Απορίες για Cosmote TV

Εχω Cosmote TV Cinema Pack μέσω δορυφόρου το οποίο έχει λήξει το συμβόλαιο και θέλω να ανανεώσω και το Double Play οπότε σκέφτομαι για Cosmote Double Play με Cinema Pack που όμως πλέον το δίνουν με το OTT android box και όχι αποκωδικοποιητή μέσω internet.
Υπάρχει κάποιο μειονέκτημα στο να πάω στην λύση με το OTT σε σχεση με το δορυφορικό που έχω τώρα; Αντίστοιχα, υπάρχει κάποιο πλεονέκτημα;
Θα βάλω 200Mbps, οπότε φαντάζομαι το bandwidth που θα τρωει αυτό δεν μπορεί να ειναι στα αρνητικά καθώς και τώρα με τα 50Mbps όταν βλέπω replay tv κλπ δεν εχω θεμα με το ιντερνετ. Κάποιο άλλο μειονέκτημα/πλεονέκτημα;
Ευχαριστώ!
 
καλησπέρα...κανω καινουργια συνδεση σταθερο-ιντερνετ 100αρα ταχυτητα. το router που μου φερανε λεει ότι για το ασυρματο υποστηριζει 2 μορφες: 2,4GHz κ wireless/ac 5GHz. επισης προτεινει το δευτερο εφοσων η συσκευή που είναι το υποστηριζει. καταρχας η πρωτη ερωτηση είναι το box της cosmote tv μεσω δορυφορου που εχω τι υποστηριζει κ η δευτερη ποιο γενικη που ηθελα να ρωτησω είναι ότι είναι καλο ότι συσκευή εχω κ αναλογα τι υποστηριζει να την συνδεσω με αυτό? διοτι εχει δυο διαφορετικα key-passwords. πως θα δω πχ τι υποστηριζει το κινητο μου η η Samsung tv μου? η μηπως κατά την διαρκεια ευρεσης του wi-fi θα εντοπισει μονο το 2.4GHz εφοσων η συσκευή δεν υποστηρίζεται από το 5GHz? ευχαριστω!
 
καλησπέρα...κανω καινουργια συνδεση σταθερο-ιντερνετ 100αρα ταχυτητα. το router που μου φερανε λεει ότι για το ασυρματο υποστηριζει 2 μορφες: 2,4GHz κ wireless/ac 5GHz. επισης προτεινει το δευτερο εφοσων η συσκευή που είναι το υποστηριζει. καταρχας η πρωτη ερωτηση είναι το box της cosmote tv μεσω δορυφορου που εχω τι υποστηριζει κ η δευτερη ποιο γενικη που ηθελα να ρωτησω είναι ότι είναι καλο ότι συσκευή εχω κ αναλογα τι υποστηριζει να την συνδεσω με αυτό? διοτι εχει δυο διαφορετικα key-passwords. πως θα δω πχ τι υποστηριζει το κινητο μου η η Samsung tv μου? η μηπως κατά την διαρκεια ευρεσης του wi-fi θα εντοπισει μονο το 2.4GHz εφοσων η συσκευή δεν υποστηρίζεται από το 5GHz? ευχαριστω!

...εάν η οποιαδηποτε συσκευη σου το υποστηριζει θα συνδεθει αυτοματα (εισαγοντας το καταλλληλο password). Πάντοτε προτιμουμε ενσυρματη συνδεση συσκευων εφοσον αυτη ειναι εφικτη. Η συχνοτητα 5Ghz ειναι πιο ''καθαρη'' απο παρεμβολες μιας και ελαχιστες συσκευες εκπεμπουν σε αυτην , αλλα εχει μικροτερη εμβελεια απο την 2.4 Ghz. Εάν από περιέργεια θελεις να εντοπισεις σε ποια συχνοτητα συνδεεται καποια απο τις συσκευες σου, μπορεις να μετονομασεις το ssid της καθεμιας με την αντιστοιχη συχνοτητα εκπομπης και να το επιτυχεις.
 
...εάν η οποιαδηποτε συσκευη σου το υποστηριζει θα συνδεθει αυτοματα (εισαγοντας το καταλλληλο password). Πάντοτε προτιμουμε ενσυρματη συνδεση συσκευων εφοσον αυτη ειναι εφικτη. Η συχνοτητα 5Ghz ειναι πιο ''καθαρη'' απο παρεμβολες μιας και ελαχιστες συσκευες εκπεμπουν σε αυτην , αλλα εχει μικροτερη εμβελεια απο την 2.4 Ghz. Εάν από περιέργεια θελεις να εντοπισεις σε ποια συχνοτητα συνδεεται καποια απο τις συσκευες σου, μπορεις να μετονομασεις το ssid της καθεμιας με την αντιστοιχη συχνοτητα εκπομπης και να το επιτυχεις.
ok σε ευχαριστώ Πολύ!
 
