Αυτοκινητιστικά νέα

Το 3 οπως ανεφερα δεν ειναι σφάλμα, ειναι αποτέλεσμα έξυπνων που παιρνουν βαράκια για να μην κρατάνε το τιμονι. Αν αλλοι αισθανονται ασφαλείς ειδικα σε VW με οτι συναπεγεται στην ακριβεια του travel assist, στο να μην κρατανε καθολου το τιμόνι η να το χαίδευουν... ας πάρουν VW. H φιλοσοφία στα tesla δυστυχως η ευτυχώς δεν χαρίζει αν δε οδηγάς όπως πρέπει με ασφάλεια. Εχω φαει 2-3 φορες κουδουνισματα και πεναλτι απο βλακεία μου.
 
Καλα εκανε και τα αφαίρεσε παρωχημένες τεχνολογίες των 90s, αχρείαστα με τις κάμερες και το realtime 3d rendering.
Ειδικά πλεον που εχουν και κάμερα στην πινακιδα εμπρός καμμια υποχωρηση σε αυτο το θέμα.

Και πως προκύπτει το "χειροτερο adaptive cruise control"? Απροβλημάτιστο είναι και οχι μονο το απλο cruise αλλα και το autosteeer το οποιο ενεργοποιώ οποτε βρω ευκαιρία. Ξερω ξερω θα πειτε έχουμε autosteer 10 χρόνια, η απάντηση, για να σας προλάβω, ειναι μη παιρνετε και όρκο..... κι εχω μέτρο συγκρισης το volvo s90 2017....

Στο ξεκίνα απο πλήρη στάση αυτο ναι ηταν λιγο επιθετικό, εχει μετριασει όμως και ποτέ δεν ήταν θεμα να μη κρατα σωστες αποστάσεις που ειναι το ζητούμενο.
Καταντά flame το θεμα Tesla vs others ενω δε θα επρεπε να ηταν έτσι. Η παραπληροφόρηση που πέφτει παντως εδω και πολλα χρόνια δίνει και παίρνει
To "χειρότερο adaptive cruise control" προκύπτει από κάτοχο Tesla σε διάφορα groups/forums που είχε προηγουμένως - αν θυμάμαι καλά - ένα Kia, το οποίο σ' αυτό τον τομέα δούλευε πολύ καλύτερα (αυτός το είπε, όχι εγώ). Δεν ήταν πάντως από hater. Αντίστοιχα έχω διαβάσει και από πολλούς άλλους κατόχους. Δεν είναι κακό να λέμε και τα στραβά πάντως, δε σημαίνει ότι επειδή ένα προϊόν κάνει 9 πράγματα καλά δεν πρέπει να διορθωθεί στο 10ο. Επίσης δεν ξέρω αν έκανε καλά που αφαίρεσε τις παρωχημένες τεχνολογίες (γιατί είναι παρωχημένες by the way; ), αλλά οι καινούριες - κατά τα φαινόμενα - δε λειτουργούν εξίσου καλά. Είμαι σίγουρος επίσης ότι είναι θέμα χρόνου να διορθωθούν αυτά τα θέματα, τα οποία ούτως ή άλλως είναι πολύ υποδυέστερα από άλλα, βασικότερα, όμως κατά τα φαινόμενα για την ώρα είναι υπαρκτά.

Επίσης ίδιοι χρήστες λένε ότι πριν αφαιρέσουν τα radar το ACC - ή όπως το λέει η Tesla - δούλευε καλύτερα.
 
Καλα εκανε και τα αφαίρεσε παρωχημένες τεχνολογίες των 90s, αχρείαστα με τις κάμερες και το realtime 3d rendering.
Ειδικά πλεον που εχουν και κάμερα στην πινακιδα εμπρός καμμια υποχωρηση σε αυτο το θέμα.

