DimAsi
Supreme Member
Μα δεν πίεσε καμία εταιρία κανέναν να πάρει SUV . Έχει κ άλλα η έκθεση μέσα.
Jeep είναι η μάρκα και όχι τα αυτοκίνητα ελευθέρου χρόνου SUV , SAV κτλ.
Όποιον βέβαια δεν το παίρνει η τσέπη του απλά δεν αγοράζει SUV SAV Crossover κτλ , κάθεται με το αμάξι που έχει και δεν πληρώνει ούτε για μεγαλύτερα ελαστικά ούτε τίποτα.
Όποιος θέλει lifestyle σκορπάει κ δεν τον νοιάζει ότι και να λέμε και καλά κάνει αφού τα έχει .
Τα ίδια κ με τα ηλεκτρικά που λιβανίζουμε . Σου κάνει το παίρνεις , δε σου κάνει πάρε κανονικό . Ζόρισε κανείς κανέναν .? Μη σώσεις κ πάρεις (έτσι σκέφτεται το εργοστάσιο με τον ελληνικό στάβλο).
Εσύ εδώ είσαι πελατάκι , δεν είσαι πελάτης γι αυτούς .Αν δεν τα πουλήσει εδώ τα σκοτώνει κ τα στέλνει αλλού.
Το marketing ορίζει τι θα γίνει κ την τάση ,όχι εσύ πχ VW που με λάθος τοποθετήσεις έφτασε εδώ . Η επόμενη που θα αντιμετωπίσει θέμα είναι η Stellantis .Για τη Nissan ο Θεός βοηθός .
Αυτό χτυπάει τα mass production όχι τους μικρότερους .
Τα παλιά marketing που κρατούσαν τα κλειδιά είναι με 1 πόδι εκτός γιατί χάνουν το τραίνο .Ασχολούνται με λάθος generation όπως τις λένε . Όποια εταιρία συνεχίζει θα πάει γκρεμό ...
Οι νέοι marketing χάνουν το άλλο τραίνο διότι δε μιλάνε με το engineering. Βλέπουν την τάση κ λένε φτιάχτε αυτό (οθόνες όλα) δυστυχώς .
Σε χώρες του εξωτερικού υπάρχει έντονο feedback για πχ διακόπτες , καθρέπτες κτλ που χτυπάει καμπανάκια σε αντίθεση με τον τοπικό ελληνικό στάβλο που δεν ανοίγει ρουθούνι ότι κ να γίνει .
Αναφέρω κ παράδειγμα με το σκάνδαλο με τα καυσαέρια που βούιξε ο πλανήτης κ εδώ απλά δεν ακούμπησε ούτε απ έξω την Kosmocar . Απλά τους ρώτησαν πόσα αυτοκίνητα έχετε δώσει κ πόσοι σαν πήγαν με αγωγές. Όταν άκουσαν τα νούμερα απλά δεν πίστευαν ότι 5-6 ασχολήθηκαν.
Άλλο ένα παράδειγμα που δε γνωρίζετε είναι της BYD πριν έρθει στην Ελλάδα η οποία η ΜΟΝΗ ερώτηση ήταν πόσα αυτοκίνητα θα πουλήσετε . Ε , ο Σφακιανάκης είπε 1 νούμερο κ την πήρε ΑΛΛΑ άμα δεν το τηρήσει το στόχο το συμβόλαιο λέει ότι δίνω κ αλλού χαχαχα. Έτσι φίλοι μου δουλεύει ο Κινέζος γίγαντας . Ο στάβλος εδώ είναι μικρός και δε νοιάζει καμία εταιρία ,εξ ου και οι εισαγωγείς που υπάρχουν ,αν εξαιρέσεις 3-4 που έμειναν πχ BMW , Ford , Volvo που κ αυτές είναι υπό διαπραγμάτευση να αποχωρήσουν με το κατάλληλο τίμημα . 1
Ένας εισαγωγέας εδώ είναι γι αυτούς ένα μικρό μαγαζί τύπου dealer στη χώρα του. Η BMW κάνει το χρόνο 5-6Κ αυτοκίνητα εδώ όσο κάνει ο κεντρικός dealer του Μονάχου όλο το χρόνο . Τι να λέμε τώρα .
Εδώ κάτι Honda,,Dacia Renault κτλ κάνουν 1-2 τη μέρα k λένε δόξασοι ο Θεός γιατί υπάρχουν και μέρες με 0 σε πολλές μάρκες .
