AUDIO SPECTRUM HERMES

Μην τα ισοπεδώνεις όλα .Τα AS δεν είναι και τα καλύτερα ηχεία στον κόσμο αλλά μην το παρακάνουμε γιατί ο κατασκευαστής τους είναι από τους ποιο ικανούς σε αυτόν το χώρο και αυτό που προσφέρουν τα ηχεία του ακουστικά τουλάχιστον σε εισαγόμενο το πληρώνεις πολύ παρά πάνω . Όσο για το Ερμή όποιοι πήγαν στην έκθεση το χειμώνα κατάλαβαν την αξία του

Αφού τα ισοπεδώνω όλα,κάνε ένα κόπο και δές πόσο κοστίζουν οι μονάδες των AS και των ATC στο εμπόριο.
 
Re: Απάντηση: AUDIO SPECTRUM HERMES

Καλή πράγματι τιμή έχει αυτό,στα περίπου 3000$ στην βασική έκδοση.

http://www.salksound.com/speakers_veracity_ht2.shtml

Ρίξτε μιά ματιά σ´αυτήν την εταιρεία...

http://www.salksound.com/

Όντως φαίνονται πολύ καλά.

Αλλά μετά έπεσε το μάτι μου στις προδιαγραφές:

Recommended Amplification
30 - 150 tube watts
80 -250 solid state watts


Χμμ.....
 
Ε εντάξει οι άνθρωποι...

Πάνε να δώσουν έναν τόνο...Hi End,επειδή πουλάνε φθηνά:flipout:
 
τελικα τι ειναι ρε παιδια αυτο το hi-end?ειναι παιζει ενα ηχειο οτι το ταιζης χωρις να κανει λαθη και να ειναι ποιο αληθοφανες (να προσπαθει να φτασει στο φυσικο αποτελεσμα)πραγμα που θεωρω αδυνατο,η να βγαζει μαγεια με καποιο μαγικο τροπο που εγω δεν καταλαβαινω.τι σημαινει μαγεια δηλαδη ζεστα πριμα μαλακα κλπ κλπ εχετε ακουσει live πως παιζει μια ηλεκτρικη κιθαρα εστω και σε τζαζ συναυλια η ενα βιολι στο μεγαρο.νομιζω καλυτερα ο καθενας να μιλα για προσωπικο γουστο στη μουσικη δηλαδη πως του αρεσει να ακουει και ας μην θαβουμε εταιρειες και επαγγελματιες γιατι hi end ειναι η προσομοιωση της πραγματικοτητας και οχι ο χρωματισμενος ηχος.-bye-
 
Είχα ακούσει τον Ερμή (v2) στο σπίτι του Στέργιου (Κακαλιού) πριν μία πενταετία περίπου.

Ήταν το πρώτο ηχείο που άκουσα στο (τότε) χώρο του. Η πρώτη επαφή με είχε εντυπωσιάσει πολύ. Μόνιτορ άκουσμα που αφενός απεκάλυπτε διαφορές σε εγγραφές και μηχανήματα, αλλά συγχρόνως το έκανε αρκετά ... ευγενικά ώστε να έχει θέση περισσότερο σε οικιακό χώρο παρά σε στούντιο.

Την πρώτη φορά τον άκουσα οδηγούμενο με έναν Accuphase 211. Εντυπωσιακό μπάσσο και δυναμικά.

Την δεύτερη με έναν 307 της ίδιας εταιρείας. Η διαφορά προς το καλύτερο ήταν αμέσως αντιληπτή.

Όλα ωραία και καλά λοιπόν.

Λίγο μετά άκουσα στον ίδιο χώρο τα Joseph audio RM22 Signature (σαφώς μικρότερων διαστάσεων και κόστους) με τα ίδια ενισχυτικά. Μου άρεσε περισσότερο. Το χαμηλό πιό ελεγχόμενο αν και ελαφρά πιό περιορισμένο. Η μεγάλη διαφορά όμως ήταν στις μεσαίες. Εκεί που πριν την ακρόαση του JA θεωρούσα οτι ο Ερμής ήταν ουδέτερος, μετά κατάλαβα οτι εκεί ήταν πιό χρωματισμένος απο τον Ιωσήφ. Και ο χρωματισμός έκανε μπαμ οτι προερχόταν απο την καμπίνα...