Και πως προκύπτει το "χειροτερο adaptive cruise control"? Απροβλημάτιστο είναι και οχι μονο το απλο cruise αλλα και το autosteeer το οποιο ενεργοποιώ οποτε βρω ευκαιρία. Ξερω ξερω θα πειτε έχουμε autosteer 10 χρόνια, η απάντηση, για να σας προλάβω, ειναι μη παιρνετε και όρκο..... κι εχω μέτρο συγκρισης το volvo s90 2017....

Στο ξεκίνα απο πλήρη στάση αυτο ναι ηταν λιγο επιθετικό, εχει μετριασει όμως και ποτέ δεν ήταν θεμα να μη κρατα σωστες αποστάσεις που ειναι το ζητούμενο.
Καταντά flame το θεμα Tesla vs others ενω δε θα επρεπε να ηταν έτσι. Η παραπληροφόρηση που πέφτει παντως εδω και πολλα χρόνια δίνει και παίρνει
Καλα μη ξεχασουμε και αυτά που ξέραμε, το radar σίγουρα δεν είναι παρωχημένη τεχνολογία. Το θέμα δεν είναι ποιο είναι το καλύτερο, θα έπρεπε να υπάρχουν και τα 2 συνδυαστικά, καθώς το καθένα έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Όλα για το κέρδος.
 
  • Like
Reactions: FSword
Εγώ πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η Tesla δεν έχει πιστοποίηση στην ΕΕ για Level 2 αυτόνομη οδήγηση. Και αν οι 2 από τις 3 εταιρίες είναι οι Mercedes και BMW, η τρίτη είναι η αμερικάνικη Ford, οπότε δεν παίζει τοπικισμός.
 
Καλα μη ξεχασουμε και αυτά που ξέραμε, το radar σίγουρα δεν είναι παρωχημένη τεχνολογία. Το θέμα δεν είναι ποιο είναι το καλύτερο, θα έπρεπε να υπάρχουν και τα 2 συνδυαστικά, καθώς το καθένα έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Όλα για το κέρδος.
τα συνδυαστικά εχουν αλλα προβληματα πχ ποιο υπερισχυει αν δινουν διαφορετικα flags? Μεγάλη κουβέντα


To "χειρότερο adaptive cruise control" προκύπτει από κάτοχο Tesla σε διάφορα groups/forums που είχε προηγουμένως - αν θυμάμαι καλά - ένα Kia, το οποίο σ' αυτό τον τομέα δούλευε πολύ καλύτερα (αυτός το είπε, όχι εγώ). Δεν ήταν πάντως από hater. Αντίστοιχα έχω διαβάσει και από πολλούς άλλους κατόχους. Δεν είναι κακό να λέμε και τα στραβά πάντως, δε σημαίνει ότι επειδή ένα προϊόν κάνει 9 πράγματα καλά δεν πρέπει να διορθωθεί στο 10ο. Επίσης δεν ξέρω αν έκανε καλά που αφαίρεσε τις παρωχημένες τεχνολογίες (γιατί είναι παρωχημένες by the way; ), αλλά οι καινούριες - κατά τα φαινόμενα - δε λειτουργούν εξίσου καλά. Είμαι σίγουρος επίσης ότι είναι θέμα χρόνου να διορθωθούν αυτά τα θέματα, τα οποία ούτως ή άλλως είναι πολύ υποδυέστερα από άλλα, βασικότερα, όμως κατά τα φαινόμενα για την ώρα είναι υπαρκτά.

Επίσης ίδιοι χρήστες λένε ότι πριν αφαιρέσουν τα radar το ACC - ή όπως το λέει η Tesla - δούλευε καλύτερα.
Αυτα ακουγονται παλια προβληματα, με τόσα ΟΤΑ updates τον χρονο δε μενουν πισω εκκρεμοτητες σε τετοια θέματα. Ευτυχως δεν εναι legacy κατασκευαστής που οτι κουσουρι εχει, θα το εχει μια ζωη.... ριξτε μια ματια για να διαπιστώσετε οτι παιρνεις ενα οχημα το οποιο διαρκώς βελτιώνεται, οχι γιατι ειχε προβλημα αλλα γιατι γουστάρουν να δινουν η κανουν ακομα καλυτερα καποια πράγματα είτε γιατι ακουν τους πελάτες τους! ΝΑΙ ακουν και αλλάζουν κατα το δοκούν!
 