Jeep είναι η μάρκα και όχι τα αυτοκίνητα ελευθέρου χρόνου SUV , SAV κτλ.
Όποιον βέβαια δεν το παίρνει η τσέπη του απλά δεν αγοράζει SUV SAV Crossover κτλ , κάθεται με το αμάξι που έχει και δεν πληρώνει ούτε για μεγαλύτερα ελαστικά ούτε τίποτα.
Όποιος θέλει lifestyle σκορπάει κ δεν τον νοιάζει ότι και να λέμε και καλά κάνει αφού τα έχει .
Τα ίδια κ με τα ηλεκτρικά που λιβανίζουμε . Σου κάνει το παίρνεις , δε σου κάνει πάρε κανονικό . Ζόρισε κανείς κανέναν .? Μη σώσεις κ πάρεις (έτσι σκέφτεται το εργοστάσιο με τον ελληνικό στάβλο).
Εσύ εδώ είσαι πελατάκι , δεν είσαι πελάτης γι αυτούς .Αν δεν τα πουλήσει εδώ τα σκοτώνει κ τα στέλνει αλλού.
Το marketing ορίζει τι θα γίνει κ την τάση ,όχι εσύ πχ VW που με λάθος τοποθετήσεις έφτασε εδώ . Η επόμενη που θα αντιμετωπίσει θέμα είναι η Stellantis .Για τη Nissan ο Θεός βοηθός .
Αυτό χτυπάει τα mass production όχι τους μικρότερους .
Τα παλιά marketing που κρατούσαν τα κλειδιά είναι με 1 πόδι εκτός γιατί χάνουν το τραίνο .Ασχολούνται με λάθος generation όπως τις λένε . Όποια εταιρία συνεχίζει θα πάει γκρεμό ...
Οι νέοι marketing χάνουν το άλλο τραίνο διότι δε μιλάνε με το engineering. Βλέπουν την τάση κ λένε φτιάχτε αυτό (οθόνες όλα) δυστυχώς .
Σε χώρες του εξωτερικού υπάρχει έντονο feedback για πχ διακόπτες , καθρέπτες κτλ που χτυπάει καμπανάκια σε αντίθεση με τον τοπικό ελληνικό στάβλο που δεν ανοίγει ρουθούνι ότι κ να γίνει .
Αναφέρω κ παράδειγμα με το σκάνδαλο με τα καυσαέρια που βούιξε ο πλανήτης κ εδώ απλά δεν ακούμπησε ούτε απ έξω την Kosmocar . Απλά τους ρώτησαν πόσα αυτοκίνητα έχετε δώσει κ πόσοι σαν πήγαν με αγωγές. Όταν άκουσαν τα νούμερα απλά δεν πίστευαν ότι 5-6 ασχολήθηκαν.
Άλλο ένα παράδειγμα που δε γνωρίζετε είναι της BYD πριν έρθει στην Ελλάδα η οποία η ΜΟΝΗ ερώτηση ήταν πόσα αυτοκίνητα θα πουλήσετε . Ε , ο Σφακιανάκης είπε 1 νούμερο κ την πήρε ΑΛΛΑ άμα δεν το τηρήσει το στόχο το συμβόλαιο λέει ότι δίνω κ αλλού χαχαχα. Έτσι φίλοι μου δουλεύει ο Κινέζος γίγαντας . Ο στάβλος εδώ είναι μικρός και δε νοιάζει καμία εταιρία ,εξ ου και οι εισαγωγείς που υπάρχουν ,αν εξαιρέσεις 3-4 που έμειναν πχ BMW , Ford , Volvo που κ αυτές είναι υπό διαπραγμάτευση να αποχωρήσουν με το κατάλληλο τίμημα . 1
Ένας εισαγωγέας εδώ είναι γι αυτούς ένα μικρό μαγαζί τύπου dealer στη χώρα του. Η BMW κάνει το χρόνο 5-6Κ αυτοκίνητα εδώ όσο κάνει ο κεντρικός dealer του Μονάχου όλο το χρόνο . Τι να λέμε τώρα .
Εδώ κάτι Honda,,Dacia Renault κτλ κάνουν 1-2 τη μέρα k λένε δόξασοι ο Θεός γιατί υπάρχουν και μέρες με 0 σε πολλές μάρκες .