Αυτοκινητιστικά νέα

.
Ο Έλληνας δεν αλλάζει όταν φεύγει έξω . και Ελβετία να ζει όταν γυρνάει Ελλάδα έστω και για λίγες μέρες γίνεται πιο Έλληνας από πριν ...

Αυτό είναι το εύκολο και το μη εντυπωσιακό.
Το εντυπωσιακό είναι όταν έρχεται ο Ελβετός για διακοπές για λίγες μέρες και γίνεται το ίδιο ελληναρας.
 
  • Like
Reactions: songless_bird
Αυτό είναι το εύκολο και το μη εντυπωσιακό.
Το εντυπωσιακό είναι όταν έρχεται ο Ελβετός για διακοπές για λίγες μέρες και γίνεται το ίδιο ελληναρας.
το έχω δει με Νορβηγούς όταν μάθανε ότι ουίσκι είχε 5€ αντι για 20€ σε αναλογία με την Νορβηγία... αυτά προν 20 χρόνια. εκείνοι οι Νορβηγοί πλέον μένουν μόνιμα Ελλαδα
 
Ναι ναι σίγουρα 😁 Στα χαρτιά μια χαρά είμαστε μια ζωή.....όλα τακτοποιημένα. Τζάμι. Έχουν προβλεφθεί τα πάντα.
Στην πράξη έχουμε λίγο πρόβλημα.....😉
Δεν εγκρίνει η συνέλευση; Κανένα πρόβλημα. Μπαλαντέζα από το μπαλκόνι.😁😁😁
Αφού είμαστε ο ορισμός της αναρχίας σαν χώρα. Τι θα γίνει και θα αλλάξουμε; Βλέπετε οι νέες γενιές να αλλάζουν*; Μην δουλευομαστε και μεταξύ μας. Αυτά τα λένε οι πολιτικοί ότι όλα ειναι υπό τάξη και υπό έλεγχο 😁

Υ.Γ. Οι πολυκατοικίες του 2021 που όντως χτίζονται με πρόβλεψη δεν αποτελούν ούτε το 0,000001%

*ο Έλληνας αλλάζει ΜΟΝΟ όταν μεταναστεύει (διότι έξω δεν περνάνε ελληνικές μαγκιές. Όταν πλακώσουν τα πρώτα χοντρά προστίματα ισιωνουν όλοι).
Βέβαια πρέπει να υπάρχουν αντίστοιχες παροχές ρεύματος για να καλύψουν ταχυφόρτιση. Οι περισσότερες πολυκατοικίες έχουν μονοφασικές συνδέσεις συνήθως ονομαστικά στα 12 kVA για το κάθε διαμέρισμα. Κάποτε κάποιοι ήθελαν να αναβαθμίσουν σε τριφασικό γιατί δεν έφτανε (πχ πολλά κλιματιστικά) αλλά πια με τις νέες συσκευές χαμηλής ενεργειακής κατανάλωσης τα 12 kVA είναι υπέραρκετά, εκτός φυσικά από φόρτιση ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Δεν θέλω να σκέφτομαι πόση ώρα θα θέλεις για πλήρη φόρτιση στη σούκο πρίζα.
Πάντως το πιο λογικό θα είναι να έρχονται εταιρίες και να εγκαθιστούν ταχυφορτιστές (όπου υπάρχουν χώροι στάθμευσης) και να θα πληρώνεις με κάρτα ξεχωριστά τη φόρτιση. Από την άλλη μια πολυκατοικία με 10 διαμερίσματα πόσα kVA γραμμή να βάλει για φόρτιση; Και να μπορούν οι 10 φορτιστές πχ 100-200 kW ο καθένας τεχνικά, δεν θα μπορούν όλοι ταυτόχρονα. Ποιος θα παίρνει προτεραιότητα; Θα βρεθούν λύσεις την επόμενη δεκαετία που τις δοκιμάζουν οι βόριοι και εμείς μετά θα τις "βελτιώσουμε" με τις πατέντες μας.
 
c987af86e5664229b2921494e415f174.jpg
 
πήρε φίλος μου το Υ και ειναι καταενθουσιασμενος από τους χώρους και κυρίως από την οικονομία. βάζει στην άκρη 500€/μηνα σε σχέση με τα βενζίνης που είχε.
 
Η φανοποιεία είναι αστεία. Όταν έρθει η ώρα της μπαταρίας θα πεσει το κλάμα. Όχι βέβαια για τους ξένους που αλλάζουν κάθε 5 χρόνια αμάξι. Αλλά για εδώ που αλλάζουμε κάθε 15+
 
Όπως είναι αυτή τη στιγμή τα πράγματα, ένα βασικό Model 3 βγαίνει σχεδόν στα ίδια λεφτά με ένα Golf βενζίνης!

