Σήμερα έγινε το refund των 700 αλλά καρπώνομαι τα PayPal fees (ζημιά 25 ).
Ο Πολωνός προμηθευτής (interprojeck) μου εξηγεί ότι έχει περάσει η διορία ενός μήνα για επιστροφή χρημάτων και ότι εφόσον έχει αναλάβει ο ίδιος όλα τα έξοδα αποστολής δεν θα έπρεπε να έχω και παράπονο.
Του εξηγώ ότι ο ίδιος στην αρχή προσπαθούσε να με πείσει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα, να μετρήσω, να κάνω, κλπ., με αποτέλεσμα να καθυστερήσουμε.
Εκτός των άλλων, του θύμισα ότι και το δεύτερο κομμάτι που έστειλε ήταν προβληματικό! Και ότι συμφωνήσαμε να το παραλάβει και να μου δώσει όλο το ποσό.
Τέσπα, του είπα ότι αν είναι σωστός θα έπρεπε να πάρω πίσω 700 και όχι 675. Αν το κάνει καλώς, αν όχι, δεν θα ξαναψωνίσω. Τόσο απλά.
Μια φορά δοκίμασα να είμαι περισσότερο «ευγενικός» και υπομονετικός σε τέτοια κατάσταση και δεν μου βγήκε (τελείως) καλά.
Μάλλον πρέπει να είμαι περισσότερο ο εαυτός μου στο εξής…