Αυτοκινητιστικά νέα

Κι εμένα είναι η αγαπημένη μου η Audi. Γιατί ήταν πάντα τεχνολογικά μπροστά, πάντα οριακά πιο νεανική σε design, και πάντα η πιο "συγκρατημένη" σε τιμές (σε σχέση με τις άλλες δυο μεγάλες γερμανικές). Μην ξεχνάμε δε ότι το quattro ήταν (και μάλλον είναι) και το κορυφαίο σύστημα τετρακίνησης σε αυτοκίνητα δρόμου.
 
Βλαντ,συμφωνώ σε όλα. Δεν είναι θέμα ιστορίας, στο μυαλό μου η audi γιγαντώθηκε την δεκαετία του 80 με τα ασύλληπτα quatro. Ιδεοληψία; Ίσως.Αλλά εγώ προσωπικά bmw δεν, ίσως φταίνε οι κάκγουρες των 90 που τους είχαν μαμήσει την μάνα με τα πέτσινα Μ3 κοστούμια.
ναι, και όλα τα golf 1050cc ήταν GTi ...... :LOL:
 
Να θίξω ένα θέμα στην ομήγυρη που με έχει πολύ εκνευρίσει, πιο πολύ ως αντικείμενο κουβέντας, δεν αναζητώ λύση ή συμβουλή. Έχω ένα forester που έκλεισε τα 20 τον Φεβρουάριο, το αμάξι είναι μεν άψογο και δεν μου λείπει κάτι, πλην όμως έρχεται σιγά σιγά η ώρα του να αντικατασταθεί. Ε λοιπόν, δεν υπάρχει αντικαταστάτης. Τι εννοώ με δεδομένο ότι δεν θα ήθελα να υποβαθμιστώ, και με δεδομένο πως το πλήρωσα 35k.
-Τετρακίνητο (προαπαιτούμενο).
-Ποιότητα κατασκευής αντίστοιχη.
-Αξιοπιστία αντίστοιχη.
-Χώρους αντίστοιχους.
-Αμιγώς ηλεκτρικό αποκλείεται.
Ε λοιπόν, δεν υπάρχει αντικαταστάτης σε λογική τιμή, και όταν λέω λογική εννοώ ως τα 40k με αυτά τα δεδομένα. Έχω εκπλαγεί από τα αδιέξοδα της αγοράς. Ή πάμε σε γιαλαντζή crossover μπροστοκίνητο, ή πάμε σε μεταχειρισμένο των 30 χιλιάδων, που δε λέω, υπάρχουν αξιολογότατες προτάσεις, αλλά και πάλι μιλάμε για μεταχειρισμένο. Ξαναλέω πως η λύση των ηλεκτρικών δεν με ενδιαφέρει. Νομίζω πως η αυτοκίνηση περνάει μια άνευ προηγουμένου κρίση φασόν προϊόντων με κύριους υπεύθυνους κατά την γνώμη μου την Toyota και την Stelantis. Κρίμα.
Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν αντίστοιχα σε δυνατότητες, το κακό είναι ότι τα 35κ του 2005, αντιστοιχούν σε 60-65κ σημερινά αν πας για καινούριο.
 
Αυτοί είναι shared.
Στο Σπαθοβούνι που λέει ο Andern δεν θυμάμαι τι είναι γιατί είναι northbound και σπάνια φορτίζω εκεί.
Παντού στο εξωτερικό οι 300-350 είναι είτε μονοί είτε αν είναι διπλοί είναι shared. Δε βρίσκω κακό το να είναι shared, από τη στιγμή που τα πιο πολλά αυτοκίνητα δεν εκμεταλλεύονται πάνω από 150KW. Μέχρι να γεμίσουμε αυτοκίνητα που θα φορτίζουν σαν το A6, την Taycan κτλ θα πάρει χρόνο.
 
Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν αντίστοιχα σε δυνατότητες, το κακό είναι ότι τα 35κ του 2005, αντιστοιχούν σε 60-65κ σημερινά αν πας για καινούριο.
Αυτό ήθελα να πω κι εγώ. τα 35k του 2005 μόνο από πληθωρισμό είναι 55-57k. Συν ότι αυξήθηκαν και πάνω από τον πληθωρισμό λόγω των μέτρων για τα καυσαέρια κτλ, φτάνεις εκεί που λες κι εσύ.
 
