Αυτοκινητιστικά νέα

Δημήτρη μου αφού δουλευες στην BMW θα πρεπει να γνωριζόμαστε και δεν νομίζω να ευσταθει αυτό που λες και να ειναι κριτήριο τα 7 χρόνια ..

Την πίκρα σου θελω ν ακουσω ...

Στην BMW Κορίνθου δούλευα το 2002-03
Η πίκρα δεν ήταν δικιά μου, ήταν των πελατών που ήσαν με το πορτοφόλι στο χέρι.
Όσοι έχουν κουπέ, ξέρουν πολύ καλά για τις τσιμούχες λχ.
Η μεγαλύτερη "πλάκα" ήταν όταν από 3 χρόνια η εγγύηση έπεσε στα 2.
Και έβλεπες παλιότερο αμάξι να είναι στην εγγύηση και πιο καινούριο εκτός.
Το τι "μαϊμουδιές" κάναμε για να μην μας τα κάνουν λίμπα, δεν περιγράφεται. (Αυτό μάλλον πρέπει να το διαγράψω μόνος μου)
Προσέξτε, δεν μιλάω για οδηγική συμπεριφορά ή για ποιότητα κατασκευής κλπ κλπ. Απλά (φέρνω ένα παράδειγμα) ξέρεις τι είναι να σου βγάλει ζημιά 6000 ένα αμάξι 2 χρόνων και 2 μηνών?
 
Στην BMW Κορίνθου δούλευα το 2002-03
Η πίκρα δεν ήταν δικιά μου, ήταν των πελατών που ήσαν με το πορτοφόλι στο χέρι.
Όσοι έχουν κουπέ, ξέρουν πολύ καλά για τις τσιμούχες λχ.
Η μεγαλύτερη "πλάκα" ήταν όταν από 3 χρόνια η εγγύηση έπεσε στα 2.
Και έβλεπες παλιότερο αμάξι να είναι στην εγγύηση και πιο καινούριο εκτός.
Το τι "μαϊμουδιές" κάναμε για να μην μας τα κάνουν λίμπα, δεν περιγράφεται. (Αυτό μάλλον πρέπει να το διαγράψω μόνος μου)
Προσέξτε, δεν μιλάω για οδηγική συμπεριφορά ή για ποιότητα κατασκευής κλπ κλπ. Απλά (φέρνω ένα παράδειγμα) ξέρεις τι είναι να σου βγάλει ζημιά 6000 ένα αμάξι 2 χρόνων και 2 μηνών?

Στον Μωραιτη μαλλον εννοείς γιατί τότε εγω ημουν Δ/ντης στην Ιntercar και γνωρίζω αυτά που λες .
Αυτά ομως συμβαινουν σε ολα τα αυτοκίνητα είτε ειναι ακριβα η φτηνα .Για μπες σε συνεργεια renault , ford κτλ να δεις που κλαινε μάνες και παιδιά .... τα ιδια γινονται παντου.
Για την εγγυηση δεν τα λες σωστα. Τα 2 χρόνια ειναι από το εργοστασιο και ο επιπλέον χρόνος από την εταιρεία τότε και με βαση το block exeption θα ηταν παρανομος αν συνεχιζόταν .
Τέλος αυτά τα παραδεόιγματα που φέρνεις ειναι και σε πιο φτηνά αυτοκίνητα . Ξερεις οπως λες τι ειναι να αγοράσεις αυτοκινητο καινούργιο με 10.000 ευρω και μετά από 1 χρόνο να θες 4.000 για επισκευές ? Τι να πεις .
Λοιπον μην τα ισοπεδωνουμε όλα .Το τεέιο αυτοκίνητο δεν υπάρχει .Αμα υπήρχε θα μεγάλωνε η ανεργία και θα κλειναν ολα τα συνεργεία :grinning-smiley-043

Οσο για τις μαιμουδιες που λες ΟΛΑ τα συνεργεία αυτοκινητων ολων των εταιρειών τα κανουν .
 
Last edited:
Δεν τα ισοπεδώνω, απλά θεωρώ ότι 2 χρόνια εγγύηση είναι πολύ λίγα, σε σχέση με τα 7 πχ της HONDA.
Κατά τ άλλα, μια 330 ή μια Μ3 μου έχει λείψει οδηγικά
 
Δεν τα ισοπεδώνω, απλά θεωρώ ότι 2 χρόνια εγγύηση είναι πολύ λίγα, σε σχέση με τα 7 πχ της HONDA.
Κατά τ άλλα, μια 330 ή μια Μ3 μου έχει λείψει οδηγικά

Και Huyndai δίνει εφ ορου ζωής σερβις και 7 χρόνια αλλά δεν εχω δει να αγοράζει ο κόσμος σαν τρελλός .:drummer:
 
Και η ΚΙΑ δίνει πολλά χρόνια εγγύηση, 7 αν δεν κάνω λάθος.

