Αυτοκινητιστικά νέα

Η υπόθεση με το autotriti σε μας του κλάδου είναι γνωστή χρόνια ...
Από τα ψηλά ο τελειωμένος εκδότης βρέθηκε στα Τάρταρα απειλώντας όλες τις εταιρίες του κλάδου για διαφήμιση αλλιώς ...θα έγραφε . Και τον γράψαμε όλοι χαχα
Το περιοδικό σκουπίδι με την μηδενική κυκλοφορία φυσάει όπου το χρήμα ...φυσικά η Tesla δεν μασάει κ δεν ασχολείται όπως και όλοι μας μαζί του.

Τώρα που τελειώνει κ το print θα απειλεί με μπανεράκια ? Εμετός
 
Καλά μια ζωή όλοι αγχώνονται για τα cliks αλλά σαν είδηση λένε ψέματα; Ειδικά στα αυτοκινητιστικά θέματα όλοι μετάφραση κάνουν απ' έξω.
ακόμα κι αυτοί ψέματα λένε;
 
Καλά μια ζωή όλοι αγχώνονται για τα cliks αλλά σαν είδηση λένε ψέματα; Ειδικά στα αυτοκινητιστικά θέματα όλοι μετάφραση κάνουν απ' έξω.
ακόμα κι αυτοί ψέματα λένε;
αντί να φοβάται για blackout η Ελβετία για υποθετικά σενάρια γιατί δεν κοιτάει χώρες όπως η Νορβηγία που έχει ήδη πάνω από 700.000 ηλεκτρικά στους δρόμους της με μονο τα 150.000 να είναι plug-in και τα άλλα όλα full ηλεκτρικά ; Και παίζει με τους ρυθμούς που αγοράζουν ηλεκτρικά σε λιγότερο από 4 χρόνια να έχουν μόνο ηλεκτρικά.
 
Καλά μια ζωή όλοι αγχώνονται για τα cliks αλλά σαν είδηση λένε ψέματα; Ειδικά στα αυτοκινητιστικά θέματα όλοι μετάφραση κάνουν απ' έξω.
ακόμα κι αυτοί ψέματα λένε;

Clickbait δε σημαίνει απαραίτητα ψέμα. Σημαίνει ότι φουσκώνεις έναν τίτλο ώστε να υποννοείται κάτι διαφορετικό από την είδηση. Εδώ πχ ότι "τιμωρούνται" τα ηλεκτρικά από την ελβετική κυβέρνηση.

Προφανώς αν αύριο υπάρξει blackout θα ακινητοποιηθούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως και αν αύριο για κάποιο λόγο κλείσουν παραγωγικές μονάδες αμόλυβδης, θα ακινητοποιηθούν τα συμβατικά.
 
Clickbait δε σημαίνει απαραίτητα ψέμα. Σημαίνει ότι φουσκώνεις έναν τίτλο ώστε να υποννοείται κάτι διαφορετικό από την είδηση. Εδώ πχ ότι "τιμωρούνται" τα ηλεκτρικά από την ελβετική κυβέρνηση.

Προφανώς αν αύριο υπάρξει blackout θα ακινητοποιηθούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως και αν αύριο για κάποιο λόγο κλείσουν παραγωγικές μονάδες αμόλυβδης, θα ακινητοποιηθούν τα συμβατικά.
βασικά αν αύριο έχει blackout και το βενζινάδικο δεν έχει γεννήτρια για τις αντλίες ούτε τα συμβατικά θα κινούνται
 
  • Haha
  • Love
Reactions: koupa and Maestro
Ναι ΟΚ κι αν μας ριξει ο Πούτιν καμία πυρηνική δεν θα έχουμε ούτε καν αυτοκίνητα, όχι καύσιμα.

