβάνει κάποιες από αυτές δίνοντας και ένα κλικ αέρα στην λειτουργία του κινητήρα , κυρίως όμως βοηθά στην μακροχρόνια αποθήκευση και χρήση του ίδιου καυσίμου . Εγώ συνιστώ να αγοράζετε όσο καύσιμο σας χρειάζεται για τους επόμενους δύο μήνες ώστε να είναι πάντα φρέσκο και τίποτε περισσότερο .

Στα πρατήρια βενζίνης υπάρχουν αντίστοιχα προϊόντα και για το αυτοκίνητο , τα χρησιμοποιείτε ; Εδώ λοιπόν γιατί να το κάνετε ;

οταν λες φρεσκο καυσιμο ενοεις καυσιμο η το μειγμα να μην ειναι πανω απο δυο μηνες κωστα;
 
Φρεσκο καυσιμο δλδ να το εχεις αγορασει σε διαστημα κατω των 2 μηνων.

Εγω να πω παντως πως το συγκεκριμενο εκτος απο την ιδιοτητα του να διατηρει το καυσιμο φρεσκο μεχρι και 2 ετη, εχει και αλλες ιδιοτητες βελτιωτικες για τις βενζινες της αγορας.

Οπως και το ΜΟΤΟΜΙΧ δεν ειναι ενα καυσιμο του βενζιναδικου περιεχει διαφορα βελτιωτικα προσθετα.

Η λειτουργια του 338 και 334 που εχω εγω ειναι εμφανως καλυτερη με την χρηση ειτε του βελτιωτικου ειτε του ΜΟΤΟΜΙΧ. Μεχρι και η μυρωδια των καυσαεριων ειναι διαφορετικη.
 
Μεσα σε δυο μηνες δεν ξοδευω τη βενζινη, απο το χειμωνα του αλυσοπριονου μεχρι το καλοκαιρι του χορτοκοπτικου. Οποτε ενα τετοιο μαλλον μου ειναι χρησιμο. Ειδικα ακομη καινγια το ντεποζιτου του σκαλιστικου που παει απο καλοκαιρι σε καλοκαιρι.
 
Απάντηση: Re: Απορίες για αλυσοπρίονο βενζίνης

Φρεσκο καυσιμο δλδ να το εχεις αγορασει σε διαστημα κατω των 2 μηνων.

Εγω να πω παντως πως το συγκεκριμενο εκτος απο την ιδιοτητα του να διατηρει το καυσιμο φρεσκο μεχρι και 2 ετη, εχει και αλλες ιδιοτητες βελτιωτικες για τις βενζινες της αγορας.

Οπως και το ΜΟΤΟΜΙΧ δεν ειναι ενα καυσιμο του βενζιναδικου περιεχει διαφορα βελτιωτικα προσθετα.

Η λειτουργια του 338 και 334 που εχω εγω ειναι εμφανως καλυτερη με την χρηση ειτε του βελτιωτικου ειτε του ΜΟΤΟΜΙΧ. Μεχρι και η μυρωδια των καυσαεριων ειναι διαφορετικη.

κυριακο μαλλον θα δοκιμασω το motomix
 
Να το δοκιμασεις φιλε!
Και θα σου μεινει και το πολυ καλο μπετονακι των 3 λιτρων!
Ψαξε να βρεις και στο ακροστομιο αυτοματης πληρωσης που ειναι η απολυτη ευκολια!!!
 
παιδια καλημερα μια ερωτηση, εχω ενα αλυσοπριονο makita DCS 410 το οποιο μου το εδωσε ο αδελφος μου και οταν κοβει δεν εχει δυναμη ενω στον αερα οταν παταω γκαζι φενεται οτι εχει πολυ δυναμη μαλλον ειναι πειραγμενα τα βιδακια H & L μπορω εγω με καποιες οδηγιες να τα ρυθμισω?
σας ευχαριστω πολυ
 
Με γεμάτο το ρεζερβουάρ , καθαρά φίλτρα βενζίνης / αέρα και μπουζί , γύρισε λίγο προς τα αριστερά τα βιδάκια L και Η (ελάχιστα σαν να βάζεις το ρολόι 5-10 λεπτά πίσω) και πες μου πως συμπεριφέρεται .
Εάν δεν κρατάει ρελαντί θα γυρίσεις λίγο δεξιά την LA .
 
Re: Απάντηση: Απορίες για αλυσοπρίονο βενζίνης

Με γεμάτο το ρεζερβουάρ , καθαρά φίλτρα βενζίνης / αέρα και μπουζί , γύρισε λίγο προς τα αριστερά τα βιδάκια L και Η (ελάχιστα σαν να βάζεις το ρολόι 5-10 λεπτά πίσω) και πες μου πως συμπεριφέρεται .
Εάν δεν κρατάει ρελαντί θα γυρίσεις λίγο δεξιά την LA .

