Αυτοκινητιστικά νέα

Μα δεν πίεσε καμία εταιρία κανέναν να πάρει SUV . Έχει κ άλλα η έκθεση μέσα.

Jeep είναι η μάρκα και όχι τα αυτοκίνητα ελευθέρου χρόνου SUV , SAV κτλ.

Όποιον βέβαια δεν το παίρνει η τσέπη του απλά δεν αγοράζει SUV SAV Crossover κτλ , κάθεται με το αμάξι που έχει και δεν πληρώνει ούτε για μεγαλύτερα ελαστικά ούτε τίποτα.
Όποιος θέλει lifestyle σκορπάει κ δεν τον νοιάζει ότι και να λέμε και καλά κάνει αφού τα έχει .
Τα ίδια κ με τα ηλεκτρικά που λιβανίζουμε . Σου κάνει το παίρνεις , δε σου κάνει πάρε κανονικό . Ζόρισε κανείς κανέναν .? Μη σώσεις κ πάρεις (έτσι σκέφτεται το εργοστάσιο με τον ελληνικό στάβλο).
Εσύ εδώ είσαι πελατάκι , δεν είσαι πελάτης γι αυτούς .Αν δεν τα πουλήσει εδώ τα σκοτώνει κ τα στέλνει αλλού.

Το marketing ορίζει τι θα γίνει κ την τάση ,όχι εσύ πχ VW που με λάθος τοποθετήσεις έφτασε εδώ . Η επόμενη που θα αντιμετωπίσει θέμα είναι η Stellantis .Για τη Nissan ο Θεός βοηθός .
Αυτό χτυπάει τα mass production όχι τους μικρότερους .

Τα παλιά marketing που κρατούσαν τα κλειδιά είναι με 1 πόδι εκτός γιατί χάνουν το τραίνο .Ασχολούνται με λάθος generation όπως τις λένε . Όποια εταιρία συνεχίζει θα πάει γκρεμό ...
Οι νέοι marketing χάνουν το άλλο τραίνο διότι δε μιλάνε με το engineering. Βλέπουν την τάση κ λένε φτιάχτε αυτό (οθόνες όλα) δυστυχώς .

Σε χώρες του εξωτερικού υπάρχει έντονο feedback για πχ διακόπτες , καθρέπτες κτλ που χτυπάει καμπανάκια σε αντίθεση με τον τοπικό ελληνικό στάβλο που δεν ανοίγει ρουθούνι ότι κ να γίνει .

Αναφέρω κ παράδειγμα με το σκάνδαλο με τα καυσαέρια που βούιξε ο πλανήτης κ εδώ απλά δεν ακούμπησε ούτε απ έξω την Kosmocar . Απλά τους ρώτησαν πόσα αυτοκίνητα έχετε δώσει κ πόσοι σαν πήγαν με αγωγές. Όταν άκουσαν τα νούμερα απλά δεν πίστευαν ότι 5-6 ασχολήθηκαν.

Άλλο ένα παράδειγμα που δε γνωρίζετε είναι της BYD πριν έρθει στην Ελλάδα η οποία η ΜΟΝΗ ερώτηση ήταν πόσα αυτοκίνητα θα πουλήσετε . Ε , ο Σφακιανάκης είπε 1 νούμερο κ την πήρε ΑΛΛΑ άμα δεν το τηρήσει το στόχο το συμβόλαιο λέει ότι δίνω κ αλλού χαχαχα. Έτσι φίλοι μου δουλεύει ο Κινέζος γίγαντας . Ο στάβλος εδώ είναι μικρός και δε νοιάζει καμία εταιρία ,εξ ου και οι εισαγωγείς που υπάρχουν ,αν εξαιρέσεις 3-4 που έμειναν πχ BMW , Ford , Volvo που κ αυτές είναι υπό διαπραγμάτευση να αποχωρήσουν με το κατάλληλο τίμημα . 1

Ένας εισαγωγέας εδώ είναι γι αυτούς ένα μικρό μαγαζί τύπου dealer στη χώρα του. Η BMW κάνει το χρόνο 5-6Κ αυτοκίνητα εδώ όσο κάνει ο κεντρικός dealer του Μονάχου όλο το χρόνο . Τι να λέμε τώρα .

