Αυτοκινητιστικά νέα

Εγώ είμαι σε διαδικασία πώλησης του αυτοκινήτου που αγόρασα τον Μαρτη και τώρα λόγω αλλαγής δουλειάς και εταιρικού δεν μου χρειάζεται
Είμαι περίεργος να δω τι τιμή θα μου δώσουν οι ίδιοι που μου το πούλησαν…
Ξέρει κανεις με τι κέρδη παίζουν;
Μιλάω για XC60 πετρέλαιο, το είχα πάρει 22,5Κ και τώρα βλέπω στο car ότι δεν έχουν πέσει οι τιμες, τουναντίον
Βλέπω όμως ότι δεν αγοράζονται και πολλά. Αρκετές αγγελίες είναι εκεί εδώ και τουλάχιστον 10 μήνες.
 
Όι αγγελίες μπορεί , τα αυτοκίνητα είναι ; Πολλές φορές έκανα αρνητική παρατήρηση όταν έψαχνα καθώς κουράστηκα να καλώ και να ακούω "λυπάμαι πουλήθηκε αλλά δεν το διαγράψαμε" , ιδίως από εμπόρους, μέχρι και report έκανα .
 
Εγώ είμαι σε διαδικασία πώλησης του αυτοκινήτου που αγόρασα τον Μαρτη και τώρα λόγω αλλαγής δουλειάς και εταιρικού δεν μου χρειάζεται
Είμαι περίεργος να δω τι τιμή θα μου δώσουν οι ίδιοι που μου το πούλησαν…
Ξέρει κανεις με τι κέρδη παίζουν;
Μιλάω για XC60 πετρέλαιο, το είχα πάρει 22,5Κ και τώρα βλέπω στο car ότι δεν έχουν πέσει οι τιμες, τουναντίον
Βλέπω όμως ότι δεν αγοράζονται και πολλά. Αρκετές αγγελίες είναι εκεί εδώ και τουλάχιστον 10 μήνες.
Η αντιπροσωπεία είναι γνωστόν ότι τα σκοτώνει. Μην έχεις πολλές ελπίδες.
Βάλτο αγγελία μόνος σου.
 
Νομίζω πιο καλή επιλογή είναι τα υβριδικά της Toyota με 11 χρόνια εγγύηση είναι μια καλή αγορά ειδικά το νέο yaris είναι πολύ ωραίο αν έχεις οικογένεια καλή επιλογή είναι το kona
 
Η αντιπροσωπεία είναι γνωστόν ότι τα σκοτώνει. Μην έχεις πολλές ελπίδες.
Βάλτο αγγελία μόνος σου.
Μου έδωσαν 19,5 μετά από ψιλό παζάρι όποτε λέω να το δώσω να τελειώνω! Δεν το περίμενα, περίμενα γύρω στα 18…
 
Δεν υπάρχουν νέα αυτοκίνητα όποτε λογικό μου φαίνεται. Είναι ιδανική περίοδος να πουλήσει κανείς αμάξι
 
Δεν υπάρχουν νέα αυτοκίνητα όποτε λογικό μου φαίνεται. Είναι ιδανική περίοδος να πουλήσει κανείς αμάξι
Όχι απλά ιδανική, εδώ και τα δυο μας αμάξια (του 2018 και 2019 αντίστοιχα) μας τα παίρνουνε μάντρες οριακά πιο ακριβά από την τιμή που τα αγοράσαμε. Και καλά, το Α3 το αγόρασα αφού το είχα 3 χρόνια leasing, άρα "μεταχειρισμένο" (από μένα). Το άλλο όμως το πήραμε καινούριο το 2019, και τώρα είναι ακριβότερο.

Αν δεν ήμουν ερωτευμένος με το Α3 μου θα το έδινα, αλλά άντε βρες τώρα τέτοιο αμάξι με τέτοια λεφτά.
 
Δεν υπάρχουν για αυτό. Άγγελε έχω φιλαράκι που ψάχνει τέτοιο, δε μου λες καμιά λεπτομέρεια και ίσως καμιά φωτό;
XC60,
1ος/2015,
115.000 χλμ,
πετρέλαιο,
λευκό χρωμα,
χειροκινητο

Όσο για φωτό να ανεβάσω εδώ η είναι άσχετο του νήματος; Δώσε ένα email αν θέλεις…
 
Ούτε καν στο συνεργείο δεν χρειάζεται το πάνε.
Θα το αφήσουν στο πάρκινγκ αυτό θα συνδεθεί με τον server της Tesla, θα κάνει μόνο του download το τελευταίο update , θα κάνει την εγκατάσταση και ενημέρωση του firmware και θα είναι έτοιμο.
 