ευχαριστω για την απαντηση δεν θα το κανω σημερα γιατι πρωτα ψαχνω για ενα ανταλλακτικο, ειναι μια ροδελα που παει ακριβως πισω απο την καμπανα. ειναι το νουμερο 95 στην 4η σελιδα του pdf
http://www.makita.ca/data/upload/pa...CS400, DCS401_parts_English.pdf?tm=1425427875
αυτη η ροδελα λειπει και το αποτελεσμα ειναι να μην κρατα την αλυσιδα σταθερα τεντωμενη οταν την ρυθμιζεις δηλ χωρις αυτην απ οτι καταλαβαινω παιζει η καμπανα μεσα εξω και οταν ρυθμιζω την αλυσιδα εκει που πρεπει τοτε γυρνοντας την εστω και με το χερι αυτη σφιγει πανω στη λαμα.
ητανε διαλυμενο και εγω το εφτιαξα σιγα σιγα επειδη πιανουν τα χερια μου λιγο. αλλαξα μεμβρανες στο καρμπυρατερ φιλτρο βενζινης κατι βιδες μπουζι λαμα και αλυσιδα ειναι ολα καινουργια απλα τωρα ανακαλυψα οτι λειπει η ροδελα. ολα τα εκανα βαση του παραπανω pdf.
 
Το ρουλεμάν είναι επάνω στην καμπάνα ; Δεν έχει σχέση η ροδέλα με το σφίξιμο κατά την περιστροφή της αλυσίδας , είναι μόνο για να μη φύγει η καμπάνα . Εάν πείραξες καρμπυρατέρ τότε φοβάμαι πως δεν είναι θέμα ρύθμισης αλλά κάπου σου παίρνει αέρα το μηχάνημα .
 
παιδια καλημερα μια ερωτηση, εχω ενα αλυσοπριονο makita DCS 410 το οποιο μου το εδωσε ο αδελφος μου και οταν κοβει δεν εχει δυναμη ενω στον αερα οταν παταω γκαζι φενεται οτι εχει πολυ δυναμη μαλλον ειναι πειραγμενα τα βιδακια H & L μπορω εγω με καποιες οδηγιες να τα ρυθμισω?
σας ευχαριστω πολυ

τα βιδάκια αυτα σου επιτρέπει να τα πειράξεις;

για παράδειγμα στο δικό μου το makita που επιτρέπει να στρέψω μόνο το S

Τα άλλα 2 βιδάκια γράφει οτι είναι για το service μόνο.
 
Re: Απάντηση: Απορίες για αλυσοπρίονο βενζίνης

Το ρουλεμάν είναι επάνω στην καμπάνα ; Δεν έχει σχέση η ροδέλα με το σφίξιμο κατά την περιστροφή της αλυσίδας , είναι μόνο για να μη φύγει η καμπάνα . Εάν πείραξες καρμπυρατέρ τότε φοβάμαι πως δεν είναι θέμα ρύθμισης αλλά κάπου σου παίρνει αέρα το μηχάνημα .

Ναι το ρουλεμαν ειναι πανω στην καμπανα οταν σφιξει η βιδα που την κρατα τοτε η καμπανα παιζει μεσα εξω υπαρχει τζογος. Η ροδελα λειπει ενω πρεπει να ειναι στο σημειο που δειχνει μαλλον το ειχανε ανοιξει παλια και δεν την βαλανε
Το καρμπυρατερ το ανοιξα ναι αλλα το μηχανημα δουλευει καλα

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

τα βιδάκια αυτα σου επιτρέπει να τα πειράξεις;

για παράδειγμα στο δικό μου το makita που επιτρέπει να στρέψω μόνο το S

Τα άλλα 2 βιδάκια γράφει οτι είναι για το service μόνο.

Μαλλον ειναι πειραγμενα απο παλια εγω δεν τα πειραξα. Να δω πρωτα τι θα κανω με το τεντωμα της αλυσιδας...
 
Είναι φυσιολογικός ένας τζόγος μέσα έξω μέχρι και 2mm .
Για την αλυσίδα εάν δεν δω δεν μπορώ να σου πω κάτι . Το ρουλεμάν μπροστά στην λάμα γυρίζει εύκολα ;
 
Οχι ειναι περισσοτερο απο 2mm τουλαχιστον 5mm. Το ρουλεμαν μπροστα στη λαμα ναι γυριζει πανευκολα λαμα και αλυσιδα ειναι καινουργια γνησια της makita. Δηλ την ροδελα να μην ψαξω να την αγορασω τι λες;
Σ ευχαριστω για τη βοηθεια παντως και σορρυ που σε ζαλιζω
 
Δεν με ζαλίζεις , αλλά δεν μου αρέσει αυτό με τον μεγάλο τζόγο , το μυαλό μου πάει μήπως και έχει αλλαχθεί η καμπάνα με καμία ιμιτασιόν , η από άλλο που ψιλοταίριαζε . Προτείνω να το πας σε κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο , καμπάνα αλυσίδα λάμα πρέπει να είναι άψογα .
 
Re: Απάντηση: Απορίες για αλυσοπρίονο βενζίνης

Δεν με ζαλίζεις , αλλά δεν μου αρέσει αυτό με τον μεγάλο τζόγο , το μυαλό μου πάει μήπως και έχει αλλαχθεί η καμπάνα με καμία ιμιτασιόν , η από άλλο που ψιλοταίριαζε . Προτείνω να το πας σε κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο , καμπάνα αλυσίδα λάμα πρέπει να είναι άψογα .

αυτο θα κανω στην τελικη παντως σ ευχαριστω για την ολη βοηθεια, να σαι καλα φιλε!