Αυτοκινητιστικά νέα

Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Απο τον Απριλη του '11 τελος οι ατμοσφαιρικοι βενζινοκινητηρες στα bmw. Μονο turbo.
Απο ιπποδυναμεις, στα 1600 cc για παραδειγμα, θα εχουμε 180 αλογατα


Αντε, επιτέλους ξύπνησε η BMW;

τι έγινε; άρχισαν τα σφιξίματα στις πωλήσεις με τα χιλιάδες κυβικά;...
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Αντε, επιτέλους ξύπνησε η BMW;

τι έγινε; άρχισαν τα σφιξίματα στις πωλήσεις με τα χιλιάδες κυβικά;...

Απο οτι ξερω η bmw δεν εχει σφιχτει και τοσο με τις πωλησεις της (συγκριτικα τουλαχιστον με τους ανταγωνιστες της, και μαλλον και γενικοτερα με την ολη αγορα).
Δεν ξερω αν το κανει λογω ανταγωνισμου ( τα μερσεντε εχουν αυτο τον κομπρεσορα πως τον λενε για βγαζουν κατι παραπανω) ή στα πλαισια οικονομιας καυσιμου να πω ?? Φορολογιας ??? Δε ξερω.
Τα 2λιτρα θα βγαζουν στα 240 με 260 αλογατα παντως
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Απο οτι ξερω η bmw δεν εχει σφιχτει και τοσο με τις πωλησεις της (συγκριτικα τουλαχιστον με τους ανταγωνιστες της, και μαλλον και γενικοτερα με την ολη αγορα).
Δεν ξερω αν το κανει λογω ανταγωνισμου ( τα μερσεντε εχουν αυτο τον κομπρεσορα πως τον λενε για βγαζουν κατι παραπανω) ή στα πλαισια οικονομιας καυσιμου να πω ?? Φορολογιας ??? Δε ξερω.
Τα 2λιτρα θα βγαζουν στα 240 με 260 αλογατα παντως
+1..
Κατα κύριο λόγο η οικονομία καυσίμου και το κέρδος στην τσέπη τους.Compressor έχει χρόνια η mercedes αλλά κ αυτή όπως σχεδόν όλες οι εταιρείες καταφεύγουν στην λύση του turbo πλέον.
p.s.δυστυχώς ακόμα και τα M θα βγαίνουν με turbo..
 
τα Μ απασχολουν πολυ μικρο ποσοστο πωλησεων.
(και βασικα δεν ξερω τιποτα για τους κινητες των Μ. Μηπως "τιμης ενεκεν" θα τα αφησουν ως εχει? Ειδωμεν )

Καλα να ειμαστε, μπεμβε ψωνιζουμε :D
 
Δεν μπορώ να καταλάβω την επιμονή της εποχής όπου βάζουν τούρμπο σε όσα κυβικά να είναι, με οποιοδήποτε κόστος αργότερα...γιατί όλα τα τούρμπο, ακόμα κ ΑΝ δεν βγάλουν προβλήματα, χρειάζονται καλή συντήρηση κ φυσικά σεβασμό στην χρήση τους...για να μην μιλήσω για την κατανάλωση την αυξημένη...

Τέλος πάντων, καλό είναι να υπάρχουν επιλογές για όλους μας !!
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Δεν μπορώ να καταλάβω την επιμονή της εποχής όπου βάζουν τούρμπο σε όσα κυβικά να είναι, με οποιοδήποτε κόστος αργότερα...γιατί όλα τα τούρμπο, ακόμα κ ΑΝ δεν βγάλουν προβλήματα, χρειάζονται καλή συντήρηση κ φυσικά σεβασμό στην χρήση τους...για να μην μιλήσω για την κατανάλωση την αυξημένη...

Τέλος πάντων, καλό είναι να υπάρχουν επιλογές για όλους μας !!