Εχετε παρατηρησει στην ερτ 1 οτι η πανω μπαρα αφενος ειναι ενα κλικ πιο μεγαλη συγκριτικα με την μπαρα κατω και αφετερου να τρεμει καμια φορα η πανω μπαρα? < μονο στην ερτ1> και οχι παντα

Τελος εχω απενεργοποιησει τους κωδικους και εχω μονο ενα προφιλ.

υπαρχει καποιος τροπος με το που ανοιγω τον δεκτη να συνδεεται απευθειας? χωρις να κλικαρω στο ονομα μου καθε φορα?
 
Απάντηση: Re: Απορίες για Cosmote TV

Είναι θέμα της ΕΡΤ, δεν εκπέμπει σε hd και έχει αναλογικό εξοπλισμό.
Για την αυτόματη σύνδεση αναφέρεσαι σε ποια πλατφόρμα;
 
Δες εδώ:

COSMOTE TV OTT / PIN protection on Profile selection page

[Ρυθμίσεις -> Ρυμίσεις Υπηρεσίας -> Προστασία Κωδικού]

Επιλογές είναι:
- Ενεργό (by default): "Απαιτείται PIN για αλλαγή σε προφίλ με ίδιο ή μεγαλύτερο γονικό έλεγχο"
- Ανενεργό: "H αλλαγή σε άλλο προφίλ δεν απαιτεί PIN"


Εάν το κάνεις "Ανενεργό" το setting τότε δεν θα σου ζητάει PIN κάθε φορά που διαλέγεις κάποιο Profile
 
Δες εδώ:
Αυτό το έχω κάνει απλά ρώτησα αν γίνεται ....επειδή έχω ένα προφίλ μόνο όχι πολλά να με πάει στο μενού χωρίς να κάνω κάθε φορά κλικ στο προφίλ μου
 
Αυτό που βλέπουμε αυτή τη στιγμή στο cinema 1 στα oscars, είναι το feed του ABC χωρίς το logo του. Το οποίο φυσικά θεωρεί εξαιρετικά φυσιολογικό να εκπέμπει το 2020 σε 720p60 -με αποτέλεσμα αυτό να βλέπουμε και εμείς.
 
Κανάλια που δείχνοιυν αθλητικά επέλεξαν το 720p60 αντί του 1080i30, γιατί έχει πιο ομαλή κίνηση λόγω των 60 καρέ και δε χρειάζεται deinterlacing.
 
Καλησπέρα παιδιά,

αγόρασα Cosmote TV από το κατάστημα στην Σταδίου. Ανέφερα στην υπάλληλο τουλάχιστον πέντε φορές πως η συσκευή θα βγει στο εξωτερικό. Η ίδια μου είπε πως όλες οι υπηρεσίες πλην των IP και GO είναι διαθέσιμες. Κάτι που όντως και ίσχυε.
Ωστόσο εδώ και δύο εβδομάδες προσπαθώ να συνδέσω το Cosmote ID με τον λογαριασμό Cosmote TV. Δεν έχω ελληνικό κινητό τηλέφωνο, κάτι που είχα αναφέρει και στην υπάλληλο.

Η ερώτηση μου είναι: Κάθε πότε εκδίδεται ο λογαριασμός, τι θα συμβεί αν δεν πληρωθεί και θα χρεωθώ το πέναλτι που είναι 110 Ευρώ? Ως διεύθυνση είχαμε βάλει την παλαιά μου κατοικία, στην οποία όμως δεν υπάρχει πια κάποιος να παραλάβει γράμματα. Η υπάλληλος στο κατάστημα μου είχε πει, πως για να προσθέσω το ID στην Cosmote TV θέλω μόνο E-Mail, κάτι που ήταν καθαρό ψέμα.

Θα καταθέσω το απόγευμα παράπονο στο αρμόδιο ευρωπαϊκό τμήμα, δεδομένου ότι από 2019 υπάρχει ρητή οδηγία περί άρσης των εμποδίων στις συναλλαγές στον τομέα των υπηρεσιών εντός της ΕΕ.
Με ένα παρόμοιο θέμα είχα επιτυχία με αυτή την κίνηση παρελθοντικά. Δεδομένου ότι η εταιρία ζητήθηκε να πληρώσει πρόστιμο.

Υπάρχει κάποιος που έλυσε το πρόβλημα με άλλον τρόπο?

Είμαι πραγματικά απογοητευμένος και αγχωμένος. Για οποιαδήποτε βοήθεια θα σας ήμουν ευγνώμων.
 
