Αυτοκινητιστικά νέα

Για leasing έχει νόημα αν μπορείς να το περάσεις έξοδα σε κάποια εταιρία ή ελεύθερο επάγγελμα. Πέρα από αυτό είναι για ιδιαίτερες περιπτώσεις μόνο.

Για το Mazda όταν το είχα ψάξει είχα βρει ότι είναι αρκετά αξιόπιστος ο κινητήρας πέρα από μερικά αρχικά software updates. Όμως επειδή είναι πολύ καινούργιος (2019) δεν υπάρχουν πολλές αναφορές αξιοπιστίας πέρα των 200.000 κμ. Η Mazda δίνει 6 χρόνια ή 150.000 εγγύηση που είναι νορμάλ για τα σημερινά δεδομένα και που δίνει μια σχετική σιγουριά. Αν οι χώροι σας αρκούν (εμείς είμαστε 4 με τα παιδιά μικρά) το μόνο που θα μου έδινε δεύτερες σκέψεις είναι ο φόρος πολυτελείας και σχετικά αυξημένη ασφάλεια λόγω κυβικών. Κατά τα άλλα νομίζω ότι είναι πολύ ολοκληρωμένο αυτοκίνητο.
Ατομική επιχείρηση έχω Γιώργο, παροχής υπηρεσίας. Αυτό σημαίνει πρακτικά πως η χρηματοροή της δεν είναι στάνταρ. Θα το δω λίγο και αν έχω ερωτήσεις θα σου τις θέσω με πιμι αν έχεις την καλοσύνη να με διαφωτίσεις. Ευχαριστώ και πάλι!
 
Με τις γνωστές ενστάσεις για το εσωτερικό και το μπροστινό grill, αλλά κατά τα άλλα μάλλον η φωτεινή εξαίρεση στη νέα γκάμα.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
'Ισως το καλύτερο σε σχεδίαση wagon μετά την 159! Εύγε στην Audi
 
  • Like
Reactions: vlad66
Είμαι στην ίδια φάση, αφού εδώ με τα παλαβά εργατικά τους είναι απολύτως ασύμφορο να κρατάς αμάξι για πάνω από 2-3 χρόνια μετά την εγγύηση. Αντίστοιχα, με την οροφή που κοιτούσα (περί τα 40-45), πλέον παίρνεις μόνο πλαστικούρες, ακόμα και το τρέχον A3 είναι πολύ χειρότερο σε όλα τα επίπεδα από το δικό μου 7ετίας. Για κάτι καλύτερο πλέον πρέπει να πας στα 55+, που το αποκλείω.

Οπότε αποφάσισα να κάτσω στ'αβγά μου, αλλά σκεφτείτε ότι μέσα στα τελευταία 2 χρόνια, με τις εδώ τιμές έχω δώσει για τα φυσικής φθοράς μόνο (λάστιχα, φρένα και μπαταρία) πάνω από 3 χιλιάρικα, και αυτά χωρίς τα προβλεπόμενα service. Σκεφτείτε να αρχίσουν και οι βλάβες.
Εμ, κι εσύ, ευρωπαϊκό αμάξι στις ΗΠΑ; Πάρε ένα φορτηγάκι να το επισκευάζεις στο γκαράζ σου!
 
Τελικά είναι 7 ως 62%, 55 KWh και όχι 60. Και φυσικά δε κάνει 470km με 55 KWh το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, ίσως μέσα στη πόλη μόνο να μπορεί να πετύχει 11,7KWh/100km κατανάλωση.
Το σχετικό video εδώ
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Και όλα αυτά είναι μια ένδειξη.
Στις διαδρομές μέσα στην Αθήνα φορτίζω από το σπίτι πια και πάω με 100% ηλεκτροκίνηση. Τις προηγούμενες 10 ημέρες που οι θερμοκρασίες ήταν σχετικά υψηλές αγγίζοντας τους 20 βαθμούς η κατανάλωσή μου σε ρεύμα για τις τυπικές διαδρομές μου ήταν 15-16 kWh/100 km.
Σήμερα που πέσαμε στους 5 βαθμούς η κατανάλωση πολύ γρήγορα σκαρφάλωσε στις 22 kWh/100 km. Ναι οκ, ενεργοποίησα θέρμανση που καίει 300 ως 500 W σε ρεύμα (και έχει μέτρια απόδοση) αλλά δεν έχει και τόσο μεγάλη επίπτωση. Ακόμη και με 20 km/h μιλάμε για μέγιστο 2.5 kWh αύξηση στα 100 κμ μέσα στην πόλη. Τα υπόλοιπα είναι για τη θερμοκρασιακή ρύθμιση του συσσωρευτή.

