Αθήνα - Ιωάννινα. Προτιμότερη διαδρομή;

Δεν ξέρω, δεν έχω δει κάτι απο κει.
Αυτές είναι κοντινές οι αποστάσεις, αν τελειώσει η κεντρική αρτηρία όλα θα γίνουν πιο εύκολα προσβάσιμα μετά.
 
Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί προηγουμένως, αλλά γνωρίζει κανένας αυτός ο νέος αυτοκινητόδρομος που φτιάχνουν της κεντρικής Ελλάδας, Λαμία-Καρδίτσα-Τρίκαλα-Καλαμπάκα-Εγνατία, σε τι στάδιο είναι τα έργα; Έχει παραδοθεί κανένα κομμάτι του σε κυκλοφορία; Υπάρχει καμία ελπίδα να ολοκληρωθεί ποτέ στο προσεχές μέλλον; Αν υπάρχουν ή θα υπάρξουν ανοιχτά τμήματα μέσα στον επόμενο χρόνο, θα έχει νόημα να τον πάρει κάποιος για μία τέτοια διαδρομή Γιάννενα-Αθήνα, έστω και τμηματικά;
 
Δεν ξερω μεχρι Δομοκο σε τι προοδο βρισκεται, αλλα απο Δομοκο και μετα η Ε65 δεν προχωρησε, απλως μερικες διανοιξεις, διαστρωσεις και γεφυρες. Βγαινει ομως νεα χρηματοδοτηση. Ωστοσο η χρονικη διαφορα, ετσι οπως ειναι η κατασταση ειναι κανα μισαωρο παραπανω
 
Re: Απάντηση: Αθήνα - Ιωάννινα. Προτιμότερη διαδρομή;

Δεν ξερω μεχρι Δομοκο σε τι προοδο βρισκεται, αλλα απο Δομοκο και μετα η Ε65 δεν προχωρησε, απλως μερικες διανοιξεις, διαστρωσεις και γεφυρες. Βγαινει ομως νεα χρηματοδοτηση. Ωστοσο η χρονικη διαφορα, ετσι οπως ειναι η κατασταση ειναι κανα μισαωρο παραπανω

Μέχρι Δομοκό προς Αθήνα ή προς Ιωάννινα; Αν δεν κάνω λάθος αυτός ο δρόμος θα παρακάμπτει τον Δομοκό σε σχέση με τον παλιό δρόμο, εκτός αν εννοείς μέχρι το ύψος του Δομοκού.
 
Απάντηση: Re: Αθήνα - Ιωάννινα. Προτιμότερη διαδρομή;

Απο Αθηνα (Λαρισαιος ειμαι!)
 
Άρα έτσι όπως τα λες ένα τουλάχιστον 70-80% του δρόμου είναι άφτιαχτο. Ουσιαστικά δηλαδή παίρνεις τον παλιό υπάρχον δρόμο, ανέβα-κατέβα τις στροφές του Δομοκού, μετά τους δρόμους του θεσσαλικού κάμπου χωρίς διάζωμα ως επι το πλείστον, και μετά πάλι ανέβα τα βουνά της κατάρας.
 
Απάντηση: Re: Αθήνα - Ιωάννινα. Προτιμότερη διαδρομή;

Mετα απο Δομοκο μεχρι Καλαμπακα ειναι καλος ο δρομος, το προβλημα ειναι Μουργκανι_Παναγια (οπου συναντας την Εγνατια), μιση ωρα ταλαιπωρια
 
Δομοκό-Καλαμπάκα όμως εννοείς τον παλιό δρόμο, ο νέος από ότι ξέρω έχει εντελώς άλλη χάραξη τουλάχιστο μέχρι την Καρδίτσα.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αθήνα - Ιωάννινα. Προτιμότερη διαδρομή;

Ε, ναι, ο νεος δεν υπαρχει ακομη!

ΥΓ μολις εγινε σεισμος, αισθητος κι εδω!
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αθήνα - Ιωάννινα. Προτιμότερη διαδρομή;

Ε, ναι, ο νεος δεν υπαρχει ακομη!

ΥΓ μολις εγινε σεισμος, αισθητος κι εδω!

Εδώ τι εννοείς;
Που βρίσκεσαι;
Την ώρα του σεισμού μιλούσα στο τηλέφωνο με τη γυναίκα μου που είναι στα Γιάννενα και έπεσε η γραμμή. Αμέσως μετά που μιλήσαμε μου είπε ότι ήταν δυνατός και μεγάλης διάρκειας. Μάλλον έκανε και κάποιες μικροδονήσεις αμέσως μετά, τουλάχιστον έτσι κατάλαβε από τον 3ο όροφο.

EDIT
23:43 γίνονται ακόμη μικροσεισμοί
 
Last edited:
Το κομμάτι του Ε65 από την Καλαμπάκα στην Εγνατία (Γρεβενά) δεν πρόκειται να κατασκευαστεί.
 
