Αυτοκινητιστικά νέα

επειδή τώρα το είδα κι δεν έχω προλάβει να διαβάσω τα σεντόνια κάτω από το ποστ σου, υπάρχουν leasing εταιρείες που κατα την αποδοχή προσφορά για την μίσθωση σου ανακοινώνουν και την υπολειμματική αξία του οχήματος κατα την επιστροφή του ώστε εφόσον επιθυμείς να το αγοράσεις, το αγοράσεις στην τιμή που αναφέρεται στην αποδοχή.
Σιμο καλησπέρα. Μάλλον δεν ήταν κατανοητό ότι έγραψα. Το είχα αγοράσει κανονικά και τώρα το πούλησα πίσω σε αυτούς. Δεν ήταν leasing που το επέστρεφα…
 
Λογικό ειναι, παντως στην αρχικη προσφορά οι σοβαροί επαγγελματίες τα εχουν φροντίσει ολα, μιλαω παντα για open calculation policy
Για εταιρικούς στόλους φαντάζομαι ότι οι περισσότεροι σοβαροί έχουν open calculation policy. Για 1-2 αυτοκίνητα δεν νομίζω να είναι τόσο διαδεδομένο. Πάντως όταν πήρα το δικό μου υπήρχαν τρελές διάφορες στις προσφορές από τις μεγάλες του χώρου για το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο που εμένα τουλάχιστον μου έδειχνε ότι τα μοντέλα υπολογισμού που έχουν διαφέρουν σε φιλοσοφία - κάποιος δουλεύει με κυβικά κάποιος με ισχύ, κάποιος με πιο εξελιγμένα συνδυαστικά. Ενώ φαντάζομαι πως υπάρχει και θέμα στόχων που ίσως κάποιος να μειώσει το κέρδος για να επιτευχθεί κάποιος στόχος.
 
Σε πρόσφατη έρευνα που έκανα για Leasing αυτοκινήτου,περίμενα ότι λίγο έως πολύ,όλες οι εταιρείες του χώρου θα είχαν μικροδιαφορές.
Διαψεύστηκα όταν διαπίστωσα ότι η μίσθωση του νέου Nissan Qashqai,ακριβώς με τον ίδιο κυβισμό και εξοπλισμό,απαιτούσε 2.000 ευρώ προκαταβολή περισσότερα στην μία εταιρεία και με μόνη μείωση,3 ευρώ λιγότερα στην μηνιαία δόση.
 
Για εταιρικούς στόλους φαντάζομαι ότι οι περισσότεροι σοβαροί έχουν open calculation policy. Για 1-2 αυτοκίνητα δεν νομίζω να είναι τόσο διαδεδομένο. Πάντως όταν πήρα το δικό μου υπήρχαν τρελές διάφορες στις προσφορές από τις μεγάλες του χώρου για το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο που εμένα τουλάχιστον μου έδειχνε ότι τα μοντέλα υπολογισμού που έχουν διαφέρουν σε φιλοσοφία - κάποιος δουλεύει με κυβικά κάποιος με ισχύ, κάποιος με πιο εξελιγμένα συνδυαστικά. Ενώ φαντάζομαι πως υπάρχει και θέμα στόχων που ίσως κάποιος να μειώσει το κέρδος για να επιτευχθεί κάποιος στόχος.
απέχω γύρω στα 6 χρόνια από το χώρο, μέχρι 2015 στην Ελλάδα υπήρχε μια leasing με open calculation policy, ή τουλάχιστον εγώ αυτή ήξερα και συνεργαζόμουν ειλικρινά δεν γνωρίζω τώρα τι συμβαίνει, ελπίζω το τοπίο να έχει αλλάξει πλέον, σε ότι αφορά το leasing, αρχικά το ξεκίνησαν οι τράπεζες στα μέσα του 90 και αργότερα μπήκαν στον χορό και εταιρίες short term leasing που αργότερα έγιναν long term, κάπως έτσι άναρχα ξεκίνησε με λάθος τρόπο το leasing στην Ελλάδα..........
 