Εδώ κάτι Honda,,Dacia Renault κτλ κάνουν 1-2 τη μέρα k λένε δόξασοι ο Θεός γιατί υπάρχουν και μέρες με 0 σε πολλές μάρκες .
 
  • Like
Reactions: vlad66 and avpap
- Με σωστή σχεδίαση μπορείς να πάρεις αντίστοιχους χώρους στο SUV με αυτοκίνητο sedan/liftback υψηλότερης κατηγορίας (αν και τα όρια έχουν κάπως θολώσει).

Το Focus που έχω έχει 520 λίτρα χώρο αποσκευών και είναι sedan.
Σκεφτόμουν για το πιο μεγάλο αλλά είχα χώρο ήδη για 2-3 πτώματα και είπα να μη γίνω πλεονέκτης.
Όσα υπερμεγάθη Atos βλέπω έχουν μικρότερο χώρο.
Μόνο κάτι Dacia είδα με τόσο μεγάλο χώρο. :ROFLMAO:
 
  • Like
Reactions: vlad66
Ειδικά το C3 το καινούργιο που μόλις βάλεις κανά κιλό ρύζι στην εταζιέρα παίζει κ να την πάρεις στο χέρι .Χείριστη ποιότητα σε αυτοκίνητο δεν έχω δει ..θα μου πεις περί ορέξεως τι μας λες ρε μεγάλε ...σωστά
 
Κι εγώ δε μπορώ να καταλάβω αυτή την εμμονή με τα SUV. Όταν το 2016 πήρα το Pulsar όλοι αγόραζαν το Qashqai. Τελικά το Pulsar καταργήθηκε, προφανώς δεν είχε ζήτηση. Το πρόβλημα είναι ακόμα μεγαλύτερο πλέον, ειδικά στα ηλεκτρικά, είναι το 90% SUV.
 
Το Focus που έχω έχει 520 λίτρα χώρο αποσκευών και είναι sedan.
Σκεφτόμουν για το πιο μεγάλο αλλά είχα χώρο ήδη για 2-3 πτώματα και είπα να μη γίνω πλεονέκτης.
Όσα υπερμεγάθη Atos βλέπω έχουν μικρότερο χώρο.
Μόνο κάτι Dacia είδα με τόσο μεγάλο χώρο. :ROFLMAO:
Βασικά πρέπει να συγκρίνουμε όμοια πράγματα, για αυτό και πήρα τα 2 της BMW. Επειδή τα SUV έχουν ψηλότερο ταβάνι, οι κατασκευαστές βάζουν να κάθεσαι πιο όρθιος σε σχέση με ένα sedan και τελικά έχεις περισσότερο διαθέσιμο χώρο για τα πόδια. Αντίστοιχα πχ και στην ford το focus είναι συνολικά μικρότερο σε χώρους από το Kuga αν και τα δύο βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα.
Βέβαια έχεις και εκείνα με τις πολλές ρυθμίσεις. Στο Kuga πχ που έχω ο χώρος αποσκευών ξεκινά από τα 412 λίτρα με το πίσω κάθισμα τέρμα πίσω και αυξάνει ως τα 553 λίτρα με το πίσω κάθισμα τέρμα μπροστά. Αυτό βέβαια που έχει νόημα αλλά δεν χρησιμοποιούμε καθόλου γιατί τα παιδιά κάθονται σε καθισματάκια είναι ότι μπορείς να ρυθμίζεις την κλίση και στο πίσω κάθισμα.
 