Επίσης κατάλαβα οτι θέλει τον χώρο του. Στον συγκεκριμένο χώρο σχεδόν κάθε ηχείο που έχω ακούσει έδινε τον καλύτερο εαυτό του.

Συνολικά μιλώντας ο Ερμής (v2) για μεγάλο ηχείο έχει καλή τιμή οπότε κάποιος με ανάλογο χώρο μπορεί να τον δοκιμάσει.

Το πρόβλημα είναι οτι τα μεγάλα ηχεία πρέπει αποδώσουν καλά σχεδόν σε όλες τις περιστάσεις και αυτό είναι δύσκολο διότι όσο υπερτερούν στο μέγεθος (και την απόκριση συχνότητας) τόσο έχουν να λύσουν περίπλοκα προβλήματα όπως την όσο το δυνατόν μικρότερη συμμετοχή την (τεράστιας) καμπίνας τους και τα περίπλοκα κροσσόβερ. Και κυρίως στο πρώτο ο Έλληνας έχει ακόμη δρόμο να διανύσει.

Βέβαια ας μην ξεχνάμε οτι δεν μιλάμε για ένα μόνο ηχείο. Το συγκεκριμένο μοντέλο κυκλοφορεί πάνω απο 20-25 χρόνια σε διάφορες εκδόσεις και πολλές απο αυτές με διαφορετικές μεταξύ τους σχεδιάσεις. Επομένως δηλώσεις τύπου "το καλύτερο και τα άλλα απάτη" ή "μάπα το καρπούζι" είναι εκ των πραγμάτων αφορισμοί αφού δεν διευκρινίζεται καν σε ποιά εκδοχή του ηχείου αναφερόμαστε.
 
Φίλε δεν υπάρχει ηχείο "αχρωμάτιστο".

Η πραγματικότητα,είναι μόνο η ακουστική μουσική και το πώς παίζουν πραγματικά τα όργανα και το πώς ακούγεται η ανθρώπινη φωνή.

Οποιο ηχείο καταφέρνει να τα προσεγγίσει όλα αυτα είναι καλό ηχείο.

Πολλοί εξαιτίας των στρεβλώσεων των περιοδικών του χώρου και διάφορων γκουρού,που δεν έχουν πατήσει σε συναυλία,νομίζουν ότι τα ψόφια,άτονα και κλινικά ηχεία-καλή ώρα-είναι αχρωμάτιστα ηχεία.

Μπούρδες φίλε άσχετων με την μουσική.
 
Σίγουρα υπάρχει θέμα ανάμεσα στην τιμή των 2 ηχείων σε σύγκριση με το κόστος των μονάδων τους.

Απλά κάποιοι πιστεύουν (ανάμεσα τους και εγω) πώς τα ΑS με τα φτηνά μεγαφωνάκια παίζουν καλλίτερα απο τα ATC.
 
Last edited by a moderator:
Re: Απάντηση: AUDIO SPECTRUM HERMES

Φίλε δεν υπάρχει ηχείο "αχρωμάτιστο".

Η πραγματικότητα,είναι μόνο η ακουστική μουσική και το πώς παίζουν πραγματικά τα όργανα και το πώς ακούγεται η ανθρώπινη φωνή.

Οποιο ηχείο καταφέρνει να τα προσεγγίσει όλα αυτα είναι καλό ηχείο.

Πολλοί εξαιτίας των στρεβλώσεων των περιοδικών του χώρου και διάφορων γκουρού,που δεν έχουν πατήσει σε συναυλία,νομίζουν ότι τα ψόφια,άτονα και κλινικά ηχεία-καλή ώρα-είναι αχρωμάτιστα ηχεία.

