Αυτοκινητιστικά νέα

Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

ΚΑΡΑΧΛΙΔΑΤΟΣ ΟΔΟΣΤΡΩΤΗΡΑΣ ΜΕ 777 ΗΡ ΣΕ ΤΙΜΗ ΣΚΟΤΩΜΑ.... http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...ORT&customerIdsAsString=&lang=en&pageNumber=4


Η τιμή ειναι μούφα με καραμπινατη μάλιστα. Το αυτοκίνητο αυτό στην Ελλάδα επειδή εχω φέρει ενα και μοναδικό του στοιχισε με ελληνικά νουμερα 1.000.000 Ευρώ . Καλή Ανάσταση-bye-
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Η τιμή ειναι μούφα με καραμπινατη μάλιστα. Το αυτοκίνητο αυτό στην Ελλάδα επειδή εχω φέρει ενα και μοναδικό του στοιχισε με ελληνικά νουμερα 1.000.000 Ευρώ . Καλή Ανάσταση-bye-

Δεν αμφιβάλλω για το μύριο που πλήρωσε ο πελάτης αλλά πως εξηγείς οτι και άλλες rolls είναι σε παρόμοια τιμή??
 
Λοιπον το αυτοκινητο καινούργιο εχει τιμοκαταλογο με βασικό εξοπλισμό χωρίς να ζητάει τρελλά δερματα κτλ γυρω στα 600.000 και πανω χωρίς ΦΠΑ και χωρίς δασμό.

Αν λοιπον τα βαλετε ειναι πχ

600.000 χ 19% = 123.500
600.000 χ 50% = 300.000

Συνολο 600.000 Βασική τιμή + 123.500 ΦΠΑ + 300.000 Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης = 1.023.500 Ευρω .


Η θωρακισμένη ξεκιναει από 1.000.000 περιπου συμπεριλαβανωμενου του ΦΠΑ στη Γερμανία οποτε θα πρεπει εω να προστεθει το 50% φόρου εισαγωγής αρα 1.500.000 και βλέπουμε...

Παιδια αυτοκίνητα εισάγω και πουλάω και δεν σας κανω τον εξυπνο, αντιθετα το mobile ειναι γεματο απατεώνες που παιρνεις τηλέφωνο και δεν υπαρχουν καν και απλά πάνε να σου φανε την προκαταβολή -bye-
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

avclub1k.jpg


avclub2.jpg


avclub3c.jpg

Τι χαλια ειναι αυτα? Δεν μπορουν να προσλαβουν εναν σχεδιαστη της προκοπης?

Ασε που το ταμπλο ειναι εντελως αντιεργονομικο...
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Η τιμή ειναι μούφα με καραμπινατη μάλιστα. Το αυτοκίνητο αυτό στην Ελλάδα επειδή εχω φέρει ενα και μοναδικό του στοιχισε με ελληνικά νουμερα 1.000.000 Ευρώ . Καλή Ανάσταση-bye-

Αληθεύει οτι δεν μπορει να αγορασει ο οποιοσδήποτε πλούσιος Rolls Royce? Εχω ακούσει μια παλιά ιστορία ότι αρνήθηκε η εταιρεία να πουλήσει ενα αυτοκίνητο στον Κοκοτα τον τραγουδιστη. Δεν ξερω κατα ποσο στεκει.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Αληθεύει οτι δεν μπορει να αγορασει ο οποιοσδήποτε πλούσιος Rolls Royce? Εχω ακούσει μια παλιά ιστορία ότι αρνήθηκε η εταιρεία να πουλήσει ενα αυτοκίνητο στον Κοκοτα τον τραγουδιστη. Δεν ξερω κατα ποσο στεκει.

Δεν ισχύει αυτό που λες .Οποιος θελει αγοράζεο οτι θελει .Αυτό με τον Κοκοτα ειναι αλλη περίπτωση και εχει να κανει με τον Ωνασση και τιποτε αλλο .

Οποιος εχει χρημα το ξοδευει όπως θελει. Και αγοράζει οτι αμαξι θελει
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Τι χαλια ειναι αυτα? Δεν μπορουν να προσλαβουν εναν σχεδιαστη της προκοπης?

