Aune S 16

Μου αρέσει που γίνεται μάχη, λες και το εκάστοτε ντάκ είναι η βασική πηγή του προβλήματος, λες και είναι αυτό που καθορίζει ένα ηχητικό αποτέλεσμα...
και όχι, εάν δεν μας αρέσει κάτι, να φταίει, ο εκάστοτε χώρος - ηχεία - προενισχυτής - τελικός - καλώδια - κλπ... εκτός εάν τα έχετε όλα "λυμένα"!
Κατά τα άλλα σε κουκουρούκου χώρους (κυρίως) / συστήματα καταλαβαίνουμε ότι το ντάκ είναι ζεστό - ψυχρό η ανάποδο!
 
Και όμως αν έχεις πηγή υπολογιστή και αξιόλογο σύστημα , το ντακ παίζει τεράστιο ρόλο στην παρουσίαση του "ψηφιακού δρώμενου" , και αυτό κανένας χώρος ή καλώδιο δεν μπορεί να το αποκρύψει. Συμφωνώ πως όρους όπως ζεστασιά , ψυχρότητα , χροιές κλπ . θα προτιμούσα να μην τους κρίνω απο το ντακ , αλλά απο ενισχυτές / ηχεία.
 
Μου αρέσει που γίνεται μάχη, λες και το εκάστοτε ντάκ είναι η βασική πηγή του προβλήματος, λες και είναι αυτό που καθορίζει ένα ηχητικό αποτέλεσμα...
και όχι, εάν δεν μας αρέσει κάτι, να φταίει, ο εκάστοτε χώρος - ηχεία - προενισχυτής - τελικός - καλώδια - κλπ... εκτός εάν τα έχετε όλα "λυμένα"!
Κατά τα άλλα σε κουκουρούκου χώρους (κυρίως) / συστήματα καταλαβαίνουμε ότι το ντάκ είναι ζεστό - ψυχρό η ανάποδο!
Ας μη γινόμαστε υπερβολικοί. Αν μη τι άλλο οι μετέχοντες στη "μάχη" είναι γνωστοί τοις πάσι ως πολύ έμπειροι ακροατές και κάτοχοι πολύ καλών συστημάτων.

Θα διαφωνήσω όμως σε τούτο. Το DAC ως πηγή έχει σημαντικό μερίδιο στο συνολικό ηχητικό αποτέλεσμα της αλυσσίδας αναπαραγωγής. Μπορούμε να πούμε ότι η συμμετοχή ενός DAC στο ηχητικό αποτέλεσμα είναι παρόμοια με ενός προενισχυτή. Ο γενικός συνολικός χαρακτήρας μίας ηχογράφησης ("σκληρό-μαλακό", "λεπτό-σωματώδες", τονική ισορροπία κλπ) είναι στοιχεία που συνήθως διαφοροποιούν ένα DAC από ένα άλλο.
Εν πάση περιπτώσει εάν σε δεδομένο σύστημα και στον ίδιο χώρο αλλάξουμε μόνο το DAC, εύκολα αντιλαμβανόμαστε τις διαφορές που προκύπτουν. Δεν είναι κάτι τόσο δύσκολο.

Εξ άλλου:
Σε μακρόχρονες ακροάσεις, στο σύστημα μας που το ξέρουμε καλά και στο δικό μας χώρο που επίσης γνωρίζουμε, αντιλαμβανόμαστε αμέσως και τις πιο μικρές διαφορές. Δεδομένου ότι η επίδραση του χώρου και ο χαρακτήρας του υπολοίπου συστήματος παραμένουν αμετάβλητα και αλλάζει εκάστοτε μόνο ένα στοιχείο στην αλυσσίδα οι διαφορές γίνονται ακόμα πιο εμφανείς.
 
