Arrival

Βαθμολογήστε την Ταινία:


  • Total voters
    107
Απάντηση: Arrival (2016)

Μα βρε Γιαννη εσυ ανεφερες οτι για τα της ταινιας θα αναφερθεις αργοτερα και σχολιασες τα των τεχνικων.
Επανω σε αυτη την αποψη σου τοποθετηθηκα γιατι εχει γινει μεγαλη συγχιση τελικα.

Απο τη μια λες, η ταινια τεχνικα ηταν οπως επρεπε στο θεμα της εικονας. Απο την αλλη λες οτι μονο σε Oled απεδωσε σωστα.
Δεν εχω καταλαβει. Αν με τη φραση "η ταινια στην εικονα ηταν οπως επρεπε¨" εννοουσες απο αποψη immersion τοτε δεν ηταν ενταξει τεχνικα.
Αν εννοουσες οτι τεχνικα ΗΤΑΝ ενταξει γιατι στην oled δεν ειδες πεπλο, τοτε ΔΕΝ ειδες και το immersion του πεπλου, αρα δεν στεκει το σχολιο του kosh οπου θεωρει ισως οτι εσυ την εκρινες σωσστη την εικονα μιας και εισεπραξες immersion.

Και η αντιφαση συνεχιζεται μιας και ολοι οσοι ποσταραν μεχρι τωρα πως η εικονα στον προβολεα ηταν χαλια, οπως επισης και σε μερικες lcd, ωστοσο ταυτοχρονα γινονται αναφορες πως σε πλασμα και Oled προβλημα στην εικονα δεν υπαρχει (πως αραγε)
Ταυτοχρονα ο takisot, συμφωνει πως δεν τους βγηκε καλα η προσπαθεια για immersion με την υποβαθμιση εικονας αρα ειδε στο δικο του μεσο προβολης υποβαθμιση και φτασαμε τωρα εδω που ειμαστε.

Αλλοι (ειδικα σε προβολεις) λενε πως η εικονα ειναι ασχημη, αλλοι λενε πως ειναι υποφερτη αλλα αποζημιωθηκαν απο το immersion, αλλοι λενε πως η εικονα ειναι μια χαρα οπως επρεπε να ειναι τεχνικα.

Δεν γινεται τοσες πολλες θεασεις, τοσες πολλες διαφορετικες αποψεις οσον αφορα καθαρα το τεχνικο κομματι της εικονας. Αφου καταληξαμε τουλαχιστον οτι το bluray εχει προβλημα. Αρα ολοι το ιδιο υλικο ειδαμε.
Και δεν μπορω να καταλαβω τεχνικα πως γινεται η ταινια να αποδιδει σωστα σε πλασμα και oled.

Εκει επανω καθαρα απο περιεργεια αναρωτηθηκα μηπως εχει να κανει το κρασαρισμα στο near black των oled, ή μπορει να σκεφτηκα και κοτσανα. Ισως η ελλειψη οπισθιου φωτισμου να μην προσθετει εξτρα γκρι πεπλο στις σκοτεινες, δεν ξερω. Καλυτερα να το εξηγησει καποιος γνωστης που να γνωριζει.

Οταν ομως οι ιδιοι οι δημιουργοι επιβεβαιωνουν πως υποβαθμισαν την εικονα με σκοπο το immersion, (και την υποβαθμιση την ειδαμε με τα ματια μας μερικοι) πως γινεται ταυτοχρονα ο Γιαννης να λεει πως στην Oled παιζει μια χαρα, ο kosh να λεει πως και στην πλασμα παιζει μια χαρα. Απλα μου εχει αναπτυχθει εντονα το μικροβιο της περιεργειας του πως γινεται αυτο τεχνικα ,στα συγκεκριμενα μεσα προβολης. Με ενδιαφερει απο τεχνικης αποψης το θεμα για αυτο και το κουραζω και για αυτο ζητησα την συνδρομη των γνωσεων του JL_?.

Αυτα περι της εικονας. Για την υποθεση εχουν παρα πολλα να συζητηθουν απο τους ενδιαφερομενους, μιας και θιγει αρκετα πραγματα ως ταινια.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Arrival (2016)

Μηπως (εικαζω) κρασσαρουν στα πολυ χαμηλα ire την πληροφορια του μαυρου και εκει κοντα ειναι και το πεπλο και το φιλτραρουν καπως. ?