  • Like
Reactions: avpap
Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν αντίστοιχα σε δυνατότητες, το κακό είναι ότι τα 35κ του 2005, αντιστοιχούν σε 60-65κ σημερινά αν πας για καινούριο.
Σωστά, γι'αυτό έθιξα το θέμα της τιμής. Επίσης, υπάρχει πλήρης ευνουχισμός λόγω euro 6, άρα και αυτά που υπάρχουν (αν υποθέσει κανείς πως τα σηκώνει η τσέπη κάποιου) δεν έρχονται καν στην εε.
 
Νίκο, το τετρακίνητο SUV πλέον είναι special case.
Μέχρι αρχές της προηγούμενης δεκαετίας, τα περισσότερα SUV αν μη τι άλλο έβγαιναν και ως τετρακίνητα, πολλά από αυτά δε, με μπλοκέ κεντρικό διαφορικό έστω κλπ

Σήμερα, η τετρακίνηση στα φθηνότερα SUV έχει καεί στον βωμό της εμπορικής επιτυχίας τους και τον ανταγωνισμό σε κάθε segment ως προς τη τιμή.
Η πίτα των αγοραστών έχει μεγαλώσει τόσο που η συντριπτική πλειοψηφία των αγοραστών στα μικρά segments, ως φαίνεται, δεν απασχολείται με τη τετρακίνηση.
 
Να θίξω ένα θέμα στην ομήγυρη που με έχει πολύ εκνευρίσει, πιο πολύ ως αντικείμενο κουβέντας, δεν αναζητώ λύση ή συμβουλή. Έχω ένα forester που έκλεισε τα 20 τον Φεβρουάριο, το αμάξι είναι μεν άψογο και δεν μου λείπει κάτι, πλην όμως έρχεται σιγά σιγά η ώρα του να αντικατασταθεί. Ε λοιπόν, δεν υπάρχει αντικαταστάτης. Τι εννοώ με δεδομένο ότι δεν θα ήθελα να υποβαθμιστώ, και με δεδομένο πως το πλήρωσα 35k.
-Τετρακίνητο (προαπαιτούμενο).
-Ποιότητα κατασκευής αντίστοιχη.
-Αξιοπιστία αντίστοιχη.
-Χώρους αντίστοιχους.
-Αμιγώς ηλεκτρικό αποκλείεται.
Ε λοιπόν, δεν υπάρχει αντικαταστάτης σε λογική τιμή, και όταν λέω λογική εννοώ ως τα 40k με αυτά τα δεδομένα. Έχω εκπλαγεί από τα αδιέξοδα της αγοράς. Ή πάμε σε γιαλαντζή crossover μπροστοκίνητο, ή πάμε σε μεταχειρισμένο των 30 χιλιάδων, που δε λέω, υπάρχουν αξιολογότατες προτάσεις, αλλά και πάλι μιλάμε για μεταχειρισμένο. Ξαναλέω πως η λύση των ηλεκτρικών δεν με ενδιαφέρει. Νομίζω πως η αυτοκίνηση περνάει μια άνευ προηγουμένου κρίση φασόν προϊόντων με κύριους υπεύθυνους κατά την γνώμη μου την Toyota και την Stelantis. Κρίμα.
Δεν υπάρχει πρόταση με τα χαρακτηριστικά που θες σε αυτά τα χρήματα (εννοώ καινούριο). Κι εγώ πολύ θα το ήθελα αλλά οι αυξήσεις τιμών τα τελευταία χρόνια συν τα trends της αγοράς έχουν αποκλείσει τέτοια μοντέλα σ' αυτό το εύρος τιμής. Αναγκαστικά βάζεις νερό στο κρασί σου.
 
και οι νικητές έκοψαν τα ποδάρια της BMW απαγορεύοντάς της να φτιάχνει κινητήρες αεροσκαφών για να μην πάει μ@μιώντας τις αμερικανικές ....
το σήμα της αυτό είναι.. η έλικα που "σκίζει" τον γαλάζιο ουρανό και δημιουργεί αυτή την "οφθαλμαπάτη" γαλάζιο-λευκό.....
Nope!
Η εικόνα της προπέλας προέρχεται από διαφήμιση της δεκαετίας του '50 ή αρχές του '60. Τα χρώματα δεν είναι τίποτα περισσότερο από τη σημαία της Βαυαρίας. Μάλιστα είναι μπλε-άπρο κι όχι άσπρο-μπλε, γιατί απαγορεύεται να χρησιμοποιήσεις τη σημαία για εμπορικό σήμα.
 
Δεν ξέρω τι ποιότητα έχουν πλέον τα Suzuki αλλά υπάρχει και το s-cross 4wd στα 35.000.