Ασε που το ταμπλο ειναι εντελως αντιεργονομικο...

Χαλια?:confused:

Δε νομιζω οτι ειναι χαλια,το αντιθετο μαλιστα.

Βεβαια και εμενα τα τελευταια χρονια,τα πισω μερη των αυτοκινητων εχω παρατηρησει δε μου αρεσουν και τοσο.Αλλα αυτο,τουλαχιστον απο μπροστα φαινεται ωραιο.

Ειναι και γουστα βεβαια αυτα.
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Αληθεύει οτι δεν μπορει να αγορασει ο οποιοσδήποτε πλούσιος Rolls Royce? Εχω ακούσει μια παλιά ιστορία ότι αρνήθηκε η εταιρεία να πουλήσει ενα αυτοκίνητο στον Κοκοτα τον τραγουδιστη. Δεν ξερω κατα ποσο στεκει.

Αυτό ισχύει για όσες εταιρείες παράγουν απόλυτα καθορισμένο αριθμό αυτοκινήτων απο κάθε μοντέλο και η ζήτηση υπερβαίνει την προσφορά.

Παράδειγμα η Ferrari. Και πάλι μιλάμε για αγορά καινούριου απο αντιπροσωπεία και όχι δεύτερο χέρι

Άν ζητήσεις κάποιο απο τα μοντέλα σε καταχωρούν (ή καταχωρίζουν σύμφωνα με τους φιλόλογοι) στους υποψήφιους πελάτες και εν καιρώ σε ειδοποιούν αν έχεις επιλεχθεί να αγοράσεις το αυτοκίνητο.
 
Τα υβριδικά θα συνεχίσουν για κάποιο χρονικό διάστημα ακόμη να έχουν υπερυψωμένο το πίσω μέρος λόγω μεγέθους μπαταρίας, εκτός κι αν βρεθεί κάποιος ιδιοφυής σχεδιαστής και σκαρφιστεί καμιά πατέντα.

Πάντως μου θυμίζει λίγο ρενώ μεγκάν κουπέ
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Τα υβριδικά θα συνεχίσουν για κάποιο χρονικό διάστημα ακόμη να έχουν υπερυψωμένο το πίσω μέρος λόγω μεγέθους μπαταρίας, εκτός κι αν βρεθεί κάποιος ιδιοφυής σχεδιαστής και σκαρφιστεί καμιά πατέντα.

Πάντως μου θυμίζει λίγο ρενώ μεγκάν κουπέ

... με το πίσω τζάμι από C4 :BDGBGDB55:
 
Τα υβριδικά θα συνεχίσουν για κάποιο χρονικό διάστημα ακόμη να έχουν υπερυψωμένο το πίσω μέρος λόγω μεγέθους μπαταρίας, εκτός κι αν βρεθεί κάποιος ιδιοφυής σχεδιαστής και σκαρφιστεί καμιά πατέντα.

Πάντως μου θυμίζει λίγο ρενώ μεγκάν κουπέ

Βασικα δεν εννοω μονο για τα υβριδικα.

Για παραδειγμα το πισω μερος του Ford Mondeo πως ειναι ετσι?Ενω απο μπροστα ειναι γαματο.

Και σε αλλα πολλα εχω παρατηρησει το πισω μερος δε μου αρεσει,αλλα δε μου ερχεται στο μυαλο τωρα σε ποια.Βεβαια,σε αλλα πολλα μου αρεσει.


Μωρε μπας και εχουμε γινει πολυ περιεργοι?!:D
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Αυτό ισχύει για όσες εταιρείες παράγουν απόλυτα καθορισμένο αριθμό αυτοκινήτων απο κάθε μοντέλο και η ζήτηση υπερβαίνει την προσφορά.

