Αυτοκινητιστικά νέα

Η συγκεκριμένη εταιρία έχει τη λύση όπως και οι άλλοι κατασκευαστές και δείχνει το μέλλον Nyobolt

Θα μπορεί να φορτίσει από το 10% στο 80% σε μόλις 4 λεπτά και 37 δευτερόλεπτα, σε ταχυφορτιστή και αυτός ο χρόνος είναι συγκρίσιμος με εκείνον που χρειάζεται κανείς για τον ανεφοδιασμό του θερμικού του αυτοκινήτου με καύσιμο.η μπαταρία που φορτίζει σε λιγότερα από 5 λεπτά (σε ποσοστό 80%) έχει χωρητικότητα 35 kWh, και η συνολική της αυτονομία δεν ξεπερνά τα 249 χιλιόμετρα
 
  • Like
Reactions: gkas1973
Η συγκεκριμένη εταιρία έχει τη λύση όπως και οι άλλοι κατασκευαστές και δείχνει το μέλλον Nyobolt

Θα μπορεί να φορτίσει από το 10% στο 80% σε μόλις 4 λεπτά και 37 δευτερόλεπτα, σε ταχυφορτιστή και αυτός ο χρόνος είναι συγκρίσιμος με εκείνον που χρειάζεται κανείς για τον ανεφοδιασμό του θερμικού του αυτοκινήτου με καύσιμο.η μπαταρία που φορτίζει σε λιγότερα από 5 λεπτά (σε ποσοστό 80%) έχει χωρητικότητα 35 kWh, και η συνολική της αυτονομία δεν ξεπερνά τα 249 χιλιόμετρα
το τέλος των θερμικών έρχεται πιο γρήγορα απ'όσο πιστεύαμε ;; :LOL:

σήμερα με 35kWh, αύριο στις μεγαλύτερες....
 
  • Like
Reactions: gkas1973
Βρε μακάρι να βγάλει αυτοκίνητο ακόμη και η Mister P.

Πάντως τώρα με το σούσουρο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων σταμάτησε η δαιμονοποίηση των μπαταριών και σταματήσαμε να βλέπουμε και αυτά τα χαζά περί ηλεκτρονικών τσιγάρων που έσκαγαν στα ταγάρια.
 
και πως η αναπτυξη δικτυου ανεφοδιασμου με υδρογονο, εκ του μηδενος, ειναι πιο ευκολη/οικονομικη απο την επεκταση του δικτυο φορτιστων; Αυτη ειναι η ειλικρινης απορια μου, ειδικα οταν ειχα διαβασει οτι το κοστος εγκαταστασης σταθμου ανεφοδιασμου υδρογονου ειναι πολλαπλασιο απο ταχυφορτιστη
Συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια.
Αν πάμε στη μέση του πουθενά και θέλουμε να φτιάξουμε ένα υδρογονάδικο ναι θα πληρώσουμε πιο πολλά χρήματα από το να στήσουμε σταθμό με ταχυφορτιστές. Και ως εδώ έχεις δίκαιο γιατί και τα μήλα και τα πορτοκάλια είναι φρούτα.
Όμως αν δεν υπάρχει ηλεκτρικό δίκτυο διαθέσιμο εκεί που πρέπει να μπει ο σταθμός ανεφοδιασμού (είτε με φόρτιση είτε με υδρογόνο και υπάρχουν κανόνες για το που τα βάζεις και πως) θα πρέπει να επεκτείνεις δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας τουλάχιστον μέσης τάσης από το κοντινότερο σημείο που μπορείς να το κάνεις αυτό με μετασχηματιστές/πυλώνες/καλώδια κλπ. Αν μιλάμε για δυσπρόσιτο σημείο δεν είναι τόσο εύκολο ανεβάζοντας το κόστος, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε απαλλοτριώσεις κλπ που μπορεί να καθυστερήσουν το έργο.
Στην περίπτωση του υδρογόνου είναι έτοιμο προς λειτουργία μόλις τελειώσει το υδρογονάδικο. Θα ξεκινά βυτιοφόρο από όπου παράγεται υδρογόνο (και δεν θα παράγεται όπως είπα πριν μόνο για καύσιμο για μετακινήσεις αλλά κυρίως για βιομηχανική χρήση) και θα το μεταφέρει εκεί.
Αν τα βάλεις σε ζυγαριά συνολικά τα δύο σενάρια θα δεις ότι είναι πιο εύκολο και συνολικά πιο οικονομικό να πας σε υδρογονάδικα για το μεσοπρόθεσμο μέλλον αν είναι περιορισμός το να προσφέρεις την όποια από τις δύο λύσεις όπως πρέπει σε όλο το δίκτυο ΤΕΝ-Τ. Η επέκταση της ηλεκτροκίνησης για τα ΙΧ προφανώς θα βάλει από μόνη της πίεση στις υποδομές ηλεκτρικού δικτύου με αποτέλεσμα τις αναβαθμίσεις και στο μακροπρόθεσμο όντως θα μπορούν να φορτίζουν και ηλεκτρικοί τράκτορες.
Όμως όταν υιοθετείς μια πολιτική και επιβάλεις μέτρα για την υλοποίησή της δεν μπορείς να περιμένεις τα πράγματα να γίνουν μεθαύριο, αλλά πληρώνεις για να τα έχεις αύριο.
 