Αλλά όπως ξέρουμε, δεν έχει κρύο στην Ελλάδα, κρύο δεν έκανε ποτέ, οπότε 9 μήνες το χρόνο τουλάχιστον δεν επηρεαζόμαστε ιδιαίτερα από αυτό.
 

Είναι γνωστό χρόνια τώρα ότι όταν παίζεις στο φάσμα του ορατού έχεις περιορισμούς όσο καλούς αλγορίθμους και να έχεις. Έχουμε επίσης σε εμπορικό επίπεδο ένα σκασμό από διαφορετικές κάμερες για διαφορετικές εφαρμογές που καταγράφουν σε διαφορετικά φάσματα. Έχουμε τεχνολογίες και σαν τις lidar που "πετάνε" μια ακτίνα laser και καταγράφουν τις ανακλάσεις. Έχουμε και ραντάρ και αισθητήρες υπερήχων κλπ.
Η ίδια η Tesla πάει και έρχεται με τις τεχνολογίες της. Αν και φαίνεται χαζό να επενδύεις σε μια τεχνολογία, μετά να πηγαίνεις σε άλλη κλπ.
Όμως ξεχνάμε τη βασική διάσταση του κόστους. Οι Lidar που έχει το Lexus είναι καλύτερες σαν τεχνολογία για τη συγκεκριμένη εφαρμογή σήμερα. Όμως ταυτόχρονα είναι και ακριβότερες, σημαντικά ακριβότερες σαν hardware.
Αν θυμάμαι καλά η Tesla ήδη έχει κάνει πίσω στην τελευταία απόφαση να βασίζεται μόνο σε κάμερες στο ορατό φάσμα και ξαναβάζει ραντάρ στα οχήματά της, αφού τα έβγαλε το 2021. Αυτό βέβαια μόνο για τα S και Χ.
Όλα όπως πάντα έχουν να κάνουν με το λόγο κέρδους / ωφέλειας.
 

Είναι γνωστό χρόνια τώρα ότι όταν παίζεις στο φάσμα του ορατού έχεις περιορισμούς όσο καλούς αλγορίθμους και να έχεις. Έχουμε επίσης σε εμπορικό επίπεδο ένα σκασμό από διαφορετικές κάμερες για διαφορετικές εφαρμογές που καταγράφουν σε διαφορετικά φάσματα. Έχουμε τεχνολογίες και σαν τις lidar που "πετάνε" μια ακτίνα laser και καταγράφουν τις ανακλάσεις. Έχουμε και ραντάρ και αισθητήρες υπερήχων κλπ.
Η ίδια η Tesla πάει και έρχεται με τις τεχνολογίες της. Αν και φαίνεται χαζό να επενδύεις σε μια τεχνολογία, μετά να πηγαίνεις σε άλλη κλπ.
Όμως ξεχνάμε τη βασική διάσταση του κόστους. Οι Lidar που έχει το Lexus είναι καλύτερες σαν τεχνολογία για τη συγκεκριμένη εφαρμογή σήμερα. Όμως ταυτόχρονα είναι και ακριβότερες, σημαντικά ακριβότερες σαν hardware.
Αν θυμάμαι καλά η Tesla ήδη έχει κάνει πίσω στην τελευταία απόφαση να βασίζεται μόνο σε κάμερες στο ορατό φάσμα και ξαναβάζει ραντάρ στα οχήματά της, αφού τα έβγαλε το 2021. Αυτό βέβαια μόνο για τα S και Χ.
Όλα όπως πάντα έχουν να κάνουν με το λόγο κέρδους / ωφέλειας.
https://www.luminartech.com/

το επισημο σαιτ της εταιρειας. Καμμια σχεση με lexus. Απλα το lexus ηταν οχημα test bed για επιδειξη της τεχνολογιας.
Το τεστ ηταν ενδιαφερον αλλα δεν εδειξε τιποτα που δεν θα περιμενε ο οποιοσδηποτε.
 

