Αυτοκινητιστικά νέα

το bayon παίζει να είναι το μόνο μοντέλο αυτοκινήτου που από την πρώτη στιγμή που το είδα περιμένω τον αντικαταστατη του σχεδιαστικά... το βλέπω να το έχει ένας γείτονας και το πίσω μέρος δεν το χωνεύω με τίποτα....
πάντως μου φαίνεται πιο χαμηλό από το Kona .
Το Bayon είναι 7 πόντους πιο κοντό απ' το Κονα στο ύψος.
Θα ήταν η επόμενη επιλογή μου αλλά με χαλάει πάρα πολύ το μπρος και πίσω μέρος αλλά τα συστήματα που έχει και αυτό και το Κονα σε αυτά τα λεφτά δεν τα έχει κανένα αντίστοιχο αμάξι καμίας εταιρείας.
Άλλοι δεν γουστάρουν το Bayon γιατί φτιάχνεται στην Τουρκία αλλά δεν ξέρουν ότι είναι το πιο υπερσύγχρονο εργοστάσιο που έχει η Hyundai.
Περιμένω λοιπόν να βγει το Κονα αν και απ' τις φωτό που έχω δει το πίσω μέρος είναι οκ και για το μπροστινό λένε ότι θα μοιάζει με το Bayon πφφφ
 
Υπέκυψε και η Ferrari...
Η εταιρία βέβαια υποστηρίζει ότι δεν είναι SUV αλλά...
Θα τρίζουν τα κόκκαλα του γερο-Enzo...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Money talks στην σημερινή εποχή. Δυστυχώς. Αφού βλέπει το URUS του μεγαλύτερου αντιπάλου της να πουλάει μια χαρά, σιγά μην κάτσει με σταυρωμένα χέρια.
Πάνε οι εποχές του driving passion.
Εξάλλου οι περισσότεροι φραγκάτοι που αγοράζουν πλέον τέτοια οχήματα, 99% είναι απλοί συνηθισμένοι οδηγοί χωρίς καν ανάλογη οδηγική παιδεία και τα παίρνουν απλά........επειδή πήρε ο γείτονας. Στην κυριολεξία. Εχουν και οι ξένοι Κολωνάκι για επίδειξη, όχι μόνο εμείς ;)
 
  • Like
Reactions: Skakinen
Πρέπει να αναγνωρίσουμε βέβαια ότι Ιταλοί άνοιξαν το δρόμο για off-roaders υψηλών επιδόσεων, βλέπε την κακάσχημη Lamborghini LM002 - βέβαια η Lambo είχε και το know-how ιστορικά από τα τρακτέρ...
 
Πάντως σήμερα θα περίμενα 100% το πιο ευρύχωρο Κονα που θα βρίσκεται μεταξύ Bayon και Tucson.
Το φαντάζομαι σε διαστάσεις που να ακουμπάνε στο πάτωμα του i30.
Να'το λοιπόν στις διαστάσεις που το κάνουν πιο ευρύχωρο.
Μεν δείχνουν την ηλεκτρονική έκδοση αλλά οι διαστάσεις θα είναι ίδιες και για τα θερμικά.
 
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει γιατί όσο πάνε μικραίνουν τα παράθυρα με αποτέλεσμα να σε πιάνει κλειστοφοβία μπαίνοντας μέσα σε ένα καινούριο αυτοκίνητο;
 
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει γιατί όσο πάνε μικραίνουν τα παράθυρα με αποτέλεσμα να σε πιάνει κλειστοφοβία μπαίνοντας μέσα σε ένα καινούριο αυτοκίνητο;
Για λόγους καλύτερης αεροδυναμικής και λιγότερης κατανάλωσης, τα πιο μεγάλα παράθυρα το καλοκαίρι αυξάνουν την θερμοκρασία περισσότερο και συνεπώς αυξάνουν την κατανάλωση λόγω περισσότερης χρήσης κλιματιστικού. Το αποτέλεσμα είναι αυτό που περιγράφεις, κλειστοφοβικο περιβάλλον και χειρότερη ορατότητα η οποία αντισταθμίζεται, πλημμελώς, από τα συστήματα ειδοποίησης προσέγγισης οχήματος .
 
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει γιατί όσο πάνε μικραίνουν τα παράθυρα με αποτέλεσμα να σε πιάνει κλειστοφοβία μπαίνοντας μέσα σε ένα καινούριο αυτοκίνητο;
Αν μπεις σε ηλεκτρικό και δεις σε πραγματικό χρόνο πως πέφτει η αυτονομία ακόμη και με το ενεργό ηχοσύστημα θα καταλάβεις ότι κάθε τι μικρό που μονώνει την καμπίνα και μειώνει τις ανάγκες σε κλιματισμό είναι θετικό.