Υπάρχουν δυσπρόσιτα σημεία που θα πάει κάποιο φορτηγό και που έχουν απόσταση από τον κεντρικό άξονα > 100km π.χ.;
Γιατί ok, αν πρέπει να μπει για 20-30km σε κάποια περιοχή που δεν έχει ρεύμα, μπορεί να προνοήσει και να έχει φορτίσει από πριν.
 
Υπάρχουν δυσπρόσιτα σημεία που θα πάει κάποιο φορτηγό και που έχουν απόσταση από τον κεντρικό άξονα > 100km π.χ.;
Γιατί ok, αν πρέπει να μπει για 20-30km σε κάποια περιοχή που δεν έχει ρεύμα, μπορεί να προνοήσει και να έχει φορτίσει από πριν.
Α καλάααα εσύ το πήγες αλλού προς τη Φολέγανδρο :LOL:
 
  • Haha
Reactions: Tzimisce
Μου φάνηκε περίεργο αυτό που είπε ο Γιώργος. :)
Άντε και πήγε σε κάποιο νησί π.χ. ένα φορτηγό.
Ε, δεν θα σκάσει κατ' αρχάς στους Λειψούς που πιθανόν να μην έχουν φορτιστή.
Αλλά δεν θα έχει και πολλά χιλιόμετρα να κάνει αν πάει σε τέτοιο νησί!
Θα πρέπει να κάνει 10 φορές τον κύκλο του νησιού για να νιώσει η μπαταρία του.
 
Συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια.
Αν πάμε στη μέση του πουθενά και θέλουμε να φτιάξουμε ένα υδρογονάδικο ναι θα πληρώσουμε πιο πολλά χρήματα από το να στήσουμε σταθμό με ταχυφορτιστές. Και ως εδώ έχεις δίκαιο γιατί και τα μήλα και τα πορτοκάλια είναι φρούτα.
Όμως αν δεν υπάρχει ηλεκτρικό δίκτυο διαθέσιμο εκεί που πρέπει να μπει ο σταθμός ανεφοδιασμού (είτε με φόρτιση είτε με υδρογόνο και υπάρχουν κανόνες για το που τα βάζεις και πως) θα πρέπει να επεκτείνεις δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας τουλάχιστον μέσης τάσης από το κοντινότερο σημείο που μπορείς να το κάνεις αυτό με μετασχηματιστές/πυλώνες/καλώδια κλπ. Αν μιλάμε για δυσπρόσιτο σημείο δεν είναι τόσο εύκολο ανεβάζοντας το κόστος, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε απαλλοτριώσεις κλπ που μπορεί να καθυστερήσουν το έργο.
Στην περίπτωση του υδρογόνου είναι έτοιμο προς λειτουργία μόλις τελειώσει το υδρογονάδικο. Θα ξεκινά βυτιοφόρο από όπου παράγεται υδρογόνο (και δεν θα παράγεται όπως είπα πριν μόνο για καύσιμο για μετακινήσεις αλλά κυρίως για βιομηχανική χρήση) και θα το μεταφέρει εκεί.
Αν τα βάλεις σε ζυγαριά συνολικά τα δύο σενάρια θα δεις ότι είναι πιο εύκολο και συνολικά πιο οικονομικό να πας σε υδρογονάδικα για το μεσοπρόθεσμο μέλλον αν είναι περιορισμός το να προσφέρεις την όποια από τις δύο λύσεις όπως πρέπει σε όλο το δίκτυο ΤΕΝ-Τ. Η επέκταση της ηλεκτροκίνησης για τα ΙΧ προφανώς θα βάλει από μόνη της πίεση στις υποδομές ηλεκτρικού δικτύου με αποτέλεσμα τις αναβαθμίσεις και στο μακροπρόθεσμο όντως θα μπορούν να φορτίζουν και ηλεκτρικοί τράκτορες.
Όμως όταν υιοθετείς μια πολιτική και επιβάλεις μέτρα για την υλοποίησή της δεν μπορείς να περιμένεις τα πράγματα να γίνουν μεθαύριο, αλλά πληρώνεις για να τα έχεις αύριο.
Δεν ισχύει αυτό που γράφετε, παντού στο βασικό οδικό δίκτυο υπάρχει δυνατότητα για ρεύμα. Το κόστος έχει διαφορά τάξης μεγέθους, 2 εκατομμύρια για μία μάνικα που γεμίζει 6 αυτοκίνητα ή ένα φορτηγό την ώρα vs 1 εκατομμύριο για ένα σταθμό με 10 Tesla superchargers, συμπεριλαμβανομένου του τοπικού υποσταθμού. Σε 10 Tesla Superchargers εξυπηρετούνται 25 με 30 αυτοκίνητα την ώρα, περίπου 2,5 με 3 ανά σταθμό την ώρα. Το κόστος για αντίστοιχη κάλυψη από σταθμό υδρογόνου θα ανέβαινε στα 10 εκατομμύρια. Πιστεύετε πως το να έρθει το ρεύμα στο όποιο Χ σημείο θα κοστίζει πάνω από 9 εκατομμύρια; Ας είμαστε σοβαροί, αν το να αναπτύξεις δίκτυο υδρογόνου ήταν οικονομικά εφικτό, η Toyota ή κάποιος άλλος θα το είχε κάνει τόσα χρόνια. Δεν είναι, και γι' αυτό θέλουν να τους το κάνει το κράτος. Αντίθετα η Tesla δε περίμενε καμία επιδότηση και έφτιαξε μόνη της το καλύτερο δίκτυο φορτιστών.

