Arrival

Βαθμολογήστε την Ταινία:


  • Total voters
    107
Απάντηση: Arrival (2016)

Άλλο ένα pizza movie... Για να συνοδεύσεις την πίτσα σου ευχάριστα αλλά μέχρι εκεί. Αν δεν είχε καλαμαρια αλλά κάτι πιο ψαγμενο, όχι απαραίτητα οργανικό με την γήινη έννοια, ίσως της έδινα περισσότερα credits. Τα περί Οσκαρ το θεωρώ αστείο!

Α έψαχνα να βρω γιατί μου χάλασε το κοντραστ στην πλάσμα!
 
Re: Απάντηση: Arrival (2016)

Αν δεν είχε καλαμαρια αλλά κάτι πιο ψαγμενο ...

Κατι τετοιο ? :laugh: ....

angel-alien.jpg


Nαι αλλα ... μετα δεν χρειαζεται γλωσσα και επικοινωνια (και linguistics).
Περναμε στην σφαιρα του υπερφυσικου. Ειπαμε μηπως ... και κρατηθουμε
περιπου στο επιπεδο του νοουμενου ως φυσιολογικο (και των αναγκων του).
Αλλιως, τι νοημα εχει η επισκεψη ? Να μας πουν ΤΙ ... και να παρουν ΤΙ ....
 
Re: Απάντηση: Arrival (2016)

Να ρωτήσω
Όσοι το είδατε σε hd το είδατε σε φουλ bluray η σε matroska τύπου sparks?

Kαλη ερωτηση που θα εδινε και την απαντηση στο θεμα της συμπιεσης απο την οποια μαλλον υπεφερε κοσμος....
 
Re: Απάντηση: Arrival (2016)

Kαλη ερωτηση που θα εδινε και την απαντηση στο θεμα της συμπιεσης απο την οποια μαλλον υπεφερε κοσμος....


κανείς δεν υπέφερε από συμπίεση, ακόμη και η 720p matroska είναι πολύ κοντά στο blu-ray στην συγκεκριμένη ταινία μιας και η έλλειψη πληροφορίας κάνουν εξαιρετικά εύκολη την δουλειά του αλγόριθμου συμπίεσης, φαντάσου μια μαύρη καρτέλα σε blu-ray, πόσο χειρότερη θα δείχνει σε συμπίεση mkv?To πρόβλημα με τα χαμηλή φωτεινότητα, μειωμένη πληροφορία και χαμηλό contrast το έχει το blu-ray, οπότε μεταφέρεται αυτούσιο στις διάφορες συμπιεσμένες κόπιες.
 
Re: Απάντηση: Arrival (2016)

Να ρωτήσω
Όσοι το είδατε σε hd το είδατε σε φουλ bluray η σε matroska τύπου sparks?

BD-Remux.
Μετά μετατροπή του .m2ts σε .mkv με το mkvtoolnix για να βγάλω τους περιττούς ήχους και υπότιτλους...

Όντως ήταν κάπως ξεπλυμένη η εικόνα...
 
Re: Arrival (2016)

ειδα το Hacksaw Ridge χτες, μια ταινια κομμενη και ραμενη να συγκινησει τους παπουδες και την καλογρια της ακαδημιας...ο Βιλνεβ τουλαχιστον δεν κανει τετοια....αλλα την ευνοια της ακαδημιας την εχει...
 
Re: Arrival (2016)

Όλοι εδώ έχουμε άποψη, για τα παράνομα torrent; Άμα ήμουν Βιλνέβ θα έριχνα φωτιά στους Έλληνες πειρατές να τους κάψω, δεν φτάνει που θάβουν την ταινία, την είδαν και τζάμπα.
pirates-ths-karaivikis-41.jpg
 
Re: Arrival (2016)

Επιτέλους Ενήλικη Επιστημονική Φαντασία, μου άρεσε πάρα πολύ.

Αυτό που δεν έκανε ο Βιλνέβ (στο βαθμό που το έκανε ο Τσιανγκ στην "Ιστορία της Ζωής σου" -Κέδρος, αγοράστε το) ήταν να σταθεί παραπάνω στο πως οι εξωγήινοι αντιλαμβάνονται τον χρόνο. Όχι γραμμικά όπως εμείς αλλά ολιστικά, κάτι που "δωρίζουν" στη Λουίζ με αντάλλαγμα τη σωτηρία τους.