Μια χαρά πωλούν κ η ΚΙΑ κ η Hyundai πάντως...ότι μπορεί ο καθένας αγοράζει.


Και ομως δεν ειναι ετσι .Εχω καθε μηνα τα στοιχεια του Συνδεσμου για τις ταξινονομήσεις λόγω της δουλειας μου .Λοιπον σου λεω ενα παραδειγμα μήνα ταξινομήσεων καινούργιων αυτοκινητων

MB 700
BMW 510
AUDI 500
KIA 300
ALFA ROMEO 150 και παει λεγοντας ειπες κάτι?-bye-
 
Διαβάζω αυτή τη συζήτηση και πραγματικά απορώ αν αυτά που γράφονται τα έχουμε δει με τα μάτια μας ή αν αποτελούν urban legend.

Για να μη θεωρηθώ μεροληπτικός, σας ενημερώνω πως από τα χέρια μου έχουν περάσει ΠΟΛΛΑ Γερμανικά, Γαλλικά και Ιαπωνικά αυτοκίνητα. Αυτή τη στιγμή έχω ενα Golf MkV GTI DSG, ενα RAV4 (τελευταίο μοντέλο) και ενα άλλο επίσης Γερμανικό κύρους το οποίο δεν υπάρχει λόγος ν' αναφέρω.

Ως προς τις παρατηρήσεις για τα VW, θα διαφωνήσω εν μέρει με τον αγαπητό κατά τα άλλα Υπερίωνα. Ναι, βγάζουν μικρές και χαζές βλάβες όπως γρύλους παραθύρων και πολλαπλασιαστές. Ναι, τα εξουσιοδοτημένα είναι της μαύρης συμφοράς. Ναι, τα ανταλλακτικά και τα service είναι πανάκριβα. Λυπάμαι όμως, θα διαφωνήσω στα υπόλοιπα. Το Golfάκι μου έχει 90.000km, είναι πειραγμένο και δεν έχει κάνει ΤΣΙΚ. Η ποιότητα κατασκευής του μπορεί να μην είναι εφάμιλλη της AUDI αλλά ποτέ δεν είχα τριγμούς ή αδικαιολόγητες φθορές. Είναι τιμιότατο, αξιοπρεπέστατο, ασφαλέστατο, έχει κύρος, επιδόσεις και δεδομένης της ισχύος του (260 bhp) και του βάρους του (1434kg) η κατανάλωσή του (11,4 lt σε συνθήκες καθημερινής Αθηναϊκής τρέλλας) είναι λογικότατη. Μη μου πείτε ότι ένα Type-R καίει λιγότερο γιατί απλούστατα ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ._

Όσον αφορά τις άλλες παρατηρήσεις για την αξιοπιστία των turbo κινητήρων, τι να σχολιάσω? Τα σφυρήλατα εντόσθια? Τα ενισχυμένα μπλοκ? Το αναβαθμισμένο σύστημα μετάδοσης? Προσωπικά δεν έχει περάσει από τα χέρια μου αυτοκίνητο turbo που να μη σκαλίσω και ΠΟΤΕ δεν αντιμετώπισα αυτά τα τραγικά προβλήματα που προαναφέρθηκαν. 3000 ευρώ για τουρμπίνα S3 8L? Η πολλαπλή κοστίζει 200 ευρώ και η τουρμπίνα 800. Μήπως ο εν λόγω κύριος είχε κάνει κάποια βελτίωση της μαύρης συμφοράς και ράγισε καπάκι από θερμοκρασίες (λέγε με φτωχό μίγμα)? Εγώ στο παλαιό μου S3 (επίσης πειραγμένο) το μόνο που άλλαζα ήταν σκάστρες και MAF.

Εν πάσει περιπτώσει, εγώ αγαπητοί μου ξέρω πως χτυπώ τη λαμαρίνα του RAV και κάνει σα τσίγκος. Ξέρω πως όταν βρέχει πρέπει ν' αυξήσω το volume γιατί ο ήχος της βροχής στην οροφή υπερκαλύπτει τα πάντα. Ξέρω πως ο συμπλέκτης του έχει αντικατασταθεί 2 φορές, τα πίσω αμορτισέρ άλλες 2, οι καθρέπτες κλείνουν από την αεροδυναμική αντίσταση, το κιβώτιο δεν παίρνει εύκολα την 1η και τα ημίμπαρα κρεμαγιέρας χρήζουν αντικατάστασης κάθε λίγο και λιγάκι και όλα αυτά χωρίς χρήση εκτός δρόμου. Ξέρω πως πίσω χοροπηδάει σα καγκουρώ και πως ο κλιματισμός του εξασφαλίζει μόνιμη ψύξη στο πρόσωπο από Μάιο έως Οκτώβριο. Ξέρω επίσης πως τα πλαστικά του είναι από ανακυκλωμένα κεσεδάκια γιαουρτιών, η εργονομία του πάσχει, το image του είναι ανύπαρκτο και η γενικότερη τεχνολογία του θυμίζει κάτι από Sputnik.