Καταλαβαίνω ότι έχετε επενδύσει χρόνο και ίσως και χρήμα στην υπόθεση υδρογόνο αλλά δυστυχώς είστε στη λάθος πλευρά της ιστορίας. Δε πρόκειται να υπάρξει η οικονομία υδρογόνου.
 
  • Like
Reactions: songless_bird
Με λίγα λόγια, η νταλίκα που θα πάρει εμπόρευμα από Ολλανδία ή Γερμανία από τις αποθήκες που έχουν όλοι εκεί και καταλήγουν όλα τα εμπορεύματα από όλη την υφήλιο, με τον οδηγό να οδηγεί συνεχόμενα άπειρες ώρες μέχρι να φτάσει το εμπόρευμα στην Ελλάδα, θα μπορεί να είναι ηλεκτρική;
Από range πως πάνε αυτές;
 
Με λίγα λόγια, η νταλίκα που θα πάρει εμπόρευμα από Ολλανδία ή Γερμανία από τις αποθήκες που έχουν όλοι εκεί και καταλήγουν όλα τα εμπορεύματα από όλη την υφήλιο, με τον οδηγό να οδηγεί συνεχόμενα άπειρες ώρες μέχρι να φτάσει το εμπόρευμα στην Ελλάδα, θα μπορεί να είναι ηλεκτρική;
Από range πως πάνε αυτές;

E, εντάξει, ακόμα και για τις νταλίκες, πέρα από την αυτονομία του αυτοκινήτου υπάρχει και η αυτονομία του... παχέως εντέρου :cool: (για να μη μιλήσουμε για τους νόμους περί μάξιμουμ χρόνου στο τιμόνι που ποιος ξέρει κατά πόσο εφαρμόζονται στην πράξη)

Δηλαδή, και πάλι, τα πάντα είναι συνάρτηση της πυκνότητας και ταχύτητας του δικτύου φορτιστών. Οι στάσεις (μικρές και μεγάλες) είναι μέρος της δουλειάς.
 
E, εντάξει, ακόμα και για τις νταλίκες, πέρα από την αυτονομία του αυτοκινήτου υπάρχει και η αυτονομία του... παχέως εντέρου :cool: (για να μη μιλήσουμε για τους νόμους περί μάξιμουμ χρόνου στο τιμόνι που ποιος ξέρει κατά πόσο εφαρμόζονται στην πράξη)

Δηλαδή, και πάλι, τα πάντα είναι συνάρτηση της πυκνότητας και ταχύτητας του δικτύου φορτιστών. Οι στάσεις (μικρές και μεγάλες) είναι μέρος της δουλειάς.

Νομίζω έως 9 ώρες λέει ο νόμος, άρα βάλε ένα 20% ακόμα μεσ' στο νερό.

Δεν ξέρω για την αυτονομία του εντέρου (όχι του παχέως βρε... :p ) αλλά κι αυτό πόσο να διαρκεί δηλαδή; Σίγουρα στη διάρκεια της δεν θα προλαβαίνουν να φορτίσουν οι τεράστιες μπαταρίες που θα έχουν οι ηλεκτρικές νταλίκες.