Αυτό είναι όντως μια πάρα πολύ καλή είδηση. Σε 5 λεπτά φόρτιση για 400 χιλιόμετρα! Έστω και αν δεν είναι 400 (ας είναι και 250 ή 300) και πάλι πολύ καλή εξέλιξη. Εννοείται ότι θέλει ειδικούς φορτιστές και εξελιγμένο δίκτυο (που μπορεί να μην δούμε ποτέ στην Ελλάδα).
Τώρα όσο ακόμη υπάρχουν άνθρωποι (και εδώ μέσα) που ακόμη λένε έλα μωρέ για κινέζικο θα δώσω τα Χ λεφτά (ότι και αν περιλαμβάνει αυτό κινητό , φριτέζα ή αυτοκίνητο) οι άνθρωποι εκεί εξελίσσονται και δίνουν πόνο!
 
  • Like
Reactions: vlad66

Αυτό είναι όντως μια πάρα πολύ καλή είδηση. Σε 5 λεπτά φόρτιση για 400 χιλιόμετρα! Έστω και αν δεν είναι 400 (ας είναι και 250 ή 300) και πάλι πολύ καλή εξέλιξη. Εννοείται ότι θέλει ειδικούς φορτιστές και εξελιγμένο δίκτυο (που μπορεί να μην δούμε ποτέ στην Ελλάδα).
Τώρα όσο ακόμη υπάρχουν άνθρωποι (και εδώ μέσα) που ακόμη λένε έλα μωρέ για κινέζικο θα δώσω τα Χ λεφτά (ότι και αν περιλαμβάνει αυτό κινητό , φριτέζα ή αυτοκίνητο) οι άνθρωποι εκεί εξελίσσονται και δίνουν πόνο!
σε χακαραν ή σε μπερδευω με αλλον ανθρωπο;
 
  • Haha
Reactions: vlad66

Είναι γνωστό χρόνια τώρα ότι όταν παίζεις στο φάσμα του ορατού έχεις περιορισμούς όσο καλούς αλγορίθμους και να έχεις. Έχουμε επίσης σε εμπορικό επίπεδο ένα σκασμό από διαφορετικές κάμερες για διαφορετικές εφαρμογές που καταγράφουν σε διαφορετικά φάσματα. Έχουμε τεχνολογίες και σαν τις lidar που "πετάνε" μια ακτίνα laser και καταγράφουν τις ανακλάσεις. Έχουμε και ραντάρ και αισθητήρες υπερήχων κλπ.
Η ίδια η Tesla πάει και έρχεται με τις τεχνολογίες της. Αν και φαίνεται χαζό να επενδύεις σε μια τεχνολογία, μετά να πηγαίνεις σε άλλη κλπ.
Όμως ξεχνάμε τη βασική διάσταση του κόστους. Οι Lidar που έχει το Lexus είναι καλύτερες σαν τεχνολογία για τη συγκεκριμένη εφαρμογή σήμερα. Όμως ταυτόχρονα είναι και ακριβότερες, σημαντικά ακριβότερες σαν hardware.
Αν θυμάμαι καλά η Tesla ήδη έχει κάνει πίσω στην τελευταία απόφαση να βασίζεται μόνο σε κάμερες στο ορατό φάσμα και ξαναβάζει ραντάρ στα οχήματά της, αφού τα έβγαλε το 2021. Αυτό βέβαια μόνο για τα S και Χ.
Όλα όπως πάντα έχουν να κάνουν με το λόγο κέρδους / ωφέλειας.