Μετά είναι και η όλη Ιαπωνική φιλοσοφία: Λενε για θερμαινόμενα καθίσματα και εννοούν πως θα ζεσταίνεται ο πισινός σου αλλά θα παγώνει η πλάτη σου. Έχουν άλλη βάση για τον αντιθαμβωτικό και άλλη για τον αισθητήρα βροχής, με τα καλώδια και στους δύο να φαίνονται από τους αισθητήρες έως το κάλυμα της οροφής. Το αυτόματο σύστημα προβολέων για τα τούνελ έχει σχεδιαστεί προφανώς από βρυκόλακες και απευθύνεται αποκλειστικά σε οδηγούς-νυχτερίδες (βλ. BATMAN). Στα διάφορα κουμπάκια δε μπορούσαν να βάλουν τα σύμβολα των καθρεπτών ή των παραθύρων αλλά έπρεπε να γράψουν με 8άρι font 'MIRROR', 'WINDOWS' κλπ. Επίσης θα πρέπει να γνωρίζεις το σύστημα Μπράιγ γιατί τα κουμπιά αυτά δε φωτίζονται καν. Θα μπορούσα να γράφω επί ώρες αλλά ειλικρινά συγχίζομαι.

Για το τέλος άφησα τα 7 χρόνια εγγύησης. 7 χρόνια εγγύησης σημαίνει πως επί 7 χρόνια θα πρέπει να σε αρμέγει ο κάθε Σφακιανάκης για το Honda σου, ο κάθε Σαρακάκης για το Mitsubishi σου, ο τάδε και ο δείνα. Το τραγικό είναι πως μετά από 7 χρόνια το αυτοκίνητό σου έχει φτάσει να κοστίζει όσο ένα γεύμα σε ενα gourmet εστιατόριο. Λιγότερο κι απ' τα τέλη κυκλοφορίας σου. Κακά τα ψέμματα, η καλύτερη εποχή να αντικαταστήσεις ενα αυτοκίνητο είναι στα 3-4 χρόνια max. Και αυτά τα 4 χρονάκια, κρίμα είναι να μη τα χαρείς γιατί διάβασες στο Auris Club (λέμε τώρα) πως οι TSI σπάνε, καίνε και δεν πάνε.
 
Μιχάλη τα τουρμπο της BMW δεν εχουν σχεση με τα τουρμπο που ξεραμε .Κατ αρχάς δε ειναι με 1 χοάνη , είναι με 2 και μικρά διαφορετικά .Δεν θελουν όπως παλιά να βαλεις μπρος και μετα από 5 λεπτά να φυγεις όπως και όταν πας να σβησεις περιμένεις και δεν το κανεις με υψηλή πίεση .

στο δικό μου κάνω αυτά ακριβώς που περιγράφεις παραπάνω, δεν χρειάζονται πιά?

Εγώ έχω να σας πω το εξής :


Τέλος, το τούρμπο δείχνει αδυναμία παραγωγής δύναμης από ένα ατμοσφαιρικό μοτέρ. Και δεν αναφέρομαι τόσο στα νούμερα, χ άλογα κτλ, αλλά στο κατά πόσο ένα σύστημα μπορεί να μεταφέρει την δύναμη του μοτέρ καλά στον δρόμο.

Τι να σου κάνω που δεν μπορούσα να διαθέσω παραπάνω λεφτά πριν 2,5 χρόνια να'παιρνα το Type R...μια που θεωρώ τους Honda τους καλύτερους ατμοσφαιρικούς ever

Και θυμίζω ότι όταν βγήκε πριν 1-2 χρόνια το μοτέρ της vw 1400 κυβικών με 170 άλογα, με τούρμπο κ compressor, το οποίο φορούσαν τα golf gt, παρουσιάστηκαν προβλήματα κ γρήγορα-γρήγορα, σταμάτησε η παραγωγή του κ τώρα βγαίνει με 160 άλογα... η δε έκδοση με τα 140 άλογα, αντικαταστάθηκε με αυτή των 122 ίππων...μέσα από συνεργείο της vw έχω άνθρωπο που μου λέει ότι όταν έρχεται gt με τα 170 άλογα κ έχει χαμηλή πίεση, του γίνεται επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου από την vw επίσημα, έτσι ώστε να βγάζει 160 άλογα.

Γυναίκα συνάδελφός μου κατάφερε να αλλάξει βαλβίδες στο δικό της Golf GT δυο φορές, ευτυχώς μέσα στην εγγύηση, και να πεις ότι έτρεχε...
Πληροφοριακά έχω το Peugeot 207GT εδώ και 2,5 χρόνια (τούρμπο συνεργασία PSA-BMW) και ευτυχώς δεν έχω μέχρι στιγμής κανένα πρόβλημα, απλά στην Εθνική με full throttle έχω αυτονομία περί τα 250 χλμ!!!!!!!
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Διαβάζω αυτή τη συζήτηση και πραγματικά απορώ αν αυτά που γράφονται τα έχουμε δει με τα μάτια μας ή αν αποτελούν urban legend.