Παιδιά ας μην τα κάνουμε όλα ίσιωμα. Τα διάφορα τζιποειδή έχουν και παραέχουν λόγο ύπαρξης αρκεί να είναι ικανά εκτός δρόμου για όποιον το χρειάζεται, καθώς και σε δύσκολα περιβάλλοντα (χιόνια, λάσπες κτλ). Εγώ ας πούμε δε μπορώ να φανταστώ πλέον την δουλειά μου και εν γένει την καθημερινότητά μου με οτιδήποτε άλλο εκτός από ένα ικανό crossover 4X4, τα οποία είναι και ελάχιστα πλέον ή οι τιμές τους είναι γελοίες.
by the way, αν μπορέσω σύντομα θα πρέπει να το αλλάξω, και πιθανότατα θα στραφώ σε ευρωπαϊκή αγορά για εύρεση μεταχειρισμένου. Εμπειρία κανείς;
 
  • Like
Reactions: takisot
Προσωπικά, δεν αλλάζω πλέον τα SUV με άλλο τύπο αυτοκινήτου. Η ψηλή θέση οδήγησης με την άριστη ορατότητα περιμετρικά, η άνετη είσοδος/έξοδος από το όχημα χωρίς να χρειάζεται να ταλαιπωρείς τη μέση σου, η δυνατότητα να το οδηγήσεις σε κακοτράχαλους δρόμους και να το παρκάρεις σε σημεία που τα συμβατικά θα "έβρισκαν", οι μεγάλοι χώροι κλπ έκαναν την επιλογή για εμένα no brainer, ειδικά όταν έχεις παιδιά.
Οι ιστορίες δε περί εύκολου ντελαπαρισματος ενός SUV είναι από αρχαίες εποχές. Τα μοντέρνα SUV έχουν από πολύ καλή έως άριστη οδηγική συμπεριφορά και ασφάλεια, δεδομένων και των ηλεκτρονικών υποβοηθηματων.
Προφανώς δεν θα το επιλέξει κάποιος για κόντρες στα λιμανάκια, αλλά αναλόγως του μοντέλου, μπορεί και να εκπλαγεί οδηγώντας τα στο όριο.
 
Στην Ελλάδα, ιδίως και με το οδικό δίκτυο της, τα suv δικαιολογούνται, πέρα από αυτούς που τα θέλουν για εκτός δρόμου.
Αλλά και κάτι άλλο.
Κάποτε τα κανονικά αυτοκίνητα είχαν επαρκή απόσταση από το έδαφος, πoλλές φορές ίδια και περισσότερη από αρκετά μουράτα SUV που κυκλοφορούν και ενώ από μπροστά δείχνουν θηρία - από κάτω είναι πάτος, χωρια την έλλειψη κανονικών «αργών»…
 
  • Like
Reactions: takisot
Οι ιστορίες δε περί εύκολου ντελαπαρισματος ενός SUV είναι από αρχαίες εποχές. Τα μοντέρνα SUV έχουν από πολύ καλή έως άριστη οδηγική συμπεριφορά και ασφάλεια, δεδομένων και των ηλεκτρονικών υποβοηθηματων.
Προφανώς δεν θα το επιλέξει κάποιος για κόντρες στα λιμανάκια, αλλά αναλόγως του μοντέλου, μπορεί και να εκπλαγεί οδηγώντας τα στο όριο.

Το πρόβλημα είναι όταν δημιουργηθεί μοχλός, γιατί η φυσική είναι αμείλικτη στο υψηλότερο κέντρο βάρους.
 
Το πρόβλημα είναι όταν δημιουργηθεί μοχλός, γιατί η φυσική είναι αμείλικτη στο υψηλότερο κέντρο βάρους.
Προφανώς και ισχύει αυτό. Αλλά με τις μπαταρίες που όλο και μεγαλώνουν και μπαίνουν όσο πιο χαμηλά στο όχημα ανάμεσα στους δύο άξονες, το κέντρο βάρους κατεβαίνει σε ύψος σε επίπεδα παλαιότερων συμβατικών αυτοκινήτων.
 
  • Like
Reactions: takisot
Κι εγώ δε μπορώ να καταλάβω αυτή την εμμονή με τα SUV. Όταν το 2016 πήρα το Pulsar όλοι αγόραζαν το Qashqai. Τελικά το Pulsar καταργήθηκε, προφανώς δεν είχε ζήτηση. Το πρόβλημα είναι ακόμα μεγαλύτερο πλέον, ειδικά στα ηλεκτρικά, είναι το 90% SUV.
ξεχνας τα απειρα model 3 ;)
 
Κύριοι υπάρχει κάποιο αξιόπιστο site από το οποίο μπορούμε να μάθουμε πραγματική κατανάλωση ενός αυτοκινήτου;
δες το spritmonitor. Πρακτικά όμως δεν ξέρεις σε τι συνθήκες οδηγούν αυτοί, οπότε μπορεί να υπάρχουν μεγάλες διαφοροποιήσεις από τη δική σου πραγματικότητα.
 