Μπούρδες φίλε άσχετων με την μουσική.
σε αυτο εγκρινω κι επαυξανω γιατι εχω ακουσει ολων των ειδων τις συναυλιες και ξερω πως ειναι η πραγματικη μουσικη απλα δεν συμφωνω μαζι σου στο να πανε στο πυρ το εξωτερο τα AS επιμενω ειναι τιμιες κατασκευες αλλα οχι πρωτοκλασατες.-bye-
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: AUDIO SPECTRUM HERMES

σε αυτο εγκρινω κι επαυξανω γιατι εχω ακουσει ολων των ειδων τις συναυλιες και ξερω πως ειναι η πραγματικη μουσικη απλα δεν συμφωνω μαζι σου στο να πανε στο πυρ το εξωτερο τα AS επιμενω ειναι τιμιες κατασκευες αλλα οχι πρωτοκλασατες.-bye-

Εντάξει δεν είπα αυτό...

Αλλά άλλο είναι,το ότι ακούγονται αρκετά καλά κι είναι σχετικά τίμια απέναντι στον ανταγωνισμό κι άλλο είναι ότι είναι τα καλύτερα όλων.

Εδώ διαφωνώ........
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: AUDIO SPECTRUM HERMES

Εντάξει δεν είπα αυτό...

Αλλά άλλο είναι,το ότι ακούγονται αρκετά καλά κι είναι σχετικά τίμια απέναντι στον ανταγωνισμό κι άλλο είναι ότι είναι τα καλύτερα όλων.

Εδώ διαφωνώ........

εγω δεν ειπα ποτε κατι τετοιο απο την αρχη υποστηριζω οτι ειναι τιμια ηχεια
 
Σίγουρα υπάρχει θέμα ανάμεσα στην τιμή των 2 ηχείων σε σύγκριση με το κόστος των μονάδων τους.

Απλά κάποιοι πιστεύουν (ανάμεσα τους και εγω) πώς τα ΑS με τα φτηνά μεγαφωνάκια παίζουν καλλίτερα απο τα ATC.

Ακόμα και έτσι όμως αν δεν ακούσω ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΜΟΥ δεν μπορώ να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα.

Ετσι κι αλλιώς χώρους ακούμε.
 
Είχα ακούσει τον Ερμή (v2) στο σπίτι του Στέργιου (Κακαλιού) πριν μία πενταετία περίπου.

Ήταν το πρώτο ηχείο που άκουσα στο (τότε) χώρο του. Η πρώτη επαφή με είχε εντυπωσιάσει πολύ. Μόνιτορ άκουσμα που αφενός απεκάλυπτε διαφορές σε εγγραφές και μηχανήματα, αλλά συγχρόνως το έκανε αρκετά ... ευγενικά ώστε να έχει θέση περισσότερο σε οικιακό χώρο παρά σε στούντιο.

Την πρώτη φορά τον άκουσα οδηγούμενο με έναν Accuphase 211. Εντυπωσιακό μπάσσο και δυναμικά.

Την δεύτερη με έναν 307 της ίδιας εταιρείας. Η διαφορά προς το καλύτερο ήταν αμέσως αντιληπτή.

Όλα ωραία και καλά λοιπόν.

Λίγο μετά άκουσα στον ίδιο χώρο τα Joseph audio RM22 Signature (σαφώς μικρότερων διαστάσεων και κόστους) με τα ίδια ενισχυτικά. Μου άρεσε περισσότερο. Το χαμηλό πιό ελεγχόμενο αν και ελαφρά πιό περιορισμένο. Η μεγάλη διαφορά όμως ήταν στις μεσαίες. Εκεί που πριν την ακρόαση του JA θεωρούσα οτι ο Ερμής ήταν ουδέτερος, μετά κατάλαβα οτι εκεί ήταν πιό χρωματισμένος απο τον Ιωσήφ. Και ο χρωματισμός έκανε μπαμ οτι προερχόταν απο την καμπίνα...

Επίσης κατάλαβα οτι θέλει τον χώρο του. Στον συγκεκριμένο χώρο σχεδόν κάθε ηχείο που έχω ακούσει έδινε τον καλύτερο εαυτό του.

Συνολικά μιλώντας ο Ερμής (v2) για μεγάλο ηχείο έχει καλή τιμή οπότε κάποιος με ανάλογο χώρο μπορεί να τον δοκιμάσει.