Καλα μη ξεχασουμε και αυτά που ξέραμε, το radar σίγουρα δεν είναι παρωχημένη τεχνολογία. Το θέμα δεν είναι ποιο είναι το καλύτερο, θα έπρεπε να υπάρχουν και τα 2 συνδυαστικά, καθώς το καθένα έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Όλα για το κέρδος.
Επιπλέον, το radar βλεπει στο σκοτάδι, η κάμερα δυσκολευεται.
 
  • Like
Reactions: FSword
Εγώ πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί η Tesla δεν έχει πιστοποίηση στην ΕΕ για Level 2 αυτόνομη οδήγηση. Και αν οι 2 από τις 3 εταιρίες είναι οι Mercedes και BMW, η τρίτη είναι η αμερικάνικη Ford, οπότε δεν παίζει τοπικισμός.
Γιατί ο Έλον είναι για τα μπάζα. Όσο ήταν το "καινούριο αφεντικό" άκουγε και κανένα μηχανικό, από τότε που έγινε ο πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο πήραν τα μυαλά του αέρα και διατάζει ότι του καπνίσει-λέγε με Cybertrack
 
  • Haha
Reactions: Φρα.Πε.
  • Like
Reactions: avpap
τα συνδυαστικά εχουν αλλα προβληματα πχ ποιο υπερισχυει αν δινουν διαφορετικα flags? Μεγάλη κουβέντα



Αυτα ακουγονται παλια προβληματα, με τόσα ΟΤΑ updates τον χρονο δε μενουν πισω εκκρεμοτητες σε τετοια θέματα. Ευτυχως δεν εναι legacy κατασκευαστής που οτι κουσουρι εχει, θα το εχει μια ζωη.... ριξτε μια ματια για να διαπιστώσετε οτι παιρνεις ενα οχημα το οποιο διαρκώς βελτιώνεται, οχι γιατι ειχε προβλημα αλλα γιατι γουστάρουν να δινουν η κανουν ακομα καλυτερα καποια πράγματα είτε γιατι ακουν τους πελάτες τους! ΝΑΙ ακουν και αλλάζουν κατα το δοκούν!
Καταρχήν να πω ότι γουστάρω τα Tesla και θα ήταν στις top επιλογές μου σε ενδεχόμενη αλλαγή αυτοκινήτου, αν συνέκλιναν τα οικονομικά κτλ. κτλ. Θέλω να πω, δε γράφω κάτι για να "την πω" σε κανένα, απλά δε μ' αρέσει η άκριτη αποδοχή ενός προϊόντος επειδή έχει πολλά θετικά. Και τα φλας πήγαν να τα καταργήσουν ως εξέλιξη (εννοώ να τα κρατήσουν μόνο ως διακόπτες στο τιμόνι) αλλά τα επανέφεραν - προφανώς λοιπόν δεν είναι όλα "καλώς καμωμένα".

Επίσης το πρόβλημα αυτό το διάβασα σε πρόσφατα σχόλια - και πάλι κάτοχος δε είμαι, οπότε απλά αναφέρω τι έχω διαβάσει από κατόχους. Σε κάθε περίπτωση υπάρχουν πολύ σοβαρότερα θέματα από το ACC τα οποία η Tesla χειρίζεται πολύ καλά, σαφώς καλύτερα από άλλους, αλλά έχει κι αυτή τα κολληματάκια της. Σε ηλεκτρικό πάντως δε νομίζω να κοιτούσα αλλού.
 
Καταρχήν να πω ότι γουστάρω τα Tesla και θα ήταν στις top επιλογές μου σε ενδεχόμενη αλλαγή αυτοκινήτου, αν συνέκλιναν τα οικονομικά κτλ. κτλ. Θέλω να πω, δε γράφω κάτι για να "την πω" σε κανένα, απλά δε μ' αρέσει η άκριτη αποδοχή ενός προϊόντος επειδή έχει πολλά θετικά. Και τα φλας πήγαν να τα καταργήσουν ως εξέλιξη (εννοώ να τα κρατήσουν μόνο ως διακόπτες στο τιμόνι) αλλά τα επανέφεραν - προφανώς λοιπόν δεν είναι όλα "καλώς καμωμένα".