Κύριοι υπάρχει κάποιο αξιόπιστο site από το οποίο μπορούμε να μάθουμε πραγματική κατανάλωση ενός αυτοκινήτου;
Νικο,
τεραστια διαφορα αν ειναι εστω και ελαχιστα ανηφορικος ο δρομος για την δουλεια (καθημερινα).
Οι περισσοτεροι οδηγουν σε ΙΣΩΜΑ. Στην Κρητη, δεν υπαρχει ισωμα.
 
Ευχαριστώ πολύ. Μάνο, ναι, η αλήθεια είναι αυτή. Δεν γίνεται όμως να βλέπεις στα specs 7.7lt και να διαβάζεις σε review για 12 και 13, η διαφορά είναι χαώδης. Δηλαδή οι κατασκευαστές στο ρελαντί μετράνε;
 
  • Haha
Reactions: SR-71
Ευχαριστώ πολύ. Μάνο, ναι, η αλήθεια είναι αυτή. Δεν γίνεται όμως να βλέπεις στα specs 7.7lt και να διαβάζεις σε review για 12 και 13, η διαφορά είναι χαώδης. Δηλαδή οι κατασκευαστές στο ρελαντί μετράνε;

οι κατασκευαστες δινουν την wltp καταναλωση που ειναι σαφεστατα πιο κοντα στην πραγματικοτητα απο την προηγουμενη (nedc), αλλα και παλι ομως ειναι ΜΙΚΤΟΣ κυκλος, με πολυ ηρεμες επιταχυνσεις και σχεδον καθολου σταματα-ξεκινα που εκει ειναι που ανεβαινουν πολυ οι καταναλωσεις των θερμικων.
Το θερμικο μου ειχε 6.7l/100km wltp και μεσα στην αθηνα εβλεπα 10-12.
 
Ευχαριστώ πολύ. Μάνο, ναι, η αλήθεια είναι αυτή. Δεν γίνεται όμως να βλέπεις στα specs 7.7lt και να διαβάζεις σε review για 12 και 13, η διαφορά είναι χαώδης. Δηλαδή οι κατασκευαστές στο ρελαντί μετράνε;

σε ιδανικές (και ελεγχόμενες) συνθήκες

άλλο παράδειγμα:

ford focus του '15.. ο κατασκευαστής λέει αλλαγή ιμάντα χρονισμού κάπου στα 100.000χιλ (ίσως περισσότερα)..
του φίλου πήγε να γίνει κομμάτια στις 70.000χιλ !
απορούσε (αν και ο ίδιος μηχανικός που δεν ασκεί το επάγγελμα) γιατί ο κατασκευαστής έπεσε τόσο έξω...

του λέω, που είναι το σπίτι σου βρε ;; πάνω στον λόφο με κάτι ανηφόρες που πας με 1η !!
3-4 φορές την ημέρα και κάθε μέρα η γυναίκα σου τρέχει για την δουλειά της και το μπάσκετ του μικρού...
πως θες να σου βγάλει ο ιμάντας 100.000+χιλ ;;;

σε τέτοιες συνθήκες υπολόγισε η ford τον ιμάντα της ;;; την κατανάλωση ή ότι άλλο ;;
 
Αρα ολα ειναι ........................ συνθηκες !
Θυμαστε πως μας εμαθαν να μετραμε την πιεση στο σχολειο ?
Ενας καθηγητης μας (Φυσικης), τοτε το 1983, μας ειπε ......
"ενταξει, το μαθατε, ξεχαστε το τωρα, στην ζωη ολα θα ειναι ΕΚΤΟΣ οριων Κ.Σ".
Του εκαναν συστασεις οι υπολοιποι καθηγητες στο σχολειο 😄😆