Arrival

Βαθμολογήστε την Ταινία:


  • Total voters
    107
Απάντηση: Re: Απάντηση: Arrival (2016)

σε plasma ή LCD είδες την ταινία?

Εχω ηδη απαντησει. Το πρωτο μισο σε εναν καλιμπραρισμενο benq w7500, το δευτερο μισο σε μια samsung 46" με va panel επισης καλιμπραρισμενη. Εχει καμια σημασια. ? Σου ειπα πως αν παιξεις το trailer απο youtube φαινεται καλυτερα. Δεν ηταν θεμα των μεσων προβολης μου.

SRB17
Δεν διαφωνησε κανεις πως ο καθενας πιανει και τα δικα του μυνηματα ακομη και μεσα απο αυτη την ταινια.
Αλλα το να τα πιασεις ειναι το ενα πραγμα. Το δευτερο ειναι ΑΝ σου λενε κατι αυτα τα μυνηματα λογω των βιωματων σου ή αν τα εχεις ξανα δει ή οχι, να προσεγγιζονται και παλι σε καποια αλλη ταινια εστω και απο διαφορετικη οπτικη. Αποκλειεις το ενδεχομενο να μην διαβαζα μονο μαρι κλερ και 4 τροχους μικρος και να επιασα και εγω τα οποια μυνηματα. ? :silly:
Ρωτα με καλυτερα αν μου αρεσε ο σκηνοθετικος/σεναριακος τροπος που περασαν αυτα τα μυνηματα και αν με αφησαν ή οχι ασυγκινητο.

Μιλωντας περι μυνηματων θα μπορουσε καποιος να πει πως ο σκηνοθετης εκανε και προπαγανδα υπερ της παγκοσμιοποιησης, καθως και το ηθικο διδαγμα πως κανενας δεν σου χαριζεται.
Και τα χταποδια αν δεν κινδυνευαν, θα σου ελεγα εγω αν ερχοταν να σου χαρισουν απλοχερα τη γνωση τους. :p
 
Re: Arrival (2016)

Το εγραψα οσο πιο πυκνογραμμενα μπορουσα ...

Δεν υπαρχει 1 + 1 = 2 στο συναισθηματικο αποτυπωμα που αφηνει μια (η οποια) προσλαμβανουσα παρασταση.

Γιατι με βαζεις να το ξαναγραφω ? :nounder:
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Arrival (2016)

"I’ve had the chance to speak with sources involved in mastering and quality control at Paramount about this transfer, and my suspicion that these were deliberate creative choices made by the filmmakers, and not a technical error, was confirmed "


Ωραια, του επιβεβαιωσαν οτι η υποψια που ειχε περι καλλιτεχνικης επεμβασης ηταν αληθινη και δεν ηταν τεχνικο λαθος. Πειτε μου τωρα οτι οποιος θεατης ειδε την τανια θεωρησε με την μια, πως ειταν καλλιτεχνικη παρεμβαση και οχι καποιο κακο τρανσφερ.
Γιατι στην ουσια αυτη η επεξεργασια που εκαναν υποβιβαζε την εικονα με τετοιο τροπο οπου η πρωτη λογικη σκεψη ηταν πως η ταινια εχει προβλημα. Εχει και καμια σημασια αν ηταν επιτηδες ή λαθος. ? Η ουσια ειναι πως η εικονα κατ εμε υποβιβαστηκε. Και αυτο μου εμεινε ως θεατης, οχι το dreamlike atmosphere ή οπως αλλιως το βαφτισαν.

Ο Τάκης όμως είχε δίκιο για ακόμα μία φορά, ήταν σκηνοθετική άποψη, πολύ μπροστά αυτό το παιδί...να δεις που θα βγει και θα γράψει διακριτικό ποστ του στυλ "ευχαριστούμε για την πληροφορία"... :D

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

ούπς τώρα είδα ότι το έχει κάνει ήδη!προβλέπω το μέλλον και το παερλθόν!! :flipout:
 
Απάντηση: Re: Arrival (2016)

Το εγραψα οσο πιο πυκνογραμμενα μπορουσα ...

Δεν υπαρχει 1 + 1 = 2 στο συναισθηματικο αποτυπωμα που αφηνει μια (η οποια) προσλαμβανουσα παρασταση.

Γιατι με βαζεις να το ξαναγραψω ? :nounder:

εμενα ομως με βαζεις να το ξανα γραψω.

Το οτι σε καποιον δεν αρεσε η ταινια δεν σημαινει μονο πως δεν επιασε τα οποια μυνηματα του σκηνοθετη.
Μπορει και να σημαινει οτι αυτα τα μυνηματα τον αφησαν αδιαφορο μιας και τα εχει ξανα δει κι αλλου σε αλλες ταινιες καλυτερα δοσμενα, ή να μην εχουν τον αντικτυπο και την βαρυτητα που μπορει να εχουν σε καποιον αλλο. Ειναι και αυτος ενας λογος γιατι σε καποιον μπορει να αρεσει μια ταινια και σε καποιον αλλον οχι.
 
