Αυτοκινητιστικά νέα

Είναι πολύ μεγάλο ατού για το ξενοδοχείο να έχει φορτιστή. Προσωπικά έτσι φιλτράρω πια τα ξενοδοχεία που πηγαίνω.
Κατά τα άλλα δεν αγχώνεστε καθόλου. Σας έβαλαν και στο τρυπάκι να πληρώνετε πανάκριβα και την κιλοβατώρα (εκτός σπιτιού) και λέτε κι ευχαριστώ. :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
Στην Ελλάδα πέρα των αστικών κέντρων και των μεγάλων τουριστικών προορισμών (πχ Δελφοί, Μυκήνες, κλπ) πρέπει να βρεθούν άλλες λύσεις που να αντιμετωπίζουν τις Ελληνικές ιδιαιτερότητες.
Λόγω των πολλών ξενοδοχείων σε ορεινούς και παραθαλάσσιους προορισμούς μακριά από ταχυφορτιστές και δυνατά δίκτυα διανομής για να υποστηρίξουν μεγάλους φορτιστές για μένα πρέπει να βρουν μια λύση να προσφέρουν πχ 5 θέσεις στάθμευσης με σούκο πρίζες και ένα πολύ απλό μοντέλο χρέωσης (πχ κάθε χρήση της πρίζας χρεώνεται με 15 ευρώ για παροχή ρεύματος για 10 ώρες ή με 7 ευρώ για 4 ώρες φλατ χωρίς περίεργα μοντέλα) και όποιος θέλει ας φορτίσει αργά και σταθερά :)
Ένα ξενοδοχείο σίγουρα θα μπορεί να σηκώσει 5 παροχες μονοφασικές στα 16 Α και αν δεν μπορεί ας τις κάνει 3.
 
Κατά τα άλλα δεν αγχώνεστε καθόλου. Σας έβαλαν και στο τρυπάκι να πληρώνετε πανάκριβα και την κιλοβατώρα (εκτός σπιτιού) και λέτε κι ευχαριστώ. :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Οι AC φορτιστές που έχουν τα ξενοδοχεία είναι πιο οικονομικοί από τους DC, και σε κάθε περίπτωση ακόμα και με τους ακριβούς DC το κόστος κίνησης καταλήγει να είναι ένα μικρό κλάσμα αυτού που θα ήταν με βενζίνη.. Γιαυτό κανείς μας δεν παραπονιέται. ;)
 
  • Like
Reactions: Φρα.Πε.
Priceless η ψυχική ηρεμία. Ας πάει και 3 ευρώ η βενζίνη. Ας δούμε πως θα κάτσει η μπίλια ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ σε καμιά 10αριά χρόνια και βλέπουμε. Μέχρι τότε υπάρχουν πλέον αμάξια που καίνε σάλιο , χωρίς να χρειάζεται η μπρίζα.
 
  • Like
Reactions: xaris33
Priceless η ψυχική ηρεμία. Ας πάει και 3 ευρώ η βενζίνη. Ας δούμε πως θα κάτσει η μπίλια ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ σε καμιά 10αριά χρόνια και βλέπουμε. Μέχρι τότε υπάρχουν πλέον αμάξια που καίνε σάλιο , χωρίς να χρειάζεται η μπρίζα.
οχι 10! ειναι πολυ νωρις. Βαλε 50 να ειμαστε σιγουροι!!
 
Βροχή πάντως οι αιτήσεις από πλυντήρια αυτοκινήτων να βάλουν φορτιστές με τις εταιρίες ν αναλαμβάνουν πλήρως το κόστος εγκατάστασης .Not bad
 
Το ποιο πιθανό είναι να μπουν 3-4 φορτιστές ανα βενζινάδικο για να έχουν λόγο ύπαρξης και αυτά.
Ψάχνουν ακόμη να βρουν μοντέλο για το πως τα πρατήρια θα περάσουν στη νέα εποχή. Το να βάλεις φορτιστές 500 kW ναι έχει νόημα, πας για λίγα λεπτά και φεύγεις. Τα βενζινάδικα δεν έχουν κάτι να κάνεις για 10+ λεπτά, οπότε αν δεν μένεις κοντά δεν βγαίνει το μοντέλο. Πολύ πιο εύκολο στο σούπερ μάρκετ, σε σινεμά, εστιατόρια, κλπ.
 
