Το Autopilot της Tesla δεν μπόρεσε να ανταποκριθεί στις δοκιμασίες με τον τρόπο που το έκανε το LiDAR της Lexus.
www.carandmotor.gr
Είναι γνωστό χρόνια τώρα ότι όταν παίζεις στο φάσμα του ορατού έχεις περιορισμούς όσο καλούς αλγορίθμους και να έχεις. Έχουμε επίσης σε εμπορικό επίπεδο ένα σκασμό από διαφορετικές κάμερες για διαφορετικές εφαρμογές που καταγράφουν σε διαφορετικά φάσματα. Έχουμε τεχνολογίες και σαν τις lidar που "πετάνε" μια ακτίνα laser και καταγράφουν τις ανακλάσεις. Έχουμε και ραντάρ και αισθητήρες υπερήχων κλπ.
Η ίδια η Tesla πάει και έρχεται με τις τεχνολογίες της. Αν και φαίνεται χαζό να επενδύεις σε μια τεχνολογία, μετά να πηγαίνεις σε άλλη κλπ.
Όμως ξεχνάμε τη βασική διάσταση του κόστους. Οι Lidar που έχει το Lexus είναι καλύτερες σαν τεχνολογία για τη συγκεκριμένη εφαρμογή σήμερα. Όμως ταυτόχρονα είναι και ακριβότερες, σημαντικά ακριβότερες σαν hardware.
Αν θυμάμαι καλά η Tesla ήδη έχει κάνει πίσω στην τελευταία απόφαση να βασίζεται μόνο σε κάμερες στο ορατό φάσμα και ξαναβάζει ραντάρ στα οχήματά της, αφού τα έβγαλε το 2021. Αυτό βέβαια μόνο για τα S και Χ.
Όλα όπως πάντα έχουν να κάνουν με το λόγο κέρδους / ωφέλειας.