ATC Loudspeakers.

Αυτό λοιπόν το ηχείο είναι ουσιαστικά 1 δρόμου με τις άλλες 2 μονάδες να προσθέτουν τα άκρα.

Κυριε Θεμη,με ολο τον σεβασμο,και χωρις να θελω να ειμαι και παλιν ο κακος της παρεας,αλλα, σχολια σαν το πιο πανω ειναι που καθιστουν αναγκαια την υπαρξη θρεντς που να προσπαθησουν μεσω σωστων σχολιων,ορολογιας και αποψεων να βελτιωσουν την ορθη επικοινωνια,μεταξυ μελων,πωλητων και ολων των ενδιαφερομενων σε θεματα που αφορουν το χομπυ.

Πραγματικα με εκπληττει το πιο πανω σχολιο σου. Δεν υπαρχει πουθενα "μονοδρομο ηχειο με αλλες δυο μοναδες για να προσθετουν τα ακρα".Υπαρχουν τριδρομα ηχεια ενα εκ των οποιων ειναι και αυτο στο οποιο αναφερεστε.

Αν η προσπαθεια ειναι να τονισετε την σημασια που η εταιρεια προσδιδει στην υλοποιηση του μοντελου στο οποιο αναφερεστε η οποιου δηποτε αλλου μοντελου,οσον αφορα τις μεσαιες κλπ,υπαρχουν σωστοι τροποι τοσον φραστικα οσο και τεχνικα να ενημερωνονται φιλοι,αναγνωστες και πιθανοι αγοραστες μιας συσκευης η αλλου μηχανηματος,ορθα.

Ευχαριστω.
 
Κυριε Θεμη,με ολο τον σεβασμο,και χωρις να θελω να ειμαι και παλιν ο κακος της παρεας,αλλα, σχολια σαν το πιο πανω ειναι που καθιστουν αναγκαια την υπαρξη θρεντς που να προσπαθησουν μεσω σωστων σχολιων,ορολογιας και αποψεων να βελτιωσουν την ορθη επικοινωνια,μεταξυ μελων,πωλητων και ολων των ενδιαφερομενων σε θεματα που αφορουν το χομπυ.

Πραγματικα με εκπληττει το πιο πανω σχολιο σου. Δεν υπαρχει πουθενα "μονοδρομο ηχειο με αλλες δυο μοναδες για να προσθετουν τα ακρα".Υπαρχουν τριδρομα ηχεια ενα εκ των οποιων ειναι και αυτο στο οποιο αναφερεστε.

Αν η προσπαθεια ειναι να τονισετε την σημασια που η εταιρεια προσδιδει στην υλοποιηση του μοντελου στο οποιο αναφερεστε η οποιου δηποτε αλλου μοντελου,οσον αφορα τις μεσαιες κλπ,υπαρχουν σωστοι τροποι τοσον φραστικα οσο και τεχνικα να ενημερωνονται φιλοι,αναγνωστες και πιθανοι αγοραστες μιας συσκευης η αλλου μηχανηματος,ορθα.

Ευχαριστω.

Δεν καταλαβαίνω τη λάθος φραστική που επισημαίνεις. Η φράση "1 δρόμου" όλοι νομίζω καταλαβαίνουν και κανείς δεν παρανοεί οτι το είπα για να δώσω απλά έμφαση στο οτι ένα πολύ μεγάλο μέρος του φάσματος, στα τρίδρομα ATC, αναπαράγεται από αυτό το μεγάφωνο, όπως δεν συμβαίνει συχνά και σε αυτή την σχεδίαση οφείλει και την ιδιαίτερη ομοιογένεια στην όλη κρίσιμη περιοχή.
Μην ανησυχείς πάντως, δεν θεωρώ "κακό" όποιον διαφωνεί με αυτά που λέω. Ότι λέω εξ άλλου είναι για την πληρέστερη πληροφόρηση και όχι, απ' ότι όλοι γνωρίζετε, για διαφήμηση.
 
Απάντηση: Re: ATC Loudspeakers.

To "ουσιαστικά ενός δρόμου" δυστυχώς περιλαμβάνει και ένα crossover "τριών δρόμων" με τη γνωστή και αναμενώμενη συμπεριφορά στο πεδίο της συχνότητας και της φάσης.
 
Re: Απάντηση: Re: ATC Loudspeakers.

To "ουσιαστικά ενός δρόμου" δυστυχώς περιλαμβάνει και ένα crossover "τριών δρόμων" με τη γνωστή και αναμενώμενη συμπεριφορά στο πεδίο της συχνότητας και της φάσης.

Συμφωνώ, μόνον που δεν υπάρχει τίποτα μεταξύ 380Hz & 3.5kHz που εκεί υπάρχει ατόφιο το 80% της μουσικής. Αυτός ήταν ο λόγος που ανέφερα το παραπάνω.
 