Καλησπέρα παιδιά,

αγόρασα Cosmote TV από το κατάστημα στην Σταδίου. Ανέφερα στην υπάλληλο τουλάχιστον πέντε φορές πως η συσκευή θα βγει στο εξωτερικό. Η ίδια μου είπε πως όλες οι υπηρεσίες πλην των IP και GO είναι διαθέσιμες. Κάτι που όντως και ίσχυε.
Ωστόσο εδώ και δύο εβδομάδες προσπαθώ να συνδέσω το Cosmote ID με τον λογαριασμό Cosmote TV. Δεν έχω ελληνικό κινητό τηλέφωνο, κάτι που είχα αναφέρει και στην υπάλληλο.

Η ερώτηση μου είναι: Κάθε πότε εκδίδεται ο λογαριασμός, τι θα συμβεί αν δεν πληρωθεί και θα χρεωθώ το πέναλτι που είναι 110 Ευρώ? Ως διεύθυνση είχαμε βάλει την παλαιά μου κατοικία, στην οποία όμως δεν υπάρχει πια κάποιος να παραλάβει γράμματα. Η υπάλληλος στο κατάστημα μου είχε πει, πως για να προσθέσω το ID στην Cosmote TV θέλω μόνο E-Mail, κάτι που ήταν καθαρό ψέμα.

Θα καταθέσω το απόγευμα παράπονο στο αρμόδιο ευρωπαϊκό τμήμα, δεδομένου ότι από 2019 υπάρχει ρητή οδηγία περί άρσης των εμποδίων στις συναλλαγές στον τομέα των υπηρεσιών εντός της ΕΕ.
Με ένα παρόμοιο θέμα είχα επιτυχία με αυτή την κίνηση παρελθοντικά. Δεδομένου ότι η εταιρία ζητήθηκε να πληρώσει πρόστιμο.

Υπάρχει κάποιος που έλυσε το πρόβλημα με άλλον τρόπο?

Είμαι πραγματικά απογοητευμένος και αγχωμένος. Για οποιαδήποτε βοήθεια θα σας ήμουν ευγνώμων.
Κανονικά γίνεται ηλεκτρονικά η αποστολή του λογαριασμού, αλλά νομίζω ότι χρειάζεται απαραίτητα κάποιο ελληνικό νούμερο για την ενεργοποίηση.
 
Κανονικά γίνεται ηλεκτρονικά η αποστολή του λογαριασμού, αλλά νομίζω ότι χρειάζεται απαραίτητα κάποιο ελληνικό νούμερο για την ενεργοποίηση.

Αυτό δεν μου το είπε κανείς. Διαφορετικά θα είχα αγοράσει ένα πακέτο Frog εκείνη την στιγμή.
Ούτε Online αναφέρεται κάπου. Ουτε καν στους κανονισμούς χρήσης.
 
Αυτό δεν μου το είπε κανείς. Διαφορετικά θα είχα αγοράσει ένα πακέτο Frog εκείνη την στιγμή.
Ούτε Online αναφέρεται κάπου. Ουτε καν στους κανονισμούς χρήσης.
Το συμβόλαιο το υπέγραψες στο κατάστημα; Τι ανέφερε ακριβώς; Κάποιον συγγενή στην Ελλάδα δεν έχεις; Αλλιώς δύσκολα θα βρεις άκρη. Δεν υπάρχει κανένα ελληνικό νούμερο;
 
Το συμβόλαιο το υπέγραψες στο κατάστημα; Τι ανέφερε ακριβώς; Κάποιον συγγενή στην Ελλάδα δεν έχεις; Αλλιώς δύσκολα θα βρεις άκρη. Δεν υπάρχει κανένα ελληνικό νούμερο;

Ούτε αυτό αναφέρει κάτι. Ως τηλέφωνο η υπάλληλος έχει βάλει 69000000000.
Οι συγγενείς βρίσκονται σκορπισμένοι πια σε όλη την Ευρώπη.

Οπότε προχωρώ κανονικά σε καταγγελία της εταιρίας και στέλνω κατευθείαν ενημέρωση στο τμήμα παραπόνων? Μόνο αυτό, ε?
 
Ούτε αυτό αναφέρει κάτι. Ως τηλέφωνο η υπάλληλος έχει βάλει 69000000000.
Οι συγγενείς βρίσκονται σκορπισμένοι πια σε όλη την Ευρώπη.

Οπότε προχωρώ κανονικά σε καταγγελία της εταιρίας και στέλνω κατευθείαν ενημέρωση στο τμήμα παραπόνων? Μόνο αυτό, ε?
Θα σου πρότεινα απλά να επικοινωνήσεις με το support τους. Έτσι κι αλλιώς είναι τυπική διαδικασία. Αν και εκεί δεν βγάλεις άκρη κάνε ηλεκτρονική καταγγελία στην ΕΡΤ.