Αυτοκινητιστικά νέα

Ας μην ξεχνάμε πως οι δοκιμαστές οχημάτων κάνουν κάθε μέρα εκατοντάδες επαναλαμβανόμενα χιλιόμετρα με αποτέλεσμα να οδηγούν στο "χιλιοστό". Οι δοκιμές είναι τυποποιημένες οπότε καταλαβαίνετε πως τις κάνουν με κλειστά μάτια.

Εγώ έχει τύχει να κάνω τη διαδρομή Ναύπακτος - Άμφισσα και να πατήσω φρένο σε ελάχιστα σημεία. Ήμουν εντελώς χαλαρός και δεν είχε καθόλου κίνηση. Ξέρω το δρόμο σχετικά καλά μιας που σπούδαζα και δούλευα Πάτρα για 8 χρόνια. Για βάλτε τώρα έναν επαγγελματία οδηγό όπως ο Dario Benuzzi της Ferrari που ξέρει και το παραμικρό χαλικάκι του Fiorano. Θα πετύχει καταναλώσεις σε V12 που θα κάνουν το Toyota Prius να ντρέπεται.
 
  • Haha
Reactions: donk and SR-71
ένας V12 στο ρελαντί καίει περισσότερο από το Prius σε μεσαίες στροφές..

που λέει ο λόγος να ντραπεί το Prius ;; έτσι ναι..

Ναι βρε. Απλά ένας δοκιμαστής που έχει αναπτύξει ένα αυτοκίνητο και έχει κάνει μερικές εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα θα το πάει τόσο τυπικά που θα έχει τις ελάχιστες καταναλώσεις. Εμείς όσο και να προσπαθήσουμε δε θα δούμε τίποτα από τα ονομαστικά.

Ακόμη και να προσπαθήσεις βάση των τεστ θα αποτύχεις διότι δεν το "έχεις". Αν είσαι καλός ναι θα επιτύχεις κάτι οικονομικό αλλά και πάλι όχι τις ονομαστικές τιμές.

Δες το και αλλιώς. Πχ στην F1 που δείχνουν το γκάζι και το φρένο στα γραφικά. Βλέπεις να πάνε σχεδόν flat-out και λες δεν είναι δυνατόν να το κάνουν με 150+ χλμ/ω. Όμως ο Χ οδηγός κάνει κάθε μέρα περισσότερα αγωνιστικά χιλιόμετρα και από οδηγό TIR. Όταν ο Schumacher πήγε στην Ferrari και ξεκίνησε το στήσιμο έκανε σε μια χρονιά 18000 ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ χιλιόμετρα. Μιλάμε για 60 αγώνες. Τότε το καλεντάρι είχε 16 αγώνες. Λογικό δεν είναι να τα κερδίσει όλα;
 
  • Like
Reactions: vlad66
Ειδικά στην εποχή των υβριδικών/ηλεκτρικών αλλάζουν ότι θεωρούσαμε ως δεδομένο, ειδικά λόγω των θερμοκρασιών που αλλάζουν τρελά την κατανάλωση μιας και πρέπει να κάνεις τόσο θερμοκρασιακή ρύθμιση των μπαταριών αλλά και να ζεστάνεις την καμπίνα. Η "πραγματική" κατανάλωση έχει τόσες παραμέτρους που δεν μπορούν να γίνουν συγκρίσιμες:
- Ο οδηγός
- Πως ταιριάζει το στυλ του οδηγού στο στήσιμο του αυτοκινήτου και πόσο μπορεί να αλλάζει τον τρόπο οδήγησης ανάλογα με το τι οδηγεί.
- Το αυτοκίνητο καθεαυτό και πως είναι στημένο.
- Κατά πόσο ο οδηγός μπαίνει στη διαδικασία να αλλάζει ρυθμίσεις του αυτοκινήτου για να ταιριάζουν στις εκάστοτε συνθήκες της καθημερινότητας του.
- Οι τυπικές διαδρομές που κάνει.
- Οι εξωτερικές συνθήκες και κυρίως η θερμοκρασία.

Άντε βγάλε άκρη.
 