Όχι, δεν φταίει η άπειρη αντίθεση και το συνεπακόλουθο πραγματικό HDR της υπόθεσης, ας αναζητήσουμε την αιτία στα υποτιθέμενα "κρασσαρισμένα χαμηλά"... :flipout:

Βασικά, και στην OLED μουντή είνσι η φωτογραφία, απλά το μουντό για την OLED έχει υψηλότερο δυναμικό εύρος από αυτό που θεωρείται φυσιολογικό για ένα VA LCD πάνελ... :silly:
 
Απάντηση: Arrival (2016)

Θα με σκασετε βρε με το τσιγκελι σας τα βγαζω.
Στην oled υπαρχει πεπλο στις σκοτεινες ναι ή ου. ?
(Για το κοντραστ της oled και την επιδραση του στο μουντο καδρο καταλαβα τι ειπες)
 
Re: Arrival (2016)

Εγω καταλαβαινω οτι φτασαμε σε σημειο να βλεπουμε μια ταινια ... τεσσερεις φορες
μονο και μονο για να να αποφανθουμε αν μας συναρπασε και ΠΟΣΟ (η δεν ... και ποσο).
Μια στο σινεμα (οσοι το ειδατε) ... μια στην LCD ... μια στην OLED ... και μια στον προβολεα.

Αυτο ΔΕΝ ειναι θεαση .... ειναι συγκριτικο τεστ !!! Τι immersion και μαλακιες .... ανυπαρκτα !
H ταινια εχει κβαντισθει στα δομικα metrics του φωτος : IRE, HDR, Defocus, δυναμικο ευρος ....
Οκ, γνωριζω σε τι ειδους φορουμ βρισκομαι ... δεν ειναι και τοσο συνταρακτικη η διαπιστωση.
Κουβεντα να γινεται :popcorn: ...
 
Last edited:
Re: Arrival (2016)

Προχθες η τηλεοραση ειχε το Knowing με το Νικολας Κειτζ, οποιος θυμαται ειχε εικονα αναφορας κι εννοειται εχω αγορασει το δισκακι γιατι η εικονα του δεν την χορταινεις. Προχθες λοιπον που την ειχε το star hd ανοιξα και την ειδα στον προτζεκτορα, ενα θα πω, μαγεια, ακομα και στην tv με καθηλωσε. Θα συμφωνησω με το Γιαννη οτι το arrival σε μερικους και βαζω και τον εαυτο μου μας στερησε την απροσκοπτη παρακολουθηση λογω της συμπιεσμενης για μενα εικονας στα υποφωτεινα πλανα, μου στερησε την απολυτη απολαυση. Εξαλλου δεν εχουμε ολοι oled, υπαρχουν και καποιες χιλλιαδες που εχουμε προβολακια αλλοι των τριαντα χιλλιαδων ευρω κι αλλοι των εξακοσιων, αυτο σημαινει οτι εμεις δεν πρεπει ν απολαυσουμε μια ταινια και να την αδικησουμε λογω αστοχης η εστω υπεβολικης κατα την προσωπικη μου αποψη επιλογης mood στην εικονα και ν αναγκαζομαι εν μεσω προβολης να βαζω αλλη ταινια για να σιγουρευτω οτι ο tegonik δεν ξεχασε πανω στο χρωματικο τροχο το πανακι του κατα τον καθαρισμο; Αυτο και μονο ηταν αρκετο να μ αποσπασει (να μου τη σπασει ειναι το σωστο) και να μην μπω οπως θα θελα στο mood της ταινιας. Αναρωτηθειτε μονο και μονο για τη συγκριση αν επιτρεπεται απο ταινια 10ετιας να βλεπω απο τηλεοπτικο δεκτη παρακαλω τριακοσιες διαβαθμισεις στην κλιμακα του γκρι στα υποφωτεινα και σκοτεινα πλανα και σε ταινια του 2017 εικονα εντελως flat; Την επομενη φορα παντως θα ειμαι προετοιμασμενος, θ αγορασω απο τωρα μια oled θα διαβαζω στο φορουμ τις κριτικες σας και σ αναλογη περιπτωση δεν θα μπαινω στον κοπο να ξοδευω δυο ωρες απ τη λαμπιτσα μου.

