Αξιολόγηση Ενισχυτή ( Τεχνικά Και Ουσιαστικά Κριτήρια )

Status
Not open for further replies.
ειχα καταλάβει τον κατασκευαστη απο την πρωτη φωτο του νηματος οπου διακρινεται το λογοτυπο αν κ θολο, αριστερα πάνω στο αλουμινενιο τετραγωνο ... αλλά δεν ηξερα αν επρεπε να το πω...


μου ξεφυγε ...εχεις απολυτο δικιο....

Μπορω να δεχτω τις ιδιαιτεροτητες καθε μηχανηματος , τις ταυτοτητες , ακομα και τις εσκεμενες παρατυπιες ΠΧ οσο και αν εγω τεχνικα δεν συμφωνω με το ασσυμετρο κλιπ που μου δειχνει σχδιαστικο λαθος μπορει ο σχεδιαστης να θεωρει οτι μεχρι να φτασει εκει το μηχανημα παραγει εναν ηχο ο οποιος ειναι μοναδικος ....Δεν εχω λογους να διαφωνω σε αυτο ...Επισης με 0,56 Ω οπως ειπα δεν εχεις ενισχυτη εχεις τρενο ( απο πλευρας ταχυτητας ) αλλα σε συνδυασμο με 16 τρανσιστορ εξοδου σε καθε καναλι και σχεδον 200 βατ ισχυ οδηγας οτι φορτιο θελεις ακομα και αν κατεβαινει στο 0,5 Ω και μεχρι εκει μπορω να σεβαστω την αποψη του και να θεωρησω οτι παιζει καλα εστω και με τοσο χαμηλο πολωση κλπ κλπ ...

Παραμενω παντως ανυποχωρητος στα θεματα ασφαλειας , στην μπαρουφολογια της ταξης Alpha , και τα γνωστα λαθη που κανουν διαφοροι με τους πυκνωτες στα μηχανηματα
Το μανουαλ που υπαρχει στο δικτυο δειχνει να περιγραφει ενα τρελλο βαρος στην μηχανολογικη κατασκευη η οποια ειναι σουπερ ντουπερ large με ολα τα μεταλλικα υλικα πολυ βαρια και πλουσια και συνεχιζει να προσπαθει να πεισει οτι ενας απο τους βασικοτερους λογους που το μηχανημα του ειναι τοσο καλο ηχητικα ειναι η μηχανολογικη κατασκευη , τα υλικα που χρησιμοποιει , και ακομα και συγεκριμενη διασαη που επελξε να δωσει στο μηχανημα του .... ( και καποιος που αναφερε κατασκευη του χιλιαρικου να το ξεχασει ειναι σιγουρα οτι δεν ανοικει εκει αλλα σιγουρα ουτε και στις 15,000 )

Σαφως ξεχασε να πει οτι στο πανω καπακι του μηχανηματος εσπειρε και καμμια δεκαρια παξιμαδια δεκαρια για να δημιουργησει αποσταση μεταξυ του καπακιου και του σασσι και ετσι να αποκτησει φυσικο εξαερισμο για τα εσωτερικα του μηχανηματος ....

Για να κλεισω το θεμα μου ειμαι σιγουρος οτι η μηχανολογικη κατασκευη και η επιλογη των υλικων ( με την καλη δομηση μεσα στο μηχανημα δεδομενη ) παιζουν σιγουρα καποιο λογο στις ηχητικες επιδοσεις του μηχανηματος ...Η ενσταση μου ομως ειναι κατα το ποσο η οποιες διαφορες ειναι ουσιωδεις και στην τελικη αν ειναι ακουστες και χρηστικες για τον ακροατη αλλα και απο την αλλη αν συχωρουν λαθη τυπου χωρις γειωση και πυκνωτες οριζοντιους ...

Αυτα απο μενα ευχαριστω για την μεχρι εδω συμμετοχη σας ευχομαι σε ολους καλες γιορτες και υγεια και αν μη τι αλλο ευχαριστω την διαχειριση που φιλοξενει ις ανησυχιες μου κια τους συμμετεχωντες για την κοσμια και πολιτισμενη συζητηση .


Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Αξιολόγηση Ενισχυτή ( Τεχνικά Και Ουσιαστικά Κριτήρια )

Καλησπερα Νίκο,απο ποιον να ενημερωθει?απο τον κατασκευαστη? η απο τον ειδικο τυπο?



Kαλησπερα Πετρο. Αναμφισβητητα απο τον ''ειδικο τυπο´´. Οταν κανουν ενα review και ανοιγουν το μηχανημα και μας παρουσιαζουν ωραιες φωτο απο το τροφοδοτικο και τους πυκνωτες κανονικα θα επρεπε να αναφερουν οποιαδηποτε ''ιδιαιτεροτητα'' του μηχανηματος. Αλλα ξερεις τι ειναι να παραμενει το μηχανημα σαν αναφορα τοοοοοσους μηνες στο περιοδικο; Mεγααααλη επιτυχια για τον αντιπροσωπο.......
 
Re: Απάντηση: Re: Αξιολόγηση Ενισχυτή ( Τεχνικά Και Ουσιαστικά Κριτήρια )

... Αλλα ξερεις τι ειναι να παραμενει το μηχανημα σαν αναφορα τοοοοοσους μηνες στο περιοδικο; Mεγααααλη επιτυχια για τον αντιπροσωπο.......

Οχι μήνες.Χρόνια!....Τουλάχιστον 3-4..
 
Καλο θα ηταν ( οπου εκει και ο ουσιαστικος λογος του νηματος ) να ειχαμε και ουσιαστικες πληροφοριες για τα μεταγενεστερα μοντελα και την συμπεριφορα τους ισως αυτο που εχω εγω στα χερια μου ειναι καποιο πολυ πρωιμο μηχανημα και στα επομενα αυτα τα πραγματα εχουν μαζευτει ( τα θεματα ασφαλειας απαραδεκτα για τα υπολοιπα δεν εχω ουσιαστικα σχολια )

Πισω απο το μηχανημα υπαρχει tag με serial number που αν το θεωρησεις σαν ημερομηνια ειναι καπου κοντα στο 2001 ( αυτο φυσικα ειναι μαντεψια δεν μπορεις να ξερεις τι εχει κανει ο κατασκευαστης ) το οποιο δικαιολογει κατα καποιον τροπο τα ντουικα που εχει μεσα αλλα για κανεναν λογο τα θεματα ασφαλειας ....

Θεωρω πολυ πιθανον οτι στα επομενα μοντελα τα θεματα αυτα θα εχουν διορθωθει ....Δεν ειναι στις προθεσεις μου να προσβαλω την δουλεια του καθε σχεδιαστη παρολαυτα εχω καποιες αντιρησεις ...προφανως .
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αξιολόγηση Ενισχυτή ( Τεχνικά Και Ουσιαστικά Κριτήρια )

Οχι μήνες.Χρόνια!....Τουλάχιστον 3-4..



Eνταξει τοτε. Φαινεται δεν το παρατηρησαν......................
 
---Απο πλευρας τετραγωνικου παλμου αρχιζει να χαλαει το τετραγωνο σχεδον απο τους 5,500 το οποιο δειχνει ενα μαλλον αργο μηχανημα με φτωχο bandwidth οπου φυσικα και εκει υπαρχει ασσυμετρια και το τετραγωνο λιγο μετα τους 20Κ εχει γινει τελειως τριγωνο ...Για να προσθεσω μια ταξη μεγεθους ακομα και ο δικος μου φτωχος και ποταπος ενισχυτης με μολις 60 βαττ ισχυ και μολις δυο τρανσιτορ εξοδου παει ντουφεκι 200,000 ημιτονο και 100,000 κηζ τετραγωνο ( ακολουθουν επισης φωτο ....

Τώρα που το νήμα έχει φτάσει σε κάποιο βαθμό στον προορισμό του, να εκφράσω μιά απορία, ελπίζοντας να μη λέω μπαρούφες (δηλώνω εκ των προτέρων τεχνικά εντελώς αδαής): αυτό που ο Σάκης περιγράφει ως "τετράγωνο που γίνεται τρίγωνο" στον παλμογράφο, δηλαδή η μη ορθή αναπαραγωγή του ημιτόνου (καλά τα λέω μέχρι εδώ;) μήπως είναι τελικά αυτό που λέμε "ηχητικός χαρακτήρας" ενός ενισχυτή;Μήπως όλη η φασαρία στο σχεδιασμό των μηχανημάτων υψηλής απόδοσης γίνεται για να παραμορφωθεί με ένα συγκεκριμένο τρόπο αυτή η καμπύλη ώστε να είναι πιό εύηχη;

Άλλη απορία: Σάκη, έχεις υποβάλλει και άλλα μηχανήματα αυτής της κατηγορίας τιμής σε παρόμοια "βασανιστήρια";
 
NAI ... ΦΥΣΙΚΑ .... υπαρχει ενα μπουσουλας για αυτα τα πραγματα ....