  • Like
Reactions: koupa
Αν και είμαι λίγο εκτός, στο μηχανάκι μου (tracer 7) ο κατασκευαστης δίνει κατανάλωση 4.5lt/100km. Σε μικτή χρήση έχω 4.8 με 5 αλλά αν κυκλοφορω μόνο σε εθνικη/;Αττική οδό και πηγαίνω αυστηρά σύμφωνα με τα όρια ταχύτητας και χωρίς απότομες επιταχυνσεις /χωσιματα πιάνω την "εργοστασιακή" κατανάλωση. Τον Αύγουστο που οι δρόμοι είναι αδειοι έχω πιάσει μέχρι και 3.8 αλλά πάντα με χαλαρή οδήγηση και ακολουθώντας τα όρια. Τι θέλω να πω με αυτό, καλά τα μανιουαλ και οι καταναλωσεις αλλά είναι σε υπολογισμενες σε συγκεκριμένο δρομολόγιο (συνήθως σε πίστα δοκιμών) με συγκεκριμένο τρόπο οδήγησης χαλαρό, ούτε κίνηση ούτε σπορ οδήγηση ούτε τίποτα από ότι κάνει ο καθένας μας στην καθημερινότητα του.
 
  • Like
Reactions: koupa
Με τις γνωστές ενστάσεις για το εσωτερικό και το μπροστινό grill, αλλά κατά τα άλλα μάλλον η φωτεινή εξαίρεση στη νέα γκάμα.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Με τις γνωστές ενστάσεις για το εσωτερικό και το μπροστινό grill, αλλά κατά τα άλλα μάλλον η φωτεινή εξαίρεση στη νέα γκάμα.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

από τα ομορφότερα οχήματα ever..... καμία ένσταση.....
 
Η Α6 e-tron Performance (όχι η Quattro) μόλις βγει θα σαρώσει οποιοδήποτε ρεκόρ κάλυψης απόστασης με μία φόρτιση αλλά και το χρόνο στο 1000km challenge του Bjorn Nyland. Ο συνδυασμός του 0,21 drag coefficient με την 95αρα μπαταρία και τη φόρτιση 280KW δε παίζεται.
 
Τιμούλα έχουμε ή να αρχίσουμε να πουλάμε νεφρά, σπίτια, παιδιά....??

Same Sh1t... Different Day
 
  • Haha
Reactions: SR-71
Η Α6 e-tron Performance (όχι η Quattro) μόλις βγει θα σαρώσει οποιοδήποτε ρεκόρ κάλυψης απόστασης με μία φόρτιση αλλά και το χρόνο στο 1000km challenge του Bjorn Nyland. Ο συνδυασμός του 0,21 drag coefficient με την 95αρα μπαταρία και τη φόρτιση 280KW δε παίζεται.
Να δούμε μήπως επιταγχυνθεί η επέκταση δικτύου φορτιστών 280 kW γιατί αυτό θα παρασύρει προς τα πάνω και τους υπόλοιπους...
 
Με τις γνωστές ενστάσεις για το εσωτερικό και το μπροστινό grill, αλλά κατά τα άλλα μάλλον η φωτεινή εξαίρεση στη νέα γκάμα.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Η αυτοκρατορία αντεπιτίθεται;
 
Να δούμε μήπως επιταγχυνθεί η επέκταση δικτύου φορτιστών 280 kW γιατί αυτό θα παρασύρει προς τα πάνω και τους υπόλοιπους...
λες για επεκταση. Που εχουμε ηδη 280αρηδες φορτιστες; εγω ξερω τους 250αρηδες τεσλα και τους 300αρηδες της δεη (που γινονται 2 Χ150 αν κουμπωσουν 2 αμαξια πανω)
 
Έχει και κάποιους 350KW η nrg, για παράδειγμα στο σπαθοβούνι, που δεν είναι και shared.
 
