Απορίες για αλυσοπρίονο βενζίνης

Aκριβώς, όσο ακονίζεις μια αλυσίδα τείνει να βγάζει όλο και πιο ψιλό πριονίδι γιατί οι οδηγοί δεν μικραίνουν.

Σωστός,εγώ πηγαίνω τήν αλυσίδα καί τήν ακονίζουν 3 ευρώ παίρνει τό ακόνισμα,τούς παρακολουθώ καί απλά κατεβάζουν τόν τροχό σέ κάθε δόντι,κανείς μού φαίνεται δέν μικραίνει-λιμάρει καί τούς οδηγούς πού είναι τό σωστό,γιαυτό πάντα μια καινούργια αλυσίδα κόβει καλά καί βγάζει χοντρό ροκανίδι,ενώ μετά τό τρόχισμα βγάζει μέν χοντρό ροκανίδι αλλά όχι τόσο όσο μιά καινούργια αλυσίδα,κόβει μέν καλά,αλλά γρήγορα στομώνει.

Καί επίσης τρόχισμα μέ λίμα χωρίς οδηγούς να το αποφεύγεται,γιατί χαλάει τήν γωνία καί γίνεται χειρότερη η αλυσίδα.
 
Απάντηση: Re: Απορίες για αλυσοπρίονο βενζίνης

το τροχισμα το πληρωνω 2 ευρω αλλα ακονιζει- κατεβαζει και τους οδηγους,οσο για το τροχισμα με λιμα πρεπει να εισαι μαστορας...
 
Εγώ τις κάνω με το florabest τροχό για αυτί τη δουλειά άψογο αποτέλεσμα ! Και κατεβάζω τους οδηγούς με πλατιά λίμα την ίδια που έχει στο gadgetακι της η stihl ! Πάντα σε κάθε οδηγό ένα με δυο περάσματα ίδιας πίεσης !
https://youtu.be/ucIpjJ-BNWQ


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ενα μεγάλο κεφάλαιο γιά μένα στά αλυσοπρίονα είναι τό σωστό τρόχισμα-ακόνισμα τής αλυσίδας.

Αυτό τό 2 σέ 1 τής Stihl τό έχω δεί καί από ότι διαβάζω κάνει καλή δουλειά,αλλά έχει ένα μειονέκτημα,ότι στήν κάθετη γωνία τών 90 μοιρών δέν έχει κάποιον οδηγό,επίσης άν έχει κάποιος δύο αλυσίδες μέ βήμα .325 καί 3/8 θά πρέπει να έχει δυό εργαλεία η απλά μπορεί να αλλάξει μόνο μιά λίμα π.χ τήν 4,8 mm πού είναι γιά τίς αλυσίδες μέ βήμα .325, καί 4mm λίμα γιά τίς αλυσίδες μέ βήμα 3/8 ?.

Τό θέμα ακόνισμα καί τρόχισμα τής αλυσίδας γιά μένα είναι "πιάσε τό αυγό καί κούρευτο" κανένα εργαλείο είτε τροχιστικό,είτε μέ ακόνισμα,δέν κάνει 100 % τήν τέλεια δουλειά,άν ο χρήστης αυτών (μάστορας) δέν κάτσει νά ασχοληθεί μέ ευλάβεια κάμποση ώρα,καί όχι γρήγορα-γρήγορα σέ 1 λεπτό είναι έτοιμη η αλυσίδα.

Θα ήθελα ο Κώστας (Κosmous) σάν επαγγελματίας καί απόλυτα γνώστης στά αλυσοπρίονα να μέ διορθώσει όπου κάνω λάθος.

Βλέπω τά απλά ακονιστήρια μέ τήν λίμα καί από κάτω ένα πέλμα βάσης σάν αυτό κάνει τήν γωνία τών 35 μοιρών αλλά τήν μισή δουλειά,μετά χρειάζεται αυτό γιά απόλυτη στόχευση τών 90 μοιρών μέ τά ράουλα καί σκέτη όμως τήν λίμα

Μιλάμε γιά απλές λύσεις στό χωράφι επάνω στό αλυσοπρίονο τό ακόνισμα.