ενας ενισχυτης για να ειναι σωστος θα πρεπει :
--- να μπορει να μην παραμορφωνει τα ημιτονα κατα την λειτουργεια του σε ολες τις φασης ισχυος μεχρι το κλιπ
---να εχει το ιδιο πλατος στο ημιτονο σε ολο το πργαματικο φασμα της λειτουργειας του απο 20 μεχρι 20 αλλα και πολυ παραπανω ( καθαρο ημιτονο χωρις γρεζια και κορυφωσεις σημαδια ταλαντωσης )
---Αν φτασει στο κλιπ αυτο να ειναι συμετρικο και απο τις δυο πλευρες ( γαι μηχανηματα ταξης ΑΒ )
---να μην παρομορφωνει σε ολη την φαση της λειτουργιας την καμπυλη ακομα και στο κλιπ
---Στο τετραγωνο οσο πιο ψηλα παει σε συχνοτητα χωρις να στρογγυλευει το τετραγωνο τοσο καλυτερος ειναι ...

Ενας μπορει να διαβασει το αρθρο στις περισσοτερες σελιδες του passdiy οπου εχει και κυματομορφες απο τα μηχανηματα του οι οποιες ειναι ολες συμφωνες με τα παραπανω που περιγραφω

Μπορεις επισης να αναζητησεις μεσα στα διαφορα νηματα που εχω κανει εγω αλλα και σιγουρα παρα πολλοι αλλοι

ειναι αυτο που λεμε η πεπατημενη ....η οποια πολλες φορες ειναι ενδειξη σωστης λειτουργιας και σταθεροτητας οπου και κατακανονα θα παιξει παρα πολυ καλα ....

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 
Απάντηση: Re: Αξιολόγηση Ενισχυτή ( Τεχνικά Και Ουσιαστικά Κριτήρια )

Καλο και χρησιμο θα ηταν να μιλαμε για το συγεκριμενο μοντελο και μηχανημα και οχι για ολη την εταιρια ....Το να ειχαν ενα basic μοντελο και να το αναβαθμισαν στην πορεια ειναι πρακτικη πολλω εταιριων .

Σε οτι αφορα την γειωση δεν ειναι κατι για το οποιο μπορω να κανω πισω με την καμμια ειναι κανονισμος ασφαλειας και τερμα και τελειωσε .....

Τωρα να φυσικα και πρεπει να προστεθει η γειωση σε ενα τετοιο λαθος μηχανημα αλλα γιαι εμενα μου λεει ενα πουλακι οτι αμα την βαλεις θα λουπιαζει του κερατα ????? και για αυτο τελικα δεν εβαλε ποτε και κανεις γειωση σε αυτο .....


( σε ενα σωστο μηχανημα δεν θα επρεπε η προσθηκη γειωσης ασφαλειας να δημιουργει καποιο θεμα με ground loop )

Κάνεις λάθος για τη γείωση. Δεν είναι γενικός κανόνας να γειώνεται κάθε ηλεκτρική συσκευή.
Αν είναι class-I επιβάλλεται. Αν είναι class-II (διπλά μονωμένη δηλαδή) η γείωση παραλείπεται.

Παραδείγματα συσκευών χωρίς γείωση υπάρχουν πολλά. Από εργαλεία και οικιακές συσκευές μέχρι συσκευές Hi-Fi.
Πχ

D03F92E518A44DE8BF98DF1F92652B12_12075.jpg
 
πολυ σωστα αλλα εκεινη την εποχη δεν υπηρχε εκεινη η κατηγοριοποιηση ...επισης ειναι δεδομενο απο τις προδιαγραφες οτι δεν μπορεις να χρησιμοποιεις ακροφυσια τα οποια """υποννοουν "" η να γραφουν οτι εχουν γειωση ενω στην ουσια δεν εχουν ... δες την φωτο που ανεβασες αλλα ειναι και αλλες πολλες συσκευες οι οποιες ειναι στην ιδια λογικη οπου το ακροφυσιο ουτε εχει αλλα ουτε υποννοει οτι πμπορει να εχει γειωση .