  • Like
Reactions: avpap
λες για επεκταση. Που εχουμε ηδη 280αρηδες φορτιστες; εγω ξερω τους 250αρηδες τεσλα και τους 300αρηδες της δεη (που γινονται 2 Χ150 αν κουμπωσουν 2 αμαξια πανω)
12 σημεία έχει η PPC Blue με 300ρηδες
 
Να θίξω ένα θέμα στην ομήγυρη που με έχει πολύ εκνευρίσει, πιο πολύ ως αντικείμενο κουβέντας, δεν αναζητώ λύση ή συμβουλή. Έχω ένα forester που έκλεισε τα 20 τον Φεβρουάριο, το αμάξι είναι μεν άψογο και δεν μου λείπει κάτι, πλην όμως έρχεται σιγά σιγά η ώρα του να αντικατασταθεί. Ε λοιπόν, δεν υπάρχει αντικαταστάτης. Τι εννοώ με δεδομένο ότι δεν θα ήθελα να υποβαθμιστώ, και με δεδομένο πως το πλήρωσα 35k.
-Τετρακίνητο (προαπαιτούμενο).
-Ποιότητα κατασκευής αντίστοιχη.
-Αξιοπιστία αντίστοιχη.
-Χώρους αντίστοιχους.
-Αμιγώς ηλεκτρικό αποκλείεται.
Ε λοιπόν, δεν υπάρχει αντικαταστάτης σε λογική τιμή, και όταν λέω λογική εννοώ ως τα 40k με αυτά τα δεδομένα. Έχω εκπλαγεί από τα αδιέξοδα της αγοράς. Ή πάμε σε γιαλαντζή crossover μπροστοκίνητο, ή πάμε σε μεταχειρισμένο των 30 χιλιάδων, που δε λέω, υπάρχουν αξιολογότατες προτάσεις, αλλά και πάλι μιλάμε για μεταχειρισμένο. Ξαναλέω πως η λύση των ηλεκτρικών δεν με ενδιαφέρει. Νομίζω πως η αυτοκίνηση περνάει μια άνευ προηγουμένου κρίση φασόν προϊόντων με κύριους υπεύθυνους κατά την γνώμη μου την Toyota και την Stelantis. Κρίμα.
 
Εντάξει, το αμάξι είναι απίστευτο.
συμφωνώ !
Ας ελπίσουμε πως η Audi αντεπιτίθεται όπως λέει και ο Ζαγγ, είναι μακράν η αγαπημένη μου γερμανική.
γιατί είναι η αγαπημένη σου γερμανική ;;
η παλιά DKW ήταν κάποτε..
η ιστορία της BMW είναι πολύ πιο "συγκλονιστική"
κόντεψαν να κερδίσουν τον πόλεμο οι γερμανοί με τους κινητήρες της στα αεροσκάφη τους !
και οι νικητές έκοψαν τα ποδάρια της BMW απαγορεύοντάς της να φτιάχνει κινητήρες αεροσκαφών για να μην πάει μ@μιώντας τις αμερικανικές ....
το σήμα της αυτό είναι.. η έλικα που "σκίζει" τον γαλάζιο ουρανό και δημιουργεί αυτή την "οφθαλμαπάτη" γαλάζιο-λευκό.....
 
συμφωνώ !

γιατί είναι η αγαπημένη σου γερμανική ;;
η παλιά DKW ήταν κάποτε..
η ιστορία της BMW είναι πολύ πιο "συγκλονιστική"
κόντεψαν να κερδίσουν τον πόλεμο οι γερμανοί με τους κινητήρες της στα αεροσκάφη τους !
και οι νικητές έκοψαν τα ποδάρια της BMW απαγορεύοντάς της να φτιάχνει κινητήρες αεροσκαφών για να μην πάει μ@μιώντας τις αμερικανικές ....
το σήμα της αυτό είναι.. η έλικα που "σκίζει" τον γαλάζιο ουρανό και δημιουργεί αυτή την "οφθαλμαπάτη" γαλάζιο-λευκό.....
Βλαντ,συμφωνώ σε όλα. Δεν είναι θέμα ιστορίας, στο μυαλό μου η audi γιγαντώθηκε την δεκαετία του 80 με τα ασύλληπτα quatro. Ιδεοληψία; Ίσως.Αλλά εγώ προσωπικά bmw δεν, ίσως φταίνε οι κάκγουρες των 90 που τους είχαν μαμήσει την μάνα με τα πέτσινα Μ3 κοστούμια.
 
  • Like
Reactions: vlad66