Το κομμάτι του Ε65 από την Καλαμπάκα στην Εγνατία (Γρεβενά) δεν πρόκειται να κατασκευαστεί.

Δεν πρόκειται να κατασκευαστεί ποτέ ή μήπως εννοείς πως δεν έχει πάρει χρηματοδότηση και δεν πρόκειται να κατασκευαστεί μέσα στα επόμενα χρόνια;

Για το υπόλοιπο κομμάτι υπάρχει κάποιο χρονοδίαγραμμα; Το καλοκαίρι του 2018 που σκοπεύω να κατέβω Ελλάδα με το αυτοκίνητο, έχω καμία ελπίδα τουλάχιστον να πάω από Καλαμπάκα-Λαμία μέσω του νέου δρόμου;
 
Δ

Για το υπόλοιπο κομμάτι υπάρχει κάποιο χρονοδίαγραμμα; Το καλοκαίρι του 2018 που σκοπεύω να κατέβω Ελλάδα με το αυτοκίνητο, έχω καμία ελπίδα τουλάχιστον να πάω από Καλαμπάκα-Λαμία μέσω του νέου δρόμου;

Ούτε το 2028 ! Αλλά τι έχει ο δρόμος που υπάρχει τώρα; Καμπίσιος είναι ορατότητα έχει και τσάμπα είναι! Γιατί δλδ γουστάρετε κάποιοι να πάτε Γιάννενα με ~50 διόδια, γιά πέταμα τάχετε;
 
Απάντηση: Re: Αθήνα - Ιωάννινα. Προτιμότερη διαδρομή;

Ούτε το 2028 ! Αλλά τι έχει ο δρόμος που υπάρχει τώρα; Καμπίσιος είναι ορατότητα έχει και τσάμπα είναι! Γιατί δλδ γουστάρετε κάποιοι να πάτε Γιάννενα με ~50 διόδια, γιά πέταμα τάχετε;

Καλά τώρα...
Αν είναι έτσι ας πάμε και με τα πόδια, ούτε για βενζίνη μας περισεύουν.
 
καλά μέχρι να γίνει αυτός ο δρόμος θα έχει δοθεί στην κυκλοφορία η υποθαλάσσια πρέβεζα - βαρκελώνη......
 
Ούτε το 2028 ! Αλλά τι έχει ο δρόμος που υπάρχει τώρα; Καμπίσιος είναι ορατότητα έχει και τσάμπα είναι! Γιατί δλδ γουστάρετε κάποιοι να πάτε Γιάννενα με ~50 διόδια, γιά πέταμα τάχετε;

Γιατί πρώτα από όλα είναι επικίνδυνος δρόμος με επικίνδυνους οδηγούς. Είναι δρόμος χωρίς διάζωμα και με άμεση πρόσβαση στους αγροτικούς δρόμους που ως γνωστόν δεν είναι λίγες οι φορές που τα τρακτέρ πετάγονται ξαφνικά μέσα στον δρόμο ή κινούνται μέσα σε αυτόν, ή πετάγονται ζώα, γυφτάκια κλπ. Όπως επίσης και πολλές φορές έχω δει να κάνουν οδηγοί αψυχολόγητες προσπεράσεις στο αντίθετο ρεύμα για να περάσουν τα τρακτέρ ή άλλους οδηγούς.

Δεύτερον γιατί είναι και κουραστικός δρόμος, τόσο γιατί πρέπει να είσαι σε ετοιμότητα να προβλέψεις και να αποφύγεις περιστατικά σαν αυτά που ανέφερα, όσο και λόγω τον στροφών του Δομοκού.

Τέλος ένα σύγχρονος αυτοκινητόδρομος σε κάθε περίπτωση θα συντομεύσει και τον χρόνο του ταξιδιού.

Για όλα αυτά εγώ ναι γουστάρω να πληρώσω κάτι παραπάνω και να ταξιδέψω με το κεφάλι μου ήσυχο, ενώ όποιος δεν γουστάρει να πληρώσει θα έχει και την εναλλακτική του παλιού δρόμου ο οποίος σε περιπτώσεις αυξημένης κίνησης (τριήμερα, περιόδους διακοπών κλπ) θα είναι πιο ασφαλής από ότι είναι τώρα.
 
Για όλα αυτά εγώ ναι γουστάρω να πληρώσω κάτι παραπάνω και να ταξιδέψω με το κεφάλι μου ήσυχο, ενώ όποιος δεν γουστάρει να πληρώσει θα έχει και την εναλλακτική του παλιού δρόμου ο οποίος σε περιπτώσεις αυξημένης κίνησης (τριήμερα, περιόδους διακοπών κλπ) θα είναι πιο ασφαλής από ότι είναι τώρα.

Τί λέμε τώρα; Παλαιός δρόμος δεν υπάρχει, αφού η Ε65 "κτίζεται" πάνω στον παλιό, μέχρι το Δομοκό (από Λαμία). Επικίνδυνος δρόμος δεν υπάρχει μόνο επικίνδυνοι οδηγοί και οχήματα......