Σταλθηκε απ τη μπακατελα μου.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Arrival (2016)

Ψιτ kosh...κατι σου ξεφυγε στο quote σου: "Μόνο σε oled μπορείτε να τη χαρείτε δυστυχώς! "

Θα παμε να πεταξουμε ολοι τους προβολεις μας και θα παμε να αγορασουμε oled αποκλειστικα για το arrival.
Βρε τι λετε. ?
Εκατσε κανεις απο εσας να τη δει σε προβολεα ή οσοι λετε οτι ηταν μια χαρα κλπ την ειδατε σε Plasma και oled. ? Για ξανα δειτε τη σε καποιο προβολεα. (και οχι δεν εχουμε και ολοι jvc αν αυτος βοηθαει)

Ευκαιρια για ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ προβολικων και τηλεορασεων με αυτην την ταινια λοιπον !!! Αντε ντε :ernaehrung004:
 
Re: Arrival (2016)

Όσον αφορά όμως τα τεχνικά θέματα, μάλλον πρέπει ν αλλάξετε μέσο προβολής.
Η εικόνα ήταν όπως ακριβώς έπρεπε... Το είδα όμως σε oled, και σε σύγκριση με τον jvc μου... απλά δεν υπάρχει σύγκριση.

Μόνο σε oled μπορείτε να τη χαρείτε δυστυχώς!
Η μαγεία του μαύρου και υποφωτισμενου πλάνου.

Για να είμαστε σίγουροι ότι είδαμε τα ίδια πράγματα, στην OLED σου έβλεπες καθαρά τη διαφορά στο black level των μπαρών του letterbox σε σχέση με το "μαύρο" της ταινίας, έτσι;

Δηλαδή σε σκοτεινές σκηνές έβλεπες ότι τα black levels ήταν "σηκωμένα" σε σχέση με το απόλυτο μαύρο του letterbox.
 
Re: Arrival (2016)

Για να είμαστε σίγουροι ότι είδαμε τα ίδια πράγματα, στην OLED σου έβλεπες καθαρά τη διαφορά στο black level των μπαρών του letterbox σε σχέση με το "μαύρο" της ταινίας, έτσι;

Δηλαδή σε σκοτεινές σκηνές έβλεπες ότι τα black levels ήταν "σηκωμένα" σε σχέση με το απόλυτο μαύρο του letterbox.

Ναι...
 
Re: Arrival (2016)

Απαντησα στον τεχνικο τομεα, γιατι ειδα οτι αναφερεστε πολυ ... δεν ειχα καμια ορεξη ν ασχοληθω, μιας και δεν ειδα κανενα προβλημα.
Η ταινια εχει τοσο ωραια και περιπλοκα θεματα ν ασχοληθεις κι εμεις συζηταμε αν εχει "πεπλο" η ταινια... ΗΜΑΡΤΟΝ!

Η ταινια , το επαναλαμβανω, δεν εχει κανενα θεμα... ο σκηνοθετης απλα εχει επιλεξει σε καποιες σκηνες να εχει υποφωτισμενα ,Low Key - High key πλανα, για να βγαλει την αντιστοιχη ατμοσφαιρα... πιο flat, πιο επιπεδη.
Σηκωμενα black level σε καποιες σκηνες εχει, οχι λογω "τεχνικου" θεματος , αλλα αποψης.

Οι σκηνες αυτες , δεν εχουν το μεγιστο DR , φαινονται "ξεπλυμενες" σε προβολικα και lcd, ενω σε OLED δειχνουν ακριβως αυτο που ειναι... εσκεμενα flat .

Yπαρχουν δεκαδες ταινιες , με εσκεμμενα καμμενα λευκα και κρασαρισμενα μαυρα, με flat εικονα, με "λαθος" white balance κλπ... η πρωτη φορα ειναι που βλεπετε κατι τετοιο ?
 