Μετά συνεχίζουμε ακόνισμα στό χωράφι μέ κάτι καλύτερο καί ακριβότερο

Μετά στά τροχιστικά είτε επαγγελματικά είτε ερασιτεχνικά,πάω τήν αλυσίδα στό επαγγελματία καί σέ μερικές αλυσίδες μέ βήμα .325 η επάνω κάθετη γωνία είναι 10 μοίρες από τό manual τής εταιρίας,πάω καί μικρότερη μέ βήμα 3/8 όπου η κάθετη γωνία είναι 90 μοίρες,άν δέν τού πώ διόρθωσε τήν γωνία στό μηχάνημα στήν δεύτερη αλυσίδα στίς 90 μοίρες η τό αντίστροφο,μέ μιά γωνία κάθετη 90 μοίρες θά τίς έκανε καί τής δύο.
Αυτό πού στίς περισσότερες είναι τό ίδιο είναι η κλασσική γωνία τών 30 μοιρών πού χρειάζεται τό δόντι κοπής.

Αλλο μεγάλο κεφάλαιο τό σωστό τρόχισμα-ακόνισμα τών οδηγών βάθους κοπής,μέ τό ακόνισμα δέν είναι μόνο να βάλουμε τόν οδηγό καί τήν πλατιά λίμα νά "τρώμε" μόνο τό κεφάλι πού προεξέχει,αλλά μετά να τού κάνουμε μέ τήν λίμα καί μιά ελαφρυά κούρμπα όπως ήταν καί πρίν,νά μήν πλατύνει δηλαδή.
Στό τρόχισμα μέ τροχό,πρέπει νά γίνει αλλαγή τροχού πιό πλατύ από αυτό πού τροχίζει τό δόντι κοπής.

Μετά οι κανόνες λένε ότι πρίν τροχίσουμε-ακονίσουμε τήν αλυσίδα ψάχνουμε νά βρούμε τό δόντι κοπής πού είναι πιό μικρό από όλα,καί πρέπει να τά κάνουμε όλα στό ίδιο μήκος,αυτό καί άν είναι τραγέλαφος γιά να τό πετύχουμε σέ όλα τά δόντια κοπής,ειδικά άν ένα δόντι έχει χτυπηθεί από ξένο αντικείμενο περισσότερο από τά άλλα.

Εν ολίγης πιστεύω ότι όπως κόβει σωστά καί γιά καιρό μέ σωστή χρήση μιά καινούργια αλυσίδα,δέν μπορεί νά τήν κάνει κανένα τροχιστικό καί ακονιστικό,μπορεί σίγουρα νά τήν διορθώσει σαφώς αλλά στήν απόδοση 100 % πού έχει μιά καινούργια αλυσίδα δέν μπορεί να τήν επαναφέρει,εκτός άν ο μάστορας είναι όντως μάστορας καί κάτσει μέ ευλάβεια και υπομονή,καί μέ τά κατάλληλα εργαλεία ακριβείας νά φτιάχνει ένα-ενα δόντι κοπής καί ένα-ένα οδηγό βάθους κοπής.

Τώρα γιά τό Power sharp άν έχει κάποιος όπως εγώ 3 αλυσοπρίονα άντε νά δώσω 200 +ευρώ,σύν δέν ξέρω άν κατεβάζει-τροχίζει καί τόν οδηγό βάθους κοπής μέ τό τρόχισμα ,η άν τροχίζει μόνο γιά τό δόντι κοπής.
 
Power sharp Δημητρη.
Δοκιμασε το σε ενα απο τα 3 και θα δεις και μονος σου.
Ναι τροχιζει και τον οδηγο της αλυσιδας.

Τσεκαρε τιμες στο αγγλικο αμαζον και κάντο σε ενα απο τα αλυσοπριονα σου και ειμαι σιγουρος πως θα το βαλεις και στα υπολοιπα.
Διαλεξε αυτο που θα ηθελε και αλλαγη λαμας.
 