Εξυπακούεται ότι σε ένα καλό σύστημα, οποιαδήποτε αλλαγή/συσκευή ακούγεται, είτε είναι dac, είτε πηγή, είτε ένα καλώδιο ρεύματος.
Όπως λέει κ ένας φίλος, όταν το σύστημα είναι "σιδερώστρα" τότε κάτι συμβαίνει και δεν μπορεί να αναδείξει την αλλαγή.
Σε όλα αυτά ακόμα και μια μικρή μετατόπιση εκατοστών των ηχείων μπορεί και να αλλάξει όλη η εικόνα του συστήματος.
 
Μου αρέσει που γίνεται μάχη, λες και το εκάστοτε ντάκ είναι η βασική πηγή του προβλήματος, λες και είναι αυτό που καθορίζει ένα ηχητικό αποτέλεσμα...
και όχι, εάν δεν μας αρέσει κάτι, να φταίει, ο εκάστοτε χώρος - ηχεία - προενισχυτής - τελικός - καλώδια - κλπ... εκτός εάν τα έχετε όλα "λυμένα"!
Κατά τα άλλα σε κουκουρούκου χώρους (κυρίως) / συστήματα καταλαβαίνουμε ότι το ντάκ είναι ζεστό - ψυχρό η ανάποδο!


δεν γίνεται μάχη φίλε μου, ασχέτως αν κάποιοι θέλουν να οδηγήσουν τα πράγματα προς τα εκεί. :operator:

Προσωπικά με σχεδόν 50 χρόνια ενασχόληση με τον ήχο (γύρω στα 11 ξεκίνησα) και έχοντας ακούσει αρκετά πράγματα και χτίζοντας συστήματα (για προσωπική χρήση) σκαλί σκαλί και αναθεωρώντας πολλά πράγματα στην πορεία, έχω την ταπεινή άποψη ότι μπορώ να ξεχωρίσω σε ένα σύστημα αν είναι στημένο λάθος ή σωστά ή εάν η αλλαγή πηγής με μιά άλλη επιφέρει ένα αποτέλεσμα, ή να ξεχωρίσω ποιά πηγή είναι καλύτερη.
Και ναι στο χώρο μου τα έχω όλα λυμένα. Εφαγε σχεδόν 10 χρόνια αλλά αυτό που ήθελα έχει έρθει. Ίσως είναι πολύ για κάποιους που δεν έχουν υπομονή. Προηγουμένως αφιέρωσα σχεδόν άλλα τόσα στο προηγούμενο σπίτι και άλλα 5 εκεί που είμαι σε άλλο χώρο, ξεκινώντας από τραγικά αποτελέσματα μέχρι το σημερινό.
Μπορεί το τωρινό σύστημα να είναι 100% diy και αυτό να στεναχωρεί ορισμένους ή να θεωρούν ότι επειδή είναι diy δεν υπάρχει άποψη σχετικά με consumer μηχανήματα, αλλά ελεύθερα μπορούν και αυτοί να έχουν την δική τους άποψη.
 
δεν γίνεται μάχη φίλε μου, ασχέτως αν κάποιοι θέλουν να οδηγήσουν τα πράγματα προς τα εκεί. :operator:

Προσωπικά με σχεδόν 50 χρόνια ενασχόληση με τον ήχο (γύρω στα 11 ξεκίνησα) και έχοντας ακούσει αρκετά πράγματα και χτίζοντας συστήματα (για προσωπική χρήση) σκαλί σκαλί και αναθεωρώντας πολλά πράγματα στην πορεία, έχω την ταπεινή άποψη ότι μπορώ να ξεχωρίσω σε ένα σύστημα αν είναι στημένο λάθος ή σωστά ή εάν η αλλαγή πηγής με μιά άλλη επιφέρει ένα αποτέλεσμα, ή να ξεχωρίσω ποιά πηγή είναι καλύτερη.
Και ναι στο χώρο μου τα έχω όλα λυμένα. Εφαγε σχεδόν 10 χρόνια αλλά αυτό που ήθελα έχει έρθει. Ίσως είναι πολύ για κάποιους που δεν έχουν υπομονή. Προηγουμένως αφιέρωσα σχεδόν άλλα τόσα στο προηγούμενο σπίτι και άλλα 5 εκεί που είμαι σε άλλο χώρο, ξεκινώντας από τραγικά αποτελέσματα μέχρι το σημερινό.
Μπορεί το τωρινό σύστημα να είναι 100% diy και αυτό να στεναχωρεί ορισμένους ή να θεωρούν ότι επειδή είναι diy δεν υπάρχει άποψη σχετικά με consumer μηχανήματα, αλλά ελεύθερα μπορούν και αυτοί να έχουν την δική τους άποψη.