Re: Arrival (2016)

ε πάμε να αγοράσουμε όλοι από έναν φθηνό DLP προβολέα ή μια LCD του 500ευρου και καθαρίσαμε, τι παιδευόμαστε με contrast και τα σκάμε σε JVC και OLED ρε παιδιά, αφού ταινία με "σηκωμένα" black levels και white levels στα τάρταρα την βλέπουμε ως θαυμάσια δεν έχει κάποιο νόημα θεωρώ.
Η επόμενη ερώτηση που μου έρχεται στο μυαλό είναι κατά πόσο μπορεί κάποιος να καταλάβει την διαφορά μεταξύ ενός καλιμπραρισμένου μέσου με ενός που παίζει κουκουρούκου, τείνω να πιστέψω λίγοι, πολύ λίγοι με αυτά που διαβάζω σε αυτό το νήμα...
 
Re: Arrival (2016)

εχετε χασει το νοημα νομιζω... δεν εχει λογο η τεχνικη συζητηση σ αυτο το νημα.
Καλυτερα να μεταφερετε τις τεχνικες αποριες σας στο φωτογραφικο νημα (καλο ειναι να το διαβαζετε που και που) , στο νημα των προβολεων για τα τεχνικα θεματα ή στων τηλεορασεων.


Δεν υπαρχει κατι να συζητησουμε σ αυτο το τομεα... σ αυτο το νημα.


ΥΓ... μια απορια που μου δημιουργηθηκε και στη ταινια... "Πως καταφερε το ανθρωπινο ειδος να επιβιωσει με τοση εμμονη και στενομυαλια που κουβαλαει ? ":huh2:

ΥΓ2... http://filmschoolonline.com/sample_lessons/sample_lesson_cinematography.htm

ΥΓ3... το καλιμπραρισμα , το ψαξιμο για τη τελεια εικονα και το τελειο μηχανημα, μη τη μπερδευετε με τις προσωπικες εμμονες και εικασιες.
Αυτο που πρεπει να βλεπετε ειναι αυτο που ηθελε ο σκηνοθετης!
Σ αυτο βοηθαει να εχουμε το ιδανικο μηχανημα, για να εχουμε την ιδια αντιληψη , οχι για να παρουμε το μεγιστο που θελουμε.
Οσοι απλα εχουν μια lcd ή εναν προβολεα μετριο, θα δουν την επιπεδη εικονα ξεπλυμμενη, την υψηλου contrast σκηνη κακοφωτισμενη κλπ
 
Last edited:
Re: Arrival (2016)

ΥΓ... μια απορια που μου δημιουργηθηκε και στη ταινια... "Πως καταφερε το ανθρωπινο ειδος να επιβιωσει με τοση εμμονη και στενομυαλια που κουβαλαει ? ":huh2:

Ποιητικη αδεια .... εικαζω !

Φανταζεσαι να αμολαγε τα πυραυλικα του ο κινεζος ... επειδη καμια Louise δεν θα βλεπε την εξελιξη ?

Πιστευω οτι τα κεφαλοποδα (grand κεφαλοποδα, αφου ηταν 5 φορες ψηλοτερα και 10 φορες βαρυτερα)
ειτε 1) θα εφευγαν απογοητευμενα ειτε 2) θα μας αφανιζαν σε δευτερολεπτα. Προκρινω το 1ο σεναριο
αφου δεν πρεσβευουμε καμια σοβαρη απειλη για αυτα. Το οτι ανατιναχθηκαν εκρηκτικα μεσα στο σκαφος
(και πεθανε ο Costello) ... μαλλον (χωρις να ειμαι 100% σιγουρος) το ειχαν διαισθανθει αλλα κοντα σε
ολα τα υπολοιπα που επρεπε να δωσουν σημασια, το υποεκτιμησαν. Ε ... ας υποεκτιμησουν και τιποτα.
Φθαρτα οντα ειναι ... οχι θεικα. Ας κανουν και κανενα λαθος.

Οσον αφορα μια κατα μετωπον επιθεση εξωτερικα του σκαφους (απο εμας) ας το ξεχασουμε καλυτερα.
Μπορουσαν ανετα να στειλουν πυραυλους και εκρηξεις σε αλλο συνεχες (οπως φανηκε απο τον τροπο
που "εξαφανιζονται" στο τελος με την αναχωρηση τους).