Whether τα έγραψες σωστά, με πολύ προσοχή και το εξάρτημα αυτό ( https://www.stihl.gr/Προϊόντα-STIHL.../21045-1647/Βάση-λίμας-με-στρογγυλή-λίμα.aspx)
μπορείς να κάνεις άψογη δουλειά, μετά το τρόχισμα βάλε την λίμα μεταξύ δύο δοντιών και φρόντισε ο οδηγός να είναι περίπου ένα χιλιοστό πιο χαμηλά, δεν θα χρειαστείς τίποτε άλλο.
Το σύστημα power sharp ποτέ δεν θα μπορέσει να πιάσει την ταχύτητα βύθισης μιας κανονικής αλυσίδας λόγω σχεδιασμού και γεωμετρίας , με ότι συνεπάγεται αυτό σε χρονοκαθυστέρηση, καύσιμα και φθορά του κινητήρα.

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Ειδικοί μου !!! Έχω μια ερώτηση, προφανώς οι αλυσίδες που βλέπω στην αγορά και σχεδόν όλοι έχουμε είναι για να κόβουμε κάθετα στα στα νερά του ξύλου . Υπάρχουν και αλυσίδες για κοπή παράλληλα με τα νερά του ξύλου ;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Όχι υπάρχουν οι αλυσίδες για μαλακό ξύλο με στρογγυλεμένες τις κορυφές των δοντιών και σκληρού με γωνίες. Εάν ζητήσεις αλυσίδα με γωνία ο πωλητής θα καταλάβει.
Προσοχή στο ότι η αλυσίδα με στρογγυλό δόντι, όπως και να τροχιστεί, κουτσά στραβά θα συνεχίσει να κόβει μετά από επαφή με πέτρα η βρώμικο ξύλο. Αυτή με τις γωνίες όμως θέλει τρόχισμα ακριβείας.

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Re: Απάντηση: Απορίες για αλυσοπρίονο βενζίνης

Whether τα έγραψες σωστά, με πολύ προσοχή και το εξάρτημα αυτό ( https://www.stihl.gr/Προϊόντα-STIHL.../21045-1647/Βάση-λίμας-με-στρογγυλή-λίμα.aspx)
μπορείς να κάνεις άψογη δουλειά, μετά το τρόχισμα βάλε την λίμα μεταξύ δύο δοντιών και φρόντισε ο οδηγός να είναι περίπου ένα χιλιοστό πιο χαμηλά, δεν θα χρειαστείς τίποτε άλλο.
Το σύστημα power sharp ποτέ δεν θα μπορέσει να πιάσει την ταχύτητα βύθισης μιας κανονικής αλυσίδας λόγω σχεδιασμού και γεωμετρίας , με ότι συνεπάγεται αυτό σε χρονοκαθυστέρηση, καύσιμα και φθορά του κινητήρα.

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Φίλε Κώστα σε ευχαριστώ για την απάντηση,την παραπάνω λίμα πού περνάει στην βάση την είχα απορρίψει σαν ιδέα γιατί νόμιζα ότι δεν κάνει σωστή δουλειά,και κοίταγα για το stihl FG1 ,αλλά επειδή σε διαβάζω και βλέπω ότι έχεις πολύ μεγάλες γνώσεις σού έχω απόλυτη εμπιστοσύνη και θα την αγοράσω,για λιμάρισμα στο χωράφι.

Τώρα θα σε κουράσω και με κάτι άλλο και θά ήθελα την γνώμη σου,τά γράφω δημόσια μήπως και κάποιος άλλος συνάδελφος έχει τις ίδιες απορίες,αν δεν έχεις χρόνο για να απαντήσεις σε όλα τά παρακάτω το καταλαβαίνω.

Εχω το Husqvarna 45 από το 1998 είκοσι χρόνια,νιός ήμουν όταν το πρωτοείχα αγοράσει και εγέρασα πού λένε,πολύ ευχαριστημένος έχω μείνει,καί έχει βγάλει μπολικη δουλειά,και δουλεύει ακόμα ρολόι πού λέμε,αλλά σκέφτομαι να αγοράσω ένα καινούργιο γιατί δεν θέλω να έχω παλαιά εργαλεία λόγο δουλειάς και με αφήσει στην μέση κάποια στιγμή.

