Αυτοκινητιστικά νέα

Η οποία προσωπική περιουσία ή χρηματιστηριακή αξία δεν λέει και πολλά.
Υπάρχουν συγκεκριμένοι τρόποι να χρηματοδοτείς τα project μιας εταιρίας, δεν είναι μπακάλικα.
 
Η οποία προσωπική περιουσία ή χρηματιστηριακή αξία δεν λέει και πολλά.
Υπάρχουν συγκεκριμένοι τρόποι να χρηματοδοτείς τα project μιας εταιρίας, δεν είναι μπακάλικα.
Ναι αλλά αν αύριο ο Elon πουλούσε όλες τις μετοχές της tesla στην τρέχουσα τιμή θα αγόραζε τις 5 πρώτες σε πωλήσεις αυτοκινητοβιομηχανίες...
 
Η χρηματοοικονομική είναι μια άμεσα εφαρμοσμένη επιστήμη.
Για να πουλήσει τις μετοχές του ο Musk πρέπει να υπάρξει κάποιος που να θέλει να τις αγοράσει στη τιμή που διαπραγματεύονται. Επειδή δεν θα υπάρξει, η τιμή θα πέσει και σε συνδυασμό με το hype της αποεπένδυσης του μεγαλύτερου μετόχου, όχι θα πέσει, αλλά θα καταποντιστεί. Και αντί για P/E ratio 200 που έχει τώρα, θα πάει στο average της αυτοκίνησης που είναι το 20.

Μπορούμε να το κλείσουμε το offtopic τώρα;
 
Χρήση αντλιών θερμότητας στα αυτοκίνητα γίνεται εδώ και αρκετά χρόνια, ειδικά σε BEV-PHEV.
Από εκεί και πέρα, υπάρχει αντλία θερμότητας Carrefour υπάρχει και αντλία daikin. Ότι πληρώσεις θα πάρεις.
Η Tesla προφανώς τσιγκουνεύτηκε στο part. Προσπαθούν μανιωδώς να ρίξουν το κόστος.



"και ανέφερε ότι το πρόβλημα θα λυθεί εν ευθέτω χρόνω μέσω μιας αναβάθμισης υλικολογισμικού (firmware)."
Όταν το πρόβλημα ειναι hardware δηλαδή ελαττωματικό ανταλλακτικό ,γίνεται ανάκληση.
Δηλαδή σε καλούν στο συνεργείο να σου αλλάξουν το προβληματικό part
Ανάκληση κάνουν όλες οι εταιρείες στα αυτοκίνητά τους πλέον και πολύ συχνά , (premium ξεpremium)
Προφανώς για να διαρθρώνεται με νέο firmware η αντλία θερμότητας δεν είναι ελαττωματική αλλά το software που την οδηγεί.
 
Δεν ξέρω κατά πόσο αυτό είναι παρήγορο για τους Καναδούς στους -15. Δεν νοείται να υπάρχει προβληματικό software στο σύστημα κλιματισμού.
Η δε απάντηση ''προθερμένετε τη καμπίνα 60 λεπτά πριν μπείτε'' είναι κάτι σαν το επικό ''το κρατάτε λάθος''.

Εάν προθερμάνεις τη καμπίνα για 60 λεπτά χωρίς το αυτοκίνητο να είναι συνδεδεμένο σε παροχή, το range καταστρέφεται.
 
Δεν ξέρω κατά πόσο αυτό είναι παρήγορο για τους Καναδούς στους -15. Δεν νοείται να υπάρχει προβληματικό software στο σύστημα κλιματισμού.
Η δε απάντηση ''προθερμένετε τη καμπίνα 60 λεπτά πριν μπείτε'' είναι κάτι σαν το επικό ''το κρατάτε λάθος''.

Εάν προθερμάνεις τη καμπίνα για 60 λεπτά χωρίς το αυτοκίνητο να είναι συνδεδεμένο σε παροχή, το range καταστρέφεται.
Παρήγορο δεν ειναι για κανεναν που εχει δωσει τοσα χρήματα για αυτοκίνητο, βλαβες ομως ή αστοχίες συμβαίνουν σε ολες τις μαρκες ανεξάρτητα του ποιοτικού ελέγχου ειτε αυτή είναι Tesla ειτε είναι Mercedes ή οποια αλλη θες να βαλεις με το νου ( απο αστειες εως πολυ σοβαρες καταστάσεις )
Βεβαια αυτο εχει μια απόσταση απο το να λεμε πως χαλασε επειδή χρησιμοποίησε φθηνής κατασκευής part οταν μαλιστα η εταιρία ανακοινώνει πως θα λυσει το προβλημα συντομα με online update.