  • Like
Reactions: avpap
Priceless η ψυχική ηρεμία. Ας πάει και 3 ευρώ η βενζίνη. Ας δούμε πως θα κάτσει η μπίλια ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ σε καμιά 10αριά χρόνια και βλέπουμε. Μέχρι τότε υπάρχουν πλέον αμάξια που καίνε σάλιο , χωρίς να χρειάζεται η μπρίζα.
Κάθε άλλο, εγω εχω βρει την ψυχική μου ηρεμια με το EV. 2.5 χρόνια τωρα. Ουτε τράβα βενζινάδικα, ουτε τράβα σερβις για λάδια ξύδια καθε τρεις και λίγο, ουτε δισκόπλακες και ενα σωρό άλλα απο τα 500+ εξαρτήματα ενος ice που μπορεί να παρουσιάσουν θέμα ή απλά είναι αναλώσιμα. (μπορεί και όχι, αλλα μαντέψτε ποιος ειναι ο γκαντέμης...). Νεράκι για τους υαλοκαθαριστήρες και τέλος. Α κι ένα φίλτρο γύρης ετησίως...

Και ολα αυτα χωρις να υπολογιζω ηρεμία & ποιότητα κύλισης, ενεργητική ασφάλεια (επιτάχυνση οταν χρειάζεται πραγματικα) και απλότητα.

Η φόρτιση πρέπει όμως να γίνεται σπίτι/εργασία οταν δε το χρησιμοποιείς. Το μοντέλο παω "βενζιναδικο"/σουπερ να αναπληρώσω έχει εφαρμογή μόνο οταν είσαι σε ταξίδι (αλήθεια για ποσες μερες το χρόνο, αμηλητέο λοιπόν) ή δεν έχεις δικό σου τρόπο φόρτισης (αουτς).

Σίγουρα δεν έιναι για όλους (ακόμα). Η φιλοσοφία ειναι διαφορετική εντελώς.

Για μένα, οποιος εχει δυνατότητα να εχει φορτιστή σε μόνιμη στάθμευση σπίτι ή εργασία, είναι λάθος επιλογή να πάει σε ice.... ειδικά αν πεταξε και ευκαιρία επιδότησης....
 
Όλοι είμαστε διαφορετικοί και το βλέπουμε διαφορετικά. Αν μπορείς να έχεις ξεχωριστό αυτοκίνητο για ταξίδια και ένα για την πόλη, τότε πας τυφλά για ηλεκτρικό για την πόλη και κρατάς κάποιο μεγάλο diesel για τα ταξίδια. Βέβαια και αυτό δεν ξέρω πόσο συμφέρει το να έχεις δηλαδή ένα αυτοκίνητο για 3-4-5 ταξίδια το χρόνο. Το κόστος ενοικίασης ενός νέου για τα ταξίδια και μόνο ίσως να είναι και φθηνότερο.
Ή πάρε PHEV. Ακολουθώ τη συζήτηση και έχω τα καλά και των δύο κόσμων, προφανώς πληρώνοντας παραπάνω. Βέβαια και αυτό το παραπάνω είναι σχετικό όπως και πάλι έχουμε αναλύσει.

Το μόνο που δεν θα αλλάξει με τίποτα είναι ότι τα αυτοκίνητα φτιάχνονται με πολύ χαμηλότερους χρόνους λειτουργικής ζωής. Η ΕΕ έχει νομοθετήσει τα 10 χρόνια (ελάχιστο όριο), αλλά στην Ελλάδα αρκεί να δούμε πόσος είναι ο μέσος όρος ηλικίας. Θεωρώ πως τα "παλιά" - "συμβατικά" - "με ΜΕΚ" σιγά σιγά θα γίνουν είδος πολυτελείας για αυτούς που μπορούν να πληρώνουν συντήριση και καύσιμο.
 