Αναφορικα με την αυξημενη καταναλωση εχω ενα παραδειγματακι που δειχνει το αντιθετο:

Φιλος με 2000cc και 195 αλογα (τουρμο) κανει την ιδια διαδρομη με εμενα καθημερινα, και καιει 8 με 8,5.
Εγω με τα ιδια κυβικα, 175 αλογα, ατμοσφαιρικον 9,3 (το ελαχιστο)

Περι συντηρησης και σεβασμο στην χρηση για τα τουρμο δεν μπορω να πω, αλλα μπορω να πω για τα bmw (για να μην γενικευω, το δικο μου συγκεκριμενα) απο πλευρας συντηρησης (σε ευρω/ανταλλακτικα), οπως λενε και τωρα την ατακα. "δεν υπαρχει".
Πχ. 90000χλμ και εχω αλλαξει μονο λαδια+φιτρα. nothing else. (125 ευρω κοστος αλλαγης λαδιων)
Τακακια, ραντεβου στα 120.000 (περιπου) χλμ
 
Κατανάλωση στο τούρμπο υπάρχει μόνο αν το ''πατήσεις''.
Ειδάλλως καίει τα ίδια με ενα μοτέρ αντίστοιχου κυβισμού.Για αυτό και όλοι πλέον καταφεύγουν στην τοποθέτηση του.
 
Δεν μπορώ να καταλάβω την επιμονή της εποχής όπου βάζουν τούρμπο σε όσα κυβικά να είναι, με οποιοδήποτε κόστος αργότερα...γιατί όλα τα τούρμπο, ακόμα κ ΑΝ δεν βγάλουν προβλήματα, χρειάζονται καλή συντήρηση κ φυσικά σεβασμό στην χρήση τους...για να μην μιλήσω για την κατανάλωση την αυξημένη...

Τέλος πάντων, καλό είναι να υπάρχουν επιλογές για όλους μας !!

Μιχάλη τα τουρμπο της BMW δεν εχουν σχεση με τα τουρμπο που ξεραμε .Κατ αρχάς δε ειναι με 1 χοάνη , είναι με 2 και μικρά διαφορετικά .Δεν θελουν όπως παλιά να βαλεις μπρος και μετα από 5 λεπτά να φυγεις όπως και όταν πας να σβησεις περιμένεις και δεν το κανεις με υψηλή πίεση .

Εχουν διαφορετικό σχεδιασμό πιεζοηλεκτρικά και καταναλώνουν από συγκεκριμένη πίεση και πανω που ειναι φυσιολογίκό , αλλά αυτά αποθηκευουν ενεργεια και μετά την στελνουν.
Εχουν τεράστιες διαφορές με τα παλιά γι αυτό και ακολουθει η Mercedes και ετσι θα κανει στα ηδη υπάρχοντα η AUDI
 
Εγώ έχω να σας πω το εξής :

Φίλος με τούρμπο audi Α3 1800 καινούργιο με τα 160 άλογα, καίει εντός πόλης κάθε ημέρα κατά μέσο όρο 9.5 με 10 λίτρα, όταν εγώ στα ίδια κυβικά καίω 8 με 8.5.

Επίσης, άλλος φίλος με ολοκαίνουργιο vw golf tsi 1400 με 160 άλογα, καίει περί των 9 λίτρων από Αθήνα έως Βόλο, όταν εγώ είμαι στα 7 και πηγαίνουμε μαζί, με τουλάχιστον 140-160 χλμ.

Το compressor είναι άλλο 'πράγμα', δεν το βάζω στην κουβέντα.

Το θέμα της συντήρησης όμως των τούρμπο ;;

Άλλος φίλος με audi A3 1800 S3, με 100.000 χλμ, έβγαλε πρόβλημα στην τουρμπίνα, την άλλαξε κ πλήρωσε μαζί με εργατικά περί των 3.000 ευρώ......

Αυτό σημαίνει ότι όλα τα τούρμπο κάποια στιγμή ή σπάνε ή θέλουν ΚΑΛΗ επισκευή-συντήρηση. Κ φυσικά όσα λιγότερα τα κυβικά του μοτέρ, τόσο πιο προβληματικά είναι τα αυτοκίνητα...