Για να μη θεωρηθώ μεροληπτικός, σας ενημερώνω πως από τα χέρια μου έχουν περάσει ΠΟΛΛΑ Γερμανικά, Γαλλικά και Ιαπωνικά αυτοκίνητα. Αυτή τη στιγμή έχω ενα Golf MkV GTI DSG, ενα RAV4 (τελευταίο μοντέλο) και ενα άλλο επίσης Γερμανικό κύρους το οποίο δεν υπάρχει λόγος ν' αναφέρω.

Ως προς τις παρατηρήσεις για τα VW, θα διαφωνήσω εν μέρει με τον αγαπητό κατά τα άλλα Υπερίωνα. Ναι, βγάζουν μικρές και χαζές βλάβες όπως γρύλους παραθύρων και πολλαπλασιαστές. Ναι, τα εξουσιοδοτημένα είναι της μαύρης συμφοράς. Ναι, τα ανταλλακτικά και τα service είναι πανάκριβα. Λυπάμαι όμως, θα διαφωνήσω στα υπόλοιπα. Το Golfάκι μου έχει 90.000km, είναι πειραγμένο και δεν έχει κάνει ΤΣΙΚ. Η ποιότητα κατασκευής του μπορεί να μην είναι εφάμιλλη της AUDI αλλά ποτέ δεν είχα τριγμούς ή αδικαιολόγητες φθορές. Είναι τιμιότατο, αξιοπρεπέστατο, ασφαλέστατο, έχει κύρος, επιδόσεις και δεδομένης της ισχύος του (260 bhp) και του βάρους του (1434kg) η κατανάλωσή του (11,4 lt σε συνθήκες καθημερινής Αθηναϊκής τρέλλας) είναι λογικότατη. Μη μου πείτε ότι ένα Type-R καίει λιγότερο γιατί απλούστατα ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ._

Όσον αφορά τις άλλες παρατηρήσεις για την αξιοπιστία των turbo κινητήρων, τι να σχολιάσω? Τα σφυρήλατα εντόσθια? Τα ενισχυμένα μπλοκ? Το αναβαθμισμένο σύστημα μετάδοσης? Προσωπικά δεν έχει περάσει από τα χέρια μου αυτοκίνητο turbo που να μη σκαλίσω και ΠΟΤΕ δεν αντιμετώπισα αυτά τα τραγικά προβλήματα που προαναφέρθηκαν. 3000 ευρώ για τουρμπίνα S3 8L? Η πολλαπλή κοστίζει 200 ευρώ και η τουρμπίνα 800. Μήπως ο εν λόγω κύριος είχε κάνει κάποια βελτίωση της μαύρης συμφοράς και ράγισε καπάκι από θερμοκρασίες (λέγε με φτωχό μίγμα)? Εγώ στο παλαιό μου S3 (επίσης πειραγμένο) το μόνο που άλλαζα ήταν σκάστρες και MAF.

Εν πάσει περιπτώσει, εγώ αγαπητοί μου ξέρω πως χτυπώ τη λαμαρίνα του RAV και κάνει σα τσίγκος. Ξέρω πως όταν βρέχει πρέπει ν' αυξήσω το volume γιατί ο ήχος της βροχής στην οροφή υπερκαλύπτει τα πάντα. Ξέρω πως ο συμπλέκτης του έχει αντικατασταθεί 2 φορές, τα πίσω αμορτισέρ άλλες 2, οι καθρέπτες κλείνουν από την αεροδυναμική αντίσταση, το κιβώτιο δεν παίρνει εύκολα την 1η και τα ημίμπαρα κρεμαγιέρας χρήζουν αντικατάστασης κάθε λίγο και λιγάκι και όλα αυτά χωρίς χρήση εκτός δρόμου. Ξέρω πως πίσω χοροπηδάει σα καγκουρώ και πως ο κλιματισμός του εξασφαλίζει μόνιμη ψύξη στο πρόσωπο από Μάιο έως Οκτώβριο. Ξέρω επίσης πως τα πλαστικά του είναι από ανακυκλωμένα κεσεδάκια γιαουρτιών, η εργονομία του πάσχει, το image του είναι ανύπαρκτο και η γενικότερη τεχνολογία του θυμίζει κάτι από Sputnik.