Re: Απάντηση: Re: ATC Loudspeakers.

Συμφωνώ, μόνον που δεν υπάρχει τίποτα μεταξύ 380Hz & 3.5kHz που εκεί υπάρχει ατόφιο το 80% της μουσικής. Αυτός ήταν ο λόγος που ανέφερα το παραπάνω.

Υπαρχουν αμετρητα μεγαφωνα που καλυπτουν ευρυ φασμα απο το μιντ.Μερικα δε μεχρι και 150-200 κυκλους.

Δεν ειναι ομως "μονοδρομα" αλλα μερος τριδρομων με κροσοβερς.

Και δεν ανησυχω καθολου σε διαβεβαιωνω.

Απλα τονιζω ξανα,οτι το σχολιο σου,ειναι και φραστικα και τεχνικα λαθος.Και να εισαι σιγουρος οτι ολοι ξερουν τι ειναι το μονοδρομο.
 
Re: Απάντηση: Re: ATC Loudspeakers.

Υπαρχουν αμετρητα μεγαφωνα που καλυπτουν ευρυ φασμα απο το μιντ.Μερικα δε μεχρι και 150-200 κυκλους.

Δεν ειναι ομως "μονοδρομα" αλλα μερος τριδρομων με κροσοβερς.

Και δεν ανησυχω καθολου σε διαβεβαιωνω.

Απλα τονιζω ξανα,οτι το σχολιο σου,ειναι και φραστικα και τεχνικα λαθος.Και να εισαι σιγουρος οτι ολοι ξερουν τι ειναι το μονοδρομο.

Μα εσύ ισχυρίστηκες οτι παραπληροφορώ τους φίλους εδώ, τώρα ξέρουν όλοι το μονόδρομο?
Όσο για τα "αμέτρητα", όλα εξαρτώνται από το ΠΩΣ καλύπτουν αυτή την περιοχή, τι δυνατότητες έχει το μεγάφωνο αυτό και πως συνεχίζει να συμπεριφέρεται σε αυξανόμενες απαιτήσεις.
Μερικά πράγματα δεν είναι τόσο εύκολα γιατί είναι λίγο δύσκολα αγαπητέ, γι αυτό τα "αμέτρητα" γίνονται έυκολα λίγα, αν μιλάμε για σοβαρές σχεδιάσεις που δεν κοστίζουν περιουσίες..
Σημειώνω πάντως για ακόμη μία φορά τελειώνοντας οτι δεν ονόμασα το ηχείο μονόδρομο κυριολεκτικά αλλά εξήγησα επαρκώς για όλους πιστεύω, εκτός ίσως από εσένα.
 
Re: Απάντηση: Re: ATC Loudspeakers.

Μα εσύ ισχυρίστηκες οτι παραπληροφορώ τους φίλους εδώ, τώρα ξέρουν όλοι το μονόδρομο?
Όσο για τα "αμέτρητα", όλα εξαρτώνται από το ΠΩΣ καλύπτουν αυτή την περιοχή, τι δυνατότητες έχει το μεγάφωνο αυτό και πως συνεχίζει να συμπεριφέρεται σε αυξανόμενες απαιτήσεις.
Μερικά πράγματα δεν είναι τόσο εύκολα γιατί είναι λίγο δύσκολα αγαπητέ, γι αυτό τα "αμέτρητα" γίνονται έυκολα λίγα, αν μιλάμε για σοβαρές σχεδιάσεις που δεν κοστίζουν περιουσίες..
Σημειώνω πάντως για ακόμη μία φορά τελειώνοντας οτι δεν ονόμασα το ηχείο μονόδρομο κυριολεκτικά αλλά εξήγησα επαρκώς για όλους πιστεύω, εκτός ίσως από εσένα.

ΟΚ λοιπον,ας δεκτουμε οτι λιγοι ξερουν να φτιαχνουν μεγαφωνα και ηχεια με τον τροπο που λες ...

Ανκαι,οπως θα αντεληφθης,το ποστ μου δεν αφορουσε τα ηχεια σου,αλλα την ανεση με την οποια σχολιασες καποια σημεια με λανθασμενο φραστικα και τεχνικα τροπο.
 
Re: Απάντηση: Re: ATC Loudspeakers.

ΟΚ λοιπον,ας δεκτουμε οτι λιγοι ξερουν να φτιαχνουν μεγαφωνα και ηχεια με τον τροπο που λες ...

Ανκαι,οπως θα αντεληφθης,το ποστ μου δεν αφορουσε τα ηχεια σου,αλλα την ανεση με την οποια σχολιασες καποια σημεια με λανθασμενο φραστικα και τεχνικα τροπο.