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ .... συζηταμε για την ταινια :laugh: .... καποιος εκανε ευχελαιο στο νηματακι :rip: ... απαπα :p
 
Re: Arrival (2016)

ΥΓ... μια απορια που μου δημιουργηθηκε και στη ταινια... "Πως καταφερε το ανθρωπινο ειδος να επιβιωσει με τοση εμμονη και στενομυαλια που κουβαλαει ? ":huh2:

Κοίταξε Γιάννη, είναι λιγάκι οξύμωρο διότι το ανθρώπινο είδος κατάφερε να επιβιώσει και εξαιτίας αυτής της εμμονής και της στενομυαλιάς όπως την ονομάζεις. Αν οι αδερφοί Ράιτ δεν είχαν τις εμμονές τους όταν όλοι τους κορόιδευαν ως ηλίθιους εσύ σήμερα δεν θα πέταγες, αν ο Tesla δεν ήταν στενόμυαλος μη δεχόμενος τίποτα άλλο πλην του εναλλασσόμενου ρεύματος ως την μοναδική λύση όταν ολόκληρος ο επιστημονικός κόσμος είχε πάρει θέση υπέρ του συνεχές δεν θα είχαμε σήμερα την ποιότητα ζωής που έχουμε, και πάει λέγοντας.

Αντιστοίχως και στην ταινία αν ο κινέζος δεν ήταν στενόμυαλος δεν θα εξωθούσε την πρωταγωνίστρια στην λύση του παζλ...

Ελπίζω να σου απάντησα, η στενομυαλιά και οι εμμονές έχουνε πάντα δυο όψεις, το θέμα είναι σε ποια εσύ θέλεις να στέκεσαι και ποια βλέπεις...γιατί αν βλέπεις μόνο την μία κινδυνεύεις να χαρακτηριστείς στενόμυαλος :smile:
 
Re: Arrival (2016)

Δεν μπορει να χαρακτηριστει ως εμμονη (και στενονυαλια) ... το παθος της ανθρωπινης περιεργειας να εξερευνα.
Ο κινεζος στρατηγος δεν μουλαρωσε επειδη ειχε μια καλη ιδεα (που οι αλλοι πολεμουσαν) αλλα επειδη τρομαξε με
την ανωτεροτητα των εξωγηινων (σε καθε επιπεδο).
 
Re: Arrival (2016)

Δεν μπορει να χαρακτηριστει ως εμμονη (και στενονυαλια) ... το παθος της ανθρωπινης περιεργειας να ανακαλυπτει.

έφερα συγκεκριμένα παραδείγματα για να αποφύγω αυτή τη συγκεκριμένη παρατήρηση άλλα που...
Την εποχή που ο Γαλιλαίος υποστήριζε ότι η γη κινείται για τον υπόλοιπο κόσμο ήταν στενόμυαλος, ,και αυτό ήταν, πάντα για την εποχή του μιλάω, διότι μετέπειτα θεωρείτο ορθώς ο κορυφαίος αστρονόμος, και αυτό είναι, για την εποχή μας.
 
Re: Arrival (2016)

Γι' αυτο παντοτε λεω οτι ακομη και η πιο ευφανταστη ταινια Sci-Fi πρεπει
να βασιζεται σε λογικοφανη σεναριακα στοιχεια.

Δεν γινεται δλδ τα καλαμαρια να κατεχουν εξελιγμενες τεχνολογιες αντιβαρυτητας
και ταχυτητας του φωτος και να μην γινεται να συννενοηθουν με το ανθρωπινο ειδος στα αμερικανικα.

Παντως το πρωτο μισο της ταινιας ειχε σασπενς και γι' αυτο ψηφισα επιεικως καλη.
Μετα απο το πρωτο μισο καταλαβα τι θα γινει, δλδ οτι δεν θα βγει τελικο συμπερασμα απο την ταινια.
 
Re: Arrival (2016)

Δεν μπορει να χαρακτηριστει ως εμμονη (και στενονυαλια) ... το παθος της ανθρωπινης περιεργειας να εξερευνα.
Ο κινεζος στρατηγος δεν μουλαρωσε επειδη ειχε μια καλη ιδεα (που οι αλλοι πολεμουσαν) αλλα επειδη τρομαξε με
την ανωτεροτητα των εξωγηινων (σε καθε επιπεδο).