Μετά είναι και η όλη Ιαπωνική φιλοσοφία: Λενε για θερμαινόμενα καθίσματα και εννοούν πως θα ζεσταίνεται ο πισινός σου αλλά θα παγώνει η πλάτη σου. Έχουν άλλη βάση για τον αντιθαμβωτικό και άλλη για τον αισθητήρα βροχής, με τα καλώδια και στους δύο να φαίνονται από τους αισθητήρες έως το κάλυμα της οροφής. Το αυτόματο σύστημα προβολέων για τα τούνελ έχει σχεδιαστεί προφανώς από βρυκόλακες και απευθύνεται αποκλειστικά σε οδηγούς-νυχτερίδες (βλ. BATMAN). Στα διάφορα κουμπάκια δε μπορούσαν να βάλουν τα σύμβολα των καθρεπτών ή των παραθύρων αλλά έπρεπε να γράψουν με 8άρι font 'MIRROR', 'WINDOWS' κλπ. Επίσης θα πρέπει να γνωρίζεις το σύστημα Μπράιγ γιατί τα κουμπιά αυτά δε φωτίζονται καν. Θα μπορούσα να γράφω επί ώρες αλλά ειλικρινά συγχίζομαι.

Για το τέλος άφησα τα 7 χρόνια εγγύησης. 7 χρόνια εγγύησης σημαίνει πως επί 7 χρόνια θα πρέπει να σε αρμέγει ο κάθε Σφακιανάκης για το Honda σου, ο κάθε Σαρακάκης για το Mitsubishi σου, ο τάδε και ο δείνα. Το τραγικό είναι πως μετά από 7 χρόνια το αυτοκίνητό σου έχει φτάσει να κοστίζει όσο ένα γεύμα σε ενα gourmet εστιατόριο. Λιγότερο κι απ' τα τέλη κυκλοφορίας σου. Κακά τα ψέμματα, η καλύτερη εποχή να αντικαταστήσεις ενα αυτοκίνητο είναι στα 3-4 χρόνια max. Και αυτά τα 4 χρονάκια, κρίμα είναι να μη τα χαρείς γιατί διάβασες στο Auris Club (λέμε τώρα) πως οι TSI σπάνε, καίνε και δεν πάνε.

Εγω σε διαβεβαιω οτι τα εβλεπα και τα βλεπω επί 18 συναπτά ετη .Σε ολα θα συμφωνήσω μαζί σου και θα προσθέσω οτι αν ο καθενας μας εβγαζε και εγραφε τι του εχει συμβει δεν θα μας εφταναν 15 σερβερ .
Δυστυχως ετσι ειναι και γι αυτό ισχύει ότι ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ σε μεγαλο ποσοστό και τυχαινει να συζητάνε στα διάφορα φορουμ αυτό το ποσοστό που του εχουν συμβει τα παντα από βλαβες .... πάντα αυτοί θα λενε για το προβλημα του δικού τους αυτοκινήτου ή του γνωστού τους η θα υπερασπιστουν το δικό τους και θα καψουν καποιο άλλο και παει λεγοντας...
Ακρη δεν βγαινει ...
Πχ στον πατέρα μου ειναι και μεγαλος του πήρα GOLF4 το 2001 . Επειδή ειμαι μεσα στη δουλεια δεν το αφηνω από τα ματια μου (μηχανικά πιο πολυ) η λαμαρινα οσο και να κανεις παλι θα στη γδαρουν. εχει κανει 120.000 και δεν ζητησε τιποτα!! Κανω τα σερβις του κανονικά και εκτός από τα ψιλα (λαμπακια , λαστιχακια και μικροφθορες δεν εχει τιποτε αλλο ) Τωρα μαλιστα θα αλλάξω βασεις για αμορτισερ και παλι ολα καλα .
Που θελω να καταλήξω ? Αμα το προσεχεις δεν θα σε αφήσει ποτέ το αυτοκίνητο οποιας εταιρίας και να ειναι .Αμα το αφήνεις με την ΑΘΛΙΑ υποδομή των δρόμων τα 50.000 που κανει στην Ελλάδα ειναι σαν 150.000 σε αλλη χωρα που λογικά και θ αρχισουν τα προβλήματα .
Εδω στην χώρα μας οι βλάβες ειναι πιο συχνες όπως και στην Πορτογαλία που εχει το ιδιο χαλι σε δρόμους και καταπονείται τρελλά το αυτοκίνητο .