Την ομοιογένεια στην μεσαία περιοχή (coherency) εγώ προσωπικά την θεωρώ από τα πιο δύσκολα και κρίσιμα χαρακτηριστικά ενός ηχείου. Θέλωντας λοιπόν με υπερβολικό τρόπο να εκφράστώ γι αυτό μίλησα για "μονόδρομα". Πολλές φορές υπερβάλουμε ή μιλάμε παραβολικά για να δώσουμε έμφαση σε κάτι και αυτό δεν ονομάζεται λανθασμένο.
 
Επιτρέψτε μου να πώ,για να το ξεκαθαρίσουμε,ότι το ηχείο,πρέπει να αποδίδει την μουσική σαν όλο...Να έχει φυσική ροή...Δεν ακούμε μόνο κάποιες συχνότητες...Πέρα απο τις πολύ σημαντικές μεσαίες,άν το ηχείο στρογγυλεύει τα άκρα ή τσιρίζει,δεν έχει δυναμικά κι ατάκα,ακούγεται ξηρό,δεν έχει μεγάλη και καλή εικόνα,δεν.............τότε δεν είναι καλό ηχείο(γενικά μιλώ κι όχι ειδικά).
 
Επιτρέψτε μου να πώ,για να το ξεκαθαρίσουμε,ότι το ηχείο,πρέπει να αποδίδει την μουσική σαν όλο...Να έχει φυσική ροή...Δεν ακούμε μόνο κάποιες συχνότητες...Πέρα απο τις πολύ σημαντικές μεσαίες,άν το ηχείο στρογγυλεύει τα άκρα ή τσιρίζει,δεν έχει δυναμικά κι ατάκα,ακούγεται ξηρό,δεν έχει μεγάλη και καλή εικόνα,δεν.............τότε δεν είναι καλό ηχείο(γενικά μιλώ κι όχι ειδικά).


Γενικά μιλώντας καταλαβαίνεις βεβαίως ότι ένα ηχείο που αποδίδει σε όλους του τομείς καλά, τότε δεν είναι απλά ένα καλό ηχείο αλλά ένα ΙΔΑΝΙΚΟ ηχείο (σε ένα ιδανικό δωμάτιο αλλά μην το ζορισουμε και άλλο).

Οταν όμως μιλάμε για ηχεία μικρού/μεσσαίου κόστους τότε τόσο οι αγοραστές κάνουν εκπτώσεις στις απαιτήσεις τους όσο και οι κατασκευαστές στις υλοποιήσεις τους.
Ετσι λοιπόν ο αγοραστής βάζει προτεραιότητες και διαλέγει το ηχείο βάσει αυτών. Κάποιος θέλει φοβερή απόδοση στην μεσσαία περιοχή και νορμάλ στα άκρα. Αλλος θέλει εντυπωσιακή απόδοση στα άκρα και νορμάλ στην μεσσαία. Αλλος θελει μια γενικά καλή απόδοση παντού με τίποτα το ιδιαίτερο πουθενά.

Φυσικά και δεν υπάρχει ηχείο που αναπαράγει τα πάντα άψογα, πόσο μάλλον στις μικρομεσσαίες κατηγορίες κόστους. Αν υπήρχε τότε όλοι μας θα είχαμε αυτό το ηχείο.

Συγκεκριμένα μιλώντας για την μικρή σειρά της ATC, θεωρώ ότι παίζουν πολύ καλά την χαμηλη περιοχή, σχετικά καλά την υψηλή αλλά η απόδοση του στην μεσσαία περιοχή είναι από άλλο κόσμο. Και δεν τίθεται θέμα απόκρισης συχνοτητας αλλά ποιότητας αναπαραγωγής. Αυτή την αμεσσότητα που σου δίνει αυτό το mid πολύ δύσκολα θα το βρεις αλλού (εγώ δεν το έχω βρει ακομα σε άλλο ηχείο).
 
Last edited:
Απάντηση: Re: ATC Loudspeakers.

Γενικά μιλώντας καταλαβαίνεις βεβαίως ότι ένα ηχείο που αποδίδει σε όλους του τομείς καλά, τότε δεν είναι απλά ένα καλό ηχείο αλλά ένα ΙΔΑΝΙΚΟ ηχείο (σε ένα ιδανικό δωμάτιο αλλά μην το ζορισουμε και άλλο).

Οταν όμως μιλάμε για ηχεία μικρού/μεσσαίου κόστους τότε τόσο οι αγοραστές κάνουν εκπτώσεις στις απαιτήσεις τους όσο και οι κατασκευαστές στις υλοποιήσεις τους.
Ετσι λοιπόν ο αγοραστής βάζει προτεραιότητες και διαλέγει το ηχείο βάσει αυτών. Κάποιος θέλει φοβερή απόδοση στην μεσσαία περιοχή και νορμάλ στα άκρα. Αλλος θέλει εντυπωσιακή απόδοση στα άκρα και νορμάλ στην μεσσαία. Αλλος θελει μια γενικά καλή απόδοση παντού με τίποτα το ιδιαίτερο πουθενά.