Τέλος, το τούρμπο δείχνει αδυναμία παραγωγής δύναμης από ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ. Και δεν αναφέρομαι τόσο στα νούμερα, χ άλογα κτλ, αλλά στο κατά πόσο ένα σύστημα μπορεί να μεταφέρει την δύναμη του μοτέρ καλά στον δρόμο.
 
ΕΧΟΥΝ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΙΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ. ΚΙ ΑΥΤΟ ΛΟΓΩ ΤΡΟΜΕΡΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΙΣΜΟ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ. ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΗ ΔΥΝΑΜΗ ΧΑΜΗΛΑ ΠΟΥ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΝΑΓΚΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΨΗΛΟΣΤΡΟΦΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ.
Η BMW ΕΒΑΛΕ ΗΔΗ ΣΤΗΝ ΓΡΗΓΟΡΗ Χ6 V8 4,8 LIT ME 550HP ΑΝΤΙ ΤΟΥ ΥΠΑΡΧΟΝΤΟΣ V10 ME 507 HP. ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΕΜΠΡΟΣ. ΑΣΕ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΡΟΜΕΡΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΟΡΙΟ ΤΟΥ.
 
Αγαπητέ tigergreg διαφωνώ 100% στο κομμάτι της βελτίωσης.

Για να "παίξεις" με έναν τουρμπάτο κινητήρα κ να θες κ αξιοπιστία, τότε πρέπει να αλλάξεις όλα τα σωθικά του μοτέρ, για να αντέχουν τις υψηλότερες πιέσεις, της φυσικά μεγαλύτερης τουρμπίνας που θα βάλεις, για να 'παίξεις'´πάντα.

Κ για να μην νομίζετε ότι κάνω πλάκα, διαβάστε για τα προβλήματα στα μοτέρ 1400 της vw με τα πολλά άλογα, από τα 160 κ πάνω, που γράφουν όλοι στα διάφορα φόρουμς, είτε ελληνικά είτε ξένα. Σπασμένα μοτέρ, χάσιμο πίεσης ξαφνικά, σπασμένες τουρμπίνες κ.α. πολλά.

Τέλος, όλα τα μοτέρ βελτιώνονται, υπάρχει η ασφαλής μέθοδος κ η ριψοκίνδυνη.
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Τα VW τα εχω ζησει τα τελευταια χρονια καθως η γυναικα μου εχει αλλαξει 2 Polo , το ενα το κρατησαμε 3 χρονια και ειχε βγαλει προβλημα στα πισω αμορτισερ και στο υδραυλικο τιμονι , το δευτερο στα 30,000 χιλ. (περιπου 2.5 ετων τοτε) επαθε σοβαρη βλαβη στον κινητηρα (καπακι) και ηταν 3 εβδομαδες στο συνεργειο για επισκευες...τωρα κλεινει 4ετια και σκεφτομαι να το δωσω και να παρω κανα Ιαπωνικο...

Επισης απο ποιοτητα κατασκευης χαλια (τριξιματα κτλ.)...και απο οτι εβλεπα το service ηταν γεματο με χαλασμενα Golf με τους κινητηρες 160 hp τουρμπο αλλα και με Passat...

Το συμπερασμα ειναι μακρυα απο VW , ποιοτητα κατασκευης και αξιοπιστια της πλακας...
 
Last edited:
Αγαπητέ tigergreg διαφωνώ 100% στο κομμάτι της βελτίωσης.

Για να "παίξεις" με έναν τουρμπάτο κινητήρα κ να θες κ αξιοπιστία, τότε πρέπει να αλλάξεις όλα τα σωθικά του μοτέρ, για να αντέχουν τις υψηλότερες πιέσεις, της φυσικά μεγαλύτερης τουρμπίνας που θα βάλεις, για να 'παίξεις'´πάντα.