Παράδειγμα η Ferrari. Και πάλι μιλάμε για αγορά καινούριου απο αντιπροσωπεία και όχι δεύτερο χέρι

Άν ζητήσεις κάποιο απο τα μοντέλα σε καταχωρούν (ή καταχωρίζουν σύμφωνα με τους φιλόλογοι) στους υποψήφιους πελάτες και εν καιρώ σε ειδοποιούν αν έχεις επιλεχθεί να αγοράσεις το αυτοκίνητο.

Ουτε αυτό ισχυει.Πχ H Ferrari δίνει προτεραιότητα στους κατόχους που εχουν ηδη παρει η εχουν σχεση από παλιά και μετά δινουν σε κάποιον που πήγε 1η φορά .

Και παλι ομως ρωτουν τον ηδη κάτοχο αν ενδιαφερεται αμεσα και σοβαρά γιατί αμα εμφανιστεί κάποιος με το χρημα το πουλάνε και μαλιστα ανοιγουν και τη νύχτα το μαγαζι να το παρει. Οι υπολοιπες λίστες ειναι ψυχολογικές και καλά να ανεβάσουν το ενδιαφέρον .

Εμενα ενας πελάτης μου, μου ζητησε την California που εχει 1 χρόνο και βαλε αναμονή και δεν ηταν στη λίστα και μολις εσκασε με το μετρητο την πήρε αμεσα . Οποιος εχει χρήμα παιρνει απλά τον κρατανε λίγο σε αγωνία μεχρι να παρουν οι "VIP" και καλά... πρωτα .

Οσο αφορά αν η ζητηση ξεπερνα την προσφορά ουτε αυτό ισχυει. Κατ αρχάς γινεται ρεζερβε από αντιπροσωπειες ανα τον κόσμο , οι οποιοι εκτιμουν τι θα πουλήσουν αλλά στην πορεία και μεχρι να ετοιμαστεί το αμάξι πολλά ακυρωνονται και τα δίνει το εργοστασιο σε αλλες χωρες .
 
Το νέο Coupe της Volkswagen

Πρόκειται για το δίθυρο υβριδικό μοντέλο με το όνομα Compact Coupe που μόλις παρουσιάστηκε στην έκθεση του Ντιτρόιτ.
Το αυτοκίνητο είναι σε μορφή concept χωρίς να έχουν ανακοινωθεί περαιτέρω στοιχεία σχετικά με την πιθανή κατασκευή
του, ενώ θα χρησιμοποιεί κινητήρα TSI.


avclub1.jpg
avclub2d.jpg



Το Volkswagen Compact Coupe concept, δείχνει με τον καλύτερο τρόπο το πώς μπορεί να είναι το μελλοντικό coupe της εταιρείας.
Το αυτοκίνητο σε καμία περίπτωση δεν ξεφεύγει από τη σχεδιαστική τάση που έχει ακολουθήσει η VW στα τελευταία της μοντέλα,
όπως τα Polo και Golf. Ο σχεδιασμός οφείλεται στους Klaus Bischoff και Walter de Silva (υπεύθυνο σχεδιασμού της VW Design, και
υπεύθυνο σχεδιασμού του VW Group αντίστοιχα). Η διάταξη είναι 2+2 θέσεων με τέσσερα μπάκετ στο εσωτερικό, ενώ για όσους
οι αποθηκευτικοί χώροι παίζουν σημαντικό ρόλο, το Compact Coupe θα μπορεί να φιλοξενήσει έως 380 λίτρα αποσκευών.


Από πλευράς κινητήρα θα χρησιμοποιεί το γνωστό 1,4 TSI με την απόδοση στους 150 ίππους και τα 240 Nm ροπής. Η μετάδοση στους
τροχούς θα γίνεται από το 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG, ενώ το υβριδικό σύστημα θα ολοκληρώνεται από έναν
ηλεκτροκινητήρα που θα αποδίδει 27 επιπλέον ίππους, με την ηλεκτρική ενέργεια να αποθηκεύεται σε μπαταρίες ιόντων λιθίου. Επίσης
θα υπάρχει ένα σύστημα που για την περαιτέρω εξοικονόμηση ενέργειας θα αποσυμπλέκει το κιβώτιο DSG από τον κινητήρα με στόχο
τη μείωση των τριβών. Τα 0-100 χ.α.ω. θα έρχονται σε μόλις 8,6 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα θα είναι τα 227 χ.α.ω.