Επειδή ψάχνω δεύτερο αμάξι για την σύζυγό, πήραμε μια προσφορά από leasing για ένα μικρό οικονομικο και μας είπαν για το panda. Έλα ρε παιδιά λέω το panda , είπαμε να μιλήσουμε για μικρό αλλά όχι κι έτσι. Καλά μου λένε πήγαινε να το δεις . Το grande όμως. Οπότε πήγαμε και είδαμε σήμερα το νέο grande panda.
Δεν είχα πάρει είδηση ότι υπάρχει τέτοιο μοντέλο (δεν ασχολούμαι γενικώς με τα μικρά) . Σοκ. ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με τα Panda που ξέρουμε. Αν μου εβγαζες το σήμα αποκλείεται να έλεγα ότι αυτό το αμάξι είναι panda. Φαρδύ, ψηλό, ευρύχωρο μέσα, ναι καλά διαβάσατε, φουτουριστικό , όλα ψηφιακές οθόνες, η μεσαία έκδοση έχει και ασύρματες φορτίσεις, gps , αισθητήρες μπρος πίσω + κάμερα πίσω και ωραίο trendy εσωτερικό. Για να κάτσω να σας γράψω για 23500 αμάξι, σημαίνει ότι μου εκανε εντύπωση.
Μιλάω για το υβριδικό. Δεν κάναμε test drive για να μην νευριάσω😁 Ειναι σίγουρο ότι σέρνεται , αλλά θα μου πείτε άλλος είναι ο σκοπός του.
Λέγαμε και για το Mazda 2 hybrid αλλά πραγματικά είναι κουβαδάκι σε χώρους σε σχέση με το panda. Και εσωτερικά το Mazda μοιάζει σαν προηγούμενης γενιάς.
Σας λέω για πλάκα μπείτε σε μια Fiat να το χαζέψετε. Τηρουμένων των αναλογιών πάντα. Μην περιμένετε δερμάτινες επενδύσεις και χλιδες. 23500 θυμίζω (έκδοση icon/tech)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Last edited:
Επειδή ψάχνω δεύτερο αμάξι για την σύζυγό, πήραμε μια προσφορά από leasing για ένα μικρό οικονομικο και μας είπαν για το panda. Έλα ρε παιδιά λέω το panda , είπαμε να μιλήσουμε για μικρό αλλά όχι κι έτσι. Καλά μου λένε πήγαινε να το δεις . Το grande όμως. Οπότε πήγαμε και είδαμε σήμερα το νέο grande panda.
Δεν είχα πάρει είδηση ότι υπάρχει τέτοιο μοντέλο (δεν ασχολούμαι γενικώς με τα μικρά) . Σοκ. ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με τα Panda που ξέρουμε. Αν μου εβγαζες το σήμα αποκλείεται να έλεγα ότι αυτό το αμάξι είναι panda. Φαρδύ, ψηλό, ευρύχωρο μέσα, ναι καλά διαβάσατε, φουτουριστικό , όλα ψηφιακές οθόνες, η μεσαία έκδοση έχει και ασύρματες φορτίσεις, gps , αισθητήρες μπρος πίσω + κάμερα πίσω και ωραίο trendy εσωτερικό. Για να κάτσω να σας γράψω για 23500 αμάξι, σημαίνει ότι μου εκανε εντύπωση.
Μιλάω για το υβριδικό. Δεν κάναμε test drive για να μην νευριάσω😁 Ειναι σίγουρο ότι σέρνεται , αλλά θα μου πείτε άλλος είναι ο σκοπός του.
Λέγαμε και για το Mazda 2 hybrid αλλά πραγματικά είναι κουβαδάκι σε χώρους σε σχέση με το panda. Και εσωτερικά το Mazda μοιάζει σαν προηγούμενης γενιάς.
Σας λέω για πλάκα μπείτε σε μια Fiat να το χαζέψετε. Τηρουμένων των αναλογιών πάντα. Μην περιμένετε δερμάτινες επενδύσεις και χλιδες. 23500 θυμίζω (έκδοση icon/tech)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Eιναι το ιδιο αυτοκινητο με τα υπολοιπα της Stellantis

αντιστοιχο εχει και η Opel και η Citroen προσωπικα αν ηθελα τετοιου τυπου αυτοκινητο το C3 aircross μου εκανε καλυτερη εντυπωση (
 
Οταν δεν υπάρχει επιδότηση για ηλεκτρικά ή έστω μια γενναία έκπτωση από τις αντιπροσωπείες θα είναι αναμενόμενο να μην πουλάνε