Φυσικά και δεν υπάρχει ηχείο που αναπαράγει τα πάντα άψογα, πόσο μάλλον στις μικρομεσσαίες κατηγορίες κόστους. Αν υπήρχε τότε όλοι μας θα είχαμε αυτό το ηχείο.

Συγκεκριμένα μιλώντας για την μικρή σειρά της ATC, θεωρώ ότι παίζουν πολύ καλά την χαμηλη περιοχή, σχετικά καλά την υψηλή αλλά η απόδοση του στην μεσσαία περιοχή είναι από άλλο κόσμο. Και δεν τίθεται θέμα απόκρισης συχνοτητας αλλά ποιότητας αναπαραγωγής. Αυτή την αμεσσότητα που σου δίνει αυτό το mid πολύ δύσκολα θα το βρεις αλλού (εγώ δεν το έχω βρει ακομα σε άλλο ηχείο).

Συνέχισε την προσπάθεια.

Εντάξει είπαμε καλά και τίμια ηχεία...Μην τα κάνουμε κι εικόνισμα.Υπάρχουν και καλύτερα.

Το καλό μίντ που αναφέρεις υπάρχει απο το 19 κι πάνω και φυσικά δεν είναι κάτι το εξωτικό,υπάρχουν πολύ καλύτερα.
 
κάτσε κάτσε... δλδ κατά τη γνώμη σου όλα αυτά είναι καλύτερα από τα atc? και αναφέρεσαι ως συνολικές επιδόσεις ή στα mid?
 
Εχουν αξιολογα ηχεια που αξιζει καποιος να ακουσει.

Αν ο Κωστας θελει βελτιωση των μεσαιων η γενικα κατι που θα τον ικανοποιησει περισοτερο,παλι πρεπει να ακουσει και να κρινει.

Το αν θα ακουσει στο συστημα του και με βαση τα υφισταμενα μηχανηματα να κρινει αλλα ηχεια,ειναι ενας τροπος(λανθασμενος για μενα) και το να κρινει ενα ηχειο στον χωρο του με συνοδα προσεγμενα οπως εκανε με το συστημα του τωρα,ειναι ο αλλος τροπος,ο σωστος κατα την γνωμη μου.

Για να απαντησω ομως και ευθεως στο ερωτημα σου,αν αφορουσε εμενα και το πως αντιλαμβανομαι και δεχομαι την μουσικη,ναι,οι πιθανοτητες να επελεγα (κατι που εκανα για να ειμαι ειλικρινης παλαιοτερα) κατι απο spendor,harbeth (τουλαχιστον) ειναι κατα πολυ μεγαλυτερες.
 
Eίμαι 99% σίγουρος οτι οποιος επιλέξει Harbeth δεν υπάρχει περιπτωση να πάει σε ATC
καποιος που προτίμησε Spendor μία φορά..ισως η επόμενη να είναι απροβλεπτη ακόμα και για τον ίδιο.
Πάντως οι Αγγλοι είναι φλατ (~(+/-)1,5dB) ανεξαρτήτου του τρόπο που αποδίδουν.
 
Eίμαι 99% σίγουρος οτι οποιος επιλέξει Harbeth δεν υπάρχει περιπτωση να πάει σε ATC
καποιος που προτίμησε Spendor μία φορά..ισως η επόμενη να είναι απροβλεπτη ακόμα και για τον ίδιο.
Πάντως οι Αγγλοι είναι φλατ (~(+/-)1,5dB) ανεξαρτήτου του τρόπο που αποδίδουν.

Ισως να εχεις δικαιο για την spendor τουλαχιστον οπως ηταν πριν αρκετα χρονια οταν ειχα ενα SP2/2.

H επομενη κινηση ηταν προς Rogers LS3/5a και Studio 1a μερια (σε διαφορετικους χωρους)μεχρι που εφτασα στο τωρινο μου ηχειο,μετα απο μια ενδιαμεση κατασταση,που ακομη εχω.

ΙΜΟ η Harbeth / Rogers ειχαν πολλα κοινα μεταξυ τους,περισοτερο απο οτι με την Spendor.
 
Eίμαι 99% σίγουρος οτι οποιος επιλέξει Harbeth δεν υπάρχει περιπτωση να πάει σε ATC
καποιος που προτίμησε Spendor μία φορά..ισως η επόμενη να είναι απροβλεπτη ακόμα και για τον ίδιο.

Sorry το ξανασκεφτηκα...
είμαι 100% σίγουρος οτι δεν προβλέπεται η επόμενη κίνηση