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
  • Like
Reactions: #@george@#
Όλοι με powerbank σε ηλεκτρικά. Απαγορεύεται η φόρτιση κινητού δια ροπάλου 😁😁😁

Α ρε ανάπτυξη, ξεφτιλίκια.😡

Τα ηλεκτρικά θα έπρεπε να είναι ήδη παρελθόν. Ρεύμα υπάρχει ΠΑΝΤΟΥ. Και όταν λέω ΠΑΝΤΟΥ το εννοώ. Όπου και να κοιτάξεις βλέπεις καλώδια της ΔΕΗ. Και το μικρότερο χωριό έχει ρεύμα σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο. Τώρα το τριήμερο γιατί δεν πας μια βόλτα στη Θεσσαλονίκη μέσω της ΠΑΘΕ και πες μου ένα και μοναδικό σημείο που ΔΕΝ έχει κάλυψη από τη ΔΕΗ. Και στην επιστροφή πέρνα από όποια άλλη διαδρομή θες και πάλι πες μου.

Βλέπεις όμως αυτοί που υποστηρίζεις δεν επέτρεπαν την ηλεκτροκίνηση για πολύ ευνόητους λόγους. Μέσα σε 20 χρόνια οι μπαταρίες των κινητών έχουν ΔΕΚΑΠΛΑΣΙΑΣΤΕΙ σε χωρητικότητα. Σκέψου τι είχε να γίνει αν οι δεκαετίες θερμικών επενδύσεων έπεφταν στα ηλεκτρικά. Βλέπεις όμως πολύ το χρήμα. Γιατί σου πουλάνε καύσιμα, λιπαντικά και λοιπά κατάλοιπα. Ενώ αν υπήρχε ηλεκτροκίνηση παντού θα είχες μόνο το απλό μαζούτ που καίει το εργοστάσιο χωρίς κανένα επιπλέον παράγωγο. Για να μην αναφερθώ στους όποιους φόρους υπάρχουν.
 
Coming soon κι εδώ....

Ευτυχως ειμαστε πιο πισω απο τους Γερμανους στην ηλεκτροκινηση ωστε εχουμε ετοιμασει το νομικο πλαισιο εγκαταστασης για να μην εχουμε τετοιες εικονες. Ειδικα για νεες οικοδομικες αδειες απο το 2021 και μετα η καλωδιωση και θεση για εγκατασταση φορτιστη ειναι συγκεκριμενη και ειναι μεσα στο ηλεκτρολογικο σχεδιο που κατατιθεται για την αδεια.
Στις παλιες μπορει να υπαρξει μια αναρχια αλλα δεν μπορει να βαζει ο καθε ενας τον φορτιστη του οπου θελει παραμονο στην θεση του. Αν υπαρξει κοινοχρηστη παροχη η εγκατασταση θα περναει απο τις συνελευσεις της πολυκατοικιας και αν υπαρχει αρνηση κατα πλειοψηφια δεν θα μπαινει φορτιστης.
 
  • Like
Reactions: koupa
Ναι ναι σίγουρα 😁 Στα χαρτιά μια χαρά είμαστε μια ζωή.....όλα τακτοποιημένα. Τζάμι. Έχουν προβλεφθεί τα πάντα.
Στην πράξη έχουμε λίγο πρόβλημα.....😉
Δεν εγκρίνει η συνέλευση; Κανένα πρόβλημα. Μπαλαντέζα από το μπαλκόνι.😁😁😁
Αφού είμαστε ο ορισμός της αναρχίας σαν χώρα. Τι θα γίνει και θα αλλάξουμε; Βλέπετε οι νέες γενιές να αλλάζουν*; Μην δουλευομαστε και μεταξύ μας. Αυτά τα λένε οι πολιτικοί ότι όλα ειναι υπό τάξη και υπό έλεγχο 😁

Υ.Γ. Οι πολυκατοικίες του 2021 που όντως χτίζονται με πρόβλεψη δεν αποτελούν ούτε το 0,000001%

*ο Έλληνας αλλάζει ΜΟΝΟ όταν μεταναστεύει (διότι έξω δεν περνάνε ελληνικές μαγκιές. Όταν πλακώσουν τα πρώτα χοντρά προστίματα ισιωνουν όλοι).
 
δεν είναι μόνο αυτές που χτίζονται αλλά και ανακαινιζονται . με μια επιφύλαξη γιατί πρπει να το διαβάσω πάλι , σε περίπτωση ανακαίνισης θα πρέπει να μπει καλωδίωση για εγκατάσταση φορτιστων . εξαίρεση μόνο αν το κόστος υπερβαίνει το 7% της συνολικής δαπάνης ανακαίνισης .
Η μπαλαντεζα από το μπαλκόνι δεν είναι μόνιμη εγκατάσταση πάντως.
όσο για το αν είμαστε μπ@ρδελο ,είμαστε . Αλλα την ευθύνη την έχει ο μηχανικός που καταθέτει την μελέτη και οχι ο ιδιοκτήτης που έβαλε όπου ήθελε τον φορτιστή. Οποτε δεν θα μπαίνουν καλώδια όπου γουστάρουμε.
Ο Έλληνας δεν αλλάζει όταν φεύγει έξω . και Ελβετία να ζει όταν γυρνάει Ελλάδα έστω και για λίγες μέρες γίνεται πιο Έλληνας από πριν ...