Το πρόβλημα είναι οτι τα μεγάλα ηχεία πρέπει αποδώσουν καλά σχεδόν σε όλες τις περιστάσεις και αυτό είναι δύσκολο διότι όσο υπερτερούν στο μέγεθος (και την απόκριση συχνότητας) τόσο έχουν να λύσουν περίπλοκα προβλήματα όπως την όσο το δυνατόν μικρότερη συμμετοχή την (τεράστιας) καμπίνας τους και τα περίπλοκα κροσσόβερ. Και κυρίως στο πρώτο ο Έλληνας έχει ακόμη δρόμο να διανύσει.

Βέβαια ας μην ξεχνάμε οτι δεν μιλάμε για ένα μόνο ηχείο. Το συγκεκριμένο μοντέλο κυκλοφορεί πάνω απο 20-25 χρόνια σε διάφορες εκδόσεις και πολλές απο αυτές με διαφορετικές μεταξύ τους σχεδιάσεις. Επομένως δηλώσεις τύπου "το καλύτερο και τα άλλα απάτη" ή "μάπα το καρπούζι" είναι εκ των πραγμάτων αφορισμοί αφού δεν διευκρινίζεται καν σε ποιά εκδοχή του ηχείου αναφερόμαστε.

Μια διόρθωση... νομίζω ότι ήταν ο 407 κι όχι ο 307. Πάντως κι εγώ έχω τη γνώμη ότι ο Ερμής μπορεί να μην είναι το καλύτερο ηχείο, αλλά μπορεί εύκολα να παίξει καλά όλα τα είδη σε ένα μεγάλο χώρο. Και δεν σας κρύβω ότι αν δεν ήταν ο μικρός Αλέξης (ο τόσο μικρός εκείνη την εποχή θα τα είχα πάρει τα ηχεία του Στέργιου. Μπορεί τα ATC να παίζουν καλύτερα και να στοιχίζουν το ίδιο ποσό. Μπορεί να υπάρχουν κι άλλα ηχεία της ίδιας τιμής που να παίζουν εξίσου καλά, ίσως το ίδιο καλά, ίσως καλύτερα, ίσως ελαφρώς χειρότερα.

Πάντως σίγουρα υπάρχουν ηχεία και μάλιστα με βαριά ονόματα που παίζουν χειρότερα. Και αναφέρω πρόχειρα από τα ακούσματά μου όλα τα ηχεία που είχε στην ίδια και κάπως πιο ακριβή τιμή ο Ορφέας, τα JMLAB της ίδιας κατηγορίας.

Αλλά για μένα το θέμα δεν είναι εκεί. Από τη στιγμή που το hiend είναι αυτό που είναι (ή τέλος πάντων ήταν μέχρι να κόψω αναγκαστικά το σπορ) και ήταν σε επίπεδο βιοτεχνίας, προτιμούσα και προτιμώ, για ένα ηχείο που με ικανοποιεί, να δώσω τα ίδια χρήματα σε ένα ελληνικό, αποδεδειγμένα καλό μηχάνημα, σε Έλληνα κατασκευαστή (Τσακιρίδης είναι, Πετρόπουλος είναι, Τζωρτζάκης είναι) παρά σε έναν αντίστοιχο από άλλη χώρα. Κι από τη στιγμή που η AUDIO SPECTRUM κυκλοφορεί καλά ηχεία, πραγματικά καλά ηχεία που μιλάνε σε πολλές κατηγορίες, δεν βλέπω γιατί να τα θάβω και να πηγαίνω να αγοράζω αντίστοιχα -ίσως ελαφρώς καλύτερα- ηχεία ή ενισχυτές από άλλες χώρες.

:grandpa:
 
Αφού τα ισοπεδώνω όλα,κάνε ένα κόπο και δές πόσο κοστίζουν οι μονάδες των AS και των ATC στο εμπόριο.

AS ΕΡΜΗΣ 4.800,00€ ΚΑΙ ΤΑ ATC SCM-50PT SL 11.000,00€
τα μισά λεφτά ?????????????????????????
 
Γενικά συμφωνώ μαζί σου Βλάση,γι' αυτό και στο παρελθόν είχα κι εγώ...Audio Spectrum.

Τότε είχε πράγματι νόημα,και με την έννοια της απόδοσης πρός τιμή,σε σχέση με τα εισαγόμενα.