Για δεύτερο αμάξι είναι τρελά ελκυστικά τα Tesla.

Για πρώτο όμως με τις υποδομές φόρτισης που (δεν) έχουμε δυστυχώς όχι..
 
Όπως είναι αυτή τη στιγμή τα πράγματα, ένα βασικό Model 3 βγαίνει σχεδόν στα ίδια λεφτά με ένα Golf βενζίνης!

Για δεύτερο αμάξι είναι τρελά ελκυστικά τα Tesla.

Για πρώτο όμως με τις υποδομές φόρτισης που (δεν) έχουμε δυστυχώς όχι..

Μην ξεχνάς τους superchargers που είναι τεράστιο πλεονέκτημα για τα Tesla. Με τη χρήση αυτών μπορείς να κινηθείς άνετα προς βόρεια και προς δυτικά.
 
Προς το προν λειτουργούν στην Αταλάντη και στο ριο, ενώ ετοιμάζεται πολύ σύντομα και στη λαρισσα.
 
  • Like
Reactions: ksavvas
στην μυτιληνη και συγκεκριμενα στην καλλονη ειναι κωμοπολη εχει 4 φορτιστες στο αβ βασιλοπουλος
 
Η φανοποιεία είναι αστεία. Όταν έρθει η ώρα της μπαταρίας θα πεσει το κλάμα. Όχι βέβαια για τους ξένους που αλλάζουν κάθε 5 χρόνια αμάξι. Αλλά για εδώ που αλλάζουμε κάθε 15+

Μεταχειρισμένος κινητήρας για το πιο καλοπουλημένο αυτοκίνητο στην Ελλάδα 1200€ και ποιος ξέρει από ποιον τρακαρισμένο γκαζοφονιά έχει φύγει.

Τουλάχιστον στις μπαταρίες έχεις επιλογή για καινούριες ή μεταχειρισμένες.


Εδώ πχ γράφει για κάτω από 100€ / KWh το 2023 με πτωτικούς ρυθμούς. Όμως ΔΕΝ έχω δει κάπου άρθρα για το κόστος. Αυτό μπορεί να συμβαίνει για 2 λόγους. Είτε να τα πάνε για scrap όπως ο Νορβηγός που το ανατίναξε (ΟΚ μας έπεισε), είτε απλά να μην χρειάζεται διότι η πτώση μπορεί να είναι τόσο μικρή που να μην σε νοιάζει η αλλαγή αν έχεις παντού ταχυφορτιστές.
 
Η φανοποιεία είναι αστεία. Όταν έρθει η ώρα της μπαταρίας θα πεσει το κλάμα. Όχι βέβαια για τους ξένους που αλλάζουν κάθε 5 χρόνια αμάξι. Αλλά για εδώ που αλλάζουμε κάθε 15+
Αν κάποιος κάνει 10.000 χιλιόμετρα το χρόνο, δεν θα έχει πρόβλημα με τη μπαταρία ούτε σε 15 χρόνια (άσε που τότε θα έχουν πολύ πιο μειωμένη τιμή οι μπαταρίες) . Επίσης αν έχει χώρο στάθμευσης, δεν θα έχει πρόβλημα.

Είπαμε, έχουν αρνητικά τα ηλεκτρικά (αυξημένη τιμή, μειωμένο range) αλλά για όποιον δεν τον απασχολούν αυτά, είναι μια χαρά αυτοκίνητα.
 
πήρε φίλος μου το Υ και ειναι καταενθουσιασμενος από τους χώρους και κυρίως από την οικονομία. βάζει στην άκρη 500€/μηνα σε σχέση με τα βενζίνης που είχε.
Μήπως τα παραλέει ο φίλος σου;
Εγώ που κάνω 4.000χλμ τον μήνα με το Vito 2.200cc,θέλω περίπου 280-300€ για καύσιμα.
 
  • Like
Reactions: mikemtb
Μήπως τα παραλέει ο φίλος σου;
Εγώ που κάνω 4.000χλμ τον μήνα με το Vito 2.200cc,θέλω περίπου 280-300€ για καύσιμα.
Οχι καθολου. Ειχε πριν ενα honda civic 1.8 που εκαιγε 12λτ στα 100. Το πουλησε 3.000€ να φυγει απο πανω του . Ηθελα να το παρω εγω και μου ειπε ουτε στον εχθρο μου . Αυτος για 4.000 χλμ με το Tesla το μηνα θελει 120€ με φορτιση στο σπιτι. Ενω με το Honda ηθελε 800€...