Κ για να μην νομίζετε ότι κάνω πλάκα, διαβάστε για τα προβλήματα στα μοτέρ 1400 της vw με τα πολλά άλογα, από τα 160 κ πάνω, που γράφουν όλοι στα διάφορα φόρουμς, είτε ελληνικά είτε ξένα. Σπασμένα μοτέρ, χάσιμο πίεσης ξαφνικά, σπασμένες τουρμπίνες κ.α. πολλά.

Τέλος, όλα τα μοτέρ βελτιώνονται, υπάρχει η ασφαλής μέθοδος κ η ριψοκίνδυνη.

Αδερφέ Μιχάλη διάβασες τι σου γραψαμε ? Δεν διαφωνούμε με αυτά που λες αλλά αυτά ειναι για τα υπαρχοντα τουρμπο!!!!

Τα καινούργια λεμε δεν εχουν ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ σχεση με τα υπάρχοντα
 
Αδερφέ Μιχάλη διάβασες τι σου γραψαμε ? Δεν διαφωνούμε με αυτά που λες αλλά αυτά ειναι για τα υπαρχοντα τουρμπο!!!!

Τα καινούργια λεμε δεν εχουν ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ σχεση με τα υπάρχοντα

Μου λες δλδ για τα τούρμπο που ΘΑ εμφανισθούν από την bmw μόνο ;

Μακάρι φίλε μου να είναι έτσι κ γιατί όχι να πάρω κ εγώ...!! :grinning-smiley-043

Εγώ αναφέρομαι για τα μοτέρ που κυκλοφορούν τώρα μεταξύ μας ή παρουσιάζουν οι εταιρείες, πχ. renault, vw κτλ.
 
Και θυμίζω ότι όταν βγήκε πριν 1-2 χρόνια το μοτέρ της vw 1400 κυβικών με 170 άλογα, με τούρμπο κ compressor, το οποίο φορούσαν τα golf gt, παρουσιάστηκαν προβλήματα κ γρήγορα-γρήγορα, σταμάτησε η παραγωγή του κ τώρα βγαίνει με 160 άλογα... η δε έκδοση με τα 140 άλογα, αντικαταστάθηκε με αυτή των 122 ίππων...μέσα από συνεργείο της vw έχω άνθρωπο που μου λέει ότι όταν έρχεται gt με τα 170 άλογα κ έχει χαμηλή πίεση, του γίνεται επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου από την vw επίσημα, έτσι ώστε να βγάζει 160 άλογα.
 
Να πω την βλακεία μου κι εγώ:
Αφού είναι τόσο αξιόπιστες η BMW, Mercedes, VW κλπ γιατί δεν δίνουν 7 χρόνια εγγύηση?
(Δούλευα πριν χρόνια στα ανταλλακτικά της BMW - μιλάμε για πίκρα)
 
Μου λες δλδ για τα τούρμπο που ΘΑ εμφανισθούν από την bmw μόνο ;

Μακάρι φίλε μου να είναι έτσι κ γιατί όχι να πάρω κ εγώ...!! :grinning-smiley-043

Εγώ αναφέρομαι για τα μοτέρ που κυκλοφορούν τώρα μεταξύ μας ή παρουσιάζουν οι εταιρείες, πχ. renault, vw κτλ.


Οχι ρε φίλε , μιλάμε γι αυτά που παρουσιάζουν τωρα η BMW, αυτά που θα βαλει η mercedes και αυτά που εξελίσει η AUDI/VW .
Για τα τωρινά και τα προβλήματα τους συμφωνω κι εγω .
 
Να πω την βλακεία μου κι εγώ:
Αφού είναι τόσο αξιόπιστες η BMW, Mercedes, VW κλπ γιατί δεν δίνουν 7 χρόνια εγγύηση?
(Δούλευα πριν χρόνια στα ανταλλακτικά της BMW - μιλάμε για πίκρα)

Δημήτρη μου αφού δουλευες στην BMW θα πρεπει να γνωριζόμαστε και δεν νομίζω να ευσταθει αυτό που λες και να ειναι κριτήριο τα 7 χρόνια ..

Την πίκρα σου θελω ν ακουσω ...