Επισης υπαρχει μια εξελιξη στο θεμα οπου χθες βραδυ εμαθα οτι ο κατασκευαστης εδινε ενα conditioner με τα μηχανηματα του το οποιο ειναι ρυτινωμενο και αρα δεν μπορω να καταλαβω τι εχει μεσα αλλα και τα πολυπριζα και τα κλαωδια που εχει ενσωματωμενα απο αρχης μεχρι τελους δεν εχουν γειωσεις πουθενα . Επισης το μηχανημα εχει επανω του βελγικο πρωτοκολο φις σουκο οπου η γειωση ειναι στην ουσια ενα τριτο αλλα θηλυκο πιν και αντιστοιχα στην παραοχη θα επρεπε να υποαρχει το αντιστοιχο αρσενικο ...χτισμενο στην ιδια λογικη δλδ η γειωση να κανει πρωτα απο ολα επαφη αλλα δυστυχως ειναι και αυτοι ξηλωμενο ....


Σημαινει ....ντουικα πραγματα καταφορες παραβιασεις πρωτοκολων και κανονισμων με σημαια τον τελειο ηχο ....
 
Last edited:
Το αναφέρω και σε προηγούμενο μήνυμα.
Το φις με γείωση μπορεί να τροφοδοτήσει συσκευή χωρίς γείωση (πχ το κλασικό IEC με γείωση να τροφοδοτήσει τον εικονιζόμενο yamaha)
όχι όμως και το αντίθετο αφού αυτό δεν είναι δυνατό. Φυσικά στη περίπτωση που συζητάμε δίνεται η εντύπωση πως η συσκευή γειώνεται αλλά
αυτό μπορεί και να μην αποτελεί πρόβλημα ηλεκτρικής ασφάλειας.

Η κατηγοριοποίηση των συσκευών ως προς την ηλεκτρική ασφάλεια είναι αρκετά παλιά (πριν το 1989 σίγουρα).

Καλή Ανάσταση! -bye-
 
Σε καποια φαση καλο θα ηταν να γραψω και δυο λεξεις σε οτι αφορα την βλαβη που ειχε ....Το λοιπον ... το μηχανημα δεν ειχε απολυτως τιποτα σε οτι αφορα κλασσικες βλαβες Απλα στην πλακετα του soft start ηταν τοσο κακο κολλημενα τα εξαρτηματα η δε πλακετα δεν ειχε πλυθει ποτε και στην ουσια σαν ορνιθοσκαλισμα σαν κουτσουλιες απο κοτες ολες οι κολλησεις πανω της . ( επισυναπτω και μια φωτογραφια )

Τελικα οι πλακετες εχουν τυπωμενο επανω τους που δινει την ημερομηνια παραγωγης 9/2003 ( επισυναπτω επισης φωτο ) οποτε ολα τα περιεργα για CE ξαφνικα ρχιζουν και παιζουν πολυ σημανικο ρολο .

Επισης στο μανουαλ ρητα αναφερει :

The transistors are mounted on a solid copper
block with no mica wafers, which improves heat
dissipation to avoid thermal distortions.


Τα οποια και τα δυο ειναι ψεμματα διοτι το υλικο ειναι μπρουντζος αλλα τα τρανσιστορ εχουν μικες πανω τους κανονικα και με τον νομο για τα οποια επισυναπτω φωτογραφιες οι οποιες μαλλον θα ειναι δυσκολο καποιος να το δει αλλα αμσως μετα θα κανω δοκιμη να το ανεβασω full size απο τον server μου για να μπορει καποιος να το δει ....


Σαν συνοψη ο πελατης μου ζητησε να συνταξω με τεχνικη εκθεση με ολα μου τα ευρηματα και να τα κανει πακετακι να τα στειλει στην Γαλλια για να δουμε τι θα γινει

πλακετα soft start.... η χαρα του ντουη !!!!!

