Απορίες για NOVA

Μια ερώτηση επειδή δεν έχω παρακολουθήσει το θέμα.Αν χαλάσει ο αποκωδικοποιητής της Nova,τι γίνεται μετά ?
 
Ισχύει εγγύηση 2 ετών που στον αντικαθιστούν δωρεάν, μετα τα δυο χρόνια πληρώνεις ένα ποσό αν δεν κάνω λάθος 69 ευρώ για τον δέκτη χωρίς σκληρό δίσκο και παιρνεις καινούργιο ο οποίος εχει και αυτός με την σειρά του δυο νέα έτη εγγύησης.
 
Ερώτηση για όσους έχουν ΟΤΕ και ΝΟVA.Θεωρώ ότι η εικόνα του Fox Sports HD είναι καλύτερη από αυτήν στα Αθλητικά κανάλια του OTE.Η εικόνα στα ΗD της Nova έχει σχέση με το HD του Fox?
 
Άλλες 2 συναφείς ερωτήσεις. Πότε δείχνει την εκπομπή που δείχνει ταhighlights από τα ξένα πρωταθλήματα? Δείχνουν από τα ζωντανά ματς ή απο όλα από κάθε χώρα (από Championship δειχνει μόνο από τα τρία ζωντανά ματς?) ?
 
Μου έστειλαν το συμβόλαιο αλλά ήταν τσεκαρισμενο το κουτάκι ''αποστολή έντυπου λογαριασμού'' και για να μην καθυστερησω το υπέγραψα.Πώς μπορώ να το αλλάξω να μου έρχεται στο e-mail?Μπορεί να γίνει και σε κατάστημα Nova ή μόνο στο 13831 (δεν θέλω να χρεωθω βέβαια).
 
Γεια σας!

Το συμβόλαιο της μητέρας μου με την nova έχει λήξει εδώ και καιρό. Αποφασίσαμε λοιπόν και είναι δικαίωμά μας, να ζητήσουμε διακοπή της υπηρεσίας. Έχω επικοινωνήσει 3 φορές μαζί τους τηλεφωνικώς και δύο μέσω του my account. Μέσω του my account δεν απάντησαν ποτέ. Τηλεφωνικώς μας λένε ότι θα επικοινωνήσει μαζί μας το τμήμα διακοπών, όμως όχι μόνον δεν επικοινωνούν, αλλά συνεχίζουν και βγάζουν προκαταβολικούς λογαριασμούς. Σας παρακαλώ παιδιά πείτε μας τι πρέπει να κάνουμε για να απαλλαγούμε.....
 
Σ´ευχαριστώ για την απάντησή σου φίλε μου! Όταν ήθελα να παραπονεθώ πριν από λίγο καιρό, σχετικά με την δικιά μου συνδρομή (με την τελευταία αναβάθμιση χάλασε ο δέκτης μου 865 HD PVR) και έγραψα σε δύο ενότητες, στην (Novabox+ Pace 865 HD PVR) και στο (support της Nova) αμέσως μου διέγραψαν ότι έγραψα στο (support της Nova)....δεν υπάρχει λόγος λοιπόν να απευθύνομαι σ´ αυτούς....ζητάω την δικιά σας βοήθεια. Πείτε μου τι να κάνω για να διακοπεί η συνδρομή της μητέρας μου όπως έχει κάθε δικαίωμα, εφόσον έχει λήξει το συμβόλαιο που την δεσμεύει. Για το Θεό, πρέπει να βάλουμε δικηγόρο για βγεί το διαζύγιο...???
 
Απάντηση: Re: Απορίες για NOVA

Είσαι σίγουρος φίλε μου ότι έτσι τελειώνει η υπόθεση; Στην δικιά μου περίπτωση (χαλασμένος δέκτης 865 HD PVR μετά την τελευταία αναβάθμιση), το τοπικό κατάστημα εδώ στα Χανιά, δήλωνε αναρμόδιο και ότι δεν έχει εξουσία και ότι το πρόβλημα μπορεί να λυθεί μόνον από τα κεντρικά. Το πρόβλημα δεν λύθηκε ούτε από τα κεντρικά (αρνήθηκαν να μου αντικαταστήσουν τον δέκτη που οι ίδιοι χάλασαν) και φυσικά διέκοψα την συνδρομή μου. Όμως τώρα έχει λήξει το συμβόλαιο της μητέρας μου και δεν διακόπτουν την συνδρομή, τι στο καλό πρέπει να κάνω;;;;
 
Πας στο κατάστημα με την μητέρα σου κανεις ένα έγγραφο αίτημα διακοπής το υπογράφει και τελειώνει το θέμα εκεί τόσο απλά. Τι παει να πει δεν ειναι δίκη τους αρμοδιότητα?
 
Απάντηση: Re: Απορίες για NOVA

Πρόσεξε λοιπόν φίλε μου, (σ´ευχαριστώ που απαντάς), όταν τους τηλεφωνούμε για να κάνουμε νέο συμβόλαιο, ή για να να κάνουμε ανανέωση συμβολαίου, η φωνή μας (λόγω του ό,τι καταγράφονται οι συνομιλίες), είναι σαν υπογραφή, γιατί λοιπόν δεν λογαριάζεται σαν υπογραφή και η θέλησή μου διακοπής της υπηρεσίας, αλλά πρέπει να πάω στο κατάστημά τους και να κάνω έγγραφο αίτημα;;;
 
...... και έγραψα και στο (support της Nova) αμέσως μου διέγραψαν ότι έγραψα στο (support της Nova)....δεν υπάρχει λόγος λοιπόν να απευθύνομαι σ´ αυτούς....

Καλησπέρα.

Το μήνυμα προφανώς στο έσβησε κάποιος συντονιστής γιατί ήταν ενάντια στους κανονισμούς.

Περισσότερη βοήθεια από από αυτό που πολύ σωστά σου γράφει ο Χρήστος δεν μπορούμε εμείς να σου προσφέρουμε.
Εγώ σου προτείνω να ζητήσεις βοήθεια από το support της Nova που φιλοξενούμε στο φόρουμ, γράφοντας ακριβώς το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις με τη διακοπή συνδρομής.

Καλή συνέχεια.
 
Δεν πρόκειται αγαπητέ μου να απευθυνθώ στο support της Nova, γιατί δεν πρόκειται να μου απαντήσουν και θα σβήσουν το μήνυμά μου. Εγώ βοήθεια ζητάω από εσάς, έχει λήξει η συνδρομή της μητέρας μου, ζητάμε την διακοπή της υπηρεσίας και όμως δεν τη διακόπτουν, αλλά εκδίδουν νέους προκαταβολικούς λογαριασμούς....έλεος, ζητάω βοήθεια από εσάς και όχι από υπαλλήλους της nova, τι πρέπει να κάνω, να πάω σε δικηγόρο για να απαλλαγώ;;;;
 
Μα και εμείς βοήθεια προσπαθούμε να σου προσφέρουμε.

up

Πας στο κατάστημα με την μητέρα σου κανεις ένα έγγραφο αίτημα διακοπής το υπογράφει και τελειώνει το θέμα εκεί τόσο απλά.

Κάνε αυτό, να ξεμπερδεύεις.