Φοβερή η μουσική επένδυση του Γιόχαν Γιόχανσον για μια ακόμα φορά. Σπαρακτικά τα δύο κομμάτια του Μαξ Ρίχτερ

Και ένα σχόλιο του Bill Hunt των Digital Bits για την εικόνα

Arrival was shot on ARRIRAW format with an open gate (3414 x 2198 active pixels – 3.5K) by cinematographer Bradford Young, using ARRI Alexa XT cameras. The image was then cropped to achieve the 2.39:1 theatrical aspect ratio and the film was finished as a 2K DI. That is essentially what’s presented here, upsampled for Paramount’s 4K Ultra HD Blu-ray release and given an HDR color timing pass. Note that this is the same theatrical cut seen in theaters. (The so-called “extended edition” recently presented theaters is simply the theatrical cut shown with a behind-the-scenes featurette at the end.) In terms of image quality, this is a very dark and gray looking film, with diffuse lighting of the type you’d experience on a gloomy and overcast afternoon. By intent, it’s been lit with mostly natural light sources and then almost like black and white film, where characters are often backlit or have their faces in shadow. On top of this, the differences in color timing choices between the Blu-ray and 4K are striking – the 4K presentation has been pushed even darker. I’ve had the chance to speak with sources involved in mastering and quality control at Paramount about this transfer, and my suspicion that these were deliberate creative choices made by the filmmakers, and not a technical error, was confirmed
 
Απάντηση: Re: Arrival (2016)

Επιτέλους Ενήλικη Επιστημονική Φαντασία, μου άρεσε πάρα πολύ.

Αυτό που δεν έκανε ο Βιλνέβ (στο βαθμό που το έκανε ο Τσιανγκ στην "Ιστορία της Ζωής σου" -Κέδρος, αγοράστε το) ήταν να σταθεί παραπάνω στο πως οι εξωγήινοι αντιλαμβάνονται τον χρόνο. Όχι γραμμικά όπως εμείς αλλά ολιστικά, κάτι που "δωρίζουν" στη Λουίζ με αντάλλαγμα τη σωτηρία τους.

Φοβερή η μουσική επένδυση του Γιόχαν Γιόχανσον για μια ακόμα φορά. Σπαρακτικά τα δύο κομμάτια του Μαξ Ρίχτερ

Και ένα σχόλιο του Bill Hunt των Digital Bits για την εικόνα

Arrival was shot on ARRIRAW format with an open gate (3414 x 2198 active pixels – 3.5K) by cinematographer Bradford Young, using ARRI Alexa XT cameras. The image was then cropped to achieve the 2.39:1 theatrical aspect ratio and the film was finished as a 2K DI. That is essentially what’s presented here, upsampled for Paramount’s 4K Ultra HD Blu-ray release and given an HDR color timing pass. Note that this is the same theatrical cut seen in theaters. (The so-called “extended edition” recently presented theaters is simply the theatrical cut shown with a behind-the-scenes featurette at the end.) In terms of image quality, this is a very dark and gray looking film, with diffuse lighting of the type you’d experience on a gloomy and overcast afternoon. By intent, it’s been lit with mostly natural light sources and then almost like black and white film, where characters are often backlit or have their faces in shadow. On top of this, the differences in color timing choices between the Blu-ray and 4K are striking – the 4K presentation has been pushed even darker. I’ve had the chance to speak with sources involved in mastering and quality control at Paramount about this transfer, and my suspicion that these were deliberate creative choices made by the filmmakers, and not a technical error, was confirmed

τι εννοεις,σε ανταλλαγμα τη σωτηριας τους;
Ποιων,σωτηρια;
 
Re: Arrival (2016)

Οπως βλεπεις Teg
υπαρχουν αισθητηριακα σηματα (απο αλλους) που συγχρονιστηκαν με καποια σημεια του εργου
που εσυ (και εγω) δεν διαθετουμε ειτε γιατι εκπεμπουμε/λαμβανουμε παραπανω ειτε παρακατω
μιας συγκεκριμενης μπαντας ! Εγω την ονομαζω βιωματικη ιδιοσυχνοτητα ... :rolleyes:

Eιδες τι καλα (και φυσιολογικα) που λειτουργει ? -bye-

Ο Λακης μας (τωρα) παει για ..... frequency jamming .... ως ωφειλει !
 