Εάν προθερμάνεις τη καμπίνα για 60 λεπτά χωρίς το αυτοκίνητο να είναι συνδεδεμένο σε παροχή, το range καταστρέφεται.
Ουτε καν.
 
Πάντως τα αυτοκίνητα μέχρι 2 λίτρα καίνε περίπου 1 λίτρο καύσιμο την ώρα στο ρελαντί που επαρκεί να κρατήσει ζεστή την καμπίνα, οπότε μιλάμε για 40-60 ώρες, τιμές αντίστοιχες με τα Tesla. Βέβαια ισχύει ότι είναι πιο εύκολο να σου φέρουν καύσιμο αν είσαι αποκλεισμένος από το να σε επαναφορτίσουν. Από την άλλη αν μπορούν να έρθουν να σου βάλουν καύσιμο λογικά θα μπορούν και να σε βγάλουν από εκεί οπότε κίνδυνος για ζωή δεν υπάρχει.
 
Πάντως τα αυτοκίνητα μέχρι 2 λίτρα καίνε περίπου 1 λίτρο καύσιμο την ώρα στο ρελαντί που επαρκεί να κρατήσει ζεστή την καμπίνα, οπότε μιλάμε για 40-60 ώρες, τιμές αντίστοιχες με τα Tesla. Βέβαια ισχύει ότι είναι πιο εύκολο να σου φέρουν καύσιμο αν είσαι αποκλεισμένος από το να σε επαναφορτίσουν. Από την άλλη αν μπορούν να έρθουν να σου βάλουν καύσιμο λογικά θα μπορούν και να σε βγάλουν από εκεί οπότε κίνδυνος για ζωή δεν υπάρχει.
Οταν ανησυχει ο Ελληνας για το αν θα αποκλειστει 60 ωρες στα χιονα τι να πουνε και οι Νορβηγοι; https://www.reuters.com/business/au...ds-norway-car-market-led-by-tesla-2022-01-03/ Μια χωρα που ειναι πετρελαιοπαραγωγος ετσι;....
 
Για την αυτονομία των ηλεκτρονικών λέγαμε και σήμερα τους ακούω έναν έναν να φοβουνται ότι θα μείνουν από καύσιμα σε λίγο με περίπου έξι ώρες χρήσης ως τώρα.
Πριν από λίγο ταξί έμεινε από καύσιμα ενώ ένας άλλος που ξεκίνησε γεμάτος έχει ξοδέψει την μισή δεξαμενή και πλέον κλείνει και ανοίγει τον κινητήρα μπας και του φτάσει μέχρι το πρωί.
 
Και φυσικά οι Ελληνάρες πήγαν να χώσουν τα αυτοκίνητά τους μέσα στην Αττική Οδό εκ των υστέρων για να πάρουν το 2000αρο...Ελλαδάρα αθάνατη που το δαιμόνιο γράφει καταλλήλως τόσες κάμερες που σε καταγράφουν από τα διόδια που θα μπεις μέχρι που θα βγεις σε αυτό τον κλειστό αυτοκινητόδρομο γιατί μπορεί να υπάρξει κάποια απόφαση που να μην λάβουν τις κάμερες υπόψη αλλά ότι βρέθηκαν εκεί τα οχήματα...
Μας πήρε 2 γενιές για να φορέσουμε ζώνη και κράνος και 2-3 γενιές για να σταματήσει ο κάφρος να αδειάζει το τασάκι του αυτοκινήτου στο φανάρι στη μέση της Σταδίου κλπ. Πόσο ακόμη...
 
  • Like
Reactions: takisot
Εγώ είμαι σε διαδικασία πώλησης του αυτοκινήτου που αγόρασα τον Μαρτη και τώρα λόγω αλλαγής δουλειάς και εταιρικού δεν μου χρειάζεται
Είμαι περίεργος να δω τι τιμή θα μου δώσουν οι ίδιοι που μου το πούλησαν…
Ξέρει κανεις με τι κέρδη παίζουν;
Μιλάω για XC60 πετρέλαιο, το είχα πάρει 22,5Κ και τώρα βλέπω στο car ότι δεν έχουν πέσει οι τιμες, τουναντίον
Βλέπω όμως ότι δεν αγοράζονται και πολλά. Αρκετές αγγελίες είναι εκεί εδώ και τουλάχιστον 10 μήνες.
επειδή τώρα το είδα κι δεν έχω προλάβει να διαβάσω τα σεντόνια κάτω από το ποστ σου, υπάρχουν leasing εταιρείες που κατα την αποδοχή προσφορά για την μίσθωση σου ανακοινώνουν και την υπολειμματική αξία του οχήματος κατα την επιστροφή του ώστε εφόσον επιθυμείς να το αγοράσεις, το αγοράσεις στην τιμή που αναφέρεται στην αποδοχή.
 