Ο κινέζος θεώρησε με την στενόμυαλη σκέψη του ότι οι εξωγήινοι αποτελούσαν απειλή, δεν διαφωνώ. Για σκέψου να είχε δίκιο όμως και εξαιτίας της άμεσης επέμβασης και καταστροφής των εισβολέων να γλίτωνε τελικά τον πλανήτη και το είδος μας? Από στενόμυαλος εκείνη την χρονική περίοδο θα μεταμορφωνόταν σε παγκόσμιο ήρωα στα επόμενα χρόνια...
 
Re: Arrival (2016)

η ταινια για μενα ηταν σχεδον σοκαριστικη!

Εχει 2 τουλαχιστον σημεια που σταθηκα .
Το προβλημα ειναι , που πολλοι ρωτανε, πως γινεται να βλεπουν καποια νοηματα ενω αλλοι οχι.

Εχει να κανει με τις εμπειριες του καθενος και το πως βλεπει-ψαχνει τα πραγματα.

Θα δωσω ενα μικρο παραδειγμα...



Εχω μεγαλωσει σ ενα σπιτι με 2 εντελως διαφορετικους γονεις, που αντιπροωπευουν 2 εντελως διαφορετικες νοοτροπιες.

Εχω μια μητερα, γηινη, ρεαλιστικη , η "κολωνα" του σπιτιου , που ειναι αυτη που φροντιζει για τα παντα και τους παντες.

Κι εναν πατερα απο την αλλη, Καλλιτεχνη (ζωγραφος-ξυλογλυπτης) , με ΟΛΗ τη σημασια της εννοιας , εναν ανθρωπο που παντα πιστευε στο υπερφυσικο, στο ταλεντο , στη στιγμη!
Μια "περιεργη" προσωπικοτητα, με αρκετη τρελλα κι εμμονες , που μια ζωη ειναι σχετικα απομονωμενος στα δικα του οραματα...

Μια μικρη συντομη ιστορια (απο τις παρα πολλες που θυμαμαι) με το πατερα μου...


Ενα πρωι, ηταν στο μαγαζι του (εκθεση επιπλων-ζωγραφικης) , χωρις να μιλαει , σκεφτικος και "φοβισμενος" ή καλυτερα τρομοκρατημενος.
Εγω απλα παρακολουθω χωρις να τολμαω να τον ρωτησω γιατι...

Μετα απο λιγο περανει απο το μαγαζι ο θειος μου (αστυνομικος) , που ηταν απ αυτους που τον "κοροιδευαν" για τις περιεργες εμμονες και οραματα που ειχε κατα καιρους.

"Καλημερα τρελλε Καλλιτεχνη ..." του λεει .
Ο πατερας μου δεν απαντησε...

"Τι εγινε παλι ?" τον ρωτησε ο θειος μου "ειδαμε κανα ασχημο ονειρο και τα εχεις βαψει μαυρα ?"

Ο πατερας μου δεν απαντησε παλι, αλλα του εδωσε ενα χαρτι που κατι ειχε σχεδιασει σ αυτο , πριν λιγο...

Ηταν ενα χερι , αιματοβαμμενο, που κρατιωνταν απο κατι καγκελα...

Ο θειος μου δεν εδωσε και πολλη σημασια, κι εφυγε μουρμουριζοντας και γελοντας ειρωνικα.

Την επομενη μερα το πρωι, περναει παλι απο το μαγαζι του πατερα μου, εντρομος και ασπρος σα το φαντασμα.
Βγαζει μια εφημεριδα και τη δειχνει στο πατερα μου που τον κοιταει με απορια και του λεει...

"δεν σου το ειπα , γιατι δεν με πιστευεις? "

Πηγα κοντα να δω τι ειχε δει....

Ειδα στο πρωτοσελιδο της εφημεριδας χερια αιματοβαμμενα να κρατανε με αγωνια και τρομο καγκελα ... καγκελα σε γηπεδο !
Ηταν η μεγαλυτερη ποδοσφαιρικη τραγωδια ... το Heyzel !!!

O θειος μου δεν τον ειρωνευτηκε ποτε μετα απ αυτο (δεν ειναι η μοναδικη ιστορια που θυμαμαι...)

110207_r20504_g2048-728-375.jpg
 
Last edited:
Re: Arrival (2016)

πρωτα απο ολα ευχαριστω τον Γιαννη που μοιραστηκε μαζι μας, μια προσωπικη του ιστορια!