Σε πρόσφατη έρευνα που έκανα για Leasing αυτοκινήτου,περίμενα ότι λίγο έως πολύ,όλες οι εταιρείες του χώρου θα είχαν μικροδιαφορές.
Διαψεύστηκα όταν διαπίστωσα ότι η μίσθωση του νέου Nissan Qashqai,ακριβώς με τον ίδιο κυβισμό και εξοπλισμό,απαιτούσε 2.000 ευρώ προκαταβολή περισσότερα στην μία εταιρεία και με μόνη μείωση,3 ευρώ λιγότερα στην μηνιαία δόση.
Σωκράτη χοντρικά το ίδιο και εγώ με το Peugeot 3008. Έψαχνα συγκεκριμένο αυτοκίνητο, πήρα προσφορές μόνο από τις πολύ μεγάλες του χώρου και με την ίδια ακριβώς προκαταβολή είχα μέχρι και 60 ευρώ διαφορά το μήνα στη δόση (~25% πάνω).
Εικασία μου είναι ότι κάποιες έχουν υπολογιστικα΄μοντέλα που απλά δουλεύουν με τα κυβικά οτυ αυτοκινήτου, ενώ άλλες με πιο σύνθετους αλγόριθμους. Το αυτοκίνητο που πήρα είναι 1.2 και ίσως για αυτό η μια από τις εταιρίες έδωσε τόσο καλή τιμή. Από την άλλη έχω ακούσει ότι παίζουν και εκπτώσεις στην αρχική τιμή που πετυχαίνουν οι εταιρίες αν παραγγείλουν πολλά αυτοκίνητα και που μερικές φορές την περνάνε και στον πελάτη.
 

'Εχω απορία. Σε ποιον θα πουλήσουν μεταχειρισμένα ζαντολάστιχα και φρένα από Huracan;
 
Σιγα το δυσκολο, φευγουν Αλβανια και απο εκει πανε παντου. Οπου τα εχουν παραγγείλει...
 
Το πιθανότερο να την έχει και σε άλλο χρώμα.........Φαντάζομαι θα είδες ποιός είναι ο ιδιοκτήτης.

Υ.Γ. τραγελαφικό ότι γίναμε χώρα "παραγγελιών" ακόμα και σε τέτοια αμάξια.
 
Σίγουρα θα είχε κι άλλη. Αλλιώς θα την άφηνε στον δρόμο αντί για το πάρκινγκ;
Αν και πιθανότατα θα βρίσκει κάτω σε όλες τις ράμπες σε όλα τα πάρκινγκ.
 
Ωπ..θα το φάει και αυτό η μαρμάγκα?
 
Καλό σαν σκέψη αλλά σαν τωρα βλέπω μπροστά μου το τσεκακι ΟΝ/ΟFF στο software όταν θα συνδέεις το laptop στην obd.....


Μα τώρα σοβαρά; Θα έχεις φάτσα κάρτα ένα σωληνάκι που θα είναι μες την μπιχλα από την σκόνη και την ατμόσφαιρα του αυτοκινήτου (φανταστείτε το παρκαρισμένο το καλοκαίρι) και θα πρέπει να το βάζεις στο στόμα σου;
 
Last edited:
Μια χαρά το βλέπω. Το ότι θα υπάρξουν διάφοροι τρόποι να "προσπεραστεί" δεν αναιρεί τη χρησιμότητά του. Όλο και κάποιους θα προστατέψει.
 
Νομίζω ότι χρησιμοποιούνται στις ΗΠΑ εδώ και 10-15 χρόνια, συνήθως ως αποτέλεσμα ποινής από δικαστήριο για οδήγηση υπό μέθη.
Προσωπικά όταν ήμουν 25 ένα γκαντζετάκι με βοήθησε ναι καταλάβω στον οργανισμό μου την επίπτωση συγκεκριμένων ποσοτήτων/είδος αλκοόλ και τη μέτρηση που έβγαζαν. Το πιο επικίνδυνο είναι στο σημείο που νομίζεις ότι δεν έχεις πιει πολύ για να το κλειδώσεις και συνεχίζεις -ευτυχώς έμαθα χωρίς να πάθω πρώτα.
 