Το θέμα είναι ότι είναι γεγονός ότι όντως θα υπάρξει ηλεκτροδοτικο πρόβλημα στις πόλεις αν όλα τα αυτοκίνητα που βλέπουμε γύρω μας ήταν ηλεκτρικά και φορτίζονταν όλα. Έχετε την εντύπωση ότι θα αντέξει το δίκτυο και μάλιστα το ελληνικό που μας κόβεται το ρεύμα το καλοκαίρι με τα air condition έτσι για πλάκα;
Νομίζω ότι δεν το έχει αντιληφθεί κανένα κράτος αυτό το πρόβλημα.

Εδώ ολοκληρη καλιφορνια που είναι μπροστά δέκα χρόνια απ' οποιοδήποτε άλλος κράτος στα ηλεκτρικά κι έκανε έκκληση να μην τα φορτίζουν όλοι ταυτόχρονα! Τα διαβάσατε φαντάζομαι και δεν είναι μούφα , μου το είπε γνωστός μου από το Λος Άντζελες πριν καν βγει η είδηση δημόσια.

Ούτε καν έχουμε πάρει χαμπάρι τι πρωτόγνωρα γλέντια θα ζήσουμε.
 
Η Γερμανία φέτος όπως και άλλες χώρες έσβησαν τα φώτα σε δημόσιους χώρους για λόγους οικονομίας ώστε να μπορέσει να βγει ο χειμώνας.
Επίσης γίνονται συστάσεις στους πολίτες των ευρωπαϊκών χωρών για προσεκτική χρήση στην θέρμανση είτε είναι με πετρέλαιο είτε είναι με φυσικό αέριο , και με ολα αυτά αποτελεί είδηση η πιθανή σύσταση για την φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων ;
Και μάλιστα για την Ελβετία;
Έλα τώρα...
 
Μα ακριβώς έκλεισαν τα φώτα και δεν θα έβαζαν περιορισμούς αν όλα τα αυτοκίνητα ήταν ηλεκτρικα σήμερα; Στάνταρ θα γινόταν. Νομίζεις ότι δεν θα γινόταν;
Παιδιά δεν είναι κινητό τηλέφωνο το αμάξι. Δεν είναι αμελητέα η κατανάλωση της φόρτισης.
 
Μα ακριβώς έκλεισαν τα φώτα και δεν θα έβαζαν περιορισμούς αν όλα τα αυτοκίνητα ήταν ηλεκτρικα σήμερα; Στάνταρ θα γινόταν. Νομίζεις ότι δεν θα γινόταν;
Παιδιά δεν είναι κινητό τηλέφωνο το αμάξι. Δεν είναι αμελητέα η κατανάλωση της φόρτισης.

Η διαφωνία μου στη σκέψη σου είναι ότι αντιμετωπίζεις το ηλεκτρικό αυτοκίνητο σαν κάτι από μόνο του. Το θέμα της ηλεκτροκίνησης είναι απολύτως συνδεδεμένο με ανάπτυξη των ΑΠΕ, έξυπνο ηλεκτρικό δίκτυο, net zero σπίτια, μπαταρίες, και χίλιες δυο άλλες κατευθύνσεις που καλπάζουν (ερευνητικά) τα τελευταία χρόνια.

Προφανώς αυτή τη στιγμή ειδικά σε μέρη που δεν είναι έτοιμα γι'αυτήν, η ηλεκτροκίνηση δημιουργεί πιο πολλά προβλήματα από όσα λύνει, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι είναι λάθος σαν στόχος.
 