Άσε που για να αυξηθεί η συγκεκριμένη «αυτονομία» όλα τα ταξίδια ξεκινάνε και τελειώνουν κάπως έτσι... 😊

441170544_7396222113765802_324549806601033514_n.jpg
 
3.jpg
Επιμένετε ακόμη ότι προστατεύουμε τον πλανήτη??? γιατί όσο θα αυξάνετε η αγορά των ηλεκτρικών τόσο θα αυξάνονται τα νούμερα.
 

Attachments

  • 1.jpg
    1.jpg
    529.2 KB · Views: 28
  • 2.jpg
    2.jpg
    753.8 KB · Views: 28
Όλο το παραπάνω κείμενο που αναπαράγουν άκριτα τα σαβουροσάιτ είναι μια συλλογή από μύθους και ψέμματα. Έχει γίνει debunk πολλές φορές, και στο παρόν νήμα αν θυμάμαι καλά.
 
Είναι πολύ απλό. Η ΕΕ δεν δίνει τίποτα προς τα υδρογονοκίνητα ΙΧ.
Όμως επειδή θέλει να αποκαρβονοποιήσει τις οδικές μεταφορές εμπορευμάτων έψαξε να δει τι τεχνικές λύσεις έχει:
- Μπαταρίες ηλεκτρικά / δεν παίζει ακόμη με τις σημερινές τεχνολογίες μπαταριών, άρα δεν το έψαξαν παραπάνω
- Να κάνουν τις νταλίκες τρόλευ ή ασύρματη συνεχή φόρτιση από το οδόστρωμα. Το κόστος για να καλύψεις όλα τα χιλιόμετρα του ΤΕΝ-Τ είναι εξωπραγματικό οπότε το ξεχνάμε.
- Να χρησιμοποιήσεις συνθετικά ανανεώσιμα καύσιμα όπως πχ ανανεώσιμο diesel. Αυτό έχει το πλεονέκτημα ότι δεν αλλάζεις τίποτα από τις βασικές υποδομές, όμως το κόστος σαν καύσιμο είναι πάντα μεγαλύτερο από το πράσινο υδρογόνο, γιατί ξεκινάς από αυτό και με χρήση βιώσιμου άνθρακα (και αυτό έχει κόστος) συνθέτεις με Fischer - Tropsch τον ανανεώσιμο υδρογονάνθρακα. Το κόστος είναι πολλαπλάσιο σε σχέση με το σκέτο υδρογόνο.
- Άρα τι απομένει, να πάμε σε τράκτορες υδρογόνου. Βάζεις υδρογονάδικα στο TEN-T, και σιγά σιγά αναβαθμίζεις τους στόλους. Επίσης το υδρογόνο είναι το νούμερο ένα για την απανθρακοποίηση της βιομηχανίας, οπότε το χρήμα θα πέσει έτσι και αλλιώς για τις υποδομές παραγωγής υδρογόνου, δεν είναι ότι ρίχνουν το χρήμα μόνο για τους τράκτορες.
Ε, τώρα αν θέλει και κάποιος αντί για μπαταριοκίνητο να πάρει υδρογονοκίνητο ΙΧ ας το κάνει και θα του δώσουν και τις ίδιες επιδοτήσεις/κίνητρα/κλπ που δίνουν στα μπαταριοκίνητα ηλεκτρικά γιατί και το υδρογονοκίνητο, ηλεκτρικό είναι.
και γιατί δεν κοιτάνε την λύση των τηγανόλαδων που δουλεύει σε ντίζελ???? Αποδεδειγμένα το έχουν κάνει οι MYTHBUSTERS
 
και γιατί δεν κοιτάνε την λύση των τηγανόλαδων που δουλεύει σε ντίζελ???? Αποδεδειγμένα το έχουν κάνει οι MYTHBUSTERS
και ο δικός μας o Καλογεράκης έχει δείξει ότι απλό σαβουρολαδο ελιας (κακή ποιότητας) λειτουργεί σε ντιζελ κινητήρα, απλά με λιγη ρύθμιση, και τσίπουρο λειτουργεί ως καύσιμο για κινητήρες βενζίνης σε παπάκι και για αυτοκίνητο. Βέβαια το κόστος αυτών είναι μεγαλύτερο απο τα συμβατικά υγρά καύσιμα.