Η κατανάλωση του αυτοκινήτου θα είναι τα 4,2 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 θα είναι της τάξης των μόλις 98
γρ./χιλιόμετρο. Οι διαστάσεις του μοντέλου είναι τα 4.540x1.780x1.41 χιλ. για ΜxΠxΥ ενώ το μεταξόνιο κυμαίνεται στα 2.650 χιλ.

(πηγή: autoτρίτη)
 
Το φθινόπωρο θα κυκλοφορήσει το SUV της Mini


Τον ερχόμενο Μάρτιο στη Γενεύη θα κάνει την πρώτη του επίσημη εμφάνιση το νέο μοντέλο της Mini το οποίο θα ανήκει στην κατηγορία
των οχημάτων ελευθέρου χρόνου. Το γερμανικό SUV (ή crossover) θα φέρει κατά 99% την ονομασία Countryman και θα προσφέρει το
κάτι διαφορετικό από αυτό που μας έχει συνηθίσει η μάρκα.


Όπως ήταν αναμενόμενο οι Γερμανοί δεν έδωσαν περισσότερα στοιχεία για το νέο μοντέλο της Mini που θα ξεπερνά σε μήκος τα τέσσερα
μέτρα και θα έχει πέντε πόρτες όπως άλλωστε συμβαίνει με τα περισσότερα οχήματα ελευθέρου χρόνου. Αυτό θα είναι και το πρώτο
πεντάθυρο μοντέλο Mini! Όσον αφορά την ποιότητα δεν χρειάζεται συστάσεις αφού ακολουθεί τα πρότυπα της μάρκας.

Η τετρακίνηση θα είναι ηλεκτρονική και θα προσαρμόζεται ανάλογα με τις συνθήκες του οδοστρώματος αλλά και τις.. ορέξεις του οδηγού.


Η διάθεσή του θα ξεκινήσει στην ευρωπαϊκή αγορά το Φθινόπωρο με τιμές να παραμένουν ακόμα άγνωστες. (πηγή: zougla.gr)



avclub1p.jpg
avclub2.jpg
avclub3n.jpg
 
Last edited:
Αντε να σας πω και εγω μια ειδησουλα που την εμαθα κατευθειαν απο την "πηγη"
(βασικα δεν ξερω αν εχει γενικως κυκλοφορησει, δεν παρακολουθω)

Απο τον Απριλη του '11 τελος οι ατμοσφαιρικοι βενζινοκινητηρες στα bmw. Μονο turbo.
Απο ιπποδυναμεις, στα 1600 cc για παραδειγμα, θα εχουμε 180 αλογατα
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Από πλευράς κινητήρα θα χρησιμοποιεί το γνωστό 1,4 TSI με την απόδοση στους 150 ίππους και τα 240 Nm ροπής. Η μετάδοση στους[/SIZE][/FONT]
τροχούς θα γίνεται από το 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG, ενώ το υβριδικό σύστημα θα ολοκληρώνεται από έναν
ηλεκτροκινητήρα που θα αποδίδει 27 επιπλέον ίππους, με την ηλεκτρική ενέργεια να αποθηκεύεται σε μπαταρίες ιόντων λιθίου. Επίσης
θα υπάρχει ένα σύστημα που για την περαιτέρω εξοικονόμηση ενέργειας θα αποσυμπλέκει το κιβώτιο DSG από τον κινητήρα με στόχο
τη μείωση των τριβών. Τα 0-100 χ.α.ω. θα έρχονται σε μόλις 8,6 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα θα είναι τα 227 χ.α.ω.



Ξέχασαν να αναφέρουν αν θα φοράνε τους ιδιους κλασικους VW μηχανισμους παραθύρων :grinning-smiley-043
 
Με τα πλαστικα "αυτακια" απο μαμα, που γινονται μεταλλικα οταν πας να τα παρεις σαν ανταλλακτικα
LOL