Re: Arrival (2016)

Μα ολα αυτα εξυπακουονται !

Η βιωματικη διαδρομη (και ιδιοσυχνοτητα) καθενος ειναι διαφορετικη.
Δεν ενδιαφερει για ποιον λογο .... ειναι δ-ι-α-φ-ο-ρ-ε-τ-ι-κ-η !!!
Και δεν ειναι μονο η βιωματικη διαδρομη. Ειναι και η αντιληπτικη αποχρωση
που αφηνει ο εγκεφαλος του καθενος στα ιδια ακριβως βιωματα.
 
Απάντηση: Arrival (2016)

Απλα ηθελα να αποσαφηνισω πως το "συναισθηματικο αποτυπωμα" οπως το αναφερεις, δεν εξαντλειται μονο στο γεγονος αν επιασε ή οχι καποιος το μυνημα.

Και ηθελα να το γραψω γιατι (ισως και εσφαλμενα) η γενικη αισθηση που μου αφησε το παρων νημα απο καποια γραφομενα, ειναι πως ΑΝ ειχε πιασει καποιος τα μυνηματα, ΑΝ ειχε εξ αρχης καταλαβει πως η κακη εικονα ηταν σκοπιμη, τοτε ισως να ειχε δωσει καλυτερη ψηφο.

Οχι, μπορει καποιος να καταλαβε τι ελεγε ο ποιητης, να καταλαβε (εστω και σαν υποψια) πως η εικονα ηταν σκοπιμα ετσι για ατμοσφαιρα, αλλα παρ'ολα αυτα η ολη αποπειρα να του φανηκε μετρια.
 
Re: Arrival (2016)

Ναι.

Περιλαμβανει και το γιατι ΔΕΝ το επιασε .... και το γιατι το πιασε !

Υστεροπληκρον :
το συναισθηματικο αποτυπωμα δεν εχει να κανει με τεχνικες λεπτομερειες.
Αν ηταν καλο to upsampling η το HDR. Οταν βλεπουμε μια ταινια αφηνομαστε
(οι περισσοτεροι) στην αισθηση που θελει να μας κομισει ο δημιουργος της.
Αν την "παλευουμε" (γιατι ειμαστε τεχνοκρατες) τοτε δεν μας μιλαει η ταινια
αλλα ο προβολεας (η η LCD) μας.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Arrival (2016)

Ναι.

Περιλαμβανει και το γιατι ΔΕΝ το επιασε .... και το γιατι το πιασε !

Εσενα οταν ειδες την ταινια, σου περασε την καλλιτεχνικη αποψη περι "ρευστοτητας αναμνησεων" και σου εδωσε ενα + στην ταινια , ή σου αφησε τη γευση μιας κακης κοπιας. ? (ξεχασα να σε ρωτησω)
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Arrival (2016)

Ο Τάκης όμως είχε δίκιο για ακόμα μία φορά, ήταν σκηνοθετική άποψη, πολύ μπροστά αυτό το παιδί...να δεις που θα βγει και θα γράψει διακριτικό ποστ του στυλ "ευχαριστούμε για την πληροφορία"... :D

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

ούπς τώρα είδα ότι το έχει κάνει ήδη!προβλέπω το μέλλον και το παερλθόν!! :flipout:


Έχεις κάψει φλατζα, ε; :p


ΥΓ. Το να κάνω debate μαζι σου, είναι σαν να κλέβω εκκλησία :p
 
Re: Arrival (2016)

arrival-AUrfAsWb.1486642744.jpg
 
Re: Απάντηση: Re: Arrival (2016)

τι εννοεις,σε ανταλλαγμα τη σωτηριας τους;
Ποιων,σωτηρια;
Όταν της λένε "χρησιμοποίησε το όπλο" εννούν την ικανότητα που έχει η γλώσσα τους να αντιλαμβάνεται ολικά τον χρόνο, ικανότητα που αποκτά και η Λουίζ με αποτέλεσμα να επικοινωνήσει στο μέλλον με τον Κινέζο στρατηγό και ακολούθως να ενώσει την ανθρωπότητα κάτι που θα φανεί πολύ χρήσιμο στους εξωγήινους σε 3000 χρόνια.