H κατάργηση των diesel φέρνει ανεργία​

220201122922_diesel-anergia.webp

Το μεγαλύτερο πρόβλημα από την απαξίωση των πετρελαιοκινητήρων το αντιμετωπίζει το εργατικό δυναμικό της Ιταλίας.
Καθώς όλοι οι ευρωπαίοι κατασκευαστές απομακρύνονται από τους πετρελαιοκινητήρες, με ορίζοντα μάλιστα πλήρους κατάργησής τους στις αρχές της επόμενης δεκαετίας, έχουν ήδη ξεκινήσει οι συζητήσεις για τις επιπτώσεις που θα έχει αυτό σε πολλούς τομείς.
Ανάμεσα σε αυτούς είναι και ο τομέας της εργασίας, καθώς υπολογίζεται ότι θα υπάρξει ένα μεγάλο κύμα ανεργίας στους προμηθευτές και στους μικρούς ή μεγαλύτερους κατασκευαστές των επιμέρους μερών των κινητήρων.

Οι πρώτες ενδείξεις έχουν ξεκινήσει με την εταιρία Robert Bosch GmbH να έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα μειώσει κατά 700 εργαζόμενους το προσωπικό της μέσα στην επόμενη πενταετία στο εργοστάσιό της στην Ιταλική πόλη Μπάρι. Το νούμερο αυτό αντιστοιχεί σε πάνω από το 40% του προσωπικού που απασχολείται εκεί.

Το συγκεκριμένο εργοστάσιο απασχολεί πάνω από το 80% της παραγωγής του για την κατασκευή εξαρτημάτων για κινητήρες diesel.


Όμως και η ιταλική εταιρία Marelli Corp, μία από τις πιο γνωστές στην χώρα για την κατασκευή εξαρτημάτων, ανακοίνωσε 550 εθελούσιες εξόδους από το εργατικό της προσωπικό. Η Marelli ανήκει στην αμερικάνικη εταιρία KKR & Co, και σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της το πρόγραμμα θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται τον Ιούνιο.

Αναλυτές επισημαίνουν ότι η Ιταλία έχει αποτύχει να σχεδιάσει την επόμενη ημέρα χωρίς την παρουσία των πετρελαιοκινητήρων, επισημαίνοντας ότι υπάρχει πλήρης απουσία εθνικής στρατηγικής σε ότι αφορά την σταδιακή εξαφάνιση του κινητήρα εσωτερικής καύσης προς όφελος της ηλεκτροκίνησης.
Μάλιστα φθάνουν στο σημείο να υποστηρίξουν ότι η έλλειψη προετοιμασίας ίσως αποτελεί ένα ρίσκο για να οδηγήσει ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία της χώρας εκτός της Ιταλίας.

 
Λύθηκε τελικά το πρόβλημα των Tesla με την μη λειτουργία του καλοριφέρ σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες με ένα απλό firmware update. Βρεφικά προβλήματα...


Από την άλλη δεν θέλω να ξέρω τι πέσεις θα δέχονται οι σχεδιαστές/μηχανικοί για να βγάλουν νωρίτερα αυτοκίνητα στο δρόμο με τη λογική στα τα μικρά θα τα διορθώσουμε με OTA κερδίζοντας χρόνο και άρα χρήμα.

Πάντως όσο και αν φαίνεται περίεργο μου θυμίζει λίγο τις Android tv. Έχω ένα μοντέλο Sony του 2015 που πήρε τελευταίο update το 2019. Προφανώς Netflix κλπ θα συνεχίσουν να υποστηρίζουν παλαιότερες εκδόσεις android στις τηλεοράσεις για χρόνια ακόμη, αλλά κανείς δεν ξέρει μέχρι πότε. Επίσης να είναι καλά το Kodi που παίζει τα πάντα απροβληματιστα οπότε οι χάλια παλιές μη αναβαθμισμένες εφαρμογές της Sony γίνονται μη σχετικές. Με τα αυτοκίνητα αναρωτιέμαι τι θα γίνει αν δεν πάνε σε μοντέλα εξελιγμένου leasing λαμβάνοντας υπόψη και τις προσταγές του νομοθετικού πλαισίου για την κυκλική οικονομία...