Φυσικά ειναι και λαχείο όπως κάθε προιον έιτε ειναι αυτοκίνητο είτε πλυντήριο -bye-
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Και θυμίζω ότι όταν βγήκε πριν 1-2 χρόνια το μοτέρ της vw 1400 κυβικών με 170 άλογα, με τούρμπο κ compressor, το οποίο φορούσαν τα golf gt, παρουσιάστηκαν προβλήματα κ γρήγορα-γρήγορα, σταμάτησε η παραγωγή του κ τώρα βγαίνει με 160 άλογα... η δε έκδοση με τα 140 άλογα, αντικαταστάθηκε με αυτή των 122 ίππων...μέσα από συνεργείο της vw έχω άνθρωπο που μου λέει ότι όταν έρχεται gt με τα 170 άλογα κ έχει χαμηλή πίεση, του γίνεται επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου από την vw επίσημα, έτσι ώστε να βγάζει 160 άλογα.
ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΞΕΡΑ ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΣΑΣΤΕ. ΤΑ ΝΕΑ ΓΚΟΛΦ ΒΓΑΖΟΥΝ 122 ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΟΥΡΜΠΟ Η ΚΟΜΠΡΕΣΟΡΑ -ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΙΟ ΑΠΟ ΤΑ 2 ΚΑΤΑΡΓΗΣΑΝ- ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΒΓΑΖΕ 170 ΤΩΡΑ ΒΓΑΖΕΙ 160. ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑΤΙ Ο 1,4 ΕΦΤΑΣΕ ΝΑ ΣΤΟΙΧΙΖΕΙ 220 ΕΥΡΩ ΣΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ 2,0. ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 140 ΚΑΙ 170 ΗΡ ΣΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ -ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΖΗΤΗΣΕΤΕ-ΣΤΑ 150 ΚΑΙ 180 ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΕΑΤ ΙΜΠΙΖΑ ΚΟΥΠΡΑ ΔΗΛ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΚΡΙΒΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΑ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΑ ΟΠΩΣ ΣΙΡΟΚΟ ΤΙΧΟΥΑΝ ΚΛΠ
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΞΕΡΑ ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΣΑΣΤΕ. ΤΑ ΝΕΑ ΓΚΟΛΦ ΒΓΑΖΟΥΝ 122 ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΟΥΡΜΠΟ Η ΚΟΜΠΡΕΣΟΡΑ -ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΙΟ ΑΠΟ ΤΑ 2 ΚΑΤΑΡΓΗΣΑΝ- ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΒΓΑΖΕ 170 ΤΩΡΑ ΒΓΑΖΕΙ 160. ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑΤΙ Ο 1,4 ΕΦΤΑΣΕ ΝΑ ΣΤΟΙΧΙΖΕΙ 220 ΕΥΡΩ ΣΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ 2,0. ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΑ 140 ΚΑΙ 170 ΗΡ ΣΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ -ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΖΗΤΗΣΕΤΕ-ΣΤΑ 150 ΚΑΙ 180 ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΕΑΤ ΙΜΠΙΖΑ ΚΟΥΠΡΑ ΔΗΛ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΚΡΙΒΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΑ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΑ ΟΠΩΣ ΣΙΡΟΚΟ ΤΙΧΟΥΑΝ ΚΛΠ

Θα σου πω εγω απο που ενημερωνόμαστε . Πηγαινε για δυναμομετρηση και μετά θα κλαψεις ....και μετά παρε τηλ να σου πω τα υπόλοιπα .
Νομίζεις οτι οι εταιρίες στα λενε ολα ? Ουτε αυτές δεν ξερουν οτι τους ερχεται γραμμενο απ εξω το τυπωνουν αι το πλασαρουν .

Για πήγαινε σε κανα συνεργείο να σου κανει αληθινή δυναμομετρηση να δεις πότε ξεκινούν οι μυνησεις που ολοι κοιμουνται ... Απλά το πας για σερβις , το βαζουν στον εγκεφαλο το αφήνουν ολη τη νυχτά και την επόμενη σου λενε ελα να το παρεις ειναι ετοιμο .Και συ το παιρνεις .Σωστά ?
ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΤΣΕΚΑΡΕΙ ΜΕΤΑ ? χαχα για πήγαινε να το μετρησεις αλλού ...να κλαψεις..και εχω ουκ ολιγα αυτοκίνητα τα οποια τα καλει η εταιρία για ανακλιση και μετά εκτός από κατι ταπες και κατι φρενα στο φτιάχνουν λουκούμι και στο σερβιρουν.

Η εχεις φαει το παραμυθι οτι οι ανακλησεις γινονται ετσι ? Μολις μπει συνεργειο ΟΛΑ τα αναλαμβανει ο εγκεφαλος ...που εχουν.
 
Για να μη θεωρηθώ μεροληπτικός, σας ενημερώνω πως από τα χέρια μου έχουν περάσει ΠΟΛΛΑ Γερμανικά, Γαλλικά και Ιαπωνικά αυτοκίνητα. Αυτή τη στιγμή έχω ενα Golf MkV GTI DSG, ενα RAV4 (τελευταίο μοντέλο) και ενα άλλο επίσης Γερμανικό κύρους το οποίο δεν υπάρχει λόγος ν' αναφέρω.

H ποιοτητα της Toyota εχει πεσει τα τελευταια χρονια πολυ...το Auris φτιαχνεται στην Τουρκια ενω οδηγησα ενα Yaris και ηταν σαν καρυδοτσουφλο...