Επίσης το πρόβλημα αυτό το διάβασα σε πρόσφατα σχόλια - και πάλι κάτοχος δε είμαι, οπότε απλά αναφέρω τι έχω διαβάσει από κατόχους. Σε κάθε περίπτωση υπάρχουν πολύ σοβαρότερα θέματα από το ACC τα οποία η Tesla χειρίζεται πολύ καλά, σαφώς καλύτερα από άλλους, αλλά έχει κι αυτή τα κολληματάκια της. Σε ηλεκτρικό πάντως δε νομίζω να κοιτούσα αλλού.
Τέλεια δεν είναι προφανώς τα Tesla, και φυσικά έχουν θεματάκια εδώ και εκει, άλλα σε αυτά τα λεφτά και σε ηλεκτρικό είναι η πρώτη επιλογή....από εκει και πέρα είναι και θέμα γούστου και αναγκών του καθενός....μέχρι κι θέμα αισθητικής, εμένα τα Tesla μου φαίνονται ότι πιο όμορφο έχω δει σε αμάξι τα τελευταία χρόνια με τις λιτές απλές και καμπυλωτές γραμμές, άλλοι ούτε να τα φτύσουν..
 
Ναι, η εμφάνιση του αυτοκινήτου είναι τελείως υποκειμενικό θέμα. Εμένα τα Tesla μου φαίνονται πολύ bland.
 
Ναι, η εμφάνιση του αυτοκινήτου είναι τελείως υποκειμενικό θέμα. Εμένα τα Tesla μου φαίνονται πολύ bland.
Για πολλούς λόγους όλα τα Tesla μοιάζουν μεταξύ τους. Ενώ τα Model 3 και Model S μου αρέσουν πάρα πολύ εμφανισιακά, τα SUV Model Y και Model X δεν μου αρέσουν καθόλου...
 
Για πολλούς λόγους όλα τα Tesla μοιάζουν μεταξύ τους. Ενώ τα Model 3 και Model S μου αρέσουν πάρα πολύ εμφανισιακά, τα SUV Model Y και Model X δεν μου αρέσουν καθόλου...
Δεν σου αρέσουν γιατί είναι Suv και είναι προφανώς πιο άσχημα από τα 3 και S. Για μένα όλα τα Suv παίζουν στα όρια της ασχήμιας, κουτιά με 4 ρόδες είναι και από εκει πέρα η ασχήμια έχει διακυμάνσεις, κάποια βλέπονται κάποια απλά για φτύσιμο
 
Το περιεργο ειναι οτι οι κινεζοι έχουν στην γκάμα τους sedan και station ως βασικά μοντέλα τους ενώ οι Ευρωπαίοι τα εχουν σχεδόν εξαφανίσει.
Είδα από κοντά το νέο NIO sedan και έμοιαζε με tesla model 3 εξωτερικά αλλά με πιο ωραίες γραμμές. Και εμένα τα suv της Tesla δεν μου αρέσουν.
 
  • Like
Reactions: karamela
Το περιεργο ειναι οτι οι κινεζοι έχουν στην γκάμα τους sedan και station ως βασικά μοντέλα τους ενώ οι Ευρωπαίοι τα εχουν σχεδόν εξαφανίσει.
Είδα από κοντά το νέο NIO sedan και έμοιαζε με tesla model 3 εξωτερικά αλλά με πιο ωραίες γραμμές. Και εμένα τα suv της Tesla δεν μου αρέσουν.
Εχει καταντήσει αηδία, όλα τα Ευρωπιακά μοντέλα είναι ή SUV ή κάτι μικρά κουτσουλιές....όλα τα άλλα τα έχουν εξαφανίσει....για μένα τα Sedan ήταν πάντα τα πιο όμορφα αμάξια...ευτυχώς που τα κρατάνε έστω οι Bmw, Audi και Mercedes αν και αυτές πλέον το έχουν γυρίσει σε κουτια, ε συγγνώμη Suv....που θα πάει θα ξεφουσκώσει κάποια στιγμή αυτή η αηδία μόδα...
 