Προσωπικά δεν συμπαθώ τα suv οπότε δεν έχω ασχοληθεί. Οι νέες τάσεις έχουν εξαφανίσει τα καθαρόαιμα 4x4 τα οποία ήταν μια μικρή και ιδιαίτερη κατηγορία έτσι κι αλλιώς. Σε όλη μου τη ζωή μόνο μια φορά είδα κάποιον να χρησιμοποιεί την τετρακίνηση σε ένα Suzuki vitara και αυτό ήταν σε αστυνομικό στο Άγιο Όρος που δημιούργησε δρόμο εκεί που δεν υπήρχε.
 
Τα Suzuki νομίζω είναι απ' τα λιγότερο γιαλατζί τετρακίνητα αλλά still γιαλατζί. Δεν έχουν κεντρικά διαφορικά κτλ. Επίσης το S-Cross είναι πιο πολύ oriented για δρόμο. Το Vitara είναι λίγο πιο προσανατολισμένο σε εκτός δρόμου αλλά και πάλι καμία σχέση με το παλιό Forester (επίσης είναι και πιο μικρό).

Εδώ που τα λέμε κάτω απ' τα 40k βλέπω το Subaru Crosstrek που είναι μεν πιο crossover αλλά έχει τη Subaru τετρακίνηση. Το Forester ξεκινάει από 46k.
 
Το crosstrek είναι τίμιο, το εξετάζω (θεωρητικά), και ας είναι downgrade. Καλά, δεν συζητώ πως το forester το έχουν χαντακώσει (μαμά Toyota), όχι τόσο λόγω τιμής, αλλά λόγω αστείας ιπποδύναμης των 136 δίλιτρων ίππων σε 1700 κιλά αμάξι εν έτει 2025. Τον ίδιο κινητήρα έχει και το crosstrek φυσικά, αλλά είναι πιο ελαφρύ και 12k φθηνότερο. Γενικά είναι στενάχωρο να βλέπει κανείς ιστορικές φίρμες να πνίγονται εξ, αιτίας των τρεντ και την κηδεμονίας. Ας πούμε έριξα μια ματιά στην alfa junior και εξεπλάγην από το ανέμπνευστο, το ¨φτηνό¨και το νερόβραστο του consept. Είπαμε, stelantis...
 
Nope!
Η εικόνα της προπέλας προέρχεται από διαφήμιση της δεκαετίας του '50 ή αρχές του '60. Τα χρώματα δεν είναι τίποτα περισσότερο από τη σημαία της Βαυαρίας. Μάλιστα είναι μπλε-άπρο κι όχι άσπρο-μπλε, γιατί απαγορεύεται να χρησιμοποιήσεις τη σημαία για εμπορικό σήμα.

ποιός ξέρει ποιά είναι η αλήθεια....
(μπορεί και τα 2)
πάντως ότι της τα έκοψαν τα πόδια, αυτό ισχύει 100%
 
Το crosstrek είναι τίμιο, το εξετάζω (θεωρητικά), και ας είναι downgrade. Καλά, δεν συζητώ πως το forester το έχουν χαντακώσει (μαμά Toyota), όχι τόσο λόγω τιμής, αλλά λόγω αστείας ιπποδύναμης των 136 δίλιτρων ίππων σε 1700 κιλά αμάξι εν έτει 2025. Τον ίδιο κινητήρα έχει και το crosstrek φυσικά, αλλά είναι πιο ελαφρύ και 12k φθηνότερο. Γενικά είναι στενάχωρο να βλέπει κανείς ιστορικές φίρμες να πνίγονται εξ, αιτίας των τρεντ και την κηδεμονίας. Ας πούμε έριξα μια ματιά στην alfa junior και εξεπλάγην από το ανέμπνευστο, το ¨φτηνό¨και το νερόβραστο του consept. Είπαμε, stelantis...

το ξέρεις ότι θα μείνεις με το Forester για μια 5ετία ακόμα και μετά ..βλέπουμε....
 
Το ψυχανεμίζομαι σφόδρα...

To Suzuki Vitara που αναφέρθηκε πιο πριν, είναι το πιο κοντινό στις προϋποθέσεις που έχεις θέσει. Αν και απέχει από τους χώρους του Forester, δεν το λες και ότι θα στριμωχτείς, η ποιότητα των υλικών είναι η τυπική που περιμένεις από ένα αυτοκίνητο στην κατηγορία, δηλαδή σκληρά πλαστικά αλλά τουλάχιστον καλά βιδωμένα. Μένει μόνο να δεις πόσο σε ικανοποιεί η σχέση βάρους ιπποδύναμης, σε σχέση με το Forester.

Άλλη επιλογή, εγώ τουλάχιστον δεν μπορώ να σκεφτώ.