solareagle
AVClub Addicted Member
- 13 March 2014
- 1,671
Μια ερώτηση επειδή δεν έχω παρακολουθήσει το θέμα.Αν χαλάσει ο αποκωδικοποιητής της Nova,τι γίνεται μετά ?
Μπορείς και σε κατάστημα αλλά και μέσα από το my account της Nova.
...... και έγραψα και στο (support της Nova) αμέσως μου διέγραψαν ότι έγραψα στο (support της Nova)....δεν υπάρχει λόγος λοιπόν να απευθύνομαι σ´ αυτούς....
Πας στο κατάστημα με την μητέρα σου κανεις ένα έγγραφο αίτημα διακοπής το υπογράφει και τελειώνει το θέμα εκεί τόσο απλά.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.