Ενταξει γούστα ειναι αυτα δεν υπαρχει σωστό η λάθος, εγω παλι δε μπορω τα sedan με τίποτα, Suv ή crossover μόνο. Άνεση & χώροι στο ιδιο footprint, θέση οδήγησης ψηλά χωρις να κανω τον ninja 🥷 για να μπω και να βγω. Κουτια με ροδες μπορει να ηταν καποτε, οχι πια. Οπως την βρίσκει κανείς!
 





«Για τις νέες ταξινομήσεις από το 2035 και μετά, για τους στόχους στόλου των κατασκευαστών αυτοκινήτων, θα είναι πλέον υποχρεωτική η μείωση των εκπομπών CO2 κατά 90% αντί για 100%, ενώ και μετά το 2040 δεν θα είναι υποχρεωτική η μείωση κατά 100%», δήλωσε ο Βέμπερ και επισήμανε ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σκοπεύει να υποβάλει τη σχετική πρόταση την επόμενη εβδομάδα.


Με τα μουτρα στους θερμικους και παλι (βασικα με υβριδικο προσημο)

Θα ευνοηθουν τα μικρα αυτοκινητα πολης που ειχαν σχεδον εξαφανιστει.
 
Δεν ισχυουν τα παραπανω Ναθ, τουλαχιστον εδω σε εμας, δεν εχουν ενημερωθει σχετικα.... :cool:

Το περιεργο ειναι παντως, οτι γκουγκλαροντας για τη σχετικη αποφαση, δεν ερχεται αποτελεσμα απο κανενα συστημικο μεσο ενημερωσης, παρα μονο απο οταν ειχε ανακοινωθει καπου στο 2021 νομιζω
 


«Για τις νέες ταξινομήσεις από το 2035 και μετά, για τους στόχους στόλου των κατασκευαστών αυτοκινήτων, θα είναι πλέον υποχρεωτική η μείωση των εκπομπών CO2 κατά 90% αντί για 100%, ενώ και μετά το 2040 δεν θα είναι υποχρεωτική η μείωση κατά 100%», δήλωσε ο Βέμπερ και επισήμανε ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σκοπεύει να υποβάλει τη σχετική πρόταση την επόμενη εβδομάδα.


Με τα μουτρα στους θερμικους και παλι (βασικα με υβριδικο προσημο)

Θα ευνοηθουν τα μικρα αυτοκινητα πολης που ειχαν σχεδον εξαφανιστει.
Δεν συμφωνώ με τα συμπεράσματά σου:
1. Τα μικρά αυτοκίνητα πόλης είναι ο ορισμός του πλεονεκτήματος των ηλεκτρικών. Δεν υπάρχει περίπτωση να μπορεί να ανταγωνιστεί κανένα θερμικό, σοβαρό ηλεκτρικό πόλης.
2. Το με τα μούτρα είναι σχετικό. Σίγουρα θα αυξηθούν τα plug-in hybrid που έχουν αρχίσει να έρχονται με το κιλό από Κίνα και με λογικές τιμές. Ειδικά σε χώρες που αργούν οι υποδομές να αυξηθούν είναι μια ενδιάμεση λύση. Αλλά αυτό άντε να έχει ζωή μια 10ετία.

Το έχουμε ξαναπεί εδώ, δεν χρειάζεται καμία απαγόρευση στα οχήματα. Απλά βάζεις κανονιστικό πλαίσιο στα καύσιμα που όπως είχα πει πιο πάνω ήδη είναι θεμελιωμένο.
Ας αγοράσει όποιος θέλει full-hybrid με 2.5-3 ευρώ το λίτρο τη βενζίνη...