Τώρα όσον αφορά θορύβους και μπουρμπουλήθρες, κατά την ταπεινή μου γνώμη συμβάλουν στην αίσθηση δέους που προκαλούν οι εξωγήινοι. Ο Σπήλμπεργκ ας πούμε χρησιμοποιεί τα έκθαμβα βλέματα των πρωταγωνιστών του για να πετύχει την ίδια αίσθηση. Τον "θόρυβο" χρησιμοποιεί σε πολύ μεγάλο βαθμό και ο Ταρκόφσκυ στο Σολάρις
 
Re: Απάντηση: Re: Arrival (2016)

Εσενα οταν ειδες την ταινια, σου περασε την καλλιτεχνικη αποψη περι "ρευστοτητας αναμνησεων" και σου εδωσε ενα + στην ταινια , ή σου αφησε τη γευση μιας κακης κοπιας. ? (ξεχασα να σε ρωτησω)

To υστεροπληκτρο (στο #467) απαντα σ'αυτο που ρωτας !

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Όταν της λένε "χρησιμοποίησε το όπλο" εννούν την ικανότητα που έχει η γλώσσα τους να αντιλαμβάνεται ολικά τον χρόνο, ικανότητα που αποκτά και η Λουίζ με αποτέλεσμα να επικοινωνήσει στο μέλλον με τον Κινέζο στρατηγό και ακολούθως να ενώσει την ανθρωπότητα κάτι που θα φανεί πολύ χρήσιμο στους εξωγήινους σε 3000 χρόνια.

Τώρα όσον αφορά θορύβους και μπουρμπουλήθρες, κατά την ταπεινή μου γνώμη συμβάλουν στην αίσθηση δέους που προκαλούν οι εξωγήινοι. Ο Σπήλμπεργκ ας πούμε χρησιμοποιεί τα έκθαμβα βλέματα των πρωταγωνιστών του για να πετύχει την ίδια αίσθηση. Τον "θόρυβο" χρησιμοποιεί σε πολύ μεγάλο βαθμό και ο Ταρκόφσκυ στο Σολάρις

Εμενα μου αρεσαν οι ηχοι.
Σιγουρα δεν με παραξενεψαν.

Και εχω και κατι να ρωτησω (πανω σ'αυτο).
Ηταν υγρο η αεριο (η κατι αλλο) το περιβαλλον των εξωγηινων ?
Τα μαλλια της Louise εδειχναν να κυμματιζουν αργα μεσα σ'αυτο (δηλαδη, υγρο)
αλλα οταν εισερχοταν στην καψουλα, το εσωτερικο φαινονταν να το πλυμμηριζει
κατι σαν αεριο.
 
Απάντηση: Arrival (2016)

Νιωθω οτι δεν μου απαντηθηκε η απορια με το υστεροπληκτρο σου.
Απλα αναφερεις πως :
"Οταν βλεπουμε μια ταινια αφηνομαστε (οι περισσοτεροι) στην αισθηση που θελει να μας κομισει ο δημιουργος της."

Oμοιως και εγω ειτε δω το ασπρομαυρο sin city, ειτε μια ταινια με οποιαδηποτε αλλη σκηνοθετικη εικαστικη παρεμβαση στο processing, αποδεχομαι αυτη την διαφορετικη αποτυπωση στην εικονα.

Εγω ομως αλλο σε ρωτησα. Αν στη συγκεκριμενη ταινια οταν εβαλες να την δεις, θεωρησες οτι ειναι μια εικαστικη παρεμβαση ή νομιζες οτι εχει προβλημα το αρχειο σου. Επισης, οταν εμαθες (αν δεν ηξερες) οτι τελικα ηταν σκοπιμο, τι επιγευση σου εδωσε τελικα. ?
Σου εδωσε ενα Plus στην ταινια ή θα προτιμουσες να μην ειχε υπαρξει αυτο το editing. ?
 
Re: Arrival (2016)

Oλα τα περι θολουρας ... αρχισα να τα δινω σημασια απο την στιγμη που σας διαβασα εδω μεσα !
Πιο πριν ... ημουν "αλλου". Δεν εδινα σημασια σ'αυτα. Αλλα πραγματα αφηνα να με αιχμαλωτισουν.
Στην δευτερη θεαση εβαλα ολες τις ρυθμισεις στο "ο Γατος θα με απαγχονισει συνοπτικα" και
απολαυσα τα παντα απαντα ... με γενναια δοση φωτισμου. Δεν με ενδιεφερε αν ηταν overkill.
Αυτο γουσταρα !

Αλλα παλι ... με βαζεις και τα ξαναγραφω !
 
Απάντηση: Arrival (2016)

Καταλαβαινω αυτα που γραφεις και οχι αυτα που σκεφτεσαι.
Τωρα που ηταν ξεκαθαρη η δηλωση σου καταλαβα πως εσενα δεν σε χαλασε, οκ ευχαριστω. :smile:
 
Re: Απάντηση: Arrival (2016)

Νιωθω οτι δεν μου απαντηθηκε η απορια με το υστεροπληκτρο σου.
Απλα αναφερεις πως :
"Οταν βλεπουμε μια ταινια αφηνομαστε (οι περισσοτεροι) στην αισθηση που θελει να μας κομισει ο δημιουργος της."