Last edited:
Απάντηση: Arrival (2016)

και για να μην ειμαστε αδικοι,να πω σε καποιους που ταραχτηκαν με την αποφαση της πρωταγωνιστριας να ''ξαναγεννησει'' τη κορη της,δεν ηταν στο χερι της να κανει κατι αλλο.
Το οτι ειχε ''φλασιες'' απ'το μελλον,δεν σημαινει,οτι μπορουσε και ν'αλλαξει κατι απ'αυτο.
Ειναι οπως οι φωτογραφιες που βλεπουμε απ'τα νιατα μας και μπορει κατι να μην μας αρεσει,αλλα δεν μπορουμε και να τ'αλλαξουμε(χωρις φωτοσοπ).
Αυτη τη τραγικοτητα ηθελε να περασει ο σκηνοθετης,τη βασανο που αντιμετωπιζουν ολοι αυτοι(αν υπαρχουν),που ''βλεπουν'' το μελλον,το οποιο συνηθως δεν ειναι και τοσο καλο.
Το βαρος δηλαδη που σηκωνουν στους ωμους τους,αυτοι που γνωριζουν αυτα που αλλοι αδυνατουν να ξερουν.
 
Re: Arrival (2016)

Για τον ήχο, μου την έδωσε στα νεύρα αυτές οι μπουρμπουλήθρες σε χαμηλές συχνότητες λες και τα καλαμάρια είχαν καταπιεί subwoofer και το χώνευαν εν λειτουργία. Όσο για την μουσική δεν μπορώ να την θυμηθώ. Είχε; Κάτι νότες που βάζουν για να κορυφωθεί η αγωνία επαναλαμβανόμενα κάθε 2 με 3 δευτερόλεπτα δυνατά αυτό μου έμεινε.
 
Re: Απάντηση: Arrival (2016)

και για να μην ειμαστε αδικοι,να πω σε καποιους που ταραχτηκαν με την αποφαση της πρωταγωνιστριας να ''ξαναγεννησει'' τη κορη της,δεν ηταν στο χερι της να κανει κατι αλλο.
Το οτι ειχε ''φλασιες'' απ'το μελλον,δεν σημαινει,οτι μπορουσε και ν'αλλαξει κατι απ'αυτο.
Ειναι οπως οι φωτογραφιες που βλεπουμε απ'τα νιατα μας και μπορει κατι να μην μας αρεσει,αλλα δεν μπορουμε και να τ'αλλαξουμε(χωρις φωτοσοπ).
Αυτη τη τραγικοτητα ηθελε να περασει ο σκηνοθετης,τη βασανο που αντιμετωπιζουν ολοι αυτοι(αν υπαρχουν),που ''βλεπουν'' το μελλον,το οποιο συνηθως δεν ειναι και τοσο καλο.
Το βαρος δηλαδη που σηκωνουν στους ωμους τους,αυτοι που γνωριζουν αυτα που αλλοι αδυνατουν να ξερουν.

Kαι μια φορα που συμφωνω :proud:

Αλλωστε, η Louise ρωτησε τον Ian (προς το τελος του εργου) ακριβως αυτο >
"If you could see your whole life laid out in front of you, would you change things ?"

Μονο που αυτο .... δεν ειναι τοσο αυτονοητο για 7μισυ δισεκατομμυρια ψυχες
(που ενδεχεται και να αλλαζαν βρακι στον Δια !!!! ... :proud:) Kαι φαινεται απο τον Ian
που παραταει την Louise οταν μαθαινει (?) οτι ηξερε οτι το παιδι τους θα πεθαινε.
Δεν αντιδρουν ολοι το ιδιο (απεναντι στην αποκαλυψη του μελλοντος).
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Arrival (2016)

τι εννοεις,σε ανταλλαγμα τη σωτηριας τους;
Ποιων,σωτηρια;
των καλαμιαριών βρε!έλεος..
Ζήτησαν την βοήθεια μας σε 3000 χρόνια άλλα εννοούσαν να τους σώσουμε από έναν μετεωρίτη που θα έπεφτε στον πλανήτη τους και θα τερμάτιζε τον (υποθαλάσσιο:smile:) κόσμο τους. Αι καλά...εσύ δεν έπιασες ούτε τα βασικά στην ταινία...

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Για τον ήχο, μου την έδωσε στα νεύρα αυτές οι μπουρμπουλήθρες σε χαμηλές συχνότητες λες και τα καλαμάρια είχαν καταπιεί subwoofer και το χώνευαν εν λειτουργία. Όσο για την μουσική δεν μπορώ να την θυμηθώ. Είχε; Κάτι νότες που βάζουν για να κορυφωθεί η αγωνία επαναλαμβανόμενα κάθε 2 με 3 δευτερόλεπτα δυνατά αυτό μου έμεινε.


:flipout:
κλαίω...
 