Έχουν κάνει κάποια πειράματα από ότι ειχα διαβάσει, να μετατρέπουν το ηλεκτρικά ρεύμα σε diesel με κάποια ένζυμα σε απόβλητα; δεν θυμάμαι ακριβώς, αλλα ήταν ασύμφορο οικονομικά, ήθελε πολύ χρόνο; πολύ ρεύμα;

Kάπου είχα δει και ένα video με παρόμοιο project αν θυμάμαι στην Δανία ήταν, αλλά δεν μπορώ να το βρω.

 
Last edited:
Όλο το παραπάνω κείμενο που αναπαράγουν άκριτα τα σαβουροσάιτ είναι μια συλλογή από μύθους και ψέμματα. Έχει γίνει debunk πολλές φορές, και στο παρόν νήμα αν θυμάμαι καλά.
Δηλαδή τι???? θα κατουράνε και θα βγαίνει λίθιο , νικέλιο και κοβάλτιο???Θα σου πρότεινα να δεις καποιο ντοκιμαντέρ για το τι ενέργεια τι νερό τι ντίζελ χρειάζονται για να παρεις τα υλικά ή να τα μετατρέψεις σε μπαταρία. Εκτός αν εθελοτυφλείς και νομίζεις οτί όλα είναι αγγελικά πλασμένα. ή επίσης νομίζεις ότι όλο το ρεύμα βγαίνει από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας!
 
ή επίσης νομίζεις ότι όλο το ρεύμα βγαίνει από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας!

To θέμα είναι αυτό ακριβώς, ότι όλο το ρεύμα θα μπορεί κάποια στιγμή (σε όχι πολλά χρόνια από τώρα) να βγαίνει από ανανεώσιμες πηγές. Γι'αυτό και πριμοδοτείται τόσο πολύ η ηλεκτροκίνηση. Τώρα για τα υλικά, δεν έχω άποψη αφού δε γνωρίζω ακριβώς τα νούμερα (και άρθρα σαν το παραπάνω είναι συνήθως κουκουρουκου), το θέμα είναι το τελικό ισοζύγιο.
 
Δηλαδή τι???? θα κατουράνε και θα βγαίνει λίθιο , νικέλιο και κοβάλτιο???Θα σου πρότεινα να δεις καποιο ντοκιμαντέρ για το τι ενέργεια τι νερό τι ντίζελ χρειάζονται για να παρεις τα υλικά ή να τα μετατρέψεις σε μπαταρία. Εκτός αν εθελοτυφλείς και νομίζεις οτί όλα είναι αγγελικά πλασμένα. ή επίσης νομίζεις ότι όλο το ρεύμα βγαίνει από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας!
αυτό που ανέβασες είναι δυο καρτέλες με αριθμούς που κανείς δε μπορεί να ελέγξει. Γιατί να χρειάζονται 12 τόνοι μεταλεύματος λιθίου για μια μπαταρία και όχι 120 ή 1,2; Ποιος έχει γράψει αυτούς τους αριθμούς και που τους βρήκε; Αλλά και έτσι να είναι, για σκέψου πόσοι τονοι πετρελαίου πρεπει να εξορυχθούν, να μεταφερθούν με τάνκερ και να διυλισθούν για να φουλάρουμε μια φορά το αυτοκίνητο;
 
Δηλαδή τι???? θα κατουράνε και θα βγαίνει λίθιο , νικέλιο και κοβάλτιο???Θα σου πρότεινα να δεις καποιο ντοκιμαντέρ για το τι ενέργεια τι νερό τι ντίζελ χρειάζονται για να παρεις τα υλικά ή να τα μετατρέψεις σε μπαταρία. Εκτός αν εθελοτυφλείς και νομίζεις οτί όλα είναι αγγελικά πλασμένα. ή επίσης νομίζεις ότι όλο το ρεύμα βγαίνει από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας!
Φίλε μου υπάρχουν επιστημονικές μελέτες για όλα τα παραπάνω οι οποίες καταλήγουν ξεκάθαρα και τελεσίδικα ότι τα BEV καταλήγουν να επιβαρύνουν το περιβάλλον σημαντικά λιγότερο σε σχέση με τα συμβατικά. Έχουν αναρτηθεί και στο παρόν νήμα.

Το τι λέει ο κάθε πικραμένος στο youtube για να μαζέψει clicks δεν έχει καμία βαρύτητα.

Για το ρεύμα ισχύει επίσης αυτό που έγραψα, από σήμερα κιόλας. Ότι συνυπολογίζοντας και το τρέχον μείγμα ρεύματος τα BEV ήδη επιβαρύνουν λιγότερο το περιβάλλον.

Όσο περνάνε τα χρόνια και το ρεύμα γυρίζει προς τα ΑΠΕ η ψαλίδα απλά θα ανοίγει υπέρ των BEV.