Respect!!!
 
Δεν τίθεται θέμα respect ή όχι.
Γράφω δυό πράγματα επειδή μπορεί να τύχει όπως είναι σύνηθες στο διαδίκτυο να μην γνωρίζει ο άλλος τον συνομιλητή του ή τι πορεία έχει στον χώρο του χόμπυ.
Όχι ότι ξημεροβραδυάστηκα ακούγοντας krell ή wilson, όμως πιστεύω ακράδαντα ότι ο κόσμος που ξεκίνησε να ακούει από τις πρώτες δεκαετίες του hifi, δηλαδή 70 στην Ελλάδα έχει γερές βάσεις και εκτός των άλλων ξέρει να πατάει στα πόδια του.

Επανερχόμενος στο συγκεκριμένο μηχάνημα, θεωρώ ότι για κάποιους μπορεί να είναι το τέλος του δρόμου για μια διετία τριετία. Για άλλους που δεν το κουράζουν ίσως και για 5ετία. Όμως 600 ευρώ για dac δεν είναι και budget κατηγορία και οποιοσδήποτε θα το ζυγίσει σήμερα με την κρίση. Γιατί αν πάνε 600 στο dac σκεφτείτε τι θα γίνει με το υπόλοιπο πακέτο. Στο πνεύμα αυτό και μόνον κρίνω ότι είναι υπερτιμημένο και διορθώστε με αν κάνω λάθος δεν το έχει πάρει το μάτι μου να μαζεύει διθυράμβους εκτός από τον δικό μας χώρο.
Και πάλι, όχι ότι δεν προσφέρει πράγματα. Προσφέρει. Και έχει εξαιρετικά Looks και οθόνη. Όμως ίσως εγώ να γυρεύω πράγματα που δεν γίνονται ή να ευχαριστιέμαι με αυτά που δεν θέλουν άλλοι.
Ξέρετε μεγαλώνοντας έχεις τις τάσεις να δίνεις αξία σε άλλους τομείς... -bye-
 
Δημήτρη την συγκεκριμένη εποχή ασφαλή συμπεράσματα για ντακ δεν μπορούμε να βγάλουμε.
Και να εξηγηθώ,δεν μιλάω για τα ντακ αυτά καθ' αυτά.

Μιλάω για το πως τα ταίζει ο καθένας.
Αυτή την στιγμή υπάρχουν 4 κυρίαρχα λειτουργικά,Win 7 και 10,Mac και Linux.
Αποδεδειγμένα και τα τέσσερα ακούγονται διαφορετικά.
Το καθένα από αυτά πάλι έχει κάποιες κυρίαρχες τάσεις σε players όπου επίσης ακούγονται διαφορετικά.
Να βάλω και το στήσιμο του καθενός στο κόλπο; (εννοώ του υπολογιστή)

Και δεν έχω βάλει καν στο θέμα το στήσιμο,το χώρο και το υπόλοιπο σύστημα.
Και φυσικά τα αυτιά και τις μουσικές,το κυριότερο.
Το μόνο που μπορούμε ίσως να υποψιαστούμε είναι έναν χαρακτήρα όταν συμφωνούν πολλοί επάνω σε αυτό και φυσικά τα τεχνικά που είναι αδιαμφισβήτητα.

Πες μου εσύ τώρα,με τόσους αστάθμητους θα έπιανες χαράκωμα με σιγουριά για την υποτιθέμενη μάχη που λέει ο φίλος παραπάνω;
Για εμένα λάθος δεν είναι κανείς.Λάθη υπάρχουν μόνο τεχνικά και φυσικά τα αδιαμφισβήτητα τονικά για όποιον έχει το ζωντανό αναφορά.
Από εκεί και πέρα είναι μόνο γούστο.
 