Αν αγοραζα Ιαπωνικο θα επαιρνα καποιο made in Japan οπως το Nissan X-Trail (μοντελο 2008) που εχω τωρα και οχι απλα Γιαπωνεζικο κατ'ονομα ...
 
Πω πω, πολλά από τα μηνύματα των τελευταίων σελίδων περί τούρμπο, αγγίζουν τα όρια της παραπληροφόρησης... Βέβαια κάποια είναι και διασκεδαστικά, αλλά.. τεσπά.
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Το νέο Coupe της Volkswagen

Πρόκειται για το δίθυρο υβριδικό μοντέλο με το όνομα Compact Coupe που μόλις παρουσιάστηκε στην έκθεση του Ντιτρόιτ.
Το αυτοκίνητο είναι σε μορφή concept χωρίς να έχουν ανακοινωθεί περαιτέρω στοιχεία σχετικά με την πιθανή κατασκευή
του, ενώ θα χρησιμοποιεί κινητήρα TSI.


avclub1.jpg
avclub2d.jpg



Το Volkswagen Compact Coupe concept, δείχνει με τον καλύτερο τρόπο το πώς μπορεί να είναι το μελλοντικό coupe της εταιρείας.
Το αυτοκίνητο σε καμία περίπτωση δεν ξεφεύγει από τη σχεδιαστική τάση που έχει ακολουθήσει η VW στα τελευταία της μοντέλα,
όπως τα Polo και Golf. Ο σχεδιασμός οφείλεται στους Klaus Bischoff και Walter de Silva (υπεύθυνο σχεδιασμού της VW Design, και
υπεύθυνο σχεδιασμού του VW Group αντίστοιχα). Η διάταξη είναι 2+2 θέσεων με τέσσερα μπάκετ στο εσωτερικό, ενώ για όσους
οι αποθηκευτικοί χώροι παίζουν σημαντικό ρόλο, το Compact Coupe θα μπορεί να φιλοξενήσει έως 380 λίτρα αποσκευών.


Από πλευράς κινητήρα θα χρησιμοποιεί το γνωστό 1,4 TSI με την απόδοση στους 150 ίππους και τα 240 Nm ροπής. Η μετάδοση στους
τροχούς θα γίνεται από το 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG, ενώ το υβριδικό σύστημα θα ολοκληρώνεται από έναν
ηλεκτροκινητήρα που θα αποδίδει 27 επιπλέον ίππους, με την ηλεκτρική ενέργεια να αποθηκεύεται σε μπαταρίες ιόντων λιθίου. Επίσης
θα υπάρχει ένα σύστημα που για την περαιτέρω εξοικονόμηση ενέργειας θα αποσυμπλέκει το κιβώτιο DSG από τον κινητήρα με στόχο
τη μείωση των τριβών. Τα 0-100 χ.α.ω. θα έρχονται σε μόλις 8,6 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα θα είναι τα 227 χ.α.ω.


Η κατανάλωση του αυτοκινήτου θα είναι τα 4,2 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 θα είναι της τάξης των μόλις 98
γρ./χιλιόμετρο. Οι διαστάσεις του μοντέλου είναι τα 4.540x1.780x1.41 χιλ. για ΜxΠxΥ ενώ το μεταξόνιο κυμαίνεται στα 2.650 χιλ.

(πηγή: autoτρίτη)

Κατά την γνώμη μου πάντα, τρισάθλιο εν έτη 2010!!
 
Πω πω, πολλά από τα μηνύματα των τελευταίων σελίδων περί τούρμπο, αγγίζουν τα όρια της παραπληροφόρησης... Βέβαια κάποια είναι και διασκεδαστικά, αλλά.. τεσπά.


Για πες μας την παραπληροφορηση κε μηχανικέ....
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Θα σου πω εγω απο που ενημερωνόμαστε . Πηγαινε για δυναμομετρηση και μετά θα κλαψεις ....και μετά παρε τηλ να σου πω τα υπόλοιπα .
Νομίζεις οτι οι εταιρίες στα λενε ολα ? Ουτε αυτές δεν ξερουν οτι τους ερχεται γραμμενο απ εξω το τυπωνουν αι το πλασαρουν .

Για πήγαινε σε κανα συνεργείο να σου κανει αληθινή δυναμομετρηση να δεις πότε ξεκινούν οι μυνησεις που ολοι κοιμουνται ... Απλά το πας για σερβις , το βαζουν στον εγκεφαλο το αφήνουν ολη τη νυχτά και την επόμενη σου λενε ελα να το παρεις ειναι ετοιμο .Και συ το παιρνεις .Σωστά ?
ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΤΣΕΚΑΡΕΙ ΜΕΤΑ ? χαχα για πήγαινε να το μετρησεις αλλού ...να κλαψεις..και εχω ουκ ολιγα αυτοκίνητα τα οποια τα καλει η εταιρία για ανακλιση και μετά εκτός από κατι ταπες και κατι φρενα στο φτιάχνουν λουκούμι και στο σερβιρουν.