Απάντηση: Arrival (2016)

"I’ve had the chance to speak with sources involved in mastering and quality control at Paramount about this transfer, and my suspicion that these were deliberate creative choices made by the filmmakers, and not a technical error, was confirmed "


Ωραια, του επιβεβαιωσαν οτι η υποψια που ειχε περι καλλιτεχνικης επεμβασης ηταν αληθινη και δεν ηταν τεχνικο λαθος. Πειτε μου τωρα οτι οποιος θεατης ειδε την τανια θεωρησε με την μια, πως ειταν καλλιτεχνικη παρεμβαση και οχι καποιο κακο τρανσφερ.
Γιατι στην ουσια αυτη η επεξεργασια που εκαναν υποβιβαζε την εικονα με τετοιο τροπο οπου η πρωτη λογικη σκεψη ηταν πως η ταινια εχει προβλημα. Εχει και καμια σημασια αν ηταν επιτηδες ή λαθος. ? Η ουσια ειναι πως η εικονα κατ εμε υποβιβαστηκε. Και αυτο μου εμεινε ως θεατης, οχι το dreamlike atmosphere ή οπως αλλιως το βαφτισαν.
 
Re: Απάντηση: Arrival (2016)

"I’ve had the chance to speak with sources involved in mastering and quality control at Paramount about this transfer, and my suspicion that these were deliberate creative choices made by the filmmakers, and not a technical error, was confirmed "


Ωραια, του επιβεβαιωσαν οτι η υποψια που ειχε περι καλλιτεχνικης επεμβασης ηταν αληθινη και δεν ηταν τεχνικο λαθος. Πειτε μου τωρα οτι οποιος θεατης ειδε την τανια θεωρησε με την μια, πως ειταν καλλιτεχνικη παρεμβαση και οχι καποιο κακο τρανσφερ.
Γιατι στην ουσια αυτη η επεξεργασια που εκαναν υποβιβαζε την εικονα με τετοιο τροπο οπου η πρωτη λογικη σκεψη ηταν πως η ταινια εχει προβλημα. Εχει και καμια σημασια αν ηταν επιτηδες ή λαθος. ? Η ουσια ειναι πως η εικονα κατ εμε υποβιβαστηκε. Και αυτο μου εμεινε ως θεατης, οχι το dreamlike atmosphere ή οπως αλλιως το βαφτισαν.

σε plasma ή LCD είδες την ταινία?
 
Απάντηση: Arrival (2016)

Επιτέλους Ενήλικη Επιστημονική Φαντασία, μου άρεσε πάρα πολύ.


Αυτό που δεν έκανε ο Βιλνέβ (στο βαθμό που το έκανε ο Τσιανγκ στην "Ιστορία της Ζωής σου" -Κέδρος, αγοράστε το) ήταν να σταθεί παραπάνω στο πως οι εξωγήινοι αντιλαμβάνονται τον χρόνο. Όχι γραμμικά όπως εμείς αλλά ολιστικά, κάτι που "δωρίζουν" στη Λουίζ με αντάλλαγμα τη σωτηρία τους.


Φοβερή η μουσική επένδυση του Γιόχαν Γιόχανσον για μια ακόμα φορά. Σπαρακτικά τα δύο κομμάτια του Μαξ Ρίχτερ


Και ένα σχόλιο του Bill Hunt των Digital Bits για την εικόνα


Arrival was shot on ARRIRAW format with an open gate (3414 x 2198 active pixels – 3.5K) by cinematographer Bradford Young, using ARRI Alexa XT cameras. The image was then cropped to achieve the 2.39:1 theatrical aspect ratio and the film was finished as a 2K DI. That is essentially what’s presented here, upsampled for Paramount’s 4K Ultra HD Blu-ray release and given an HDR color timing pass. Note that this is the same theatrical cut seen in theaters. (The so-called “extended edition” recently presented theaters is simply the theatrical cut shown with a behind-the-scenes featurette at the end.) In terms of image quality, this is a very dark and gray looking film, with diffuse lighting of the type you’d experience on a gloomy and overcast afternoon. By intent, it’s been lit with mostly natural light sources and then almost like black and white film, where characters are often backlit or have their faces in shadow. On top of this, the differences in color timing choices between the Blu-ray and 4K are striking – the 4K presentation has been pushed even darker. I’ve had the chance to speak with sources involved in mastering and quality control at Paramount about this transfer, and my suspicion that these were deliberate creative choices made by the filmmakers, and not a technical error, was confirmed




Πολύ διαφωτιστικό το τελευταίο, thanks συνονόματε!