Είμαι μεταξύ του Husqvarna 445 και του Stihl MS251,πάντα στην μεσαία κατηγορία των 45 cc. Οι τιμές τούς είναι πάνω-κάτω τά ίδια κοντά στά 400 ευρώ,40 ευρώ παραπάνω έχει τό Stihl.

Tώρα θα σου πώ Κώστα οπτικά τί δεν μού αρέσει στα δυό μοντέλα μιάς πού τά είδα τά περιεργάστηκα σχολαστικά και τά έπιασα στα χέρια μου,και θα ήθελα την γνώμη σου σε αυτά πού πρόσεξα αν ισχύουν,αλλά περισσότερο θα ήθελα την γνώμη σου για τά εσωτερικά τους γνωρίσματα και αξιοπιστίες μιάς πού εκεί έχω μαύρα μεσάνυχτα,π.χ καρμπυρατερ,μοτέρ,αντλία λαδιού,ηλεκτρονική ανάφλεξη,καμπάνα,κ.τ.λ δηλαδή πού υστερεί το ένα και υπερτερεί το άλλο.

Καταρχάς επειδή έχω το Husqvarna 45 μού αρέσει αυτή η τραχιά λειτουργία του ρελαντί,αυτό το κροτάλισμα πού προσδίδει δύναμη και ισχύς ,το stihl πού το έχω ακούσει κάνει έναν πιο ήπιο ήχο στο ρελαντί πού έχω δεί σε βίντεο,πιο γυναικείο μπορώ να πώ,έν σχέση με την «βαρβατίλα» του Husqvarna,αυτά μόνο ακουστικά δεν έχω κόψει με stihl MS251.

Mετά δεν μού αρέσουν στο Stihl τά πλαστικά ειδικά της μπροστινής λαβής πού αν δεν κάνω λάθος είναι εξ’ολοκλήρου από πλαστικό,και τις πίσω εκεί πού είναι το γκάζι κάτω η πατούρα για προφύλαξη του δεξιού χεριού το είδα ότι με λίγο σφίξιμο πέρα δώθε κάμπτετε ελαφρός,ο πλαστικός διακόπτης πού έχει το μηδέν,ένα,και τά δυό σημεία του τσόκ μού φαίνεται αδύναμο τό πλαστικό.Και επίσης δεν έχει φούσκα εύκολης εκκίνησης,όπως έχει το Husqvarna 445,θα μού πείς έχει φούσκα το παλαιό Husqvarna 45 πού έχω ? όχι είναι η απάντηση και μια χαρά παίρνει μπροστά.

Αντίθετα το Husqvarna αν δεν κάνω λάθος η μπροστινή λαβή είναι από αλουμίνιο με επένδυση πλαστικού την βλέπω ποιο ποιοτική.
Αυτό πού με χάλασε στο Husqvarna 445 είναι τά 4 πλαστικά κλίπς πού ανοίγει το καπάκι για να έχω πρόσβαση στο μπουζί-φίλτρο αέρα,νομίζω ότι με το άνοιξε κλείσε 15-20 φορές θα τά πάρω στο χέρι,και ένα-ένα κλίπς σταδιακά θα σπάει,δεν ξέρω αν είναι έτσι,έχω συνηθίσει να ανοίγω με βίδες το καπάκι,το Stihl έχει βίδες και όχι πλαστικά κλίπς.