Σε γενικές γραμμές είναι το πρόβλημα που έχουμε και με τα κλιματιστικά στο σπίτι αν θέλουμε να τα χρησιμοποιήσουμε στη θέρμανση με θερμοκρασίες κάτω από το μηδέν.
Προφανώς λύσεις υπάρχουν, απλά δεν ενσωματώθηκαν (μακάρι να είναι κάτι που μπορεί να λυθεί μόνο με software update έστω και με μη βέλτιστο τρόπο χωρίς να χρειάζεται αλλαγή hardware...).
Με τους κλασσικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουμε 60-70% ενεργειακές απώλειες του καυσίμου σε θερμότητα και πολύ εύκολα μπορούμε να αξιοποιήσουμε τη θερμότητα αυτή για να ζεσταθούμε.
Επίσης ενδιαφέρον να σημειώσουμε ότι και στις κυψέλες καυσίμου στα αυτοκίνητα υδρογόνου υπάρχει ένα μέρος που γίνεται θερμότητα (βέβαια στο 30-40% μόνο σε σχέση με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης) το οποίο μπορεί να αξιοποιηθεί για να ζεσταθούμε.
 
Χρήση αντλιών θερμότητας στα αυτοκίνητα γίνεται εδώ και αρκετά χρόνια, ειδικά σε BEV-PHEV.
Από εκεί και πέρα, υπάρχει αντλία θερμότητας Carrefour υπάρχει και αντλία daikin. Ότι πληρώσεις θα πάρεις.
Η Tesla προφανώς τσιγκουνεύτηκε στο part. Προσπαθούν μανιωδώς να ρίξουν το κόστος.
 
Εμ για κάτι τέτοια πληρώνεις τις premium γερμανικές μάρκες. Ούτε για αστείο δεν φτάνει η Tesla ποιότητα κατασκευής/φινίρισμα μεγάλων μοντέλων π.χ. mercedes
Απλά ήταν οι πρώτοι που έδωσαν στον λαό ηλεκτρικό, εκστασιάστηκε ο κόσμος από τα γκάζια (άπειρα βιντεάκια με κόντρες με supercars) και έπιασε.
Τα Tesla είναι ο ορισμός του toy/gadget car.
 
  • Like
Reactions: anderm
Εμ για κάτι τέτοια πληρώνεις τις premium γερμανικές μάρκες. Ούτε για αστείο δεν φτάνει η Tesla ποιότητα κατασκευής/φινίρισμα μεγάλων μοντέλων π.χ. mercedes
Απλά ήταν οι πρώτοι που έδωσαν στον λαό ηλεκτρικό, εκστασιάστηκε ο κόσμος από τα γκάζια (άπειρα βιντεάκια με κόντρες με supercars) και έπιασε.
Τα Tesla είναι ο ορισμός του toy/gadget car.
Το εσωτερικό θυμίζεις πάντως αυτοκίνητο 15-20k για το model 3 των 50k.
Κάποιος έπρεπε να κάνει την αρχή και οι δεινόσαυροι είναι απίστευτα δυσκίνητοι. Μόνο μια startup με ένα τελείως διαφορετικό Business Model θα μπορούσε να ξεκινήσει την επανάσταση αυτή. Και μην ξεχνάμε πως η ίδια εταιρία είναι στην ουσία και στην αιχμή της αυτόνομης οδήγησης...
 
Εμ για κάτι τέτοια πληρώνεις τις premium γερμανικές μάρκες. Ούτε για αστείο δεν φτάνει η Tesla ποιότητα κατασκευής/φινίρισμα μεγάλων μοντέλων π.χ. mercedes
Απλά ήταν οι πρώτοι που έδωσαν στον λαό ηλεκτρικό, εκστασιάστηκε ο κόσμος από τα γκάζια (άπειρα βιντεάκια με κόντρες με supercars) και έπιασε.
Τα Tesla είναι ο ορισμός του toy/gadget car.

Οι ''premium'' κατασκευαστές κάνουν ακραίο testing. Η Mercedes πχ τα δοκιμάζει από τους -35 μέχρι τους 50C.
Όλο αυτό το r&d βέβαια έχει κόστος το οποίο μετακυλίεται στη τιμή του αυτοκινήτου. Η Tesla, κάνει τζίρο περί τα 30 δις, το 1/7 της VW, το 1/5 της Daimler ενώ μέχρι το 2020 είχε συνεχόμενες ζημιές, προφανώς και δεν έχει τα οικονομικά μεγέθη για να συγκριθεί με τους παραδοσιακούς κατασκευαστές.
 
  • Like
Reactions: takisot
Οι ''premium'' κατασκευαστές κάνουν ακραίο testing. Η Mercedes πχ τα δοκιμάζει από τους -35 μέχρι τους 50C.
Όλο αυτό το r&d βέβαια έχει κόστος το οποίο μετακυλίεται στη τιμή του αυτοκινήτου. Η Tesla, κάνει τζίρο περί τα 30 δις, το 1/7 της VW, το 1/5 της Daimler ενώ μέχρι το 2020 είχε συνεχόμενες ζημιές, προφανώς και δεν έχει τα οικονομικά μεγέθη για να συγκριθεί με τους παραδοσιακούς κατασκευαστές.

Ναι μόνο που η χρηματιστηριακη αξία της tesla είναι 10 φορές πάνω από της vw . Άσχετα με τις ζημιές ο Elon δεν είναι χαζός και ξέρει πότε να σορταρει και να βαλει λεφτά στην άκρη ώστε τα "projects" του να είναι βιωσιμα.