Δεν γινεται δλδ τα καλαμαρια να κατεχουν εξελιγμενες τεχνολογιες αντιβαρυτητας
και ταχυτητας του φωτος και να μην γινεται να συννενοηθουν με το ανθρωπινο ειδος στα αμερικανικα.

Εμεις, θεωρητικα, ειμαστε πολυ πιο εξελιγμενοι απο σχεδον ολα τα ζωα ή φυτα που βρισκονται πανω στη Γη. Μπορουμε να επικοινωνησουμε στη γλωσσα τους; Με ελαχιστα ισως ναι. Με την πλειοψηφια νομιζω οχι ομως.

Η εξελιξη δρα βασει του περιβαλλοντος στο οποιο ζει καθε ειδος. Μην ξεχνατε πως ο,τι μορφη ζωης εχουμε δει, ζει στον πλανητη μας, στον οποιο κυριαρχουν συγκεκριμενες συνθηκες. Σε διαφορετικους πλανητες με διαφορετικη εκθεση σε ακτινοβολιες, βαρυτητη, αερια, θα κυριαρχουσαν διαφορετικου ειδους μορφες ζωης που πιθανως να μην μπορουμε καν να τις φανταστουμε. Ο @SR71B ειμαι σιγουρος οτι το εχει ψαξει το θεμα και θα εχει πολλα να μας πει!
 
Re: Arrival (2016)

Βρε συ Γιάννη αν πιάνεις σε ταινίες νοήματα που δεν υπάρχουν εξαιτίας κάποιων δικών σου βιωμάτων είναι κάτι εντελώς διαφορετικό. Η ταινία arrival δεν είχε κανένα απολύτως μεγαλειώδες κρυφό νόημα που χρήζει ανακάλυψης. Είχε ένα σενάριο που έμπαζε από παντού και έκανε χρήση της τεχνικής "άσχετα αναπάντητα ερωτήματα" που αποσκοπούσε στο "θα δώσει ο καθένας ότι απάντηση θέλει άρα μια χαρά είμαστε". Δεν υπήρχε ούτε συμπέρασμα, ούτε τροφή για σκέψη, ούτε ηθικό δίδαγμα, τίποτα απολύτως.

Σαφώς όπως προείπα σε κάποιο μου ποστ μπορούμε να καθίσουμε επι χρόνια και να συζητάμε το σοκ και το δέος που σου προκάλεσε ένας λευκός καμβάς σε μια έκθεση ζωγραφικής άλλα αυτό δεν είναι το νόημα της υπόθεσης που συζητάμε εδώ.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

πρωτα απο ολα ευχαριστω τον Γιαννη που μοιραστηκε μαζι μας, μια προσωπικη του ιστορια!



Εμεις, θεωρητικα, ειμαστε πολυ πιο εξελιγμενοι απο σχεδον ολα τα ζωα ή φυτα που βρισκονται πανω στη Γη. Μπορουμε να επικοινωνησουμε στη γλωσσα τους; Με ελαχιστα ισως ναι. Με την πλειοψηφια νομιζω οχι ομως.

Η εξελιξη δρα βασει του περιβαλλοντος στο οποιο ζει καθε ειδος. Μην ξεχνατε πως ο,τι μορφη ζωης εχουμε δει, ζει στον πλανητη μας, στον οποιο κυριαρχουν συγκεκριμενες συνθηκες. Σε διαφορετικους πλανητες με διαφορετικη εκθεση σε ακτινοβολιες, βαρυτητη, αερια, θα κυριαρχουσαν διαφορετικου ειδους μορφες ζωης που πιθανως να μην μπορουμε καν να τις φανταστουμε. Ο @SR71B ειμαι σιγουρος οτι το εχει ψαξει το θεμα και θα εχει πολλα να μας πει!
]

δηλαδή βάση της λογικής σου αν κάποιος από τους "άνθρωπος" "σκύλος" πρέπει να αποκρυπτογραφήσει την γλώσσα του άλλου, το βάρος πέφτει στον σκύλο, όπως έγινε στην ταινία, μάλιστα...είναι και αυτή μια λογική, δεν αντιλέγω, εγώ διαφωνώ πάντως.