Βέβαια ακούω-διαβάζω ότι η αντιπροσωπεία της Stihl έχει πιο πολύ οργάνωση στο service - ανταλλακτικά

Eδώ παρατήρησα και ένα βίντεο μεταξύ των δυό αλυσοπρίονων και χρονομετρώντας βλέπω ότι το Husqvarna 445 κόβει πιο γρήγορα,ίσως επειδή έχει αλυσίδα με βήμα .325 ενώ το Stihl 3/8 ? η παίζει κάτι άλλο ? γιατί και τά δυό αλυσοπρίονα φαίνονται καινούργια

https://www.youtube.com/watch?v=cwXW0FyCuFc

Συγγνώμη για την πολυλογία μου,καταλαβαίνω ότι αν γράφει κάποιος πολλά είναι κουραστικό καί δέν τό συνηθίζω,αλλά επειδή ξέρω ότι έχεις πολλές γνώσεις καί προσφέρεις βοήθεια σέ αυτόν τόν τομέα,καί επειδή πρόκειται γιά εργαλεία δουλειάς καί όχι γιά χόμπυ πήρα τό θάρρος,αν βαρεθείς να γράφεις στείλε μου ένα τηλέφωνο σε pm,να σε πάρω τηλέφωνο να μού τά πείς

Σε ευχαριστώ έκ των προτέρων.
 
Δημήτρη, χωρίς να είμαι ειδικός, θα σου έλεγα να κοιτάξεις και το stihl 271, πιο επαγγελματικό πριόνι, η το echo cs 490. Το 251 απότι διαβάζω είναι πιο homeowner, οικιακό. Το μεγάλο βέβαια πλεονέκτημα της stihl είναι το service. Ενώ την echo την έχει ένας αντιπρόσωπος από τη Λαμία, απότι ξέρω. Και την Husky ο Παπαδόπουλος στην Καβάλας (ούτε αυτό ξέρω αν ισχύει ακόμη)

Στάλθηκε από το AGS-W09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Weather δεν μπορώ να γράψω τόσα πολλά, έχω ακούσει από πελάτη πως αντιπρόσωπος των Η του είπε να μην αγοράσει STIHL διότι έχουν Κινέζικο καρμπυρατέρ, ναι έτσι είναι και γράφουν επάνω China . Τα περισσότερα επώνυμα αλυσοπρίονα φέρουν καρμπυρατέρ ZAMA με εργοστάσιο και στην Κίνα, η οποία ZAMA όμως ανήκει στην STIHL..... τροφή για σκέψη.
Λόγω της θέσης μου ίσως σε κάποιους δεν φανεί αντικειμενική η άποψή μου, στην υπογραφή μου θα βρεις τηλέφωνο, κάλεσέ με να βοηθήσω όσο μπορώ.

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Βαγγέλη καί Κυριάκο ενδιαφέρουσες οι προτάσεις σας ευχαριστώ,αλλά σέ echo δέν θά πάω,η σέ Husqvarna η stihl θά καταλήξω.
Κώστα θά σέ πάρω αύριο τηλέφωνο νά τά πούμε.
Παλιά έπαιζαν όλοι καί είχαν καί τό διαφήμιζαν καρμπυρατέρ walbro πάνε αυτά τώρα ?
 
Re: Απάντηση: Απορίες για αλυσοπρίονο βενζίνης

Δημήτρη,κάνε ένα service σε αυτό που έχεις και δεν θα χρειαστείς άλλο...

Δέν έχεις καί άδικο Πάνο,θά τό σκεφτώ,αλλά θέλω νά έχω καί καινούργια εργαλεία.

Tά Ηusqvarna 142 καί 45 έδωσαν ρεσιτάλ σήμερα,αντρικές εργασίες.
Φίλε Κώστα (Κosmus) δούλεψαν αρκετά,αλλά 60 cm κορμό από τήν μιά καί τήν άλλη (στό βάθος) τόν έβγαλαν αέρας μέ τροχισμένες αλυσίδες.
Οσο κούραση καί άν είχα μετά καθαρίστηκαν καλά μέ πεπιεσμένο αέρα τά αλυσοπρίονα,καθαρίστηκαν οι λάμες,λαδώθηκαν,μπήκαν νέες αλυσίδες στήν λάμα,αποθηκεύτηκαν,καί τήν Δευτέρα πάω γιά τρόχισμα τίς αλυσίδες πού έβγαλαν τήν δουλειά,γιά νά είναι ανα πάσα στιγμή έτοιμα πάλι.


kor23j10.jpg