Σωκράτη, αν μου επιτρέπεις, το dac δεν είναι μόνο για "τάισμα" από υπολογιστή.
dac χρησιμοποιούν και πολλοί από cd/sacd ή έχουν τα μηχανήματά τους ενσωματωμένο.
Προσωπικά το dac μου το τροφοδοτώ από server/cd-player που είτε παίζει δισκάκια, είτε σερβίρει έτοιμα αρχεία, χωρίς να είναι υπολογιστής με λειτουργικό κ πρόγραμμα αναπαραγωγής, αλλά έτοιμο μηχάνημα από την naim.
Αντίστοιχες υλοποιήσεις υπάρχουν πολλές.
:a0210:
 
Είμαι κάτοχος του S16 εδώ και περίπου 5 ημέρες. Να θυμίσω ότι το άλλο μου DAC είναι μια ιδιοκατασκευή βασισμένη στο 9018k2m.

Δεν έχω μπει ακόμη σε καμία διαδικασία Α/Β τεστ. Απλώς κάνω πάρα πολύ χαλαρές ακροάσεις προσπαθώντας να το ανακαλύψω.

Είναι γνωστό ότι δεν έχω και κανένα σύστημα αναφοράς και τυπικά μιλώντας μάλλον το DAC είναι η "καλύτερη" συσκευή της αλυσίδας μου.

Σε επίπεδο σκηνής, ή τουλάχιστον οποιας σκηνής μπορεί να στηθεί στο χώρο μου, είμαι πολύ ευχαριστημένος. Αναφορικά με την λεπτομέρεια τα πράγματα είναι ακριβώς ίδια με το 9018k2m μου. Χωρίς να έχω σημείο αναφοράς κάποια σοβαρή γνωστή συσκευή, θα έλεγα ότι και τα 2 παραπάνω είναι ιδιαίτερα αναλυτικές συσκευές.

Ένα ιδιέτερα επισφαλές (δεν πιστεύω στην ακουστική μνήμη) συμπέρασμα με βάση την "γεύση" που μου έχει αφήσει η δεύτερη συσκευή μου μετά από 14 μήνες συμβίωσης, είναι ότι με την αλλαγή αυτή έχω κερδίσει στην χαμηλή περιοχή, έχοντας παράλληλα αποκτήσει ένα πιο "σφιχτό" (δυστυχώς δεν μπορώ να το περιγράψω αλλιώς) ηχητικό αποτέλεσμα που το απολαμβάνω ιδιαίτερα. Κάποια στιγμή θα κάνω και ένα Α/Β, αλλά δεν έχω καμία βιασύνη, μιας και η σαύρα θα παραμείνει στην οικογένεια.

Τα φίλτρα κάνουν δουλειά. Κατά βάση κινούμαι ανάμεσα στα default Slow SD2 και Sharp LD2. Το πρώτο στα αυτιά μου ηχεί εντελώς ουδέτερο ενώ το δεύτερο δίνει έναν αέρα στην υψηλή περιοχή, δημιουργώντας μια ψευδαίσθηση άυξησης του 3D. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα που θα καταληξω, αν και τις περισσότερες φορές με πιάνω να προτιμώ το slow.

Αναφορικά με τα όσα έχουν ειπωθεί τις τελευταίες ώρες, είμαι ο πλέον αναρμόδιος να μιλήσω για το κατά πόσον αυτή η συσκευή είναι αντικειμενικά σοβαρή ή όχι. Αυτό που είναι σίγουρο και αφορά στο τεχνικό κομμάτι, είναι ότι έχει γίνει μια προσπάθεια σχεδιασμού συνδυάζοντας καλά υλικά και σύγχρονη μη ιδιαίτερα διαδεδομένη τενολογία (πχ. fifo). Μια ανάλυση επ' αυτών μπορείτε να διαβάσετε με google translate στο παρακάτω link όπου περιγράφεται κάθε επιμέρους στάδιο του dac χωριστά:

http://www.qobuz.com/fr-fr/info/hi-fi-guide/bancs-d-essai/aune-s16-qobuzissime-pour-ce-dac176486