Η εχεις φαει το παραμυθι οτι οι ανακλησεις γινονται ετσι ? Μολις μπει συνεργειο ΟΛΑ τα αναλαμβανει ο εγκεφαλος ...που εχουν.
1. ΔΕΝ ΕΧΩ VW ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΩ ΓΙΑ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ ΑΠΛΑ ΕΙΧΑ ΕΝΑ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΑΝΕΦΕΡΑ. ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ Η ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΤΡΩΤΑ (TSI 140-150) ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ? 2. ΜΥΝΗΣΕΙΣ? ΕΣΥ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΠΟΣΕΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΗ? 3.ΠΟΙΟΣ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΑΝΑΚΛΗΣΗ? 4. ΟΛΗ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΑ ΜΒ? ΑΤΑΡΙ ΕΙΝΑΙ? ΚΑΤΙ ΛΕΠΤΑ ΚΑΝΗ ΚΑΙ ΛΗΞΙΣ. 5. ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΗ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ. ΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΗ? Ο ΜΑΣΤΡΟ ΜΗΤΣΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΩ ΡΑΧΟΥΛΑ?
 
Για πες μας την παραπληροφορηση κε μηχανικέ....

Αντιθέτως, εγώ είμαι όλος αυτιά (και μάτια):

Μιχάλη τα τουρμπο της BMW δεν εχουν σχεση με τα τουρμπο που ξεραμε .Κατ αρχάς δε ειναι με 1 χοάνη , είναι με 2 και μικρά διαφορετικά .Δεν θελουν όπως παλιά να βαλεις μπρος και μετα από 5 λεπτά να φυγεις όπως και όταν πας να σβησεις περιμένεις και δεν το κανεις με υψηλή πίεση .

Εχουν διαφορετικό σχεδιασμό πιεζοηλεκτρικά και καταναλώνουν από συγκεκριμένη πίεση και πανω που ειναι φυσιολογίκό , αλλά αυτά αποθηκευουν ενεργεια και μετά την στελνουν.
Εχουν τεράστιες διαφορές με τα παλιά γι αυτό και ακολουθει η Mercedes και ετσι θα κανει στα ηδη υπάρχοντα η AUDI

Θέλω να μάθω: Τι είναι οι χοάνες, γιατί ότι πρέπει να βάλουμε μπροστά και να φύγουμε μετά από 5 λεπτά (και ποιος το λέει), πως γίνεται να έχω υψηλή πίεση σταματημένος όταν σβήνω, για τον πιεζοηλεκτρικό σχεδιασμό και την κατανάλωση συγκεκριμένης πίεσης, πως αποθηκεύεις ενέργεια (και που φυσικά), και πως την στέλνεις (και που φυσικά) μεταχρονολογημένα.

Μετά, σαν κάτοχος τούρμπο αυτοκινήτων τα τελευταία 6 χρόνια, αν χρειαστεί θα (ξανά)πω (γιατί η κουβέντα είναι deja vu, έχουν ξαναγραφεί τα ίδια ακριβώς, πιθανότατα και από τους ίδιους ανθρώπους) και ποια γραφόμενα περί τούρμπο αυτοκινήτων ήταν στα όρια της παραπληροφόρησης. Που δεν θυμάμαι -τα χτυπητά τουλάχιστον- να ήταν στα δικά σου γραφόμενα.
 
ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ Η ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΟΤΙ ΤΑ ΤΟΥΡΜΠΟ "ΠΕΦΤΟΥΝ" ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΕ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΙΣΧΥΣΕ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ 350,000 ΧΛΜ ΜΕ SAAB 9-5 TURBO Η ΜΟΝΗ ΕΥΠΑΘΕΙΑ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΚΑΘΕ 100,000 ΧΛΜ ΗΘΕΛΕ ΕΠΙΣΚΕΥΗ (500 ΕΥΡΩ) ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΣΕ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΙΓΕ ΛΑΔΙΑ. ΣΤΙΣ 365,000 ΧΛΜ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΓΕΝΙΚΟ ΣΕΡΒΙΣ ΑΠΛΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΑ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΤΑ ΙΔΙΑ.
 
Πω πω, πολλά από τα μηνύματα των τελευταίων σελίδων περί τούρμπο, αγγίζουν τα όρια της παραπληροφόρησης... Βέβαια κάποια είναι και διασκεδαστικά, αλλά.. τεσπά.

...τέσπα, τέσπα...


Θα ηθελα να μας πειτε τι ξερετε ηδη εσεις για τους νεους κινητηρες με τουρμπο της bmw που θα βγουν, και ποιες ειναι οι πηγες σας -bye-

(μιας και το θεμα ξεκινησε οταν ανεφερα οτι απο του χρονου θα εχει νεους κινητηρες)