DSC00342.JPG


ημερομηνια παραγωγης


DSC00343.JPG


η κατασταση της πλακετας .....

DSC00346.JPG





Φιλικα

Σακης Πετροπουλος /....
 
ενα ακομα που πρεπει να ειπωθει ειναι οτι στην εισοδο υπαρχουν balanced βυσματα τα οποια απο μεσα φυσικα δεν ειναι καθολου balanced και φυσικα δεν υπαρχει καποια πληροφορια τυπωμενη πισω για αυτο αλλα ουτε και απο το μανουαλ καποια γενικοτερη πληροφορια για την εισοδο αυτη .....

αυτα ....
 
το κορυφαιο με τα τρανσιστορ

DSC00345.JPG

Δηλαδή είναι βιδωμένα στη πλακέτα και ακουμπάνε και στην ψήκτρα λίγο;

Για αυτό κάνει καμπύλες η πλακέτα; Έχει πετσικάρει λίγο ή είναι από τις βίδες των τρανσίστορ;
 
Απάντηση: Re: Αξιολόγηση Ενισχυτή ( Τεχνικά Και Ουσιαστικά Κριτήρια )

ενα ακομα που πρεπει να ειπωθει ειναι οτι στην εισοδο υπαρχουν balanced βυσματα τα οποια απο μεσα φυσικα δεν ειναι καθολου balanced και φυσικα δεν υπαρχει καποια πληροφορια τυπωμενη πισω για αυτο αλλα ουτε και απο το μανουαλ καποια γενικοτερη πληροφορια για την εισοδο αυτη .....

αυτα ....



Aθανατη Electrocompaniet με τις true balance εισοδους και εξοδους.
 
Δηλαδή είναι βιδωμένα στη πλακέτα και ακουμπάνε και στην ψήκτρα λίγο;

Για αυτό κάνει καμπύλες η πλακέτα; Έχει πετσικάρει λίγο ή είναι από τις βίδες των τρανσίστορ;


Οχι η μηχανικη στιριξη ειναι τελεια γενικα ειναι πολυ στιβαρο μηχανημα ...απλα αναμεσα στην πλακετα και το μεταλλο υπαρχει ενα μονωτικο και ειναι οθαλμαπατη ...ειναι σκιαση απο το φως ...δεν υπαρχει τετοιο προβλημα εκει
 
Απάντηση: Re: Αξιολόγηση Ενισχυτή ( Τεχνικά Και Ουσιαστικά Κριτήρια )

Kαλησπερα Πετρο. Αναμφισβητητα απο τον ''ειδικο τυπο´´. Οταν κανουν ενα review και ανοιγουν το μηχανημα και μας παρουσιαζουν ωραιες φωτο απο το τροφοδοτικο και τους πυκνωτες κανονικα θα επρεπε να αναφερουν οποιαδηποτε ''ιδιαιτεροτητα'' του μηχανηματος. Αλλα ξερεις τι ειναι να παραμενει το μηχανημα σαν αναφορα τοοοοοσους μηνες στο περιοδικο; Mεγααααλη επιτυχια για τον αντιπροσωπο.......
Yπηρχαν μηχανηματα αναφορας ,οπως λεει και ο Κωστας,που επι χρόνια ηταν τα ιδια και μαλιστα καποια ειχαν φωτογραφηθει στο χωρο δοκιμων-ακροασεων που ειχε περιοδικο του χωρου[αν θυμαμαι καλα].Η<αγαπη> ορισμενων συντακτων του περιοδικου προς ορισμενους κατασκευαστες ,τυχαινε να ειναι πολλες φορες <παραξενη>.Βεβαια το οτι τους πεταξε εξω εισαγωγεας του χωρου ,οταν τον<πλησιασαν> ειναι μια παλια πονεμενη ιστορια
 
Το συγκεκριμένο μηχάνημα δεν πιστεύω ότι ήταν καινούργιο -του κουτιού- όταν αγοράστηκε. Μπορεί να ήταν ex-demo, ή και να επισκευάστηκε "τοπικά" λόγω πιθανής βλάβης στο κύκλωμα του soft start. Τέτοιου είδους επισκευές έχω ξαναδεί, προερχόμενες από τα γνωστά... "service της pilotis".
 
Status
Not open for further replies.