Αν όλα τα παραπάνω τελικά συνεισφέρουν λίγο ή πολύ στο τελικό αποτέλεσμα δεν το γνωρίζω και δεν έχω το κατάλληλο σύστημα για να αναδείξω διαφορές. Αυτό που εγώ ακούω με τα ταπεινά αυτιά μου είναι ένας καλός ήχος με έμφαση στη μεσαία περιοχή, φουλ λεπτομέρεια χωρίς να ενοχλεί και επίσης έχω πάρει την max εικόνα που μπορώ να πάρω με τα μηχανήματά μου στον φτωχό ηχητικά και αφρόντιστο χώρο μου.

Τέλος, θα ήθελα να κάνω μια αναφορά στην απόλυτα σεβαστή γνώμη του totsipaki, λέγοντας ότι αδυνατώ να πιστέψω πως άκουσε το S16 υπό νορμάλ συνθήκες και τσίριζε. Δεν τον αμφισβητώ, απλώς θεωρώ ότι ο υπαίτιος ήταν κάποιο άλλο μέρος της ηχητικής αλυσίδας που έγινε η δοκιμή. Ακόμα και με τo Sharp LD2 οπου οι υψηλές τονίζονται σε σχέση με τα υπόλοιπα φίλτρα, το ηχητικό αποτέλεσμα δεν έχει καμία σχέση με τις υψηλές που απαιτούνται για να βγει το τσίριγμα. Κρατάω βέβαια μια επιφύλαξη να μου έχουν καεί τα tweeters :drummer:
 
Από το Odroid C1+ με το Archphile/MPD 0.19.11 που ετοιμάζομαι να κυκλοφορησω με την πρώτη ευκαιρία.

Raspberry Pi χρησιμοποιώ μόνο για δοκιμές πλέον.
 
Απάντηση: Re: Aune S 16

Από το Odroid C1+ με το Archphile που ετοιμάζομαι να κυκλοφορησω με την πρώτη ευκαιρία.

Raspberry Pi χρησιμοποιώ μόνο για δοκιμές πλέον.

:a0210:

(Με τα Linux που έχω παίξει εγώ πάντως,μου έχει σχηματιστεί η εντύπωση πως δεν θα ξυρίσει τίποτα,ποτέ.Μάλλον ψυχολογικό λόγω συμπάθειας. )
 
Το Aune έχω ακούσει προσεκτικά τρεις φορές, σε πολύ καλά συστήματα και είναι ένα εξαιρετικό μηχάνημα για τα 600 ευρώ που ζητά ... Το μόνον που παίζει τόσο καλά, σε περίπου αυτά τα χρήματα είναι το pioneer ... Επίσης, σε αντίθεση με τον υπερήχα, έχω διαβάσει & αλλούθε, πολύ καλές απόψεις για αυτό το μηχάνημα ... και εννοώ απλούς χρήστες, που όμως η εμπειρία μου, μου επιτρέπει να καταλαβαίνω, από τα γραφόμενα τους, αν ξέρουν τι τους γίνεται ή αν αρλουμπιάζουν τον κόσμο...
 
Βασικά ο Υπερηχας απλα δεν είναι μηχανακιας. Το σιχαίνεται. Τον έχει κουράσει. Έχει τη μονιτορε focusrite για να κανει τη δουλεια του με εγγραφές κλπ... Ε ναι. Σε σχέση με τη focusrite το aune είναι κλοπή. Και το benchmark ακόμα πιο κλοπή. Πολύ δύσκολα να αποδείξει μηχάνημα οτι αξίζει τα λεφτά του σε αυτον γιατί έχει απο οτι καταλαβαίνω δαπανήσει ουκ ολίγα σε αλλαγές και ακόμα περισσότερο χρονο σε ακροάσεις, γυρες κλπ. Τελικά συμβιβάστηκε με την ουσία της μουσικής και άφησε συνειδητά τα υπολοιπα στην άκρη.
Ας με διορθώσει αν κάνω λάθος.