Πώς αποζημιώνομαι για ζημιά από το χιόνι και φυσικές καταστροφές;​

800_p1772418_v2.jpg

Η απάντηση είναι πως όλες οι ασφαλιστικές εταιρείες καλύπτουν ζημιές από φυσικά φαινόμενα, δηλαδή χιόνι και πτώση δέντρων. Για να έχει όμως κάποιος δικαίωμα αποζημίωσης, βασική προϋπόθεση είναι το ασφαλιστήριο συμβόλαιο που έχει συμφωνήσει με την εκάστοτε εταιρεία να περιλαμβάνει την κάλυψη φυσικών καταστροφών.

Τα συμβόλαια που περιλαμβάνουν μόνο «βασική κάλυψη» δεν αποζημιώνουν υλικές ζημιές σε αυτοκίνητα από κακοκαιρία, πλημμύρες, πτώσεις δέντρων, χιόνια και φωτιές. Οι «φθηνές ασφάλειες» ισούνται συνήθως με «φθηνή αποζημίωση» ή καθόλου αποζημίωση σε φυσικές καταστροφές.
Αντίθετα, οι πλήρεις ασφάλειες καλύπτουν απόλυτα τον πελάτη, αρκεί να υπάρχει ο σχετικός όρος στο συμβόλαιο. Αν ισχύει αυτό, με τη λήξη των καιρικών φαινομένων, ο πελάτης μπορεί να μεταβεί στη Δημοτική Αρχή που ανήκει και να ζητήσει βεβαίωση για το συμβάν. Επίσης, υπάρχει περίπτωση να ζητηθεί από την ασφαλιστική εταιρεία επικυρωμένη υπεύθυνη δήλωση για τις ζημιές που προκλήθηκαν, ακόμη και βεβαίωση από την Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία.

Πώς ξεπαγώνω τα τζάμια του αυτοκινήτου;


Αφού κατατεθούν τα απαραίτητα δικαιολογητικά στην ασφαλιστική εταιρεία, ακολουθείται η ίδια διαδικασία με τα τροχαία ατυχήματα. Ο εμπειρογνώμονας καταγράφει τις ζημιές, εγκρίνει τις επισκευές στο συνεργείο και ο ιδιοκτήτης του οχήματος λαμβάνει την αποζημίωση που του αναλογεί.

Αν η ζημιά είναι ολική, το ύψος της αποζημίωσης προκύπτει με βάση την τρέχουσα εμπορική αξία του αυτοκινήτου, η οποία προσαρμόζεται πάντα σε ετήσια βάση.
Προσοχή στα ψιλά γράμματα

Οι πελάτες επιβάλλεται να δώσουν σημασία στα «ψιλά» γράμματα του συμβολαίου, διότι ορισμένες ασφαλιστικές εξαιρούν τις μηχανικές βλάβες και αναφέρουν πως αν προκύψει υπαιτιότητα του ιδιοκτήτη του οχήματος για τη ζημιά, δηλαδή υποστηρίξει ότι δεν το προστάτευσε επαρκώς, είτε δεν καταβάλλει την αποζημίωση είτε παρέχει ένα ποσό αυτής.


Αν η ζημιά οφείλεται σε κακοτεχνία δημόσιου φορέα, η ασφαλιστική εταιρεία αποζημιώνει κανονικά τον πελάτη και στη συνέχεια στρέφεται η ίδια ενάντια σε κάθε υπεύθυνο
 
επειδή τώρα το είδα κι δεν έχω προλάβει να διαβάσω τα σεντόνια κάτω από το ποστ σου, υπάρχουν leasing εταιρείες που κατα την αποδοχή προσφορά για την μίσθωση σου ανακοινώνουν και την υπολειμματική αξία του οχήματος κατα την επιστροφή του ώστε εφόσον επιθυμείς να το αγοράσεις, το αγοράσεις στην τιμή που αναφέρεται στην αποδοχή.
Ξέρεις λόγω της εμπειρίας σου αν αλλάζει η τελική προσφορά όταν ζητάς να αναφέρεται υπολειμματική αξία σε σχέση με όταν δεν αναφέρεται τίποτα;
 
Λογικό ειναι, παντως στην αρχικη προσφορά οι σοβαροί επαγγελματίες τα εχουν φροντίσει ολα, μιλαω παντα για open calculation policy