Μα ακριβώς έκλεισαν τα φώτα και δεν θα έβαζαν περιορισμούς αν όλα τα αυτοκίνητα ήταν ηλεκτρικα σήμερα;

Μπορεί...
Αλλα ξερεις ποσο μακρυά είναι αυτό που φαντάζεσαι ότι είναι δίπλα;

Απαγόρευση ηλεκτρικών για αποφυγή μπλακάουτ!
"Για να συμβεί κάτι τέτοιο, ωστόσο, θα πρέπει να κηρυχτεί ενεργειακός συναγερμός επιπέδου 3. Μέχρι να φτάσουν σε αυτό το σημείο οι Ελβετοί, θα πρέπει πρώτα να έχουν περάσει από το επίπεδο 2 και την εφαρμογή μέτρων όπως: πρόγραμμα πλύσης 40 βαθμών Κελσίου στα πλυντήρια των νοικοκυριών, απαγόρευση χρήσης ηλεκτρικών μηχανών γκαζών και θερμαστρών εξωτερικών χώρων, απαγόρευση θέρμανσης στα τελεφερίκ και βαθμό ανάλυσης στις ψηφιακές πλατφόρμες μόνο στο στάνταρ επίπεδο (όχι 720p, 1080p ή 4Κ)."

Για αυτό λέμε ένα ακόμη άρθρο clickbait.
 
Χώρες της κεντρικής Ευρώπης έχουν προχωρήσει γρήγορα τα τελευταία χρόνια και δεν αναμένονται σημαντικά προβλήματα με την επέκταση της ηλεκτροκίνησης σε σχέση με τα δίκτυά τους.
Η Ελλάδα είναι άλλη ιστορία...
 
Πηγαίνοντας να δώσω προκαταβολή για το Κονα ο αντιπρόσωπος μου είπε ότι παραγγελίες για το Κονα δεν γίνονται πλέον και ότι περιμένουν το νέο μοντέλο.
Η σελίδα της Hyundai στην Ελλάδα το έχει αποσύρει το Κονα.
Τον ρώτησα αν θα είναι πιο ακριβό από ότι ήταν και μου είπε κατά 99% ναι και ότι θα έρθει στην Ελλάδα μετά τον Μάρτιο προς καλοκαίρι.

Άντε να δούμε
 
Θα μεγαλώσει το kona αφού την θέση του εχει παρει ήδη το Bayon
το bayon παίζει να είναι το μόνο μοντέλο αυτοκινήτου που από την πρώτη στιγμή που το είδα περιμένω τον αντικαταστατη του σχεδιαστικά... το βλέπω να το έχει ένας γείτονας και το πίσω μέρος δεν το χωνεύω με τίποτα....
πάντως μου φαίνεται πιο χαμηλό από το Kona .
 
Ε γούστα είναι αυτά.
Εγώ το βρίσκω χαλαρά πιο όμορφο από το Κονα που από την αρχή δεν μου γέμισε το μάτι σχεδιαστικά ενώ το facelift το βρίσκω χειρότερο από την αρχική του εικόνα.
Επίσης αν και είναι οριακά μεγαλύτερο από το Bayon, ( και την ίδια απόσταση από το έδαφος) δεν έχει τους ίδιους χώρους.
Στο Bayon έχει γίνει εξαιρετική δουλειά στην διαχείριση προσφέροντας εως 50 λίτρα επιπλέον χώρο αποθήκευσης και μάλιστα όπως γράφω παραπάνω χωρίς ο όγκος του αυτοκινήτου να είναι μεγαλύτερος του Kona.
Σχεδιαστικά δεν είμαι σίγουρος αν μου αρέσει η μπροστινή του μάσκα ( άλλες φορές όχι και άλλες έτσι και έτσι).
Πάντως σήμερα θα περίμενα 100% το πιο ευρύχωρο Κονα που θα βρίσκεται μεταξύ Bayon και Tucson.
Το φαντάζομαι σε διαστάσεις που να ακουμπάνε στο πάτωμα του i30.
 
στο χωριό ένας έχει το ηλεκτρικο Kona και ακομη και σε άσπρο ειναι πανέμορφο. το Kona το είδα σε ανθρακι σε N-line και κολλησα . μπροστά του, το Toyota C-HR δείχνει πόσο άσχημο είναι πραγματικά. το δε bayon σε σκούρο μπλε δεν βλέπεται...