Τα περισσότερα εξελιγμένα συστήματα της αγοράς όσον αφορά το active lane keep, κάνουν fusion δεδομένων από ραντάρ και κάμερες για τη λειτουργία του.
Σε ένα όχημα που κοστίζει 40-45k, το να κόβεις τους ultrasonic που ζήτημα είναι να κοστίζει στον OEM 20€ ο ένας, είναι τραγική τσιπιά.
 
Τα περισσότερα εξελιγμένα συστήματα της αγοράς όσον αφορά το active lane keep, κάνουν fusion δεδομένων από ραντάρ και κάμερες για τη λειτουργία του.
Σε ένα όχημα που κοστίζει 40-45k, το να κόβεις τους ultrasonic που ζήτημα είναι να κοστίζει στον OEM 20€ ο ένας, είναι τραγική τσιπιά.
Η Tesla ποτέ δεν σκέφτεται όπως μια τυπική εταιρία...
 
  • Like
Reactions: avpap
Τα περισσότερα εξελιγμένα συστήματα της αγοράς όσον αφορά το active lane keep, κάνουν fusion δεδομένων από ραντάρ και κάμερες για τη λειτουργία του.
Σε ένα όχημα που κοστίζει 40-45k, το να κόβεις τους ultrasonic που ζήτημα είναι να κοστίζει στον OEM 20€ ο ένας, είναι τραγική τσιπιά.
για δες λιγο τους τιμοκαταλογους αλλων εταιρειων που εχουν μοντελα 35+k χωρις αισθητηρες παρκαρισματος :)
 
Το ίδιο ισχύει και για αυτούς.
Εάν δεν σε παίρνει για το starting price που θέλεις, αυτά τα δίνεις έστω έξτρα.
 
Η Tesla ποτέ δεν σκέφτεται όπως μια τυπική εταιρία...

Έχει τα καλά της και τα κακά της.

Για παράδειγμα, κατάργησε τους ultrasonic sensors γιατί θα έκανε τη δουλειά τους με τις κάμερες.

Έλα όμως που της πήρε χρόνια να το "πετύχει" να δουλεύει σωστά. Εν τω μεταξύ οι πελάτες της "υπέφεραν".

Αυτό δεν είναι ok. Πρώτα αναπτύσσεις μια τεχνολογία σε ικανοποιητικό βαθμό και μετά την κάνεις deploy.
 
Έχει τα καλά της και τα κακά της.

Για παράδειγμα, κατάργησε τους ultrasonic sensors γιατί θα έκανε τη δουλειά τους με τις κάμερες.

Έλα όμως που της πήρε χρόνια να το "πετύχει" να δουλεύει σωστά. Εν τω μεταξύ οι πελάτες της "υπέφεραν".

Αυτό δεν είναι ok. Πρώτα αναπτύσσεις μια τεχνολογία σε ικανοποιητικό βαθμό και μετά την κάνεις deploy.
Το ότι επανέφερε τα ραντάρ στα ακριβά μοντέλα σημαίνει ότι δεν πέτυχε ποτέ να δουλεύει σωστά ή ότι δεν πέτυχε να το κάνει να δουλεύει σωστά στο επίπεδο που θα ήθελε για τα ακριβά της μοντέλα. Μπορεί απλά να θεωρεί ότι οι ατέλειες είναι ΟΚ για τα φθηνότερα μοντέλα.
 
  • Like
Reactions: takisot
Το ότι επανέφερε τα ραντάρ στα ακριβά μοντέλα σημαίνει ότι δεν πέτυχε ποτέ να δουλεύει σωστά ή ότι δεν πέτυχε να το κάνει να δουλεύει σωστά στο επίπεδο που θα ήθελε για τα ακριβά της μοντέλα. Μπορεί απλά να θεωρεί ότι οι ατέλειες είναι ΟΚ για τα φθηνότερα μοντέλα.
Μπορεί απλά να πουλάνε παπάτζες. Είναι κι αυτό μια θεωρία, δεν είναι;