Αυτοκινητιστικά νέα

Μου φαίνεται πολύ περίεργο και οριακά τρελό το νούμερο που αναφέρεις.

Με 130-150 στο Adaptive Cruise Control για Ιωάννινα έκαψε 7.8 l/100 km λειτουργόντας ως full hybrid το kuga PHEV - έτσι και αλλιώς με πλήρη φόρτιση αν το αφήσεις σε auto καίει όλο το ρεύμα σε λιγότερο από 100 km στην εθνική. Πάνω από 8 l / 100 κμ σε διαδρομές άνω των 250-300 κμ δεν έχω δει ποτέ τον σχεδόν 1 χρόνο που το έχω. Τι να πω, ίσως ο 2.5άρης Atkinson να κάνει τόση διαφορά.
Πάντα φεύγω φουλ φορτισμένος, επιλέγω να κρατήσει τη φόρτιση για αργότερα και πάω φουλ ηλεκτρικός όταν βγαίνω από την εθνική. Έχω δει ότι έτσι είναι ο καλύτερος συνδυασμός. Α τα 8 l/100 km που είπα πιο πάνω είναι προφανώς χωρίς το ηλεκτροκίνητο κομμάτι (δεν το προσθέτω για να μειώσω τεχνητά το νούμερο).

Με 140 και 4 άτομα μέσα να το πιστέψεις. Ενώ ο ιδιοκτήτης ήταν στην αρχή ενθουσιασμενος που με τα φωτοβολταϊκά στην δουλειά στην ουσία η καθημερινή μετακίνηση ήταν τζάμπα, στο μεγάλο ταξίδι για δουλειά δεν το πίστευε. Σε ταξίδι δεν εχει πεσει κατω απο 10lt/100 .
Ισως το kuga να εχει καλυτερο κίνητρα σεταρισμενο χαμηλότερα καθώς βλέπω συνολική χαμηλότερη ιπποδύναμη. Εχουν και μια διαφορα 60 ιππους τα δυο οχηματα . Σήμερα αν τον ρωτήσεις θα σου πει ότι δεν έκανε καλή αγορά...
 
Με 140 και 4 άτομα μέσα να το πιστέψεις. Ενώ ο ιδιοκτήτης ήταν στην αρχή ενθουσιασμενος που με τα φωτοβολταϊκά στην δουλειά στην ουσία η καθημερινή μετακίνηση ήταν τζάμπα, στο μεγάλο ταξίδι για δουλειά δεν το πίστευε. Σε ταξίδι δεν εχει πεσει κατω απο 10lt/100 .
Ισως το kuga να εχει καλυτερο κίνητρα σεταρισμενο χαμηλότερα καθώς βλέπω συνολική χαμηλότερη ιπποδύναμη. Εχουν και μια διαφορα 60 ιππους τα δυο οχηματα . Σήμερα αν τον ρωτήσεις θα σου πει ότι δεν έκανε καλή αγορά...
Νομίζω πως οι αρχές λειτουργίας των Ford/Toyota PHEV είναι πρακτικά οι ίδιες μιας και μοιράζονται τις αρχικές πατέντες.
Έχουν και τα δύο eCVT κιβώτια που θεωρητικά θα πρέπει να λειτουργούν το μοτέρ στο βέλτιστο σημείο λειτουργίας, για μείωση της κατανάλωσης. Και τα δύο λειτουργούν με κύκλο Atkinson.

Να πω ότι εθνική πάντα επιλέγω "Eco" γιατί το Adaptive Cruise Control ακόμη και στο default normal είναι αρκετά απότομο ειδικά στις επιβραδύνσεις αλλά και στις επιταχύνσεις. Αλλά τα χιλιόμετρα που σετάρεις στο cruise control είναι αυτά που μετράνε για την κατανάλωση φαντάζομαι σε πολλά χιλιόμετρα στην Εθνική.

Η διαφορά στην κατανάλωση είναι τεράστια και το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι οδηγεί χειροκίνητα σε κάποιο sport mode και χαίρεται τις επιταγχύνσεις στο δρόμο. Ρώτα τον αν ενεργοποιεί adaptive cruise control και τι mode έχει επιλεγμένο. Ίσως απλά έχει βαρύ πόδι και το χαίρεται.
 
Η διαφορά στην κατανάλωση είναι τεράστια και το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι

Μπορεί να είναι το πρώτο του CVT και να το "μουγκρίζει" χωρις αύριο, γιατί έτσι του έχουν πει ότι είναι η κανονική του λειτουργία.
 
Νομίζω πως οι αρχές λειτουργίας των Ford/Toyota PHEV είναι πρακτικά οι ίδιες μιας και μοιράζονται τις αρχικές πατέντες.
Έχουν και τα δύο eCVT κιβώτια που θεωρητικά θα πρέπει να λειτουργούν το μοτέρ στο βέλτιστο σημείο λειτουργίας, για μείωση της κατανάλωσης. Και τα δύο λειτουργούν με κύκλο Atkinson.

Να πω ότι εθνική πάντα επιλέγω "Eco" γιατί το Adaptive Cruise Control ακόμη και στο default normal είναι αρκετά απότομο ειδικά στις επιβραδύνσεις αλλά και στις επιταχύνσεις. Αλλά τα χιλιόμετρα που σετάρεις στο cruise control είναι αυτά που μετράνε για την κατανάλωση φαντάζομαι σε πολλά χιλιόμετρα στην Εθνική.

Η διαφορά στην κατανάλωση είναι τεράστια και το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι οδηγεί χειροκίνητα σε κάποιο sport mode και χαίρεται τις επιταγχύνσεις στο δρόμο. Ρώτα τον αν ενεργοποιεί adaptive cruise control και τι mode έχει επιλεγμένο. Ίσως απλά έχει βαρύ πόδι και το χαίρεται.
Βαρύ πόδι τελικά χωρίς cruise control. Σε μερικά σημεία έπιασε και 200 λέει για να δει τα άλογα.... Αλλά οι καταναλώσεις του γενικά είναι πολύ υψηλές. Ότι κερδίζει από την δωρεάν φόρτιση στη δουλειά το χάνει στα ταξίδια...
 
  • Haha
Reactions: avpap
Βαρύ πόδι τελικά χωρίς cruise control. Σε μερικά σημεία έπιασε και 200 λέει για να δει τα άλογα..

οσο παει γινεται και πιο αστειο (ή τραγικο). Κριμα που δεν ειχε 6λ/100χλμ καταναλωση. Δικιο εχει πες του, χαλια αγορα εκανε. Επρεπε να ειχε παρει ελικοπτερο
 
  • Haha
Reactions: songless_bird
οσο παει γινεται και πιο αστειο (ή τραγικο). Κριμα που δεν ειχε 6λ/100χλμ καταναλωση. Δικιο εχει πες του, χαλια αγορα εκανε. Επρεπε να ειχε παρει ελικοπτερο
Πριν είχε ένα 3008 diesel αυτόματο. Προφανώς έγραφε με παρόμοια οδήγηση λιγότερα dieselολιτρα και τώρα με το Rav του ξένισε. Ειδικά όταν έχεις δώσει και 60 χιλιάρικα...
Τελικά ότι τεχνολογια και να κάνεις για μείωση κατανάλωση ο παράγοντας οδηγός είναι η τελική μέτρηση....
 
  • Like
Reactions: avpap
Σου θυμίζω ότι στο Top Gear έβαλαν το Prius να το οδηγεί ο Sting στην πίστα και από πίσω ακολουθούσε μια M3. Η M3 έκαψε λιγότερο!
It's not what you drive, it's how you drive.