Απλα είναι αντιτουριστικος γιατί αν τον ρωτήσεις, τι να πάρω; θα σου πει ενα φτηνό συστηματακι που να παιζει γλυκά και να ευχαριστιεσαι τη μουσική. Και όντας ντιουης Φυσικα πάντα όλα ακριβά είναι.
 
Απάντηση: Re: Aune S 16

Μου αρέσει που γίνεται μάχη, λες και το εκάστοτε ντάκ είναι η βασική πηγή του προβλήματος, λες και είναι αυτό που καθορίζει ένα ηχητικό αποτέλεσμα...
και όχι, εάν δεν μας αρέσει κάτι, να φταίει, ο εκάστοτε χώρος - ηχεία - προενισχυτής - τελικός - καλώδια - κλπ... εκτός εάν τα έχετε όλα "λυμένα"!
Κατά τα άλλα σε κουκουρούκου χώρους (κυρίως) / συστήματα καταλαβαίνουμε ότι το ντάκ είναι ζεστό - ψυχρό η ανάποδο!

+1

Αν και κάποιοι νομίζουν ότι τα έχουν όλα λυμένα (και τα ξαναλύνουν κάθε φορά που αλλαζουν κάτι στο σύστημα lol) Αβυσσοςςςςς :BDGBGDB55:

Από το Odroid C1+ με το Archphile/MPD 0.19.11 που ετοιμάζομαι να κυκλοφορησω με την πρώτη ευκαιρία.

Μπράβο καμάρι μου! :grinning-smiley-043
Βέβαια με τέτοιες ανακοινώσεις στη καλύτερη μπήκες σε μπελάδες και στη χειρότερη θα πήξεις στο service, αλλά νταξ :flipout:


Βασικά ο Υπερηχας απλα δεν είναι μηχανακιας. Το σιχαίνεται. Τον έχει κουράσει. Έχει τη μονιτορε focusrite για να κανει τη δουλεια του με εγγραφές κλπ... Ε ναι. Σε σχέση με τη focusrite το aune είναι κλοπή. Και το benchmark ακόμα πιο κλοπή. Πολύ δύσκολα να αποδείξει μηχάνημα οτι αξίζει τα λεφτά του σε αυτον γιατί έχει απο οτι καταλαβαίνω δαπανήσει ουκ ολίγα σε αλλαγές και ακόμα περισσότερο χρονο σε ακροάσεις, γυρες κλπ. Τελικά συμβιβάστηκε με την ουσία της μουσικής και άφησε συνειδητά τα υπολοιπα στην άκρη.
Ας με διορθώσει αν κάνω λάθος.

Απλα είναι αντιτουριστικος γιατί αν τον ρωτήσεις, τι να πάρω; θα σου πει ενα φτηνό συστηματακι που να παιζει γλυκά και να ευχαριστιεσαι τη μουσική. Και όντας ντιουης Φυσικα πάντα όλα ακριβά είναι.

Λες να γίνουμε και μεις έτσι στα γεράματα? :flipout:
 
Εγώ είμαι φανατικός μηχανάκιας μέχρι εκεί που δεν παίρνει.

Άμα μου κάτσει "εγκεφαλικά" ο ήχος σε κάποια συσκευή, είμαι ικανός να ακούω μέχρι και μουσικές που αντιπαθώ στο μέγιστο βαθμό π.χ. reggae, ποντιακά (κακές εγγραφές) ή σόλο φλογέρα. :)

Άμα δε κάτσει, δεν μου κάνει αίσθηση να ακούσω τίποτα.

Βέβαια, το στοίχημα είναι πόσο μπορώ να αντέξω με έτοιμη συσκευή χωρίς να της ρίξω μάτι (τουλάχιστον) στο εσωτερικό. Στατιστικά, καμία συσκευή δεν την έχει γλυτώσει ως τώρα...