Αυτό δεν ισχύει πλέον.Δεν μπορεί ελληνικά ηχεία,με χαμηλό κόστος κατασκευής-παραγωγής να κοστίζουν περισσότερο απο ευρωπαϊκά κι αμερικάνικα εισαγόμενα,που παίζουν έως πολύ καλύτερα(π.χ ΑTC SCM 50) κι απο άποψη κατασκευής κι υλικών απλά δεν παίζονται(π.χ Pioneer SX1).
 
Είχα ακούσει τον Ερμή (v2) στο σπίτι του Στέργιου (Κακαλιού) πριν μία πενταετία περίπου.

Ήταν το πρώτο ηχείο που άκουσα στο (τότε) χώρο του. Η πρώτη επαφή με είχε εντυπωσιάσει πολύ. Μόνιτορ άκουσμα που αφενός απεκάλυπτε διαφορές σε εγγραφές και μηχανήματα, αλλά συγχρόνως το έκανε αρκετά ... ευγενικά ώστε να έχει θέση περισσότερο σε οικιακό χώρο παρά σε στούντιο.

Την πρώτη φορά τον άκουσα οδηγούμενο με έναν Accuphase 211. Εντυπωσιακό μπάσσο και δυναμικά.

Την δεύτερη με έναν 307 της ίδιας εταιρείας. Η διαφορά προς το καλύτερο ήταν αμέσως αντιληπτή.

Όλα ωραία και καλά λοιπόν.

Λίγο μετά άκουσα στον ίδιο χώρο τα Joseph audio RM22 Signature (σαφώς μικρότερων διαστάσεων και κόστους) με τα ίδια ενισχυτικά. Μου άρεσε περισσότερο. Το χαμηλό πιό ελεγχόμενο αν και ελαφρά πιό περιορισμένο. Η μεγάλη διαφορά όμως ήταν στις μεσαίες. Εκεί που πριν την ακρόαση του JA θεωρούσα οτι ο Ερμής ήταν ουδέτερος, μετά κατάλαβα οτι εκεί ήταν πιό χρωματισμένος απο τον Ιωσήφ. Και ο χρωματισμός έκανε μπαμ οτι προερχόταν απο την καμπίνα...

Επίσης κατάλαβα οτι θέλει τον χώρο του. Στον συγκεκριμένο χώρο σχεδόν κάθε ηχείο που έχω ακούσει έδινε τον καλύτερο εαυτό του.

Συνολικά μιλώντας ο Ερμής (v2) για μεγάλο ηχείο έχει καλή τιμή οπότε κάποιος με ανάλογο χώρο μπορεί να τον δοκιμάσει.

Το πρόβλημα είναι οτι τα μεγάλα ηχεία πρέπει αποδώσουν καλά σχεδόν σε όλες τις περιστάσεις και αυτό είναι δύσκολο διότι όσο υπερτερούν στο μέγεθος (και την απόκριση συχνότητας) τόσο έχουν να λύσουν περίπλοκα προβλήματα όπως την όσο το δυνατόν μικρότερη συμμετοχή την (τεράστιας) καμπίνας τους και τα περίπλοκα κροσσόβερ. Και κυρίως στο πρώτο ο Έλληνας έχει ακόμη δρόμο να διανύσει.

Βέβαια ας μην ξεχνάμε οτι δεν μιλάμε για ένα μόνο ηχείο. Το συγκεκριμένο μοντέλο κυκλοφορεί πάνω απο 20-25 χρόνια σε διάφορες εκδόσεις και πολλές απο αυτές με διαφορετικές μεταξύ τους σχεδιάσεις. Επομένως δηλώσεις τύπου "το καλύτερο και τα άλλα απάτη" ή "μάπα το καρπούζι" είναι εκ των πραγμάτων αφορισμοί αφού δεν διευκρινίζεται καν σε ποιά εκδοχή του ηχείου αναφερόμαστε.

Για βάστα ωρέ μπίρο μ' γιατί δυσκολεύομαι να σε ακολουθήσω. Μήπως αυτό εδώ το κουτάκι έχει κανένα pit στο κρος για να έχει χαϊεντάδικες χροιές και να μη φωνάζει, και να είναι "απαλό" και ευγενικό με το σεις και με το σας; Εκτός αυτού, άλλο πράμα οι δύο δρόμοι, άλλο οι τρεις.