Oμοιως και εγω ειτε δω το ασπρομαυρο sin city, ειτε μια ταινια με οποιαδηποτε αλλη σκηνοθετικη εικαστικη παρεμβαση στο processing, αποδεχομαι αυτη την διαφορετικη αποτυπωση στην εικονα.

Εγω ομως αλλο σε ρωτησα. Αν στη συγκεκριμενη ταινια οταν εβαλες να την δεις, θεωρησες οτι ειναι μια εικαστικη παρεμβαση ή νομιζες οτι εχει προβλημα το αρχειο σου. Επισης, οταν εμαθες (αν δεν ηξερες) οτι τελικα ηταν σκοπιμο, τι επιγευση σου εδωσε τελικα. ?
Σου εδωσε ενα Plus στην ταινια ή θα προτιμουσες να μην ειχε υπαρξει αυτο το editing. ?

Βασικά μόνο και μόνο που σου δημιουργείται η απορία (ακόμα και ο Τάκης είχε κάποιους μικρούς ενδοιασμούς, τι να λέμε... :D) αν πρόκειται για σκηνοθετική παρέμβαση ή πρόβλημα τότε μιλάμε για καθαρή αποτυχία. Η σκηνοθετική άποψη σε μία ταινία πρέπει να σου μεταδίδεται όχι ως προβληματική εικόνα και να κάνει τον θεατή να ψάχνει τις ρυθμίσεις του προβολέα του άλλα ως διαφορετική.
 
Re: Arrival (2016)

Καταλαβαινω αυτα που γραφεις και οχι αυτα που σκεφτεσαι.
Τωρα που ηταν ξεκαθαρη η δηλωση σου καταλαβα πως εσενα δεν σε χαλασε, οκ ευχαριστω. :smile:
Να ρωτησω ομως και εγω κατι ... αν μου επιτρεπεις.

Ειναι δυνατον ο κακος φωτισμος (brightness, gamma, HDR, οι χαντρες του καραγκιοζη)
να σε χαλανε τοσο πολυ .... ωστε να μην μπορεις να κανεις immersion στην ταινια ?
Βυθιση στην αισθητηριακη εμπειρια που σου προσφερει ?
 
Re: Απάντηση: Arrival (2016)

Πολύ διαφωτιστικό το τελευταίο, thanks συνονόματε!

Εγώ κράτησα και το ότι το UHD release (δηλαδή σε 4Κ) είναι απλά upsampled από το DI, το οποίο έγινε στα 2Κ..

Κι εδώ χοντρό δούλεμα λοιπόν...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Arrival (2016)

Εγώ κράτησα και το ότι το UHD release (δηλαδή σε 4Κ) είναι απλά upsampled από το DI, το οποίο έγινε στα 2Κ..

Κι εδώ χοντρό δούλεμα λοιπόν...

Ω, ναι... Και εδώ δένει με την κουβέντα που κάναμε προ ημερων για την εικόνα που θα (έπρεπε να) πάρουμε από την έλευση πραγματικού 4Κ και όχι γιαλαντζί με 2Κ DI.
 
Re: Arrival (2016)

Να ρωτησω ομως και εγω κατι ... αν μου επιτρεπεις.

Ειναι δυνατον ο κακος φωτισμος (brightness, gamma, HDR, οι χαντρες του καραγκιοζη)
να σε χαλανε τοσο πολυ .... ωστε να μην μπορεις να κανεις immersion στην ταινια ?
Βυθιση στην αισθητηριακη εμπειρια που σου προσφερει ?

Πλάκα κάνεις?Εδώ σε προβολέα με κακό contrast δεν μπορώ πλέον να δω ούτε το Lucy που για εμένα είναι ταινία με εξαιρετική εικόνα, θα βλέπω στον JVC contrast 500:1 επειδή του σκηνοθέτη του έστριψε ενώ ο προβολέας μπορεί παράγει το 100πλάσιο?Εδώ μιλάμε για 4κ HDR χρωματικά βάθη, κ.τ.λ και πόσο επι τις 100 καλύτερη εικόνα θα μας δώσουνε ώστε να τα σκάσουμε και να αναβαθμίσουμε τον εξοπλισμό μας, και δεν θα με χαλάει μια ταινία που από "σκηνοθετική άποψη" γυρνάει τον υπάρχον εξοπλισμό μου 15 χρόνια πίσω?

Πως την βλέπεις την αισθητηριακή μου βύθιση?? :p:flipout: